Kategória: WTCR

  • Némileg érthetetlen, hogy mi történik a Zengő Motorsportnál, de örülünk neki

    Némileg érthetetlen, hogy mi történik a Zengő Motorsportnál, de örülünk neki

    Rob Huff visszatér a Zengő Motorsporttal a hétvégi, szaúd-arábiai FIA Túraautó Világkupa szezonzárójára.

    A 2012-es világbajnok visszalépett az utolsó előtti, bahreini fordulótól, „a Zengő Motorsport csapatán belül fennálló nehézségekre” hivatkozva. Helyette Huff elindult a TCR Asia utolsó előtti, makaói fordulóján az MG-vel a Bahrein utáni hétvégén, és a két versenyből egyet meg is nyert.

    Huff a hétvégi futamokon Boldizs Bence helyére kerül, aki az előző versenyhétvégén őt helyettesítette.

    A Zengő Motorsport részéről egyelőre nincs hivatalos információ arról, hogy mi az oka Huff visszatérésének. *
    * Illetve most már de, hivatalos!

    Michelisz nyerte a főfutamot Sakhirban, de Azcona közelebb a bajnoki címhez

  • Michelisz nyerte a főfutamot Sakhirban, de Azcona közelebb a bajnoki címhez

    Michelisz nyerte a főfutamot Sakhirban, de Azcona közelebb a bajnoki címhez

    A BRC Racing Team versenyzője, Michelisz Norbert megszerezte első győzelmét a 2022-es FIA WTCR szezonban a hétvégi bahreini Sakhir főfutamán. Csapattársa, Mikel Azcona a negyedik helyen haladt át a célvonalon, ezzel pedig 60 pontra növelte előnyét a bajnokságban.

    A Comtoyou Racing versenyzői, Mehdi Bennani és Franco Girolami osztoztak a fordított rajtrács első során, míg a Zengő Motorsport Cuprái megismételte a pénteki akciójukat, amikor a felvezető kör végén a boxutcába mentek, hogy elkerülje a rajtbaleseteket.

    A rajtot követően Bennani állt az élre, de Esteban Guerrieri (Münnich Motorsport) az első kanyar külső oldalán megelőzte az első helyért. A Comtoyou versenyzője, Gilles Magnus a 4-es kanyarban egy lehetetlen húzással próbálkozott belülről, Bennaninak ütközött, és közben Franco Girolamit is „begyűjtötte”. A belga pilóta a baleset miatt feladta a versenyt.

    Michelisz Norbert és Nicky Catsburg Hyundai-jai az ütközés után a második és a harmadik helyet szerezték meg a Comtoyou versenyzője, Nathanäel Berthon, a Münnich Motorsport pilótája, Néstor Girolami és a bajnokságot vezető Azcona előtt.

    Azcona a harmadik körben az 1-es kanyarban megtámadta Girolamit, de az argentin meg tudta védeni az ötödik helyét. A spanyol a következő körben megismételte a támadást, és az egyenesben megelőzte, de Girolami visszatért. Mindketten fél körön keresztül egymás mellett haladtak, így Tom Coronel felzárkózott a párosra.

    Michelisz az ötödik körben megelőzte Guerrierit az élen, miközben Girolami tűz alá került Coroneltől, aki a hatodik helyet is átvette az argentin pilótától. Hátrébb Franco Girolami megelőzte Bennanit a nyolcadik pozícióért. Berthon öt másodperces időbüntetést kapott, mert a pályán kívül szerzett pozíciót. Franco Girolami a nyolcadik körben megelőzte testvérét, Néstort a hetedik helyért.

    Azcona a tízedik körben utolérte Berthont, miközben Néstor Girolami kezdett szenvedni Bennani támadásaitól. A marokkói az utolsó körben az 1-es kanyarban megpróbálkozott a külső íven, de az argentin védekezett, így mindketten egymás mellett haladtak a kör nagy részében.

    Michelisz megszerezte a szezonja első győzelmét Guerrieri előtt, a harmadik helyen Catsburg végzett. Azcona lett a negyedik, őt követte Berthon, aki az időbüntetése miatt az ötödik helyen végzett. Coronel lett a hatodik, Franco Girolami, Bennani, Néstor Girolami és Nagy Dániel (Zengő Motorsport) előtt, akik az első tízben végeztek. A futam után így nyilatkozott Norbi:

    „Kicsit nehéz dolgom volt a rajtnál, volt némi kánikula, és ott megelőztem pár embert. Az autóm ma tökéletes volt, tehát nagyon elégedett vagyok, köszönöm mindenkinek a csapatnál.”

    A sakhiri versenyek után Azcona 297 ponttal vezeti a bajnokságot, 60 ponttal Girolami előtt. Az FIA WTCR utolsó fordulóját a szaúd-arábiai Jeddah-ban rendezik november 25-27-én.

    Jó rajt után Michelisz a dobogón Bahreinben

     

  • Jó rajt után Michelisz a dobogón Bahreinben

    Jó rajt után Michelisz a dobogón Bahreinben

    A WTCR szezonja Bahreinben folytatódott, ahol az első versenyen kettős Hyundai győzelem született, Mikel Azcona-Michelisz Norbert sorrendben.

    A két Zengős Cupra, melyben Nagy Dániel és Boldizs Bence ültek, a boxból rajtoltak, egy esetleges rajtbaleset elkerülése miatt, a versenyt pedig végül a 11-13. helyeken fejezték be.

    A verseny rajtjánál a pole pozíciós Azcona megtartotta a vezetést, de mellőle Berthon már nem jött el olyan jól. Michelisz Norbert a negyedik helyről tört előre másodiknak, az előbb említett francia mellett Nestor Girolamit is megelőzve. A harmadik Hyundai-ban ülő Nicky Catsburg megpördült, ő Franco Girolamival ért össze, aki utólag 10 másodperces büntetést kapott az esetért. Magnus autója megsérült, ő nem is tudta folytatni a futamot.

    A két élen álló Hyundai hamar meggyőző előnyt épített ki, a harmadik helyre kerülő Girolami viszont inkább védekezésre kényszerült Berthon ellen.

    Tassi Attila nem tudott tiszta versenyt futni, őt Coronel lökte ki a harmadik körben, ezzel pedig sok pozíciót vesztett. A hollandot büntették is a manővere miatt.

    Berthon nem tétlenkedett sokáig Guerrieri mögött, a negyedik körben ugyanis átvette tőle a harmadik helyet. Megforgása után Catsburg stabilan zárkózott, végül az ötödik helyre ért fel.

    A másik két Hyundai kettős győzelmét senki sem veszélyeztette, a mögöttük záró Berthon sem. Girolami lett végül a negyedik, hiába előzte meg Coronel, ugye őt büntették, így a 4-ről a 6. helyre esett vissza, ezzel nyert Catsburg egy újabb pozíciót.

    Azcona győzelmével már 53 ponttal vezeti az összetettet, a hétvége második versenye pedig szombat reggel nyolckor kezdődik.

    A legjobb tíz sorrendje:

    Helyezés Pilóta Gyártó Hátrány
    1 Mikel Azcona Hyundai
    2 Norbert Michelisz Hyundai +1.955
    3 Nathanaël Berthon Audi +3.443
    4 Néstor Girolami Honda +9.193
    5 Nicky Catsburg Hyundai +10.291
    6 Tom Coronel Audi +11.336
    7 Mehdi Bennani Audi +12.247
    8 Esteban Guerrieri Honda +14.605
    9 Attila Tassi Honda +19.527
    10 Viktor Davidovski Audi +20.006
  • A WTCR megfogyatkozott mezőnye újra feltöltődik

    A WTCR megfogyatkozott mezőnye újra feltöltődik

    Három szabadkártyás versenyző is lesz Bahreinben, a WTCR utolsó előtti fordulóján. A bajnoki esélyesek közül ketten is extra szárnysegédekkel érkeznek.

    Negyedéves szünet után indul újra az utolsó WTCR szezon, méghozzá egy elég különleges duplázással. Bahrein után Szaúd-Arábia F1-es pályáján mutatkozhat be a sorozat.

    Márka Autó (Plusz)súly
    Audi RS3 LMS TCR 1245kg (+0)
    Cupra Leon Competición TCR 1245kg (+0)
    Honda Civic TypeR TCR 1305kg (+40)
    Hyundai Elantra N TCR 1255kg (+0)

     

    A Honda továbbra is maximum súllyal megy majd, szemben a többi márkával, akik nem kapnak extra súlyt. Mikel Azcona egy nagyobb előnnyel rendelkezik a pontversenyben, legközelebbi vetélytársát, Néstor Girolamit ez nem hozza könnyebb helyzetbe.

    Pilóta Márka Pont
    1. 🇪🇸 Mikel Azcona Hyundai 241
    2. 🇦🇷 Néstor Girolami Honda 206 -35
    3. 🇬🇧 Rob Huff* Cupra 187 -54
    4. 🇧🇪 Gilles Magnus Audi 165 -76
    5. 🇫🇷 Nathanaël Berthon Audi 160 -81

    *Huff nem indul az utolsó két hétvégén

    Huff nem megy a bajnoki címért, a Zengő „nehézségei” miatt

    Ha ez nem lenne elég, a többi márka szárnysegédeket is hoz a bajnokjelöltjeinek. Azcona az utolsó két hétvégére Nicky Catsburg segítségére számíthat.

    Az Audi két éllovasa, Gilles Magnus és Nathanael Berthon ugyan 80 pontra van jelenleg az éllovastól, a négy szokásos Audi mellett még két szabadkártyás érkezik. A TCR Europe mezőnyéből a bajnok Franco Girolami mellett az észak-macedón Viktor Davidovski érkezik majd.

    A Comtoyou Racing ezzel igyekszik még két pilótájának világszintű tapasztalatot adni, még a TCR World Tour indulása előtt. Az autókat azonban a TCR Scandinavia bajnok Lestrup Racing készíti majd fel.

    Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet

    A sors fintora, hogy ezzel a két Girolami egymásnak ellentétes érdekeket képvisel majd, az „Európa-bajnok” akár testvére bajnoki címét is megakadályozhatja.

    Ezzel az Audi lesz jelen a legtöbb autóval a WTCR mezőnyében. A hat géppel szemben a szokásos négy Honda, a hárommá bővülő Hyundai-alakulat, illetve a Zengő Motorsport két Cuprája lesz majd ott a rajtrácson.

    Újra 15-re nő az autók száma, miután a gumiproblémáktól sújtott Lynk & Co bejelentette kivonulását a világkupától.

    A TCR vezetőség utasította vissza a Cyan Racing javaslatát

  • Huff nem megy a bajnoki címért, a Zengő „nehézségei” miatt

    Huff nem megy a bajnoki címért, a Zengő „nehézségei” miatt

    Bár két győzelemmel a bajnokság harmadik helyén áll, Rob Huff nem indul az utolsó két WTCR hétvégén a Zengő Motorsport Cuprájával.

    A WTCR privát értékelését, a Trophyt már így is behúzta, így egy címet már zsebre tehetett idén.

    „Nagy csalódással osztom meg a döntést, hogy visszalépek a WTCR bahreini fordulójától.” írja Huff.

    „Nem volt könnyű döntés egy ilyen hihetetlen szezon után, mert harmadik vagyok a bajnokságban, és megnyertem a függetlenek versenyét. Azonban a Zengő Motorsportot érintő nehézségek miatt ez az egyetlen lehetőségem.

    Csapatként nincs elég forrásunk arra, hogy az autót futtassuk, és sajnos nekem – a mérnökömmel és a szerelők csapatával együtt – nem adták meg a lehetőséget, hogy felkészüljünk az év egyik legfontosabb hétvégéjére. Emiatt kellett visszalépnem.

    Rendkívül csalódott vagyok, hogy nem küzdhetek majd a címért, mindenki, aki ismer tudja, hogy minden már lehetőséget kimerítettem.

    Szeretném megköszönni a lehetőséget, és mindenkinek megköszönni a Zengő Motorsportnál, főleg a szerelőimnek és a mérnökeimnek a kemény munkájukat.”

    Huff csapata, a Zengő így reagált a hírre:

    „A Zengő Motorsport az elmúlt években erején felül is jelen volt a túraautó királykategóriájában az FIA WTCR versenyein. Remek eredményeket értünk el együtt a csapattal és a versenyzőinkkel.

    Kiemelkedik ebben az évben Robert Huff, aki az utolsó két verseny előtt már a francia versenyen megnyerte a privát csapatok közötti egyéni bajnoki címet! Az összetettben pedig jelenleg a harmadik helyen áll.

    Sajnos az elmúlt hónapok eseményeinek a következményei miatt a bahreini és a jeddai versenyen Huffy nem tud részt venni a megmérettetésen.

    Nagyon hálásak vagyunk az egész zengős család nevében, hogy velünk volt eddig és csodálatos, felejthetetlen eredményeket értünk el együtt.

    A csapatunk egy része a nehézségek ellenére már Bahreinben van, és készíti elő az autóinkat a versenyre.

    Bahreinben Nagy Dániel mellett Boldizs Bence ül be a Cuprákba.

    Kövessetek bennünket és szurkoljatok a privát magyar csapatnak! Köszönjük a támogatásotokat!”

  • Michelisz kívánságát teljesíti a WTCR utódja?

    Michelisz kívánságát teljesíti a WTCR utódja?

    Legendás és ikonikus helyszíneket ígért Marcello Lotti a WTCR-t váltó TCR World Tourtól, és az már biztos, hogy a világ szinte összes kontinensén megfordulnak majd.

    Ausztrália sok esetben marad ki világbajnokságok naptárából is. Lotti azonban biztosított mindenkit arról, hogy a legkisebb kontinens – növekvő TCR bajnokságai miatt – része lesz az első naptárnak.

    „A WSC megerősíti, hogy a TCR World Tour naptárának – amit legsokára közzé teszünk – egyik fontos részét képezi majd Ausztrália. A TCR World Tour csapatai a TCR Australia sorozattal együtt versenyeznek majd.

    Ausztrália folyamatosan az egyik legérdekesebb és legprofibb TCR sorozatot biztosította. Örömmel jelentem be, hogy ezt egy világméretű közönség előtt is megmutathatják.”

    Ugyan az említett sorozat versenynaptárát még nem jelentették be, azért várhatóan Bathurst részét képezi majd a versenynaptárban mint az egyik helyszín. Marcello Lotti meg is fogja látogatni a pálya idei legnagyobb versenyét, ez jó jel ebből a szempontból.

    Michelisz: interjú tanítványairól, az ETCR-ről és az idei szezonról

    Nyári interjúink során Michelisz Norbert és – az őt nem feltétlenül kedvelő – Yann Ehrlacher is azt mondta, ezt a pályát hiányolja legjobban a versenynaptárból.

    A következő kimaradt kontinens: Dél-Amerika?

    Így már több értelmet nyerhetnek a hírek, miszerint Uruguay, illetve Argentína is csatlakozott volna a WTCR naptárhoz. Többek között a világkupán szereplő sok dél-amerikai pilóta miatt a TCR South America elnevezésű sorozat is nagy népszerűségre tett szert. Így könnyen lehet, egy újabb – a WTCR alatt hiányzó – elem kerülhet a helyére az új rendszerrel.

    Az azonban szinte biztos, hogy a TCR Europe néhány fordulója – köztük a Hungaroring is – esélyes egy-egy World Tour versenyre.

    A TCR Europe visszatér Ausztriába és Magyarországra 2023-ban

  • Tom Coronel ugyanarra gondol a WTCR megszűnése kapcsán, mint a magyarok jó része

    Tom Coronel ugyanarra gondol a WTCR megszűnése kapcsán, mint a magyarok jó része

    Lassan ocsúdik fel a WTCR világa a sorozat végéről szóló hírek kapcsán, elsőként az őszinteségéről híres Tom Coronel kapott észhez. Nem lehet csalódni benne.

    „Láttam, ahogy a Túraautó Világkupa haldoklik. Mindenki látta, de senki sem beszél igazán róla, mert senki sem érzi jól magát tőle.” – kezdi a nyilatkozatát a holland.

    „Az összes átalakulásnál itt voltam 2001 óta, és láttam, hogy a politika tönkreteszi a sportot. Ezért szeretem jobban a TCR Europe-ot, mint a WTCR-t. A Világkupát egyszerűen borzalmasan vezetik. Sokan politizálnak a résztvevők közül ahelyett, hogy versenyeznének. Nagy változásokat kellett volna véghez vinni, szóval jó, hogy így történt.”

    Coronel rögtön javaslattal is előállt, hogy mit kellett volna máshogy csinálni.

    „Az elmúlt két év naptára, nem volt méltó egy világbajnoksághoz. Szerintem a helyi francia kupa lett belőle, így én örülök annak, hogy most nemzetközibb lesz a helyzet, több kontinensen. Mindig is javasoltam, hogy versenyezzünk együtt más TCR vagy GT sorozatokkal. De a szervezőket túlságosan lefoglalta a büszke elképzelésük.

    De nem csak erről van szó, hanem a sorozatról, a versenyzésről. Én ezt úgy hívom, élvezeti faktor. És ez már öt éve hiányzott nekem a WTCR-ben. Beszálltak a gyártók, mondtam, hogy most lesz vége. Tudtam, mert mindenki hülye volt, politikailag.

    A csapattársak segítik egymást. Akkor ez csapatversenyzés, nem egyéni. A versenyzés márpedig egyéni. Ha az Audi nyert, én meg technikai probléma miatt kiestem, kaptam rá 40 kiló súlyt. Miért? Komolyan miért?”

    Coronel tényleg eltávolodott a WTCR-től, már évek óta rendszeres TCR Europe résztvevő, anno a TCR Benelux bajnokságnak is oszlopos tagja volt. Tavaly Azconával együtt egyszerre két versenyhétvégén vett részt, csakhogy ott legyen a szezonzárón.

    „Ezért szeretem jobban az európai versenyeket, ott magadért versenyzel. A világkupán nem így volt. Az új terv jó, a TCR-nek is, ez az egész lényege. A WTCR nem erről szólt.

    Nekem mindegy, hol leszek, és itt a lényeg. Az emberek csak magukra gondolnak, nem a versenyzésre, a szenvedélyre, a szívre, a lényegre. Engem nem érdekel hol állok a ranglistán.

    Remélem [hogy az új rendszer érdeklődést generál majd a TCR iránt]. Ez egy lista, és mindegy, hol versenyzel. Talán még igazítanak rajta, így vagy úgy. Itt legalább van benne valami igazi, ez tetszik benne.”

    A holland egyébként jelenleg jelenleg 45., tehát éppen döntőbe jutó lenne azon a bizonyos listán.

    Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet

  • Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet

    Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet

    A WSC Group nem várt sokat a WTCR elkaszálása után máris igyekezett pótolni a világszintű TCR sorozatot.

    A TCR World Tour névre hallgató elképzelés kilenc – a világ bármelyik TCR sorozatához tartozó – versenyt emelne ki, legalább négy kontinensről.

    Az év végi legjobb 15 versenyző csatlakozna a TCR World Ranking (világranglista) 45 legjobb pilótájához, hogy egy négynapos eseményen felavassák a TCR világ legjobbját. A döntőt a Discovery Sports Events segítségével bonyolítanák le, a World Tour végéhez képest négy hónapon belül.

    A pilóták mellett a csapatokat és a gyártókat is díjaznák.

    „Gyümölcsöző kapcsolatunk volt az FIA-val és a DSE-vel az elmúlt években, ezért tiszteletben tartjuk a döntésüket.”emelte ki a WSC (a TCR kategóriákért felelős szervezet) elnöke, Marcello Lotti.

    „Most készen állunk arra, hogy közösen dolgozva biztosítsuk a túraautózás jövőjét. TCR bevezetése óta nagy számú mezőnyök kialakítását helyeztük előnybe. Erre alapozva bízunk benne, hogy a TCR World Ranking, a TCR World Tour és a TCR World Ranking Final lehetőséget ad majd számukra, hogy továbbra is világszinten méressék meg magukat.

    Ugyanakkor így szeretnénk megerősíteni az együttműködésünket a promóterekkel a regionális és nemzeti szinteken. Ezáltal szintet léphetnek majd a TCR World Tourra kiválasztott versenyek. Hiszen több megjelenést biztosít majd a médiában, és hangulatban is teljesen más lesz. Így a helyi versenyzők is lehetőséget kapnak majd arra, hogy erős, nemzetközi mezőnyben mérettessék meg magukat.

    A gyártól pedig szorosabbra fűzhetik a kapcsolatukat az ügyfelekkel és biztosíthatják az ő hűségüket.” – fejezte be a WTCR utáni vízió leírását Lotti.

    Hogy ez a bizonyos döntő lenne-e a korábban Ribeiro által is emlegetett évenkénti esemény, azt még nem lehet tudni.

    Könnyen „egyslágeres csoda” lehet a WTCR-ből

  • Könnyen „egyslágeres csoda” lehet a WTCR-ből

    Könnyen „egyslágeres csoda” lehet a WTCR-ből

    A WTCR promótere, Francois Ribeiro arra utalt, hogy a sorozat új formátuma akár lehet, hogy csak egy versenyből fog állni.

    Hasonlóan az egykori makaói FIA F3-as Világkupához vagy a FIA GT Világkupához, évenkénti egyszeri esemény lehet majd a WTCR-ből is.

    „Tavaly jelentettük be, hogy meghosszabbítjuk az FIA-val való együttműködésünket, és középtávon promótáljuk majd a WTCR-t. Tettük ezt azért, hogy még fenntarthatóbbá tegyük a Túraautó Világkupát annak részeként, környezetbarát motorsportot hozzunk létre.”emelte ki Francois Ribeiro, a Discovery Sports Events elnöke.

    „A 100%-ban fenntartható üzemanyag központi eleme lett volna ennek. Sajnos ez azonban nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem passzol a TCR kategóriához, mert túlságosan koptatja a mechanikai alkatrészeket.

    Egyre több gyártó és szponzor nem akar egy olyan sorozat része lenni, ami nem tudja meglépni ezt, és félünk ez a jövő évi mezőnyre is hatással lett volna. Amit ugye már így is csökkentett a világjárvány, a háború és a gazdasági válság. Egy jövőbeli egyszeri esemény nem adna teret ilyen kételyeknek.”

    Ribeiro szavai alapján mintha a DSE nem lett volna teljesen elégedett a WTCR-rel.

    „Ahhoz, hogy az egyezségünk lefedje az egészen 2025-is tartó időszakot, egy opciót kellett volna kihasználni. Mi nem döntöttünk így, helyette egy új rendszer kifejlesztését céloztuk meg, ami biztosítja majd, hogy elsőrangú versenyzés lesz a hagyományos meghajtású túraautókkal.

    Optimisták vagyunk a WSC-vel, hogy a TCR kategória számára is relevánsak maradunk, a gyártók megmutathatják az autóik tudását az ügyfélcsapatoknak. További részleteket akkor osztunk majd meg, amikor véglegesítettük őket.”

    A DSE a WTCR-rel együtt az ETCR ügyintézését is folytatni fogja, azt azonban változatlan rendszerrel, talán jobban is előtérbe kerül majd.

    Jelenlegi formájában megszűnik a WTCR!

    Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet

  • Jelenlegi formájában megszűnik a WTCR!

    Jelenlegi formájában megszűnik a WTCR!

    Nehéz szezonon van túl a WTCR, az FIA pedig bejelentette, hogy változtatni fognak a jelenlegi idényt követően.

    A többszöri gumibotrány mellett a címvédő Lynk & Co kiszállása miatt 12 autóra csökkent a mezőny, a COVID és az ukrajnai háború miatt pedig idén nem kevesebb, öt hétvégét kellett törölni.

    Az FIA jelenleg egy „átfogó és alapos értékelést végez” mielőtt meghatározzák, hogyan működjön tovább a WTCR mint sorozat.

    „Szükségünk van arra, hogy megtaláljuk, mi a legjobb és fenntartható formája a megnagyobb túraautó sorozatnak az FIA égisze alatt.” kezdte Alan Gow, a szervezet Túraautó Bizottságának elnöke.

    „Az a célunk, hogy fenntartsunk a világszintű hagyományos meghajtású túraautó sorozatot akár egy sorozattal, akár egyetlen eseménnyel.

    Jelenleg minden lehetőséget megvizsgálunk, és az az elsődleges célunk, hogy hosszútávon is stabil alapokra helyezzük a dolgot.

    A TCR-rel már jól bejáratott technikai szabályzatunk van, rengeteg márkával és több, mint 100 autóval világszerte. Ezzel szeretnénk mi is folytatni a jövőben.” – erősítette meg a WTCR jövőjét.

    Eközben az elektromos világkupát nem érinti majd változás.

    Könnyen „egyslágeres csoda” lehet a WTCR-ből

    Máris bejelentettek valamit, ami a WTCR helyébe léphet