Kategória: Touring Car

  • Kubica megszerezte első dobogóját a DTM-ben!

    Kubica megszerezte első dobogóját a DTM-ben!

    René Rastot megint nem tudta senki sem megállítani, de a nap híre mégis Robert Kubica első DTM-es dobogója lett.

    A pole pozíciót megszerző Habsburg jól védekezett Rasttal szemben az első kanyarban, míg Müller a harmadik helyre jött fel, mögéjük.

    A második körben jött is a biztonsági autó, mivel Jonathan Aberdein meglökte a jó formában autózó Fabio Scherert, aki nekiütközött Robin Frijnsnek. A holland kormányműve megsérült, így kiesett, valószínűleg búcsút mondhat bajnoki reményeinek is.

    Az újraindításnál a beugró Tréluyer ment neki Auernek, aki később Philip Enggel is összeütközött. A francia endurance legenda folytatni tudta, de a két osztrák nem tudta folytatni a versenyt.

    Az élmezőnyben a vezető Habsburg és a harmadik helyen haladó Müller jöttek, ki elsőnek. Őket ez körrel később követte Rast és Rockenfeller is, akik átugrották a korábban kiálló ellenfeleiket.

    Rockenfeller hamar áldozatul esett a Habsburg-Müller triónak, miközben Rast áthámozta magát a még kiállást nem teljesítő autókon. Habsburg követte őt, ám Müller fennakad Jamie Green-en. A brit végül levágta a sikánt, ezért pedig büntetést kapott, így került ki Müller elől.

    A mezőnyből utolsóként Robert Kubica állt ki, és a negyedik helyre jött vissza. Először Müller, majd a lengyel is elment Habsburg mellett, aki így lecsúszott a dobogóról. Később azonban még többet veszített a tempójából, és még hátrébb került.

    A végén tíz talpon maradt autóból Rast látta meg először a kockás zászlót, 23. győzelmét szerezve. Ezzel utolérte Mattias Ekströmöt és Gary Paffettet az örökranglista harmadik helyén.

    Az idei szezonból már csak egy hétvége van hátra, a Hockenheimringen.

    A verseny végeredménye:

    # Versenyző Autó Különbség
    1 ?? René Rast Audi
    2 ?? Nico Müller Audi +11.500
    3 ?? Robert Kubica BMW-ART +25.785
    4 ?? Timo Glock BMW +29.572
    5 ?? Jamie Green Audi +30.209
    6 ?? Mike Rockenfeller Audi +31.971
    7 ?? Sheldon van der Linde BMW +33.095
    8 ?? Marco Wittmann BMW +47.199
    9 ?? Harrison Newey Audi-WRT +47.651
    10 ?? Ferdinand Habsburg Audi-WRT +1 kör

    A bajnokság állása:

    # Pilóta Márka Pontok
    1 ?? René Rast Audi 304 0
    2 ?? Nico Müller Audi 285 -19
    3 ?? Robin Frijns Audi 263 -41
    4 ?? Mike Rockenfeller Audi 117 -187
    5 ?? Timo Glock BMW 116 -188
    6 ?? Sheldon van der Linde BMW 105 -199
    7 ?? Marco Wittmann BMW 95 -209
    8 ?? Loic Duval Audi 88 -216
    9 ?? Ferdinand Habsburg Audi-WRT 68 -236
    10 ?? Jamie Green Audi 67 -237
    11 ?? Lucas Auer BMW 51 -253
    12 ?? Philipp Eng BMW 45 -259
    13 ?? Jonathan Aberdein BMW 45 -259
    14 ?? Harrison Newey Audi-WRT 27 -277
    15 ?? Fabio Scherer Audi-WRT 20 -284
    16 ?? Robert Kubica BMW-ART 16 -288
    17 ?? Benoît Tréluyer Audi 0 -304
  • Guerrieri győzött a WTCR harmadik futamán a Hungaroringen

    Guerrieri győzött a WTCR harmadik futamán a Hungaroringen

    A délelőtti első versenyen is diadalmaskodó Esteban Guerrieri győzött a túraautó-világkupa (WTCR) magyarországi fordulójának vasárnapi harmadik futamán, a Hungaroringen zárt kapuk mögött zajló Super Racing Festival záróeseményén.

    A rajt-cél győzelmet arató argentin pilóta mögött márkatársai, a szintén hondás Tiago Monteiro, valamint Néstor Girolami végeztek a második és a harmadik helyen.

    A magyarok közül Tassi Attila (Honda) zárt a legelőkelőbb pozícióban, ő hatodik lett.

    A rajt Tassinak nem sikerült igazán jól, pozíciókat veszített, az első kör végére ötödik volt.

    Az élen Guerrieri, Monteiro, Girolami sorrendben a három hondás száguldott, a világkupában címvédő Michelisz Norbert a rajtpozíciójához képest két helyet javítva 12. volt, Boldizs Bence a 10. helyről a 17. pozícióba csúszott vissza, míg Kismarty-Lechner Gábor a mezőny végén körözött.

    Az élen haladó hondás trió nem hibázott, végig szorosan egymás mögött autózva ért célba, Tassi viszont egy helyet veszített és hatodikként intették le. Michelisz nagyot csatázott a középmezőnyben, végül a 10. helyen zárta a futamot. Boldizs a 17., Kismarty pedig a 21. helyen fejezte be a viadalt.

    A délelőtt rendezett első futamot Guerrieri Yann Ehrlacher és Girolami előtt nyerte, míg a kora délutáni második versenyen Ehrlacher győzött, Yvan Muller a második, Jean-Karl Vernay a harmadik volt.

    Az összetett pontversenyben Ehrlacher áll az élen 169 ponttal, mögötte Guerrieri a második (147 pont), Muller a harmadik (114). A magyarok közül Tassi áll a legjobb helyen, 11. 77 ponttal. A címvédő Michelisz két fordulóval a zárás előtt 56 ponttal a 14. az összetettben.

    A WTCR idei szezonja a tervek szerint két hét múlva, Spanyolországban folytatódik.

    Végeredmény, 3. futam (15 kör, a dobogósok és a magyarok):
    ———————————————————
    1. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) 28:48.553 perc
    2. Tiago Monteiro (portugál, Honda) 0.478 másodperc hátrány
    3. Néstor Girolami (argentin, Honda) 0.869 mp h.
    …6. TASSI ATTILA (Honda) 3.354 mp h.
    …10. MICHELISZ NORBERT (Hyundai) 9.476 mp h.
    …17. BOLDIZS BENCE (Cupra) 15.861 mp h.
    …21. KISMARTY-LECHNER GÁBOR (Cupra) 1:08.111 perc h.

  • Ehrlacher nyerte a WTCR második futamát a Hungaroringen

    Ehrlacher nyerte a WTCR második futamát a Hungaroringen

    Az összetett pontversenyben is vezető Yann Ehrlacher nyerte a túraautó-világkupa (WTCR) magyarországi fordulójának vasárnapi második futamát a Hungaroringen zárt kapuk mögött zajló Super Racing Festival keretében.

    A Lynk&Co francia pilótája mögött honfitársai végeztek másodikként és harmadikként, Yvan Muller (Lynk&Co), Jean-Karl Vernay (Alfa Romeo) sorrendben.

    A világkupában címvédő Michelisz Norbert (Hyundai) a 15. helyről rajtolva hatodikként ért célba, Boldizs Bence (Cupra) – az eddigi legjobb WTCR-eredményét elérve – hetedik, Tassi

    A versenyt a fordított rajtrács szabálya miatt Boldizs kezdhette meg a pole pozícióból, de a rajtnál a riválisok nem sok esélyt adtak neki, így a Zengő Motorsport pilótája az első kör végére negyediknek csúszott vissza. A vezetést Ehrlacher vette át, mögötte Muller és Vernay száguldott. A második kanyarban a start után többen ütköztek, Néstor Girolami (Honda) és Mikel Azcona (Cupra) kiállt a boxba, Michelisznek pedig részben ezeknek az eseményeknek a nyomán megnyílt a lehetőség feljebb kapaszkodni. A címvédő az ötödik körben már hatodikként autózott, közvetlenül mögötte Boldizs, majd Tassi következett.

    A nyolcadik körben egy baleset miatt a pályára gurult a biztonsági autó, az első három helyen változatlan volt a sorrend, Michelisz a hatodik, Boldizs a hetedik, Tassi pedig a kilencedik pozícióban haladt. A mezőny a 10. kör végén kezdhetett újra versenyezni, de jelentős változás a leintésig már nem történt.

    A délelőtt rendezett első futamot Esteban Guerrieri (Honda) nyerte Ehrlacher és Girolami előtt.

    A WTCR mogyoródi fordulójának programja 16.15 órakor a harmadik versennyel zárul a Hungaroringen.

    Végeredmény, 2. futam (14 kör, a dobogósok és a magyarok):
    ———————————————————
    1. Yann Ehrlacher (francia, Lynk&Co) 29:04.903 perc
    2. Yvan Muller (francia, Lynk&Co) 1.496 másodperc hátrány
    3. Jean-Karl Vernay (francia, Alfa Romeo) 2.128 mp h.
    …6. MICHELISZ NORBERT (Hyundai) 4.935 mp h.
    7. BOLDIZS BENCE (Cupra) 6.247 mp h.
    …9. TASSI ATTILA (Honda) 6.992 mp h.
    …17. KISMARTY-LECHNER GÁBOR (Cupra) 17.098 mp h.

  • Tassi 5., Guerrieri nyerte a WTCR első futamát a Hungaroringen

    Tassi 5., Guerrieri nyerte a WTCR első futamát a Hungaroringen

    Az argentin Esteban Guerrieri (Honda) nyerte a túraautó-világkupa (WTCR) magyarországi fordulójának vasárnapi első futamát a Hungaroringen zárt kapuk mögött zajló Super Racing Festival keretében.

    A 35 éves versenyző mögött az összetett pontversenyt vezető francia Yann Ehrlacher (Lynk&Co) lett a második, míg harmadikként az argentin Néstor Girolami (Honda) ért célba. A legjobb magyar eredményt Tassi Attila (Honda) érte el, ő ötödikként zárt.

    A szombati időmérő edzés után a versenybíróság több büntetést is kiosztott, így némiképp átalakult a vasárnapi futamok rajtrácsa. Az első versenyt Tassi a negyedik, Boldizs Bence (Cupra) a 10., a világkupa-címvédő Michelisz Norbert (Hyundai) a 14., Kismarty-Lechner Gábor (Cupra) pedig a 19. helyről kezdhette meg. Boldizs rajthelye azt is jelentette, hogy a Zengő Motorsport versenyzője a második futamon majd az első kockát foglalhatja el.

    A rajtnál a Zengő Motorsport spanyol pilótája, a második kockából startoló Mikel Azcona nagyon beragadt, több helyet veszített, miközben a pole pozícióból induló Guerrieri megtartotta a vezető helyét, ám Ehrlacher azonnal szorongatni kezdte. Tassi negyedik maradt, de az első kör végén Girolami megelőzte.

    A verseny felénél, a hatodik körben Michelisz kiállt a boxba, közben az első három helyen Guerrieri, Ehrlacher, Girolami volt a sorrend. Tassi az ötödik, Boldizs a 16., Kismarty pedig a 20. pozícióban száguldott.

    A hajrában Michelisz – körhátrányban – visszatért a pályára, az élen változatlan volt a sorrend, Tassi pedig Azconával küzdött nagyot és megtartotta az ötödik pozíciót. Boldizs a 16., Kismarty a 20. helyen ért célba, Michelisz egy kör hátránnyal 21. helyezettként zárt.

    A WTCR mogyoródi fordulójának programja 12.15 órakor a második versennyel folytatódik a Hungaroringen.

    Végeredmény, 1. futam (12 kör, a dobogósok és a magyarok):
    ———————————————————
    1. Esteban Guerrieri (argentin, Honda) 23:12.376 perc
    2. Yann Ehrlacher (francia, Lynk&Co) 0.500 másodperc hátrány
    3. Néstor Girolami (argentin, Honda) 1.105 mp h.
    …5. TASSI ATTILA (Honda) 2.318 mp h.
    …16. BOLDIZS BENCE (Cupra) 12.346 mp h.
    …20. KISMARTY-LECHNER GÁBOR (Cupra) 40.052 mp h.
    21. MICHELISZ NORBERT (Hyundai) 1 kör h.

  • Magyar pole a Ringen! Boldizs élről kezdi a második WTCR futamot!

    Magyar pole a Ringen! Boldizs élről kezdi a második WTCR futamot!

    Boldizs révén magyar csapat és pilóta indulhat a második verseny pole-jából holnap. Igaz, van benne szépséghiba, ráadásul Yvan Muller mellől kell bizonyítani.

    Ugyan tizenegyedik lett az időmérőn, mégis Boldizs Bencéé lett a fordított rajtrácsos első rajtkocka a WTCR szombati napját követően.

    Bár a Lynk & Co-k nagyon a tizedik helyre játszottak, végül hiba esett a számításukba. Ugyanis a Q2-ben hetedik legjobb időt futó Gilles Magnust megbüntették, így nem Muller-Ehrlacher, hanem Boldizs-Muller első sor lesz a holnapi második futamon.

    „Most kaptam az infót, hogy én indulhatok majd az első helyről.” – kezdte a Zengő Motorsport pilótája.

    „Hihetetlen, nem is tudom, hogy mit mondjak.” – nyilatkozta az így első pole pozícióját szerző Boldizs.

    „Ez nem jó Gilles-nek, de nekem igen, nagyon boldogok vagyunk, főleg, mert ez a hazai versenyünk, itt a Hungaroringen.”

    „Sajnos nincsenek itt a szurkolók, de már alig várom, hogy a rajtrácson legyek holnap. Ma nem alszom, az biztos, de nyomni fogom. Mindenki nagyon örül az egész csapatban.”

    Ugyan a Lynk & Co-k így is közvetlenül mögüle indulnak, szóval nem lesz egyszerű dolga a fiatal magyarnak. Hiszen egy négyszeres világbajnok, és a jelenlegi éllovas ellen kell helyt állnia.

  • Változás történt a bajnokság élén a DTM-ben!

    Változás történt a bajnokság élén a DTM-ben!

    Háromból három DTM versenyt nyert eddig Zolderben René Rast, ezzel pedig átvette a vezetést a bajnokságban Nico Müllertől.

    Müller nyolcadik helyről rajtolt, míg riválisai – Frijns és Rast – a harmadik, illetve az első rajtkockából vághattak neki a futamnak.

    A svájci rögtön az első körben összeakadt Newey-val és Glock-kal, ez pedig visszavetette őt 14. helyre. Az ütközések miatt az első kört követően be is hívták a biztonsági autót.

    A DTM eddigi éllovasa az újraindításnál többet is előzött, Rockenfeller kiállása, van der Linde és – a Duval helyére beugró le mans-i veterán – Benoît Tréluyer büntetései pedig további pozíciókhoz juttatták őt. Jamie Green pedig Eng által forgott meg, amiért az osztrák büntetést is kapott.

    Frijns átugrotta Habsburgot a kiállásoknál, és egy ideig Rastra is közeledett. Egyszer azonban lecsúszott a pályáról és lemaradt a németről.

    Ezek után a mezőny elején nem változott a sorrend, Müller viszont tovább zárkózott fel, egészen az ötödik helyig, de nem tudott elmenni az előző versenyen első pontjait megszerző Fabio Scherer mellett.

    A bajnokságban jelenleg Rast vezet 10 ponttal Müller, 15-tel pedig Frijns előtt.

    A verseny végeredménye:

    # Versenyző Autó Különbség
    1 ?? René Rast Audi
    2 ?? Robin Frijns Audi +0.877
    3 ?? Ferdinand Habsburg Audi-WRT +22.790
    4 ?? Jonathan Aberdein BMW +26.462
    5 ?? Fabio Scherer Audi-WRT +34.695
    6 ?? Nico Müller Audi +35.154
    7 ?? Harrison Newey Audi-WRT +36.041
    8 ?? Jamie Green Audi +42.515
    9 ?? Timo Glock BMW +42.982
    10 ?? Marco Wittmann BMW +1:11.634
    11 ?? Lucas Auer BMW +1:14.729
    12 ?? Philipp Eng BMW +1:17.833
    13 ?? Sheldon van der Linde BMW +1:18.323
    14 ?? Benoît Tréluyer Audi +1 kör
  • Tassi második, Guerrierié a WTCR pole pozíciója a Hungaroringen

    Tassi második, Guerrierié a WTCR pole pozíciója a Hungaroringen

    (MTI) Az argentin Esteban Guerrieri nyerte a túraautó-világkupa (WTCR) időmérő edzését a Hungaroringen zárt kapuk mögött zajló Super Racing Festival szombati napján.

    A Münnich Motorsport Honda Civicjével versenyző pilóta a vasárnapi első és harmadik futamon rajtolhat majd a pole pozícióból, a második starthely a szintén hondás Tassi Attiláé, a harmadik pedig csapattársáé, a portugál Tiago Monteiróé lett.

    A második versenyt a francia Yvan Muller (Lynk&Co) kezdheti majd meg az élről a fordított rajtrács szabályának értelmében, mivel az időmérőn ő végzett a 10. pozícióban.

    A többi magyar versenyző közül Boldizs Bence (Cupra) a 11., a világkupában címvédő Michelisz Norbert (Hyundai) a 16., Kismarty-Lechner Gábor (Cupra) pedig a 22. helyen zárt a vizes aszfalton rendezett kvalifikáción.

    Boldizs és Kismarty spanyol csapattársa, a Zengő Motorsport Cupráját vezető Mikel Azcona az ötödik rajtkockát szerezte meg.

    A WTCR első futama vasárnap 9.15-kor kezdődik, a másodikat 12.15-től, a harmadikat pedig 16.15-től rendezik a Hungaroringen.

  • Super Racing Festival – Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók

    Super Racing Festival – Michelisznek és Kiss Norbertnek is hiányoznak a szurkolók

    (MTI) – A túraautó-világkupában (WTCR) címvédő Michelisz Norbertnek, és a gyorsasági kamion Európa-bajnokságon szereplő Kiss Norbertnek is hiányoznak a magyar szurkolók a pénteken (ma) kezdődő Super Racing Festival elnevezésű autósport-rendezvényről, amelyet a koronavírus-járvány miatt zárt kapuk mögött rendeznek a Hungaroringen.

    Az esemény pénteki online sajtótájékoztatóján Michelisz Norbert úgy fogalmazott, nem tudja, nehezebb vagy könnyebb, de biztosan más lesz számára nézők nélkül versenyezni. Hozzátette, menet közben látni szokta, de nem hallja a tömeget, nagy különbséget akkor érez, amikor nem ül az autóban.

    „Olyankor jó értelemben nagyobb a feszültség és a nyomás, ez mindig segít a maximumon pörögni. Most nagyon furcsa a teljes üresség” – nyilatkozta a Hyundai Motorsport pilótája.
    A kétszeres Európa-bajnok Kiss Norbert úgy fogalmazott, nagyon különleges érzés számára hazai pályán szerepelni, nézők nélkül valóban más lesz a hangulat, ezért nagyon sajnálja, hogy így alakult. Elárulta, még a családjuk sem lehet jelen a mogyoródi pályán.

    Az eseményre eredetileg áprilisban került volna sor, a világjárvány miatt azonban elhalasztották, és sokáig kétséges volt az is, hogy egyáltalán megrendezhető lesz-e idén.
    Michelisz közölte, nagy érvágás volt, hogy a Nürburgringen bojkott miatt nem indultak, mert száraz és esős időben is versenyezhettek, ezáltal jelentős tapasztalatokkal gazdagodtak volna. A Hyundai Motorsport mindkét csapatával, így a címvédő Micheliszt foglalkoztató BRC Racinggel is visszalépett a nürburgringi versenyhétvégétől. Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport vezetője indokként elmondta, érzésük szerint a vállalatukat és a csapataikat sem kezelik egyenlően a többiekkel, és nem szívesen látják őket a mezőnyben. A döntés előzménye, hogy Adamo már az első, Zolderben rendezett forduló után kritizálta a motorvezérlő-egységre (ECU) vonatkozó, idén bevezetett szabályozást, valamint aggályokat fogalmazott meg a teljesítménykiegyenlítő (BOP) rendszer alkalmazásáról.

    „Szépen lassan haladunk, nem teszteltünk sokat a szezon előtt, jelenleg a megismerési folyamat kellős közepén vagyunk. Látok rá esélyt, hogy szombaton esni fog az eső, ami kiszámíthatatlanná teszi az erőviszonyokat, a mi esetünkben pláne” – magyarázta Michelisz.

    Hangsúlyozta, örül neki, hogy tempóban ott voltak a mezőny elején Szlovákiában, de sok ponttól estek el szerencsétlen szituációk miatt.

    „Egy jó mogyoródi hétvégével minden elképzelhető, most már különös jelentősége van annak, hogy az ember ne hibázzon. Az erőviszonyok hétvégéről hétvégére változni fognak, és immár kulcskérdés, hogy mindig ott legyünk első tízben az időmérőn” – vélekedett.
    A WTCR idei szezonja szeptember közepén rajtolhatott el a belgiumi Zolderben, és azóta további két fordulót rendeztek meg, szeptember végén a Nürburgringen, az elmúlt hétvégén pedig a magyar-szlovák határhoz közeli Slovakiaringen. Michelisz dobogóra még nem tudott állni. A túraautósoknál még két versenyhétvége lesz a magyarországi eseményt követően, Spanyolországban és Olaszországban.

    Kiss Norbert reményét fejezte ki, hogy nagy előnyt jelent majd számára a hazai, jól ismert környezet, hiszen sokat tesztelhettek a Hungaroringen, ahol bíztató köridőket ért el, vagyis a hazai pályája előnye nem csak a régi tapasztalatokon alapul.

    „Nem ijedünk meg az esőtől, de kiszámíthatatlanná teszi a versenyt, könnyebben történnek meg váratlan események” – mondta a Révész Truck Racing Team pilótája.

    Hozzáfűzte, nagyon jók a tapasztalataik az új versenyautóval, és ha nem történik valami váratlan, mindenképpen a győzelemért fognak harcolni, vagyis ismét ott lesznek a mezőny elején. Jelezte, az összetettben éllovas német Sascha Lenz ezúttal nem indul.

    A kamion Európa-bajnokság mostani szezonja szintén csúszott a koronavírus-járvány miatt, sőt az előzetesen tervezett viadalok közül azóta már kettőt törölni kellett. Az idény augusztus végén Csehországban kezdődött, Kiss a háromból egy futamot megnyert, valamint egy harmadik és egy hatodik helyet szerzett. Ezzel az összetettben a második helyen áll. A versenysorozatban nagy jelentősége van a Hungaroringen sorra kerülő fordulónak, ezután ugyanis már csak az olaszországi Misanóban áll rajthoz a mezőny november közepén.

    Kiss Norbert elárulta, lehetséges, hogy nem hirdetnek hivatalos végeredményt az idény végén.

    A túraautó-világkupa mezőnyében a címvédő Michelisz mellett rajthoz áll Tassi Attila, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor is.

    A mogyoródi hétvége pénteken (ma) kezdődik a kamionosok szabadedzéseivel, majd szombaton 10.30-tól időmérő edzést, 12.45-től és 14.50-től pedig két futamot rendeznek nekik. Vasárnap 10 órától újfent időmérő, 13.05-től és 15.05-től pedig két verseny következik. A túraautósok számára szombaton 15.30-kor indul az időmérő, a versenyeket pedig vasárnap rendezik, 9.15-től, 12.15-től, valamint 16.15-től.

  • Girolami a hétvégén már új Hondával indul a Hungaroringen

    Girolami a hétvégén már új Hondával indul a Hungaroringen

    A Münnich Motorsport kénytelen kicserélni Néstor Girolami autóját, miután a Slovakia Ringen KO-ra törte a Honda Civic Type-R TCR-jét. Az argentin pilóta így kénytelen lesz a tesztautójukkal indulni a hétvégi WTCR futamon a Hungaroringen. Az érintett versenyző így nyilatkozott:

    „Nagy köszönettel tartozom a Münnich Motorsportnak, amiért egy új autót építettek nekem, kicsivel több, mint 24 óra alatt. Ez remek munka volt, az pedig, hogy hétfőn már be is tudtuk járatni, nagyon pozitív.”

    Girolami második volt a bajnokságban a szlovák forduló előtt, de a nyolcadik helyre visszaesett, miután a második futamon kiesett, a harmadikon már el sem tudott indulni. A Honda pilótája ugyanakkor alig várja már, hogy újra beszálljon a bajnoki harcba, hiszen tavaly a pályánkon kétszer is nyerni tudott:

    „Ezen csalódást keltő hétvége után már a Hungaroring felé tartunk, ahol azonnal lehet esélyünk arra, hogy visszatérjünk, és újraépítsük a bajnoki reményeinket. Nehéz persze megmondani idén, hogy miképp teljesítünk a többiekhez képest, de a tavalyi dupla győzelmem nagyon motiváló.”

  • Michelisz legújabb márkatársa a WTCR harmadik argentin pilótája lesz

    Michelisz legújabb márkatársa a WTCR harmadik argentin pilótája lesz

    A Hungaroringen és a szezonzárón szabadkártyásként José Manuel Sapag is indul majd a WTCR-ben, ezzel ő lesz Michelisz új márkatársa.

    Sapag azt a Hyundait terelgeti majd, amivel múlt hétvégén Barcelonában is versenyzett a TCR Európa-kupában.

    „Kihívás lesz majd, mert még nem vezettem a Hungaroringen előben, csak szimulátoron.” – mondta az argentin túraautó bajnokságban is szereplő pilóta.

    „Van némi tapasztalatom a Hyundaijal (egy 12. és egy 8. helyet szerzett Spanyolországban – a szerk.), de a pályához is hozzá kell majd szokni, ez nehéz lesz.”

    „A mezőny is nagyon erős, ezért a célom az lesz, hogy hozzá tudjak szokni ehhez a bajnoksághoz, és a többiek szintjén legyek. Folyamatosan, minden edzéssel fejlődni szeretnék, hogy közelebb legyek az előttem lévő autóhoz.”

    A fent említett argentin bajnokságban, a Súper TC 2000-ben a Citroen gyári csapatát erősíti, most pedig szeretne csatlakozni Michelisz tavalyi riválisához, Guerrierihez és a Szlovákiában nagyot bukó Girolamihoz.

    „Ismerem őket, együtt gokartoztunk és jó emberek. Gyorsak, már Argentínában is jók voltak, és itt, a WTCR-ben is. Örülök, hogy ismerem őket, remélem ellátnak majd néhány tanáccsal.”

    „Nem akarok semmit jósolni, mert a világkupa szintje magas, de a Súper TC 2000 is erős. Egy nagyon intenzív és kemény kategória, nem várok mást a WTCR-től sem.”