Kategória: Touring Car

  • A TCR Europe széria 26 autóval indul Franciaországban

    A TCR Europe széria 26 autóval indul Franciaországban

    Az új TCR Europe sorozat ezen a hétvégén rajtol el a Marseille-től 39 km-re északra elhelyezkedő Le Castellet-ben található Paul Ricard pályán egy erős, 26 indulóból álló mezőnnyel, melyben hét gyártó képviselteti magát. A résztvevő pilóták tekintetében is megmutatkozik a magas színvonal, hiszen többen közülük összesen tizenegy bajnoki címet gyűjtöttek be a TCR sorozatban.

    A széria promotere, Paulo Ferreira megjegyezte: „Nagyon elégedettek vagyunk, mert az új európai sorozat a TCR filozófiájának tökéletes megvalósítását jelenti. Valójában a versenytársak nyolc különböző sorozatból érkeznek, és szép számmal található köztük TCR bajnok.”

    A vonalvezetés tökéletes a tapasztalt pilótákból és a tizenöt országból érkező fiatalokból összeállt mezőny számára. Íme egy felsorolás az indulókat illetően, a teljesség igénye nélkül: Jean-Karl Vernay (a nemzetközi sorozat uralkodó bajnoka és WTCR futamgyőztes), Stefano Comini (a nemzetközi sorozat kétszeres bajnoka), Josh Files (három TCR bajnoki cím birtokosa, ebből 2 Németországban és 1 a közel-keleti szériában), Kris Richard (2016-os ETCC bajnok és Dušan Borković (futamgyőztes a nemzetközi sorozatban és ETCC versenyen), akik csapattársakként kell szembenézzenek Tassi Attilával (nemzetközi sorozat második helyezettje, egyben Borković csapattársa 2016-ban), Francisco Mora (TCR Portugália kétszeres bajnoka), Francisco Abreu (TCR Ibérico bajnok), Nicola Baldan (TCR Italy bajnok), Igor Stefanovski (kétszeres európai Hill Climb bajnok), Julien Briché (több Peugeot és SEAT kupa győztese) és még sokan mások.

    Érdemes még megemlíteni a féltucat tinédzsert, akik gokartból és kisebb formulákból érkeztek: Reece Barr (17), Tassi, Jedlókzky Márk, Danny Kroes, Maxime Potty (18) és Cedric Piro (19). Ezen felül a 26 versenyző közül 15 még nem töltötte be 30. életévét.

    Az autókat tekintve az Audi, a Cupra, a Honda, a Hyundai, a Peugeot és a Volkswagen csatlakozott a Subaruhoz. Valójában a Top Run által épített WRX STI végre sikeresen átesett a homologizációs folyamaton, és a Comini szakértő kezei között fog versenyezni.

    NEVEZÉSI LISTA, Paul Ricard, Le Castellet

    # Csapat Versenyző Autó
    4 JSB Compétition Julien Briché (FRA) Peugeot 308 TCR
    7 Stefanovski Racing Team Igor Stefanovski (MKD) Hyundai i30 N TCR
    8 Target Competition Reece Barr (GBR) Hyundai i30 N TCR
    9 M1RA Nagy Dániel (HUN) Hyundai i30 N TCR
    10 PSS Racing Team Viktor Davidovsky (MKD) Honda Civic Type R FK7 TCR
    11 Reno Racing Jens Reno Møller (DEN) Honda Civic Type R FK7 TCR
    13 Autodis Racing by Piro Sports Cedric Piro (GER) Honda Civic Type R FK7 TCR
    14 Autodis Racing by Piro Sports Loris Cencetti (LUX) Hyundai i30 N TCR
    16 Pit Lane Competizioni Nicola Baldan (ITA) Hyundai i30 N TCR
    20 JLG Sport Jedlóczky Márk (HUN) Cupra TCR
    23 Sports & You Francisco Abreu (POR) Peugeot 308 TCR
    24 Speedy Motorsport Gustavo Moura (POR) Audi RS3 LMS TCR
    25 PCR Sport Mikel Azcona (ESP) Cupra TCR
    26 M1RA Francisco Mora (POR) Hyundai i30 N TCR
    34 Stian Paulsen Racing Stian Paulsen (NOR) Cupra TCR
    38 PCR Sport Danny Kroes (NED) Cupra TCR
    42 Race Republic Stefano Comini (SUI) Subaru WRX STI TCR
    62 Target Competition Dušan Borković (SRB) Hyundai i30 N TCR
    63 Pit Lane Competizioni Giovanni Altoè (ITA) Audi RS3 LMS TCR
    66 Pit Lane Competizioni Andrea Larini (ITA) Cupra TCR
    69 Leopard Lukoil Team Jean-Karl Vernay (FRA) Audi RS3 LMS TCR
    71 Pit Lane Competizioni Enrico Bettera (ITA) Audi RS3 LMS TCR
    88 Comtoyou Racing Maxime Potty (BEL) Volkswagen Golf GTI TCR
    90 Hell Energy Racing with KCMG Tassi Attila (HUN) Honda Civic Type R FK7 TCR
    94 Target Competition Kris Richard (SUI) Hyundai i30 N TCR
    99 Hell Energy Racing with KCMG Josh Files (GBR) Honda Civic Type R FK7 TCR
  • Comini Subaruval vág neki a szezonnak

    Comini Subaruval vág neki a szezonnak

    A Race Republic leleplezte, hogy milyen autóval vágnak neki a TCR Europenak. Az új svájci csapat a rövid határidők ellenére sikerrel vette az akadályokat, és fel fognak tolni Paul Ricard pályájára egy Subaru Impreza WRX STI-t.

    A csapatvezető Stefano Fecchio tisztázta a helyzetet:
    „Nem ez lesz az egyetlen autónk, amit pályára küldünk, a Subaru is egy önálló projekt, és még számtalan meglepetéssel készülünk. Nem zárkózunk el attól, hogy később más szériákban is kipróbáljuk magunkat, de jelenleg a megfelelő tehetségeket keressük. Comini az első Race Republic versenyző, de hamarosan érkeznek mások is.”

    Végre fellélegezhet az újonc TCR csapatot választó kétszeres bajnok Stefano Comini, és erről így nyilatkozott:
    „Ez volt a leghosszabb téli szünetem a karrierem folyamán, és sokat dolgoztam a csapatommal ezen a szezonon, több utcai baleset is érte őket, emiatt is tartott minden ilyen sokáig. Rugalmasnak kell lennem így nekem is, sokat segítettek, és szívből köszönöm azoknak, akik ebben részt vettek. Remélem, hogy hamarosan megajándékozhatlak benneteket.”

    A napokban bemutatásra kerül az új festés is.

  • Kris Richard lesz a másik szabadkártyás a Nordschleifén

    Kris Richard lesz a másik szabadkártyás a Nordschleifén

    A korábbi ETCC bajnok Kris Richard csatlakozhat a regnáló DTM bajnok René Rasthoz, és a WTCR mezőnyhöz a Nordschleifén. A 23 éves pilótának már volt sikere a 25 kilométeres pályán, 2016-ban a második ETCC versenyt megnyerte itt.

    Idén eddig az ADAC Zürich 24 órás versenyen indult a múlt hónapban, egy Audi R8-assal, úgy, hogy elég későn kapta meg azt a lehetőséget. A mostaniról ennyit mondott:
    „Ez egy remek lehetőség, pláne amiért egy ilyen különleges pályán lesz. Ez a kedvenc versenypályám. Nem olyan mint a többi, nagyon hosszú, sok a kanyar, vannak emelkedők, lejtők, folyamatos kihívás az egész. Már nyertem itt az ETCC-ben egy TCR-es autóval, így ez egy tökéletes alkalom arra, hogy megmutassam a közönségnek a képességeimet, illetve a szponzoraim is láthatják majd, hogy kezelni tudok egy olyan helyzetet, ahol ilyen versenyképes versenyzők lesznek a rajtrácson. A célom az, hogy 2019-ben én is a WTCR mezőnyének a tagja legyek, így ez lehet a legfontosabb versenyem az évben, ahol megmutathatom, hogy mit tudok.”

    Egyelőre nem árulták el, hogy melyik csapat ad autót Richardnak, de François Riberio szerint a dolog alkalmas lesz arra, hogy a fiatal pilóta bizonyíthasson:
    „Kris karrierjét követjük azóta, hogy 2016-ban ETCC bajnok lett. Tavaly két WTCC versenyen vehetett részt, ez is jutalma volt annak, hogy bajnok lett az ETCC-ben, és sikerült is némi támogatóra szert tennie így. Kris megnyerte az ETCC futamát a Nordschleifén, és nagyon is ismert arca a VLN versenyeknek. Közel állt ahhoz, hogy idén egész évre a WTCR-be szerződjön. Túl rövid volt az idő egy megegyezéshez, de biztosak vagyunk benne, hogy ez a célja jövőre, így reméljük, hogy ezzel a szabadkártyás lehetőséggel a Nürburgringen érvényesülni tud a tudása, és segít majd elérni ezen célját.”

  • Vernay és a Leopard Lukoil Team indul a TCR Europe-ban is

    Vernay és a Leopard Lukoil Team indul a TCR Europe-ban is

    A 2017-es TCR International Series bajnok, Jean-Karl Vernay és a Leopard Lukoil Team is indul a 2018-as TCR Europe bajnokságon. A luxemburgi bázisú csapat akiknek technikai és sport jellegű segítséget a belga WRT csapat ad benevez egy Audi RS3 LMS-t a francia versenyző kedvéért párhuzamosan ezen szériába is, miközben teljes mértékben elhivatottak a WTCR iránt.

    Két versenyhétvége után az új FIA WTCR-ben Vernay a hetedik helyen áll az összesítésben, pedig nyerni is tudott a szezonnyitón, Marrákesben.

  • Mora a M1RA-ban – bajnokot igazolt a magyar csapat

    Mora a M1RA-ban – bajnokot igazolt a magyar csapat

    Az elmúlt hétvégén nagy sikert ért el a M1RA, amely az FIA WTCR magyarországi fordulójában szabadkártyásként egy autóval indult. Nagy Dániel két világbajnok, Rob Huff és Yvan Muller közé ékelődve ért el második helyezést, amivel Michelisz Norbert után ő lett a második magyar túraautós, aki a világbajnokság és a világkupa történetében dobogóra állt.

    Az előttünk álló hétvégén, május 5-6- án már a TCR Európa-kupa franciaországi szezonnyitóján versenyez a M1RA, amely az előzetes terveknek megfelelőn két Hyundai i30 N TCR-t üzemeltet ebben a bajnokságban idén. Eldőlt, hogy Nagy Dániel mellett a portugál Francisco Morával kezdi meg a 2018-as Európa-kupás évadot a magyar csapat.

    Nagyhoz hasonlóan fiatal versenyzőről van szó, Mora augusztus végén még csak 22 éves lesz, de már komoly eredményeket ért el a TCR-kategóriában. 2017-ben ő nyerte meg a részben átfedésben futó portugál és spanyol nemzeti bajnokságot.

    „Folytatni szerettük volna azt a koncepciót, ami tavaly bevált, és csapatbajnoki címhez segített minket, így a tehetséges magyar versenyzőnk mellé olyan külföldi pilótát kerestünk, aki már bizonyított a TCR-ben. Tavaly az olasz nemzeti bajnok csatlakozott hozzánk, most pedig a portugál és spanyol címvédővel dolgozhatunk együtt. Bízom benne, hogy Francisco Mora csapaton belül Nagy Danit is komoly versenyre készteti majd, hiszen ez a fejlődés kulcsa. Két fiatal, ám egyaránt sikerre éhes pilótával kezdjük a szezont, úgyhogy pozitív vagyok” – fogalmazott Bári Dávid, a M1RA csapatvezetője.

    „Izgatottan csatlakozom a M1RA-hoz, amely tavaly kiváló eredményeket ért el a TCR International Seriesben, és ezáltal számomra is egyértelművé vált, hogy Európa egyik legjobb csapatáról van szó. A szezonnyitón hatalmas harcra számítok, hiszen gyors pilóták sorakoznak fel a rajtrácson, de hiszek benne, hogy ott tudok lenni az élmezőnyben. Azt már láttuk, hogy a Hyundai csodálatos autó, azt is tudjuk, hogy a M1RA rendkívül sikeres csapat, szóval az összes feltétel adva van, hogy versenyképes legyek. Minden tőlem telhetőt megteszek majd, és alig várom a hétvégét” – árulta el Francisco Mora.

    A TCR Európa-kupa a soron következő hétvégén indul a Paul Ricard versenypályán, és október második felében Barcelonában a hetedik állomással ér véget. Nívós mezőny gyűlt össze, hiszen többek közt három ETCC-bajnok (Dusan Borkovics, Kris Richard, Petr Fulín), a kétszeres német TCR-bajnok Josh Files, valamint a spanyol és portugál TCR-bajnok Francisco Mora is indul.

  • A grid görlök előtt vizsgázott Ehrlacher, Tarquini és Guerrieri

    A grid görlök előtt vizsgázott Ehrlacher, Tarquini és Guerrieri

    Még mindig komoly hullámokat vet a rajtrácslányok fokozódó hiánya a motorsportokban, így a FIA WTCR vicces szervezői gondoltak egyet, és megfordították a szituációt. Ezúttal megúsztuk az ismert filmes utalásokat, bár egy Flashdance azért ebbe is még belefért volna.

    Négy grid girl helyet foglal egy asztalnál, hogy zsűrizzenek pár pilótát, azzal a kérdéssel a fejükben, hogyha olyan egyszerű volt a munkájuk, akkor nézzük meg azt, hogy miképp menne ez a dolog a versenyzőknek. A castingra elsőként Yann Ehrlacher érkezett, de a lányoknak elsősorban a  mozgásával volt bajuk, a seggével nem. Gabriele Tarquini-t először takarítónak nézik, majd folyamatosan magyarázkodnia kell. Az egyik zsűritag azért megjegyezte, hogy kedves bácsinak tűnik, és a nagyapjára emlékezteti.

    Már majdnem feladják a reményt, hogy megtalálják a megfelelő talentumot erre a posztra, amikor csillogni kezd a szemük a jóképű Esteban Guerrieri láttán. Be is hívják az argentin pilótát, és fogniuk kell a bugyijukat is, mert érezhetően bejön nekik, és a „catwalk” is megy neki. Egy apróbb gond azonban vele is van, amit orvosolni kell… de ehhez már nézzétek meg a kisfilmet!

    https://www.youtube.com/watch?v=SrM3V2h0iHs

  • Tassi derekasan küzdött a Hungaroringen

    Tassi derekasan küzdött a Hungaroringen

    Igazi érzelmi hullámvasút volt a túraautó-világkupa magyar futamának utolsó napja Tassi Attila szurkolói számára. A nézők nem győzték kapkodni a fejüket múlt héten vasárnap, olyan gyorsan változtak az események, a magyar közönség pedig egyáltalán nem örült a versenybírók döntéseinek.

    Rendkívül izgalmasan telt a vasárnap a WTCR szezon második hétvégéjének helyszínén, a Hungaroringen, ahol a HELL ENERGY Racing Team with KCMG csapatának versenyzője, Tassi Attila szabadkártyásként állhatott rajthoz. A fiatal tehetség szombati napja nem hozta meg a várt eredményeket, de vasárnap már az időmérőn látható volt, hogy sikeresebb napnak nézünk elébe, ugyanis Attika nagyon szépen teljesített és tempójával a 12. helyet szerezte meg magának, így tovább jutott a második időmérő-körbe. A következő fordulóban továbbra is szépen ment, de pályaelhagyás miatt elvették három körét, de megtartotta a 12. helyet, így a hétvége második, fordított futamán a 2. helyről indulhatott. Legalábbis ebben a hiszemben telt el a délelőtt. Délután aztán sorra jöttek a rossz hírek. Több büntetést is kiróttak Tassira a versenybírók, így előbb a 12., majd a 22. helyre sorolták vissza, a rajt előtt nem sokkal pedig törölték minden idejét, és a 26. helyről indulhatott a második és harmadik futamon. A fiatal versenyzőt azonban nem tántorította el semmi, derekasan küzdött, hogy minél jobb helyezésért érjen el, így a második futamot a 18. helyen végezte. A versenyhétvége utolsó felvonásában aztán még egyszer megörvendeztette szurkolótáborát Attika – még egy helyet javított, így a 26. helyről indulva végül a versenyt a 17. helyen zárta. Habár nehéz dolga volt ebben a nagyon erős mezőnyben, a futam során nem volt rajta kívül egyetlen versenyző sem, aki ennyi előzést tudott volna végrehajtani.

    „Nagyon hálás vagyok, hogy részt vehetettem ezen a hétvégén. Habár nem a tervek szerint alakultak a dolgok, egyáltalán nem bánom, hogy a 17. helyen végeztem, hiszen nagyon erős versenytársakkal kellett megküzdenem és sokat tanultam az itt történtekből, illetve az új autómat is volt lehetőségem szokni kicsit, a jövőheti TCR Europe első futama előtt. Nem értettem egyet a versenybírók döntésével, de el kellett fogadnom, és megpróbáltam így is a legtöbbet kihozni magamból és az autómból. Köszönöm a sok biztatást, nagyon jó érzés volt, hogy a magyar közönség végig drukkolt nekem, sok erőt adtak a rossz hírek után is a folytatáshoz.” – mondta vasárnap Tassi, akinek nincs sok ideje pihenni, hiszen jövőhét végén Franciaországban, a Paul Ricard versenypályán áll rajthoz, ugyanis kezdődik a 2018-as TCR Europe szezon.

  • Lesz még újra túraautó-világbajnokság! Interjú Thed Björkkel

    Lesz még újra túraautó-világbajnokság! Interjú Thed Björkkel

    A WTCR hungaroringi versenyhétvégéjén elcsíptük egy interjúra Thed Björköt, a WTCC tavalyi világbajnokát, aki jelen állás szerint az utolsó WTCC bajnok. A svéd versenyző készséggel állt rendelkezésünkre, annak ellenére, hogy a hétvégéje nem alakult túl fényesen.

    Tavaly épp hazánk kedvencével, Michelisz Norbival vívott szoros csatát a szezon során a WTCC bajnoki címéért, végül azonban Björknek jött ki a lépés. Megkérdeztük, szerinte mi volt a kulcselem abban, hogy végül ő tudott felülkerekedni ellenfelén:

    „Norbi egy nagyon-nagyon gyors versenyző.” – mondta Björk. „Ami szerintem a különbség volt köztünk, hogy én stabilabb voltam. Mindig pontot szereztem, míg Norbinak technikai gondjai voltak az utolsó versenyen. Az én stabilitásom pedig hozzásegített, hogy legyőzzem őt. Nagyon nehéz volt, mert ő nagyon gyors, de végül nekem sikerült pontokat gyűjteni.”

    Thed Björk
    Fotó: Tajthi Andrea

    Miután 2018-ra a túraautó-világbajnokság eddigi formájában megszűnt létezni, és létrejött helyette a WTCR, mely „csupán” világkupa, Björk az utolsó túraautós világbajnok, és ilyen formán nincs kihívója. Jelenleg. Mit is jelent ez a tény számára?

    „Azt jelenti, hogy sok éven át világbajnok leszek. Nagyon keményen dolgoztunk ezekért a bajnoki címekért, hiszen Norbert is nagyon akarta a címet. Szóval nagyon boldog vagyok és büszke vagyok erre. De én úgy hiszem, bízom benne, hogy a világbajnokság vissza fog térni a jövőben, szóval remélem, hogy lesz alkalmam megvédeni a címet.” 

    „Tehát… igen, bízom benne, hogy ismét lesz világbajnokság.”

    Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a WTCR mellett Björk idén a Svéd GT-ben is rajthoz áll majd, méghozzá egy Cyan Racinges Lotus Evora GT4-essel, csapattársa pedig többek között Károly Fülöp svéd királyi herceg lesz. Első Svéd GT-s versenyhétvégéjükre május 4-5-én kerül majd sor.

    „Már teszteltem az autóval egy napot, nagyon élveztem. Örülök, hogy a barátom a csapattársam, és nagyon várom már a szezont. 10 éve ismerem Fülöpöt, és barátok lettünk. Ő egy nagyon kedves és szerény ember, és nagyon jól is vezet. Segítem majd a fejlődését a szezon során, csapattárként tekintek rá.”

    Thed Björk
    Fotó: Vámosi Péter

    Azon versenyzők között, akik már apukák, megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy örülnének-e neki, ha a csemeték a nyomdokaikba akarnának-e lépni, és szintén autóversenyzők szeretnének lenni. Van, aki boldogan támogatná ebben a gyereket, van, aki azonban óva intené gyermekét az autósporttól. Thed az első kategóriába esik.

    „A lányom 11 éves, őt annyira nem érdekli… még… A fiam csak 2 éves, így még eltelik szerintem pár év, mire kiderül, hogy kipróbálná-e. De ha a lányom is úgy dönt, hogy ki akarja próbálni, akkor persze, próbálja! Hosszú az út ahhoz, hogy valaki versenyző legyen, ehhez nagyon makacsnak kell lenni az elején. Mostanra már élvezem az életet versenyzőként, de a kezdet mindig nehéz.”

    Egyre gyakrabban merül fel az a téma Forma-1-es berkekben, hogy szükség lenne egy skandináv versenyre is, ezzel kapcsolatban pedig szóra jött már egy esetleges utcai verseny Dániában, illetve egy potenciális Finn Nagydíj az új Kymiringen. Korábban egyik ország sem rendezett még F1-es versenyt, nem úgy Svédország, ahol járt már a Forma-1, a ’70-es években, Anderstorpban. Björk szerint azonban jelen állás szerint hazája nem tudna Svéd Nagydíjat rendezni.

    „Nyilvánvalóan nagyszerű lenne az ország számára, de nem hiszem, hogy van olyan pályánk, ami kellően korszerű hozzá jelenleg. Más jellegű pályára lenne szüksége Svédországnak ehhez, vagy módosítani kellene valamelyik jelenlegi pályán.”

    Végezetül arról kérdeztük az YMR versenyzőjét, hogy mit szeret Magyarországon, illetve mit nem. A svéd versenyző kiemelte a magyar rajongók heves temperamentumát, mely szerinte olykor át is lép egy bizonyos határt. Olyasmire gondol ez alatt, mint amit az elmúlt hétvégén is tapasztalni lehetett: akárhányszor mutatták a képernyőn, vagy szólították dobogóra Yvan Mullert, a közönség hangos fújolásba kezdett, és gyakran a közösségi oldalakon sem kulturált módon fogalmazódnak meg a kommentek Mullert illetően. Tisztelet a kivételnek.

    „Szeretem Budapest hangulatát, szép. Szeretem az ételeket és kedvelem az embereket is.” – kezdte Björk előbb a pozitív dolgokkal. „Nagyon szurkolnak itt Norbertnek, néha talán túl messzire is mennek, különösen, ha a csapattársamról, Yvanról van szó.” „

    „Nem tudom megérteni, hogy az amúgy kedves magyar emberek és rajongók miért viselkednek így.”

    Fotó: Vámosi Péter

    „Minden sportban vannak ilyen mértékben elfogult emberek, de nem ez az általános.”

    „Én mindenesetre szeretek ide jönni, bár nem túl szerencsés hely számomra a pontok tekintetében.” – tette hozzá nevetve. „A mostani hétvégéről is azt gondoltam, hogy jó lesz, de nem így lett, szóval várom a következő évet.”

     

    A Hungaroringen Thed Björk két 9., és egy 12. helyezést szerzett. 57 ponttal jelenleg 6. a bajnokságban.

  • Bernhard van Oranje herceg is indulhat szabadkártyával Zandvoortban

    Bernhard van Oranje herceg is indulhat szabadkártyával Zandvoortban

    A holland királyi család sarja, Bernhard van Oranje az egyik szabadkártyás pilóta, aki a WTCR versenyen indulhat majd májusban Zandvoortban. A 48 éves herceg a tulajdonosa is a pályának, valamint egy tapasztalt versenyző, az Audi RS3 LMS-t amivel indul, pedig a Bas Koeten Racing készíti majd fel.

    Így nyilatkozott a lehetőségről Bernhard van Oranje herceg:
    „Kivételes dolog a világkupában versenyezni, nyolc korábbi bajnok ellen. Nagyon szorosak a versenyek, és a tévén és stream formájában is követni lehet majd a futamokat. Több mint 100.000 nézőt várunk, ez egy igazán különleges dolog lesz.”

    A csapatvezető Bas Koeten azonban realisztikusan látja a herceg esélyeit, annak ellenére, hogy ismeri jól azt a pályát az úr, amelyet birtokol:
    „Ez egy megtiszteltetés a csapatomnak, és nem csak azért, mert ő Hollandia hercege, hanem a zandvoorti pálya tulajdonosa is egyben. Sok versenyosztályban gyűjtött már tapasztalatot, és biztosra vehető az, hogy jól ismeri a pályát. Azt azért nem várjuk, hogy a dobogóért mehetünk, mert nagyon magas színvonalú a WTCR, és a leggyorsabb túraautósokból áll a mezőny. Abban viszont biztos vagyok, hogy nem fogunk 10 másodperccel lemaradva az utolsó előtti sráctól a végén kullogni. Az emberek várják, hogy megjelenjen a zandvoorti paddockban a narancssárga szín, mivel a hercegi család nagyon ismert és nagyon népszerű is Hollandiában.”

  • Stefano Comini a TCR Europeban indul egy teljesen újonc csapattal!

    Stefano Comini a TCR Europeban indul egy teljesen újonc csapattal!

    A vagabundnak beállított Stefano Comini 2018-ban is a nemzetközi túraautózás része lesz, és a TCR Europeban köt ki hasonlóképp mint a magyar Tassi Attila is, hiába voltak eredményesek mindketten akár magasabb szinten is. A szezon ráadásul a hétvégén kezdődik is Le Castelletben, Franciaországban, így újra elmondható az, hogy ahogy tavaly is, a túraautózás James Huntja az utolsó utáni pillanatban egyezett meg a csapatával.

    Na de kik is azok, akik bizalmat szavaztak a François Riberio szerint is pokolian gyors, de kezelhetetlen pilótának? Egy teljesen újonc csapat, a Race Republic az, akik együtt akarnak felérni a csúcsra a kétszeres TCR International Series bajnokkal.

    Napokon belül kiderül az is, hogy milyen autóval indulnak el a majd júliusban a Hungaroringre is ellátogató széria keretein belül. Egyes részletek hamarosan kikerülnek majd a csapat Facebook oldalára, így lehet majd kirakósozni, hogy mégis mi, de kiindulva a már publikált overálból, nem valószínű az, hogy valami unalmas festésű dolog lesz ebből.

    https://www.facebook.com/RaceRepublic/photos/a.228391141047760.1073741828.228164831070391/230490434171164/?type=3&theater