Kategória: WTCR

  • Tiago Monteiro Makaót is kihagyja

    Tiago Monteiro Makaót is kihagyja

    Tiago Monteiro a WTCC bajnoki címéért csatázott, egészen addig, míg sérülés nem érte, ami miatt kihagyni kényszerült az utóbbi versenyeket. A portugál versenyző továbbra sincs versenyzésre alkalmas állapotban, így Makaóban sem lesz ott. Helyén ismét Esteban Guerrieri ül majd.

    Miután újabb orvosi vizsgálatokon vett rész Portugáliában, az orvosok úgy ítélték meg, hogy Monteironak még időre van szüksége a teljes felépüléshez.

    „Rendkívül csalódott vagyok, hogy ki kell hagynom a lehetőséget arra, hogy folytathassam a WTCC bajnoki címéért folyó küzdelmet.” – mondta Monteiro. „Makaó az egyik legnagyobb kihívást jelentő pálya a világon, egy olyan, amelyen imádok versenyezni. Én késznek érzem magam a visszatérésre, és az edzésem intenzitását is tudtam fokozni, virtuálisan ugyanazon a szinten vagyok, mint a baleset előtt. Sajnos ennek ellenére még mindig nagy a kockázata annak, hogy másodjára is megsérülök, és egy kicsit többet kell várnom, míg teljesen meggyógyulok. Nem tudom körülírni, hogy érzem magam, amint látom elúszni a bajnoki reményeimet. Csak annyit tehetek, hogy továbbra is keményen edzek és az a célom, hogy Katarban már visszatérhessek, hogy segítsem a Honda esélyeit.”

  • Michelisz Norbert nyerte a félbeszakított főfutamot Japánban

    Michelisz Norbert nyerte a félbeszakított főfutamot Japánban

    Michelisz Norbert, a Honda gyári csapatának versenyzője nyerte a heves esőzés miatt félbeszakított főfutamot a túraautó-világbajnokság Japán Nagydíján vasárnap.

    Michelisz honlapjának tudósítása szerint, mivel a mezőny teljesítette a táv háromnegyedét, a versenyzők megkapták a teljes pontokat, és a végeredmény hivatalosnak tekinthető.

    A magyar pilóta a fordított rajtrácsos első futamot nyolcadikként kezdte, és annak ellenére, hogy egyszer kilökték a pályáról, hetedikként zárta.

    A főfutamot a viharos időjárás miatt nem lehetett befejezni, amit a Japán térségében tomboló tájfun okozott. Michelisz az első helyről rajtolt, és pozícióját végig sikerült megőriznie, ezzel életben tartotta világbajnoki esélyeit. Hátránya 16,5 pontra csökkent az éllovas Thed Björkkel szemben.

    „Összességében elégedett vagyok, sok pontot sikerült gyűjtenem. Versenyzőként mindig szeretném látni a kockás zászlót, szerintem folytatódhatott volna a futam, nem voltak annyira rosszak a körülmények” – nyilatkozta a magyar pilóta.

    Az idényből még két verseny van hátra, a következőt három hét múlva rendezik Makaóban.

     

  • Törölték a Honda kínai eredményeit, a befecskendező nem felelt meg

    Törölték a Honda kínai eredményeit, a befecskendező nem felelt meg

    A JAS Honda Racing csapatát kizárták a WTCC ezelőtti fordulójából utólag, miután egy technikai inspekciót követően kiderült, hogy az általuk használt üzemanyag-befecskendező rendszer nem felel meg a szabályzásnak.

    Az elmúlt két évben ez már a második alkalom, hogy a japán gyártót kizárták utólag, tavaly Marrákesben a fenéklemezzel volt szabálytalan. A Honda Civicek befecskendezőit megjelölték további vizsgálatra még pénteken a technikai átvételen Kínában, ezért az ottani versenyeredmények csak ideiglenesek voltak.

    A héten volt Genfben ülés a hétvégi Japán verseny előtt, és a FIA technikai delegátusa megállapította, hogy a gyári Honda csapat három autóját kizárják a kínai eredményekből, mert nem feleltek meg a homologizációs eljárásnak.
    Ez áll a versenybíróság közleményében:
    „A kínai futamon a technikai delegátus a #34-es autó (Michigami) üzemanyag-befecskendezőjét megjelölte. A versenyben induló tudomásul vette, hogy a jelölt alkatrészt használja versenyben is a kínai futamokon, és a 2-es és 5-ös autóban is ugyanilyen alkatrészeket használtak. A FIA technikai delegátusa a vizsgálatuk után megállapította, hogy azok a befecskendezők, amit a három autóban használtak, nem felelnek meg a szabályzás 263.003, 263.004 és 263.324 cikkelyeinek. A meghallgatáson a versenycsapat elismerte, hogy az üzemanyag-befecskendezők nem felelnek meg a szabályzásnak. Ennek eredményeként a #2-es (Tarquini), #5-ös (Michelisz) és #34-es autókat kizárják az időmérő edzés, a MAC3, a nyitó- és főfutam eredményeiből.”

    Ennek a döntésnek köszönhetően komolyan változik a bajnokság eredmény is, még akkor is, ha csak fél pontokat is adtak a megszakított kínai főfutam miatt. Így most már a Polestar Cyan Racing versenyzője Thed Björk 3.5 ponttal vezeti a bajnokságot a még mindig lábadozó Monteiro előtt. Leginkább Michelisz Norbit érinti a döntés, ő a negyedik helyre esett vissza, 32.5 ponttal a Volvós Björk mögé, és még a svéd márka másik versenyzője, Nicky Catsburg is feljött elé a pontokban.

    A Honda eddigi elsősége is a gyártók bajnokságában a múlté. Most már a Polestar vezet 11 ponttal három versenyhétvégével a szezonzáró előtt. A Honda jelezte, hogy elfogadja a döntést, és hogy rosszul érinti a FIA homologizációs kivizsgálásának az eredménye.
    „Elfogadjuk ezt a szerencsétlen döntését a versenybíráknak, de kifejeznénk, hogy mindig is jóindulatúan jártunk el. Sajnos ahogy mi illetve a FIA értelmezi a homologizációs eljárást, eltér egymástól. Nagyon csalódottak vagyunk a döntés miatt, a versenyzők és a gyártók bajnoksága is így már nagyon nehéz lesz nekünk. Ugyanakkor tovább nyomjuk keményen, mert a hátralévő három versenyhétvégén el tudjuk érni a célunkat, a világbajnoki címet. Bocsánatot szeretnénk kérni a rajongóinktól, és mindenkitől aki idén a WTCC-s sikerünkért dolgozik.” – mondta Ryuichi Furukawa a Honda motorfejlesztő részlegének a vezetője.

  • Figyelem! Változik a WTCC időterve Japánban a tájfun miatt

    Figyelem! Változik a WTCC időterve Japánban a tájfun miatt

    A Kínából a WTCC-t Japánba átkísérő tájfun miatt újra kell gondolni a hétvége menetrendjét a távol-keleti országban. Bezavart az is, hogy a szállítmány, tehát a felszerelések és autók Shanghaiból Tokyoba is késve érkeztek meg. A csapatoknak szeretnének időt biztosítani a kicsomagoláshoz, és az autóik felkészítéséhez a technikai átvételre, így borul minden előre lefektetett menetrend. A WTCC autói így az első szabadedzésen 15:15-kor lesznek az eredetileg helyi idő szerint betervezett reggel 8:00 helyett, szombaton, október 28-án. A második szabadedzés, időmérő, MAC3, elő- és főfutam vasárnap lesz majd, október 29-én. A rajongók 12:10-kor találkozhatnak majd a pilótákkal. Így néz ki most a változott időterv:

    Szombat, október 28:
    15:15-16:00: első szabadedzés

    Vasárnap, október 29:
    8:00-08:45: második szabadedzés

    09:40-10:00: időmérő edzés Q1
    10:05-10:15: időmérő edzés Q2
    10:20 (boxutca nyit az első autónak): időmérő edzés Q3
    10:40-10:55: WTCC MAC3

    14:15-14:40: előfutam (11 kör)
    15:30-16:00: főfutam (13 kör)

    François Ribeiro, a WTCC promótere ezt nyilatkozta: „Sajnos az időjárás az, amit nem tudunk befolyásolni, és reméljük, hogy a rajongók majd követik TV-n az eseményeket, illetve akik ellátogatnak Motegibe, nem lesz nekik problémás az út. A DHL, mint a WTCC hivatalos logisztikai partnere, szakértője és kivitelezője a lehető legjobb csapattal rendelkezünk, és az embereik a minimumra próbálják csökkenteni a késéseket. Sűrű vasárnapunk lesz, de már hasonló időtervet sikerrel alkalmaztunk a múltban. Egy remek show vár ránk.”

  • Esteban Guerrieri ülhet be Monteiro helyére Japánban!

    Esteban Guerrieri ülhet be Monteiro helyére Japánban!

    ​Kris Richard svájci versenyző meg lesz az, aki a Camposnál helyettesítheti majd az argentin versenyzőt. Ő egyszer már indulhatott WTCC futamon, miután tavaly megnyerte az ETCC-t a Rikli Motorsporttal. Idén a TCR Germanyban versenyez a Target Competition színeiben.

    Richard veszi át tehát Guerrieri helyét, aki idén már kétszer is nyerni tudott. Az argentin hivatalos bejelentése hamarosan megtörténhet, ő a Hondánál Tiago Monteirot helyettesíti, mivel Gabriele Tarquini a hétvégén az Adria Racewayen indul a Hyundai autójával, a TCR Europe Trophyért.

    Richard, aki hirtelen került bele a történetbe, ennyit árult el: „Nem ismerem az autót, a csapatot, a pályát, se a jelenlegi WTCC-t, vagy bármit is. Jelenleg azonban ez inkább előny nekem, hiszen nincs rajtam semmiféle nyomás. Csak odamegyek, és megpróbálom a lehető legjobbat kihozni a helyzetből, teljesen szabadon. Már nagyon várom.”

  • Tiago Monteiro Japánban sem indulhat!

    Tiago Monteiro Japánban sem indulhat!

    A korábbi bajnokesélyes ki kellett hogy hagyja már a kínai versenyhétvégét, és annak ellenére, hogy legfőbb riválisa, Thed Björk kiesett az első futamon, a másodikon még a félpontokat is begyűjtve átvette a vezetést az összetettben, így Monteiro fél ponttal lemaradva jelenleg a második.

    A Honda hazai fordulója előtt azonban a 41 éves pilóta újra versenyképtelen, bár ezt még nem erősítette meg a csapata hivatalosan. Kínában Gabriele Tarquini ugrott be, de ezen a hétvégén az olasz pilóta a TCR European Trophyn indul a Hyundai autójával. Monteiro csalódott:
    „Ez karrierem egyik leginkább csalódást keltő pillanata. Csapatként keményen dolgoztunk, hogy bajnokságnyerő pozícióba hozzuk magunkat, és az, hogy látom, hogy kicsúszik ez a kezünkből, olyan, amit nehezen tudok elfogadni. Ami leginkább frusztrál, hogy ugyan jól halad a felépülésem, de az idő ellenem dolgozik. Mindez még jobban motivál engem, és még erősebben térek majd vissza, amikor eljön ennek az ideje. Köszönöm az orvosi csapat hihetetlen munkáját, akikkel naponta együtt dolgozom, közös a célunk, mégpedig hogy mielőbb visszatérhessek. Azoknak is köszönöm, akik ezen nehéz időkben üzeneteikkel biztatnak.”

    A hétvégi verseny után jön egy három hetes szünet, az utolsó előtti versenyhelyszín jön majd, Makaó. Tavaly itt Monteiro nyert is, a TCR International versenyén. A portugál tovább dolgozik azon, hogy visszatérhessen majd az év utolsó két versenyhétvégéjére.

  • Tarquini Japánban és Makaóban sem tudja helyettesíteni Monteirót!

    Tarquini Japánban és Makaóban sem tudja helyettesíteni Monteirót!

    A Hondánál Tiago Monteiro helyén Kínában Gabriele Tarquini ugrott be, ő azonban nem tud a következő két WTCC-s versenyen részt venni, a Hyundai TCR-es programja miatt, ahol számítanak rá ezen hétvégéken. Tarquini az utolsó pillanatban ugrott be Monteiro helyére a kínai fordulóra, hogy ezzel is segítse a Hondát a konstruktőri bajnoki versenyben, valamint Michelisz Norbertet az egyéniben.

    Monteiro fő ellenfele Thed Björk nem szerzett pontot az első futamon, és a félbeszakadt fő futamon is félpontokat adtak, itt a svéd harmadik lett. A portugál versenyző így még mindig bajnokaspiráns maradhatott, fél ponttal Björk mögött.

    Monteiro ugyan nem kapott engedélyt arra az orvosi csoporttól, hogy Kínában induljon, miután komolyan megsérült egy korábbi teszten. A 41 éves pilóta azonban Motegiben Japánban már ott akar majd lenni. Amennyiben nem indulhat, a Honda kénytelen lesz újabb helyettest találni az autójába. Tarquini ennyit mondott a TouringCarTimesnak:

    „Ütközés van. Nem tudok ott lenni Motegiben, mert az Adria Racewayen leszek, amikor meg Makaóba mennek, akkor én meg Dubajba. Elviekben Quatarban akár be is tudnék ugrani, de jobb lenne, ha Tiago már Motegiben vissza tudna térni.”

    Tarquini tehát a TCR Európa versenyén indul az  Adria Racewayen október 29-én, majd a TCR International szezonzáróján is ott lesz Dubajban, november 18-án, egy Hyundai i30 N TCR-rel.

  • A víz volt az úr a WTCC kínai hétvégéjén

    A víz volt az úr a WTCC kínai hétvégéjén

    A hosszú nyári szünetet követően Kínába, azon belül is pedig a vadonatúj Niangbo versenypályára látogatott a Túraautó Világbajnokság (WTCC) mezőnye, ami az őszi monszun miatt kaotikusra sikeredett.

    A hétvége egészében esett az eső, emiatt a pilóták egy percig sem mehettek száraz pályán. A szabadedzések során Huff és a Volvok tűntek erősnek.

    Az időmérő edzés végül a Honda és a Volvo csatáját hozta. A kvalifikáció első felvonásban Bennani kiesése volt a legnagyobb meglepetés. A Zengő Motorsport versenyzői is búcsúzni kényszerültek, Nagy Dani a 15. lett, míg Szabó Zsolt Dávid technikai gondok miatt nem tudott részt venni az időmérőn.

    A második felvonásban a nyitó futam pole-pozícióját Yan Ehrlacher szerezte meg, míg a Q3-ba Thed Björk, Nestor Girolami, Michelisz Norbert, a Monteirot helyettesítő Gabriele Tarquini és Rob Huff jutott be. A pole-t végül a Volvo argentín versenyzője szerezte meg, Norbi és Björk előtt. A MAC3 csapatidőfutamot a Volvo nyerte.

    A nyitó futamon Ehrlacher, Filippi, Catsburg és Guerrieri indult az első két sorból. A verseny a biztonsági autó mögött kezdődött. A mezőny két kört haladt az SC mögött, ezt követően indulhatott az éles verseny. A Lada franciája remekül kapta el a startot, mint ahogy a mögötte lévők is. A bajnoki címért harcoló versenyzők, Björk és Michelisz csatázott egymással, amiből a magyar versenyző jött ki győztesen. Ekkor az időmérőt megnyerő Girolami technikai gondok miatt feladta a versenyt. Tarquini előtt a két brit, Huff és Chilton vívott komoly csatát, aminek a vége az lett, hogy összeütköztek és mindketten kiestek. A baleset miatt újra a pályára hajtott az SC.

    Az újraindítás után a második helyen haladó Guerrieri megelőzte Ehrlachert és átvette a vezetést. Időközben Catsburg is megelőzte Filippit, majd a két Honda is. Egy másik baleset is történt, Bennani ment neki Björknek, így ők is kiálltak a versenyből. A negyedik-ötödik helyen pedig megtörtént a helycsere, Tarquini elengedte Micheliszt. A leintésig nem történt változás, Guerrieri,Ehrlacher és Catsburg állhatott fel a dobogóra. Michelisz Norbi ezzel a negyedik hellyel értékes pontokat hozott Monteirón. Remekül mentek a Zengős Hondák is, hiszen Nagy Dani élete legjobb eredményét elérve a nyolcadik lett, úgy hogy az utolsó körökben még a hatodik-hetedik helyért is csatázhatott. Szabó Zsolt Dávid pedig éppen lemaradt a pontszerzésről.

    1.futam végeredménye

    Poz Pilóta Csapat Autó Kül
    1 Esteban Guerrieri Campos Racing Chevrolet 33m29.509s
    2 Yann Ehrlacher RC Motorsport Lada 2.893s
    3 Nicky Catsburg Polestar Cyan Racing Volvo 11.671s
    4 Michelisz Norbert Honda Racing Team JAS Honda 17.409s
    5 Gabriele Tarquini Honda Racing Team JAS Honda 17.840s
    6 John Filippi Sebastien Loeb Racing Citroen 23.760s
    7 Kevin Gleason RC Motorsport Lada 24.522s
    8 Nagy Dániel Zengő Motorsport Honda 24.946s
    9 Ryo Michigami Honda Racing Team JAS Honda 26.334s
    10 Filipe Souza RC Motorsport Lada 27.243s
    11 Szabó Zsolt Dávid Zengő Motorsport Honda 39.340s
    12 Tom Coronel ROAL Motorsport Chevrolet 2 kör
    13 Thed Bjork Polestar Cyan Racing Volvo 5 kör
    Mehdi Bennani Sebastien Loeb Racing Citroen Kiesett
    Tom Chilton Sebastien Loeb Racing Citroen Kiesett
    Rob Huff Munnich Motorsport Citroen Kiesett
    Nestor Girolami Polestar Cyan Racing Volvo Kiesett

    Kis szünet után pedig kezdetét vette a fő futam. Ekkora azonban már nagyon rosszak voltak a körülmények, az eső intenzitása nőtt és eléggé besötétedett. Rob Huff autóját nem tudták megszerelni, így a brit a negyedik hely helyett a bokszutcából tudott csak elrajtolni. A mezőny ismételten a biztonsági autó mögött kezdett. Azonban a körülmények annyira rosszak voltak, hogy a pilóták visszajelzéseire is hagyatkozva a versenyirányítás három kör után piros zászlóval leintette a futamot és nem is indították újra. Így egy kivételével az időmérő edzés végeredménye lett a futam végeredménye is, igaz a pilóták csak fél pontokat kaptak.

    2. futam végeredménye

    Poz Pilóta Csapat Autó Kül
    1 Nestor Girolami Polestar Cyan Racing Volvo 4m59.154s
    2 Michelisz Norbert Honda Racing Team JAS Honda 0.851s
    3 Thed Bjork Polestar Cyan Racing Volvo 2.537s
    4 Gabriele Tarquini Honda Racing Team JAS Honda 3.347s
    5 Tom Chilton Sebastien Loeb Racing Citroen 4.562s
    6 Esteban Guerrieri Campos Racing Chevrolet 6.691s
    7 Nicky Catsburg Polestar Cyan Racing Volvo 8.113s
    8 John Filippi Sebastien Loeb Racing Citroen 9.722s
    9 Ryo Michigami Honda Racing Team JAS Honda 11.250s
    10 Kevin Gleason RC Motorsport Lada 12.118s
    11 Yann Ehrlacher RC Motorsport Lada 13.656s
    12 Tom Coronel ROAL Motorsport Chevrolet 16.721s
    13 Nagy Dániel Zengő Motorsport Honda 17.666s
    14 Filipe Souza RC Motorsport Lada 18.403s
    15 Szabó Zsolt Dávid Zengő Motorsport Honda 19.793s
    16 Mehdi Bennani Sebastien Loeb Racing Citroen 43.848s
    17 Rob Huff Munnich Motorsport Citroen 1 kör

    A fél pontoknak köszönhetően hihetetlen szorossá vált a WTCC pontversenye. Három pilóta két ponton belül van egymáshoz képest, úgy hogy még három hétvége (hat futam) van hátra.

    A világbajnokság állása

    Poz Pilóta Csapat Autó Pont
    1 Thed Björk Polestar Cyan Racing Volvo 200.5
    2 Tiago Monteiro Honda Racing Team JAS Honda 200
    3 Michelisz Norbert Honda Racing Team JAS Honda 198.5
    4 Nicky Catsburg Polestar Cyan Racing Volvo 177.5
    5 Mehdi Bennani Sebastien Loeb Racing Citroen 164
    6 Tom Chilton Sebastien Loeb Racing Citroen 153
    7 Esteban Guerrieri Campos Racing Chevrolet 143
    8 Rob Huff Munnich Motorsport Citroen 137
    9 Nestor Girolami Polestar Cyan Racing Volvo 88
    10 Yann Ehrlacher RC Motorsport Lada 63
    11 Tom Coronel ROAL Motorsport Chevrolet 34
    12 John Filippi Sebastien Loeb Racing Citroen 25
    13 Gabriele Tarquini Honda Racing Team JAS Honda 19
    14 Kevin Gleason RC Motorsport Lada 8.5
    15 Nagy Dániel Zengő Motorsport Honda 5
    16 Ryo Michigami Honda Racing Team JAS Honda 5
    17 Aurélien Panis Zengő Motorsport Honda 2
    18 Filipe Souza RC Motorsport Lada 1
    19 Szabó Zsolt Dávid Zengő Motorsport Honda 0
    20 Manuel Fernandes RC Motorsport Lada 0

     

  • Monteiro nem indulhat hétvégén, jön Tarquini újra!

    Monteiro nem indulhat hétvégén, jön Tarquini újra!

    A WTCC tabellájának éllovasa, Tiago Monteiro orvosi javaslatra kihagyja a soron következő versenyhétvégét Kínában.

    A portugál versenyző az elmúlt időszakot lábadozással töltötte, öt héttel a nagysebességű balesete után ami még Barcelonában érte. Ma egy átvizsgáláson esett át, és nem engedik rajthoz állni. Helyére a kínai hétvégén Gabriele Tarquini, 2009- WTCC-s bajnoka ülhet be, aki a Hondánál a csapattársa volt, 2013-15 között.

    Tiago Monteiro nyilatkozata:
    „Hihetetlenül csalódott vagyok, hogy nem tudok Kínában indulni. Csapatként keményen dolgoztunk azért, hogy a bajnokság éllovasai legyünk, és ez a helyzet most mindenkinek egy nagy visszalépés. Sajnos, az emberi test az olyan amilyen, az orvosi csapatom kiemelkedő erőfeszítése ellenére is, több időre van szükségem. A célom most az, hogy Motegire készen álljak, ami ebben a hónapban lesz, de később, és újra felvegyem a kesztyűt a bajnoki címért. Nagy köszönettel tartozom Gabrielenek, amiért helyettesít. Ő egy remek barát, és nagyszerű csapattárs volt éveken át a WTCC-ben, nem is hinném, hogy lenne jobb helyettesem, aki segíthet abban, hogy a bajnoki címért menjek.”

    Gabriele Tarquini nyilatkozata:
    „Örömmel térek vissza a Castrol Honda csapatához a hétvégén, mindemellett jobb lenne, ha nem ilyen körülmények miatt. Tiago egy fantasztikus versenyző, olyan, aki megérdemli a helyét a bajnokság élén igazán szégyenletes, hogy ki kell hagynia ezt a hétvégét. A lehető legjobb munkát fogom végezni Tiagoért, és a csapatért a hétvégén, és remélem, hogy a Civices 2014-15-ös tapasztalataim valamint hogy egy teljesen új pályára megyünk segít abban, hogy jó eredményeket mutassak majd fel.”

  • Elhagyhatta a kórházat Tiago Monteiro

    Elhagyhatta a kórházat Tiago Monteiro

    A WTCC bajnoki éllovasa Tiago Monteiro tizenhat nappal ezelőtt szenvedett tesztbalesetet Barcelonában, azóta kórházban kezelték, amit a pénteken hagyhatott el.

    A Honda pilótája még szeptember elején a katalán pályán rendezett teszten csapódott be nagy sebességgel a falba az egyes kanyarban. Először a pálya kórházba, azt követően pedig egy közeli klinikára szállították. Az MRI vizsgálat nem mutatott sérülést, de megfigyelésre bent tarották.

    Múlt héten szállították Portugáliába, ahol megkezdhette a rehabilitációját. Pénteken pedig a közösségi oldalán számolt a jó hírről, hogy végre elhagyhatja a kórházat.

    „Nem volt könnyű az elmúlt két hét, de azzal a sok támogatással, amit kaptam könnyebben áttudtam vészelni. Ma [Pénteken], tizenhat nappal a balesetem után végre haza mehetek, és otthon folytatom tovább a rehabilitációmat. Szeretnék köszönetet mondani a kórház valamennyi csodás dolgozójának.”

    https://www.instagram.com/p/BZWTsxnF1cY/?taken-by=tiagosworld18

    Monteiro „szerencséjére” egy hosszú szünet van most a Túraautó Világbajnokságban, hiszen a következő kínai versenyhétvége csak majd október közepén lesz. A Honda korábban elmondta, hogy nem lesz gondja a portugálnak azzal, hogy teljesen rendbe jöjjön a következő futamra.

    A 41 éves pilóta előnye 12 pont az összetettben a Volvos Thed Björk, illetve 29 pont csapattársa Michelisz Norbert előtt.