Silverstoneban nem csak Brit Nagydíj volt, hanem Lewis Hamilton is kapott egy egyedülálló lehetőséget a futam után. Csapatfőnökével az egykoron szintén autóversenyző Toto Wolffal régi 1990/92-es Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II W 201 autókba pattantak, és megkergették egymást. Igazi esti autóspornó, felettébb kár, hogy kiszálltak a DTM-ből. Nézzétek csak!
Kategória: DTM
-

Berger F1-es tesztet adna az idei DTM bajnoknak
Grerhard Berger egykori Forma-1-es versenyző, a DTM promóterének, az ITR-nek az elnöke úgy véli, hogy az idei DTM bajnoknak egy különleges díjat is kapnia kellene majd.
A Speed Week szerint Berger azt szeretné, ha a 2019-es DTM bajnok részt vehetne majd a Forma-1-es, 2019-es téli (szezon utáni) teszten.
A DTM pontversenyének éllovasa jelenleg az audis René Rast.
„Jó kapcsolatai vannak (Bergernek). Talán bónuszként meg tudja ezt oldani.” – reagált a hírre Rast.
Berger azonban nem biztos benne, hogy el tudja ezt intézni.
„A jelenlegi szabályok mellett a fiatal versenyzők is alig kapnak lehetőséget arra, hogy megmutassák tehetségüket.” – mondta Berger, aki azt azonban megígérte Rastnak, hogy meg fogja próbálni.
„Előbb meg kell nyernie a bajnokságot, aztán majd meglátjuk.” – mondta.
Rast tavaly a Racingline.hu-nak is elmondta, hogy szeretne kipróbálni egy Forma-1-es autót.
-

Habsburg épphogy lemaradt a pontszerzésről Assenben
Habsburg Ferdinánd épphogy lecsúszott a pontszerzésről a DTM hétvégi (július 20-21.) futamain, melyeknek a „Sebesség Katedrálisaként” is emlegetett hollandiai Assen adott otthont.
Először látogatott el Assenbe a DTM mezőnye, amely egyben azt is jelentette, hogy az újonc Habsburg az élmenőkhöz képest a szokásosnál kisebb hátránnyal vághatott neki a hétvégének. Ez már a pénteki első szabadedzésen megmutatkozott, ahol az R-Motorsport osztrák versenyzője a 12. időt autózta.
Azonban az időmérő edzésen az Aston Martin Vantage DTM autó már nem tudta felvenni a tempót a rivális gyártók versenygépeivel, így az R-Motorsport négy pilótája sereghajtóként, az eredménylista utolsó négy helyén végzett.
Habsburg és csapattársai örömmel fogadták az első futam rajtja előtt a pályára lezúduló esőt, az ugyanis valamennyire kiegyenlítette az erőviszonyokat a szárazban jóval versenyképesebb ellenfelekkel szemben.A meglehetősen zord időjárási körülmények ellenére Habsburg kiválóan vette az akadályokat, és a rajtrács 17. helyéről verekedte előre magát. Mindössze egy körrel a leintés előtt az osztrák versenyző már a 12. helyen autózott, legjobb Aston Martin pilótaként, azonban a verseny leintése előtti utolsó métereken csapattársa, Jake Dennis megelőzte őt.
“Az eső nagyon intenzíven esett, de én különösen szeretem az ilyen versenyeket, ugyanis kicsit kiegyenlítődnek az erőviszonyok. Ilyenkor több múlik a versenyző képességein” – mondta el a Greenstorm által támogatott versenyző. “Jó móka volt Jake-kel (Dennis) csatázni, de végül ő volt a gyorsabb, és el tudott menni mellettem. Sajnálom, mert jó lett volna elöl végezni az Aston Martinok között, de örülök a második helynek Jake mögött ,és az összetett 13. pozíciónak.”
Vasárnap reggel ragyogó napsütés fogadta a DTM mezőnyét. A négy Aston Martin ezúttal is küszködött az időmérős tempóval, így sok múlott a megfelelő versenystratégia megválasztásán.
Az egykiállásos stratégia mellett döntő Habsburg óvatosan vezetett a verseny első szakaszában, mielőtt kiállt volna a friss abroncsokért, azután pedig mindent beleadva egészen a tizenkettedik helyig menetelt előre.
“Így utólag, talán egy kicsit túl óvatosra vettem a dolgot a második futam elején,de még mindig ismerkedek az autóval és a gumikkal.” – mondta el Habsburg. “Nem titok, hogy küszködünk a versenytempóval, de ez az első évünk, úgyhogy nem lehet okunk panaszra. Ezután is keményen kell dolgoznunk, hogy folyamatosan fejlődni tudjunk, és tudom, hogy hamarosan eljön majd a mi időnk is.”
Habsburg a következő kihívásnak új versenygéppel vág neki, ugyanis az R-Motosport csapata jövő hétvégén a spái 24 órás futamon áll rajthoz. A néhány héttel ezelőtti sikeres tesztet követően Ferdinánd és csapattársai, Hugo de Sadeleer, Aaro Vainio és Ricky Collard „Silver Cup”-os babérokra tör majd egy Aston Martin Vantage GT3-on osztozva.
“Bár mindkét autó alapja az Aston Martin Vantage, azonban mégis teljesen máshogy kell őket vezetni.” – mondta el Habsburg. “Míg a DTM autó egy vérbeli, sprintversenyekre épített versenyautó , addig a GT3 tele van olyan elektromos rásegítésekkel mint az ABS vagy a kipörgésgátló, kevesebb rajta az aero elem, és hosszú távokra van beállítva. Ehhez jön még a 24 órás versenyek sajátos természete is, amely teljesen más vezetési stílust követel meg.”
“Nagyon jó emlékeim vannak a spái 24 órás futamról, ugyanis két éve már nyertem ott az FIA F3 Európa-bajnokságban. Remélem most hétvégén ismét sikerül majd felállnom a dobogóra.”
-

Rockenfeller nyert, Wittmann a boxutcából rajtolva lett második Assenben
Az Audi versenyzője, Mike Rockenfeller nyerte a DTM második asseni versenyét, megtörve ezzel a két évig tartó nyeretlenségi szériáját. A második helyen pedig a tegnapi futam győztese, Marco Wittmann ért célba, akinek a mezőny legvégéről kellett indulnia.
Wittmann-nak önhibáján kívül kellett a boxutcából kellett nekivágnia a futamnak. A német pilótának turbóproblémái voltak, ami miatt egy kört sem tudott megtenni az időmérőn. A csapatának az időmérő edzés után kellett kijavítani a hibát, megszegve ezzel a Parc Fermé szabályokat.
René Rast kitűnően kapta el a rajtot és sikerült megtartania a vezető helyet Rockenfeller és a szintén Audis Robin Frijns előtt. Jonathan Aberdein azonban beragadt a rajtnál, ami miatt visszaesett a nyolcadik helyre. Wittmann azonnal megkezdte a felzárkózást és a második körben már a tizenkettedik helyen haladt. A német pilóta a negyedik körben már a tizedik helyen haladt, miután megelőzte Daniel Juncadellát.
Wittmann ezek után is szédületes tempót diktált és további pozíciókat nyert, miután elment Philipp Eng és Sheldon van der Linde mellett. Loic Duval volt az első, aki kiállt a boxba friss kerekekért. Ennek köszönhetően vehette üldözőbe Wittmann az élen haladó hatos Audi bolyt.
A BMW németje a tizedik körben kapta el Aberdeint, ezután pedig Pietro Fittipadit vette a célkeresztjébe. Utol is érte, azonban nem sikerült megelőznie a brazilt, ami miatt inkább ki is hozták a boxba. Nico Müller volt az első Audis, aki reagált Wittmannra és ki is állt a boxba. Azonban a svájci pilóta autójára nehezen ment fel a bal első kerék, ami miatt értékes másodperceket veszített el Wittmann-nal szemben.
Ezek után Rast és Frijns is letudta a kötelező kerékcseréjüket. Mindketten Wittmann elé jöttek vissza, azonban Frijnsnek hideg gumikon kellett védekeznie, amit Wittmann ki is tudott használni és megelőzte a hollandot, aki még a pályát is elhagyta a csata hevében.
A kiállásokat követően Rast vezetett Wittmann előtt, akit Rockenfeller kezdett el támadni. Wittmann és Rockenfeller csatája kapóra jött Frijnsnek, aki emiatt fokozatosan csökkenteni tudta a távolságot a csatázó duóhoz képest. Rockenfellernek a 26. körben sikerült megelőznie Wittmannt és őrült tempóban kezdett el felzárkóznia Rastra, akinek elhasználódtak a gumijai és másodjára is ki kellett hajtania a boxba emiatt.
Wittmannt arra utasították, hogy kezdjen el vigyáznia a gumjaira, nehogy Rast sorsára jusson véletlenül. Müller emiatt fel tudott zárkózni rá, megnehezítve ezzel a BMW németjének dolgát. Eközben Aberdein elcsente Frjinstől a negyedik helyet, Paul di Resta pedig Jamie Greent, akinek a gumijai már a végét járták, utasította maga mögé.
Rast őrült tempóban közeledett az élen haladókhoz. A német körönként öt másodperccel volt gyorsabb az élen autózóknál. Azonban a németnek elfogyott az ideje és végül csak az ötödik helyre sikerült felzárkóznia.
Rockenfeller két után tudott futamot nyerni a DTM-ben. A németet Wittmann és Müller követte. További sorrend: Aberdein, Rast, Frijns, Juncadella, di Resta, Green és Fittipladi.
A szezon ötödik versenyhétvégéje után Rast vezeti a bajnokságot 158 ponttal. A második helyen Müller követi őt 136 ponttal, a harmadik helyen pedig Wittmann áll 118 egységgel.
A következő versenyhétvégét három hét múlva rendezik majd az angliai Brands Hatchben.
-

Marco Wittmann idei harmadik győzelmét gyűjtötte be Assenben
A BMW versenyzőjének, Marco Wittmann-nak meg kellett küzdeni az elemekkel a hollandiai Assenben, hogy megszerezze a harmadik győzelmét a DTM idei szezonjában. A németnek Nico Müllerrel és René Rasttal is meg kellett küzdenie az első helyért.
Nem sokkal a rajt előtt rosszra fordult az időjárás és elkezdett szakadni az eső. A szakadó eső mellett pedig még egy kisebb jégeső is volt, ami miatt a versenyt a biztonsági autó mögött kezdte meg a mezőny. Az újra indítást követően Wittmann-nak sikerült megtartania a vezető helyet Rast előtt, aki a négyes kanyarban próbálta megelőzni német riválisát.
Daniel Juncadellának félre le kellett parkolnia az Aston Martinját a tizenkettes kanyarban, ami miatt újfent be kellett hívni a biztonsági autót. A versenyt a hatodik körben indították újra. Müller küszködött az autójával az újraindítást követően, ami miatt össze is ütközött a márkatársával, Timo Glockkal.
Jamie Green és Robin Frijns voltak az elsők, akik letudták a kötelező kerékcseréjüket a nyolcadik körben. Rast a tizenötödik körben állt ki a boyba, ami miatt Wittmann-nak reagálnia kellett és egy körrel később ő is kiállt friss kerekekért. Az Audi németje fel tudott zárkózni a BMW német pilótjára, aki nem tudta kellőképpen felmelegíteni az abroncsait a kiállását követően. A duó többször is fej-fej mellett haladt, azonban Wittmann-nak sikerült kivédenie Rast támadásait.
Nem volt jó versenye hazai közönség előtt versenyző Robin Frijnsnek, aki az egész versenyen küszködött, majd a huszadik körben kicsúszott, összetörve ezzel az autójának hátulját. A holland pilóta a balesete ellenére vissza tudott evickélni a boxba, majd miután visszaért, fel is adta a versenyt.
15 perccel a verseny vége előtt újfent eleredt az eső. Emiatt miatt három körrel megnőtt a versenytáv, azonban nem csak az eső, hanem a biztonsági autós fázisok is egyaránt.
Müller, aki sokáig az élen haladt, a huszonötödik körben állt ki kereket cseréni és vissza tudott Wittmann elé. Azonban a BMW németjének sikerült megelőznie a svájci versenyzőt, akinek ezek után Rasttal is meg kellett birkóznia a második helyért. Wittmann végül megnyerte a versenyt, megszerezve ezzel harmadik győzelmét az idei évben. A német mellett Müller és Rast ünnepelhettek a pódiumon.
Philippe Engnek végül sikerült megvédenie a negyedik helyét Glockkal szemben, aki az ötödik helyen fejezte be a versenyt. Jonathan Aberdein lett a hatodik, elérve ezzel legjobb eredményét a sorozatban. A további pontszerzők: Green, Loic Duval, Mike Rockenfeller és Sheldon van der Linde.
A versenyt követően továbbra is Rast vezeti a bajnokságot 145 ponttal. Az Audi németjét 24 pontos lemaradással követi Müller, a harmadik helyen álló Engnek pedig már 34 pont a hátránya. Wittmann a győzelmének köszönhetően előrelépett a tabella negyedik helyére, lemaradása pedig 45 pont Rasttal szemben.
Holnap is lesz DTM, a második futamra való időmérő edzés helyi idő szerint 10:20-kor veszi majd kezdetét.
-

Gerhard Berger a DTM-et Monacoba vinné
Gerhard Berger azon dolgozik, hogy valahogy Monacót hozzáadhassa a DTM versenynaptárjához. A korábbi Ferrari és McLaren pilóta ma már a prémium német túraautós szériát irányítja, és Norisringen az elmúlt hétvégén vendégként ott volt vele II. Albert monacói herceg is.
A DPA hírügynökségnek annyit mondott, hogy ha a közeljövőben a DTM Monacóba mehetne, az egy remek sztori lehetne:
„Elég jók oda a kapcsolataim, és talán egy napon be is tehetjük a lábunkat a hercegségbe.”
Az osztrák egykori versenyző azzal zárta a mondandóját, hogy lemondana azon korábbi kijelentéséről is akár, mely szerint egy versenyhétvégén a DTM nem lehet betétfutam:
„Monacóval kivételt tennék!”
-

Habsburg eddigi legsikeresebb DTM-hétvégéjét teljesítette a Norisringen
Az első DTM szezonját teljesítő Habsburg Ferdinánd idén másodszor végzett a legjobb tíz között Aston Martin Vantage DTM autójával, a bajnokság múlt hétvégi norisringi fordulójának első futamán. A második versenyen épphogy csak lecsúszott a pontszerző helyről, és ezzel eddigi legeredményesebb DTM versenyhétvégéjét tudhatja maga mögött.
A siker kulcsa a konstans teljesítményben rejlett az R-Motorsport 22 éves versenyzője számára, aki első túraautós-szezonjának féltávjánál jár. És bár már korábban is sikerült pontokat szereznie a DTM-ben, azonban az elmúlt hétvégén az időmérő edzéseket és a versenyeket is sikerült egyaránt kiemelkedő eredménnyel és hibák nélkül teljesítenie.
“Ha ilyen meredek a tanulási görbe, akkor könnyen hibázik az ember, de itt a Norisringen hibátlan hétvégét futottunk, konstans teljesítménnyel. – Úgy vélem ebben rejlik a siker kulcsa – mind magam mind pedig a csapat számára. Elégedett vagyok az időmérős eredményeimmel, a futamokon mutatott versenytempómmal és a helyezéseimmel.”
“Nyilvánvaló, hogy az Aston Martin Vantage DTM versenyautónk versenytempója még nincs egy szinten a BMW-vel és az Audival, de azt hiszem sikerült a maximumot kihoznom az adott helyzetből. Elsősorban a csapattársaimhoz tudom mérni a teljesítményemet, ezért örömmel tölt el, hogy az egész hétvége folyamán sikerült felvennem velük a versenyt.”
Habsburg az első futamnak a tizenötödik rajtkockából vágott neki, és a verseny korai szakaszára ütemezett kerékcserét követően a legjobb tíz közé verekedte előre magát. Bár a több mint 60 körös verseny végére kezdtek elfogyni a gumijai, azonban Ferdinándnak sikerült megtartania pozícióját, és a pontszerző tizedik helyen haladt át a célvonalon, megfutva a leggyorsabb versenykört az Aston Martinok között.
A vasárnapi időmérőn is a tizenötödik helyre kvalifikálta magát, mindössze .005 másodperccel lemaradva csapattársa, a korábbi DTM bajnok Paul Di Resta mögött. A második futamon pedig ismét sikerült gyors és konstans köridőket futnia, és végül tizenegyedikként ért célba.
“Nagyon élveztem az elmúlt hétvégét. A jó eredmények mellett nagyszerű érzés volt ennyi rajongóval találkozni, és megtiszteltetés volt, hogy őfelsége II. Albert monacói herceg is tiszteletét tette a garázsunkban.
Itt a Norisringen egyszerűen hihetetlen a DTM iránti rajongás mértéke. A lelátók zsúfolásig megteltek, és az autogramosztásokon is hatalmas volt a tömeg. Már alig várom a következő fordulót. A hétvégi teljesítményünk kiváló alapot nyújt a további fejlődéshez, a következő cél pedig a kettős pontszerzés.”A DTM következő futamára Július 22-23 között kerül sor a hollandiai Assenben.
-

Spengler véget vetett két éves nyeretlenségi szériájának a Norisringen
A BMW versenyzője, Bruno Spengler hosszú idő után újra nyerni tudott a DTM-ben. A kanadai pilótát intették le elsőnek a második norisringi futamon, amivel véget vetett két évig tartó nyeretlenségi szériájának.
Spengler már a rajt után az élre keveredett annak ellenére, hogy Jamie Green megpróbált bevetődni mellé az egyes kanyarban. A poleból rajtoló René Rastnak már jobb volt a rajtja a tegnaphoz képest, azonban ennek ellenére a német pilótát Nico Müller és Loic Duval is el tudott menni.
Mindhárom Audi túlszaladt a sikánnál, amit Spengler ki tudott használni és a negyedik helyről rögtön az élen találta magát. Rast ezek után megpróbálta megelőzni Müllert, azonban a két Audi összeért és Rast a menetiránnyal szemben találta magát. Müller ezek után üldözőbe vette Spenglert. Az üldözés egészen addig tartott, amíg a svájci pilótát ki nem intették egy boxutca áthajtásos büntetésre a Rasttal történt ütközése miatt.
Ezek után Spengler kényelmesen vezetett, a kiállását pedig a hetven körös verseny harminckettedik körében teljesítette. Green sokáig közel volt hozzá, azonban 2012 bajnoka el tudott húzni az Audik elől és ki tudott építeni magának egy öt másodperces előnyt. A kanadai végül meg is nyerte a versenyt, ami az első győzelme volt a 2017-es nürnburgringi verseny óta.
Robin Frijns, aki a kiállások után Duvalt és Phillip Enget is meg tudta előzni, sokáig tartotta a harmadik helyét, azonban Mike Rockenfeller a verseny vége előtt 15 perccel mégis elvette tőle azt. A duó hosszú köröket töltött egymás mögött, azonban Rockenfeller az egyik körben nagyon jól gyorsított ki a tizes kanyarból és végül sikerült megelőznie holland riválisát.
Rockenfeller még Greent is majdnem elkapta a végén, azonban Greennek sikerült német riválisa előtt átszelni a célvonalat. Frijns negyedik lett a végén, megelőzve Enget, aki az ötödik helyen zárt.
Marco Wittmann sokáig harcban volt, azonban a német motorja a végén megadta magát, ami miatt kiesett a versenyből.
További pontszerzők: Duval, Rast, Müller, Timo Glock és Daniel Juncadella
-

Rast az utolsó helyről felzárkózva nyert futamot a Norisringen
A bajnoki éllovas René Rast még úgy is nyerni tudott a Norisringen, hogy a rajtot követően majdnem lefulladt az autója. A német pilóta emiatt visszaesett az utolsó helyre és onnan kellett felzárkóznia.
A német, akinek az Audija egy eléggé impozáns Bayern Münchenes festésben pompázott, több, mint harminc másodperccel előzte meg a második helyen célba érő Nico Müllert. A németet egy biztonsági autós fázis miatt tudott ekkora előny kiautózni, ugyanis amikor már az ötödik helyen haladt a fázis végén, akkor az előtte lévőknek még ki kellett állniuk a boxba friss kerekekért.
Miközben Rast a rajtrácson ragadt a rajtnál, Müller kiválóan kapta el a rajtot és átvette a vezetést az Audi pilótájától. A svájci pilótát Bruno Spengler és Phillip Eng előtt, aki eredetileg a második helyről rajtolt volna, azonban az időmérő után kapott öt rajthelyes büntetése miatt csak a hetedik helyről indulhatott el.
Pietro Fittipaldi balesete miatt beküldték a biztonsági autót a pályára a harmadik körben. Rast kapva kapott az alkalmon és azonnal kiállt a boxba. Rajta kívül még Daniel Juncadella és Jake Dennis tett hasonlóképpen. Ennek köszönhetően Rast már a tizedik helyen haladt, miután az előtte autózó pilóták kiálltak előle a biztonsági autós fázist követően.
A huszadik körben pedig már Jamie Greent is megelőzte az egyes kanyarban a negyedik helyért. A harmincadik körben pedig már újra vezette a versenyt, miután Müller kiment kereket cserélni. Ekkor Rastnak már tíz másodperces előnye volt a BMW-s Joel Erikssonnal szemben. Azonban 2017 bajnoka ezek után meglógott a svéd elől és végül hatalmas előnnyel szerezte meg idei harmadik győzelmét.
Müller a hetedik helyre ért vissza a kiállást követően. A friss gumik segítségével először a két Aton Martint, Dennsit és Habsburg Ferdinándot, majd Marco Wittmannt is megelőzte. Ezek után Eriksson következett a svájci számára. Müller végül az utolsó sikánban előzte meg a svédet, megszerezve ezzel a második helyet.
Louic Duvalt kizárták az időmérőről, azonban a francia pilóta nem esett kétségbe és az utolsó helyről egészen a negyedik helyig tudott felkapaszkodni, megelőzve ezzel Spenglert, aki végül ötödik lett. Juncadella a hatodik helyen ért célba, amivel megszerezte az R-Motorsport legjobb eredményét a sorozatban.
További pontszerzők: Philipp Eng, Marco Wittmann, Jake Dennis és Habsburg Ferdinánd.
-

Habsburg Ferdinánd kiváló teljesítményt nyújtott Misanóban
A DTM osztrák újoncának, Habsburg Ferdinándnak sikerült megfordítania a szerencséjét Misanoban miután a hétvége második futamán a négy Aston Martin Vantage DTM versenyautó közül ő végzett a legelőkelőbb helyen, valamint ő bizonyult a leggyorsabbnak az R-Motorsport pilótái közül.
A hétvége korántsem indult jól a 62-es rajtszámú Aston Martin Vantage DTM versenyautó ifjú pilótája számára, ugyanis a váltó meghibásodása miatt az első szabadedzést kihagyni kényszerült. De ez egyáltalán nem tántorította el Habsburgot, aki ugyan nem vezetett még DTM autót a misanói pályán, azonban a második szabadedzésen sikerült fél másodpercen belüli köridőt futnia csapattársához, a korábbi DTM- bajnok Paul Di Restához képest.
Szombaton mind a négy Aston Martin DTM autó küszködött a tempóval, végül Habsburg az időmérőn a 16. helyet szerezte meg. A futamon aztán az R-Motorsport húzott egy merészet és már az első körön kihívták Ferdinándot a kötelező kerékcserére. Bár ennek köszönhetően hamar az élmezőnybe került, azonban ez egyben azt is jelentette hogy kímélnie kellett a gumikat, hogy azok kitartsanak a futam végéig, ráadásul a dolgát a pálya magas hőmérséklete sem könnyítette meg. Végül annak ellenére, hogy remekül bánt a Hankook abroncsokkal, azok mégis elvesztették a tapadást, és bár a teljesítménye alapján esélye lehetett volna a pontszerző helyek egyikére, Habsburg a 14. helyen haladt át a célvonalon.
Vasárnap azonban Ferdinánd végre ismét brillírozhatott. A 18. rajtkockából indulva a csapat újabb remek stratégiát alkalmazott, melynek következtében Habsburg a közel egy órás futam élére állt. Az osztrák pilóta a maximumot hozta ki az Aston Martin Vantage DTM autóból, és sikerült mindhárom csapattársánál jobb tempót diktálnia. Annak ellenére hogy a jóval gyorsabb BMW-ket és Audikat nem tudta maga mögött tartani, mégis látványos versenyzést követően végül a 12. helyen ért célba.
“Lehet hogy ezen a hétvégén nem tudtuk felvenni a tempót az Audikkal és a BMW-kkel, de ez az első évünk az Aston Martin Vantage DTM autóval, úgyhogy számítottunk rá, hogy időbe telik majd a felzárkózás. Ami engem illet, nyomom neki, amennyire csak tudom, a csapattársaimat tekintve viszonyítási pontként. A hétvége nehézkes kezdete után örülök, hogy a második futamon sikerült az élen végeznem csapaton belül. ”
“Kiválóan érzem magam, és élvezem a tanulási folyamatot. Ezeket az autókat egy élmény vezetni de rendkívül nehéz őket ténylegesen kiismerni. Az R-Motorsport fantasztikus munkát végez, és biztos vagyok abban, hogy hamarosan mi is fel tudjuk majd venni a tempót az élmenőkkel. ”
A DTM következő fordulójára június 29-30-án kerül sor a németországi Norisringen.
