Kategória: Touring Car

  • Michelisz Norbert új autóval, de ugyanúgy a Hyundai-jal folytatja

    Michelisz Norbert új autóval, de ugyanúgy a Hyundai-jal folytatja

    Sajtóközlemény: Tavaly lejárt Michelisz Norbert szerződése a Hyundai Motorsporttal, de a túraautó-világkupa 2019-es bajnoka idén is a dél-koreai gyártó versenyzőjeként folytatja a WTCR-ben, méghozzá vadonatúj autóval.

    A negyedik idényére készül Michelisz Norbert a Hyundai Motorsport pilótájaként a világ legrangosabb túraautó-bajnokságában, a WTCR-ben. A 2017-ben elért világbajnoki második helyezés után szerződött a magyar versenyző a dél-koreai gyártóhoz, amelynek színeiben 2019-ben megnyerte a bajnokságot. Tavaly ugyan a márkán belül továbbra is Michelisz volt a legjobb, de az év végi 13. hely tagadhatatlanul csalódást keltett. Mindez azonban csak megerősítette a kapcsolatot.

    „A világjárvány nagyon nehéz helyzetet teremtett a motorsportban is, a legtöbb gyártónak át kellett gondolnia a lehetőségeit és az abból következő céljait. Nekem az volt a fontos, hogy ezek a célok találkoznak-e a sajátjaimmal – fogalmazott Michelisz Norbert. – Versenyzőként soha nem akarnék abba a helyzetbe kerülni, hogy kapom a fizetésemet valamiért, de mindegy hányadik helyen végzem. Én most vagyok a legjobb éveimben, most vagyok motivált, most van lehetőségem bajnokságokat nyerni, és harcolni akarok ezekért. Amint nyilvánvalóvá vált, hogy erre a Hyundai Motorsport kötelékében továbbra is esélyem nyílik középtávon, nem maradt több kérdés. Sok mindenen keresztül mentünk már együtt, voltunk a csúcson és a mélyben is, büszkén folytatom az utat ezzel a csapattal.”

    Hyundai Elantra N TCR
    Fotó: michelisz.hu

    A Hyundai Motorsport két különálló hivatalos csapatot indít a WTCR-ben, Michelisz pedig akárcsak a korábbi években, ezúttal is az olasz BRC Racing Team által üzemeltetett formációnak lesz az egyik versenyzője a 2018-as bajnok Gabriele Tarquini mellett. Van azonban új elem a felállásban, méghozzá az egyik legfontosabb: az autó. A Hyundai Motorsport az elmúlt három évben két bajnoki címet hozó i30 N TCR helyett a vadonatúj fejlesztésű Elantra N TCR-t veti be.

    „Tavaly lényegében az első tesztektől vezettem az Elantrát. Fejlesztőpilótaként vettem részt a projektben, így magamért is dolgozhattam – árulta el Michelisz Norbert. – Az i30 N TCR egy rendkívül kifinomult autó volt, amelynél pilótaként sokkal jobbat nem lehet elképzelni a kanyarodást és a fékezést tekintve, de voltak területek, amelyeket lehetett csiszolni az Elantra fejlesztése során. Összességében tettünk apró előrelépéseket, de nem ugrásszerűeket, hiszen az előző is egy nagyon magas szintű és a mai napig versenyképes konstrukció volt.”

    Michelisz tehát a régi csapattal, de új autóval szeretne ismét bajnoki címekért harcolni középtávon, a következő egy-két idényben. A WTCR nyolc versenyhétvégéből álló 2021-es évadja június 3-5-én a Nürburgringen kezdődik Németországban. Hazánkba augusztus 21-22-én érkezik a mezőny, a Hungaroring lesz az utolsó európai helyszín. November 19-21-én Makaóban rendezik az idényzárót.

  • Új pilótával és új autóval indul idén a WTCR-ben a Hyundai

    Új pilótával és új autóval indul idén a WTCR-ben a Hyundai

    Ahogy az várható volt, a Hyundai hivatalosan is bejelentette, hogy 2021-ben új autóval indul a Túraautó Világkupa (WTCR) küzdelmeiben. Az új Hyundai Elantra modellt két csapat négy pilótája vezetheti majd, ahol egy új név is megjelent.

    Az i30 N TCR-t felváltó modell sorozatbeli bemutatkozása majd a szezonnyitó nürburgringi hétvégén lesz esedékes, június legelején. Az eddigi WTCR-es szezonokhoz hasonlóan idén is két csapatot indít majd a dél-koreai márka. A BRC Hyundai N LUKOIL Squadra Corse csapatnál vezet már a jól megszokott duó, a két korábbi bajnok, Michelisz Norbert és Gabriele Tarquini. A változás a másik csapatnál, vagyis az Engstler Hyundai N Liqui Moly Racing Teamnél történt, ahol Luca Engstler mellé Jean-Karl Vernay érkezett.

    Az új modell egyébként versenykörülmények között már bemutatkozott, méghozzá a tengerentúlon az IMSA Michelin Pilot Challenge sorozatában, januárban.

    Hyundai, racingline
    Fotó: Courtesy of IMSA

    Mindent elkövettünk annak érdekében, hogy lehetővé tegyük az ügyfélcsapatainknak, hogy idén újra a bajnoki címért harcolhassanak a WTCR-ben. Számos különböző ok miatt nem voltunk boldogok a tavalyi eredményekkel, de a múltban ezen csapatok nagyon sikeresek voltak, így arra törekedtünk, hogy erre építünk, nem pedig mindent a nulláról kezdve.” – kezdte Andrea Adamo a Hyundai Motorsport vezetője.

    „Mind a négy versenyzőnket bevontuk a Hyundai Elantra N TCR fejlesztésébe, így mindegyikük már sok tapasztalatot tudott szerezni az autóval, ami nagyon hasznos lesz már a legelső pillanattól kezdve. Viszont még most sem mondhatom azt, hogy leállhatunk, a nürburgringi első verseny előtt még számos tesztünk lesz, annak érdekében, hogy a lehető legjobban kezdjük el a szezont.” – tette hozzá.

    Az egyéves szabadságot kivevő Nicky Catsburg helyére érkező Jean-Karl Vernay nem csak a WTCR-ben érdekelt, hanem a csapat fejlesztőpilótája is lesz az elektromos túraautósorozatban, az ETCR-ben.

    „Amikor jött a lehetőség, hogy vezethetek a Hyundainál a WTCR-ben, akkor elég könnyű volt meghoznom a döntést. Sok évben a Hyundai modelljei voltak a leggyorsabbak a TCR-sorozatokban, ezt bizonyítják is a győzelmi számok. Számomra ez egy új csapat lesz, akikkel dolgoznom kell, illetve az autó is mindenki számára újdonság lesz. Igen, hasznos volt részt venni a fejlesztési folyamatokban, mivel egyrészt jobban kiismerhettem az Elantra N TCR-t még az első verseny előtt, másfelől pedig esélyem nyílt ezáltal hamar elkezdeni a munkát és a felkészülést az Engstler Racing Teammel és a mérnökökkel egyaránt.” – nyilatkozta a francia.

    Ezzel 16 autóra bővült a WTCR mezőnye:

    # Pilóta Csapat Autó
    1 ?? Yann Ehrlacher
    Cyan
    Racing
    ?? Lynk & Co
    03 TCR
    100 ?? Yvan Muller
    11 ?? Thed Björk
    12 ?? Santiago Urrutia
    9 ?? Tassi Attila
    Münnich
    Motorsport
    ?? Honda
    Civic Type R TCR (FK8)
    18 ?? Tiago Monteiro
    29 ?? Néstor Girolami
    86 ?? Esteban Guerrieri
    17 ?? Nathanael Berthon
    Comtoyou
    Racing
    32 ?? Tom Coronel
    22 ?? Frédéric Vervisch
    TBA
    5 ?? Michelisz Norbert
    BRC
    ?? Hyundai
    Elantra N TCR
    30 ?? Gabriele Tarquini
    8 ?? Luca Engstler
    Engstler
    69 ?? Jean-Karl Vernay
  • Albon célja továbbra is a Forma-1-be való visszatérés

    Albon célja továbbra is a Forma-1-be való visszatérés

    Alex Albon elmondta, hogy a Red Bull csapatánál betöltött tartalék és fejlesztő pilótai szerepét sokkal fontosabbnak tekinti a DTM-nél, ahol az idei szezonban fog versenyezni.

    Miután a brit-thai pilóta elveszítette a Forma-1-es ülését a Red Bull csapatánál Sergio Pérezzel szemben, így egy másik szériát kellett keresnie magának. Albon választása végül a DTM-re esett, ahol egy Ferrari AF Corse 488 GTE-vel fog majd versenyezni.

    Mivel Albonnak a Forma-1-es versenyhétvégéken is meg kell jelennie, így két versenyt, egészen pontosan a DTM szezon hatodik és nyolcadik lesz majd kénytelen kihagyni. A brit-thai fiatal elmondta, hogy a legjobbját fogja nyújtani a DTM-ben, azonban most inkább a Forma-1-es visszatérés foglalkoztathatja, habár ez a többi pilóta teljesítményétől és az adandó lehetőségektől is függ majd.

    „Nem igazán foglalkoztat a DTM,” – idézi a Red Bull egykori pilótájának szavait a Motorsport.com. „Az viszont már sokkal inkább, hogy a tartalék és fejlesztő pilótaként maximálisan helyt álljak a Forma-1-ben.

    „A Forma-1-ben sok dolog függ attól, hogy a versenyzők miként teljesítenek és a csapatoknak mik a céljaik. Meglátjuk majd, hogy mi lesz, mindenesetre fél szemmel mindenféleképpen nézni fogom a lehetőségeket.

    „A DTM-ben sok múlik a BoP-n, azonban nem ez a sorozat számomra az elsődleges. Természetesen lelkesen fogok itt is versenyezni, azonban a szimulátorozás és az F1-ben levő kötelességeim fontosabbak lesznek ennél.

    Albon hozzátette, hogy nem lát a sportautózásban komoly potenciált, ezért nem is szeretne túl sokáig ebben a kategóriában versenyezni.

    „Még mindig a Forma-1 a fő célom. Ha ez nem jön össze, akkor majd meglátjuk, mi lesz. A sportautózás nem egy olyan dolog, amit hosszú ideig csinálnék,” – zárta Albon.

  • Ki-kicsoda az idei DTM mezőnyben?

    Ki-kicsoda az idei DTM mezőnyben?

    Két korábbi bajnok, újoncok, de DTM és GT veteránok is összecsapnak az újjászületett sorozatban, öt márka autóival.

    A német túraautó bajnokság a héten tartja a tesztjét Hockenheimben, mielőtt először versenyen is pályájára gurulnak az autók Monzában, június végén.

    Audi: Team Rosberg & Abt Sportsline

    Audi, GT3, DTM, racingline.hu
    Fotó: Communications Audi Sport customer racing

    Két „klasszikus” DTM csapat, eddig is a mezőny részét képezték. Az Audi gyári pilótái is itt térnek vissza sorozatba, Nico Müller és Mike Rockenfeller révén.

    Előbbinek a Rosbergnél Dev Gore, utóbbinak az Abtnál a GT3-as menő, Kelvin van der Linde és Sophia Flörsch lesz újonc csapattársa.

    BMW: ROWE Racing & Walkenhorst Motorsport

    GT3, BMW, DTM, racingline.hu
    Fotó: BMW AG

    A BMW is gyári támogatással indítja Sheldon van der Lindét és Marko Wittmannt, a sorozat korábbi bajnokát. A dél-afrikai fiatal (az Audis Kelvin öccse) Timo Glock támogatására is számíthat majd a ROWE Racingnél.

    A márka tavalyi két legeredményesebb pilótája mellett tehát a DTM-ben legsikeresebb versenyzője képviseli majd.

    Mercedes: Haupt, Mücke, Winward, GruppeM & GetSpeed

    Mercedes, GT3, DTM, racingline.hu
    Fotó: Daimler AG

    A csapatok számából is látszik, a Mercedes indítja a legtöbb autót. A márka gyári csapatának a Haupt Racing Teamet jelölte ki, ahol a visszatérő Maximilian Götz mellett Vincent Abril indul.

    Az F3-as Európa-bajnokságot is megjáró Mücke Motorsport nem kis nevet igazolt, a kétszeres bajnok, Gary Paffett tér vissza Formula E kalandja után.

    Hasonlóan tesz korábbi kollégája, Daniel Juncadella is, a hongkongi GruppeM csapattal. A harmadik egyautós csapat (GetSpeed) pedig a korábbi F2-es versenyző, Arjun Maini szolgálatait veszi majd igénybe.

    Rajtuk kívül még egy kétautós csapat lesz, a Winward Motorsport. A sorozat elnökének, Gerhard Berger unokaöccse lesz az egyik pilóta, az újonc Philip Ellis mellett.

    Ferrari: AF Corse (Red Bull)

    Ferrari, AF Corse, GT3, racingline.hu
    Fotó: Scuderia Ferrari Press Office

    A Red Bull DTM-es projektje két juniorral indul, de mindketten már sorozatban is rendelkeznek kötelességekkel.

    Alex Albon a Red Bull és az AlphaTauri tesztpilótájaként a Forma 1-es paddockban teljesít szolgálatot, Liam Lawson a Formula 2-ben teljesíti a 2021-es szezont. Az új-zélandi esetében nincsen ütközés, de amikor Albon nem tud ott lenni, egy több kategóriában is bajnokságot nyerő Nick Cassidy helyettesíti majd.

    McLaren: JP Motorsport

    A McLaren lesz jelen második új márkaként, de csak néhány hétvégén lesznek ott Christian Kliennel és a JP Motorsporttal.

    Eredetileg Jenson Button GT csapata is jelentkezett, de visszavonták a nevezést. A bahreini 2 Seas Motorsport jelezte indulását még a brit márka nevében, viszont jelenleg nincsenek ott a havazás által hátráltatott teszten.

    Pilóta Csapat Márka/Autó
    ?? Mike Rockenfeller
    Abt Sportsline
    Audi
    R8 LMS Evo
    ?? Kelvin van der Linde
    ?? Sophia Flörsch
    ?? Nico Müller
    Team Rosberg
    ?? Dev Gore
    ?? Sheldon van der Linde
    ROWE Racing
    BMW
    M6 GT3
    ?? Timo Glock
    ?? Marko Wittmann Walkenhorst Motorsport
    ?? Liam Lawson
    AF Corse
    Ferrari
    488 GT3 Evo 2020
    ?? Alex Albon/
    ?? Nick Cassidy
    ?? Christian Klien JP Motorsport McLaren
    720S GT3
    ?? Maximilian Götz
    Haupt Racing Team
    Mercedes
    AMG GT3 Evo
    ?? Vincent Abril
    ?? Lucas Auer
    Winward Motorsport
    ?? Philip Ellis
    ?? Daniel Juncadella GruppeM
    ?? Arjun Maini GetSpeed
    ?? Gary Paffett Mücke Motorsport
  • Kubica: a Nürburgring van olyan jó, mint a Forma-1

    Kubica: a Nürburgring van olyan jó, mint a Forma-1

    Az Alfa Romeo tartalékpilótája, indul az Európai Le Mans Sorozatban, és ezenkívül Kubica kinézta magának a Nürburgring endurance szériáját is 2021-re.

    „Amikor vezettél már az F1-ben, nincs sok olyan kategória, ami még izgalmasnak tűnik. Tavaly a DTM miatt ott [Nürburgring] voltam, és mentem néhány kört a Nordschleifén egy utcai autóval. Azt gondoltam, ez érdekesebb, mint előzetesen hittem volna.”

    „Pár versenyen részt akarok venni idén, csak az élvezet kedvéért, hogy tapasztalatot gyűjtsek, és hogy meglássam, hogyan is állok. Ha minden jól megy, az a célom, hogy dobogót érjek el a 24 órást verseny legmagasabb kategóriájában.”

    Idén erre még nem lesz lehetősége. Sok kötelezettsége megbosszulja magát, arra a hétvégére már Kubica elkötelezte magát egy másik verseny mellett.

    „Terveztem idén, hogy indulok a 24 óráson, de sajnos nehézzé vált a helyzet. Megváltoztatták az ELMS naptárát, és fedi egymást a kettő. Ha adódik egy lehetőség, és lesz rá időm, akkor szívesen megyek, de az Alfa Romeo is számít rám az F1-ben.”

  • Guerrieri hamarosan egy új hypercar volánja mögött ülhet majd

    Guerrieri hamarosan egy új hypercar volánja mögött ülhet majd

    A WTCR egyik élmenője is tagja lesz a ByKolles hypercar projektjének. Guerrieri mellett a korábbi Formula E pilóta, Tom Dillmann lesz az osztrák csapat fejlesztőpilótája.

    A ByKolles Racing eredetileg idén csatlakozott volna hypercarjával az Endurance-világbajnokság első kategóriájához. A koronavírus következtében azonban lelassult az autó fejlesztése.

    Tavaly szeptemberben, még úgy nyilatkoztak, 2021-ben már versenypályára gurítják a hypercart, viszont nem szerepeltek a hivatalos nevezési listán.

    Úgy tűnt, ez a terv is füstbe ment, amikor most életjelet adtak magukról, és két pilótát szerződtettek le magukhoz.

    „Már három éve vezetem a ByKolles autóit, és otthon érzem magam. Egy új hypercar fejlesztése a világbajnokságra és a Le Mans-i 24 órásra, nagyon érdekes feladat.” – emelte ki Tom Dillmann, a csapat egyik fejlesztőpilótája.

    A másik versenyzőjük egy számunkra jól ismert név, Esteban Guerrieri, aki eddig főleg túraautózásban jeleskedett.

    „Már várom ezt az új projektet és a teszteket a ByKolles hypercar fejlesztése közben. Egy kicsit visszatérés ez számomra, mert még ismerek néhány csapattagot az F3-as időkből.” – emelte ki, hogy ő is sokféle tapasztalattal rendelkezik.

    A Toyota és a Glickenhaus után ez lehet a harmadik, pályán is bemutatkozó hypercar, miután a Peugeot csak jövőre, a Ferrari pedig 2023-ban csatlakozik majd.

  • Lehetséges Leclerc 2023-as Le Mans indulása a Ferrarival

    Lehetséges Leclerc 2023-as Le Mans indulása a Ferrarival

    A Ferrari sportkocsi programjának a vezére nem zárja ki azt, hogy 2023-ban Charles Leclerc induljon velük Le Mansban. A maranellói bázisú csapat nemrég bejelentette, hogy visszatérnének a hosszútávú autóversenyzés csúcsára, és 2023-ban indulnának Le Mansban az új hypercar kategóriában.

    A hír hallatán a Ferrari Forma-1-es pilótája, Charles Leclerc kifejtette, hogy örömmel venne részt a legendás 24 órás versenyen 2023-ban, amennyiben erre alkalma nyílna. Arra a kérdésre, hogy ez megoldható-e, a Ferrari sportautó igazgatója, Antonello Coletta felelt:

    „Nem lehetetlen kombinálni a Forma-1-es szereplést olykor egy-egy WEC futammal, de még korai lenne elgondolkodni a csapat összeállításán. Jelenleg teljesen lefoglal minket az, hogy versenyképes autót építsünk, amellyel jó eredményeket érhetünk el. Ezt követően döntünk majd arról, hogy ki vezetheti. Most úgy tűnik nekem, hogy nem lesz egyszerű megszervezni Leclerc részvételét a 2023-as Le Mans-i versenyen, de azt sem mondanám, hogy lehetetlen. Meglátjuk.”

  • Visszatér a WTCR-be a Lynk & Co hazai pályája

    Visszatér a WTCR-be a Lynk & Co hazai pályája

    Az előzetes versenynaptárban még csak az országot jelölték meg, mostanra azonban már biztossá vált, Ningbo lesz a WTCR kínai hétvégéjének helyszíne.

    Ennek vélhetően legjobban Yvan Muller örül, aki az eddigi hat WTCR futamból hármat megnyert. Ráadásul csapata pedig mindhárom futamgyőzelmet magáénak tudhatta 2018-ban.

    „A pálya kialakítása nagyszerű versenyeket tesz lehetővé, és a létesítmények is magas színvonalat képviselnek. Bízunk partnereinkben, a MiTime Groupban, hogy első osztályú eseményt szerveznek majd.”

    Az említett cég – amellett, hogy a pálya tulajdonosai – ugyanúgy a Geely Group tulajdonában áll, mint a Lynk & Co. Így a kínai márka tényleg hazai terepen mérettetheti magát össze az ellenfelekkel, immár második alkalommal.

    Az idei WTCR versenynaptár:

    # Dátum Pálya Ország
    1
    06.03-05.
    Nürburgring-
    Nordschleife
    ?? Németország
    2
    3
    06.26-27.
    Vila Real
    ?? Portugália
    4
    5
    07.10-11.
    Motorland Aragón
    ?? Spanyolország
    6
    7
    07.31.-
    08.01.
    Adria Raceway
    ?? Olaszország
    8
    9
    08.21-22.
    Hungaroring
    ?? Magyarország
    10
    11
    10.16-17.
    Inje Speedium
    ?? Dél-Korea
    12
    13
    11.06-07.
    Ningbo
    ?? Kína
    14
    15
    11.19-21.
    Circuito de Guia
    ?? Makaó
    16
  • Bemutatta első DTM-es sisakját Alexander Albon

    Bemutatta első DTM-es sisakját Alexander Albon

    A Red Bull kötelékébe tartozó thai versenyző tavaly év végén veszítette el ülését az F1-ben, de az újjászerveződő DTM-ben Albon így is versenyüléshez jutott.

    Az AF Corse biztosít majd számára egy GT3-as Ferrarit, amin az AlphaTauri festése lesz majd látható, ehhez lesz hasonló a sisakja is.

    Csapattársa, Liam Lawson a Formula 2-ben is versenyez majd párhuzamosan.

    Mivel Albon maradt a bikások tartalék- és tesztpilótája, nem mindegyik hétvégén ér majd rá, ilyenkor a Super Formula bajnoka, és a Virgin Formula E pilótája, Nick Cassidy ugrik be majd a helyére.

    A DTM mezőnye pedig így néz ki:

    Pilóta Csapat Autó
    ?? Mike Rockenfeller
    ?? Abt Sportsline
    ?? Audi
    R8 LMS Evo
    ?? Kelvin van der Linde
    ?? Sophia Flörsch
    ?? Nico Müller
    ?? Team Rosberg
    ?? Dev Gore
    ?? Sheldon van der Linde
    ?? ROWE Racing
    ?? BMW
    M6 GT3
    ?? Timo Glock
    ?? Walkenhorst Motorsport
    ?? Liam Lawson
    ?? AF Corse
    ?? Ferrari
    488 GT3 Evo 2020
    ?? Alex Albon/
    ?? Nick Cassidy
    ?? 2 Seas Motorsport
    ?? McLaren
    720S GT3
    ?? Christian Klien ?? JP Motorsport
    ?? Haupt Racing Team
    ?? Mercedes
    AMG GT3 Evo
    ?? Lucas Auer
    ?? HTP Winward Motorsport
    ?? Philip Ellis
    ?? Daniel Juncadella ?? GruppeM
    ?? Arjun Maini ?? GetSpeed
  • Coronel is marad a WTCR-ben, az új Audival

    Coronel is marad a WTCR-ben, az új Audival

    Négyből három ülés már elkelt, az Audi két gyári versenyzője mellett a mezőny örökös tagja, Tom Coronel vezetheti majd a németek új gépét 2021-ben.

    Tavaly tizenegyedik lett a pontversenyben, Szlovákiában egy győzelmet is aratott idei csapatával a Comtoyou-val.

    „Néha azt mondom, hogy a WTCR a World of Tom Coronel Racing rövidítése, így ide tartozom.” – kezdi poénnal az örökösen viccelődő holland. – „Örülök, hogy megint sikerült összehozni, és partnereimmel, a DHL-lel együtt itt lehetek.”

    „Kényelmesen érzem magam a csapatban és a sorozatban is. Végtére is, én indultam a legtöbb versenyen, egészen a 2001-es Európa-bajnokság óta, a 2005-ben kezdődő világbajnokságon át, a 2018-as világkupa indulásáig.”

    „Tavaly jól sikerült az év, meg tudtam mutatni, még mindig képes vagyok dobogóért és futamgyőzelemért küzdeni. Féltávnál még második is voltam a bajnokságban. Ez olyan dolog, aire lehet építeni idén.”

    Az új autó Coronel segítségére lehet majd abban, hogy előrébb lépjen.

    „Az Audi az egyik legsikeresebb márka a TCR kategóriában. Majdnem 280 futamgyőzelemmel rendelkeznek 1051 nekifutásból világszerte az elmúlt 4 évben. Az autó sok tekintetben előrébb lépett, mind a kezelhetőséget, mind a beállításokat illetően.”

    „Olyan új lesz a gép, hogy az első két hétvégén egy átmeneti festéssel versenyzünk majd, mivel az autó nem lesz még elérhető a piacon.”

    Az eddig bejelentett versenyzők:

    # Pilóta Csapat Autó
    1 ?? Yann Ehrlacher
    Cyan
    Racing
    ?? Lynk&Co.
    100 ?? Yvan Muller
    11 ?? Thed Björk
    12 ?? Santiago Urrutia
    9 ?? Tassi Attila
    Münnich
    Motorsport
    ?? Honda
    18 ?? Tiago Monteiro
    29 ?? Néstor Girolami
    86 ?? Esteban Guerrieri
    17 ?? Nathanael Berthon
    Comtoyou
    Racing
    ?? Audi
    32 ?? Tom Coronel
    22 ?? Frédéric Vervisch