Kategória: TCR

  • Comini Subaruval vág neki a szezonnak

    Comini Subaruval vág neki a szezonnak

    A Race Republic leleplezte, hogy milyen autóval vágnak neki a TCR Europenak. Az új svájci csapat a rövid határidők ellenére sikerrel vette az akadályokat, és fel fognak tolni Paul Ricard pályájára egy Subaru Impreza WRX STI-t.

    A csapatvezető Stefano Fecchio tisztázta a helyzetet:
    „Nem ez lesz az egyetlen autónk, amit pályára küldünk, a Subaru is egy önálló projekt, és még számtalan meglepetéssel készülünk. Nem zárkózunk el attól, hogy később más szériákban is kipróbáljuk magunkat, de jelenleg a megfelelő tehetségeket keressük. Comini az első Race Republic versenyző, de hamarosan érkeznek mások is.”

    Végre fellélegezhet az újonc TCR csapatot választó kétszeres bajnok Stefano Comini, és erről így nyilatkozott:
    „Ez volt a leghosszabb téli szünetem a karrierem folyamán, és sokat dolgoztam a csapatommal ezen a szezonon, több utcai baleset is érte őket, emiatt is tartott minden ilyen sokáig. Rugalmasnak kell lennem így nekem is, sokat segítettek, és szívből köszönöm azoknak, akik ebben részt vettek. Remélem, hogy hamarosan megajándékozhatlak benneteket.”

    A napokban bemutatásra kerül az új festés is.

  • Vernay és a Leopard Lukoil Team indul a TCR Europe-ban is

    Vernay és a Leopard Lukoil Team indul a TCR Europe-ban is

    A 2017-es TCR International Series bajnok, Jean-Karl Vernay és a Leopard Lukoil Team is indul a 2018-as TCR Europe bajnokságon. A luxemburgi bázisú csapat akiknek technikai és sport jellegű segítséget a belga WRT csapat ad benevez egy Audi RS3 LMS-t a francia versenyző kedvéért párhuzamosan ezen szériába is, miközben teljes mértékben elhivatottak a WTCR iránt.

    Két versenyhétvége után az új FIA WTCR-ben Vernay a hetedik helyen áll az összesítésben, pedig nyerni is tudott a szezonnyitón, Marrákesben.

  • Mora a M1RA-ban – bajnokot igazolt a magyar csapat

    Mora a M1RA-ban – bajnokot igazolt a magyar csapat

    Az elmúlt hétvégén nagy sikert ért el a M1RA, amely az FIA WTCR magyarországi fordulójában szabadkártyásként egy autóval indult. Nagy Dániel két világbajnok, Rob Huff és Yvan Muller közé ékelődve ért el második helyezést, amivel Michelisz Norbert után ő lett a második magyar túraautós, aki a világbajnokság és a világkupa történetében dobogóra állt.

    Az előttünk álló hétvégén, május 5-6- án már a TCR Európa-kupa franciaországi szezonnyitóján versenyez a M1RA, amely az előzetes terveknek megfelelőn két Hyundai i30 N TCR-t üzemeltet ebben a bajnokságban idén. Eldőlt, hogy Nagy Dániel mellett a portugál Francisco Morával kezdi meg a 2018-as Európa-kupás évadot a magyar csapat.

    Nagyhoz hasonlóan fiatal versenyzőről van szó, Mora augusztus végén még csak 22 éves lesz, de már komoly eredményeket ért el a TCR-kategóriában. 2017-ben ő nyerte meg a részben átfedésben futó portugál és spanyol nemzeti bajnokságot.

    „Folytatni szerettük volna azt a koncepciót, ami tavaly bevált, és csapatbajnoki címhez segített minket, így a tehetséges magyar versenyzőnk mellé olyan külföldi pilótát kerestünk, aki már bizonyított a TCR-ben. Tavaly az olasz nemzeti bajnok csatlakozott hozzánk, most pedig a portugál és spanyol címvédővel dolgozhatunk együtt. Bízom benne, hogy Francisco Mora csapaton belül Nagy Danit is komoly versenyre készteti majd, hiszen ez a fejlődés kulcsa. Két fiatal, ám egyaránt sikerre éhes pilótával kezdjük a szezont, úgyhogy pozitív vagyok” – fogalmazott Bári Dávid, a M1RA csapatvezetője.

    „Izgatottan csatlakozom a M1RA-hoz, amely tavaly kiváló eredményeket ért el a TCR International Seriesben, és ezáltal számomra is egyértelművé vált, hogy Európa egyik legjobb csapatáról van szó. A szezonnyitón hatalmas harcra számítok, hiszen gyors pilóták sorakoznak fel a rajtrácson, de hiszek benne, hogy ott tudok lenni az élmezőnyben. Azt már láttuk, hogy a Hyundai csodálatos autó, azt is tudjuk, hogy a M1RA rendkívül sikeres csapat, szóval az összes feltétel adva van, hogy versenyképes legyek. Minden tőlem telhetőt megteszek majd, és alig várom a hétvégét” – árulta el Francisco Mora.

    A TCR Európa-kupa a soron következő hétvégén indul a Paul Ricard versenypályán, és október második felében Barcelonában a hetedik állomással ér véget. Nívós mezőny gyűlt össze, hiszen többek közt három ETCC-bajnok (Dusan Borkovics, Kris Richard, Petr Fulín), a kétszeres német TCR-bajnok Josh Files, valamint a spanyol és portugál TCR-bajnok Francisco Mora is indul.

  • Stefano Comini a TCR Europeban indul egy teljesen újonc csapattal!

    Stefano Comini a TCR Europeban indul egy teljesen újonc csapattal!

    A vagabundnak beállított Stefano Comini 2018-ban is a nemzetközi túraautózás része lesz, és a TCR Europeban köt ki hasonlóképp mint a magyar Tassi Attila is, hiába voltak eredményesek mindketten akár magasabb szinten is. A szezon ráadásul a hétvégén kezdődik is Le Castelletben, Franciaországban, így újra elmondható az, hogy ahogy tavaly is, a túraautózás James Huntja az utolsó utáni pillanatban egyezett meg a csapatával.

    Na de kik is azok, akik bizalmat szavaztak a François Riberio szerint is pokolian gyors, de kezelhetetlen pilótának? Egy teljesen újonc csapat, a Race Republic az, akik együtt akarnak felérni a csúcsra a kétszeres TCR International Series bajnokkal.

    Napokon belül kiderül az is, hogy milyen autóval indulnak el a majd júliusban a Hungaroringre is ellátogató széria keretein belül. Egyes részletek hamarosan kikerülnek majd a csapat Facebook oldalára, így lehet majd kirakósozni, hogy mégis mi, de kiindulva a már publikált overálból, nem valószínű az, hogy valami unalmas festésű dolog lesz ebből.

    https://www.facebook.com/RaceRepublic/photos/a.228391141047760.1073741828.228164831070391/230490434171164/?type=3&theater

     

  • A Top Runnal ugorhat fejest a WTCR világába Zandvoortban Comini!

    A Top Runnal ugorhat fejest a WTCR világába Zandvoortban Comini!

    A Subaru TCR-es csapatának, a Top Run Motorsportnak az a célja, hogy a zandvoorti FIA WTCR futamon indulnának szabadkártyásként, és vagy Stefano Comini esetleg Luigi Ferrara ugorhat be a volán mögé.

    Az olasz csapat hol indul hol nem, mióta 2015-ben építettek egy TCR-es autót, és voltak már túlmelegedési illetve súlyproblémáik, ami olykor akadályozták őket abban, hogy megfelelő eredményeket is szállítsák azon TCR futamokon, amiken elindultak. Utoljára ezidáig a TCR International 2017-es salzburgringi versenyhétvégéjén indultak, de a csapat az összesen 14 indulásából csak négyszer látták meg a célzászlót.

    2017 év végén a Top Run a TCR Italyban a kétszeres TCR International bajnok Cominit nevezte be a WRX STi-vel, ahol a szezonzárón Monzában sikerült felverekednie magát a dobogóra.

    Most kiderült, hogy a Top Run az új WTCR-ben is megmérettetné magát, és szabadkártyával indulnának Zandvoortban májusban, és ezt olyan komolyan is veszik, hogy a TCR Italy szezonnyitóját is kihagyják, ami most lenne a hétvégén Imolában, azért hogy minél jobban felkészíthessék magukat a WTCR-re.

    Az még nem tisztázott, hogy a Balance of Performance rendszert miképp alkalmaznák, mert az autó nem vett részt a TCR BoP tesztjén Valenciában a múlt hónapban, pedig a 2017-es szezon előtt ezen még részt vett.

  • Tassi Attila csapattársa Josh Files lesz a KC Motorgroupnál

    Tassi Attila csapattársa Josh Files lesz a KC Motorgroupnál

    A JAS Motorsport tesztpilótái, tehát Josh Files és Tassi Attila is aláírtak a KC Motorgrouphoz, és 2018-ban a TCR Europe-ban indulnak majd. Files emiatt érthetően lelkes:
    „Már eddig is sűrű volt a 2018-as szezonom a JAS Motorsport hivatalos tesztpilótájaként, de versenyző vagyok, és szívből kívánom, hogy bár kezdődne már a TCR Europe szezon.”

    Mindkét versenyző majd a Honda Civic Type R TCR autóját hajthatja majd, amelyet az a hongkongi KC Motorsport csapat készít fel, akik megnyerték már az LMP2-es kategóriát is Le Mansban.

    Tassi Attila is mérhetetlenül optimista:
    „Már amiatt is nagyon izgatott voltam, hogy kiderült hogy a TCR Europe mellett a ETCR-ben is bemutatkozhatom a Hungaroringen. Az, hogy egy olyan minőségi csapatot tudhatok magam mögött, mint a KCMG, az csak még jobb. Ha megnézzük, hogy hány bajnokságot és hány versenyt nyertek együléses autókkal, vagy sportautókkal, akkor láthatjuk, hogy a képességek és a tapasztalat miatt egy nagyszerű csapatról beszélünk. Azt hiszem, hogy együtt megmutathatjuk azt, hogy képesek leszünk komoly eredményekre.”

    Tassi már a hétvégén bemutatkozik a csapatával ezen a hétvégén a WTCR futamokon a Hungaroringen, ezt követően kezdődik majd valójában a szezonja május 5-én Paul Ricard pályáján, kiegészülve majd már Filessel.

    Files a TCR Germany szériában 2016-ban és 2017-ben is bajnok volt, Tassi pedig másodikként végzett 2017-ben a TCR International Seriesben.

  • Amit csak lehetett, elárult Tassi Attila nekünk az idei programjáról

    Amit csak lehetett, elárult Tassi Attila nekünk az idei programjáról

    Tassi Attila tavaly élete eddigi legjobbját nyújtotta, és lett a TCR International Seriesben második. A téli szünet alatt azonban jó ideig nem lehetett tudni, hogy miképp folytatódik az ő autóversenyzői karriere, de erre a napokban már fény derült. A kirakósnak ugyan még hiányzik egy eleme, hiszen nem tudjuk azt, hogy idén melyik nemzetközi csapattal indul majd a TCR Europe sorozatban, de sok minden másra választ kaptunk. Akár arra is, hogy ha már lemaradt róla, ő idén kinek szurkol a WTCR-ben. Legközelebb a fiatalemberrel a Hungaroringen lehet majd találkozni a hónap végén a WTCR futamon, addig is egy friss videó vele, amit a HELL Racing Team idei sajtótájékoztatóján készítettünk vele.

  • A M1RA is indul a WTCR hungaroringi versenyén

    A M1RA is indul a WTCR hungaroringi versenyén

    Az már korábban eldőlt, hogy a M1RA idén a TCR Európa-kupában indul, amely a csapat által 2017-ben megnyert TCR nemzetközi bajnokság utódja. A tavaly alapított magyar alakulat emellett újabb szintet lépve bemutatkozik a világ legrangosabb túraautó-bajnokságában: április 28-29- én szabad kártyával áll rajthoz a WTCR magyarországi fordulójában. A M1RA Hyundai i30 N TCR típusú versenyautóját a csapat télen szerződtetett 20 éves pilótája, Nagy Dániel vezeti majd a Hungaroringen.

    „Sokat dolgoztunk azon, hogy mindössze egy évvel a M1RA megalakulása után eljussunk a világ első számú túraautó-sorozatába, ami a WTCC megszűnését követően egyértelműen a helyét átvevő WTCR lett idén. A magyar túraautózásban egyedülálló, hogy egy ilyen fiatal csapat szerepel a csúcsbajnokságban, úgyhogy nagyon lelkesek és büszkék vagyunk” – fogalmazott a M1RA csapatvezetője, Bári Dávid.

    A WTCR-szezon április elején 25 fős állandó mezőnnyel indult Marokkóban, ám a magyarországi második fordulótól kezdve további két szabad kártyás vendégpilóta csatlakozhat a bajnoksághoz. Ezt a lehetőséget használta ki a M1RA arra, hogy Nagy Dániellel hazai közönség előtt mutatkozzon be a túraautózás topligájában. A kihívás jelentős: négy világbajnok, három privát WTCC-bajnok, további öt WTCC-futamgyőztes, valamint három-három BTCC- és TCR-bajnok alkotja az ellenfelek táborát.

    „Igazi mély vízbe ugrással kezdjük a szezont, hiszen a mezőny összetétele bombaerős, ráadásul rajtunk kívül Yvan Muller, Thed Björk, Gabriele Tarquini és Michelisz Norbert vezet majd Hyundait. Tehát közvetlenül három világbajnokkal és a világ legjobbjával mérhetjük össze magunkat. Ez Daninak is óriási megméretés és kiváló referencia lesz” – árulta el Bári Dávid.

    Eddig 100 százalékos a M1RA a Hungaroringen. 2017-ben a TCR nemzetközi bajnokságban szerepelt először hazai közönség előtt a csapat, és akkor az időmérőt, valamint mindkét futamot megnyerték a versenyzői.

    „Minden alkalmat örömmel ragadunk meg, amikor magyar csapatként, magyar pilótával, magyar közönség előtt bizonyíthatunk. A hazai autósport ünnepe következik a Hungaroringen, hiszen velünk együtt öt magyar is lehet a pályán ezen a hétvégén. Boldogok vagyunk, hogy részesei lehetünk ennek a fantasztikus találkozásnak az autósport-rajongókkal. Egyelőre erre az egy fordulóra és egy pilótával szól a WTCR-kalandunk, meglátjuk, hogy lesz-e még lehetőségünk hasonlóra” – tisztázta Bári Dávid.

    Nagy Dániel 2017-ben a WTCC-ben már versenyzett a Hungaroringen, így a mezőny egy része és az érzés sem lesz ismeretlen neki.

    „Idén az a célom, hogy minél eredményesebben szerepeljek a TCR Európa-kupában a M1RA-val, de elképesztően motivált vagyok, hogy részt vehetek a hungaroringi WTCR-hétvégén is. Nekem tavaly adatott meg először, hogy hazai közönség előtt versenyeztem nemzetközi szériában, és életre szóló élményekkel gazdagodtam, olyan sok szeretetet kaptam” – emlékezett vissza Nagy Dániel.

    Tavaly az első futamon 13. lett, a másodikon pedig kiesett a fiatal versenyző a Hungaroringen, most azonban bízik benne, hogy a M1RA-ban bizonyítani tudja rátermettségét a magyar közönség előtt.

    „Az elmúlt másfél évben ugyan a WTCC-ben szerepeltem, de nem volt lehetőségem felzárkózni a középmezőnyhöz, ahol az igazi csaták, küzdelmek zajlottak. Most viszont tudom, hogy az utolsó csavarig azonos autót vezethetek, mint például Michelisz Norbert, így csak rajtam múlik, hogy meg tudom-e mutatni, mire vagyok képes. Én is kíváncsian várom, hogy lássam, hol a helyem ebben a túraautó-legendákkal teletűzdelt, elképesztő mezőnyben. Értékes visszajelzés lesz, és bízom benne, hogy egy héttel az Európa-kupás idénynyitó előtt gyűjtök egy kis önbizalmat a Hungaroringen” – bizakodott Nagy Dániel.

    A M1RA egy héttel a hungaroringi WTCR-fordulót követően kezdi meg az Európa-kupás szezonját. Az első állomást május 5-6- án a franciaországi Paul Ricard-versenypályán rendezik.

  • Összeállt a HELL Racing Team Csapata – Tassi, Koncz, Szőnyi és Hege idén is az élre törnek

    Összeállt a HELL Racing Team Csapata – Tassi, Koncz, Szőnyi és Hege idén is az élre törnek

    Ma reggel megtartotta éves sajtótájékoztatóját a HELL ENERGY a Budapest Platz-ban, ahol bemutatták az idén szponzorált versenyzőiket. A sportolók 2018-as terveinek ismertetése mellett Tassi Attila nagy bejelentést is tett.

    Összeállt a HELL Racing Team 2018-as csapata, akik idén először mutatkoztak együtt a nagyközönség előtt a már hagyománynak számító sajtótájékoztatón. A HELL támogatott sportolói – Tassi Attila, a tavalyi TCR International Series második helyezettje, Koncz Attila K1 Európa-bajnok, valamint Szőnyi Ferenc ultratriatlon világbajnok sorra meséltek tavalyi sikereikről és idei terveikről a moderátornak, aki a 2018-tól a HELL-lel együttműködő közkedvelt influencer, GoodLike volt.

    A felszólalók között köszönthettünk egy ismerős arcot is – Koncz Attila edzőjeként a thai-box világbajnok, Kunkli Tivadar is mesélt az előttük álló időszakról, valamint a szintén HRT tag, Hegedűs ’Hege’ László, Guinness rekorder triálos – mivel éppen fellépésen volt az esemény ideje alatt – videóüzenetben köszöntötte a jelenlévőket.

    A sajtótájékoztatón Tassi Attila sok, hetek óta a médiában keringő kérdésre választ adott:

    „Nagy örömmel jelenthetem be, hogy két hét múlva rajthoz fogok állni a WTCR hungaroringi futamán. Megpróbálom idén is a maximumot kihozni magamból és a legjobb eredményt elérni, hiszen a hazai közönség előtt szeretek a legjobban versenyezni. Tavaly a Hungaroringen éltem át a szezon legnagyobb sikerét, amely örök élmény marad számomra, különösen, hogy a 18. születésnapomon történt. Remélem idén is sikerül megörvendeztetnem a magyar közönséget egy bravúros futammal.” – mondta Tassi Attila, aki a sajtótájékoztató keretein belül bemutatta a JAS Motorsport által fejlesztett Honda Civic Type-R TCR versenyautóját is, amely HELL-es dizájnjával igazán látványos jelenség lesz a futamokon rajthoz állók között.

    Koncz Attila és Kunkli Tivadar duója is nagy reményekkel indul neki az évnek. Habár Koncz legutóbbi mérkőzésén lesérült, nem csügged:

    „Komoly terveink vannak 2018-ra. Már januárban megkezdtük a felkészülést egy kéthetes thaiföldi edzőtáborral, ahol a thai-boksz körökben híres Fairtex Training Centerben fejlesztettük a tudásomat Tivadar, és pár helyi küzdősportoló segítségével. Szeretnék a legnagyobbak közé bekerülni, és igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni a siker érdekében.” – mondta a fiatal K1 harcos, Koncz Attila.

    „Attila nagyon elszánt és alázatosan készül minden meccsre. Azonnal megláttam benne a lehetőséget, amikor tavaly novemberben én készítettem fel a TEK gálás összetűzésére, ezért igyekszem a lehető legjobb felkészülést nyújtani neki, hogy elérje a céljait.” – tette hozzá Koncz edzője, Kunkli Tivadar.

    A fiatalok után a Racemachine, Szőnyi Ferenc is beszámolt a tavalyi hihetetlen sikereiről és mesélt az idei célokról:

    „Arra a kérdésre, hogy mennyire jó érzés a HELL csapat tagjának lenni, talán Bruce Willis is tudna válaszolni. Nagyon büszke vagyok, és lelkes, hogy egy klubban futunk!” – mondta a jó humorú komáromi vasember. „Az idei tervekkel kapcsolatban improvizálni kell, és hogy a legnagyobb, a legemlékezetesebb teljesülhessen, borzasztó komoly felkészülésre van szükség. Idén már 2 maratonon és 3 ultra távú futóversenyen vagyok túl, de ezek csak alapok. Görögországban egy 186 kilométeres futóversenyt szeretnék teljesíteni májusban, novemberben egy tízszeres ultratriatlonra vállalkozok New Orleansban, a kettő között pedig nem kizárt, hogy ismét nekivágok a The Hell Ultra 480 kilométeres távjának, amit tavaly a három indulóból egyedül én teljesítettem.” – tette hozzá Szőnyi Ferenc.

    A nemrégiben Budapesten megrendezett X Triál ügyességi motorverseny világbajnokságon fellépő Hege egy videóüzenetben elmondta; Kína után hamarosan Dél-Afrikát is meghódítja triálos csapatával, illetve további bajnoki címek bezsebelését tervezi az idei évben is.

    hell, szőnyi, kunkli, tassi attila, hege
    Kunkli Tivadar, Szőnyi Ferenc, Tassi Attila és Koncz Attila. Fotó: HELL Energy Magyarország Kft.

    A HELL idén is kiváló sportolókkal büszkélkedhet, akik eddig is kitűnő sikereket könyvelhettek el, és remélhetőleg ezután is sok büszke pillanatot okoznak szurkolóiknak.

  • Hurrá, megszületett az új BoP rendszer!

    Hurrá, megszületett az új BoP rendszer!

    A TCR technikai részlege megerősítette a Balance of Performance értékeket a 2018-as szezonra. Mindegyik autó minimumsúlyát csökkentették 20 kilóval, így 1265 kg az alap, szekvenciális váltóval, 1230 pedig DSG-vel felszerelteknél.

    A Balance of Performance (BoP) rendszernek három változója van, ami érinti a teljesítményt, a minimum súlyt és a hasmagasságot, amit év elején 80 milliméterben határoztak meg.

    Az Alfa Romeo Giulietta TCR és a Peugeot 308TCR 102.5%-on használhatják a motorjuk teljesítményét, ahogy a DSG-s Cuprák, az Audi és a Volkswagen autói is. A Lada Vesta TCR, a Peugeot 308 Racing Cup és a Renault Megane TCR 30 kiló könnyítéssel indulhatnak neki a szezonnak.

    A Giulietta TCR, mindkét Honda Civic TCR verzió, a KIA Cee’d TCR és a Peugeot 308TCR 20 kiló könnyítéssel indulhatnak. A Hondák az egyetlen márka, akik nem használhatják 100%-on az autójuk motorjának a teljesítményét, hanem csak 97.5%-on.

    A Cupra TCR, a SEAT León TCR-ek és az Opel/Vauxhall Astra TCR-ek 10 kilóval lehetnek könnyebbek az előírtnál. A Hyundai i30 N TCR, és a Volkswagen Golf GTI TCR autóinak az alapsúllyal kell indulniuk. A legnehezebb az Audi RS 3 LMS lesz, mivel kapnak plusz 10 kilót az alapsúlyhoz képest.

    A WTCR-ben induló autók gyártónként kapnak majd még kompenzációs súlyt, de Marokkóban ez egységes lesz, mindegyik autó +60 kilót kap.

    Balance of Performance

    Autó Teljesítmény Kompenzációs súly BoP Hasmagasság Végső súly
    Audi RS 3 LMS 100% 60 kg 10 kg + 80 mm 1335 kg
    Hyundai i30 N TCR 100% 60 kg 0 kg 80 mm 1325 kg
    Volkswagen Golf GTI TCR 100% 60 kg 0 kg 80 mm 1325 kg
    Cupra TCR 100% 60 kg 10 kg – 80 mm 1315 kg
    Opel Astra TCR 100% 60 kg 10 kg – 80 mm 1315 kg
    Alfa Romeo Giulietta TCR 102.5% 60 kg 20 kg- 80 mm 1305 kg
    Honda Civic FK2 TCR 97.5% 60 kg 20 kg – 80 mm 1305 kg
    Honda Civic FK8 TCR 97.5% 60 kg 20 kg – 80 mm 1305 kg
    KIA Cee’d TCR 100% 60 kg 20 kg – 80 mm 1305 kg
    Peugeot 308TCR 102.5% 60 kg 20 kg – 80 mm 1305 kg
    Lada Vesta TCR 100% 60 kg 30 kg – 80 mm 1295 kg
    Peugeot 308 Racing Cup 100% 60 kg 30 kg – 80 mm 1295 kg
    Renault Mégane TCR 100% 60 kg 30 kg – 80 mm 1295 kg
    Subaru WRX STi TCR 100% 60 kg 30 kg – 80 mm 1295 kg
    Audi RS 3 LMS DSG 102.5% 60 kg 0 kg 80 mm 1290 kg
    Cupra TCR DSG 102.5% 60 kg 0 kg 80 mm 1290 kg
    Volkswagen Golf GTI TCR DSG 102.5% 60 kg 0 kg 80 mm 1290 kg