Kategória: Touring Car

  • Kezdődik a Daytona 24 órás verseny programja!

    Kezdődik a Daytona 24 órás verseny programja!

    Idén bizonyára olyanok is odafigyelnek majd a Daytona 24 órás versenyre, akik eddig nem nagyon tették, mivel Forma-1-ből és európai junior szériákból, jól ismert versenyzőkkel van tele a mezőny. Részt vesz a megmérettetésen többek között Fernando Alonso, Lance Stroll, Lando Norris, Ferdinand Habsburg, Felipe Nasr, Juan Pablo Montoya, Alex Brundle, Antonio Felix da Costa,
    Ho-Pin Tung, Daniel Juncadella, Felix Rosenqvist, Robin Frijns, Bruno Senna, Paul di Resta, Gianmaria Bruni, Jan Magnussen, és Markus Winkelhock, csak hogy néhányat említsünk.

    A program a következő (magyar idő szerint):

    Január 25, csütörtök
    15:20 szabadedzés 1
    19:40 szabadedzés 2
    21:55 kvalifikációk
    Január 26, péntek
    00:30 szabadedzés 3
    15:40 szabadedzés 4
    Január 27, szombat
    20:40 Rajt
    Január 28, vasárnap
    20:40

    verseny vége

    A verseny televíziós közvetítés formájában Európában csak a Motors TV-n látható, azonban lesz élő közvetítés az időmérőről és a versenyről online, az IMSA.com-on, illetve az IMSA mobil alkalmazásán.

  • A BMW most hétvégén motorsport-történelmet ír

    A BMW most hétvégén motorsport-történelmet ír

    A sorozatgyártásban érkező új BMW 8-as Coupé és a valaha készült legerősebb BMW M modell előfutáraként megépített BMW M8 GTE versenyautó a január 27-én elrajtoló Daytona-i 24-órás megmérettetésen ünnepli világpremierjét.

    Elérkezett a pillanat, amelyre a BMW Motorsport népes családja oly régóta vár: hónapokon át tartó intenzív fejlesztőmunka, átfogó tesztelés és részletekbe menő finomhangolás után a vadonatúj BMW M8 GTE versenyautó most hétvégén végre versenypályás világpremierjét ünnepli. A nemzetközi GT versenyosztály új etalonja az IMSA WeatherTech SportsCar Championship 2018-as szezonnyitó futamán, a január 27-én elrajtoló Daytona-i 24-órás megmérettetésen gurul fel először élesben a rajtrácsra. A megtiszteltetés Bobby Rahal tengerentúli istállójának, a bajor prémiumgyártó színeiben immáron tizedik esztendeje versenyző BMW RLL csapatnak jut, amely rögtön két BMW M8 GTE versenyautóval indul csatába.

    „A BMW M8 GTE az egyetlen vadonatúj versenyautó az idei GTLM mezőnyben. Hatalmas potenciált látok a gépben, amely jó eséllyel még a rajt előtti éjszaka is megdolgoztat majd minket, de ennek ellenére mind elégedettek és boldogok vagyunk. A január elején megrendezett, háromnapos szezon előtti teszt az új versenyautók minden átkát ránk hozta, de mindenre fel voltunk készülve. Büszke vagyok rá, hogy idén már a tizedik szezonunkat kezdjük meg a BMW színeiben, az pedig elmondhatatlan megtiszteltetés számunkra, hogy az új BMW M8 GTE versenyautót mi vihetjük először pályára” – nyilatkozta Bobby Rahal, a BMW RLL istálló csapatfőnöke.

    A BMW M8 GTE a bajor prémiumgyártó valaha készített legfejlettebb GT versenyautója, amelyet kifejezetten a Le Mans-i 24-órás megmérettetés és a nemzetközi GT versenyosztály járműtechnológiai kritériumai szerint fejlesztettek ki a mérnökök. A BMW M8 GTE bemutatkozása több szempontból is történelmi mérföldkőként szolgál, hiszen a BMW hét év kihagyás után, 2018 júniusában ezzel a géppel tér vissza a legendás Le Mans-i 24-órás futamra, miközben a versenyautó lemezei alatt dolgozó technika számos ponton megegyezik az idén érkező új BMW 8-as Coupé sorozatgyártásban kínált megoldásaival – amely így a lehető legkevesebb kompromisszum és a maximális teljesítmény egyedülálló egységével kecsegtet majd.

    A vadonatúj versenyautó világpremiere mellett a BMW RLL csapat az elmúlt évtized legátfogóbb személyi változásaival készül a 2018-as idényre. Az istálló legendás veteránja, az egyesült államokbeli Bill Auberlen, aki több mint négyszáz alkalommal ült be a BMW versenyautóinak volánja mögé, idéntől a BMW Észak-Amerika marketinggel és PR-tevékenységekkel foglalkozó márkanagyköveti székében foglal helyet. Utódja a teljes szezonban a nagy-britanniai Alexander Sims és az egyesült államokbeli Connor De Phillippi párosa lesz, akik Daytonában is pályára gurítják a 25-ös rajtszámmal induló BMW M8 GTE versenyautót. A szezonnyitón még Bill Auberlen is tiszteletét teszi a volán mögött, a csapatot pedig a Német Túraautó Bajnokság (DTM) egyik idei újonca, az osztrák Philipp Eng egészíti ki. A 24-es rajtszámot viselő BMW M8 GTE versenyautó volánja mögé az egyesült államokbeli John Edwards és a finn Jesse Krohn ül be az IMSA WeatherTech SportsCar Championship idei futamain, Daytonában hozzájuk a holland Nick Catsburg és a brazil Augusto Farfus csatlakozik.

    „Az elmúlt évek során jó pár BMW versenyautóhoz volt szerencsém, így most is meglehetősen optimista vagyok. A BMW M8 GTE minden téren etalon lett, izgatottan várom a Daytona-i rajtot” – fogalmazott Bill Auberlen, akinek véleményét Alexander Sims és Philipp Eng is osztja. „A BMW M8 GTE egy fantasztikus gép, amellyel a BMW kiaknázta az M6 GT3 versenyautó összes műszaki kiválóságát, miközben a hátrányokat is ledolgozta” – mondta a brit pilóta. „Rendkívül erős szálak kötnek az új versenyautóhoz, hiszen az első naptól kezdve a fejlesztőcsapat tagja vagyok. Remélem, nagyot szól majd a hétvégi premier” – tette hozzá osztrák csapattársa.

    „Ez lesz az első versenyem a BMW színeiben. Már alig várom, hogy én is hozzátegyek valamit a BMW RLL csapat kimagasló sikersorozatához” – vette át a szót Connor De Phillippi, Bobby Rahal istállójának négy tavalyi IMSA-futamgyőzelmére és a BMW M6 GTLM versenyautóval bezsebelt háromszoros abszolút második helyezésére utalva. Hiszen miután a 2009 óta eltelt kilenc évben a BMW M3 GT, a BMW Z4 GTLM és a BMW M6 GTLM versenyautókkal 17 abszolút győzelmet és 68 dobogós helyezést nyert el, a BMW RLL csapat az IMSA WeatherTech SportsCar Championship 2017-es idényének gyártók közötti, csapatok közötti és pilóták közötti pontversenyét is ezüstéremmel zárta.

    „Az idei szezon kiváltképp izgalmasnak ígérkezik. Megtiszteltetés számomra, hogy a teljes szezont Jesse-vel karöltve, a Daytona-i 24-órás futamot pedig Augusto és Nicky oldalán versenyezhetem végig” – nyilatkozta a 24-es rajtszámmal induló BMW M8 GTE versenyautó legfiatalabb pilótája, John Edwards. „Még most is sokat tanulunk. Egy vadonatúj versenyautónál rengeteg dolgot kell megoldanunk a sikeres premier előtt, így a szezon előtti hivatalos teszt is erről szólt. De rendkívül magabiztosak és eltökéltek vagyunk” – tette hozzá Jesse Krohn. „Az új technológia tökéletesre hangolása soha nem egyszerű feladat, de a háromnapos teszten mutatott teljesítmény alapján nagyon bizakodó vagyok” – erősítette meg csapattársa gondolatait Nick Catsburg.

    A trióhoz Daytonában a Német Túraautó Bajnokság (DTM) egyik legtapasztaltabb pilótája, Augusto Farfus csatlakozik a volán mögött. „A BMW M8 GTE már az első teszteken is lélegzetelállító tempót autózott, így végtelenül motiváltak és összeszedettek vagyunk. A fejlesztést és tesztelést végző csapat számára nagyszerű jutalom lenne egy jó helyezés a szezonnyitón” – mondta a brazil versenyző.

    Az IMSA WeatherTech SportsCar Championship 2018-as idényének megmérettetései:

    • 2018. január 27 – 28.: Daytona International Speedway (Daytona Beach)
    • 2018. március 17.: Sebring International Raceway (Sebring)
    • 2018. április 14.: Long Beach Street Circuit (Long Beach)
    • 2018. május 6.: Mid-Ohio Sports Car Course (Lexington)
    • 2018. június 2.: Raceway at Belle Isle Park (Detroit)
    • 2018. július 1.: Watkins Glen International (Watkins Glen)
    • 2018. július 8.: Canadian Tire Motorsport Park (Bowmanville)
    • 2018. július 21.: Lime Rock Park (Lakeville)
    • 2018. augusztus 5.: Road America (Elkhart Lake)
    • 2018. augusztus 19.: VIRginia International Raceway (Alton)
    • 2018. szeptember 9.: Mazda Raceway Laguna Seca (Salinas)
    • 2018. október 13.: Road Atlanta (Braselton)

    A BMW M8 GTE versenyautó műszaki adatai

    Külső méretek és saját tömeg

    • Hosszúság a hátsó légterelő szárny nélkül: 4 980 mm
    • Szélesség a külső visszapillantók nélkül: 2 046 mm
    • Szélesség a külső visszapillantókkal: 2 224 mm
    • Magasság: 1 212 mm (módosítható)
    • Tengelytávolság: 2 880 mm
    • Saját tömeg: 1 220 kilogramm

    Motor

    • Típus: V8-as benzinmotor BMW TwinPower Turbo technológiával
    • Hengerűrtartalom: 3 981 ccm
    • Hengerek száma: 8
    • Hengerelrendezés: V
    • A hengersorok által bezárt szög: 90°
    • Hengerfurat: 89 mm
    • Lökethossz: 80 mm
    • Hengerek közötti távolság: 98 mm
    • Maximális fordulatszám: percenként körülbelül 7 000 főtengely-fordulat

    Karosszéria

    • Acél, alumínium és szénszál egyedi ötvözetéből felépített, magas szilárdságú BMW CarbonCore karosszériaváz a Deutsche Motor Sport Bund által jóváhagyott, alumínium biztonsági bukókerettel
    • Szénszál-erősítésű műanyagból készült karosszériaelemek gyorszáras felhelyezési megoldásokkal

    Futómű

    • Kettős keresztlengőkaros első és hátsó kerékfelfüggesztés
    • Négyállású, állítható lengéscsillapítók mindegyik keréknél
    • Gyorsállítású stabilizátorok

    Erőátvitel

    • Hatsebességes, motorsport-specifikus szekvenciális váltó
    • Elektromosan működtetett váltófülek a kormánykerék mögött
    • Részlegesen önzáró hátsó differenciálmű
    • Szénszál-erősítésű műanyagból készült kardántengely
    • Sachs szénszálas tengelykapcsoló

    Elektronika

    • A BMW Motorsport saját fejlesztésű motor-, váltó- és hajtáslánc-vezérlő szoftvere
    • Kormánykerék tizenhat gombbal és hét visszajelzővel
    • Hátrafelé néző kamerarendszer tárgyfelismerő funkcióval
    • Nagyteljesítményű fényszórók LED-technológiás OSRAM izzókkal
    • Élő telemetria-rendszer a jármű folyamatos követhetősége érdekében

    Keréktárcsák és gumiabroncsok

    • Speciális BMW Aero keréktárcsák az első tengelyen 12,5 x 18”, a hátsó tengelyen 13 x 18” méretben
    • Motorsport-fejlesztésű Michelin gumiabroncsok az első tengelyen 30/68 R18, a hátsó tengelyen 31/71 R18 méretben
  • A Penske végre bemutatta Montoyáék autójának a festését Daytonára

    A Penske végre bemutatta Montoyáék autójának a festését Daytonára

    Az amerikai Team Penske csapat végre bemutatta az Acura sportautó végleges festését, amellyel részt vesznek majd az 2018 IMSA WeatherTech SportsCar bajnokságban.

    Az Acura ARX-05-t először a hétvégén lehet majd látni az új ruhájában, a Rolex 24 óráson, Daytonában. Alapvetően a két autó sémája ugyanaz lesz, de lesznek apró különbségek, pont a könnyebb beazonosításuk miatt.

    Az eddigi tesztek alatt fekete/karbon volt a jellemző, most az autóknál a fehér szín dominál majd.

    A #6-os rajtszámú autót egész évben Juan Pablo Montoya és Dane Cameron vezethetik majd, de Daytonára csatlakozik hozzájuk Simon Pagenaud is, Ennek az autónak fehér lesz a cápauszonya, és az orr része.

    A #7-es autó Helio Castronevesés és a regnáló bajnok Ricky Tayloré lesz, akikhez a hosszútávú versenyeken csatlakozik majd Graham Rahal is. Az ő autójuk cápauszonya és orra fekete lesz.

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10155319142630794.1073742072.55772780793&type=1&l=40f44eca98

  • Kvyat Le Mansban indulhat idén, Sirotkinnal együtt

    Kvyat Le Mansban indulhat idén, Sirotkinnal együtt

    Valószínűleg Daniil Kvyat idén sem marad versenyzői ülés nélkül, ugyanis az SMP Racing tulajdonosa Boris Rotenberg kijelentette, hogy szeretné, hogy ha az ex F1-es pilóta csatlakozna a Le Mans csapatához.

    Az orosz pilótát az előző szezon vége előtt nem sokkal menesztette a Toro Rosso, majd ezután a Red Bull programjából is kikerült, ezt kihasználva pedig a Ferrari szerződtette őt fejlesztő pilótának.

    Boris Rotenberg, az SMP Bank és egyben az SMP Racing tulajdonosa viszont szívesen látná az LMP2-es csapatában, egy másik orosz Forma-1-es pilótával, Sergey Sirotkinnal karöltve.

    „Nem tudom, hogy mennyire lesz elfoglalt a Ferrarinál, de szeretném őt [Kvyatot – a szerk.] a csapatunkban látni Sergey mellett.” – mondta a milliárdos.

    Sirotkin egyébként tavaly már részt vett a legendás versenyen, de most elmondta, hogy a Forma-1 fog idén elsőbbséget élvezni számára: „Részt veszek az LMP2-es autó fejlesztésében, az egész verseny nagyon vonzó számomra, de idén a Forma-1 mindennél fontosabb számomra.”

  • Nagy a nyomás a DTM-en, hogy új gyártókat találjanak

    Nagy a nyomás a DTM-en, hogy új gyártókat találjanak

    A Mercedes kiszáll a DTM-ből 2018 év végén, hogy beszállhassanak a Formula E-be, így marad az Audi és a BMW. Volt már egy hat éves korszaka a sorozatnak, amikor csak két márka futott, a Mercedes és az Audi, és régebbi specifikációjú autókkal tartották életben a szériát, miután akkor 2005-ben az Opel kiszállt. A BMW 2012-ben ugyan visszatért, de a DTM főnöke el szeretné kerülni azt, hogy hasonló cipőben kelljen járniuk a közeljövőben.

    A 2018-as tervekről így nyilatkozott Berger az Autosportnak:
    „Remélem, hogy találunk egy harmadik és negyedik gyártót legalább, akik illeszkednek majd a DTM világába. Egyeztetünk párral, de annyira még nem előrehaladott, hogy kijelentsük, hogy igen, máris van egy! Ez nem így működik. Komolyan dolgozunk rajta, nagy a nyomás, és ez most az elsődleges célunk.”

    Berger elárulta, hogy pozitívan áll a DTM jövőjéhez a Mercedes lelépése ellenére, és hisz abban, hogy a bajnokság elég erős ahhoz, hogy túléljen egy gyártó elvesztését:

    „Magam is optimista vagyok, de még számtalan megoldandó dolog lesz addig, amíg kijelenthetjük, hogy biztonságban vagyunk. Ami tiszta sor, hogy nem szabad, hogy egy versenysorozat végét jelentse az, ha egy gyártó távozik. A dolognak rajongókkal, csapatokkal és szervezőkkel együtt elég erősnek kell lennie ahhoz, hogy kibírjanak egy ilyen visszaesést. Gyártók részvétele ugyanakkor nagyon is fontos egy sorozat életében. Ez ad biztonságot. Motorsport nem létezne gyártók elhivatottsága nélkül.”

    A DTM főnök ugyanakkor nem szeretné azt látni, hogy a gyártók határozzák meg, hogy miképp is kell egy szériát irányítani:
    „Ha egy gyártó megfogalmazza az elköteleződését, akkor természetesen azt is jelenti, hogy beleszólhat némileg a dolgok alakulásába. Ahogy a mottó is mondja: ha fizetsz, beszélhetsz! Ez elég érthető, de olykor nehézségeket is okoz. Minden gyártó a saját szemüvegén keresztül nézi a világot, és a saját előnyeit helyezné előtérbe. Egyrészt a gyártóknak örömüket is kell lelniük a verseny-előírásokban, másrészt az önzőségüket háttérbe kell szorítaniuk ahhoz, hogy sikeres legyen az egész széria. Ez egy nagyon pengeélen táncoló dolog, ami elég nehéz néha, sőt nagyon is az időnként!”

  • A versenyzők szerint a valaha volt legmenőbb Daytona 24 órás futam jöhet

    A versenyzők szerint a valaha volt legmenőbb Daytona 24 órás futam jöhet

    24 órás Daytona: Bő 11 nap múlva jön az év első komolyabb versenye. 2018-ban megdöbbentően sokan érkeznek nem amerikai szériákból erre a megmérettetésre, elég csak Fernando Alonsora, Felipe Nasrre, vagy akár a magyarokhoz is közel álló Ferdinánd Habsburgra gondolni. Január 27-én tehát soha nem látott színes forgatag veszi birtokba a legendás amerikai pályát, és ezt érzik a versenyzők is.

    A szervezők az alábbi kisfilmet vágták össze, a témakörben, amelyben majdnem az összes nagy és sikeres sztár szerepel, ehhez képest bőven benne van a pakliban, hogy a kockás zászló olyasvalakit int majd le, aki egyáltalán nem nyilatkozott ebben a videoban.

    „Szeretem az ikonikus versenyeket, szeretem a motorsportok minden kategóriáját. Itt lenni, különösen ebben az évben amikor a prototípus kategória szintje a valaha volt legmagasabb, igazán boldoggá tesz. Az United Autosportsszal a legjobbak ellen vesszük fel a harcot, a világ minden tájáról.” – szögezte le Fernando Alonso a verseny előtt, de érdemes végighallgatni a többiek véleményét is.

     

  • Nasr szerint vetít az összes nem Cadillaces csapat Daytonában

    Nasr szerint vetít az összes nem Cadillaces csapat Daytonában

    Felipe Nasr volt vasárnap a leggyorsabb egy olyan időmérő edzésen Daytonában, amely alapján majd kiosztják a garázsokat és a pit falat. A #31-es rajtszámú Action Express Cadillac DPi-nél Mike Conway, Eric Curran és Stuart Middleton a brazil pilóta csapattársai. A Cadillac foglalta el a képzeletbeli rajtrács első négy helyét, utánuk jött Dan Cameron az új Penske Acura ARX-05 DPi-vel, de már 1.182 másodpercnyi hátrányban.

    Emiatt is reménykednek a riválisok abban, hogy az IMSA szervezői kiosztanak valami + súlyt a Calillaceseknek, akik egyébként a tavalyi 5.5 literes V8-as motorjukat 6.2 literesre cserélték. Nasr tisztázta a helyzetet az Autosportnak:
    „Nem hinném, hogy ez nagy előny. A legjobb tudásunk szerint tesszük a dolgunkat, a maximumot nyújtjuk, viszont azt hiszem, hogy az ellenfeleink nem. Többre képesek, mint amit mutatnak, ebben 100% biztos vagyok. Sokszor megyek mögöttük a pályán, és látom, hogy mit csinálnak.”

    Nasr elárulta, hogy ő végig keményen nyomta a ROAR etapjaiban, így valós képet mutat az ő teljesítménye. Elárulta, hogy csapattársa, Albuquerque is, aki csak a harmadik leggyorsabb volt az edzésen szintén, de sokan csak ismerkedtek az autókkal és gyűjtötték a kilométereket. Nasr erről ennyit mondott:

    „Én nyomtam neki, 100%, nincs takargatnivalóm. Azzal foglalkoztunk, hogy a legtöbb időt töltsük el az autóban, pedig nekem is volt már némi sportautós tapasztalatom, de annyi minden változott. Conwaynek is van tapasztalata, ahogy Ericnek is, Stuart pedig megnyerte a SUNOCO Challenge-t. Voltam már itt 2012-ben Daytonában, így tudom, hogy mennyi információra van szükség ahhoz, hogy minden rendben haladjon. A legtöbb kört mi tettük meg, és kényelmesen éreztem magamat az autóban is.”

  • Webber szerint Alonso hibát követ el

    Webber szerint Alonso hibát követ el

    Fernando Alonso hibát követ el azzal, hogy megpróbálja kombinálni az F1-et az endurance versenyzéssel, véli Mark Webber, aki maga is megjárta az F1-es és a WEC-et is, nem mellesleg pedig jó barátságot ápol Alonsoval.

    Alonso épp a Daytona 24 órás versenyre készül, azzal a céllal, hogy felkészítse magát egy esetleges Le Mans-i szereplése. Webber azonban nem támogatja a spanyol törekvéseit.

    „Nem, ez hiba.” – idézi Webbert az olasz Automoto. „Ez két külön dolog (az F1 és az endurance), és mindkettő kellően leszívja az ember mentális energiáit. Szerintem ha F1-ezel, akkor kalandozhat el róla a figyelmet, mivel az annyira speciális, hogy nem marad helye másnak.”

    Pedig korábban Nico Hülkenberg is tett egy kitérőt Le Mansba, és meg is nyerte azt, harmadmagával. Webber szerint azonban ez nem hasonlítható Alonso esetéhez.

    „Abban az esetben egy másodrangú F1-es csapatról beszéltünk. Ami nem jár olyan mértékű nyomással. És ő (Hülkenberg) egy top Le Mans csappal volt, és ez jelentősen leegyszerűsítette a dolgokat.”

    Webber szerint akár meg is nyerheti majd Alonso a daytonai versenyt, de azt megkérdőjelezi, hogy ez mennyire jó „gyakorlásnak”.

    „Ha nyerne, az csodás lenne. Ő egy kivételes tehetségű versenyző. Fantasztikus lenne, de nem fog nyújtani neki semmit.”

  • Itt van Jenson Button első videóblogja

    Itt van Jenson Button első videóblogja

    Jenson Button karrierje új fejezethez érkezett, idén a japán Super GT-ben versenyez majd. Hogy rajongói se maradjanak le az új kalandról, a brit versenyző videóblogolásba kezdett.

    Itt is van az első epizód, első tesztjéről Honda NSX GT-vel.

    https://www.youtube.com/watch?v=WqKVfujwKAc

  • Az éjszakai teszten Felipe Nasr volt a leggyorsabb Daytonában!

    Az éjszakai teszten Felipe Nasr volt a leggyorsabb Daytonában!

    A #31-es Action Express Cadillac DPi, Felipe Nasr vezénylésével volt a leggyorsabb szombaton, a 90 perces edzésen. 1:36.973 volt a legjobb ideje, és eddig két teszten is a Cadillacek domináltak a háromból, az első négy helyeket az amerikai márka autói foglalták el újra. A második az IndyCar ász Ryan Hunter-Reay lett, 1:37.056-os idővel. Reggel már csapattársa Jordan Taylor uralta a terepet a #10 Wayne Taylor Racing Cadillac autóval, amit felváltva vezettek Renger van der Zandéval. Eddie Cheever III lett a harmadik leggyorsabb, a #90-es Spirit of Daytona Cadillac-kel. Christian Fittipaldi lesz teljes a top négy, ő az #5-ös Action Express autót hajtja.

    action express

    A leggyorsabb nem Cadillac-kes versenyző Alex Brundle lett, aki a JOTA által felkészített #78-as Jackie Chan DC Racing ORECA-val. A legjobb ideje 1:37.510 lett, őket az #54 Core Autosport ORECA-ja követi, amelyet Romain Dumas terelgetett.

    Alonso ezúttal 13 kört teljesített az edzés elején, és ez volt az első alkalom, hogy kipróbálta az éjszakai versenyzést. A legjobb ideje 1:39.857 volt ekkor, majd átadta az United Autosports Ligier JSP217-et a csapattársainak, Phil Hansonnak és Lando Norrisnak aki a csapat legjobb éjszakai eredményét egy 1:38.531-es idővel érte el.​