Kategória: Endurance

  • Mick Schumacher frusztrációja: „Elém tették a tortát, de nem ehetek belőle”

    Mick Schumacher frusztrációja: „Elém tették a tortát, de nem ehetek belőle”

    Mick Schumacher első Le Mans-i 24 órására készül, de nem érzi jól magát az autósportban elfoglalt helyén: bár idén már második éve van távol az F1-es mezőnytől, továbbra is bízik benne, hogy visszatérhet.

    Schumacher 2021-ben és 2022-ben volt tagja az F1 mezőnyének a Haas színeiben, második szezonjának végén viszont részben túl költséges balesetei miatt menesztette őt a csapat, azóta a Mercedes tartalékpilótájaként ténykedik. A német ezen szerepében továbbra is sok nagydíjhétvégére elutazik, de elmondása szerint mentálisan megterhelő számára, hogy tétlenül kell néznie a többiek versenyzését.

    „Nagyon kimerítő, amikor az ember próbálja visszaküzdeni magát. Ez olyan, mint amikor letesznek elém egy nagyon finom tortát, de nem ehetek belőle, ellenben végig kell néznem, ahogy mindenki más falatozik. Kemény, de jól tudom, hogy miért csinálom” – fogalmazott az Independentnek.

    „A két évvel ezelőtti önmagamnak semmi köze ahhoz az emberhez, aki most vagyok. Ötéves korom óta az F1 az álmom, és nem vagyok hajlandó letenni erről az álomról. Néha úgy tűnik, hogy lehet esélyem, de aztán mégis máshogyan alakulnak a dolgok. Az elmúlt pár év egy igazi érzelmi hullámvasút, nagyon kimerítő volt, de dolgozok azon, hogy visszatérjek.”

    A Porsche a Le Mans-i pole-ban, a 23. rajthelyre száműzött Toyota szerint szerencsejáték az időmérő

    „Már értem, hogyan tudtam volna [a Haasnál] fejlődni, és még mindig sok mindent tudnék mutatni magamból. Több helyen is bebizonyítottam már, hogy képes vagyok bajnokságot nyerni. Talán megírom az önéletrajzom és elküldöm különféle embereknek! Leginkább azon fog múlni, hogy beleillek-e valakinek a tervébe.”

    Mercedeses feladatai mellett Schumacher idénre csatlakozott az Alpine WEC-csapatához, hogy ne maradjon egy második évre is versenyzői ülés nélkül. Nicolas Lapierre és Matthieu Vaxiviere csapattársaként a 9. helyről rajtolhat majd el szombaton az első Le Mans-ján, ahol minden idők egyik legerősebb mezőnyében is a győzelem a célja.

    „Nagyon izgatott vagyok, nagy tisztelettel tekintek erre a versenyre. Sok mindent hoztam magammal a Forma-1-ből, ami itt segít. A győzelemért fogunk hajtani, de ha a 24 óra elteltével elérjük a célvonalat, már akkor is nagyon büszkék lehetünk magunkra, hiszen ez a projekt csak 11 hónapja létezik. Nagyon gyorsan sikerült egyenesbe hozni a dolgokat. Ám a célunk a győzelem, máskülönben nem is érdemes versenyezni” – ismertette hozzáállását Schumacher, aki a Le Mans-i rajttal is apja nyomdokaiba lép. Michael Schumacher csak egyszer, 1991-ben állt rajthoz a 24 órás versenyen a Sauber Mercedesszel, amely az 5. helyen végzett.

    A németnek talán a jövő évi F1-es visszatérésre is az Alpine-nál lehet a legjobb esélye – Esteban Ocon távozásával egy hely biztosan megüresedik az idén küszködő csapatnál, noha Jack Doohan jelenleg valamivel esélyesebbnek tűnik az ülésre.

    Az sem mutat jól a német számára, hogy korábbi haasos főnöke, Günther Steiner is azt javasolta az Alpine F1-es csapatának, ne őt igazolják le.

    Steiner üzeni az Alpine-nak, hogy ne Schumachert szerződtessék az F1-be

  • A Porsche a Le Mans-i pole-ban, a 23. rajthelyre száműzött Toyota szerint szerencsejáték az időmérő

    A Porsche a Le Mans-i pole-ban, a 23. rajthelyre száműzött Toyota szerint szerencsejáték az időmérő

    A #6-os Porsche szerezte meg a rajtelsőséget a Le Mans-i 24 órásra a Cadillac előtt, a kvalifikáció nagy vesztese a hypercar kategóriában pedig Kobajasi Kamui hibája nyomán a Toyota volt.

    A Le Mans-i időmérőt két szakaszban bonyolították le: az első, szerdai egyórás kvalifikációs edzésről minden kategóriából a nyolc leggyorsabb jutott a csütörtöki hyperpole-ba, ahol eldőlt közöttük a végleges sorrend.

    Szerdán meglepetésre Dries Vanthoor végzett az élen a #15-ös BMW-vel a gigantikus, 23 autót számláló hypercarmezőnyben, de ennél is váratlanabb volt, hogy a két Toyota csak a 11. és a 23. rajthelyre került, vagyis nem is jutottak be a csütörtöki folytatásba. Kobajasi ugyanis az időmérő végén kicsúszott és piros zászlót okozott, ami után már nem is indították újra a körözést, az akkor a negyedik legjobb idővel rendelkező, hibájáig pedig két lila szektorral álló japántól pedig a leállás okozásáért az összes köridejét elvették, vagyis a rajta kívül még Nyck de Vriesszel és José María Lópezzel felálló #7-es egységet a kategória rajtrácsának végére száműzték. A Brendon Hartley, Sébastien Buemi és Hirakava Rio által vezetett #8-as autó pedig ekkor csak a 12. helyen állt az új-zélandi kezei alatt, vagyis szintén búcsúzott a folytatástól.

    A Toyotánál a lebonyolítási rendet kárhoztatták, Kobajasi szerint a többi WEC-futamhoz hasonlóan Le Mans-ban is külön kellett volna rendezni az időmérőt minden kategóriának, így viszont ugyanis, hogy az LMP2-esekkel és az LMGT3-asokkal voltak együtt a pályán, túl nagy volt a forgalom.

    „Hogy a szerencse helyett a valódi teljesítményt lássuk, miért nem rendezzük az időmérőt külön minden kategóriában? A forgalom nagy gondot jelent, sok autó csakis emiatt maradt le a hyperpole-ról. Ez az egész csak a szerencsén múlik. Ha nem kerültem volna forgalomba, kényelmesen a hyperpole-ban lennék, mert nem kellett volna a határokat feszegetnem” – fogalmazott a japán.

    A Toyota technikai igazgatója, David Floury a London körüli M25-ös autópálya forgalmához hasonlította az időmérőn uralkodó állapotokat.

    A hyperpole-ban aztán a BMW nem tudta megőrizni a pole-t, miután Vanthoor kicsúszott és a korlátnak csapódott, egysége pedig végül 6. lett a rajtrácson. Dries Vanthoor testvére, Laurens viszont ott van a pole-ban a legjobb időt az utolsó pillanatban megfutó Estre-vel és André Lottererrel felálló #6-os Porschében. A Cadillac Sébastien Bourdais kezei alatt a második helyet szerezte meg, mögötte pedig a Ferrari két gyári egysége sorakozik: 3. lett a tavalyi Le Mans-i győztes trió, Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi és James Calado #51-es 499P-je.

    Ami a többi kategóriát illeti, a Le Mans-ra a mezőnybe visszaengedett LMP2-esek között a #14-es AO by TF, az LMGT3-ban pedig a #70-es Inception Racing szerezte meg a pole-t.

    Utóbbi kategória tagjaként idén debütál Le Mans-ban a kilencszeres gyorsaságimotoros-világbajnok Valentino Rossi, aki a Team WRT BMW-jével a rajtrács 51. helyére került, csapattársai az ománi Ahmad Al Harthy és a belga Maxime Martin.

  • A meccsek között nézhetjük a Le Mans-i 24 órást is

    A meccsek között nézhetjük a Le Mans-i 24 órást is

    A Le Mans-24 órás versenyt ezen a hétvégén futják Franciaországban, de az edzéseket már ma megkezdi a mezőny a pályán.

    Le Mans-i 24 órás verseny

    • június 12. szerda: időmérő 19:00-, közvetítés: Eurosport 1
    • június 13. csütörtök: időmérő-super pole 20:00-, közvetítés: Eurosport 1
    • június 15. szombat: futam 16:00-, közvetítés: Eurosport 1

    Tavaly a Ferrari nyerte a legendás versenyt, de idén a Porsche tűnik a favoritnak, amely a viadal történetének legsikeresebb gyártója 19 győzelemmel. A rajt időpontja 16 óra, szóval a magyar-svájci meccs második félideje előtt még pont át tudtok kapcsolni rá. Az autósport egyéb hétvégi kínálata vélhetően pont ezért is szűkös, azért szokás szerint mutatunk pár opciót, köztük Molnár Martin újabb versenyeit is a brit F4-ben:

    F4 Brit, Silverstone

    • június 15. szombat: időmérő 10:30-
    • június 15. szombat: futam 14:30-
    • június 16. vasárnap: futam 12:15-
    • június 16. vasárnap: futam 16:40-

    F4 Olasz, Vallelunga

    • június 15. szombat: időmérő 9:35-
    • június 15. szombat: futam 15:45-
    • június 16. vasárnap: futam 9:00-
    • június 16. vasárnap: futam 14:25-

    NASCAR, Iowa

    CUP Series

    • június 15. szombat: időmérő 19:05-
    • június 17. hétfő: futam 1:00-, közvetítés: ARÉNA4

    Xfinity Series

    • június 15. szombat: időmérő 18:05-
    • június 15. szombat: futam 21:30-, közvetítés: ARÉNA4

    Norris nem a balszerencsére mutogat: a McLarennel együtt hibáztak

  • Körvonalazódik, hogy melyik csapat a Le Mans-i 24 órás favoritja

    Körvonalazódik, hogy melyik csapat a Le Mans-i 24 órás favoritja

    A hétvégén rendezik a híres Le Mans-i 24 órás versenyt, és a Toyotánál úgy látják, a Porsche tarolni fog.

    A WEC-ben eddig három futam ment le, ebből az elsőt, a katarit nyerték meg gyári Porschéval. A rivális Toyota technikai igazgatója szerint

    „Azt gondolom, egyértelmű, hogy ha a Porsche nem nyer, akkor pocsék munkát végeznek. Úgy látjuk, hogy minden téren előnyben vannak. Többet megtudunk a héten, de a Porsche egyértelműen erősnek látszik” – mondta David Floury a hétvégén rendezett teszt után.

    „A Porsche mögött jó csata alakulhat ki.” A leggyorsabb Porsche 0,7 másodpercet vert a többi gyártó leggyorsabb egységére, a 8-as számú Toyotára.

    A Porsche három gyári egységgel indul, a 4-es, 5-ös, 6-os rajtszámú autókkal. Ez a márka a Le Mans-i 24 órás történetének legsikeresebb gyártója 19 győzelemmel, legutóbb 2017-ben nyert. A vállalat programját irányító Urs Kuratle azonban igyekezett elhárítani az esélyesség terhét, és nem akarta kijelenteni, hogy ők a favoritok. 24 óra alatt természetesen sok minden történhet, akár az utolsó percekben is beüthet a krach, érthető az óvatosság.

    A tavalyi versenyről írt összefoglalónk itt olvasható.

    Idén is egy legendás sportoló fogja elindítani a Le Mans-i 24 órás versenyt

  • Idén is egy legendás sportoló fogja elindítani a Le Mans-i 24 órás versenyt

    Idén is egy legendás sportoló fogja elindítani a Le Mans-i 24 órás versenyt

    Kiderült, hogy az idei évben ki fogja meglengetni a zászlót a Le Mans-i 24 órás verseny kezdetekor. A megtisztelő feladatot a legendás futballista, Zinédine Zidane végezheti el.

    Zidane – aki az illusztris karrierje során többek között vegy világbajnokságot és három Bajnokok Ligáját is nyert – fogja elindítani a Le Mans-i 24 órás versenyt, ahol a csapatok dupla annyi pontot fognak kapni az eredetihez képest. A francia legendának az lesz a feladata, hogy a legendás helyszínen útjára kell majd indítania a 62 autóból álló mezőnyt június 15-én 16:00-kor.

    „A Le Mans-i 24 órás verseny páratlan – ismerte el a francia ikon. – Ez a verseny Franciaország büszkesége, és az autósport szerelmeseinek körében is fontos szereppel bír. A fejem tele van a verseny képeivel, a legendás versenyzőkkel, a csodálatos történetekkel, bár ezek a képek tévé- vagy filmjelenetekből származnak.”

    A legendás futamot a tavalyi évben is egy kiváló sportoló indíthatta el. 2023-ban ugyanis a Los Angeles Lakers kosárcsapat kiválósága, LeBron James végezhette el azt a feladatot, amit idén Zidane fog megtenni.

  • 50-es évek újratöltve: kiszaladt az égő autóból, majd rágyújtott a versenyző

    50-es évek újratöltve: kiszaladt az égő autóból, majd rágyújtott a versenyző

    Szürreális jelenetek a nürburgringi 24 órás verseny edzésén, aminek láttán le kell ellenőriznünk, hogy milyen évet írunk.

    A videó ugyanis friss, valóban az idei verseny hetén készült, ám azon valami olyan mozdulatsor játszódik le, amit az autóversenyzés hőskorából sokkal könnyebben el tudnánk képzelni.

    A félelmetes Nodschleifén zajló egynapos verseny ugyan a világ leghíresebb 24 órásainak egyike, ám kevésbé professzionális keretek között zajlik, mint Le Mans – jóval több kalandor, ismeretlen név, úrversenyző jelenik meg a mezőnyben. Ebből is fakad, hogy olyan tárgyak is előkerülhetnek az autókból, amelyek egy versenypályán, éles bevetés közben egyáltalán nem megszokottak.

    A második szabadedzés során Raphael Hundeborn 775-ös Audija lángra kapott a motorháztető alatt. A versenyző félrehúzódott, kiszaladt az autóból és a gumifalon átbucskázva biztonságba helyezte magát, a tűzoltócsapat pedig pillanatok alatt ott termett és megkezdte a lángok megfékezését.

    Miközben ez zajlott, Hundeborn elővette mobiltelefonját, ami normál esetben nincs kéznél egy autóversenyzőnek. Ez persze még nem a régi időket idézi, az viszont igen, hogy a következő tárgy, ami előkerült a zsebéből, egy szál cigaretta és egy öngyújtó volt…

    @will_origon1

    ♬ eredeti hang – Will_Origon1

  • Megfázásnak gondolták a bordatörést, kidőlt az év legfoglalkoztatottabb női versenyzője

    Megfázásnak gondolták a bordatörést, kidőlt az év legfoglalkoztatottabb női versenyzője

    Fokozott figyelem övezi idén az autósportban a francia Doriane Pint, aki viszont most néhány hétre kénytelen szüneteltetni a versenyzést, emiatt pedig a Le Mans-i 24 órásról is lemarad.

    Idén Pin felemelkedett a legígéretesebb fiatal női versenyzők közé, hiszen több csapat foglalkoztatja, különféle autókkal három különböző bajnokságban fut teljes szezont, emellett pedig az eredményei is biztatók.

    Pin az elmúlt hétvégén a Formula Regional Európa-bajnokság (FRECA) spái fordulóján szerepelt, ahol azonban a második versenytől visszalépett. Csapata, az Iron Dames akkori közlése szerint megfázáshoz hasonló tünetek által okozott fájdalmai miatt pihen a 20 éves francia, ám most maga Pin egy videóüzenetben jelentette be: az orvosi vizsgálatok kimutatták, hogy valójában bordarepedései miatt érezte magát rosszul, amiket egy korábbi, meg nem nevezett baleset során szedhetett össze. A sérülés miatt rövid kihagyás vár rá, az viszont a legrosszabb pillanatban érte: nem indulhat a Le Mans-i 24 óráson a május 15-16-i hétvégén, ellenben tervei szerint egy héttel később az F1 Academy barcelonai fordulóján már ott lesz.

    Pin idén a Formula Regional és a női F4-es széria mellett a WEC LMGT3-as kategóriájában is versenyez, és már tavaly is rajthoz állt Le Mans-ban az LMP2-es kategóriában Danyiil Kvjat és Mirko Bortolotti csapattársaként. Idén az Iron Dames női különítményének tagja Sarah Bovy és Michelle Gatting oldalán a hosszútávú versenyzésben. A FRECA-ban – ahol a 32 fős mezőnyben egyelőre adós a pontszerzéssel – szintén az Iron Dames versenyzője, míg az F1 Academyben a Prema és a Mercedes támogatásával versenyez, és a második a tabellán, ám győzelme mellett volt már egy nagy bakija is. De idén versenyzett már az emírségek F4-es szériájában és a daytonai 24 óráson is, vagyis sűrű 2024-es programja a férfiakkal összevetésben is megsüvegelendő.

  • Szerencsés Porsche-győzelem és egy óriási baleset: ez történt a WEC spái 6 órás versenyén

    Szerencsés Porsche-győzelem és egy óriási baleset: ez történt a WEC spái 6 órás versenyén

    A Jota Porsche győzelmével zárult a WEC 6 órás futama Spa-Francorchamps-ban. A versenyen azonban egy óriási baleset átírta a forgatókönyvet, és a piros zászlós szakasz miatt két órát csúszott a program.

    Will Stevens és Callum Ilott révén először nyert futamot egy partnercsapat a hiperautók mezőnyében. A Porsche számára jobban nem is alakulhatott volna a hétvége, mivel a 6-os rajtszámú 963 LMDh 2. helyezésével egy kettős győzelmet ünnepelhetett.

    A német gyártó szekere a verseny első fázisában még nem nézett ki valami jól, miután az André Lotterer, Kevin Estre és Laurens Vanthoor fémjelezte trió csak az 5. pozícióban haladt, megelőzve Ilottékat. Ekkor a versenyt a két Ferrari vezette, azonban egy óriási baleset teljes mértékben felkavarta az állóvizet.

    Earl Bamber Cadillacje lekörözés közben hozzáért Sean Gelael BMW M4 GT3-asához a Kemmel-egyenesben, aminek következtében mindkét autó nagy sebességgel a falnak csapódott. A szóban forgó incidens miatt piros zászlóval meg kellett szakítani a versenyt a javítási munkálatok miatt, amik 1 óra 44 percet vettek igénybe.


    A baleset nagyon rosszul jött az élen álló két Ferrarinak. Az élen álló 51-es autónak azonnal a bokszba kellett hajtania az újraindítást követően, ami miatt Alessandro Pier Guidi visszaesett a 7-es Toyota mögé. A másik Ferrari nem járt ilyen rosszul, de végül nekik is meg kellett előzniük Kobajasi Kamui Toyotáját a 3. helyért. Így az olasz istálló hiába nyújtott jó teljesítményt Imolában és most Spában is, a tavalyi Le Mans-i 24 órás verseny óta egyetlen egy futamot sem tudott megnyerni egyik küldöttségével sem.

    Mindkét Ferrari a Les Combes kanyarban előzte meg a Toyotát, de a futam során egyikük sem a 3. és a 4. hely megszerzéséről álmodozott. A futamgyőzelem emiatt a két Porsche között dőlt el, de a gyári alakulat Estrével a volán mögött soha nem került olyan pozícióba, hogy komoly veszélyt jelentsen az utolsó etapot teljesítő Ilottra.

    Az 5. helyen a Proton Competition hiperautója lett rangsorolva, amivel mindkét Toyotát meg tudta előzni. A japánoknak be kellett érnie a 6. és 7. pozícióval, ami mindenféleképpen csalódást keltő volt a számukra.

  • Slickeken akart versenyezni az esőben a Ferrari, el is bukta a hazai WEC-győzelmet

    Slickeken akart versenyezni az esőben a Ferrari, el is bukta a hazai WEC-győzelmet

    Kettős vezetést őriztek a Ferrari hiperautói a Hosszútávú Világbajnokság imolai 6 órás versenyének féltávjánál, ám egy végzetes döntéssel átnyújtották a győzelmet a Toyotának.

    A WEC-szezon második versenyének az eső adott új fordulatot. Egészen addig a pole-ból rajtoló #50-es Ferrari az #51-essel karöltve vezette a futamot, ám amikor megérkezett a csapadék, a Ferrari nem reagált bokszkiállással. A Toyota volt a leggyorsabb ezzel a döntéssel, s az ekkor Kobajasi Kamui által vezetett #7-es autó rengeteget profitált a saját csapatának tökéletes, valamint a Ferrari hibás időzítéséből.

    A Ferrari a két gyári és az egy privát autóját egyaránt a pályán hagyta slick gumikon, ezalatt pedig körönként 8-12 másodperccel lassabbak voltak, mint a Toyota. A Ferrarik a japánokhoz képest csak négy körrel később álltak a bokszba esőgumikért, ekkorra viszont az élen álló autóik nagyjából egy percet veszítettek Kobajasihoz képest, ami alaposan át is formálta a sorrendet, hiszen a #7-es Toyota átvette a vezetést. A Ferrari később, amikor elkezdett száradni a pálya és mindenki visszaváltott slickekre, még kísérletezett azzal, hogy Alessandro Pier Guidit tovább hagyta kint esőgumikon, de ez a húzás sem jött be.

    A #7-es Toyota Kobajasival, Nyck de Vriesszel és Mike Conway-jel így megnyerte az imolai 6 órást, mögöttük a #6-os Porschét vezető Kévin Estre, André Lotterer és Laurens Vanthoor triójával, akik noha közel maradtak a verseny végéig, ám egy öt másodperces büntetés rontotta az esélyeiket a győzelemre. A harmadik a Porsche #5-ös autója lett, míg a jobbik Ferrari negyedikként zárt Miguel Molinával, Antonio Fuocóval és Nicklas Nielsennel.

    A Ferrari hiperautója ugyan közel járt ahhoz, hogy második győzelmét szerezze a WEC-ben (továbbra is a tavalyi Le Mans-i az egyetlen sikerük), de mint a csapatmenedzser, Giuliano Salvi a sportscar365-nek elmagyarázta, megtévesztette őket az időjárásjelző műszerük.

    „Nyilvánvalóan téves volt az információ, ami a rendelkezésünkre állt. Azt hittük, hogy az esős időszak csak nagyon rövid lesz, és a versenyzőink is úgy érezték, hogy a kritikus utolsó szektoron kívül a pálya többi része kezelhető állapotban van” – mondta Salvi.

    „A sarkalatos pont az időjárás-előrejelzés értelmezése volt. A radarunk azt mutatta, hogy már sokkal korábban rosszra fordul az idő, de ez nem történt meg. Ezután pedig már nem is hittük el, amit mutatott.”

    „Ki kell vizsgálnunk a kommunikációs láncot, mert bizonyos, hogy valahol hiba történt. A hozzáállásunk viszont az, hogy nem mutogatunk a felelősökre. Ugyanaz a csapat vagyunk, amely tavaly kezdőként megnyerte Le Mans-t. Akkor mindent jól csináltunk és hősökké váltunk, most viszont nagyot buktunk.”

    Az LMGT3-as kategóriában a Team WRT nyerte az imolai versenyt Augusto Farfusszal, Sean Gelaellel és Darren Leunggal.

  • Halálos baleset a barcelonai pályán, elütötte a csapatmenedzsert a saját kamionja

    Halálos baleset a barcelonai pályán, elütötte a csapatmenedzsert a saját kamionja

    Szörnyű balesetben elhunyt Gerhard Freundorfer, miközben az Európai Le Mans-sorozat (ELMS) és kísérőszériája a hétvégi szezonnyitóra készült Barcelonában, tudatta a Proton Competiton.

    A baleset kedden az ELMS kísérősorozatának, a Le Mans Cupnak a paddockjában történt a Proton ott nevezett csapatával, a Proton Huber Competitionnel. A csapat jelentése szerint saját kamionjuk ütötte el Freundorfert, az istálló vezetőségének egyik kulcsemberét. Bár az orvosi stáb gyorsan a helyszínre érkezett, már nem tudták megmenteni a szakember életét.

    „Nehéz szívvel osztjuk meg a hírt Gerhard Freundorfer, Proton Huber Racing GT3-as programja vezetőjének haláláról, aki egy tragikus baleset részese volt ma a Circuit de Barcelona-Catalunya paddockjában. A legmélyebb részvétünket küldjük Gerhard családjának, a gondolataink velük vannak ebben a nehéz időben” – írta közösségi oldalán a Proton Competition.

    A nyilvánosan részvétnyilvánítók közé az ELMS, a szervező ACO és a barcelonai pálya vezetője is csatlakozott.

    Az ELMS és kísérősorozata, a Le Mans Cup ezen a hétvégén kezdi meg szezonját a barcelonai 4 órás versennyel. A történtek ellenére a hétvége a tervezett menetrend szerint lezajlik, egyelőre legalábbis nem jelentettek be programváltozást a szervezők. Az ELMS mezőnyében ott lesz többek között Robert Kubica, Nelson Piquet Jr. és Felipe Drugovich is ezen a hétvégén.