Jól kezdődött Molnár Martin számára a négyfutamos WSK Super Master Series első hétvégéje az olaszországi Lonatóban. A 69 fős OKJ kategória időmérőjén csoportjában a második, összesítettben pedig hatodik lett. A küzdelmes előfutamok után az elődöntőben értékes, bajnoki pontokat érő hatodik helyezést szerzett.
Kibővült és meg is erősödött a WSK mezőnye a Super Master Series első futamára, amelyen az idén először a gyári csapatok versenyzői is rajthoz álltak. Molnár Martin az erősebb mezőnyben is megállta a helyét, hiszen az időmérőn, csoportjában a második időt futotta, mindössze 0,041 másodperccel maradt el az első helytől. Összesítettben pedig a hatodik helyet szerezte meg.
Az előfutamok során így minden alkalommal a második helyről indult és küzdelmes versenyeken végzett az 5–6. helyen. Az utolsó előfutama lett volna a legjobb, ahol harmadiknak futott be. Azonban a rajtnál, a sárga vonal előtt az első helyezett megfékezte a gokartját, így Martin előbb ért át rajta, ezért 10 másodperc büntetést kapott és 18. lett.
Pénteken és szombaton is nagyon jó volt a tempója, ami azonban vasárnapra elfogyott. Az elődöntőben a második helyen is állt, végül hősiesen küzdve a hatodik helyen futott be, amiért hét bajnoki pontot kapott. A döntőbe méginkább tempó hátrányba került, ahol a 21. helyet szerezte meg.
Fotó: Molnár Martin
„Az első három napunk nagyon jól sikerül – mondta Martin. – Az időmérőn jó volt a tempónk. Az előfutamokon volt pár apró hibám, de még azok is jól alakultak. Vasárnapra viszont nagyon visszaesett a gokartom tempója. Próbáltam így is kihozni a lehető legtöbbet a döntőből és az elődöntőből. Ennél jobb eredményt szerettem volna elérni, de két hét múlva, a második futamon javíthatunk.“
A WSK Super Master Series február 8–10-e között folytatódik a második futammal, szintén Lonatóban.
Idén futja teljes első szezonját az OK (Senior) kategóriában a 14 éves Krózser Menya, aki új csapatban, a Ward Racingben debütál. Az olasz WSK sorozat első futamát a gimnáziumi felvételi miatt hagyta ki, de a héten már a WSK Super Master Series első állomásán, Lonatóban versenyez.
Tavaly nőtte ki Krózser Menya az OKJ (OK Junior) kategóriát és döntött úgy a pályafutását egyengető MHH Kart Team, hogy nem várják meg az év végét, hanem azonnal kategóriát váltanak.
Menya egy WSK és egy Rotax Max versenyen indult tavaly a Senior kategóriában, két különböző csapattal, idén pedig egy harmadik alakulattal a Ward Racinggel kezdte a szezont.
Fotó: MHH Kart Team // Krózser Menya, WSK Super Master Series, Lonato
„Az utolsó három futamomat három különböző csapattal teljesítettem, ami nagyon tanulságos volt – mesélte Menya. – Nagyon jó szakemberekkel dolgozhattam együtt és sokat tanultam tőlük.“
Az OKJ és az OK kategória között már nem változik a váz, de a motor és a gumi igen.
„A váz ugyanaz, a motor viszont jelentősen erősebb, 40–43 lóerős (szemben az OKJ motorral, ami 30–33 lóerő) és nagy különbséget jelent a jobban tapadó gumi is. A motor miatt az egyenesben, a gumik miatt pedig a kanyarban gyorsabb az OK kart, főleg, amikor a power szelep ráhúz. Fizikálisan is sokkal erősebbnek kell lenned. A kanyarokban rendesen vállból és felkarból kell tolni a kormányt. Nagy a terhelés, Sarnóban mértek 3-4 G-s oldalterhelést is.“
Menya az OK kategóriában a három legjelentősebb sorozaton, a WSK-ban, az FIA Európa-bajnokságon és az Eb előtti felvezető versenyként szervezett Champions of the Future versenyeken indul.
„Már az első OK versenyemen nagyon jól éreztem a kartot, de ettől függetlenül sok apróságot kell megtanulni ahhoz, hogy gyors legyél. A Ward Racing nagyon erős, szerintem minden esélyem meglesz velük a győzelemre.“
A WSK első futamát, a Champions Cupot azonban Menya kihagyta, mert ekkor írta a gimnáziumi felvételit.
„Jobb lett volna versenyezni, de a felvételi is fontos volt – mosolyog. – Egy sportgimnáziumba jelentkeztem, ahova ha felvesznek, akkor a tanulás mellett több időm lesz a fizikai és mentális felkészülésre is. Nem akarom elkiabálni, de szerintem jó lett a felvételim. Érdemes volt ezt az egy versenyt beáldozni.
Fotó: MHH Kart Team // Krózser Menya, WSK Super Master Series, Lonato
A Champions Cupon egyébként is kevesebben indultak, de most a Super Master Seriesen többen leszünk OK-ban. Egy erős mezőnyben pedig mindig nagyobb kihívás versenyezni.“
Az idei tervei pedig elég egyértelműek: „Szeretnék minél jobb eredményt elérni, minél több tapasztalatot szerezni, amit a gokart után egy magasabb kategóriában is tudok hasznosítani.“
Kezdetét vette a legrangosabb gokart sorozat, a WSK, amely januárban hagyományosan egy önálló futammal, a Champions Cuppal, a bajnokok kupájával rajtol. Három magyar versenyzőnek is szurkolhattunk, Gender Tominak és Gáspár Beninek Miniben, míg Molnár Martinnak OK Juniorban.
Eredetileg az Adria Raceway-en indult volna a WSK szezon, a versenyzők és csapatok egy héttel korábban ezen a pályán vettek részt a kollektív teszten, ám technikai okok miatt váratlanul be kellett zárni a pályát.
A teljes mezőny így gyorsan átköltözött a South Garda Kartingra, rövidebb és népszerűbb nevén Lonatóba. A pénteki első szabadedzéseken ebből sokat nem látott a mezőny, ugyanis akkor a köd ereszkedett a pályára, hogy több bemenetet is törölni kellett.
Később jókora csúszással ugyan, de elkezdődhetett a program. A törölt edzések egy kicsit felborították a menetrendet, hiszen a versenyzők az első köröket általában nem a versenyre szánt motorral teszik meg, annak finomhangolása az időmérő előtti edzésre marad.
Ennek hiányában sokan az időmérőn tudták csak véglegesíteni a beállításaikat.
Bár hagyományosan a Champions Cup az egyik legnépesebb rendezvénye a WSK-nak, ezúttal a gyári csapatok nem álltak rajthoz, ami miatt a mezőny egy kicsit foghíjas volt.
Nem így a Mini kategóriában – ahol jellemzően nincsenek gyári csapatok –, ahol a világ minden pontjáról 92 nevezője volt a versenynek.
A magyar színeket ketten képviselték: Gender Tamás az időmérőn 49., Gáspár Benett pedig az 52. lett.
Mindketten az A elődöntőbe kerültek, ahol Gáspár 21., Gender pedig a 28. helyen végzett, így nem jutottak döntőbe.
Az OKJ (OK Junior) kategóriában Molnár Martinért szurkolhattunk, aki a 34 fős mezőnyben az időmérő 11. helyét szerezte meg. Az elődöntőben az igen előkelő 5. helyen végzett. A döntőben a rajt után a harmadik helyen is állt, de egy előtte történt baleset miatt visszaesett a hatodik helyre.
Végül ötödiknek futott be, de a spoilere beesése és egy korábbi incidens miatt kétszer öt másodperc büntetést kapott, amivel a 16. helyen végzett.
„Összességében jó hétvégénk volt, szerintem sikerült magamból kihozni a legjobbat – mondta Molnár Martin. – A teljesítményemmel elégedett vagyok, motorerőben és beállításban nem voltunk tökéletesek, de így is jó hétvégénk volt.”
A folytatásra nem kell sokat várni, hiszen a mezőny marad Lonatóban, ugyanis a hétvégén itt kezdődik a négyfutamos Super Master Series, ahol remélhetőleg már öt magyar versenyzőért szurkolhatunk.
Gender, Gáspár és Molnár mellett ugyanis rajthoz áll OKJ-ban Hideg Ádám, OK-ban pedig Krózser Menyhért. Ők a Champions Cupot a középiskolai írásbeli felvételi miatt hagyták ki, de már gőzerővel koncentrálnak idei első megmérettetésükre.
A WSK Champions Cup részletes eredményei itt találhatók.
Harcos futamok során Molnár Martin remekelt a WSK-szezon első önálló futamán, Lonatóban, a Champions Cupon. Az elődöntőben az előkelő ötödik helyen végzett. A döntőben a harmadik helyen is állt, végül ötödikként futott be, de tíz másodperces büntetést kapott, amivel a 16. helyre sorolták vissza. A versenytempójával azonban így is elégedett lehet.
Kalandosan kezdődött a WSK-szezon, hiszen a Champions Cup eredeti helyszíne, az Adria Speedway nem tudta fogadni a mezőnyt, így a versenyzők átköltöztek Lonatóba. Itt a köd nehezítette meg a fiatalok dolgát, több szabadedzést is törölni kellett. Ez nem jött jól Martin számára, hiszen a gokart végső finomhangolását nem tudták elvégezni az időmérő előtt.
Ennek ellenére a 34 fős OKJ-mezőnyben az időmérő 11. helyét szerezte meg. A három előfutamban 16., 11. és 13. lett, összesítettben pedig a 10. helyen jutott elődöntőbe. Itt a hétvége legjobb teljesítményét nyújtva, öt helyet javítva az ötödik helyen ért célba, taktikusan feladta a negyedik helyet azért, hogy a döntőben a számára kedvezőbb oldalról rajtolhasson.
Fotó: Molnár Martin // WSK Champions Cup, 2022
A döntőben az ötödik helyről rajtolva feljött a harmadikra, kedvezőtlen helyzetbe került, mert egy előtte kialakult baleset miatt ő is lelassult, majd folyamatosan az ötödik-hatodik helyen csatázott, végül ötödiknek futott be. A küzdelemben beesett az első lökhárítója, amiért öt másodperc büntetést kapott, illetve egy másik incidensért további öt másodperccel büntették, így a 16. helyre sorolták vissza.
„Összességében jó hétvégénk volt, szerintem sikerült magamból kihozni a legjobbat – mondta Molnár Martin. – Az időmérő után nem voltam felhőtlenül boldog és az egyik előfutamban is hibáztam. Az elődöntőben a tizedik helyről rajtoltam, sikerült feljönni az ötödikre. A döntőben jól rajtoltam, de az első körben volt előttem egy ütközés, ami miatt veszítettem pár pozíciót.”
Fotó: Molnár Martin // WSK Champions Cup, 2022
„Onnantól kezdve pedig elég nehéz volt előre jönni. Az utolsó körben megint volt előttem egy ütközés, amit szerencsére külső íven ki tudtam kerülni. Ötödiknek futottam be, a büntetés után lettem 16. helyezett. A teljesítményemmel elégedett vagyok, motorerőben és beállításban nem voltunk tökéletesek, de így is jó hétvégénk volt.”
A WSK-sorozat a héten, január 27–29-e között folytatódik a négyfutamos Super Master Series első versenyével, amelyet szintén Lonatóban rendeznek.
Egy héttel a szezonnyitó WSK Champions Cup előtt szintén Adrián rendezték a legerősebbnek tartott nemzetközi gokart sorozat, a WSK kollektív tesztjét. Ez Molnár Martin számára rutinfeladat volt, de jó alkalomnak bizonyult arra is, hogy egy kicsit visszaemlékezzen, mennyit fejlődött egy év alatt az OK Junior kategóriában.
„A hétvége legjobb sztorija az volt, hogy már egyedül be tudom tolni a gokartot” – nevetett Martin, pedig ez bizony nagyon nagy érdem. Az OKJ gokartot ugyanis nem könnyű életre kelteni. A kategóriába érkező fiataloknak ez az első egy–két évben nem nagyon szokott sikerülni.
A teszt az előre meghatározott protokoll szerint zajlott, több vázat, motort, karburátort tesztelt a csapat. Emellett Martinnak is jó alkalom nyílt arra, hogy újra lendületbe jöjjön az eddigieknél hosszabb holtszezon után.
Az elmúlt hetek így sem zajlottak eseménytelenül. Martin a Fit4Race program segítségével intenzív felkészülésbe kezdett, ebben az Egyesült Államokból származó új teljesítménytrénere, Jebrai Regan is segíti őt. A szakember a szezonnyitón már a helyszínen is gondoskodik Martin fizikális és mentális felkészítéséről, valamint az ideális táplálkozásáról is.
Kép: Molnár Martin, WSK
„Sokat erősödtem az elmúlt évben. Emlékszem, hogy tavaly ilyenkor, az első OKJ tesztemen egyfolytában a felhőket néztem, mert nem tudtam a nyakamat egyenesen tartani. Most nem mondom, hogy a nap végére nem fáradtam el egy kicsit, de ha lehetett volna, még mentem volna. Az időeredmények jók voltak, többször szerepeltem az első ötben, de ennek itt nem nagy a jelentősége.”
Rangos bajnokságban áll rajthoz
Molnár Martin a tavalyi első OKJ szezonjához hasonlóan idén is valamennyi WSK-futamon rajthoz áll, emellett az FIA Európa-bajnokság és a Champions of the Future sorozat szerepel a tervei között. Ebben a három bajnokságban használnak OKJ szabvány szerint készülő gokartokat, itt kell a legerősebb ellenfelekkel is megküzdeni.
„Tavaly volt már pár jó eredményem, ezeket szeretném idén felülmúlni. Felkészültem én is, a csapat is, akár holnap kezdődhetne az első verseny” – nyilatkozta a 13 éves versenyző. Erre nem kell sokat várni, hiszen a WSK Champions Cupot január 20–23-a között rendezik Adrián.
Motorsport Talent Management kötelékében folytatja pályafutását a túraautózás csúcskategóriái felé tartó Rácz Gergő. Az együttműködés részeként a fiatal autóversenyző 2022-ben a legendás brit túraautó-bajnokság (BTCC) állandó betétfutama, a MINI CHALLENGE márkakupa JCW kategóriájában indul a tavalyi bajnok EXCELR8 MOTORSPORT színeiben.
Rácz Gergő csatlakozik a Motorsport Talent Management (MOTAM) programjához, a túraautós pályafutásra készülő, tehetséges autóversenyző képviseletét a továbbiakban az autó-motorsport rendezvények nemzetközi szintű lebonyolításában már kiváló referenciákkal rendelkező Truck Race Promotion versenyzőmenedzsment ága látja el.
Az együttműködés első lépéseként a MOTAM megvizsgálta, hogy milyen nemzetközi lehetőségek merülnek fel a 16. születésnapját márciusban ünneplő tehetség számára a pályafutása további építése érdekében. A választás a legendás brit túraautó-bajnokság (BTCC) állandó betétfutamára, a MINI CHALLENGE JCW kategóriájára esett, ahol Rácz Gergő a tavalyi bajnokcsapat, az EXCELR8 MOTORSPORT kötelékéhez csatlakozik.
Fotó: MOTAM Kommunikáció
A JCW kategória a MINI CHALLENGE erősebb géposztálya, a márkakupában az F56-os kódjelű MINI alapjaira épített, egyforma versenyautókat használhatják a pilóták Goodyear slick gumikkal, szekvenciális sebességváltókkal, legalább 240 lóerős teljesítménnyel. A sorozat ideális továbblépési lehetőséget kínál Rácz Gergő számára, mert a túraautózás egyik központjában, az Egyesült Királyságban fejlesztheti a képességeit, jelentős létszámú helyszíni közönség előtt, kiforrott üzleti környezetben.
A sorozat a tervek szerint 2022. április 23-24. között a Donington Park National nyomvonalán kezdődik, a versenyzők 7 forduló során összesen 21 futamon állnak rajthoz olyan legendás helyszíneken is, mint Brands Hatch vagy Silverstone.
Fotó: MOTAM Kommunikáciő
A 2018-as autóversenyzői bemutatkozása után Gergő élete második versenyén a 3. helyet szerezte meg a Swift Cup Europe junior értékelésében a Salzburgringen, majd 2019-ben a 2. helyezett lett a 16 éven aluli versenyzők kategóriájában. A 2020-as szezon során pályafutása első abszolút futamgyőzelmét aratta Brnóban, majd 2021-ben a korábbiaknál erősebb, 1,4 literes, turbós autók mezőnyében indult. Abszolút 1. helyezést ért el a Salzburgringen és a Slovakiaringen, végül a kategória pontversenyének 4. helyén zárta a szezont.
Fotó: MOTAM Kommunikáció
Családjában van hagyománya a sportolásnak: édesapja korábban a Ferencváros labdarúgója volt, majd autóversenyzőként is kipróbálta magát. Fia is beleszeretett a sportágba, a sikeres szereplés érdekében szimulátoron és a Fit4Race program edzésein is készül. A versenyzés mellett Gergő angol kéttannyelvű gimnáziumba jár, ahol a magyar és történelem tantárgyakat kivéve mindent angol nyelven tanul, így már 15 évesen felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezett, és második idegen nyelvként spanyol képzésben is részt vesz.
A MOTAM a sportprogrammal kapcsolatos operatív feladatok lebonyolítása mellett ellátja Gergő sportszakmai képviseletét, részt vesz a karriertervezésben, együttműködési lehetőségek felkutatásában, a kommunikációban, valamint a személyes márkaépítés folyamatában is.
Fotó: MOTAM Kommunikáció
„Nagyon izgatott vagyok az angliai lehetőség miatt, a MINI CHALLENGE sok újdonságot tartogat a számomra a jobbkormányos vezetéstől kezdve a slick gumikon át a szekvenciális sebességváltóig. Az autó erősebb is az eddigieknél, újak lesznek számomra a pályák, így biztosan rengeteget kell majd tanulnom, de nagyon várom már. Szeretném, ha az EXCELR8 Motorsporttal jó eredményt érnénk el az újonc versenyzők értékelésében. Köszönöm édesapámnak, hogy mindenben mellettem áll és a MOTAM-nak is, hogy segítenek megtenni a következő lépést a pályafutásom során” – nyilatkozta Rácz Gergő.
„Sikeresen indult az együttműködésünk, és fontosnak tartom, hogy a MOTAM révén a magyar autósportban is létrejött egy olyan kezdeményezés, ami valódi szakértelemmel segíti a fiatal tehetségek előmenetelét. Úgy érezzük, hogy Geri pályafutása eljutott abba a szakaszba, amikor nemzetközi karrierépítésben gondolkodhatunk, és örülünk, hogy a MOTAM kidolgozott egy olyan tervet, ami sportszakmai és üzleti szempontból is lehetőségeket teremt a számunkra. Kedveljük az angol kultúrát és a MINI márkát is, így pont találkoztak az elképzeléseink. A magyar autósport-életnek sem kell hátat fordítanunk, Geri a hazai versenyeken továbbra is versenyez majd.” – mondta Rácz Gyula.
Justina Williams, az EXCELR8 MOTORSPORT tulajdonosa üdvözölte Gergőt a csapatban: „Nagyon örülök és izgatott vagyok, hogy lehetőségünk nyílik az együttműködésre Gergővel és a MOTAM-mal. A csapatnál nagyon várjuk, hogy nagy szerepet játszhassunk Gergő pályafutásában, ami a BTCC felé vezet. Meggyőződésem, hogy a MINI CHALLENGE JCW osztálya nagyon élvezetes lesz Gergő számára, megismerhet egy új autót, egy új csapatot és az Egyesült Királyság pályáit. Fényes jövőt látok Gergő előtt és nagyon büszke vagyok arra, hogy a részese lehetek.”
Őry Tamás, a MOTAM ügyvezető igazgatója hozzátette: „Büszkék vagyunk arra, hogy a gokartozás csúcskategóriájában versenyző Molnár Martin mellett Rácz Gergő révén egy túraautós tehetség is csatlakozik a MOTAM csapatához. Számos lehetőséget megvizsgáltunk, végül a versenyző céljait szem előtt tartva az Egyesült Királyságban állítottunk össze egy sportprogramot, figyelembe véve, hogy a túraautó-világbajnokság történetének legsikeresebb tagjai szinte kivétel nélkül a szigetországban is bizonyítottak. Bízunk benne, hogy Gerivel újabb sikertörténetet írhatunk, ebben számítunk az EXCELR8 MOTORSPORT felkészültségére. Köszönjük a MINI CHALLENGE promóterének és az EXCELR8 Motorsportnak, hogy lelkesen, nyitottan fogadták a megkeresésünket, és Rácz Gyulának is a bizalmat, hogy együtt dolgozhatunk Geri pályafutásának további építésén.”
Fotó: 2021 Mario Perrucca/Motorsportpictures; all rights reserved
A legmagasabb szintű gokart-bajnokságokban edződő pilóta a pályán és azon kívül is világszínvonalú háttérrel készül
Együttműködés indul a legmagasabb szintű gokart-bajnokságokban szereplő Molnár Martin és a Motorsport Talent Management (MOTAM) között, ennek jegyében a tehetséges versenyző sportprogramját és személyes márkaépítését a továbbiakban a MOTAM képviseli. Martin és családja, valamint a menedzsment arra törekszik, hogy az ígéretes teljesítményt közösen sikerekké formálják.
A Motorsport Talent Management szakmai hátterével folytatódik Molnár Martin gokart-versenyző pályafutásának építése. A 13 esztendős sportoló idén teljesítette negyedik szezonját a versenyzés világában; 2020-ban bajnoki címet szerzett az FIA közép-európai zóna-bajnokságban, a Central European Rotax Max Challenge-ben, valamint az osztrák Rotax Max Challenge-bajnokságban, MiniMax kategóriában. 2021-ben már az OK Junior géposztályban a WSK különböző sorozataiban, a Champions of the Future, a CIK-FIA Európa-bajnokság, valamint az IAME Euro Series futamain mérette meg magát.
Fotó: Mario Perrucca/Motorsportpictures/MOTAM Kommunikáció
Martin az ígéretes részeredmények után 2022-ben is az OK Junior kategória versenyein áll rajthoz, és a felkészülésében számíthat a MOTAM szakmai hátterére is. Az autó-motorsport rendezvények nemzetközi szintű lebonyolításában már kiváló referenciákkal rendelkező Truck Race Promotion versenyzőmenedzsment ága a sportprogrammal kapcsolatos operatív feladatok lebonyolítása mellett ellátja Martin sportszakmai képviseletét, részt vesz a karriertervezésben, együttműködési lehetőségek felkutatásában, a kommunikációban, valamint a személyes márkaépítés folyamatában is.
Fotó: MOTAM Kommunikáció
A fiatal sportoló a pályafutása első szakaszában a korábban szintén autóversenyzői tapasztalatokat szerző édesapja, Molnár Zoltán iránymutatása szerint készült. Családi versenycsapatuk, az Xforce Racing után a Révész Racing színeiben a világszerte ismert Kart Republic gyári csapatánál szerepeltek. Martin 2020-ban 64 futamon 43 győzelmet ért el, a 2021-es kategóriaváltás jegyében több, mint 150 nap alatt bő 16 ezer kilométert vezetett. A kezdeti szárnypróbálgatások után pole pozíciót, két futamgyőzelmet és a rangos Trofeo delle Industrie-n 2. helyet ért el. Iskolai kötelezettségei mellett angolul és olaszul is tanul, nemzetközi környezetben, dedikált edzővel dolgozik a sikerekért.
„Nagy megtiszteltetés, hogy a MOTAM-nál felfigyeltek rám! Még csak most ért véget az idei szezonom, de már alig várom, hogy újra gokartozhassak. Szeretnék jövőre sikereket elérni, és újabb lépést tenni, hogy autóversenyző lehessek” – mondta Molnár Martin.
„Nagyon örülünk, hogy Martin pályafutása eljutott abba a szakaszba, amikor úgy érezzük, a MOTAM bevonásával tovább dolgozhatunk azon, hogy profi autóversenyzőt faragjunk belőle. Az eddigi tárgyalásaink és a terveink alapján azt tapasztaltuk, hogy a MOTAM rendelkezik a további előrelépéshez szükséges felkészültséggel és elhivatottsággal, ezért Martinnal együtt már nagyon várjuk a közös munkát. A csapattal és a MOTAM-mal közösen 2022-ben szeretnénk az eddigi teljesítményt sikerekre váltani” – nyilatkozta Molnár Zoltán.
Őry Tamás, a MOTAM ügyvezető igazgatója hozzátette: „Köszönjük szépen Molnár Zoltánnak, hogy hosszú évek kemény munkája után bizalommal fordultak hozzánk! Az együttműködés nagy elismerés a menedzsment vállalkozásunk számára. Tapasztalt szakemberek bevonásával és számos tervvel készülünk arra, hogy biztosítsuk Martinnak a fejlődéséhez szükséges szakmai hátteret és új partnerek felkutatása révén az erőforrásokat is. Ezáltal elérhetjük a közös célunkat, hogy nemzetközi szinten is sikeres, tehetséges versenyzőt adjunk a magyar sportéletnek.”