Kategória: Touring Car

  • Verstappen bepattant egy Mercedesbe tesztelni a nagy céljára készülve

    Verstappen bepattant egy Mercedesbe tesztelni a nagy céljára készülve

    Max Verstappen a Mercedes GT3-as autóját tesztelte Estorilban. A négyszeres F1-es világbajnok nem titkolt vágya, hogy jövőre elinduljon a Nürburgringi 24 órás versenyen.

    Úgy tűnik, mostanában több szálon is összeér a Forma–1 és Portugália. Ahogyan arról beszámoltunk, kedden bejelentették, hogy a portimãói aszfaltcsík 2027-ben visszatér a versenynaptárba, míg egy másik korábbi F1-es helyszínen a jelenlegi mezőny egyik legsikeresebb tagja körözött tesztelés céljából.

    Max Verstappenről van szó, aki nemrég az Ibériai-félszigeten található országba repült. Eleinte arra lehetett gondolni, hogy mindezt nyaralás céljából tette, ami, valljuk be, nem lenne meglepő egy ennyire hosszú idény után. Azonban a 28 esztendős versenyző nem pihent, épp ellenkezőleg: Estorilban tesztelt, méghozzá egy Mercedest.

    A beszámolók szerint Verstappen egy tesztnapon vesztt részt, és a Mercedes GT3-as autóját, a Mercedes-AMG GT3-ast vezette. Utóbbiból kettő, a Verstappen.com csapat színeire festett kocsi körözött, a 33-as és a 333-as számú. A Mercedes tapasztalt gyári versenyzője, Jules Gounon szintén ott volt a helyszínen, így hasznos tippeket adhat a holland pilótának.

    Verstappenről köztudott, hogy szenvedélye a GT-versenyzés, és ezt idén látványosan be is bizonyította. Azok után, hogy az F1 sztárjaként nem derogált neki teljesíteni a „vizsgaversenyt” a Nürburgring Langstrecken-Serie sorozatban, aminek során az élmenőkénél sokkal lassabb autóban kellett köröznie, nem sokkal később egy Ferrarival állt rajthoz ugyanebben a bajnokságban, és Chris Lulhammel együtt megnyerték az aktuális fordulót.

    A Red Bull pilótájának nem titkolt célja, hogy részt vegyen a Nürburgringi 24 órás viadalon. Hogy ez megtörténik-e, azt egyelőre nem lehet biztosra venni, mindenesetre két komoly akadály már elhárult: egyfelől az F1-es versenynaptár egyik állomásával sem ütközik, másrészt pedig a Red Bulltól megkapta az engedélyt a részvételre.

  • Szokatlan kettős élet: versenyzőként ünnepelt a dobogó tetején az F1-es csapatfőnök

    Szokatlan kettős élet: versenyzőként ünnepelt a dobogó tetején az F1-es csapatfőnök

    James Vowles, a Williams csapatvezetője vasárnap rajthoz állt az Abu-Dzabiban rendezett 12 órás versenyen, amit kategóriagyőztesként zárt.

    Az nem teljesen szokatlan, hogy egy F1-es csapatfőnök maga is versenyzői múlttal rendelkezzen: közismert ez a Mercedest irányító Toto Wolffról, valamint a Red Bull korábbi vezetőjéről, Christian Hornerről, aki még az F1 előszobájába, az F3000-ig is eljutott 1997-ben. Olyanra viszont, hogy egy Forma–1-es csapat irányítója ezzel a munkájával párhuzamosan is versenyezzen, a modern időkben már jóval ritkábban találhatunk példát.

    Vowles nem azok közé tartozik, akik már fiatalon autóversenyzői karriert hajszoltak, csak idősebb korában kóstolt bele a szakma ezen oldalába is amatőr, bronzkategóriás versenyzőként, ezen a szinten viszont jelentős sikert ünnepelhetett ezen a hétvégén.

    Az abu-dzabi versenypályán rendezett 12 órás versenyen (amely egy 8 és egy 4 órás futam formájában zajlott) Vowles és három váltótársa, Anthony West, Marco Pulcini és Mark Sansom a Garage 59 csapat színeiben egy McLaren 720S GT3 volánjánál az összetett 10. helyén zártak, az amatőr besorolású egységek között viszont elsőként végeztek.

    „Megnyertük az AM kategóriát 12 kimerítő órányi versenyzés után, nagyszerű versenyzők és csapatok között – írta büszkén az X-en Vowles. – Ez a győzelem azt jelenti, hogy a Garage 59 zsinórban a második évben távozik kategóriagyőztesként a Gulf 12 órásról. Reggel 9 órától este 23 óráig mindent beleadtunk, és nem is lehetnénk elégedettebbek az eredménnyel. Köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt napokban támogatott, vagy személyesen is eljött. Alex, Mark és Marco kiváló csapattársak voltak. Elégedett vagyok a saját fejlődésemmel is, ezt a hétvégét nem fogom elfelejteni.”


    A Williams az F1-ben felfelé ívelő pályára állt és idén két dobogós helyet is szerzett Carlos Sainz révén, a spanyol mellett így idén Vowles is trófeát vehetett át egy autóverseny dobogóján – amit korábban, amikor 2010 és 2022 között a Mercedes stratégájaként dolgozott, a konstruktőr képviseletében már többször is megtehetett.

    Az abu-dzabi verseny összetett győzelmét Denis Remenyako, Adam Christodoulou és a korábban több csúcssorozat mezőnyét is megjáró Mikhail Aleshin nyerte egy Mercedesszel.

  • Távozik a kilencszeres világbajnok legenda

    Távozik a kilencszeres világbajnok legenda

    Nem folytatja jövőre a WEC-ben a kilencszeres gyorsaságimotoros-világbajnok Valentino Rossi.

    A BMW közzétette 2026-os GT3-as felállásait mind a WEC-ben, mind az IMSA-ban, ebből pedig kiderült, hogy Valentino Rossi két szezon után távozik a bajor gyártó hosszú távú sportautó-világbajnokságban (WEC) szereplő LMGT3-as csapatából.

    A Doktor jövője már azután bizonytalanná vált a Team WRT-nél, hogy az istálló bejelentette Anthony McIntos és Parker Thompson érkezését, illetve Darren Leung visszatérését, most pedig hivatalossá vált, hogy a két autót, a 32-es rajtszámú BMW M4 GT3 EVO-t Leung, Sean Gelael és Augusto Farfus, a 69-est pedig McIntosh, Thompson és Dan Harper vezetik majd.

    Rossi az LMGT3-as kategória 2024-es indulása óta ott volt a mezőnyben, az utóbbi két szezonban pedig 16 indulásból 4 dobogót szerzett a 46-os rajtszámú BMW-vel. Az idén Kelvin van der Linde-vel és Ahmad Al Harthyval (mint a fentebbi felsorolásból kiderült, ők sem maradtak) az összetett 8. helyén zártak.

    A BMW közleményéből nem derül ki, hogy az idei szezon végén lejáró szerződésű Rossi mit fog csinálni 2026-ban, de a 46 esztendős versenyző valószínűleg visszatér a GT World Challenge Europe sorozatba, ahol korábban három sprintfutamot nyert és dobogóra állhatott a Bathurst-i 12 óráson, a Gulf 12 óráson és a Dubai 24 óráson is.

  • Abu-Dzabiban tér vissza az F1-es Williams-istálló csapatfőnöke

    Abu-Dzabiban tér vissza az F1-es Williams-istálló csapatfőnöke

    Az akár az idei egyéni világbajnoki címről döntő, december 7-i Abu-dzabi Nagydíj után Jamws Vowles, a Williams csapatfőnöke még nem utazik haza a családjához, hanem marad az országban, hogy december 14-én részt vegyen a GT-szezon évzárójaként funkcionáló Gulf 12 Hours elnevezésú hosszútávú autóversenyen.

    A 2015-ben és 2022-ben az Asian Le Mans Series futamain McLarennel induló Vowles több, idei tesztet követően ezzel visszatér a versenyzéshez, teszi ezt annak a Garage 59-nek a színeiben, amelynél korábban is vezetett. Csapattársai a 2024-es Gulf 12 Hours Pro-Am győztese, Alexander West; valamint a Révész Levente bajnoki címét hozó International GT Open élmezőnyéhez tartozó Mark Sansomm és Marco Pulcini lesznek. A négyes egy McLaren 720S GT3-ason osztozik majd.

    „A lehetőség, hogy újra felvehessem a sisakot, olyan dolog, amit nagyon élvezek. A Garage 59 egy olyan csapat, amelyet jól ismerek a 2022-es közös időszakból, a Gulf 12 Hours pedig egy fantasztikus esemény, erős mezőnnyel. Öröm lesz Alexszel, Markkal és Marcóval megosztani az autót, és ismét a volán mögül átélni a versenyzést” – nyilatkozta Vowles.

    Vowles többször tesztelt az idén a Garage 59-cel:

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by James Vowles (@jv.f1)

    „Nagyon élveztük a közös munkát Jamesszel a 2022-es Asian Le Mans szezon során. A hozzáállása és profizmusa, valamint természetesen a stratégiák terén szerzett tudása rendkívül élvezetessé tette az együttműködést. Izgatottan várjuk, hogy visszatérjen a Gulf 12 Hours versenyre, és kíváncsian várjuk, mire lehetünk képesek együtt Abu-Dzabiban” mondta a csapatfőnök, Andrew Kirkaldy.

    Vowles először fog versenyezni azóta, hogy a Williams csapatfőnöke lett, és először fogja megtapasztalni a Gulf 12 Hours újfajta lebonyolítását is, amely során a GT3-as autók továbbra is a fő kategóriát jelentik majd, de kiegészülnek az új GTX1 osztállyal, amelyben nagyteljesítményű Ferraril, Lamborghinik, McLarenek és Porschék szerepelnek. A versenyt két részletben rendezik: az első, 8 órás etapot két óra szünet követi (ilyenkor a rajongók a bokszutcában találkozhatnak a pilótákkal), majd jön egy 4 órás sprint. A két rész ugyanakkor összefügg, mivel a szünet után abban a sorrendben folytatódik a küzdelem, ahogy 8 óra után megszakadt, az időkülönbségek viszont egy biztonsági autós újraindításhoz hasonlóan nullázódnak.

  • Mick Schumacher szakított csapatával, hamarosan bejelentheti a nagy váltást

    Mick Schumacher szakított csapatával, hamarosan bejelentheti a nagy váltást

    Miként arról korábban mi is írtunk, Mick Schumacher nagy váltás előtt áll a karrierjében, ez a váltás pedig a jelek szerint megtörténik, a 26 esztendős versenyző ugyanis bejelentette, hogy két közös szezon után távozik az Alpine Hosszútávú-világbajnoki (WEC) programjából. Ezzel valószínűvé vált, hogy jövőre az IndyCarban folytatja.

    Schumacher 2022 végén szorult ki a Forma–1-ből, miután a Haas nem hosszabbította meg a szerződését. Ezután 2023-ban a Mercedes tartalékja volt, 2024-ben azonban visszatért a versenyzéshez a WEC-ben (egy évig párhuzamosan csinálta a kettőt), ahol az Alpine színeiben az utóbbi két szezon során három dobogós helyezést ért el. Ám eközben soha nem titkolta, hogy a formaautózás a fő szenvedélye, és miután sikertelennek bizonyultak a visszatérési kísérletei az F1-be, az idén októberben egy teszten kipróbálta az IndyCart.

    Mivel a Rahal Letterman Lanigan Racing színeiben megejtett indianapolisi gyakorlás jól alakult és Schumacher is pozitívan nyilatkozott a tapasztalatairól, már az utóbbi bő egy hónapban valószínűnek tűnt, hogy otthagyja a WEC-et az első számú tengerentúli formaautós széria kedvéért, a mostani bejelentés pedig gyakorlatilag minden kételyt eloszlatott.

    „Nagyon hálás vagyok ezért a két évért az Alpine Endurance Teamnél. Rengeteget tanultam a pályán és azon kívül is, és hálás vagyok mindenkinek, aki ennek része volt. A legjobbakat kívánom nekik a jövőre” – írta Schumacher a közösségi médiában, amire az Alpine így reagált: „Köszönjük, Mick! Öröm volt, hogy velünk voltál és együtt dolgozhattunk az elmúlt két évben. Sok sikert kívánunk a következő fejezethez!”

    Mick Schumacher
    Az indianapolisi teszten | Fotó: Penske Entertainment: Chris Owens

    Schumacher a jövőjéről semmilyen részletet nem árult el, de gyakorlatilag kizárható, hogy a WEC-ben folytatná. Ennek oka azonban nem az, hogy ne lett volna elég jó a sportautózáshoz, épp ellenkezőleg: az elmúlt két évben folyamatosan dicséretet kapott a tempójáért és a teljesítményét elnézve könnyedén felépíthetett volna magának egy karriert a WEC-ben (a Cadillac és a 2027-ben debütáló McLaren is érdeklődött iránta), a jelek szerint ez a sorozat azonban egyszerűen nem tudta betölteni azt az űrt, amit az F1-es búcsú hagyott benne.

    „Az IndyCar áll a legközelebb ahhoz, amit még vezetni szeretnék. Még fiatal vagyok, szóval annyit akarok versenyezni, amennyit csak lehet, és úgy érzem, itt az emberek igazán a motorsportért élnek. Tetszik az is, hogy a pilóta a csapat központi eleme, és előre viheti a csapatot” – nyilatkozta az októberi IndyCar-tesztje után.

    „Élvezni akarom a versenyzést, és ehhez meg kell találnom azt a közeget, ahol otthon érzem magam. Nem azt mondom, hogy Európa, a WEC vagy bármely más bajnokság nem ilyen, de úgy érzem, talán az együléses versenyzés az, amit mindig is csinálni akartam.”

    „Nem mehetek vissza a Forma–2-be, mert nyertem ott egy bajnokságot, így az IndyCar jó lehetőség lehet. Az elmúlt pár évben az volt a célom, hogy visszajussak a Forma–1-be, de ez az opció sem az idén, sem az elmúlt években nem nyílt meg. Egy ponton újra együléses autóban akarok versenyezni, és ehhez ez jó lehetőség” – mondta.

    A Schumachernek tesztlehetőséget biztosító Rahal Letterman Lanigan Racing rendelkezik szabad üléssel 2026-ra, a The-Race információi szerint pedig a német pilótára várnak. Hivatalos bejelentés az elkövetkező napokban érkezhet.

  • Verstappen miatt ismét szabályt módosítanak

    Verstappen miatt ismét szabályt módosítanak

    Max Verstappen nem az első alkalommal éri el (akaratán kívül), hogy az autósportban megváltoztassanak miatta egy kitételt.

    Annak idején miatta vezették be a Forma–1-ben a szuperlicenc-pontok rendszerét és a 18 éves alsó korhatárt a versenyzésben. Ezúttal nem a világbajnokságban, hanem a német hosszú távú sorozatban, az NLS-ben való részvételi feltételeket módosították Verstappen hatására, igaz, ellenkező irányban, vagyis könnyítésről döntöttek.

    Verstappen és csapattársa, a szimulátorversenyzőből lett GT-pilóta Chris Lulham leigázta a mezőnyt a szeptember végi futamon, amikor az F1-nek épp szünete volt, és a holland úgy gondolta, kedvtelésből rajthoz áll a Nürburgring Nordschleifén. Ugyanakkor még egy négyszeres F1-es világbajnoknak is ki kellett váltania a nürburgringi versenyzésre az itteni engedélyt.

    Azt a szimulátoros versenyzésben szerzett tapasztalatokra építve szerezte meg a pályán zajló vizsgán, anélkül, hogy GT-autókkal előtte valaha versenyzett volna, így az NLS szervezői úgy döntöttek, ezentúl szimulátorversenyzéssel is nyílhat út a „B” kategóriájú licenc birtoklásához: ehhez az NLS virtuális, télen rendezett változatában kell a négy futamból legalább hármon elindulni és megfelelő eredményeket szerezni, illetve a büntetéseket elkerülni. Ez a második legmagasabb kategóriájú jogosítvány a bajnokságban, a legerősebb autók vezetéséhez szükséges „A” licenchez továbbra sem elég önmagában az, ha valaki jól vezetett a virtuális világban.

    Ami még fontos, hogy valódi versenyautó vezetése nélkül ez az út sem járható, a vázolt „B” licenc elérése előtt a nemzetközi „D”-t meg kell szerezni.

  • Történelmi futammal és Michelisz 8. hellyel zárult a TCR World Tour 2025-ös szezonja

    Történelmi futammal és Michelisz 8. hellyel zárult a TCR World Tour 2025-ös szezonja

    Véget ért a TCR World Tour, egyben Michelisz Norbert 2025-ös szezonja.

    Joshua Buchan győzelmét hozta a TCR World Tour makaói szezonzárójának második, egyben utolsó futama, amivel a 30 esztendős pilóta lett az első ausztrál a makaói futam 63 éves történetében, akinek sikerült nyernie a túraautósok mezőnyében. Meg is kellett dolgoznia a sikerért, hiszen valaki mindig támadta és védekezésre kényszerítette őt.

    Buchan a pole-ból kezdett, melllőle pedig Ma Qing Hua rajtolt. A magyar drukkerek eközben a 7. rajtkockát kellett figyeljék, hiszen innen indult az első futamon az első kör végén kieső Michelisz Norbert. A lámpák kialvása után Buchan maradt az élen, Ma azonban Micheliszhez hasonlóan két helyet veszített.

    Az élen ezután a 2. helyre felkapaszkodó Santiago Urrutia szorongatta Buchant, de utóbbi körről körre jól védekezett, mígnem a 7. körben az uruguayi megpróbált bevetődni az ausztrál mellé, a két autó azonban összeért, Urrutia pedig ezután Mikel Azconával is ütközött és bal hátsó defekttel a bokszutca felé vette az irányt.

    Josh Buchan, Makaó
    Ennyivel nyert Buchan Ma előtt | Fotó: TCR World Tour

    De nemcsak ő, hanem Azcona is erre a sorsra jutott, így a hajrában Ma volt az, aki nyomás alá helyezte Buchant, de végül hiába végzett mögötte kevesebb, mint fél másodperccel, a győzelmet nem tudta kicsavarni riválisa kezéből. A harmadik helyen Thed Björk, a negyediken Ignacio Montenegro, az ötödik pozícióban pedig Esteban Guerrieri végzett.

    Utánuk Néstor Girolami, Max Hart és Michelisz Norbert volt a sorrend, a magyar versenyző tehát nyolcadikként zárta a szezont, miután az utolsó körben nekiment az újdonsült bajnok Yann Ehrlacher-nek, aki ennek követeztáben a falnak ütközött.

    Michelisz a bajnoki pontversenyben is a 8. pozícióban zárt 290 ponttal, míg a 484 ponttal bajnok Ehrlacher mögött Thed Björk lett a második (460 pont), Esteban Guerrieri (385 pont) pedig a harmadik.

  • Michelisz a garázsból nézte végig a trónfosztását Makaóban

    Michelisz a garázsból nézte végig a trónfosztását Makaóban

    Kettős győzelmet aratott a Hyundai a TCR World Tour makaói szezonzáró hétvégéjének első futamán, ám Michelisz Norbert volt az a csapat három versenyzője közül, aki ebből kimaradt. A magyar versenyző ráadásul mától már nem is mondhatja magát a sorozat uralkodó bajnokának, miután Yann Ehrlacher bebiztosította a címet.

    Michelisz a negyedik helyről kezdte meg a futamot, ám a rajtnál ütközött Esteban Guerrieri Hondájával, a kör végén a bokszba kellett hajtania, autójának sérülése pedig a versenye végét is jelentette – mint utólag elmondta, a lengőkar hajlott el a Hyundaiban.

    A pole-ból csapattársa, Néstor Girolami indult, aki meg is őrizte a vezetést Ehrlacher előtt, a legnagyobb rajtot viszont a harmadik Hyundaijal Mikel Azcona produkálta, aki hetedikként indulva – Micheliszék balesetéből is profitálva – az első kör végére a harmadik helyen találta magát. A spanyol aztán a tízkörös verseny hetedik körében Ehrlacher mellett is elment, a Lynk & Co franciája nem is nehezítette meg a dolgát, hiszen így is elegendő pontelőnnyel állt legközelebbi üldözőjéhez, Thed Björkhöz képest ahhoz, hogy behozhatatlan távolságra nyúljon el tőle a tabellán.

    Girolami idei harmadik győzelmét szerezve megnyerte a makaói első versenyt, Azconával kiegészülve pedig meglett a Hyundai idei második kettős győzelme (az ausztráliai első futam után, amit Michelisz nyert meg a spanyol előtt).

    Ehrlacher bejött harmadiknak, és mivel Björk csak az ötödik helyen végzett, 40 pontra nőtt köztük a különbség, miközben a szezon utolsó futamán, vasárnap legfeljebb 30 szerezhető a győzelemmel, vagyis a francia ezzel a WTCR 2020-as és 2021-es megnyerése után ülhet fel ismét az aktuális TCR-csúcssorozat trónjára.

    Michelisznek, aki az előző két szezon bajnoka volt, a Hyundai gyenge szezonkezdete miatt már régóta nem volt reális esélye a címvédésre. Mostani nullázásával a hetedik helyre csúszott a tabellán, de ezt követően is pozitív kicsengésű értékelést adott közösségi oldalán.

    „Nagyon rövid volt számomra az első futam itt Makaóban. A rajt után rögtön volt egy kontakt a jobb első kerekemen, és elhajlott a lengőkarom. Vissza kellett jönnöm a bokszba, nagyon sok pozíciót veszítettem. Megpróbáltuk megjavítani az autót, de sajnos nem tudtuk, úgyhogy hosszú idő óta ez egy olyan futam, amin nem szereztem pontot – nem is tudom, mikor volt ilyen utoljára” – mondta.

    Valóban már több mint két éve, hogy Michelisz pont nélkül maradt a bajnokság egy futamán, akkor a hungaroringi hétvége második versenyén szintén egy ütközés okozta a vesztét.

    „Holnap még mindig van egy lehetőségem, mert az autó most is jónak érződött a felvezető körön. Igyekszem jó rajtot venni és a szezont egy erős eredménnyel zárni” – tette hozzá Michelisz, aki a hetedik helyről kezdi meg az idény utolsó futamát közép-európai idő szerint hajnali 4 órakor.

  • Michelisz jó esélyt lát a szenzációs sorozata folytatására

    Michelisz jó esélyt lát a szenzációs sorozata folytatására

    Michelisz Norbert a 4. helyet szerezte meg az időmérőn Makaóban, így minden esély adott, hogy zsinórban a hatodik évben is szerezzen dobogós eredményt a nehéz utcai pályán, amikor van itt versenye.

    Az már biztos, hogy a magyar versenyző nem védi meg a bajnoki címet a TCR World Tour bajnokságban, de a szép szezonzárásra jók a kilátásai ezzel a kvalifikációs eredménnyel.

    „Picit csalódott vagyok, mert a tegnapi nap után úgy éreztem, meglehet a pole pozíció. Az autó nagyon jónak érződött, de valahogy az első pillanattól kezdve nem igazán találtam a ritmust, küszködtem picit a tapadással. Mindenesetre igyekeztem jó köröket teljesíteni, néha el kell fogadni, hogy az embernek ilyen lehetőségei vannak” – mondta Michelisz a Facebookra feltöltött értékelésében.

    „Csapat szempontból szerintem jó időmérőt zártunk, Néstor [Girolami], ami mindenképpen bizakodásra ad okot, és a saját szempontomból minden esély megvan rá a 4. helyről, hogy holnap dobogóra álljak, és pontosan ez lesz a célom.”

    2017-től kezdve minden évben, amikor volt versenye Makaóban, Michelisz hivatalos volt díjátadóra (ez zsinórban öt alkalmat jelent), 2010-ben pedig itt szerezte az első győzelmét a TCR World Tour egyik elődjének tekinthető WTCC-ben. A második, vasárnapi futamon nehezebb dolga lesz a fordított rajtrács miatt, azt a 7. helyről indulva várhatja majd.

    A hétvége makaói programja és a TCR World Tour versenyeinek időpontja itt tekinthető meg.

  • Makaóban fejezi be a szezont Michelisz, mutatjuk a menetrendet

    Makaóban fejezi be a szezont Michelisz, mutatjuk a menetrendet

    Michelisz Norbert idén utoljára áll rajthoz, de Makaóban a híres utcai pályán más kategóriákban is összecsapnak a pilóták: a Formula Regional, az F4 és a GT-versenyzés különböző régióiból gyűlnek össze a legjobbak.

    TCR World Tour, Makaó

    • november 14. péntek: időmérő 5:10-, közvetítés: Sport 1
    • november 15. szombat: futam 6:20-, közvetítés: Sport 1
    • november 16. vasárnap: futam 4:00-, közvetítés: Sport 2

    Formula Regional, Makaó

    • november 13. csütörtök: időmérő 8:50-
    • november 14. péntek: időmérő 7:30-
    • november 15. szombat: futam 9:15-
    • november 16. vasárnap: futam 8:30-

    F4, Makaó

    • november 14. péntek: időmérő 6:30-
    • november 15. szombat: futam 4:40-
    • november 16. vasárnap: futam 2:15-

    GT, Makaó

    • november 14. péntek: időmérő 8:40-
    • november 15. szombat: futam 7:35-
    • november 16. vasárnap: futam 5:35-