Kategória: SIM LIGA

  • Hamarosan versenyezhetünk is a SnowRunner off-road szimulátorban

    Hamarosan versenyezhetünk is a SnowRunner off-road szimulátorban

    Május 31-én érkezik a Season 7: Compete & Conquer dlc a SnowRunnerhez, amelynek középpontjában a versenyzés fog állni.

    A versenyek helyszínéül az amerikai Heartland peremén, a Tennessee államban található Burning Mill fog szolgálni majd – írja a Traxion.gg.

    Ez a terület a való világban nagyban támogatja a versenyzés minden típusát. Mivel SnowRunner-ről van szó, a versenyzés közben eléggé piszkosak leszünk majd.

    A játékosok két új járműre szállhatnak fel, amelyekkel versenyezhetnek. Az egyik a Gor by-4, egy könnyű buggy típusú autó, amire elég nagy gumikat szereltek. A másik a Sprinter 43-19, amely egy Dakar-stílusú teherautó, amely a sebességre van beállítva.

    A versenyzés időfutam-versenyeket és ellenőrzőpontos futamokat tartalmaz majd, amelyeken más SnowRunnerek ellen versenyezhetünk majd földutakon és off-road pályákon.

    A Season 7: Compete & Conquer a SnowRunner Year 2 előfizetés része, amely 24,99 dollárért (kb. 9000 Ft) vásárolható meg.

    A Season önállóan is elérhető lesz, de ennek az árát még nem hozták nyilvánosságra. Az idei év többi szezonja 6,99 dollárba (kb. 2500 Ft) került.

    Május 31-én érkezik a Next Gen frissítés is. Az Xbox Series X|S vagy PlayStation 5 konzolokon játszani vágyó SnowRunnerek mostantól 60 FPS-re, 4K UHD feljavított grafikára, gyorsabb betöltési időre és mélyebb mélységélességre épülő rendszereken élvezhetik majd a sárban és hóban dagonyázást.

    Ugyanígy a következő frissítéssel a Nintendo Switch SnowRunnerek is bekapcsolódhatnak a crossplay buliba. A Switch-felhasználók mostantól crossplay-támogatással versenyezhetnek a PC-n, PlayStationön vagy Xboxon játszók ellen.

  • Kevin Magnussen is beszáll az E-Sport világába

    Kevin Magnussen is beszáll az E-Sport világába

    A hónap elején jelentette be az Asetek SimSports, hogy szerződtették Kevin Magnussen Forma-1-es versenyzőt márkájuk nagykövetének.

    Magnussen állítólag szorosan együttműködik majd az Asetek mérnökeivel, hogy a Forma-1-es autók valódi érzését hozzák be a szimulátoros eszközök világába – írja a Traxion.gg.

    Magnussen jelenleg a 2022-es Forma-1-es bajnoki szezonban a Haas F1 Team versenyzője, korábban azonban a McLarennél nagy szerepet játszott a csapat szimulátorának fejlesztésében.

    Rengeteg olyan szimulátoros felszerelés van, amely azt állítja, hogy egy F1-es autót utánoz, de célt téveszt, mert olyan emberek tervezték, akiknek nincs F1-es versenyzői tapasztalatuk” – mondta Magnussen.

    Magnussenre állítólag nagy hatással volt az Asetek termékcsaládja, és a márka nagyköveteként azon fog dolgozni, hogy még jobbá tegye ezeket a termékeket. Ez túlmutat az eszközök népszerűsítésén és a márkaépítésen.

    A Kevin-nel való partnerségünk sokkal több, mint egy márkaépítési megállapodás, ami csak arról szólna, hogy az ő aláírását tesszük a termékeinkre” – mondta André Sloth Eriksen, az Asetek alapítója és vezérigazgatója.

    Példaként említhetjük, hogy a következő hetekben Kevin jelentős időt fog a laborunkban tölteni, ahol szorosan együttműködik mérnökeinkkel a kormány base-hez szükséges lehető legjobb firmware kifejlesztésén.

    Az Asetek márka meglehetősen új a szimulátoros versenyzés világában, hiszen csak tavaly mutatták be termékcsaládjukat.

    Jelenleg az Asetek SimSport kínálja az Invicta hidraulikus pedálokat, a Forte loadcell pedálokat, és nemrég egy pár Invicta Sim Racing cipővel egészítették ki a termékpalettájukat.

  • A folyamatos fejlődés a cél az F1-es játéknál

    A folyamatos fejlődés a cél az F1-es játéknál

    Az EA vezetői elmondták, bíznak abban, hogy a Forma-1-es játékuk – kezdve az F1 22-vel – folyamatosan fejlődni fog az elkövetkező években.

    Miután az Electronic Arts még 2021 februárjában 1,2 milliárd dollárért megvásárolta a brit Codemasters versenyjáték-fejlesztőt, a közelgő EA SPORTS F1 22 játék az első olyan Forma-1-es cím, amelyben a redwoodi székhelyű játékóriás jelentős szerepet vállalt.

    Egy nemrégiben tartott sajtókonferencián szóba kerültek az EA ambíciói a birminghami székhelyű F1-játékcsapattal kapcsolatban.

    Ez a csapat rendkívüli… Mindig is hihetetlenül magas színvonalú játékot készített. Valójában ez volt a mozgatórugója a felvásárlásnak, hogy az F1-et bevigyük az EA SPORTS márka portfóliójába” – magyarázta Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója.

    Az EA hatása minden eddiginél jobban látszik, a legújabb játék például nevet is változtatott, F1 22-re váltva az F1 2021, F1 2020 helyett.

    A játék idén sokkal egyértelműbb EA-identitással fog rendelkezni, ahogy az a prezentáció egy részén és a marketing módján keresztül is látszik majd” – magyarázta a játék vezető kreatív igazgatója, Lee Mather.

    Ez az első év, amikor az EA részeként fejlesztettük a játékot. Mindig is az volt a fejünkben, hogy amikor úgy érezzük, hogy eljött a megfelelő pont, akkor tesszük be a játékot az EA Games zászlója alá.

    Bár az EA már a 2021-es játék megjelenése előtt felvásárolta a Codemasterset, annak a játéknak a fejlesztésében még kevés szerepe volt a csapatnak.

    Az F1 a világ legnépszerűbb sportága, és folyamatosan nő a rajongás érte világszerte. Ha ezt párosítjuk egy rendkívüli fejlesztőcsapattal, amelyik kiváló minőségű termékeket készít, akkor úgy gondoljuk, hogy ez egy hihetetlen lehetőség” – lelkendezett Wilson az eredményhirdetésen.

    Úgy gondoljuk, hogy ez az üzletág egyre erősebb lesz, és a játék is folyamatosan fejlődni fog.

    Az F1 22 július 1-én jelenik majd meg világszerte.

  • Két új pálya is érkezik hamarosan az iRacingbe

    Két új pálya is érkezik hamarosan az iRacingbe

    Fuji és az ausztrál Sandown is szkennelve lett az iRacing által, így valószínűleg a 3. szezonban már letölthetőek lesznek.

    Közeledik az iRacing 2022-es második szezonjának vége. A 2022-es szezon 3. szezonja a jövő hónapban kezdődik majd.

    iRacing a megszokás teremtménye, így egy új tartalmat tartalmazó új build szinte természetes a szezon végén és az új szezon elején.

    Ezzel együtt körülbelül ez az az idő, amikor elkezdenek szivárogtatni néhány információt, és képeket az új tartalmakról.

    Az elmúlt héten három ilyen példa is volt. Az első ilyen a japán Fuji Speedway-t mutatja be.

    A Fuji Speedway az 1960-as évek elején épült, és az 1980-as években az FIA sportkocsi-világbajnokság és a nemzeti szériák használták leginkább.

    A pályát 2000-ben a vásárolta fel a Toyota Motor Corporation, és közel 30 év kihagyás után 2007-ben adott otthont a Forma-1-es Japán Nagydíjnak, a Honda tulajdonában lévő Suzuka helyett.

    Mindössze kétszer rendeztek rajta F1-es nagydíjat, majd 2009-től a Japán Nagydíj visszatért Szuzukába – bár az utóbbi két eseményt törölni kellett.

    A Fuji Speedway rendelkezik az egyik leghosszabb egyenessel az ismert pályák között, melynek hossza 1,475 km.

    A másik helyszín az Ausztráliában található Sandown International Raceway mely kisebb nagyobb kihagyásokkal 1962 óta rendez Supercars versenyeket.

    A pálya az iRacing és a Supercars sorozat megállapodásának következő mérföldköve, miután a mostani szezonban csatlakozott a platformhoz Winton, korábban pedig már vezethettek a virtuális versenyzők Bathurstben, Phillip Island-en és az Oran Parkban is.

    A harmadik nagy bejelentést egyelőre homály fedi, miután az iRacing csak egy piciny részét mutatta be az autónak. Vajon melyik jármű érkezhet majd a platformra? Jöhetnek a tippek!

  • Keresi a tehetségeket a Lamborghini E-Sport csapata

    Keresi a tehetségeket a Lamborghini E-Sport csapata

    A Lamborghini bejelentette, hogy a népszerű The Real Race E-Sport bajnokság sorozatban harmadszor is visszatér.

    A széria győztese pedig garantáltan helyet kap a Lamborghini nemrég bejelentett hivatalos E-Sport csapatában.

    A The Real Race 2022-es kiadása ismét három különálló régióra oszlik: Európa/Közel-Kelet/Afrika (EMEA), Észak-Amerika/Latin-Amerika (NALA) és Ázsia és a csendes-óceáni térség (APAC).

    A küzdelem az Assetto Corsa Competizione (ACC) platformján fog zajlani és a Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO2 autót fogja használni, amelyet nemrég mutattak be az ACC Challengers Pack DLC részeként.

    A 2021-es regionális versenyeket Jordan Sherratt (EMEA), Fidel Moreira (NALA) és Andrew O’Hara (APAC) nyerte, Sherratt pedig azóta már Giorgio Simonini és Gianfranco Giglioli mellett a Lamborghini E-Sport csapatának a tagja lett.

    A kiemelkedő érdeklődés miatt a formátumot 2022-re átalakították, így négy kezdeti selejtező, egy csoportkör, az utolsó esélyes futam és egy döntő határozza meg az összesített győzteseket.

    A négy selejtezőfutam legjobb 24 versenyzője jut tovább a régió-specifikus csoportkörbe, ahol hat napon keresztül naponta két futamot rendeznek.

    A pontverseny első 15 helyezettje kvalifikálja magát az egyes régiók döntőjébe, ahol az utolsó esély futamán egy további versenyző csatlakozik hozzájuk, így három 16 versenyzőből álló rajtrács jön létre.

    Arról, hogy a verseny összesített győztese hogyan fog eldőlni, egyelőre nem állnak rendelkezésre részletek, de a legvalószínűbb forgatókönyv szerint az első három regionális győztes között a Lamborghini Sant’Agata-i bázisán rendezendő „szétlövés” lesz, hasonlóan a 2021-es eseményhez.

    Az idei verseny nyereményalapja összesen 15 000 euró, és minden regionális döntő győztese 2000 eurós Amazon-utalványt kap. Az egyes regionális döntők első hat helyezettje garantáltan részesül a nyereményalapból.

    A Lamborghini The Real Race versenyen bárki részt vehet, aki rendelkezik az Assetto Corsa Competizione PC-s verziójával.

    A versenyzőknek legalább 16 évesnek kell lenniük, és a Lamborghini Esports hivatalos weboldalán keresztül kell regisztrálniuk.

  • Charles Leclerc lett a 2022-es Forma-1-es játék arca

    Charles Leclerc lett a 2022-es Forma-1-es játék arca

    A július 1-jén megjelenő vadonatúj Forma-1-es videojáték, az F1 22 megjelenése előtt az EA Sports bejelentette Charles Leclerc szerződtetését.

    A világbajnoki éllovas a játék világverziójának borítóján a középpontban lesz, mellette Lando Norris és George Russell áll majd.

    A háromnapos korai hozzáféréssel járó prémium Champions Editionben a négy korábbi, még aktív világbajnok lesz látható.

    Ebben a verzióban Max Verstappen, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel és Fernando Alonso lesz látható a borítón.

    A korai hozzáférés mellett a Champions Edition tartalmaz egy időre szóló, Miami befolyásolta csomagot is.

    Lee Mather, a Codemasters F1 Senior Creative Directora nagyon örül, hogy a bajnokság éllovasa is részt vesz a vadonatúj játékban.

    Az F1 22 az F1 legjobb fiatal tehetségeit ünnepli, és izgatottan várjuk, hogy Charles Leclerc-kel még mélyebb kapcsolatot építhessünk ki” – mondta Mather.

    A Forma-1 új korszakának részeként megjelenő játékban Charles-szal az egész szezon során együtt fogunk dolgozni, hogy közelebb hozzuk a játékosokat az akcióhoz.

    Büszkén ünnepeljük korábbi világbajnokainkat is az F1 22 Champions Editionnel. Ők továbbra is inspirálják a versenyzők következő generációját, és megtiszteltetés, hogy együtt szerepelnek a kizárólag digitális változatunk borítóján.

    Charles Leclerc is nagy örömmel várja a közös munkát.

    Amikor gyerek voltam, akkor mindig a Forma-1-es játékokkal játszottam, és arról álmodoztam, hogy egy nap én is ott lehetek majd a mezőnyben. Hatalmas öröm, hogy részese lehetek az EA Sports családnak, és, hogy a játék borítóján én lehetek.

  • Hivatalos BTCC kiegészítő érkezik az rFactor 2-höz

    Hivatalos BTCC kiegészítő érkezik az rFactor 2-höz

    A BTCC 2022 májusától az rFactor 2-ben is képviselteti magát, méghozzá a Toyota és az Infinit 2021-es specifikációjú autóival.

    Miután az elmúlt évtizedben kevés hivatalos BTCC-s játéktartalom volt, a 2021-es szezonból származó Toyota Corolla GR és Infiniti Q50 az rFactor 2 májusi, Q2-es frissítésének részeként válik majd elérhetővé.

    A Traxion.gg információ szerint a fizetős DLC-ként elérhető autók a tavaly használt versenyzőket és festéseket fogják tartalmazni.

    A Toyotánál ez Rory Butchert és Sam Smelt, az Infinitinél pedig Aiden Moffatot és Ashley Suttont jelenti.

    Az autókat a bajnoksággal és a csapatokkal együttműködve lézerszkennelték be, a versenyzők adatai mellett pedig a Goodyear valós beszállítótól származó gumiabroncsadatokat is felhasználták.

    Butcher a 2021-es BTCC-szezonban három futamgyőzelmet szerzett a Corollával, és hetedik lett a bajnoki tabellán, míg Sutton a Q50-essel fölényesen szerezte meg a pilóták bajnoki címét – ez volt az eddigi harmadik címe.

    Mindkét 2021-es specifikációjú jármű a TOCA/Swindon Powertrain motorját használja. A Toyota elsőkerék-hajtású, míg az Infiniti hátsókerék-hajtású.

    Ezek akkor lesznek elérhetőek, amikor a nemrég bemutatott Brands Hatch és Donington Park is megérkezik a platformra. Silverstone már most is elérhető.

    A fejlesztő Studio 397 és a Motorsport Games bejelentése azt is kiemeli, hogy a Toyota és az Infinit csak az első fecskék, és az rFactor 2-be még több BTCC autó érkezik majd az év folyamán.

    Az árakat és a végleges megjelenési dátumot még nem hozták nyilvánosságra.

  • A Next Level Racing lett a Ferrari legújabb partnere

    A Next Level Racing lett a Ferrari legújabb partnere

    A Next Level Racing bejelentette, hogy technikai és promóciós partnerséget kötött a Ferrari E-Sport csapatával.

    A megállapodás értelmében a Scuderia Ferrari Velas Esports Team a Next Level Racing cockpitjeit fogja használni a professzionális szimulátor versenyeken, de a két márka technikai és promóciós téren is együttműködik majd.

    Igazán hihetetlen, hogy egyesíthetjük erőinket a Ferrarival, a motorsport és a szimulátoros versenyzés globális vezetőjével”mondta Hess Ghah, a Next Level Racing vezérigazgatója.

    A legjobbak legjobbjaival lépünk partnerségre, erősen összpontosítva arra, hogy az elkövetkező években kiépítsünk egy technikai együttműködést a Scuderia Ferrari Velas Esports csapattal, és hogy a szimulátor versenyzést fejlesszük, ezzel is a profi E-Sport-ot a következő szintre emelve.

    A Next Level Racing rendkívül aktív hónapokat tudhat maga mögött, hiszen több szimulátoros terméket is piacra dobott. A legutóbbi példák közé tartozik a Next Level Racing F-GT Elite iRacing Edition cockpit, a Next Level Racing GTElite szimulátor és a magával ragadó Motion Plus platform.

    A „több évre” szóló megállapodással a Next Level Racing és az olasz márka „szorosan együttműködik majd a különböző globális szimulátoros versenyprojekteken”. Arról azonban, hogy ezek milyen formában valósulnak meg, még nem hoztak nyilvánosságra konkrét részleteket.

    A Ferrari az elmúlt években sikeresen lépett be az E-Sport szintérre saját sorozatával, amelynek győztese a Scuderia Ferrari Velas Esports Team soraiba lépett.

    A tavalyi győztes, Kamil Pawlowski nemrég vette át trófeáját a Ferrari Forma-1-es pilótáitól, Charles Leclerc-től és Carlos Sainztól, ezzel is kiemelve a gyártó elkötelezettségét a szimulátoros versenyzés iránt.

  • Új szerepkörben folytatja a M1RA szimulátor-világbajnoka

    Új szerepkörben folytatja a M1RA szimulátor-világbajnoka

    Báldi Gergő 2019-ben és 2020-ban a túraautó-világkupa (WTCR) hivatalos e-sport bajnokságának online győztese volt a M1RA Esports színeiben, tavaly már valódi versenyautóban szerzett dobogós helyezéseket a M1RA-val, idén pedig a csapat Driver Academy szárnyának menedzsereként lép vezetői szerepkörbe.

    Az Európában nemzetközi autós gyorsasági bajnoki címeket szerző, Magyarországon többször az év versenycsapatának megválasztott M1RA 2020-ban indította el a Driver Academy programját, amely keretében fiatal autóversenyzőket oktat, akik a szakmai ismeretek mellett a közlekedésbiztonsággal is kiemelten foglalkoznak.

    A munka java a Swift Cup Europe bajnokságban zajlik, amely kiváló belépő sorozat a túraautózás nemzetközi vérkeringésébe. Jó példa erre a legsikeresebb magyar autóversenyző, Michelisz Norbert története, hiszen a WTCR 2019-es bajnoka is a Suzuki márkakupában kezdte a versenyzést.

    2022-ben Báldi Gergő lett a M1RA Driver Academy csapatának menedzsere, így feladatkörébe tartozik, hogy összefogja a Swift Cupban zajló szakmai munkát. Ebben a szezonban a két fiatal tehetség, a 14 éves Bucsi Attila és a 15 éves Csermely Móric szakmai fejlődése került a fókuszba.

    Új szerepkörbe kerültem, amit az elején még biztosan meg kell szoknom, mégis nagyon motivál ez az izgalmas kihívás – fogalmazott Báldi Gergő, aki tavaly még autóversenyzőként képviselte a M1RA-t, többször is dobogós helyet megszerezve a Swift Cupban.

    Az új feladata közel áll hozzá, hiszen a hatodik félévét tölti a Budapesti Műszaki Egyetemen (BME) műszaki menedzser szakon, valamint több területen is belekóstolt már egy csapat menedzselésének a világába.

    Az egyetemen a mérnöki és a gazdasági terület egyaránt hangsúlyos, ami számomra azért fontos, mert az új szerepkörömben éppen erre a tudásra kell majd támaszkodnom – árulta el Báldi Gergő, aki gyakorlati szinten sem a nulláról kezdi a munkát.

    Tavaly fontos tagja volt a BME Formula Racing Team csapatának, amely a legjobb magyar alakulatként az összesített ranglista 11. helyén végzett a világ egyetemeinek szervezett versenyautóépítő és -üzemeltető versenyében. Ez a helyezés a valaha volt második legjobb magyar eredmény a 2016-os 9. hely után, amikor is a M1RA egyik alapító tagja, Boriszov Dániel volt a BME FRT csapatkapitánya.

    Megtanultam, milyen fontosak a felelősségi körök és az egymás iránti bizalom egy sikeresen működő csapat életében. Mindez segít betartani a M1RA egyik alapvetését is, miszerint a versenypályán a biztonság az első – osztotta meg Báldi Gergő a legfontosabb tapasztalatait.

    Gergő amellett, hogy 2019-ben és 2020-ban szimulátoros túraautó-világbajnok volt, szervezte a M1RA e-sportcsapatának életét, és most ebből is meríthet.

    Olyan ez, mint amikor a szimulátorból átülsz a valódi versenyautóba: sok minden hasonló, de vannak új ingerek – hasonlította össze a két világot Báldi Gergő. – Az e-sportcsapat esetében a legtöbb dolgot el lehet intézni a gép előtt ülve, a Driver Academy-s feladatok viszont több személyes jelenlétet és odafigyelést követelnek.

    Báldi Gergő szimulátoron is dolgozik a két fiatal autóversenyzővel, és mind Bucsi Attila, mind Csermely Móric esetében bizakodó a hétvégi Swift Cup-szezon rajtja előtt.

    Attilával már a harmadik éve dolgozik a csapat, tavaly ő volt a bajnokság legjobbja, kiemelkedett a mezőnyből. Ennek ellenére nem kényelmesedett el, a téli szimulátoros munka során is láttam rajta, hogy mennyire motivált. Hasonló teljesítményt szeretnénk látni tőle, mint az előző idényben, és remélhetőleg még egy lapáttal rá tud tenni. Móric most érkezett hozzánk, még az ismerkedési szakaszban járunk, folyamatosan fejlődik a közös nyelvünk. Nagyon biztató, hogy az eddigi tapasztalatok alapján nemcsak hallgat ránk, hanem képes is alakítani a vezetési stílusát a megbeszéltek szerint – foglalta össze Báldi Gergő.

    A Swift Cup Europe-idény április 29-én rajtol az ausztriai Salzburgringen, és hat versenyhétvégéből áll, a Hungaroringre július 8-10-én érkezik a mezőny.

    A Swift Cup Europe 2022-es idényének programja:

    1. forduló: Salzburgring, 2022. április 29.-május 1.
    2. forduló: Red Bull Ring, 2022. június 3-5.
    3. forduló: Hungaroring, 2022. július 8-10.
    4. forduló: Grobnik, 2022. július 22-24.
    5. forduló: Slovakiaring, 2022. augusztus 19-21.
    6. forduló: Poznań, 2022. szeptember 30.-október 1.
  • Megérkezett a RaceRoom-ba a 2021-es WTCR szezon

    Megérkezett a RaceRoom-ba a 2021-es WTCR szezon

    A 2021-es FIA WTCR szezon hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a RaceRoom Racing Experience PC-szimulátorban.

    A FIA Túraautó Világkupa legutóbbi szezonja saját autócsomagot kapott a RaceRoomhoz, beleértve a legújabb Hyundai és Audi TCR modelleket.

    A fizetős letölthető tartalomként elérhető autócsomag opcionális frissítésként tartalmazza majd az összes valós versenyzőt, csapatot, autót és festést a tavalyi szezonból – egy olyan évből, amikor Yann Ehrlacher sorozatban másodszor szerezte meg a WTCR bajnoki címét a Cyan Racing Lynk & Co. számára.

    2021 persze magyar sikerektől is hangos volt volt. Portugáliában a Honda gyári versenyzője, Tassi Attila megszerezte élete első győzelmét, Michelisz Norbert pedig egy nehézkes év után, a szomszédos Csehországban tudott győzedelmeskedni.

    Ezen kívül a Zengő Motorsport is nagyszerűen zárta az évet, hiszen Oroszországban mindkét futamot behúzták.

    Talán a legjelentősebb újdonság a Hyundai Elantra N TCR és a legújabb specifikációjú Audi RS 3 LMS TCR megjelenése. A 2021-ben használt többi TCR autó – CUPRA León Competición, Lynk & Co 03 TCR és Honda Civic Type R TCR – már elérhető a szimulátorban.

    Bár az új csomag a 2021-es szezon autóit is tartalmazza, több pálya nem lesz elérhető. A Circuito do Estoril, az Autodrom Most, a Sochi Autodrom, a Circuit Pau-Arnos és az Adria International Raceway is hiányozni fog.

    A RaceRoom régóta erős támogatója a WTCR-nek – korábban WTCC-nek – hiszen 2013 óta kínál szezonspecifikus autókat és festéseket. Korábban eWTCR esportversenyeket is rendezett, legutóbb 2020-ban, amelyet Baldi Gergő nyert meg.

    A 2021-es WTCR autócsomag már megvásárolható PC-n 21,95 euróért.