Kategória: Touring Car

  • Daytonában lesz az elektromos Hyundai következő bevetése

    Daytonában lesz az elektromos Hyundai következő bevetése

    A Hyundai Veloster N ETCR-t a Daytona 24 órás keretein belül egy oválpályán is bejáratja majd a márka teszt- és fejlesztőpilótája, Augusto Farfus.

    Farfus legutóbb 2019-ben volt tagja a túraautós mezőnynek, akkor dobogót szerzett a koreai márka színeiben. A brazil január 29-én tehet meg néhány kört a Daytona International Speedway belső vonalvezetésén.

    „Ez a meghívás kiváló lehetőség számunkra, hogy megmutassuk a Veloster N ETCR-t a világnak.” – utalt Farfus arra, hogy eddig csak Európában járatták be az autót.

    Erre legutóbb a WTCR szezonzáróján, a Motorland Aragónon került sor, többek között a Hyundai benzines autói és Michelisz Norbert közreműködésével.

    „Az eddigi tesztjeink alapján elég jó bemutatót tarthatunk majd, Daytona pedig jól megmutatja majd, milyen az autó végsebessége, illetve a kigyorsítása.”

    A PURE ETCR idén indul majd el első elektromos túraautó sorozatként, versenynaptárat azonban még nem tettek közzé a szervezők.

    Nem lesznek azonban sokáig egyedül, ugyanis a DTM 2023-ra tervezi elektromos szériájának indítását.

  • Portimao egy világbajnoki futamot már biztosan rendez idén

    Portimao egy világbajnoki futamot már biztosan rendez idén

    Portimao nagy valószínűséggel megkapja a Vietnámi Nagydíj üresen maradt időpontját, idén azonban egy másik világszintű verseny is ellátogat majd oda.

    A hypercar kategória első versenyén kettővel több induló lesz majd, mint eredetileg lett volna, mivel az Endurance-világbajnokság idénynyitójának Portimao ad majd helyszínt Sebring helyett.

    Az 1000 mérföldes versenyt törölték a koronavírus miatt, így az első hétvége Portugáliában lesz majd, április 2-e és 4-e között.

    A hosszabb szállítási idő miatt már most, két hónappal a tervezet időpont előtt dönteni kellett a futam törléséről.

    Az Algarve International Circuit a prológ helyszíne is lesz, a sorozat március 30-31-én tartja majd hivatalos szezon előtti tesztjét.

    A változtatás egyúttal lehetővé teszi, hogy a Glickenhaus autói is részt vegyenek az idénynyitón. A tervezéssel kissé megcsúszott amerikai márka kész lett volna az autók tesztelésével és az FIA vizsgálataival is, de a szállításra már nem maradt volna idejük.

    A közelebbi helyszín azonban lehetővé teszi számukra az indulást, ezzel pedig a két Toyotán kívül másik hypercar is lesz a rajtrácson. Ezenkívül hibrid autóként, az első kategóriában indul majd egy tavalyi átalakított Rebellionnal az Alpine csapata is.

    Még a ByKolles jelezte, hogy egy hypercarral indulna idén, azonban a WEC idei rajtlistáján nem szerepelnek.

    A Peugeot is jelezte, hogy jövőre elkészítené saját masináját, így még egy gyártóval több lehet a rajtrácson. 2023-ban pedig az Alpine-hez hasonlóan egy gyengébb autóval – és BoP általi kiegyenlítéssel – a Porsche és az Audi csatlakozik majd a mezőnyhöz.

    # Dátum Hossz Pálya Ország
    0 03.30-31. prológ Portimao ?? Portugália
    1 04.04. 8 óra Portimao ?? Portugália
    2 05.01. 6 óra Spa-Francorchamps ?? Belgium
    3 06.12-13. 24 óra Le Mans ?? Franciaország
    4 07.18. 6 óra Monza ?? Olaszország
    5 09.26. 6 óra Fuji ?? Japán
    6 11.20. 6 óra Szahír ?? Bahrein
  • Változott a WTCR versenynaptára, nem a Hungaroringen indul a szezon

    Változott a WTCR versenynaptára, nem a Hungaroringen indul a szezon

    Reagálva a nem enyhülő koronavírus-járványra a Túraautó Világkupa (WTCR) szervezői alaposan módosítottak a tervezett 2021-es versenynaptáron.

    Korábban úgy tűnt, hogy a Hungaroringen indulhat a szezon, ám az végül a legendás Nordschleife pályán fog elstartolni, amely hétvége egybe esik majd a 24 órás versennyel is.

    Korábban még május közepi startot vízionáltak, ám a német versenyre június első hétvégéjén fog sor kerülni. Nem csak ez az egyetlen változás, ugyanis a nemzeti korlátozásokat és az oltási folyamatokat is figyelembe véve a további versenyek sorrendje is módosult.

    A magyar forduló májusról elkerült augusztus végére, közvetlenül a nemzeti ünnep után, augusztus 21.-22.-én látogatnak majd hazánkba, ami az idei szezon ötödik állomása lesz. Az új dátumot a kormánnyal összhangban állapították meg, reménykedve abban, hogy addigra már több ezer magyar rajongót is betudnak majd engedni a lelátókra.

    Tavaly az utolsó pillanatban került ki a végleges naptárból az Adria Raceway, az olasz pálya közvetlenül a magyar forduló előtt kap helyett, július 31.-én és auguzstus 1.-jén, amely a Slovakiaring helyét vette át, így idén a sorozat nem látogat el Szlovákiába.

    Az új naptárban öt európai helyszín szerepel, egymás után, majd Magyarország után közel kéthónapos szünet következik, a sorozat pedig ezután kezdi meg a három fordulóból álló ázsiai kalandját. Dél-Korea, Kína és Makaó lesz a három távol keleti helyszín. Hogy melyik helyszín lesz Kínában, azt majd később jelentik be.

    A WTCR új 2021-es versenynaptára

    # Dátum Pálya Helyszín
    1 06.03-05. Norschleife ?? Németország
    2 06.26-27. Vila Real ?? Portugália
    3 07.10-11. Motorland Aragón ?? Spanyolország
    4 07.31.-08.01. Adria Raceway ?? Olaszország
    5 08.21-22. Hungaroring ?? Magyarország
    6 10.16-17. Inje Speedium ?? Dél-Korea
    7 11.06-07. TBA ?? Kína
    8 11.19-21. Circuito de Guia ?? Makaó
  • Grosjean letett arról, hogy valaha még F1-es pilóta lesz

    Grosjean letett arról, hogy valaha még F1-es pilóta lesz

    A 34 éves Romain Grosjean a legutóbbi interjújában elmondta, hogy már lezárta magában a Forma-1-es karrierjét.

    A francia pilóta a tavaly év végén távozott a Haastól, ám a bahreini balesete miatt erre két futammal hamarabb sor került, a további jövőjéről pedig a francia Ouest France lapnak nyilatkozott, ahol többek között arról is kérdezték, hogy végleg végzett-e a száguldó cirkusszal.

    „Versenyzői szempontból úgy gondolom, hogy ennek vége. Nem akarok visszajönni csak azért, hogy visszatérjek. Nem érdekel. Ráadásul a mezőnyben is minden hely foglalt. Nem is lenne értelme visszatérni. Még mindig érdekelt vagyok a Pilótűk Érdekvédelmi Szervezetében (GPDA), továbbra is részt veszek az üléseken. Ez nagyon közel áll a szívemhez.” – kezdte Grosjean.

    „A szakértői, kommentátori szerepkör nem érdekel. Még mindig szeretek versenyezni, ezért egy új fejezetet keresek magamnak. Szeretném folytatni. Az IndyCar egy remek bajnokság, kiváló pilótákkal, folyamatosan követem. Az ovális versenyek sem olyan egyszerűek, mint amilyennek tűnnek. Ha ez a sorozat összejönne, az remek lenne, de ha nem, az se baj. Folyamatosan keressük a lehetőségeket.” – tette hozzá.

    Grosjean 2010-ben részt vett először, és máig utoljára a Le Mans-i 24 órás versenyen egy Forddal a GT kategóriában. Így felmerült az a kérdés is, hogy a hosszútávú bajnokság érdekelné-e őt, főleg annak fényében, hogy a Peugeot visszatér az elit kategóriába és az ő neve is felmerült a csapatnál.

    „Talán ez az a sorozat, ami leginkább érdekel. Az idei év azonban egy amolyan átmeneti év lesz a szabályok tekintetében, a Toyota már bemutatta a hiperuatóját és azt is tudjuk, hogy több gyártó is vissza akar térni 2023-ig. Számomra nagyon csábító, hogy másokkal oszthatom meg az autómat. A Forma-1-ben az volt a vél, hogy egyedül tudj a leggyorsabb lenni. Nekem nagyon vonzó ez a fajta megosztás. Volt már ilyen jellegű tapasztalatom, virtuálisan és a való életben is, de szeretném újra átélni. Természtesen a prototípus autók érdekelnek, az összetett győzelem motivál engem.” – fogalmazott.

  • Hivatalos a WEC rajtlistája: 5 hiperautó és 33 fős mezőny

    Hivatalos a WEC rajtlistája: 5 hiperautó és 33 fős mezőny

    A Hosszútávú Világbajnokság (WEC) szervezői nyilvánosságra hozta az idei évre érvényes rajtlistát. Ez alapján az új hiperautós elit kategóriát három gyártó öt autója képviselteti majd magát, miközben az LMP2-es kategória talán sosem volt még ilyen erős.

    Az új hiperautós kategóriába a Toyota két, a Glickenhaus két és az Alpine egy autóval nevezett be. A Toyota már be is mutatta az idei autóját, miközben a jól ismert hatos terelgeti majd a két autót. Az amerikai gyártó eddig két versenyzőt nevezett meg: Gustavo Menezes és Ryan Briscoe. Míg az Alpine egyik versenyzője Andre Negrao lesz.

    Az LMP2 minden idők egyik legerősebb mezőnyét fogja felvonultatni a következő szezonban, 11 autó lesz állandó résztvevője a versenyeknek, és olyan nevekkel, mint Juan Pablo Montoya, Stoffel Vandoorne, vagy a tisztán női csapattal kiálló Richard Mille Racing Team. Külön érdekesség, hogy a szlovák ARC Bratislava egyik versenyzője az 59 éves csapattulajdonos Miroslav Konopka lesz.

    Míg az LMP2 népes lett, addig a GTE PRO kategória igencsak foghíjas, négy autó, két-két Ferrari és Porsche alkotja majd. Az amatőröknél pedig 13 autó nevezett, a Ferrari és a Porsche mellett az Aston Martin is indít autót ebben az osztályban. Itt található a mezőny másik teljesen női felállású istállója is.

    A WEC 2021-es mezőnye

    Hypercar
    Csapat Modell Versenyzők
    Toyota Gazoo Racing Toyota GR010 Hybrid Mike Conway, Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez
    Toyota Gazoo Racing Toyota GR010 Hybrid Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima, Brendon Hartley
    Glickenhaus Racing Glickenhaus 007 LMH Gustavo Menezes
    Glickenhaus Racing Glickenhaus 007 LMH Ryan Briscoe
    Alpine Elf Mamut Alpine A480-Gibson Andre Negrao
    LMP2
    Richard Mille Racing Oreca 07-Gibson Sophia Floersch, Tatiana Calderon, Beitske Visser
    High Class Racing Oreca 07-Gibson Jan Magnussen, Anders Fjordbach, Dennis Andersen
    DragonSpeed USA Oreca 07-Gibson Henrik Hedman, Juan Pablo Montoya, Ben Hanley
    United Autosports USA Oreca 07-Gibson Philip Hanson, Fabio Scherer, Filipe Albuquerque
    JOTA Oreca 07-Gibson Sean Gelael, Stoffel Vandoorne, Tom Blomqvist
    Racing Team Nederland Oreca 07-Gibson Frits Van Eerd, Giedo Van Der Garde, Job Van Uitert
    Team WRT Oreca 07-Gibson Robin Frijns
    Intel Europol Competition Ligier JS P217-Gibson Jakub Smiechowski, Renger Van dez Zande, Alex Brundle
    JOTA Oreca 07-Gibson Roberto Gonzalez, Antonio Felix Da Costa, Anthony Davidson
    ARC Bratislava Oreca 07-Gibson Miroslav Konopka
    Realteam Racing Ligier JS P217-Gibson Esteban Garcia
    GTE PRO
    AF Corse Ferrari 488 GTE EVO Alessandro Pier Guidi, James Calado
    AF Corse Ferrari 488 GTE EVO Daniel Serra, Miguel Molina
    Porsche GT Team Porsche 911 RSR-19 Gianmaria Bruni, Richard Lietz
    Porsche GT Team Porsche 911 RSR-19 Kevin Estre, Neel Jani
    GTE AM
    TF Sport Aston Martin Vantage Ben Keating, Dylan Pereira & Felipe Fraga
    Team Project 1 Porsche 911 RSR-19 Jörg Bergmeister
    Cetilar Racing Ferrari 488 GTE EVO Roberto Lacorte
    AF Corse Ferrari 488 GTE EVO Thomas Flohr, Francesco Castellacci & Giancarlo Fisichella
    Team Project 1 Porsche 911 RSR-19 Egidio Perfetti & Matteo Cairoli
    Iron Lynx Ferrari 488 GTE EVO Claudio Schiavoni
    Dempsey-Proton Racing Porsche 911 RSR-19 Christian Ried
    AF Corse Ferrari 488 GTE EVO François Perrodo, Nicklas Nielsen & Alessio Rovera
    Iron Lynx Ferrari 488 GTE EVO Rahel Frey
    GR Racing Porsche 911 RSR-19 Michael Wainwrigh
    Dempsey-Proton Racing Porsche 911 RSR-19 Julien Andlauer
    Aston Martin Racing Aston Martin Vantage Paul Dalla Lana
    D’station Racing Aston Martin Vantage Satoshi Hoshino

     

  • Tassi marad, a Honda bejelentette a WTCR-es felállását 2021-re!

    Tassi marad, a Honda bejelentette a WTCR-es felállását 2021-re!

    A Honda harmadik évben is változatlan felállással vág majd neki a 2021-es Túraautó Világkupának, így már biztos, hogy Tassi Attila révén lesz magyar a mezőnyben.

    A felállás mikéntje – az, hogy melyik csapathoz melyik versenyző tartozik – még nem ismert. Tavaly mind a négy autóért a Münnich Motorsport volt a felelős, és Guerrieri-Girolami, illetve Tassi-Monteiro párosításban alkottak csapatot.

    A legjobb Hondás tavaly Guerrieri volt, aki utolsó hétvégén szerzett büntetése miatt végül ötödik lett az összetettben.

    „Szeretnénk, hogy máshogy alakuljanak a dolgok, mint tavaly. Ha egy megtartunk, az legyen a versenyképességünk. Eddig minden szezonban küzdöttünk a címért, szerintem ez 2021-ben is így lesz.” – értékelt az argentin pilóta.

    Tassi 100 pontjával harmadik lett a márka pilótái közül, de a Hyundai borzalmas szezonjának köszönhetően még így is legjobb magyarként zárt. Hozzá hasonlóan Girolami is harmadik évére készülhet a japán márkával.

    Az argentin tavaly jól kezdett, de a Slovakiaringen szenvedett balesete után kiszorult a bajnoki csatából csapattársa, Esteban Guerrieri miatt.

    „Voltak hullámvölgyek számomra tavaly. Az, hogy én nyertem az első versenyt és pole-ból indulhattam a Nürburgringen, megmutatta, lehetek én a leggyorsabb. Úgy kezdem a harmadik évemet, hogy biztos vagyok benne, képes vagyok a bajnokságért küzdeni.”

    Márkatársaihoz képest Tiago Monteiro veteránnak számít, idén ünnepelheti majd 10. évfordulóját a Honda színeiben.

  • Új 2021-es naptár a DTM-nek: egy fordulóval kevesebb

    Új 2021-es naptár a DTM-nek: egy fordulóval kevesebb

    Egy hétvégével kevesebb lesz az idei DTM szezonban a tervezetthez képest, miután magyarázat nélkül törölték az Igora Drive fordulóját.

    Az orosz versennyel kezdődött volna a szezon május végén, így azonban Monza lesz az idénynyitó június 18-án. Az ikonikus olasz helyszín ráadásul – bár az előzetes naptárban már tavaly is szerepelt – először látja majd vendégül a német túraautó bajnokság mezőnyét.

    A nyolc helyszínből négy német, a szezon másik fele pedig szomszédos országokban kerül megrendezésre. A 2020-as menetrenddel ellentétben nem szerepelnek dupla fordulók.

    # Dátum Pálya Ország
    1 06.18-20. Monza ?? Olaszország
    2 07.02-04 Norisring ?? Németország
    3 07.23-25. Lausitzring ?? Németország
    4 08.06-08. Zolder ?? Belgium
    5 08.20-22. Nürburgring ?? Németország
    6 09.03-05. Spielberg ?? Ausztria
    7 09.17-19. Assen ?? Hollandia
    8 10.01-03. Hockenheim ?? Németország

     

    Az új éra kezdetére eddig öt csapat jelentkezett be, többek között a címvédő Team Rosberg, a Formula E-ből is ismert Abt (Audi), vagy a Button által vezetett Jenson Team Rocket RJN (McLaren).

    Versenyzőt még egyik csapat sem jelentett be, a Red Bull támogatásával Alex Albon és Liam Lawson is rajthoz áll majd egy-egy Ferrarival.

    Az Audi pedig Mike Rockenfellert és Nico Müllert jelölte ki gyári pilótái közül a DTM-es feladatokra.

    A címvédő Rast egyenlőre a Formula E naptár bejelentésére vár (ahol szintén az Audi alkalmazásában versenyez majd). Az Audi közleménye szerint „bizonyos ügyfél alapú eseményeken” vesz majd részt, így akár visszatérhet bajnoki sorozatába is.

  • Ricciardo szívesebben próbálná ki Le Mans-t, mint az Indy500-at

    Ricciardo szívesebben próbálná ki Le Mans-t, mint az Indy500-at

    Daniel Ricciardo elmondta, szívesebben állna rajthoz a Le Mans-i 24 órás versenyen, mint a hasonlóan legendás Indy500-on.

    Az ausztrál idén csatlakozott a McLaren csapatához, akik több más versenysorozatban is megmérettetik magukat, vagy legalábbis ezt tervezik. Ott vannak az IndyCarban, de hamarosan indulhatnak Le Mans-ban, illetve a Formula E-ben is.

    „Ha teljesen őszinte akarok lenni, az oválok kissé megijesztenek” – szögezte le Ricciardo. „Az Indy menő lenne, de először tesztelnem kellene. De amit Fernando Alonso tett, az remek volt, gondolkoztam rajta, hogy mennék. Talán egy nap.”

    Viszont ahogy rátért a Le Mans-ra, sokkal lelkesebbé vált a 31 éves versenyző.

    „Néhány kollégám már kipróbálta. Az pedig érdekesen hangzik, hogy megosztod a legnagyobb titkaidat a csapattársaiddal, és nem tartod meg ezeket magadnak. Az szintén király, hogy fizikálisan és mentálisan 24 óráig a határon vagy.”

    Ricciardo egyébként egyszer már képbe került egy LMP1-es csapatnál, méghozzá a Porschénél, még 2015-ben. A mostani csapatfőnöke, Andreas Seidl tárgyalt vele, hogy leigazolja a későbbi győztes csapatba. Végül azonban Nico Hülkenberggel sikerült megegyezni.

    „Daniel mindig is azok közé tartozott, akikre figyeltem” – árulta el a német. „Szeretem, ahogyan versenyez, illetve mindig frissítőnek találtam a pozitív viselkedését. Most már együtt dolgozhatunk, és nagyon várom.”

    Daniel Ricciardo elmondta, szívesebben állna rajthoz a Le Mans-i 24 órás versenyen, mint a hasonlóan legendás Indy500-on.

    Az ausztrál idén csatlakozott a McLaren csapatához, akik több más versenysorozatban is megmérettetik magukat, vagy legalábbis ezt tervezik. Ott vannak az IndyCarban, de hamarosan indulhatnak Le Mans-ban, illetve a Formula E-ben is.

    „Ha teljesen őszinte akarok lenni, az oválok kissé megijesztenek” – szögezte le Ricciardo. „Az Indy menő lenne, de először tesztelnem kellene. De amit Fernando Alonso tett, az remek volt, gondolkoztam rajta, hogy mennék. Talán egy nap.”

    Viszont ahogy rátért a Le Mans-ra, sokkal lelkesebbé vált a 31 éves versenyző.

    „Néhány kollégám már kipróbálta. Az pedig érdekesen hangzik, hogy megosztod a legnagyobb titkaidat a csapattársaiddal, és nem tartod meg ezeket magadnak. Az szintén király, hogy fizikálisan és mentálisan 24 óráig a határon vagy.”

    Ricciardo egyébként egyszer már képbe került egy LMP1-es csapatnál, méghozzá a Porschénél, még 2015-ben. A mostani csapatfőnöke, Andreas Seidl tárgyalt vele, hogy leigazolja a későbbi győztes csapatba. Végül azonban Nico Hülkenberggel sikerült megegyezni.

    „Daniel mindig is azok közé tartozott, akikre figyeltem” – árulta el a német. „Szeretem, ahogyan versenyez, illetve mindig frissítőnek találtam a pozitív viselkedését. Most már együtt dolgozhatunk, és nagyon várom.”

  • Megérkezett az első hypercar 2021-re a Toyota jóvoltából – GALÉRIA

    Megérkezett az első hypercar 2021-re a Toyota jóvoltából – GALÉRIA

    A Toyota mutatta be az elsőt, a WEC új kategóriájába készülő „hypercar” autók közül. Az új járgány a GR010 Hybrid névre hallgat, és Sebingben gurul majd pályára először.

    Új éra kezdődik idén a sportautózásban, a japánok csak egy gyártó a sok közül, akik jelezték, részt vesznek egy-egy hypercar építésében. A bejelentésükkel megelőzték idei vetélytársakat, a Glickenhaust és a ByKollest.

    Az utóbbi három Le Mans-i 24 órás győztesei szeretnék folytatni sorozatukat idén is. A tavalyi technológia nagy részét újrahasznosították az idei autóban is, de a hypercar szabályok értelmében nem kettő, hanem csak egy generátort rejt a karosszéria.

    A költségcsökkentő intézkedések miatt a GR010-es 150 kg-mal nehezebb, és mindhárom dimenzióban nagyobb, mint elődje. A gyártó számításai szerint 10 másodperccel lehetnek majd lassabbak Le Mans-ban, az egy évvel ezelőtti időhöz képest.

    A japánok számítanak a kategória esélyeseinek mint egyetlen gyári támogatású indulók. Jövőre azonban Peugeot, 2023-ban pedig az LMDh szabályok szerint épített – és BoP által támogatott – Audi és Porsche autók is csatlakoznak a mezőnyhöz.

    A felállás nem változik, a 7-es számú autót a tavaly bajnoki címet szerző Conway-Kobayashi-López trió, a 8-est a Buemi-Nakajima-Hartley hármas vezeti majd. A hypercar bemutatkozására pedig a WEC eltolt naptárának első versenyén kerül majd sor, a Sebringi 100 mérföldes versenyen, március 19-én.

  • Albon Ferrarit vezet majd a Red Bull DTM-programjában!

    Albon Ferrarit vezet majd a Red Bull DTM-programjában!

    Miután nem kapott ülést, Alexander Albon a DTM-ben próbálhatja ki magát a Red Bull segítségével, a bikások juniorjával, Liam Lawsonnal együtt.

    Most az is nyilvánosságra került, hogy a Red Bull által támogatott csapat két Ferrari 488 GT3-mat fog rajthoz állítani.

    A Honda logikus döntés lett volna az F1-es motor miatt, de a japánok már a Class One éra alatt jelezték, nem hozzák Európába az autóikat. Még a Super GT-ben a márkával bajnoki címet szerző Jenson Button csapata is McLarennel áll majd rajthoz.

    Az Aston Martinnak is van GT3-as autója, de miután épp most válnak el a Red Bulltól, hogy saját csapatot indítsanak, inkább a Mercedesszel kötnek szorosabb kapcsolatot.

    AF Corse, Ferrari, GT, WEC, Bahrain, racingline.hu
    Az AF Corse csapat Ferrari GT3-as autója Bahreinben, a WEC szezonzáróján, Fotó: WEC

    Még nem hivatalos, hogy melyik csapat fogja a két autót felkészíteni, de valószínűleg a Ferrari gyári WEC programját vezető AF Corse lesz majd a választott csapat. A sportigazgatójuk, Batti Presgliasco így reagált a híresztelésre:

    „Soha ne mondd, hogy soha. Mindenesetre nehéz lenne számunkra, mert így is elég sűrű a programunk.”

    A többi lehetőség közül a Motopark (Super Formula), a Carlin (F2 és F3) és a DAMS (F2) szokott Red Bull juniorokat indítani saját kategóriáikban.

    Mivel Albon tartalékpilótai kötelezettségei miatt nem vehet részt minden hétvégén, a fennmaradó versenyeken egy másik pilóta vezetheti az autóját. A motorsport.com szerint a Formula E újonca, Nick Cassidy lehet a befutó.

    Véget ért a Formula E tesztje, így néz ki a 2021-es mezőny! – GALÉRIA

    Az új-zélandi pilóta a Red Bull támogatásával bír, Japánban pedig Super Formula és Super GT bajnoki címet is szerzett. 2019-ben két futamot is nyert Fujiban, a DTM és a Super GT közös hétvégéjén. A GT3-as Ferrari sem új dolog számára, korábbi endurance versenyeken már vezette az autót.