Kategória: WTCR

  • Tassi második, Guerrierié a WTCR pole pozíciója a Hungaroringen

    Tassi második, Guerrierié a WTCR pole pozíciója a Hungaroringen

    (MTI) Az argentin Esteban Guerrieri nyerte a túraautó-világkupa (WTCR) időmérő edzését a Hungaroringen zárt kapuk mögött zajló Super Racing Festival szombati napján.

    A Münnich Motorsport Honda Civicjével versenyző pilóta a vasárnapi első és harmadik futamon rajtolhat majd a pole pozícióból, a második starthely a szintén hondás Tassi Attiláé, a harmadik pedig csapattársáé, a portugál Tiago Monteiróé lett.

    A második versenyt a francia Yvan Muller (Lynk&Co) kezdheti majd meg az élről a fordított rajtrács szabályának értelmében, mivel az időmérőn ő végzett a 10. pozícióban.

    A többi magyar versenyző közül Boldizs Bence (Cupra) a 11., a világkupában címvédő Michelisz Norbert (Hyundai) a 16., Kismarty-Lechner Gábor (Cupra) pedig a 22. helyen zárt a vizes aszfalton rendezett kvalifikáción.

    Boldizs és Kismarty spanyol csapattársa, a Zengő Motorsport Cupráját vezető Mikel Azcona az ötödik rajtkockát szerezte meg.

    A WTCR első futama vasárnap 9.15-kor kezdődik, a másodikat 12.15-től, a harmadikat pedig 16.15-től rendezik a Hungaroringen.

  • Super Racing Festival – Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók

    Super Racing Festival – Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók

    (MTI) – A túraautó-világkupában (WTCR) címvédő Michelisz Norbertnek, és a gyorsasági kamion Európa-bajnokságon szereplő Kiss Norbertnek is hiányoznak a magyar szurkolók a pénteken (ma) kezdődő Super Racing Festival elnevezésű autósport-rendezvényről, amelyet a koronavírus-járvány miatt zárt kapuk mögött rendeznek a Hungaroringen.

    Az esemény pénteki online sajtótájékoztatóján Michelisz Norbert úgy fogalmazott, nem tudja, nehezebb vagy könnyebb, de biztosan más lesz számára nézők nélkül versenyezni. Hozzátette, menet közben látni szokta, de nem hallja a tömeget, nagy különbséget akkor érez, amikor nem ül az autóban.

    „Olyankor jó értelemben nagyobb a feszültség és a nyomás, ez mindig segít a maximumon pörögni. Most nagyon furcsa a teljes üresség” – nyilatkozta a Hyundai Motorsport pilótája.
    A kétszeres Európa-bajnok Kiss Norbert úgy fogalmazott, nagyon különleges érzés számára hazai pályán szerepelni, nézők nélkül valóban más lesz a hangulat, ezért nagyon sajnálja, hogy így alakult. Elárulta, még a családjuk sem lehet jelen a mogyoródi pályán.

    Az eseményre eredetileg áprilisban került volna sor, a világjárvány miatt azonban elhalasztották, és sokáig kétséges volt az is, hogy egyáltalán megrendezhető lesz-e idén.
    Michelisz közölte, nagy érvágás volt, hogy a Nürburgringen bojkott miatt nem indultak, mert száraz és esős időben is versenyezhettek, ezáltal jelentős tapasztalatokkal gazdagodtak volna. A Hyundai Motorsport mindkét csapatával, így a címvédő Micheliszt foglalkoztató BRC Racinggel is visszalépett a nürburgringi versenyhétvégétől. Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport vezetője indokként elmondta, érzésük szerint a vállalatukat és a csapataikat sem kezelik egyenlően a többiekkel, és nem szívesen látják őket a mezőnyben. A döntés előzménye, hogy Adamo már az első, Zolderben rendezett forduló után kritizálta a motorvezérlő-egységre (ECU) vonatkozó, idén bevezetett szabályozást, valamint aggályokat fogalmazott meg a teljesítménykiegyenlítő (BOP) rendszer alkalmazásáról.

    „Szépen lassan haladunk, nem teszteltünk sokat a szezon előtt, jelenleg a megismerési folyamat kellős közepén vagyunk. Látok rá esélyt, hogy szombaton esni fog az eső, ami kiszámíthatatlanná teszi az erőviszonyokat, a mi esetünkben pláne” – magyarázta Michelisz.

    Hangsúlyozta, örül neki, hogy tempóban ott voltak a mezőny elején Szlovákiában, de sok ponttól estek el szerencsétlen szituációk miatt.

    „Egy jó mogyoródi hétvégével minden elképzelhető, most már különös jelentősége van annak, hogy az ember ne hibázzon. Az erőviszonyok hétvégéről hétvégére változni fognak, és immár kulcskérdés, hogy mindig ott legyünk első tízben az időmérőn” – vélekedett.
    A WTCR idei szezonja szeptember közepén rajtolhatott el a belgiumi Zolderben, és azóta további két fordulót rendeztek meg, szeptember végén a Nürburgringen, az elmúlt hétvégén pedig a magyar-szlovák határhoz közeli Slovakiaringen. Michelisz dobogóra még nem tudott állni. A túraautósoknál még két versenyhétvége lesz a magyarországi eseményt követően, Spanyolországban és Olaszországban.

    Kiss Norbert reményét fejezte ki, hogy nagy előnyt jelent majd számára a hazai, jól ismert környezet, hiszen sokat tesztelhettek a Hungaroringen, ahol bíztató köridőket ért el, vagyis a hazai pályája előnye nem csak a régi tapasztalatokon alapul.

    „Nem ijedünk meg az esőtől, de kiszámíthatatlanná teszi a versenyt, könnyebben történnek meg váratlan események” – mondta a Révész Truck Racing Team pilótája.

    Hozzáfűzte, nagyon jók a tapasztalataik az új versenyautóval, és ha nem történik valami váratlan, mindenképpen a győzelemért fognak harcolni, vagyis ismét ott lesznek a mezőny elején. Jelezte, az összetettben éllovas német Sascha Lenz ezúttal nem indul.

    A kamion Európa-bajnokság mostani szezonja szintén csúszott a koronavírus-járvány miatt, sőt az előzetesen tervezett viadalok közül azóta már kettőt törölni kellett. Az idény augusztus végén Csehországban kezdődött, Kiss a háromból egy futamot megnyert, valamint egy harmadik és egy hatodik helyet szerzett. Ezzel az összetettben a második helyen áll. A versenysorozatban nagy jelentősége van a Hungaroringen sorra kerülő fordulónak, ezután ugyanis már csak az olaszországi Misanóban áll rajthoz a mezőny november közepén.

    Kiss Norbert elárulta, lehetséges, hogy nem hirdetnek hivatalos végeredményt az idény végén.

    A túraautó-világkupa mezőnyében a címvédő Michelisz mellett rajthoz áll Tassi Attila, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor is.

    A mogyoródi hétvége pénteken (ma) kezdődik a kamionosok szabadedzéseivel, majd szombaton 10.30-tól időmérő edzést, 12.45-től és 14.50-től pedig két futamot rendeznek nekik. Vasárnap 10 órától újfent időmérő, 13.05-től és 15.05-től pedig két verseny következik. A túraautósok számára szombaton 15.30-kor indul az időmérő, a versenyeket pedig vasárnap rendezik, 9.15-től, 12.15-től, valamint 16.15-től.

  • Girolami a hétvégén már új Hondával indul a Hungaroringen

    Girolami a hétvégén már új Hondával indul a Hungaroringen

    A Münnich Motorsport kénytelen kicserélni Néstor Girolami autóját, miután a Slovakia Ringen KO-ra törte a Honda Civic Type-R TCR-jét. Az argentin pilóta így kénytelen lesz a tesztautójukkal indulni a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen. Az érintett versenyző így nyilatkozott:

    „Nagy köszönettel tartozom a Münnich Motorsportnak, amiért egy új autót építettek nekem, kicsivel több, mint 24 óra alatt. Ez remek munka volt, az pedig, hogy hétfőn már be is tudtuk járatni, nagyon pozitív.”

    Girolami második volt a bajnokságban a szlovák forduló előtt, de a nyolcadik helyre visszaesett, miután a második futamon kiesett, a harmadikon már el sem tudott indulni. A Honda pilótája ugyanakkor alig várja már, hogy újra beszálljon a bajnoki harcba, hiszen tavaly a pályánkon kétszer is nyerni tudott:

    „Ezen csalódást keltő hétvége után már a Hungaroring felé tartunk, ahol azonnal lehet esélyünk arra, hogy visszatérjünk, és újraépítsük a bajnoki reményeinket. Nehéz persze megmondani idén, hogy miképp teljesítünk a többiekhez képest, de a tavalyi dupla győzelmem nagyon motiváló.”

  • Michelisz legújabb márkatársa a WTCR harmadik argentin pilótája lesz

    Michelisz legújabb márkatársa a WTCR harmadik argentin pilótája lesz

    A Hungaroringen és a szezonzárón szabadkártyásként José Manuel Sapag is indul majd a WTCR-ben, ezzel ő lesz Michelisz új márkatársa.

    Sapag azt a Hyundait terelgeti majd, amivel múlt hétvégén Barcelonában is versenyzett a TCR Európa-kupában.

    „Kihívás lesz majd, mert még nem vezettem a Hungaroringen előben, csak szimulátoron.” – mondta az argentin túraautó bajnokságban is szereplő pilóta.

    „Van némi tapasztalatom a Hyundaijal (egy 12. és egy 8. helyet szerzett Spanyolországban – a szerk.), de a pályához is hozzá kell majd szokni, ez nehéz lesz.”

    „A mezőny is nagyon erős, ezért a célom az lesz, hogy hozzá tudjak szokni ehhez a bajnoksághoz, és a többiek szintjén legyek. Folyamatosan, minden edzéssel fejlődni szeretnék, hogy közelebb legyek az előttem lévő autóhoz.”

    A fent említett argentin bajnokságban, a Súper TC 2000-ben a Citroen gyári csapatát erősíti, most pedig szeretne csatlakozni Michelisz tavalyi riválisához, Guerrierihez és a Szlovákiában nagyot bukó Girolamihoz.

    „Ismerem őket, együtt gokartoztunk és jó emberek. Gyorsak, már Argentínában is jók voltak, és itt, a WTCR-ben is. Örülök, hogy ismerem őket, remélem ellátnak majd néhány tanáccsal.”

    „Nem akarok semmit jósolni, mert a világkupa szintje magas, de a Súper TC 2000 is erős. Egy nagyon intenzív és kemény kategória, nem várok mást a WTCR-től sem.”

  • Győzelem a célja a Hungaroringen a Zengő spanyol pilótájának

    Győzelem a célja a Hungaroringen a Zengő spanyol pilótájának

    Mikel Azcona, a Zengő Motorsport versenyzője megmutatta az új autó tempójátszlovák fordulóban, három nagy felzárkózást is bemutatott.

    A spanyol 17. helyről nyolcadik és negyedik, a harmadik futamon pedig 15-ről az ötödik pozícióba jött fel.

    „Három nagyon jó verseny volt ez, minden alkalommal a top 10-ben végeztünk.” – kezdte a beszámolót a magyar csapat versenyzője.

    „Sokat kellett előzni hozzá, az nem volt könnyű, de nagyon boldog vagyok az eredmények miatt. A vezető autókkal csatáztunk, ami nagyon bíztató.”

    Nick Catsburg & Mikel Azcona, WTCR, Slovakia Ring, racingline.hu
    Azcona akció közben, Fotó: Florent Gooden/FIA WTCR

    „Ugrásszerűen haladunk előre. Zolderben utolsók voltunk, és most már az élmezőnyben harcolunk.”

    Azonban itt nem állna meg, a WTCR negyedik fordulójában, a Super Racing Fesztiválon már hazai győzelmet szerezne a Zengő Motorsportnak.

     „Muszáj tovább haladnunk és fejlődnünk. A cél az, hogy a győzelemért harcoljunk Magyarországon.”

  • Fiatal osztrák pilóta ugrik be Catsburg helyére a Hungaroringen

    Fiatal osztrák pilóta ugrik be Catsburg helyére a Hungaroringen

    GT-s kötelezettségei miatt nem tud rajthoz állni a Túraautó Világkupa (WTCR) magyarországi fordulóján Nicky Catsburg. A pótlását házon belül oldotta meg a Hyundai, így bemutatkozhat a királykategóriában a 20 éves osztrák Nico Gruber.

    A Hyundai idei első sikerét arató pilóta helyére beugró osztrák versenyző idén a TCR Germany-ban indult, ahol eddig hetedik helyen áll a pontversenyben egy győzelemmel. Gruber a német bajnokságban is a Hyundai Team Engstler színeiben indul, így nem lesz számára ismeretlen a közeg.

    „Az biztos, hogy nagyon nehéz dolgom lesz a Hungaroringen.” – kezdte a beugró. „Figyeltem az összes versenyzőt a WTCR-ben, teljesen más szintet képviselnek a TCR Germany-het képest. Már az első edzéstől kemény menet van, még mindig tanulnom kell majd, hogyan kell versenyezni egy túraautóval. Ezért vagyok itt, hogy tanuljak és a legjobbamat adjam.”

    „Nehéz megmondani, hogy miért kaptam meg ezt a lehetőséget csupán négy TCR Germany hétvége után. A csapatom nagyon támogat engem, a Hyundai pedig azt mondta, hogy „igen, adjunk neki egy menetet.” Talán azért, mert a legelső versenyemet meg nyertem a TCR Germany-ben. Ezután voltak ugyan nehéz időszakaink, de jó tempót sikerült felmutatnunk. Igyekszem majd megtartani ezt a lendületet a Hungaroringre is, igyekszem majd a legjobban hasznára lenni a csapatnak és a legjobb eredményt elérni.” – tette hozzá.

  • Girolami kórházban kötött ki, Michelisz vezető helyről esett ki Szlovákiában

    Girolami kórházban kötött ki, Michelisz vezető helyről esett ki Szlovákiában

    A Hyundai és Michelisz visszatért a WTCR élmezőnyébe, de most mindenki a második futamon nagyot bukó Girolami felépüléséért izgul inkább.

    Első futam

    Az első verseny változó körülmények között indult, így a gumiválasztás határozta meg a pilóták tempóját.

    Ugyan Nick Catsburg elment mellette, Nathanael Berthon hamar visszaszerezte a vezetést, és onnantól kezdve nem engedte el. Mögé Tarquini zárkózott fel másodiknak, a dobogó pedig Jean-Karl Vernay-jel lett teljes.

    A negyedik helyen Girolami haladt csapattársa, Guerrieri előtt. A csapat azt mondta neki, nem kell aggódnia, hiszen a bajnokság érdekében őt részesítik előnyben. Az utolsó körben azonban a tavalyi második helyezett mégis elment a bajnokságban jobban álló honfitársa mellett, ezzel megbontva a hondások egységét.

    Michelisz tizedik lett, a hetedikről rajtolva, de nem járt olyan rosszul, mint Catsburg, aki a túlmelegedő hátső esőgumik miatt az élről csúszott vissza a pontzónán kívülre. Tassi végzett a bajnoki címvédő mögött, legjobb Zengősként pedig Azcona végzett nyolcadik helyen.

    Girolami & Guerrieri, Honda, WTCR, racingline.hu
    Girolami & Guerrieri, a két argentin hondás, Fotó: David Noels / DPPI

    Második futam

    A második versenyre sem csitultak el az indulatok, és nem múlt el az Audi fölénye sem, ugyanis Berthon csapattársa, a veterán Tom Coronel állhatott fel a dobogó legfelső fokára.

    A holland Guerrierivel csatázott nagyot az élen, de végül Comtoyou egy-kettő lett a vége, amit az újonc Gilles Magnus egészített ki.

    Az utolsó körben Jean-Karl Vernay a negyedik helyért küzdve Girolamival ütközött, utóbbi nagy sebességgel csapódott a szalagkorlátnak. Kórházba is szállították, ami véget vetett a hétvégéjének, nem indulhatott a harmadik futamon.

    „Néstor Girolamit kivizsgálásra vitték a pályakórházba. Bebu jól van, de további előzetes vizsgálatok miatt egy helyi kórházba szállították át.” – olvasható a Honda közleményében.

    Ami a magyar kontingenst illeti, Michelisz hetedikként zárt, Tassi kiesett, a Zengősök közül meg Azcona és Boldizs szerzett pontot a ötödik, illetve 13. helyen.

    Harmadik futam

    Ezt követte a harmadik verseny, amit a magyar címvédő a második helyről kezdhetett meg. Ő jött el a legjobban a rajttól, de egy Vernaytől kapott érintésnek köszönhetően visszaesett egészen a 14. helyre. Így pedig a márkatárs, Nick Catsburg került az élre.

    A mezőny hátsó végében a pontversenyben élen álló Ehrlacher keveredett nehéz helyzetbe, mert nyomás alá helyezte őt a visszatérő Comte, illetve a szabadkártyás Fulín. Nagybátyja, Muller a segítségére sietett és hátvédként szolgált rokona számára, de a fölzárkózó Michelisz végül mindkettejük mellett el tudott menni, és így tizedik lett.

    Catsburg mögött a balhés Vernay, és a második dobogóját szerző Berthon futott be a célba. Coronel hatodik helyével felzárkózott Ehrlacherre a bajnokságban, de tőle nincs messze Vernay sem.

    A bajnokság állása Szlovákia után:

    # Pilóta Márka Csapat Pontok
    1 ?? Yann Ehrlacher Lync&Co Cyan 112 0
    2 ?? Tom Coronel Audi Comtoyou 92 -20
    3 ?? Jean-Karl Vernay Alfa Romeo Mulsanne 89 -23
    4 ?? Esteban Guerrieri Honda Münnich 79 -33
    5 ?? Gilles Magnus Audi Comtoyou 78 -34
    6 ?? Nathanael Berthon Audi Comtoyou 74 -38
    7 ?? Yvan Muller Lync&Co Cyan 73 -39
    8 ?? Nestor Girolami Honda Münnich 72 -40
    9 ?? Thed Björk Lync&Co Cyan 64 -48
    10 ?? Nick Catsburg Hyundai Engstler 52 -60
    11 ?? Mikel Azcona Cupra Zengő 49 -63
    12 ?? Santiago Urrutia Lync&Co Cyan 48 -64
    13 ?? Attila Tassi Honda Münnich 43 -69
    14 ?? Norbert Michelisz Hyundai BRC 38 -74
    15 ?? Gabriele Tarquini Hyundai BRC 25 -87
    16 ?? Tiago Monteiro Honda Münnich 25 -87
    17 ?? Luca Engstler Hyundai Engstler 22 -90
    18 ?? Boldizs Bence Cupra Zengő 13 -99
    19 ?? Aurélien Comte Renault Vukovic 9 -103
    20 ?? Kismarty-Lechner Gábor Cupra Zengő 8 -104
    21 ?? Jack Young Renault Vukovic 0 -112
  • ETCR: hétvégén bemutató, összefoglaló az eddigi tudnivalókról

    ETCR: hétvégén bemutató, összefoglaló az eddigi tudnivalókról

    Pure ETCR néven indul idén az elektromos túraautózás első sorozata, de még csak  próbaképp rendeznek versenyeket, még nem tétre megy a játék.

    Alább összefoglaltuk az eddigi tudnivalókat, milyen felállással indul majd ez a „gálaszezon”:

    Milyen autók indulnak majd?

    Maga az elektromos túraautó fogalma és a sorozat bejelentése, a CUPRA e-Racer bemutatásával indult, még két évvel ezelőtt, a genfi autószalonon, így nyilvánvaló volt, a SEAT része lesz ennek a projektnek is.

    A címvédő Hyundai is jelezte, hogy autót fog fejleszteni, és tavaly szeptemberben már tesztelték is a Veloster N ETCR-t nálunk, a Hungaroringen. A rivális Honda – bár pletykáltak róla – nem jelezte, hogy hasonlóban gondolkozna.

    Így meglepő módon a harmadik márka a WTCR egyetlen ténylegesen privát alakulata lett, a Romeo Ferraris által fejlesztett Alfa Romeo Giulia ETCR-rel.

    Ezenkívül még a Lisheng Shanghai Racing jelezte, hogy a britek túraautójából, az MG-ből is építenek majd elektromos változatot, de február óta nem sokat hallani a projektről…

    Kik lesznek a pilóták?

    A Cupra esetében nem kérdés, hogy gyári pilótájuk, Mattias Ektröm, aki az autó fejlesztésében is részt vett, szinte biztos, hogy lehetőséget fog kapni, legalább a nulladik szezonban. A ralikrossz világbajnok tapasztalata jól fog jönni a kapuból való rajtolásnál.

    Jordi Gené lenne a másik pilóta a spanyol márkánál, aki testvérével, Marc-kal ellentétben nem forma-, hanem a túraautózásban jeleskedett eddig.

    A harmadik, eddig bejelentett pilóta Jean-Karl Vernay, aki a Romeo Ferraris gépét terelgeti a WTCR-ben is.

    A koronavírus hogyan befolyásolta a „nulladik szezont”?

    Az eredeti „versenynaptáron” itt is változtatni kellett, többek között azért, mert más eseményekhez csatlakozott volna mezőny, mint betétfutam vagy, ha jobban tetszik gálaverseny. Ezen események elmaradása pedig azt is jelentette, hogy új időpontokat és helyszíneket kellett találni.

    Többek között a WTCR szezonzáróján, az Adria Racewayen is lesz ilyen próbaverseny, így együtt láthatjuk majd a kétféle túraautókat.

    Dátum Esemény Helyszín
    okt. 09.-11. Copenhagen Historic Grand Prix ?? Koppenhága, Dánia
    okt. 16.-18. Festival of Speed ?? Goodwood, Egyesült Királyság
    okt.-nov. 31.-01. ?
    ?? Motorland Aragón, Spanyolország
    nov. 14.-15. WTCR Olaszország ?? Adria Raceway, Olaszország

     

  • Egy korábbi futamgyőztes váltja a Renault újoncát a WTCR-ben

    Egy korábbi futamgyőztes váltja a Renault újoncát a WTCR-ben

    Nem indul zökkenőmentesen a Renault WTCR programja, az eddigi egyetlen állandó pilótájuk, Jack Young helyét Aurélien Comte veszi majd át.

    „Nagyon örülök, hogy visszatérhetek a WTCR-be, és meg szeretném köszönni a Vukovic Motorsportnak a bizalmat.” – kezdte Comte.

    „Minden olyan gyorsan történt, még nem tudtam felfogni. Volt egy kisebb tesztem a télen, és az autóban sok a potenciál. A csapat nagyszerű munkát végzett.”

    „Most az a célom, hogy a csapat számára is hasznos hétvégét teljesítsek. Remélem, meg tudom mutatni, mire képes a Renault Mégane egy ilyen technikás pályán, amit ráadásul szeretek is.”

    Aurélien Comte, racingline.hu
    Aurélien Comte, Fotó: Jean Michel Le Meur/FIA WTCR

    Comte legutóbb 2018 versenyzett a Túraautó Világkupán, akkor a 11. helyen zár, egy győzelmet szerezve.

    „Azért választottuk őt, mert tehetséges, és van már tapasztalata a WTCR-ben. Reméljünk, hogy meg tudjuk erősíteni a kapcsolatunkat a Renault Sporttal, így, hogy egy francia pilótát alkalmazunk.” . ismertette az okokat Milenko Vukovic, a csapatfőnök.

    Jack Youngnak finanszírozási gondjai támadtak, ezért nem tudja folytatni a sorozatot, de Vukovic visszavárja, amennyiben az év későbbi részében ismét csatlakozna.

  • A Hyundai célja, hogy pályára vigye a harcot a címvédésért Szlovákiában

    A Hyundai célja, hogy pályára vigye a harcot a címvédésért Szlovákiában

    A Hyundai csapatai, a BRC és az Engstler vissza fognak térni a pályára a hétvégén esedékes WTCR fordulóban Szlovákiában, azok után, hogy visszaléptek a nürburgringi hétvégétől.

    A célunk egyértelműen az, hogy a címvédésért folyó harcot visszavigyük a pályára a szlovákiai versenyen.” – mondta Gabrielle Rizzo a BRC csapatfőnöke.

    „Hisszük, hogy megmutathatjuk mit tud a Hyundai i30 N TCR a Slovákia Ringen, ahol mindig is nagyon erősek voltunk.”

    A csapat pilótáinak pocsék szezonkezdetük volt, a regnáló világkupagyőztessel, Michelisz Norberttel a fedélzeten a legjobb márkabéli az összetettben, a 14. helyet foglalja el, mindössze 13 ponttal.

    „Már a szezon közepe felé haladunk, így innentől kezdve minden versenyből ki kell hoznunk a maximumot, hiszen minden pontnak komoly súlya van.” – mondta Rizzo.

    A Hyundai pilótái gyári súlyon mehetnek majd, míg a Lynk & Co pilótáinak 40 kg plusz súlyt raknak majd autóikba, és a hasmagasságukat is 10 mm-el feljebb kell majd állítaniuk. A Honda 50 kg-al lesz nehezebb, míg az Audi pilótáinak plusz 50 kg-al kell majd megbirkózniuk.