Kategória: Formula Sport

  • Albon nyert, Norris nullázott a főfutamon Szocsiban

    Albon nyert, Norris nullázott a főfutamon Szocsiban

    A DAMS versenyzője, Alexander Albon nyerte a Formula 2 főversenyét Szocsiban. A thaiföldi versenyző a győzelmének köszönhetően immáron a második helyen áll az összetettben.

    Albon, aki jövőre már a Formula E-ben fog versenyezni a Nissan eDams színeiben, az ötödik helyről vághatott neki a futamnak. Már a rajt után megelőzte Nyck de Vriest és George Russellt.

    A versenyzők többsége szuperlágy gumikon vágott neki a versenynek. Azonban a szuperlágy abroncsok nagyon hamar elkoptak, ezért a versenyzők nagy része már az ötödik körben azzal szenvedett, hogy a pályán tartsa az autót.

    Artem Markelov ennek köszönhetően tíz pozíciót nyert pár körön belül. A hazai pályán versenyző Markelov még a vezetést is átvette, majd el is húzott azoktól a pilótáktól, akik hasonló stratégián voltak vele. Albon megelőzte de Vriest, ugyanis a Prema szerelői nagyon lassan cserélték le a holland pilóta kerekeit.

    Azonban Markelovnak nem működött a rádiója, ezért a csapat nem tudta, hogy a pilótájuk mikor érkezik a boxba friss kerekekért. A lassú kiállás miatt az orosz visszaesett a 11. helyre. A versenyt a tizenkettedik helyen fejezte be az orosz pilóta a hazai szurkolók nagy bánatára.

    Albon a kiállások után megtartotta a vezető pozícióját. A thaiföldi pilóta kényelmesen vezetett De Vries előtt. De Vries azonban ütközött az indiai Arjun Maininval, de a holland pilóta folytatni tudta a száguldást. Azonban három körrel a verseny vége előtt a holland pilóta elmérte az egyik féktávot, ezért óriásit fékezett. Albon csapattársa, Nicholas Lathifi emiatt tudta megelőzni a McLaren fiatalját.

    Maximillan Günther Markelovval csatázott, azonban a két autó összeért. A német pilóta húzta a rövidebbet, ugyanis az eset után megpördült, majd kiesett. Eközben Albon megnyerte a futamot csapattársa, Nicholas Lathifi előtt. Nyck de Vries lett a harmadik.

    Russell negyedik lett, ezzel tovább 34 pontosra növelte előnyét Lando Norrisszal szemben, aki egy amatőr hiba miatt esett ki a versenyből.

    A McLaren juniorjának amúgy sem volt jó a versenye, már a rajtnál pozíciókat vesztett. Amikor pedig a boxba hajtott, nem a saját csapatához állt be kerékcserére, hanem a Trident szerelőihez. Miután ráeszmélt, továbbhajtott a saját szerelőihöz. A Carlin szerelői borzalmas munkát végeztek, ugyanis a jobb első kereket nem tették fel jól Norris autójára. Norris emiatt kiesett és még nagyobb hátrányba került Russell-lel szemben. Ráadásul a mezőny végéről fog rajtolni a kiesése miatt a holnapi sprintversenyen.

    Norris csapattársa, Sergio Sette Camara lett az ötödik, Antonio Fuoco pedig a hatodik. Az olasz pilótának kifizetődött az, hogy a többiektől eltérő stratégiát alkalmazott.

    Alessio Lorandi a hetedik helyével megszerezte első Forma-2-es pontjait. Lorandi Roberto Merhi helyét vette át az MP-nél és a holnapi sprintversenyen ő rajtolhat majd a pole pozícióból. Mögötte pont Robero Merhi ért célba, aki immáron a Campost erősíti. Az utolsó pontszerző helyet a Honda japán fiatalja, Nirei Fukuzumi csípte meg.

    Niko Kari nem tudta befejezni az első Forma-2-es futamát, azonban a finn pilóta nagyon szép előzéseket mutatott be a verseny korábbi szakaszában. Legalább többet autózhatott annál a Sean Gelaelnél, aki el sem tudott rajtolni, ugyanis az autója lefulladt a rajtrácson.

    A főfutam végeredménye:

    Poz Versenyző Csapat Kör Különbség
    1 Alexander Albon DAMS 28 54m12.383s
    2 Nicholas Latifi DAMS 28 11.307s
    3 Nyck de Vries Pertamina Prema Theodore Racing 28 14.259s
    4 George Russell ART Grand Prix 28 17.468s
    5 Sergio Sette Camara Carlin 28 22.953s
    6 Antonio Fuoco Charouz Racing System 28 34.899s
    7 Alessio Lorandi Trident 28 39.133s
    8 Nirei Fukuzumi BWT Arden 28 43.463s
    9 Roberto Merhi Campos Vexatec Racing 28 46.334s
    10 Tadasuke Makino RUSSIAN TIME 28 46.461s
    11 Artem Markelov RUSSIAN TIME 28 53.455s
    12 Louis Deletraz Charouz Racing System 28 56.606s
    13 Dorian Boccolacci MP Motorsport 28 1m00.950s
    14 Jack Aitken ART Grand Prix 28 1m06.522s
    15 Arjun Maini Trident 27 1 Lap
    16 Maximilian Gunther BWT Arden 26 2 Laps
    Niko Kari MP Motorsport 23 Kiesett
    Lando Norris Carlin 6 Kiesett
    Luca Ghiotto Campos Vexatec Racing 1 Kiesett
    Sean Gelael Pertamina Prema Theodore Racing 0 Nem indult

     

  • Ticktumnak előbb jár a szája, mint az agya

    Ticktumnak előbb jár a szája, mint az agya

    A Red Bull brit juniorjának, Dan Ticktumnak még fejlődnie kell, mielőtt a Forma-1-es szint közelébe kerül, véli a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner.

    Mondta mindezt az után, hogy a Formula 3-as Európa-bajnokságban versenyző Ticktum a napokban kifakadt azzal kapcsolatban, hogy Mick Schumacher hirtelen erőre kapott, és meg is előzte őt a bajnokságban. Persze számos kritikát kapott ezért, erre azonban oly módon reagált, hogy az inkább csak további olaj volt a tűzre.

    A 19 éves Ticktum többször is szóra jött, mint potenciális jelölt a Toro Rosso egyik ülésére, noha ehhez nincs, és 2019-ig nem is lesz elegendő licenszpontja. Meggondolatlan panaszkodásával pedig vélhetően el is intézte, hogy még véletlenül se legyen opció egyelőre.

    „Olykor előbb jár a szája, mint az agya.” – nyilatkozta Ticktumról Horner a Sky Sportsnak, utalva arra, hogy a fiatal versenyző még nem áll készen a Forma-1-re. „Ő egy tehetséges versenyző, de több fejlődésre van szüksége, mielőtt bárhogy is közel kerülne a Forma-1-es szinthez. Ő gyors, de még le kell csiszolnia a durva éleit.”

  • David Schumacher bemutatkozik az Euroformula Open mezőnyében

    David Schumacher bemutatkozik az Euroformula Open mezőnyében

    A 2018-as szezon hátralévő részében David Schumacher rajthoz áll az Euroformula Open versenyein, az RP Motorsport színeiben.

    „Nagy öröm számomra, hogy debütálhatok az Euroformula Openben, az RP Motorsporttal, mely egy komoly presztízzsel bíró csapat, hat bajnoki címet nyertek az elmúlt hét évben.” – mondta Ralf Schumacher fia, Mick unokatestvére. „Szerintem ez a megfelelő döntés, hogy megtudjam, hogyan működik a széria.”

    „Az Euroformula rendkívül versenyképes. Persze ez lesz az első alkalom, hogy Formula 3-as autót vezetek, szóval oda kell figyelnem minden részletre. Szeretném megköszönni az RP Motorsportnak ezt a hihetetlen lehetőséget és nagyon várom már, hogy vezethessem az autót.”

    „Örömmel tudjuk magunk közt Davidet a szezon hátralévő részében.” – mondta Niki Rocca csapatmenedzser. „Ő egy tehetséges versenyző, ezt a német és szaúdi Formula 4-es eredményei is mutatják. Biztosak vagyunk benne, hogy első EF Open szereplése nagy lépés lesz a karrierjében.”

    Az UAE F4-es bajnokságban 325 ponttal a második helyen zárt, annak ellenére, hogy az első fordulót kihagyta. ADAC F4-ben idén az újoncok között bajnok lett, az összetettben pedig a kilencedik helyen zárt.

  • Sacha Fenestraz az Arden csapatának versenyzője lesz a GP3-ban

    Sacha Fenestraz az Arden csapatának versenyzője lesz a GP3-ban

    A Renault pilótaprogramjába tartozó, Sacha Fenestraz be fog mutatkozni a GP3-ban az Arden színeiben. A francia fiatal Szocsiban és Abu-Dzabiban versenyezhet majd a sorozatban.

    Sacha bajnok lett a Formula Renault Eurocupban pár évvel ezelőtt. A francia pilóta idén az FIA Formula 3 European Championship-ben is szerepel, ahol eddig 2 rajtelsőséggel és három dobogós helyezésnél jár. Fenestraz még nyerni is tudott a Formula 3 szezonnyitóján, Pauban.

    A francia pilóta, aki argentin felmenőkkel is rendelkezik, 2015-ben kezdte el a pályafutását a francia Formula 4-ben, amit rögtön meg is tudott nyerni. Ezek után a Formula Renault Eurocupban folytatta. Az bemutatkozó szezonjában az ötödik helyen végzett az összetettben. Nyerni tudott Monacóban, amit nem sokan mondhatnak el magukról.

    A 2017-es szezonban Fenestraz dominált: rengeteg győzelmet és dobogós helyezést szerzett. A 2017-es szezont a Makaói Formula 3-mas versennyel zárta, ahol hetedik lett.

    A francia pilóta ezt nyilatkozta a bejelentés után: „Először is, köszönetet szeretnék mondani az Ardennek, hogy engem választottak. Mivel minden új lesz majd a számomra, ezért az elsődleges célom az lesz, hogy tapasztalatot szerezzek. Már elkezdtem a szimulátoros készülést az Orosz Nagydíjra. A legnehezebb dolgom a Pirelli gumikkal lesz, ugyanis egyáltalán nem tudom, hogy hogyan viselkednek. Nehéz jó eredményt elérni, ha a szezon vége felé mutatkozhatsz be egy sorozatba. A legjobbamat fogom nyújtani a pályán. Rendkívül érdekes lesz és így, hogy szerepelhetek a GP3-ban, ezáltal olyan pályákon versenyezhetek, mint az F1-es pilóták, ami nagyszerű.”

     

  • Habsburg szívét-lelkét beleadva brillírozott hazai közönsége előtt

    Habsburg szívét-lelkét beleadva brillírozott hazai közönsége előtt

    Habsburg Ferdinánd érettségről és hihetetlen elszántságról tett tanúbizonyságot az elmúlt hétvégén hazai közönsége előtt, miután az FIA Formula 3-as Európa-bajnokság mindhárom red bull ring-i futamán látványos és szenvedélyes versenyzést követően pontszerző helyen ért célba.

    Az első futam végkimenetelét látva akaratlanul is felmerül az örökérvényű „Mi lett volna ha…” kérdés, miután a 21 éves osztrák versenyző a 12. rajtkockából indulva a negyedik kanyarból már harmadikként fordult el, míg az első kör végén a negyedik helyen autózott. Néhány körrel később azonban a versenybírók döntése következtében vissza kellett adnia a helyét egy korábban megelőzött ellenfelének, aki ekkorra már egészen a hatodik helyig csúszott vissza, így Habsburgnak három autót kellett maga elé engednie.
    Azonban még ez sem törte meg Ferdinánd lelkesedését akinek sikerült két pozíciót is visszaszereznie, de a szerencsétlen helyzet megakadályozta abban, hogy harcba szállhasson a dobogóért , így végül be kellett érnie az ötödik hellyel.

    „Az egy igazán balszerencsés szituáció volt,” – mondta el Habsburg a versenyt követően. „ ha azonnal visszaadtam volna a pozíciót, tudom hogy képes lettem volna visszatámadni, és a dobogóért harcolhattam volna. De ilyen és ehhez hasonló dolgok megtörténnek a sportban és néha le kell nyelni a keserű pirulát. Mindezek ellenére hihetetlen érzés volt a tizenkettedik helyről a harmadikra felküzdenem magam a hazai rajongóim szeme láttára.”

    Habsburg a hétvége hátralevő két futamának is hasonló elszántsággal vágott neki, és ezúttal sem okozott csalódást. A második versenyen a tizenharmadik helyről egészen a nyolcadik helyig jött előre , míg a zárófutamon a kilencedik rajtkockából indulva végül hatodikként haladt át a célvonalon.

    „Hátrányból indultunk, mivel nem sikerült megfelelően beállítani az autót az időmérőre, de a csapat egy percig sem adta fel. Egész hétvége folyamán sikerült visszatámadnunk, és a lehető legtöbbet hoztuk ki abból amink volt. Az idei szezonban nem alakultak ideálisan a dolgok, de úgy vélem ez az év komoly személyiségformáló hatással volt rám. Azt hiszem az ilyen kihívásokkal teli évek hosszú távon segítenek abban, hogy még jobb versenyzővé váljon az ember.”

    „Mindent beleadtam, hogy látványos versenyzéssel örvendeztethessem meg a hazai rajongókat, és ahhoz nem kell elöl lenned, hogy szíved-lelked beleadva versenyezz. Hálás vagyok mindenkinek, aki kilátogatott és a helyszínről szurkolta végig a futamainkat. Tényleg a Red Bull Ringen vannak a világ legjobb rajongói!”

    A 2018-as FIA Formula 3-as Európa- Bajnokság zárófutamára október 13-14 között kerül sor a németországi Hockenheimringen.

  • Mick Schumacher örül Arrivabene szavainak

    Mick Schumacher örül Arrivabene szavainak

    A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia, Mick Schumacher tündöklésbe kezdett a Formula 3-as Európa-bajnokságban, mely persze az F1-es paddock érdeklődését is felkeltette. Többek között Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke is azt mondta, hogy bármikor szívesen látná a fiatal versenyzőt Maranellóban.

    „Jó látni, hogy felfigyelnek a teljesítményemre, és ha ezt egy olyan csapat teszi, mint a Ferrari, az nagyon jó.” – reagált Mick. „De alapvetően már az is pozitív, hogy megemlítenek az F1-ben.”

    Arról pedig, hogy a Formula 3 után hol folytatná pályafutását, Mick Schumacher kollégánknak felelt; erről ide kattintva olvashattok.

  • Mick Schumacher éretten reagált Ticktum panaszára

    Mick Schumacher éretten reagált Ticktum panaszára

    Tegnap már beszámoltunk róla, hogy a pontversenyben való vezetést az elmúlt hétvégén épp elbukó F3-as versenyző, Daniel Ticktum Instagramon hangot adott véleményének, mi szerint gyanúsnak tartja Mick Schumacher hirtelen jött jó szereplését.

    A posztra rengeteg kommentet kapott, mire azt reagálta, hogy ő nem állítja, hogy esetleg Schumacherék szabálytalanok lennének, de ő vélhetően azért fog alulmaradni a bajnokságban, mert nem Schumacher a vezetékneve.

    Mick Schumacher azonban éretten reagált riválisa panaszaira.

    „Nem figyelek oda az ilyesmire.” – mondta Mick a Speedweeknek.

    „Mi fejlődtünk csapatként, míg mások egy ponton megálltak.”

    „Sok szerencsét kívánok neki (Ticktumnak) a bajnokságért folyó csatában. De én magamra fókuszálok, ez a kulcs.” – közölte Schumacher.

    „Mindenki fejlődik az év során. Mi egy percig sem álltunk le a munkával és tanulással. A spái győzelmem után nem volt könnyű, de sikerült konzisztensnek maradni, főleg a kvalifikáción, jó köridőkkel.”

  • Ticktum: Vesztes csatát vívok, mivel a vezetéknevem nem Schumacher

    Ticktum: Vesztes csatát vívok, mivel a vezetéknevem nem Schumacher

    Délelőtt már beszámoltunk róla, hogy az F3-as Európa-bajnokság eddigi éllovasa, a Red Bull által támogatott Daniel Ticktum furcsának találja, hogy Mick Schumacher ilyen váratlanul kapott erőre a bajnokságban, és ezzel átvette tőle a vezetést a pontversenyben.

    Ticktum ezzel kapcsolatos véleményét IDE kattintva olvashatjátok.

    Persze a brit versenyző bejegyzését azonnal elárasztották a kommentek, és őt kezdték irigységgel vádolni, illetve azzal, hogy nem szép dolog rögtön azt feltételezni, hogy a másik fél talán szabálytalanul csinál valamit, pusztán azért, mert megelőzte őt a pontversenyben.

    „Talán különleges motorbeállításuk van, vagy ilyesmi. Sosem mondtam, hogy szabálytalan lenne.” – felelt Ticktum az egyik kommentre.

    Végül aztán egy nagy kommenttel reagált minden kritizálónak.

    „Mindazoknak, akik negatív kommenteket írtak ide… ez az egyetlen válasz, amit kapni fogtok tőlem, szóval élvezzétek. Nem vagyok olyan, aki dühös, ha veszít. Keserű sem vagyok. Nagyon tisztelem Micket, akinek sok mindenen kellett keresztülmennie az elmúlt pár évben. Én csak arra utaltam, hogy ez (az eredményesség) a semmiből jött elő. Sosem mondtam, hogy szabálytalan lenni. Elismerem, hogy van még mit tanulnom! Ezt nem tagadom.”

    „Ti nem ismeritek a valós történetet, mert nem vagytok ott a pályán, és nem nézitek az adatokat. Szóval attól tartok, hogy azt kell mondjam nektek, hogy a véleményeitek nem állják meg a helyüket ilyen körülmények közt.”

    „Még egyszer elmondom, hogy ha nincs konstruktív mondanivalód, akkor a haszontalan, rosszindulatú kommentjeidet tartsd távol az oldalamtól, hiszen ezek nem szolgálnak bizonyítékként az igazság megerősítésére. Ha beszélni akarsz velem – privát üzenetben -, akkor megválaszolom a kérdéseidet, ha vannak!”

    „Sajnos azonban vesztes csatát vívok, mivel a vezetéknevem nem Schumacher.”

  • Dan Ticktum szerint gyanúsak Schumacherék eredményei

    Dan Ticktum szerint gyanúsak Schumacherék eredményei

    Mick Schumacher második szezonját tölti a Formula 3-as Európa-bajnokságban, és úgy másfél évig mondhatni beleszürkült a mezőnybe. Első győzelmét a szériában idén, közel a szezon felénél szerezte, attól kezdve azonban, mintha szó szerint begyújtotta volna a rakétákat, sorra nyeri a versenyeket, olykor hármat is egyetlen versenyhétvégén. A legutóbbi 13 versenyből nyolcat megnyert, és mindössze kétszer fordult elő, hogy dobogóra sem ért. Ráadásul az utóbbi versenyeken rendre ott van a nyomában csapattársa, Robert Shwartzman, a többiek pedig csak távolabbról követik őket.

    A szezon feléig elég egyértelműen Daniel Ticktumnak állt a zászló, szinte biztosra lehetett venni, hogy ő nyeri idén a bajnokságot. Mostanra azonban Schumacher fordított. Egy versenyhétvégével, vagyis három futammal a szezon vége előtt Schumacher előnye 49 pont Ticktum előtt.

    Míg az elmúlt hétvégén Scumacher és Schwarzman tündököltek a Red Bull Ringen, addig a Red Bull támogatott Ticktum felejthető hétvégén van túl, és valójában furcsállja is a Premás páros látványos feljavulását.

    „A nem ideális kifejezés a legjobb arra, hogy jellemezzem az osztrák hétvégét.” – írta Ticktum Instagramon.

    „Senkire nem szeretek ujjal mutogatni, de hogy őszinte legyek ezen a hétvégén nem volt meg az autó tempója. Jöttem fel, főleg az utolsó versenyen, mikor már jobb volt az autó, egészen hamar feljöttem a hetedikről a negyedik helyre. Azonban a top 2-höz viszonyítva senkinek nem volt esélye a mezőnyből. Még az ő csapattársaiknak sem, akik jó versenyzők, de sehol nem voltak hozzájuk képest. Úgy jellemezném a tempójukat, hogy érdekes, és biztos vagyok benne, hogy sokan egyetértenek ezzel az F3-as paddockban. A lehető legtöbbet hoztam ki a dologból, ahogy mindig erre törekszem! Köszönöm a csapatnak az állandó kemény munkát. De nincs vége amíg nincs vége, és a lehető legjobb formámban fogok az utolsó fordulóra érkezni.”

  • Robert Shwartzman szakította meg Mick Schumacher győzelmi sorozatát

    Robert Shwartzman szakította meg Mick Schumacher győzelmi sorozatát

    A Ferrari által protezsált Robert Shwartzman nyerte a Formula-3 harmadik, egyben utolsó futamát Spielbergben. A Prema orosz versenyzője először ünnepelhetett a dobogó legfelső fokán a Formula-3-ban.

    Shwartzman jobban kapta el a rajtot a poleból rajtoló Mick Schumachernél. A német pilóta megpróbálta megvédeni a pozícióját, azonban Shwartzman belül tudta tartani az autót és az egyes kanyarban már az orosz volt az élen. Schumacher kiszélesítette az egyes kanyart, de vissza tudott jönni a második helyre. A német pilóta megpróbált visszatámadni a hármas kanyarban, azonban Shwartzman jól védekezett, így nem tudott előzni.

    Schumacher ezek után a négyes kanyarban megpróbálta kihasználni Shwartzman hibáját, azonban az orosz pilóta a belső ívnek köszönhetően meg tudta védeni a pozícióját. Hat kör alatt Shwartzman 1 másodperces előnyre tett szert, ami szinte nem is változott a futam végéig.

    „Nehéz volt Mick ellen csatázni, ugyanis ő az egyik leggyorsabb pilóta a mezőnyből,”- dicsérte a csapattársát az orosz, aki az ötödik helyet foglalja el az összetettben. „Fantasztikusan érzem magam. Kicsivel jobb volt a rajtom Micknél, amit ez alkalommal sikerült kihasználnom.

    „Ezek után az volt a célom, hogy jó tempót autózzak, majd idővel le tudjam szakítani a többieket. Az autó fantasztikus volt, amiért külön szeretnék gratulálni a Premának. Ráadásul megnyertük a konstruktőri bajnokságot, ami szintén varázslatos érzés.”

    A vereség ellenére Schumacher tovább növelte előnyét Daniel Ticktummal szemben, akinek 49 pontot kell ledolgozni három futam alatt, ha bajnok szeretne lenni.

    Ez azt jelenti, hogyha Schumacher valamelyik futamon a három közül Ticktum előtt ér majd célba a Hockenheimringen, akkor a hétszeres világbajnok F1-es legenda fia bajnoki címet ünnepelhet.

    Ticktum az első körben három pozíciót javított, ezzel életben tartva bajnoki esélyeit. Ezek után Motoparkos csapattársát, Jonathan Aberdeint vette üldözőbe. Azonban a dél-afrikai újonc nem hibázott és a futam végén a harmadik helyen ért célba.

    Ticktumnak a mögötte autótó Marcus Armstrongra is figyelnie kellett. Azonban az új-zélandi pilóta a verseny vége felé már nem tudta tartani a lépést a Red Bull fiataljával.

    Ralf Aron a hatodik helyen haladt, azonban a verseny végéig három pozíciót is vesztett. Először a hazai versenyző Habsburg Ferdinánd, majd Jehan Daruvala és Jüri Vips faképnél hagyta az észt pilótát.

    Vips sok pozíciót vesztett a rajt után, azonban a Motopark észt versenyzője meg tudta előzni Ralf Aront a verseny utolsó körében.

    Alex Palou óriásit csatázott Fabio Schererrel és Sacha Fenestrazzal a tizedik helyért. A spanyol pilótának végül sikerült megvédenie a tizedik helyét.

    A csapatbajnoki cím már gazdára talált a hétvégén, ugyanis a PREMA Theodore Racing zsinórban nyolcadik alkalommal nyerte meg a konstruktőri bajnokságot. Az egyéni bajnoki címre már csak három pilóta esélyes: Mick Schumacher, Daniel Ticktum és Marcus Armstrong. Igaz, Armstrongnak szinte már csak matematikailag van esélye megnyerni a bajnokságot. A Hockenheimi hétvége után, amit Október 13-14-én rendeznek, fog kiderülni mindez.

    A harmadik futam végeredménye:

    POZ VERSEYZŐ CSAPAT KAROSSZÉRIA/MOTOR KÜLÖNBSÉG
    1 Robert Shwartzman PREMA Theodore Racing Dallara/Mercedes 35m25.183s
    2 Mick Schumacher PREMA Theodore Racing Dallara/Mercedes 0.815s
    3 Jonathan Aberdein Motopark Dallara/Volkswagen 7.912s
    4 Daniel Ticktum Motopark Dallara/Volkswagen 8.444s
    5 Marcus Armstrong PREMA Theodore Racing Dallara/Mercedes 10.304s
    6 Ferdinand Habsburg Carlin Dallara/Volkswagen 12.541s
    7 Jehan Daruvala Carlin Dallara/Volkswagen 13.069s
    8 Jüri Vips Motopark Dallara/Volkswagen 17.421s
    9 Ralf Aron PREMA Theodore Racing Dallara/Mercedes 18.370s
    10 Alex Palou Hitech Bullfrog GP Dallara/Mercedes 18.901s
    11 Guan Yu Zhou PREMA Theodore Racing Dallara/Mercedes 23.205s
    12 Fabio Scherer Motopark Dallara/Volkswagen 24.295s
    13 Keyvan Andres Van Amersfoort Racing Dallara/Mercedes 26.943s
    14 Artem Petrov Van Amersfoort Racing Dallara/Mercedes 28.606s
    15 Sophia Florsch Van Amersfoort Racing Dallara/Mercedes 29.214s
    16 Sebastian Fernandez Motopark Dallara/Volkswagen 29.831s
    17 Nikita Troitskiy Carlin Dallara/Volkswagen 33.120s
    18 Enaam Ahmed Hitech Bullfrog GP Dallara/Mercedes 34.030s
    19 Julian Hanses Carlin Dallara/Volkswagen 34.673s
    20 Ben Hingeley Hitech Bullfrog GP Dallara/Mercedes 36.724s
    21 Marino Sato Motopark Dallara/Volkswagen 40.760s
    22 Ameya Vaidyanathan Carlin Dallara/Volkswagen 41.435s
    Sacha Fenestraz Carlin Dallara/Volkswagen Kiesett

     

    A bajnokság állása a Spielbergi futamok után:

    POZ VERSENYZŐ PONTSZÁM
    1 Mick Schumacher 329
    2 Daniel Ticktum 280
    3 Marcus Armstrong 260
    4 Jüri Vips 242
    5 Rober Shwartzman 241
    6 Ralf Aron 219.5
    7 Alex Palou 173
    8 Enaam Ahmed 168
    9 Guaan Yu Zhou 167
    10 Jehan Daruvala 124.5