Kategória: Formula Sport

  • Dorian Boccolacci a Tridenttel fog visszatérni a Formula 2-be

    Dorian Boccolacci a Tridenttel fog visszatérni a Formula 2-be

    Dorian Boccolacci a silverstone-i hétvégétől ismét tagja lesz a Formula 2-es rajtrácsnak. A francia pilóta a Trident csapatánál fog majd versenyezni.

    Boccolacci az idei Formula 2-es szezont a Campos Racingnél kezdte meg, azonban finanszírozási problémák miatt elveszítette az ülését Adrian Campos csapatánál. A helyére Arjun Maini érkezett, akinek még két versenyig érvényes a szerződése.

    A fiatal francia, aki a hatodik helyen zárta a tavalyi GP3-as bajnokságot, jelen pillanatban a tizenkettedik helyet foglalja el az F2 egyéni bajnokságában, legjobb eredménye pedig egy negyedik helyezés, amit még a monacói főfutamon ért el.

    Giulinao Alesi lesz majd a csapattársa az olasz csapatnál és annak a Ryan Tveter helyét veszi majd át, aki a Red Bull Ringen vette át a csapat eredeti pilótája, Ralph Boschung helyét.

    „Örömmel térek vissza a Tridenthez, miután óriási eredményeket értünk el a GP3 2017-es szezonjában,” – nyilatkozta Boccolacci. „Kölcsönös a tisztelet köztem és a csapat között, szóval örülök, hogy egy ekkora lehetőséget kaptam tőlük. Alig várom már, hogy újra autóba ülhessek Silverstoneban. Remélhetőleg értékes pontokat szerzek majd a csapatnak.”

    A csapatfőnök, Giacomo Ricci hozzátette: „Nagyon boldog vagyok, hogy Silverstoneban már Dorian vezetheti majd a Trident egyik autóját. Mindenben támogatni és segíteni fogjuk őt annak érdekében, hogy minél könnyebben megtalálja az összhangot az autóval.”

  • A Formula 3-ról és a räikkönenes sisakjáról is kérdeztük Marcus Armstrongot

    A Formula 3-ról és a räikkönenes sisakjáról is kérdeztük Marcus Armstrongot

    A Formula 3 osztrák sprintverseny után sikerült feltennem a kéréseimet Marcus Armstrongnak. A Prema új-zélandi fiatalja jelen pillanatban a Prema Formula 3-as csapatát erősíti és a negyedik helyet foglalja el a bajnoki összetettben.

    Kezdjük a sprintverseny eseményeivel. Nagyszerű felzárkózást mutattál be a hatodik helyről rajtolva, és már a második helyen haladtál. Azonban az utolsó körben összeütköztél a csapattársaddal és visszaestél. Mi a véleményed az esetről?

    Armstrong: Kívülről próbálkoztam Robert (Shwartzman) ellen, azonban ő elfékezte magát és szabályszerűen belém csúszott. Sajnos én jártam rosszabbul, ugyanis az eset következtében defektet kaptam, neki pedig csak az első szárnya sérült meg. Ez a versenyzés velejárója, azonban Robert nem véletlenül kapott büntetést, ugyanis szerintem is ő hibázott, nem én.

    Tavaly az FIA Formula 3-ban versenyeztél, ami az idei szezonra megújult és egy vadonatúj Formula 3-as széria lett belőle. Nehéz volt azonosulni az idei autóval, ugyanis sok a különbség a két autó között?

    Armstrong: Nem, igazából közel sem volt olyan nehéz, mint ahogy azt az emberek gondolnák. Nyilvánvalóan másak a fékek, a motor is más, ráadásul idén már a Formula 3-as autókon is van halo. A lehető leggyorsabban sikerült megszoknom az autót, ami nagyon jó hír. Ezt pedig a most szerzett pole pozícióm tökéletesen bizonyítja.

    Ahogy sétáltál a rajtrács felé, észrevettem, hogy a sisakod kísértetiesen hasonlít Kimi Räikkönen sisakjához, ugyanis a te fejfedőd tetejét is szinte ugyanaz a minta díszíti. Miért pont ezt a festést választottad?

    Armstrong: Szemfüles vagy, hogy kiszúrtad. 8 évesen hatalmas Kimi Räikkönen szurkoló voltam, és amikor a belső kamerás felvételeken mutatták a sisakját, nekem nagyon megtetszett a festése. Gondoltam miért ne használhatnám ugyanazt a festést, mint ő.

    Tavaly már versenyezhettél a Hungaroringen. Várod már a Formula 3 magyar versenyhétvégéjét?

    Armstrong: Várom már nagyon, ugyanis a Hungaroring az egyik legkedvesebb helyszín a számomra. Nagyon szeretem a pályát, ugyanis tele van lassú kanyarokkal, amik eléggé technikásak. Remélem, hogy ezen a pályán sikerül majd csökkentenem a ponthátrányomat a többiekkel szemben.

    Köszönöm a lehetőséget és sok szerencsét kívánok a Silverstone-i hétvégére!

    „Köszönöm, nagyra értékelem,” – válaszolta a fiatal új zélandi.

  • Az idei Williamsről és a hosszútávú céljairól is kérdeztük Nicholas Latifit

    Az idei Williamsről és a hosszútávú céljairól is kérdeztük Nicholas Latifit

    Az Osztrák Nagydíj versenyhétvégéjén pont a születésnapján sikerült interjút készítenem Nicholas Latifivel. A kanadai pilóta a DAMS Formula 2–es csapatánál versenyez és jelen pillanatban a második helyet foglalja el az összetettben. A kanadai pilóta emellett már számos első szabadedzésen vezethette az idei Williamst és a tavalyi Force Indiát.

    Kezdjük az idei Formula 2-es szezonnal. Sokáig vezetted a bajnokságot, azonban a legutóbbi hétvégék közel sem a terveid szerint alakultak és most már Nyck (de Vries) vezeti a bajnokságot. Mi volt a probléma?

    Latifi: A Formula 2-ben az a nehéz, hogy hiába vezetsz 50 ponttal a másik előtt, ha esetleg rosszul sikerül egy hétvégéd, akkor ez az 50 pontos előny akár el is tűnhet. Igaz, nem volt valami jó hétvégém se a Paul Ricardon, sem pedig Monacóban, azonban minél hamarabb szeretném összeszedni magamat, ugyanis a legfőbb célom az, hogy megnyerjem az idei Formula 2-es bajnokságot, ugyanis ezek után a lehető leghamarabb már a Forma-1-ben szeretném folytatni a pályafutásom.

    Ki a legkeményebb riválisod a Formula 2-es mezőnyből?

    Latifi: Huhh, nehéz kérdés. Már a szezon kezdete előtt tudtam, hogy sok olyan pilóta lesz majd, akikre nagyon figyelnem kell. Ezek közé a pilóták közé tartozik Nyck (de Vries), Luca (Ghiotto) és Sergio (Sette Camara) is. Már a szezon első versenyein bebizonyosodott, hogy velük tényleg számolnom kell, ugyanis mindannyian tapasztaltak és gyorsak egyaránt. Ők a legnagyobb riválisaim, azonban bízom benne, hogy valamilyen úton-módon, de a szezon végén sikerül majd legyőznöm őket.

    Idén már két első szabadedzésen is vezethetted a Williams Forma-1-es autóját. Tudjuk, hogy most milyen helyzetben van a Williams, a kérdésem pedig az lenne, hogy milyen érzés volt vezeti az autót?

    Latifi: Őszintén, nem ezzel voltam elfoglalva. Amikor beülök egy Forma-1-es autóba, az számomra egy különleges pillanat. Amikor először vezethettem, még nehezebb volt, azonban a második alkalommal már sokkal jobban ment. Remélem, hogy a jövőben még több ilyen lehetőséget fogok majd kapni és azt is, hogy előbb vagy utóbb, de nem csak első szabadedzéseken ülhetek majd autóba.

    Nemrégiben napvilágot láttak olyan pletykák, miszerint a Williams elégedetlen Robert Kubica teljesítményével és meg sem akarják hosszabbítani a szerződését. Ha igazak a pletykák, akkor szerinted mekkora az esély arra, hogy téged választanak majd?

    Latifi: Erre nem nagyon tudok mit mondani. Annyit tényleg elmondhatok, hogy minden esélyem megvan arra, hogy megkapjam az ülést. Ha ezeknek a pletykáknak tényleg van valóságalapjuk, akkor nagyon remélem, hogy a Williams vezetősége engem tart majd a legalkalmasabbnak erre a feladatra.

    Mivel egy magyar médiumot képviselek, ezért feltétlen meg kell kérdeznem, hogy várod-e már a magyar hétvégét?

    Latifi: Őszinte leszek veled, a Hungaroringet sokáig nem tartozott a kedvenc pályáim közé. Eleinte nagyon nem szerettem, azonban évről évre egyre jobban teljesítek, szóval kezdem megkedvelni. A kedvenc részem második szektor, ugyanis rengeteg trükkös kanyarkombináció található meg itt. Rengeteg a szurkoló is, akik mindig hatalmas elánnal szurkolnak kedvencüknek, szóval nagyon várom már a magyar versenyhétvégét.

  • Interjú Juan Manuel Correával, aki imádja Budapestet

    Interjú Juan Manuel Correával, aki imádja Budapestet

    A Sauber Junior Team Forma-2-es csapatában versenyző, Juan Manuel Correával beszélgettünk az Osztrák Nagydíj helyszínén Spielbergben. Az ecuadori versenyzőt karrierje kezdetéről és az idei Forma-2-es eredményeiről is kérdeztük.

    Juan, mikor és kezdted el a versenyzést?

    Juan Manuel Correa: 2007-ben kezdtem el hét éves koromban, Ecuadorban, ahol születtem. És hogy miért? Az apukám miatt, aki régebben főként motorokkal versenyzett. A motoros korszaka után váltott ralira és ekkor találkozott olyan emberekkel, akik gokartokkal versenyeztek. Ekkor gokartozhattam életemben először és már az első pillanattól kezdve imádtam. Ki se akartam szállni belőle, annyira megkedveltem.

    Nehéz volt a GP3-ról a Forma-2-re való váltás?

    Correa: Nyilvánvalóan nem volt könnyű, ugyanis eggyel feljebb léptem a létrán. Az autók sokkal gyorsabbak, nagyobb a leszorító erejük és még a fékek is teljesen másak a GP3-as autóhoz képest. A versenyzők is egyre jobbak, mert mindig csak a jobb versenyzők kerülhetnek eggyel magasabb szintre. Nagyon tehetséges versenyzők ellen versenyzem és persze, hogy nehéz felvenni a ritmusukat.

    Amerikai versenyzőként miért ezt az utat választottad az IndyCar vagy a NASCAR helyett?

    Correa: Mindenféleképpen Európában akartam versenyezni, mivel a legfőbb célom az, hogy bekerüljek a Forma-1-be. Soha nem gondoltam arra, hogy az IndyCarban versenyezzek, ugyanis mindig is az F1 volt a célom. Ezért jöttem Európába 2014-ben. Ekkor még gokartoztam, azonban azóta már eltelt öt év és most már a Forma-2-ben versenyzem. Véleményem szerint jobban benne vagyok az európai versenyzésben, mint az amerikaiakban. Másfelől pedig az IndyCarban szinte senkit nem ismerek, amíg itt Európában sok barátom van és a lehetőségek is jobbak.

    Elégedett vagy az eddigi Forma-2-es eredményeiddel vagy van még miben fejlődnöd?

    Correa: Mindig fejlődnöd kell valamiben. Eddig jó eredményeim vannak újoncként: van két dobogós helyezésem, aminek kifejezetten örülök. Azonban voltak olyan hétvégék az idei szezonban, ahol nem tudtam kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtani. A dobogóimon kívül mindössze két versenyen szereztem pontot Bakuban és a Paul Ricardon, szóval ezen téren mindenféleképpen fejlődnünk kell. Nagyon örülnék neki, ha ezek után minden versenyen pontot tudnánk szerezni. Az összes versenyen nem állhatunk a pódiumra, mert az eléggé nehéz lenne, de meg fogjuk próbálni. Sok a megoldandó házi feladatunk, azonban már a szezon eddigi versenyein is gyorsak tudtunk lenni, ami pozitív. Gyorsan meg tudtam szokni az autót, a gumikat és a csapattal is jól kijövök.

    Az Alfa Romeo Team tagjaként láthatunk majd valamikor F1-es autóban?

    Correa: Határozottan igen. Az Alfa Romeo nagy potenciált lát bennem, azonban nem szabad elkapkodnom a dolgokat. A lehetőség majd idővel jönni fog. Az egyik felem már legszívesebben most beülne, azonban a másik felem pedig azt mondja, hogy még fejlődnöm kell ahhoz, hogy egy ilyen kaliberű autót vezessek. Meglátjuk, hogy mit hoz majd a jövő.

    Magyar újságíróként mindenféleképpen meg kell kérdeznem, hogy várod-e már a hungaroringi hétvégét?

    Correa: Igen, mert ez az egyik kedvenc pályám. Alsóbb kategóriákban már versenyeztem ott és egyszerűen imádom. Nem csak a pálya, hanem a város is fantasztikus. Jó a kultúra, szépek az épületek, ráadásul még a lányok is gyönyörűek, szóval alig várom már, hogy újra visszatérhessek Magyarországra.

  • W Series: Garcia rajt-cél győzelmet aratott

    W Series: Garcia rajt-cél győzelmet aratott

    A Norisringre látogatott a W Series mezőnye a hétvégén.

    Emma Kimiläinen két verseny kihagyás után visszatért, ám a tartalékversenyzőnek választott Keszthelyi Vivien is maradhatott a mezőnyben. A 18-as keretből ezúttal Sarah Bowy, a másik tartalék maradt ki, valamint Megan Gilkes.

    A pole pozícióból a spanyol Marta Garcia indulhatott, megosztva az első sort Jamie Chadwickkel. Mögülük Fabienne Wohlwend és Gosia Rdest várta a rajtot, míg Keszthelyi Vivien a 17. rajtkockát szerezte meg. Az utolsó helyről Alice Powell indult, akinek műszaki gondjai voltak az időmérőn.

    Marta GarciaGarcia jól kapta el a rajtot, mögötte azonban csere történt, Beitske Wisser feljött a második helyre, Chadwick a harmadik helyen haladt tovább, míg Rdest a hatodik helyre esett vissza. A rajt utáni kavalkádból Keszthelyi is jól jött ki, Holbrook és Moore megpördülésével Vivien feljött a 15. helyre, ám később Wood megelőzte, így a 16. helyre esett vissza.

    Moore később ki is esett a versenyből.

    Mindeközben Powell az utolsó helyről hét kör alatt a 10. helyre jött fel.

    Rdest egyszer a boxba is kilátogatott, első szárny cserére.

    Jól szerepelt a visszatérő Kimiläinen: 8. helyről indult, három helyet javított, majd a futam végén megérkezett Wohlwend nyakára és bejelentkezett a negyedik helyért.

    Alice Powell sok pozíciót javított a verseny során, a végén azonban műszaki okokból feladni kényszerült a versenyt.

    Mindeközben a 13. helyen autószó Keszthelyi kört kapott az élen álló Garciától.

    A futamot végül a 18 éves Marta Garcia nyerte, Visser és Chadwick előtt. Keszthelyi Vivien a 13. helyen zárt.

     

  • Észt junior pilótát igazolt a Mercedes

    Észt junior pilótát igazolt a Mercedes

    A Mercedes hivatalosan is bejelentette az észt Paul Aron érkezését az utánpótlás programjukba.

    A 15 éves pilóta jelenleg az olasz Formula-4-es bajnokságban edződik, emellett néhány versenyhétvégére az ADAC Formula 4-be is beugrik. Ez az első éve formaautókkal, ezelőtt számos gokartbajnokságot nyert.

    Bátyja, Ralf is versenyez, őt a Forma-3-as Európa bajnokságból ismerhetjük, ahol 2016 óta 5 futamgyőzelmet szerzett.

    Aron csatlakozik tehát a többi Mercedes neveléshez, Oconhoz és Russellhez többek között. Rajtuk kívül az akadémia tagja még két gokartos, Andrea Antonelli és Alex Powell is.

  • Sophia Flörsch ismét leszólta a W Series-t

    Sophia Flörsch ismét leszólta a W Series-t

    A Formula Regional European Championshipben srácok közt versenyző Sopha Flörsch ismét megszólta a kizárólag nőknek indított bajnokságot, a W Seriest.

    Korábban is kifejtette már véleményét, mi szerint nem tartja előremutatónak a külön női bajnokságot, sőt még Keszthelyi Vivient is „kioktatta”.

    „Ez egyfajta marketing dolog, és az én szememben ez nem segíti a nőket a motorsportban.” – mondta Flörsch a Rheinische Post című lapnak. „Számomra a W Seriesben való versenyzés visszalépés lenne sport szempontból.”

    „A sportom legjobbjai ellen szeretnék versenyezni, és a legjobb versenyzők férfiak, szóval én férfiak közt akarok versenyezni. Csak ez után kerülhetek jobb kategóriába.”

    „Én nem akarok egy marketing szám lenni.”

    Sophiával (többek között) a Formula E berlini hétvégéjén beszélgettünk:

  • A Red Bull már meg is találta Ticktum utódját

    A Red Bull már meg is találta Ticktum utódját

    A napokban vált hivatalossá, hogy a Red Bull megvált juniorjától, Dan Ticktumtól. A jelek szerint azonban már meg is találták a helyettesét Patricio O’Ward személyében.

    O’Wardot az IndyCarból már ismerhetjük, hiszen ott versenyez idén a Carlin csapatánál, viszont nem biztos, hogy be is fejezi az évadot, mert pénzügyi gondok hátráltatják. A tengerentúlról érkező versenyző májusban csatlakozott a Red Bullhoz, és most átveszi Ticktum helyét a Super Formulában, a Mugen csapatánál. Ezenkívül most hétvégén az F2-ben is debütált az Osztrák Nagydíjon.

    „Helmut Marko egy órája hívott” – mondta még péntek reggel O’Ward a Red Bull Ringen. „Azt mondta, hogy szeretné, ha részt vennék a Super Formula maradék versenyein Japánban, és talán néhány további F2-es futamon is, ha sikerül megszervezni. Tudom, hogy ez nagy kihívás, de egyúttal nagy lehetőség is, és nagyon izgatott vagyok.”

    A Super Formulában négy versenyhétvége van még hátra a szezonból, és ebből csak egy ütközik az F2-vel, méghozzá a szeptemberi orosz fordulóval. Elméletileg tehát össze lehetne hozni további F2-es szerepléseket, és ezt O’Ward is támogatná, mert így több tapasztalata lesz F1-es versenyhétvégékről.

  • Jüri Vips a főfutamot, Jake Hughes pedig nevető harmadikként a sprintversenyt húzta be Spielbergben

    Jüri Vips a főfutamot, Jake Hughes pedig nevető harmadikként a sprintversenyt húzta be Spielbergben

    A Hitech GP észt versenyzője, Jüri Vips nyerte a Forma-3-asok főfutamát a Red Bull Ringen. Az észt versenyző, akinek ez volt az első győzelme a sorozatban, megtörte a Prema versenyzőinek győzelmi sorozatát. A sprintversenyen pedig az élen haldó Premaák ütközése után a HWA britje, Jake Hughes diadalmaskodott.

    Főfutam

    A poleból induló Marcus Armstrong vezette a versenyt, amikor az ötödik körben Vips bevetődött az új-zélandi pilóta Premája mellé a hármas kanyarban. Armstrongot még az egyik ART is meg tudta előzi Max Fewtrell személyében.

    Vips nem tudott elszakadni a többiektől, ugyanis Fewtrell 0.8-0.9 tized másodperccel volt csak lemaradva tőle. Három DRS zóna is van a pályán, azonban ennek ellenére nem volt valami sok előzés a pályán az első kilenc pilóta között.

    Armstrong ezek után védekezni kényszerült saját csapattársa, Jehan Daruvala ellen. Az indiai pilóta a hármas kanyar külső ívén próbálkozott, azonban az új-zélandi keményen védekezett és egy kicsit le is terelte a pályáról a csapattársát.

    Az első négyes meglógott a többiek elől a verseny vége felé. Mögöttük Pedro Piquet kezdte el kóstolgatni Jake Hughest. A brazil sikeresen megelőzte brit riválisát a hármas kanyarban, azonban a brit visszaelőzte őt a négyes kanyarban. Kettejük csatájából profitált a bajnoki éllovas Rober Shwartzman, aki mindkettőjüket faképnél tudta hagyni. Végül Piquetnek sikerült maga mögé utasítania Hughest, megszerezve ezzel a hatodik helyet.

    A regnáló Forma-4-es bajnok, Lirim Zindeli pedig az utolsó körben előzte meg Leo Pulcinit a nyolcadik helyért.

    A végeredmény: 1. Jüri Vips, 2. Max Fewtrell, 3. Marcus Armstrong, 4. Jehan Daruvala, 5. Robert Shwartzman, 6. Pedro Piquet, 7. Jake Hughes, 8. Lirim Zindeli, 9. Leonardo Pulcini, 10. Richard Verschoor

    Sprintverseny:

    A poleból rajtoló Lirim Zindeli már a rajtnál visszaesett, az előkelő helyről rajtoló Pedro Piquet pedig megforgott az első kanyarban. Robert Shwartzman és Marcus Armstrong folyamatosan nyerték a pozíciókat egészen addig, amíg meg nem szerezték az első második helyet.

    Kettejüket Jake Hughes követte. A két Premás sokáig harcolt egymással a győzelemért, még az utolsó körben is. Azonban Shwartzman elfékezte magát és nekiment Armstrongnak, aki defektet kapott és visszaesett. Shwartzmannak megsérült az első szárnya, ami miatt Hughes fel tudott rá zárkózni.

    Shwartzman ugyan megnyerte a futamot, azonban a versenybírák megbüntették őt az Armstronggal történt ütközése miatt. Az orosz fiatal egy öt másodperces büntetést kapott, ami miatt végül harmadik lett.

    A büntetésnek köszönhetően a nevető harmadik Hughes nyerte meg a versenyt Daruvala és Shwartzman előtt. További pontszerzők: Max Fewtrell, Leo Pulcini, Jüri Vips, Zendeli és Niko Kari.

  • Japán győzelem született a Formula 2-esek osztrák főversenyén

    Japán győzelem született a Formula 2-esek osztrák főversenyén

    A Honda junior programjába tartozó Nobuharu Matsushita nyerte a hétvége első Formula 2-es futamát a Red Bull Ringen, ahol a gumikopás bizonyult döntő tényezőnek.

    Az élről a bajnoki éllovas Nyck De Vries indulhatott, mellőle az újonc Anthoine Hubert. A startot remekül kapta el az ART-os és már az első méterektől kezdve fokozatosan növelte előnyét.

    Mögötte azonban komoly harcok alakultak ki, a két Renaultos versenyző Hubert és Zhou csatájából nevető harmadikként Matsushita jött ki jobban, így feljött a második helyre.

    Az élmezőny tagjai a hatodik körben tudták le a kötelező kerékcseréjüket, ám Zhou hiába volt már Hubert előtt, a célegyenesben lelassult az Uni Virtuosi autója, de néhány pozíció vesztés után, visszatért az élet a kínai autójába.

    A csapattárs Luca Ghiotto pedig a bokszkiállás utáni körben maga mögé utasította Hubertet, így már dobogón volt. Időközben De Vries már igencsak tetemes előnyt autózott ki Matsushita előtt a virtuális első helyen.

    A mezőny élén ekkor a keményebb gumikon rajtolók voltak, akiken De Vries szép lassan áthaladt, aminek a végén a csapattárs Mazepin megelőzésével visszatért az élre.

    A holland mögött a Matsushita -Ghiotto duó ekkor már körönként gyorsabb volt az élen állónál, és még 10 kör volt hátra.

    De Vries gumijai rendesen elfogytak az utolsó körökre, akit előbb Matsushita, majd Ghiotto és Sette Camara is megelőzött.

    A japán így 2017-óta első F2-es győzelmét aratta, egyben ez volt az első főfutamos sikere is. Végül Sette Camara a csapattárs meglökéséért kapott egy öt másodperces időbüntetést, ami miatt az ötödik lett, ugyanis De Vries és Hubert is elé került így.

    Az összetettben így is jól járt De Vries, ugyanis a közvetlen riválisai Nicholas Latifi és Jack Aitken csupán a 9. és 10.helyen zárt.

    A futam egyik nagy vesztese az időmérőt hetedik helyen záró Mick Schumacher volt, aki a felvezető körre sem tudott elindulni a rajtkockából, ezért letolták a pályáról és csak a bokszutcából indulhatott a mezőny után. A verseny végére pedig egy kizárás is jutott, a visszatérő Arjun Mainit diszkvalifikálták miután rossz oldalra szerelték fel a gumijait a kerékcserénél.

    Formula 2, Osztrák Nagydíj, főfutam végeredménye

    POz pilóta csapat különbség
    1 Nobuharu Matsushita Carlin 53:32.606
    2 Luca Ghiotto UNI-Virtuosi + 2.963
    3 Nyck de Vries ART Grand Prix + 10.428
    4 Anthoine Hubert BWT Arden + 10.786
    5 Sergio Sette Camara DAMS + 12.720
    6 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi + 15.514
    7 Louis Deletraz Carlin + 16.541
    8 Jordan King MP Motorsport + 22.321
    9 Nicholas Latifi DAMS + 23.184
    10 Jack Aitken Campos Racing + 32.919
    11 Juan Manuel Correa Sauber Junior Team by Charouz + 35.892
    12 Nikita Mazepin ART Grand Prix + 35.988
    13 Giuliano Alesi Trident + 39.890
    14 Callum Ilott Sauber Junior Team by Charouz + 46.138
    15 Ryan Tveter Trident + 1:10.057
    16 Sean Gelael Prema Racing + 1:15.742
    17 Tatiana Calderon BWT Arden + 1:16.586
    18 Mick Schumacher Prema Racing + 1 kör
    19 Patricio O’Ward MP Motorsport + 1 kör
    Arjun Maini Campos Racing Kizárva