Kategória: WTCR

  • Stefano Comini felfogadott egy menedzsert

    Stefano Comini felfogadott egy menedzsert

    A svájci Comini hozzáállása radikálisan elkezdett változni, amióta elkezdett dolgozni Stefano Fecchióval, aki a jövőben a menedzseri teendőket látja el a versenyző körül. Ez teljesen új dolog a kétszeres TCR International Series bajnok életében, mert eddig nem volt menedzsere, de szeretne általa egy még profibb versenyzői karrierbe fogni. Bizonyos értelemben igazi egyedi karakter Comini a paddockban, ezt bárki megerősítheti, aki már találkozott vele, de most némileg irányítva lesz az élete a pályán, és azon kívül is.

    Nagyjából eddig is rendben voltak a dolgok, de egy szint felett a munkakapcsolat menedzselése is már komoly szempont, amit finoman kell kezelni, így Comini úgy döntött, hogy ezt a feladatot lássa el egy olyan személy, aki kiáll érte, Stefano Fecchio. A motorsport.com-nak így nyilatkozott a közönség kedvenc svájci:
    „Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy legyen menedzserem, végül megtaláltam az erre legalkalmasabb személyt. Őt akartam, tudtam, hogy ő a megfelelő, hiszen ismerősökön és a barátaimon keresztül tudtam róla azt, hogy iszonyatosan elhivatott a motorsportok iránt. Ez alapvető szempontom volt, hogy olyasvalakit találjak, akit ugyanaz hajt, ami engem is, de a srác teljesen más mint én, nagyon összeszedett, komoly és igazán lelkes, pedig nehéz a feladat. Biztos vagyok benne, hogy megtaláltam a megfelelő személyt arra, hogy képviseljen engem a pályán, és a pályán kívül is.”

    Fecchio tehát elkezdi a menedzseri teendőket intézni Comini körül, akinek jelenleg még mindig nincs versenyülése a WTCR-ben, ami továbbra is az elsődleges célja a 28 éves versenyzőnek, pedig már csak jó egy hónap van a szezonnyitóig. A svájci az imidzsén is keményen dolgozik a feleségével Robertával, illetve egy kisebb csapattal, és végzik a szükséges háttér adminisztratív munkákat is.

  • Michelisz Norbert a Hyundai magyarországi képviseletének márkaarca lett 2018-ban

    Michelisz Norbert a Hyundai magyarországi képviseletének márkaarca lett 2018-ban

    Michelisz Norbert február elején kötött versenyzői szerződést a Hyundai Motorsporttal, amelynek értelmében a gyártó hivatásos pilótájaként, egy i30 N TCR-t vezetve száll harcba a világkupa (WTCR) bajnoki címéért. A tavaly magyar sporttörténelmet író, világbajnoki második helyezett túraautó-versenyző kapcsolata a mai nappal még szorosabbra fűződött a Hyundaijal, hiszen eldőlt, hogy a márka magyarországi képviseletének hivatalos arca lesz 2018-ban.

    „Büszke vagyok arra, hogy Michelisz Norbert személyében egy bizonyítottan tehetséges, hiteles sportoló és nagyszerű ember képviseli a márkánkat a jövőben – jelentette ki Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője. – Személy szerint is nagy tisztelője vagyok Norbi eredményeinek. Azt hiszem, sokunk nevében mondhatom, hogy bár tavaly sajnos balszerencsés körülmények miatt elúszott számára a bajnoki cím, a mi szemünkben ő mindenképpen világbajnok. Öröm volt olvasni, hogy ezt külföldön is hasonlóan gondolják, hiszen a TouringCarTimes mértékadó, nemzetközi szakportál őt választotta meg 2017 legjobb túraautósának a világon. Bízom benne, hogy a Hyundaijal karöltve idén a bajnoki címet is elhódítja. Mi ebben a céljában nagy odaadással támogatjuk.”

    Michelisz Norbertet a 2017-es teljesítménye alapján nemcsak külföldön látták a legjobbnak, hanem idehaza is számos rangos díjat kapott a télen. Többek között a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) és a nem olimpiai sportágakat tömörítő Nemzeti Versenysport Szövetség is őt választotta meg az év autóversenyzőjének, a Forbes hazai kiadása pedig az ország legértékesebb férfi sportolójának tartja. A tavaly vb-második helyezett pilóta érte el Magyarország első év végi dobogós helyezését a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) szervezésében álló világbajnoki sorozatokban.

    „Megtisztelő, hogy a Hyundai magyarországi képviselete is értéket látott bennem, és a hazai arcának választott meg – fogalmazott Michelisz Norbert. – Számomra a márka versenysportban elért eredményei is nagyon imponálóak, és itt nemcsak a túraautós projektre gondolok, hanem a rali-vb-re is. Tavaly nem voltak messze a világbajnoki cím megszerzésétől sem, idén pedig vezetik az egyéni és a gyártói pontversenyt is, legutóbb a Svéd-ralin győztek Thierry Neuville révén. A versenypályán elért sikereknek köszönhetően hamar magaménak éreztem a Hyundait, mint márkát, így boldogan képviselem. Remélem, év végén egy bajnoki címmel tudjuk megkoronázni ezt a kapcsolatot.”

    Michelisz Norbert Hyundai (1)
    Fotó: Kaiser Erika

    Michelisz Norbert az április 7-8-án, Marokkóban rajtoló világkupa-szezonban egy Hyundai i30 N TCR típusú versenyautót vezet majd a BRC Racing Team színeiben. Aki szeretne, a bajnoki címre hajtó pilóta bőrébe bújhat, mivel a modell utcai változata Magyarországon is kapható. Az i30 N-t a tekintélyt parancsoló, 275 lóerős motorja és a Nürburgringen tesztelt, nagy sebességű kanyarátviteli képessége igazi sportos kocsivá teszi, versenyautós élményt hozva a mindennapokba.

    A Hyundai N szériájának küldetése, hogy a márka autósportban szerzett tapasztalatait ötvözze a nagy teljesítményű országúti gépkocsik fejlesztésének eredményeivel. Ennek köszönhetően hamarosan az i30 mellett több másik modellből is magyarországi forgalomba kerül az N-szériás, azaz sportos változat. Minőségükre a Hyundai Motorsport kiemelkedő versenyeredményei jelentik a garanciát.

    A márka a ’90-es évek végén indította el ralis projektjét, és 2000-ben már a világbajnokságon debütált. 2003-ban ugyan felfüggesztették a programot, de 2014-ben a Hyundai visszatért a rali-vb-re az i20 WRC típusú autójával, és azóta folyamatosan közelít csúcshoz. 2015-ben harmadik, 2016-ban és 2017-ben második lett a gyártó csapata, amely jelenleg vezeti a világbajnokságot.

    Tovább erősíti a Hyundai sportos irányvonal melletti elkötelezettségét, hogy a ralis sikerek mellett 2017-ben kifejlesztette az i30 N túraautós modelljét, amellyel idén megnyerné a kategória topbajnokságának számító világkupát, és ebben Michelisz Norbertnek főszerep juthat.

    A nyolc vb-futamgyőzelmet számláló pilóta elsősorban a versenypályán élvezné ki az N-széria sportos előnyeit, ugyanis örömteli híreknek köszönhetően más szempontokat tartott szem előtt, amikor magánhasználatra egy Santa Fét választott a Hyundai Holding Hungary Kft. jóvoltából.

    „Néhány ezer kilométert máris belehajtottam a Santa Fébe – árulta el Michelisz Norbert. – Nagyon pozitívak az eddigi tapasztalataim a kocsival, és nem csak nekem: a feleségem, Johanna rendszerint ki sem akar szállni belőle. Korábban másfajta autóim voltak, de biztosan sokan tudják már, hogy izgatottan várjuk második gyermekünk születését, úgyhogy családilag is abszolút megértünk egy ilyen típusú kocsira. Mindannyian élvezzük a Santa Fe extra kényelmét és tágas tereit, ami a közeljövőben még praktikusabb lesz számunkra.”

  • Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

    Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

    Michelisz Norbert, a túraautó-világbajnoki (WTCR) sorozat tavalyi ezüstérmese már kétszer tesztelt új autójával, s úgy véli, a Hyundai egy picivel erősebb a mezőny többi kocsijánál.

    Michelisz a gyári Hyundaijal tartott hétfői sajtótájékoztatóján jelezte, hogy a harmadik tesztelésre már szerdán elutazik Olaszországba.

    „Nagyon erős autó. Egy pilóta számára pedig mindig jó érzés tudni, hogy az autója gyors az egyenesekben és a kanyarokban is” – árulta el Michelisz, aki ezúttal egy nagyköveti szerződést írt alá a gyárral.

    Mint mondta tartott attól, hogy túl sok kört kell majd megtennie, amíg kiismeri az autót, de ez nem így történt.
    „Egyszerűen vezethető, és három-négy kör után már tempót tudtam menni, aminek nagyon örültem.” – mondta Michelisz, akinek az volt a célja, hogy olyan közegben versenyezhessen idén, ahol fejlődhet és futamgyőzelmekért küzdhet.

    A magyar pilóta, aki tavaly a magyar autósport első világbajnoki érmét nyerte, tavaly ősszel „találkozott először a Hyundai i30 autójával”, s állítása szerint már akkor meggyőzte, amit látott. Hozzátette: az erőviszonyok felmérését követően számára a Hyundai tűnt a legjobb választásnak.

    „Büszke vagyok rá, hogy nemcsak versenyzőként, hanem a márka képviselőjeként is megjelenhetek” – folytatta Michelisz, aki bízik benne, hogy munkakapcsolatuk nemcsak egyéves lesz.

    A pilóta szerint a sok újdonság, ami jellemzi az új túraautó-világbajnokságot, a szurkolók számára színesebbé teszi majd a WTCR-t, a bajnoki címért zajló versenyfutásban pedig a legnagyobb riválisuknak a Hondát tartja. „Azért a Hyundait egy picivel az egész mezőny előtt érzem” – tette hozzá

    A magyar versenyző két év után hagyta ott korábbi istállóját, a Hondát, hogy a dél-koreai riválisnál folytassa pályafutását. A 33 éves magyar pilóta csapattársa a rutinos olasz Gabriele Tarquini lesz.

    „Több WTCR-csapattal állunk kapcsolatban, de szívünknek a legkedvesebb mégis a BRC Racing Team, ahol Michelisz Norbert az egyik pilóta” – mondta Kovács Pál a Hyundai Holding Hungary Ltd. ügyvezető igazgatója. Kiemelte: a versenyautóban Magyarország egyik legsikeresebb sportolója ül majd a volán mögött, amit rendkívül nagyra értékelnek. „Norbi a márka arca, nagykövete lesz, így az együttműködésünk rendezvényeken, különböző PR eseményeken folytatódik, de természetesen a legfontosabb állomás a versenypálya lesz” – fogalmazott Kovács Pál, aki minél jobb eredményben bízik, reményei szerint akár a vb-címben is.

    A kilenc versenyből álló WTCR-sorozat április 8-án indul Marokkóban, a mogyoródi futamra április 29-én kerül sor.

  • Yann Ehrlacher csatlakozik a Münnich Motorsporthoz!

    Yann Ehrlacher csatlakozik a Münnich Motorsporthoz!

    A 21 éves Yann Ehrlacher is csatlakozhat a 2018-as WTCR mezőnyhöz, és a Münnich Motorsportnál Esteban Guerrieri csapattársa lesz. Ők ketten voltak az újonc sztárjai a 2017-es WTCC bajnokságnak, ahol Ehrlacher is tudott nyerni az RC Motorsport Lada Vestájával Argentínában. A francia még kétszer ezen kívül a dobogóra tudott érni, így tizedik lett a végelszámolásnál tavaly a versenyzők értékelésében.

    Az ifjúra komoly kihívás vár a pályán, hiszen most már egész évben megküzdhet majd a nagybátyjával, a négyszeres világbajnok Yvan Mullerrel, aki visszatért a saját csapatával, ahol tavaly egyébként már versenyzett Ehrlacher az ELMS-ben is, az LMP3 kategóriában. Ehrlacher érthetően boldog:
    „Miután tavaly eltölthettem az első szezonomat a WTCC-ben, egyértelmű volt a célom, hogy ott legyek az új WTCR mezőnyében is. Igazán örömmel tölt el, hogy az ALL-INKL.COM Münnich Motorsport bizalmat szavazott. Ez remek hír nekem, mert ők egy nagyon jó csapat, sok tapasztalattal a versenyzés, és különösen a túraautózás terén. Ezzel a remek csomaggal természetesen nagyok az elvárások, és a célom az, hogy a bajnoki címért hajtsak, annak ellenére, hogy tisztában vagyok vele, hogy nagyon komoly lesz a harc. Egyértelműen nagyobb már rajtam a nyomás mint tavaly, de készen állok rá.”

    Ehrlacher a teljesen új, tizedik generációs Honda Civic Type R TCR-t vezetheti az argentin Esteban Guerrierivel egyetemben. A csapatmenedzser, Dominik Greiner így nyilatkozott:
    „Logikus, hogy számos versenyző volt a listánkon, és nem volt egyszerű dönteni. Azt érzem, hogy Yannal a Münnich Motorsport a legjobb csomagot is kapjuk, így örömmel látjuk a csapatunknál. Ő egy igazán tehetséges, gyors és motivált versenyző, aki remek versenyzői iskolát végzett az édesanyja és a nagybátyja révén. Yannak mér tavaly is voltak remek pillanatai a szezon folyamán, és remélem, 2018-ban is tudja ezt folytatni. Yann és Esteban mindketten profin dolgoznak, kéz a kézben csapattársakként, így jó szezonra számítunk velük.”

    Jó kérdés, hogy mi lesz így Tassi Attilával…

  • Pepe Oriola lesz a Campos Cupra másik pilótája!

    Pepe Oriola lesz a Campos Cupra másik pilótája!

    A WTCC legfiatalabb győztese, Pepe Oriola is csatlakozik az új száriához a WTCR-hez, és egy Cupra TCR-t fog hajtani, a korábbi csapatánál, a Campos Racingnél. A 23 éves pilóta 2014-ben versenyzett utoljára a WTCC-ben Makaóban, azóta a TCR International Seriesben jeleskedett, és bajnoki ambíciói voltak a Craft-Bamboo Racinggel, ahol SEAT León TCR-rel versenyzett.

    A spanyol újra a SEAT-tal versenyez, annak az új almárkájával, a Cuprával 2018-ban, és John Filippi lesz a csapattársa a WTCR-ben. Érthetően örül Oriola: „Boldog vagyok, de bonyolult év lesz ez. Megpróbálom a legtöbbet kihozni majd a Cuprából. Mindig is az én oldalamon álltak, bíztak bennem mint versenyzp. így megpróbálom nekik ezt meghálálni a pályán. Örömmel jelentem be, hogy indulok a WTCR-ben egy 100%-ban spanyol csapatnál. Ismertük egymást már jó pár éve, az már csak a bónusz, hogy most ezen bajnokságban is.”

    A SEAT Sport részéről Jaime Puig hozzátette: „Örülök, hogy Oriola a Cupra TCR-rel versenyez majd a WTCR-ben. Pepe a SEAT León Eurocupban edződött, fejlesztette a WTCC-s autónkat, és remek eredményeket ért el a TCR szériákban, így komoly érték lesz a Cupránál is.”

    A Cupra elnöke, Antonino Labate is méltatta: “Pepe Oriola egy elhivatott fiatal pilóta, bátran belemegy a kihívásokba, igazán eltökélt, ami hibátlanul illik a Cupra szellemiségéhez.”

  • John Filippi lesz a Campos Cupra TCR egyik versenyzője

    John Filippi lesz a Campos Cupra TCR egyik versenyzője

    A 23 éves korzikai John Filippi már az ötödik évét tölti majd a túraautózás legmagasabb kategóriájában, és visszatér a Campos Racinghez, miután egy évet volt a Sébastien Loeb Racingnél. Ő az első versenyző is, akit bejelentett a SEAT, jobban mondva már Cupra, és ő az, aki már biztosan indul a márkával a 2018-as WTCR bajnokságban.

    Filippi legjobb eredménye két negyedik hely volt tavaly a Citroen C-Elysée WTCC-vel, idén pedig a legújabb Cupra TCR-t hajthatja majd, amit a Campos Racing készít majd fel, akikkel már versenyzett a WTCC-ben 2014-16 között. Így nyilatkozott a pilóta:
    „Igazán boldog vagyok, hogy aláírhattam a Campos Racinghez. Már 2017 év végén megkerestek, és ők igazán tudják, hogy miképp kell egy biztos és ígéretes projektbe kezdeni. Várom már, hogy megtehessek pár kört az autóval. Az, hogy 2018-ban ebben a bajnokságban indulok, egyike lesz a legnagyobb kihívásoknak a karrieremben, és egy logikus lépés is.”

  • Mindenki megnyugodhat: a WTCR marad a szabadon fogható M4 Sporton!

    Mindenki megnyugodhat: a WTCR marad a szabadon fogható M4 Sporton!

    Az MTVA ingyenesen és szabadon fogható sportcsatornája az M4, a tervek szerint a 30 tervezett WTCR versenyt élőben adná 2018-ban, sőt év végén majd egy összefoglalót is.

    Michelisz Norbert harcban lesz majd a bajnoki címért a BRC Racing Hyundai versenyautójával, ami egy kulcselem volt abban, hogy legyen WTCR közvetítés az M4 Sporton, és a 33 éves pilóta is szeretné azt, hogy a rajongói élőben követhessék az akcióit a tévén keresztül:
    „Az MTVA és azon belül is az M4 Sport nagy támogatói a túraautózás világának, és igazi megtiszteltetés az, hogy tervezik adni az összes WTCR futamot élőben 2018-ban. Az új szabályok és a kibővült mezőny miatt rengeteg korábbi bajnok lesz a WTCR első szezonjában, így ez igazán ígéretes. Remek, hogy a magyar motorsport rajongók ezrei követhetik majd körről-körre élőben a versenyeket.”

    François Ribeiro, a WTCR promótere és vezetője az Eurosport Eventsnek, így nyilatkozott: „Amit Norbi művel a kormány mögött, és a sikerei a pályán nemzeti hőssé tették, az MTVA-nak pedig a túraautó világbajnokság közvetítése pedig segített abban, hogy nagyon magas színvonalúra emelkedjen a közvetítés minősége. Ennek is köszönhető az évenkénti verseny a Hungaroringen, ami mindig megtelt főtribün előtt zajlik. Mindig azt láttuk, – sőt, inkább hallottuk, hogy talán a legjobb hangulatot teremtik a magyar rajongók itt, így örülök annak, hogy a rajongók elhivatottsága is jutalmazásra kerül azzal, hogy amikor Norbi épp nem otthon versenyez, akkor is követni tudják majd, hogy miképp fejlődik, és mi történik vele.”

    Vaszily Miklós, az MTVA/M4 Sport vezérigazgatója hozzátette: „Örömmel folytatjuk a közös munkát a WTCR promóterével, ami most a top túraautós széria. Michelisz Norbert egyike a legnépszerűbb sportolóknak Magyarországon, több ezer néző követte a versenyeit az M4 Sporton a múltban, így a WTCR nagyon fontos eleme a motorsportos portfóliónknak, és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy mindhárom versenyt leadhassuk majd a versenyhétvégéken. Reméljük, hogy a közönség is élvezni fogja az akció-dús versenyeket ebben a szezonban.”

    A WTCR első szezonja Marrákesben, Marokkóban kezdődik majd április 7-8-án, majd a magyar WTCR hétvége következik a Hungaroringen Budapest mellett április 27-29-én.

  • SEAT-ból lett CUPRA jön a világkup(á)ra

    SEAT-ból lett CUPRA jön a világkup(á)ra

    A CUPRA nevet a SEAT már régebb óta használta a nagy teljesítményű modelljeinél, és most önálló arculatot és logót is kap, de továbbra is együtt dolgozhatnak majd a spanyol gyártóval.

    cupra

    A SEAT motorsportos részlege is amely korábban SEAT Sport néven volt ismert beleolvad az új márkába. A SEAT elnöke, Luca de Meo lelkes a dolog iránt:
    „A CUPRA egy nagy lehetőség a SEAT előtt, az ügyfeleinknek, és jót tesz az üzletmenetnek is. Az egész projekt olyan emberek álmából jött létre, akik új utakat keresnek az autórajongók csoportjaihoz.”

    cupra

    Az új CUPRA TCR autó lesz a márka első versenyautója, amely már a pályákon is megjelenik 2018-ban.

  • Nyugodjatok meg: Tom Coronel is jön a WTCR-be – Hondával!

    Nyugodjatok meg: Tom Coronel is jön a WTCR-be – Hondával!

    A közismert holland mókagyáros Coronel, Tiago Monteiro partnere lesz a Boutsen Ginion Racingnél, és ebből már sejthető az is, hogy Hondát hajt majd. Ez a hír egyben azt is jelenti, hogy véget ér a 7 éves kapcsolata Roberto Ravagliával, és az ő ROAL Motorsportjával.

    Coronelnek már van némi tapasztalata az előző generációs Civic autóval, hiszen egyes versenyeken már indult a Boutsen Ginion csapattal, majd azt is elárulta, hogy az új szezonnak határozott célokkal vág neki:
    „A FIA WTCR méltó utódja a FIA WTCC-nek, amielyben eddig az összes szezonjában indultam, persze mondhatjuk azt is hogy nem feltétlenül a sportérték miatt, hiszen sokszor csak azért indultam, hogy meglegyen a létszám.Most egy teljesen új kihívás elé nézek, hiszen egyenlőek a feltételek. A világ mindenféle pályáján az új Honda Civicet hajthatom majd, amit a JAS Motorsport épített, és a Boutsen Ginion üzemeltet. Ezt az autót kifejezetten erre a bajnokságra építették, és ezzel felvehetjük a harcot a többi márka ellen a mezőnyben. Azt gondolom, hogy ez az év akár a legjobb is lehet a túraautós pályafutásomban. Ez lesz a legjobb csomag, amit az elmúlt tíz évben a magaménak tudhatok. Ennek ellenére nem bocsátkoznék jóslatokba, de lehetőségem lesz több kupát gyűjteni, mint amennyit a WTCC elmúlt öt évében gyűjtöttem.”

    Az, hogy Coronel és a Hondások végül megállapodtak, azt is jelenti, hogy a ROAL- idén nem indul a WTCR-ben, mivel az olasz csapat nem tudott összerakni egy megfelelő programot erre a szériára. Coronel persze nekik is köszön mindent:
    „Hét évig fantasztikusan működtünk együtt Roberto Ravagliával, és az ő ROAL Motorsportjával. Amikor felmerült a FIA WTCR ötlete, elég hamar egyértelművé tette, hogy egy ilyen projektet nem tudna ennyi idő alatt összerakni, így hiába éltünk meg együtt az évek alatt jót és rosszat, el kellett hogy váljon az utunk. Hiányozni fog Roberto, Aldo Preo és Pietro, aki a mérnököm volt hét évig. És még azt is elmondanám, hogy az ő kávéjuk volt a legjobb a paddockban! Most azonban új kaland vár, és nagyon várom már azt, hogy nyomhassam a Hondának.”

  • Kész az Audi Sport felállása a WTCR-re: két csapat, meglepetés pilótákkal

    Kész az Audi Sport felállása a WTCR-re: két csapat, meglepetés pilótákkal

    Hivatalossá vált, hogy két csapatot fog ellátni az autóival az Audi Sport a WTCR-ben, mégpedig a WRT Racinget, illetve a már eddig is Audi RS3 LMS-ekkel operáló Comtoyou Racinget.
    A WRT-hez igazol a tavalyi TCR International Series bajnok Jean-Karl Vernay is, illetve a háromszoros brit túraautó bajnok Gordon Shedden, így igencsak ütős párossal vágnak neki ők is a szezonnak. Utóbbinak mellesleg ma van a születésnapja, így remek ajándékot kapott! 🙂

    A komolyabb meglepetés a belga Comtoyou csapattól érkezett, akiknél nem jutott hely a korábbi kétszeres TCR International bajnok Stefano Comininek, helyette az alábbi kvartettel indulnak: Frédéric Vervisch, Aurélien Panis, Denis Dupont és Nathanael Berthon.

    Íme a korábbi listánk, amiből vastagon szedjük a már bejelentett pilótákat:

    1. Thed Björk Yvan Muller Racing Hyundai
    3. Gabriele Tarquini BRC Racing Team Hyundai
    4. Denis Dupont Comtoyou Racing Audi
    5. Michelisz Norbert BRC Racing Team Hyundai
    9. Tom Coronel Boutsen Ginion Racing Honda
    12. Robert Huff Sebastien Loeb Racing Volkswagen
    13. Pastor Maldonado Campos Racing SEAT
    16. Davit Kajaia GE-Force Alfa Romeo
    18. Tiago Monteiro Boutsen Ginion Racing Honda
    25. Mehdi Bennani Sebastien Loeb Racing Volkswagen
    27. John Filippi Campos Racing SEAT
    28. Aurélien Panis Comtoyou Racing Audi
    52. Gordon Shedden Team WRT Lukoil Audi
    55. Ficza Ferenc Zengő Motorsport SEAT
    62. Dusan Borkovic GE-Force Alfa Romeo
    68. Yvan Müller Yvan Muller Racing Hyundai
    70. Mat’o Homola DG Sport Competition Peugeot
    74. Pepe Oriola Campos Racing SEAT
    77. René Münnich Münnich Motorsport Honda
    86. Esteban Guerrieri Münnich Motorsport Honda
    99. Nagy Dániel Zengő Motorsport SEAT
    ?. Jean-Karl Vernay Team WRT Lukoil Audi
    ?. Tassi Attila Münnich Motorsport Honda
    ?. Aurélien Comte DG Sport Competition Peugeot
    ?. Frédéric Vervisch Comtoyou Racing Audi
    ?. Nathanael Berthon Comtoyou Racing Audi

     

    https://www.facebook.com/AudiSport/photos/a.117041338380517.29333.114682131949771/1612235452194424/?type=3&theater