Kategória: Formula Sport

  • W Series: Visser legyőzte Chadwicket, Keszthelyi kiesett

    W Series: Visser legyőzte Chadwicket, Keszthelyi kiesett

    Ma került sor a W Series szezonjának második futamára. A versenyre Zolderben került sor, a DTM betétfutamaként.

    Az első sorból az első futam győztese, Jamie Chadwick és Beitske Visser indulhattak. Keszthelyi Vivien első W Series futamán a 13. helyről indulhatott.
    A rajtnál a hazai versenyén lehetőséget kapó Sarah Bovy a rajtrácsom ragadt, a felvezető kör végén már nagyon füstölt az autója.
    Eközben Visser a rajtot követően átvette a vezetést Chadwicktől, Keszthelyi pedig egy helyet bukott, utána azonban be is küldték a biztonsági autót a pályára, míg Bovy autóját levitték a rajtrácsról.
    A biztonsági autó távozása után Visser megtartotta az első helyet. Utána nem sokkal azonban Gosia Rdest kitessékelte magát és Esmee Hawkey-t a versenyből. Ugyanekkor kiesett Keszthelyi Vivien is, aki ahogy látta a balesetet maga előtt, fékezni kezdett, a mögötte érkező azonban ezt nem érzékelte időben és belehajtott.
    A kiesettek okán ismét pályára hajtott a safety car.
    Mindeközben az is kiderült, hogy Rdestet egyébként is vizsgálták a versenybírák, mert kiugrott a rajtnál.
    Mikor újra szabad lett a pálya, Visser ismét meg tudta tartani a vezető pozíciót. Őt Chadwick és Alice Powell követték.
    Nyolc és fél perccel a vége előtt Sabré Cook boxutca áthajtásos büntetést kapott ütközésért.
    Mindössze két perc volt hátra, mikor Powell megérkezett Chadwickre és komoly csatába kezdtek, melyet végül Powell meg is nyert. Chadwick azonban nem hagyta annyiban, még össze is értek kicsit, de Chadwick visszavette a második helyet.
    A futamot végül Visser nyerte Chadwick és Powell előtt.
    Helyezés Rajtszám Versenyző Diff.
    1 95 Visser
    2 55 Chadwick 8.451
    3 27 Powell 9.084
    4 19 Garcia 12.279
    5 26 Moore 12.739
    6 31 Pepper 13.185
    7 5 Wohlwend 13.973
    8 85 Koyama 17.654
    9 11 Piria 25.871
    10 99 Schiff 26.937
    11 20 Wood 29.596
    12 67 Holbrook 30.859
    13 21 Hawkins 39.274
    14 49 Gilkes 47.413
    15 37 Cook 58.053
    16 3 Rdest kiesett
    17 2 Hawkey kiesett
    18 77 Keszthelyi kiesett
  • W Series: Keszthelyi indulhat Kimiläinen helyett a versenyen!

    W Series: Keszthelyi indulhat Kimiläinen helyett a versenyen!

    Lezajlott a W Series zolderi időmérő edzése, melyet ismételten Jamie Chadwick nyert. Vele együtt Beitske Visser rajtolhat majd az első sorból.

    Részt vett azonban az időmérőn a két tartalékversenyző, Sarah Bovy és Keszthelyi Vivien is. Előbbi kapcsán már tegnap beszámoltunk róla, hogy lehetőséget adott neki a széria a versenyzésre, mivel hazai pályán jár.
    Vivien esetében pedig ma derült ki hogy versenyezhet, méghozzá azért, mert a finn Emma Kimiläinent fogja helyettesíteni.

    Emma Kimiläinen racingilnehu, racingline.huKimiläinen két hete, Hockenheimben már a verseny legelején kiesett, mikor Megan Gilkes az egyik kanyar előtt belevágódott. A finn versenyzőnő ugyan most részt vett a zolderi első és második szabadedzéseken, egy második és egy ötödik helyet szerezve, végül azonban a sportorvosok nem adtak engedélyt neki a versenyzésre.

    Így aztán a mezőny 19 fős lesz, köztük Keszthelyi Viviennel, aki az időmérőn a 16. rajthelyet szerezte meg. A futam ma lesz, 16.10-kor.

    „Sajnálom Emmát persze, ugyanakkor nagyon meglepett, de örülök, hogy megkaptam ezt a lehetőséget.” – mondta Keszthelyi. „Teljesen felkészültnek érzem magam és nagyon várom már, hogy délután debütálhassak a W Serierben.”

    „Megértem a Hintsa Performance orvosi tanácsát, bár eléggé frusztrál, hogy nem versenyezhetek ma.” – mondta Kimiläinen. „Teljesen jól mentem tegnap és nagyon vártam, hogy ma versenyezhessek. Azonban a tegnapi edzésen vált világossá, hogy a hockenheimi incidens újra kiváltott egy korábbi sérülést. Persze nagyon remélem, hogy június elején Misanoban visszaülhetek a W Series autóba.”

    Az időmérő végeredménye:

    Helyezés Rajtszám Név Diff. Leggyorsabb kör
    1 55 Chadwick 1:28.681
    2 95 Visser 0.116 1:28.797
    3 27 Powell 0.441 1:29.122
    4 19 Garcia 0.45 1:29.131
    5 26 Moore 0.774 1:29.455
    6 5 Wohlwend 0.817 1:29.498
    7 31 Pepper 0.859 1:29.540
    8 2 Hawkey 0.976 1:29.657
    9 11 Piria 1.147 1:29.828
    10 3 Rdest 1.169 1:29.850
    11 20 Wood 1.408 1:30.089
    12 99 Schiff 1.476 1:30.157
    13 85 Koyama 1.526 1:30.207
    14 21 Hawkins 1.535 1:30.216
    15 67 Holbrook 1.578 1:30.259
    16 77 Keszthelyi 2.01 1:30.691
    17 37 Cook 2.063 1:30.744
    18 49 Gilkes 2.197 1:30.878
    19 58 Bovy 2.782 1:31.463
  • Surer megvédte Schumachert a gyenge szezonkezdet után

    Surer megvédte Schumachert a gyenge szezonkezdet után

    Mick Schumacher eddig nem villogott az F2-ben, és bemutatkozó szezonjában 3 versenyhétvége után a 12. helyen áll összetettben. A korábban Forma-1-ben is megfordult német pilóta, Marc Surer azonban a tavalyi F3-as bajnok védelmére kelt.

    „Elkövethetett pár hibát, de ezek összességében csak apróságok” – magyarázta Surer a Motorsport-Totalnak. „Az első szezon főként arról szól, hogy az ember fölmérje a terepet. Csak adjunk szegénynek egy kis időt, hogy rátaláljon a helyes útra. Minden kis hibáját felfújják, ez nehezíti a dolgát. Eközben ha más versenyző ront, azt elfogadják.”

    Most Nicholas Latifi vezeti a bajnokságot, akiről egyébként olyan pletykák jelentek meg nemrég, hogy szezon közben válthatja Robert Kubicát az F1-ben. A kanadai harmadik éve pallérozódik itt, és ezzel azt bizonyítja, hogy a fiataloknak időre van szükségük fejlődni. Azt meg kell jegyezni azonban, hogy vannak ellenpéldák, elég csak George Russell, Charles Leclerc vagy éppen Lando Norris nevét említeni, akik egy évet töltöttek csak itt, és egy igen jó eredményt elérve továbbléptek az F1-be. Igaz Schumacher a F3-at is csak a második szezonjában nyerte meg, és annak a szezonnak is csak a második felében dominált igazán, szóval valószínűleg neki tényleg több időre van szüksége, mire letapogatja az adott sorozatot.

    „Ha megnézzük Micket, és összehasonlítjuk az apjával, láthatjuk, hogy sokkal beszédesebb. Jól képzett és remekül dolgozik. Mindene megvan, hogy most már sokkal érettebb legyen.”

  • Markelov visszatér a Formula 2-be

    Markelov visszatér a Formula 2-be

    Még ha csak egy hétvége erejéig is, de Artem Makelov visszatér a Formula 2-be, ahol az Indy500-on induló Jordan Kinget fogja helyettesíteni az MP Motorsportnál.

    Az orosz pilóta 2014 és 2018 között versenyzett a Forma-1 előszobájában a Russian Time színeiben. Összesen kilenc futamot nyert meg, emellett pedig 2017-ben Charles Leclerc mögött a második helyen végzett a bajnokságban. Korábban a Renault fejlesztő versenyzője is volt, jelenleg pedig a Super Formulában versenyez egy Toyotával.

    Jordan King idén tért vissza a sorozatba, és jelenleg a nyolcadik helyen áll a pontversenyben, de a jövő héten az Indy500-on fog rajthoz állni. Markelov számára így csak egyszeri alkalomra szól ez a beugrás, de saját maga is inkább a japán sorozatra szeretne teljes mértékben összpontosítani.

    „Boldog vagyok, hogy csatlakozhatok az MP Motorsporthoz Monacoban. Monaco egy különleges helyszín, nem hiszem, hogy lehet ennél jobb hely az egyszeri beugrásra. Alig várom, hogy találkozhassak sok régi baráttal és természetesen a legjobbakat kívánom Jordannek az Indy500-ra.” – nyilatkozta Markelov.

    Az MP Motorsport csapatvezetője Sander Doorsman pedig így nyilatkozott a váltással kapcsoltban:

    „Nem igazán találhattunk gyorsabb embert a beugrásra Artemnél. Sajnáljuk, hogy elvesztettük Jordant erre a hétvégére, de Artem a tökéletes helyettes. Várom már, hogy vele dolgozhassunk ezen a fontos hétvégén, és reméljük, hogy segít nekünk egy pár jó eredmény elérésében.” – mondta.

    Sajtóinformációk szerint nem ez lesz az egyetlen változás a hercegségben, ugyanis Roberto Merhi visszatérhet a Camposhoz, ahol Dorian Boccolacci helyét veheti át, mivel utóbbi nem nagyon tudott támogatókat találni magának a továbbiakra.

    Hasonló cipőben jár Ralph Boschung is, hiába az erős kezdés, könnyen elképzelhető, hogy az ő Tridentjében már a Ferrari kötelékébe tartozó Antonio Fuoco versenyezhet.

  • Mazepin vezetheti a Mercedest a barcelonai szezonközi teszteken

    Mazepin vezetheti a Mercedest a barcelonai szezonközi teszteken

    A Forma-2-es bajnokság 16. helyén álló Nikitia Mazepin fog tesztelni a Mercedesnek a 2019-es Forma-1-es Spanyol Nagydíj utáni kollektív teszten.

    A Mercedes részéről a 20 éves orosz mellett Valtteri Bottas fog még körözni a katalán pályacsíkon, azonban azt még nem tudni, hogy melyikük melyik napot kapja.

    Mazepin először fogja vezetni az idei Mercedest, de a németek 2017-es autóját is jobban megismerheti majd, hiszen idén egy privát, 12 napos tesztprogramot bonyolít le a tavalyelőtti versenygéppel.

    A GP3 tavalyi ezüstérmesének van már tapasztalata F1-es autóval, hiszen 2016-tól 2018-ig a Force India fejlesztőversenyzője volt, egész pontosan 8 tesztnapot vezetett le náluk. Azzal, hogy Lawrence Stroll megvette azt a csapatot, Mazepin kikerült a pikszisből. A dologban az az érdekes, hogy az idősebbik Stroll fő riválisa a csapat megvételében pont Mazepin apjának cége, az Uralkali volt.

  • Tegnap Nicholas Latifi nyert, ám ma már Nyck de Vries diadalmaskodott Barcelonában

    Tegnap Nicholas Latifi nyert, ám ma már Nyck de Vries diadalmaskodott Barcelonában

    A tegnapi futamon Nicholas Latifi hódította el az első helyért járó trófeát Jack Aitken és Guan Yu Zhou előtt. A kanadai versenyző öt futamból eddig három versenyt megnyert a 2019-es szezonban.

    Már a rajt után kezdődtek az izgalmak, Guan Yu Zhou a harmadik helyről indulva rögtön az élre állt, míg Mick Schumacher és Giuliano Alesi kicsúszott az 5-ös kanyarban. A francia pilóta kiesett, míg a német folytatni tudta a versenyt, miután kiállt a bokszba kereket cserélni ugyanis jobb hátsó defektet kapott az esemény kapcsán. Az incidens sorozatnak még korán sem volt vége, Dorian Boccalacci a 10-es kanyarban elfékezte magát, majd a pole-ból induló Luca Ghiottonak ment neki, így az olasznak is ki kellett állni a bokszba első szárnyat cserélni, a fent említett események miatt a Safety Car is tiszteletét tette a már az első körök után a versenyen.

    Az újraindítás után Zhou és Latifi rögtön kiállt kereket cserélni, a következő két körben pedig Nyck de Vries és Jack Aitken követte őket a bokszba.

    A vezetést egy időre Ralph Boschung utána pedig Anthoine Hubert vette át, a francia versenyző Jordan Kinggel egyetemben csak az utolsó körökben hajtott a bokszba, így ismét Zhout találta magát az élen, akit azonban a 27. körben Lafiti megelőzött, míg az olasz végül már nem engedte ki az első helyet a kezéből a verseny végéig.  A kínai pilóta ugyanakkor nem nyugodhatott meg, mögötte vészesen közeledett a brit Jack Aitken aki végül megelőzte az UNI-Virtuosi csapat versenyzőjét, viszont Zhou így sem szomorkodott, ugyanis első dobogós helyét szerezte meg a bajnokságban.

    Luca Ghiotto lett a negyedik, de Vyres az ötödik. Hubert és King az eltérő stratégiájukkal a hatodik és a hetedik helyet szerezték meg, Callum Illot lett a nyolcadik, azonban fordított rajtrács miatt ő kezdhette meg a sprint versenyt az élről. Mick Schumacher végül a 15. helyen fejezte be az első futamot.

    Ma már viszont Az ART versenyzője Nyck de Vries diadalmaskodott a sprintversenyen Barcelonában.

    Anthonie Hubert a harmadik helyről rajtolt és át is vette a vezetést miután az első sorból induló Callum Illot és Jordan King beragadt a rajtnál, és még a negyedik helyről induló de Vries is megelőzte őket.

    A Safety Car viszonylag korán látogatását tette ezen az eseményen is, mindjárt az első kör után a Carlin-os Nobuharu Matsushit leparkolta a 10-es kanyarnál az autóját, ami később lángra is kapott. Az újraindítása Hubert-t támadni kezdte de Vries, ám miután a DRS-t újra használatba vehették a regnáló GP3-as bajnoknak nem sikerült védekezni ellenfelével szemben, a holland az egyes kanyarban megelőzte versenyzőtárást és megkezdte a 8. kört.

    A korábbi McLarenes fejlesztő pilóta három másodperces előnyre tett szert, és az első helyet már ki sem engedte a kezéből, így megszerezte idei első győzelmét az ART Grand Prix versenyzője.

    Csak a harmadik hellyel kellett beérnie Hubert-nek miután Illot is megelőzte őt a 11. körben ugyanott ahol korábban a de Vyres is elment mellette. Hat körrel később Luca Ghiotto hasonlóképpen kerülte meg a francia versenyzőt és üldözni kezdte a második helyen haladó Sauber Junior Team pilótáját. Az olasz versenyző végül meg előzte a britet, így felállhatott a dobogó második fokára, míg Illott végzett a harmadik helyen. A tegnapi győztes Lafiti a hatodik helyen ért célba, míg Mick Schumacher a 12. lett.

    A bajnokságot továbbra is Latifi vezeti Ghiotto és de Vryes előtt.

  • Két Prema győzelemmel indult az új Formula 3-as bajnokság

    Két Prema győzelemmel indult az új Formula 3-as bajnokság

    A hétvégén rendezték meg az újjá alakult Formula 3-as sorozat első versenyhétvégéjét Barcelonában, ahol a Prema két versenyzője, Robert Shwartzmann illetve Jehan Daruvala ünnepelhetett a dobogó legtetején.

    Az időmérő edzést a Ferrari Akadémiáján nevelkedő és az SMP kötelékébe is tartozó Robert Shwartzmann nyerte, Christian Lundgaard és két csapattársa előtt.

    Az első kanyarban az ART Grand Prix dánja a belső íven meg tudta előzni az élről induló riválisát, majd hamar DRS távolságon kívülre került. A harmadik helyen a másik Ferrari junior Marcus Armstrong haladt.

    Lundgaard magabiztosan vezette a 22 körös versenyt egészen a futam végén életbe lépő VSC fázisig. A Campos versenyzője Alessio Deledda miatt lépett érvénybe a virtuális biztonsági autós fázis.

    Lundgaard és Shwartzmann között egy másodpercnyire csökkent a különbség, így az utolsó körökben figyelnie kellett a Premásra. Ám végül gond nélkül behozta az autóját az első helyre, csak hogy az ő és csapata öröme túl korai volt, ugyanis a VSC fázis alatt vétett a szabályok ellen, így utólag öt másodperces időbüntetéssel sújtották. Így a szezon első F3-as versenyét az orosz Robert Shwartzmann nyerte Lundgaard előtt.

    A dobogó alsó fokáért is egy Prema-ART csata volt. A remekül rajtoló német David Beckmann számára is jól jött ki a VSC fázis, aki így utol tudta érni a Premával versenyző Armstrongot, de minden erőfeszítésének ellenére sem tudta megszerezni a harmadik helyet, így be kellett érnie a negyedik pozícióval.

    Az ötödik pozíciót a Formula Renault Eurocup tavalyi bajnoka Max Fewtrell szerezte meg, szintén az ART-tal. A Red Bull által támogatott Jüri Vips lett a legjobb olyan versenyző a hatodik helyével, aki nem a két „nagy” csapat autóját vezeti. A hetedik helyen a rajtot elrontó, és a versenyen végig szenvedő harmadik Premás Jehan Daruvala zárt.

    A két finn, Niko Kari és Simo Laaksonen is kemény harcot vívott egymással, végül az előbbi zárt előrébb, méghozzá a nyolcadik helyen.

    A pontszerzők sorrendjét a japán Yuki Tsunoda zárta.

    Előzetesen a bajnoki cím egyik nagy esélyesének kikiáltott Leonardo Pulcini csak a 20.lett, míg az első együléses versenyét teljesítő HWA csapat legjobb eredménye a 13.hely lett Bent Viscaal révén.

    A vasárnapi, fordított rajtrácsos versenyt Niko Kari és Jehan Daruvala kezdhette meg az első sorból. Az indiai pilóta le tudta rajtolni a finnt, így az első kanyarban már ő fordult elsőként. Hátrébb a mezőnyben egy négyes baleset történt, ami miatt a pályára kellett küldeni a biztonsági autót.

    Az újraindítás után Daruvala elkezdte növelni előnyét egészen addig, amíg egy újabb Safety Car fázis következett. De ez sem vetette vissza a Premást, aki magabiztos versenyzéssel és előnnyel húzta be a futamgyőzelmet.

    Mögötte már voltak izgalmak, az ötödik helyről rajtoló észt Jüri Vips remek versenyzéssel fel tudott zárkózni a második helyig, ezzel a harmadik helyre szorítva Karit.

    A szombati győztes Shwartzmann a nyolcadik helyről rajtolva a negyedik helyen végzett, a verseny végén megelőzve csapattársát Armstrongot is.

    Akárcsak szombaton, itt is Lundgaard zárt a legjobb ART-osként, hatodik lett. Őt a két csapattárs követte, David Beckmann és a sokáig harmadik helyen autózó Max Fewtrell sorrendben. Mivel ezen a versenyen csak az első nyolc helyezett kapott pontot, így most Yuki Tsunoda és Felipe Drugovich sem kapott pontot, hiába végeztek a top10-ben.

    A pontversenyben Shwartzmann 13 ponttal előzi meg Lundgaardot és 14-gyel Daruvalat.

    A következő fordulót Franciaországban, Le Castellet-ben rendezik,szintén a Forma-1 egyik betét programjaként.

  • Mick Schumacher nem rajong a szimulátorokért

    Mick Schumacher nem rajong a szimulátorokért

    Mick Schumacher ugyan a fiatalabbik generáció egyik oszlopos tagja, mégsem rajong a konzolos és számítógépes versenyzős játékokért.

    Max Verstappent és Lando Norrist is láthattuk korábban, hogy online versenyeken állnak rajthoz, ám Schumachert ezek a futamok teljes mértékben hidegen hagyják.

    „Az online versenyek nem szabadítanak fel olyan érzelmeket, mint egy igazi pályán való küzdelem. A szimulátort csak arra használom, hogy rendesen felkészüljek” – mondta a fiatal német a La Gazzetta Dello Sportnak. A szabadidejében szívesebben edz, biciklizik, vagy elmegy egyet sétálni a kutyájával.

    A szörfözés az, amit még nagyon szeret csinálni, bár az időbeosztásához igazodnia kell: „Imádom azokat az időszakokat, amikor van egy kis időm kimenni a tengerhez.”

  • 18 colos gumikra vált a Forma-2 2020-tól

    18 colos gumikra vált a Forma-2 2020-tól

    A Forma-2 csapatai a következő szezontól kezdődően 18 inch-es gumikkal fognak versenyezni. Ezzel segíteni fogják a Pirelli munkáját, ugyanis a Forma-1-es csapatok is ezeket a gumikat fogják használni a 2021-es szezontól.

    A Liberty Media komolyabb változtatásokat fog majd bevezetni a 2021-es szezontól. Az egyik ilyen komolyabb változás a 18 inch-es gumik bevezetése lesz. Azonban közvetlen Spanyol Nagydíj előtt bejelentették, hogy a Forma-2-ben már a következő szezontól használni fogják ezeket az abroncsokat.

    Az F2 reméli, hogy ezzel a változtatással komolyabb hírnévre tesznek majd szert és azt is, hogy az emberek ténylegesen a Forma-1 előszobájaként tekintsenek a sorozatra. A sorozat vezetője, Bruno Michel szerint ez nagyon fontos lenne számukra.

    „Nagyon fontos lenne ez a számunkra, ugyanis nekünk az a feladatunk, hogy felkészítsük a fiatal versenyzőket a Forma-1-re,” – véli Michel. „Minél közelebb kerülünk az F1-hez, annál jobb. Ez egy kitűnő lehetőség lesz a versenyzőink számára, hogy kitapasztalhassák az újfajta gumikat, amiket majd a Forma-1-ben is használni fognak.”

    Ezt a döntést valószínűleg azért hozták meg, hogy elősegítsék a Forma-1-es csapatok munkáját az abroncsok kitapasztalásával.

    Az F1 sportigazgatója, Steve Nielsen szerint ez egy nagyszerű lépés az F2 számára. A Forma-2-re mindig is a Forma-1 előszobájaként tekintettek és ennek a döntésnek köszönhetően a két sorozat azonos technológiát fog használni. Ez az előnyünkre fog majd válni, ugyanis a Forma-2-es csapatok fontos információkat fognak gyűjteni a gumik működéséről.”

    Az olasz gumigyártó várhatóan 2021 szeptemberétől kezdi majd meg a tesztelést. Három csapat próbálhatja majd ki a vadonatúj fejlesztésű gumikat. A Pirelli főnöke, Mario Isola ezt mondta: „Az F2 a Forma-1-hez legközelebb álló sorozat, szóval ez egy remek lehetőség a számunkra, hogy egy évig tesztelhetnek az új gumikkal. Nyilvánvalóan ez egy nagy váltás lesz, ugyanis még nekünk is dolgoznunk kell ezeken a gumikon. Eléggé intenzív egy év lesz ez a Forma-2-es csapatok számára,” – véli Isola.

  • Mick Schumacher úgy véli, a Forma-1 a végzete

    Mick Schumacher úgy véli, a Forma-1 a végzete

    Mick Schumacher úgy véli, hogy az a végzete, hogy bekerüljön a Forma-1-be. Mindemellett szeretni tanulni hétszeres világbajnok édesapja karrierjéből.

    Michael Schumacher fia tavaly megnyerte az F3-as Európa-bajnokságot, idén pedig Formula 2-ben versenyez. Idén először azonban már Forma-1-es autót is vezethetett, Bahreinben a Ferrari és az Alfa Romeo autójával is tesztelt.

    „Nem nagyon hasonlítgatom magam most senkihez az F1-ben, nyilvánvalóan az édesapám, akihez hasonlítom magam.” – mondta Mick a Sky Sportsnak. „Látni, amit ő tett, az ő lépéseit, és mindazt, amit másként csinált, mint a többiek, megfigyelem, mik azok a pozitívumok, amikből meríthetek.”

    „De sok tehetséges versenyző van az F1-ben, máskülönben nem lennének ott, és mindig jó beszélgetni velük, és megpróbálni a lehető legtöbbet tanulni tőlük.”

    Arra a kérdésre, hogy a végzeteként tekint-e arra, hogy a jövőben az F1-ben versenyezzen, Mick így felelt: „Igen, úgy.”

    „Nagyon fontos, hogy az egyik lépés jöjjön a másik után. Eddig így tettünk, és most az F2-nek az utolsó lépésnek kellene lennie az F1 előtt.”

    Két versenyhétvége, azaz négy futam elteltével Mick Schumacher a kilencedik helyen áll az F2-es bajnokságban.

    „Nagyon örülök, hogy a Premával dolgozhatok és hogy az F2-ben dolgozhatok, mivel bizonyos szempontból úgy érzem, hogy itt nehezebb vezetni és kezelni a gumikat, mint az F1-ben. Kicsit jobban kopnak a gumik és nincsenek gumimelegítő paplanaink sem, szóval hideg gumikkal kezdünk. Ez nagyon jó felkészülés az F1-re, szóval hálás vagyok, hogy itt lehetek.