Kategória: Formula 3

  • Egy F3-as versenyzőt vádolnak azzal, hogy intim képeket kért rajongóitól

    Egy F3-as versenyzőt vádolnak azzal, hogy intim képeket kért rajongóitól

    Tegnap a Twitteren pattant ki egy újabb botrány, miután pár felhasználó azzal állt elő, hogy az egyik F3-as pilóta intim képeket kért tőlük.

    Nemrég a Forma-1 is szembe találta magát efféle helyzettel, ugyanis miután Nikita Mazepin leszerződtetését bejelentette a Haas, több hölgy is felszólalt az orosz ellen. Ezután a 21 éves pilóta az Instagram-oldalára töltött fel egy olyan felvételt, amin egy hölgyet fogdos. Természetesen ebből is botrány lett, sőt a Haasnak és a Forma-1-nek is nyilatkoznia kellett. A rajongók viszont nem voltak ezzel megelégedve, így megalkották a #WeSayNotToMazepin mozgalmat, hogy így tiltakozzanak az orosz jelenléte ellen.

    Most azonban az alsóbb kategóriákban ütötte fel a fejét ez a probléma. Tegnap ugyanis nagy visszhangot kaptak azok a bejegyzések, amiben több lány képernyőfelvételekkel bizonyítva kiírta, hogy milyen atrocitás érte őket.

    Amaury Cordeel, a Campos Racing versenyzője ugyanis rájuk írt privát üzenetben, majd gyorsan a tudtukra adta szándékait. Egy Emma nevű felhasználó elmondta, hogy intim fotók küldésére biztatta őt a belga pilóta, majd miután ennek nem tett eleget, tovább bombázta üzeneteivel. Azóta a lányt letiltotta a 18 éves versenyző, sőt fiókját is privátra állította.

    A hölgy ekkor üzenetét az F3-as bajnokság hivatalos platformjának és a Campos Racingnek címezte. Feltette azt a kérdést, hogy szerepelhet egy olyan pilóta a sorozatban, aki lányoktól (legfőképp kiskorúaktól) kér intim képeket privát üzenetben. Hivatalos válasz azonban nem érkezett.

    ,,Formula 3, egyet értetek azzal, hogy ilyen történjen a bajnokságotokban? Csak mert Amaury Cordeel a versenyzői státuszát kihasználva úgy gondolja, hogy megengedheti magának azt, hogy lányoktól és olykor kiskorú lányoktól intim fotókat kérjen.”

    ,,Mi a helyzet veled Campos Racing?”

    Ezután egy Valou nevű felhasználó is megosztotta azt, hogy milyen beszélgetést folytatott le a versenyzővel.

  • Hauger győzelemmel vágott vissza a tegnapi balesete után

    Hauger győzelemmel vágott vissza a tegnapi balesete után

    A Prema pilótája Dennis Hauger nyerte a FIA Formula első versenyhétvégéjének utolsó versenyét a barcelonai versenypályán. A norvég Red Bull junior mellett Jack Doohan és Matteo Nannini pezsgőzhetett a pódiumon.

    A rajtot a harmadik helyről rajtoló Victor Martins kapta el a legjobban és rögtön meg is támadta a poleból startoló Dennis Haugert. Kettejük csatájába még Nannini és Doohan is csatlakozott, így már négyen voltak egymás mellett az egyes kanyar felé menet. Azonban Hauger jött ki a kvartett csatájából a legjobban és sikerült megtartania az első helyét.

    Arthur Leclerc sem volt rest és az elrontott időmérőjét követően meg is kezdte a felzárkózását. Az ifjabb Leclerc ugyan a startnál visszaesett a 17. helyre, de a hatodik körre már a 14. helyen haladt és többek között olyan helyen sikerült előzést bemutatni, mint az átalakított tízes kanyar.

    Az élen egészen a kilencedik körig nem történt változás, amikor ugyanis Jack Doohan meg tudta előzni Martinst a DRS segítségével az egyes kanyarba menet. A Trident ausztrál pilótája ezzel előrelépett a harmadik helyre és nem sokkal később Nanninit is maga mögé tudta utasítani a második helyért.

    A mezőnyben nagy vonatok alakultak ki, ami nem sok előzést láthattunk, mivel szinte az egész mezőny nyithatta az állítható hátsó szárnyát a kijelölt helyeken. Általában akkor volt esélye a hátul autózónak az előzése, ha az előtte autózó pilóta nem nyithatta DRS-ét.

    Hauger a tizenötödik körre már 4 másodperccel előzte meg a mögötte autózó Doohant, akit Nannini, Martins, a második futamot megnyerő Olli Caldwell és Logan Sargeant követett.

    A verseny vége felé közeledve Frederik Vesti mutatott még be egy szép előzést Sargeant ellen az egyes kanyarban. A dán Mercedes junior az utolsó utáni pillanatban vetődött be Sargeantnek, aki hibázott az utolsó kanyarból kifele jövet és emiatt még Novalak is meg tudta előzni őt.

    Hauger végül magabiztos győzelmet aratott Doohan és Nannini előtt. A Prema norvég kiválósága ezzel a sikerével pedig átvette a vezetést az egyéni pontversenyben csapattársától Olli Caldwelltől.

    További pontszerzők: Caldwell, Martins, Novalak, Vesti, Caio Collet, Sargeant és Roman Stanek.

    Leclerc végül a tizenharmadik helyen ért célba, Tóth László pedig a mezőny hátsó régiójában töltötte a verseny egészét és végül a huszonhatodik helyen látta meg a kockás zászlót.

    A bajnokság több, mint egy hónap múlva június 25-27-ei hétvégén tér majd csak vissza Le Castelletben a Francia Nagydíj helyszínén

  • Caldwell győzelmét hozta a második sprintfutam Barcelonában

    Caldwell győzelmét hozta a második sprintfutam Barcelonában

    A Prema pilótája Olli Caldwell nyerte az FIA Formula 3 második sprintversenyét a Circuit de Catalunyán. A brit fiatal nem egy, hanem két baleset után tudott az élre kerülni és végül megnyerni a futamot Victor Martins előtt.

    Amíg az első versenyen viszonylag óvatosan autóztak a pilóták és vigyáztak egymásra, addig ez a második versenyről már egyáltalán nem volt elmondható. Két baleset is történt, ráadásul mindkét találkozás során az első hely volt a tét.

    Először David Schumacher és Enzo Fittipaldi akadtak össze az egyes kanyarban, miután a brazil pilóta próbálta megelőzni Ralf Schumacher fiát. Az eset miatt mindketten kiestek a futamból, Fittipaldi azonban nem az ütközés miatt, hanem az autója meghibásodása okán volt kénytelen idő előtt feladni a versenyt.

    A kettejük találkozása után Matteo Nannini és a főfutamon poleból induló Dennis Hauger vette át. A Prema norvég pilótája azonban meg akarta szerezni az első helyet és meg is próbálta előzni Nanninit, azonban a kísérlete balul sült el. Hauger megforgatta Nanninit, majd neki is ütközött, ami miatt az első szárnya az autója alá gyűrődött. A norvégnak volt miért mérgelődnie a csapatrádióban az esetet követően.

    A második csörte után került Caldwell az élre, aki mögött briliáns teljesítményt nyújtó Victor Martins érkezett. A francia Alpine junior megpróbálkozott a verseny végén egy előzéssel, azonban nem járt sikerrel és vissza kellett sorolnia a második helyre.

    A Prema brit fiatalja végül meg is tudta nyerni a versenyt Martins és a Mercedes junior Frederik Vesti előtt.

    További pontszerzők: Clément Novalak, Caio Collet, Jonny Edgar, Ayumu Iwasa, Jack Doohan, Jack Crawford és a visszatérő Juan Manuel Correa.

    Érdemes még megemlíteni Arthur Leclerc zseniális felzárkózását. Charles Leclerc öccse még az első verseny egy defekt miatt csak a28. helyről rajtolhatott és végül 16 helyet javítva lett tizenkettedik. Ugyan pontot nem ért, de mindenféleképpen megsüvegelendő volt a monacói fiatal produkciója.

    A hétvége harmadik és egyben utolsó versenye 12:05-től veszi majd kezdetét, amit az M4 Sport élőben fog közvetíteni.

  • A súlyos balesete után visszatérő Correa célja a Forma-1

    A súlyos balesete után visszatérő Correa célja a Forma-1

    Juan Manuel Correa ezen a hétvégén Barcelonában tért vissza a versenyzéshez.

    Correa részese volt annak a 2019-es horrorisztikus F2-es balesetnek Spában, amely Anthoine Hubert életét követelte. A 21 éves ecuadori-amerikai versenyző túlélte a balesetet, de súlyosan megsérült a lába. Kis híján amputálták a jobb lábát, de ő nem engedte: minden esélyt meg akart adni magának egy későbbi visszatérésre. Számos műtéten esett át, és még nem régiben is csak kerekesszékben vagy mankóval láthattuk.
    Most azonban Forma-1-es hétvégén, Formula 3-ban szállhatott újra versenybe.

    „Néhány hónappal ezelőtt ez még lehetetlennek tűnt számomra” – mondta Correa az EFE hírügynökségnek Barcelonában.

    „Inkább arra koncentráltam, hogy egyáltalán újra tudjak járni, de jött a fokozatos javulás, és a legutóbbi műtéteim, most pedig itt vagyok és készen állok a versenyzésre, egy évvel és nyolc hónappal később” – mosolygott.

    Correa nem tűzött ki célt 2021-re, mert „a legfontosabb, hogy visszatérjek”.

    „Küzdök azért, hogy elérjem azt a szintet, amin a baleset előtt voltam” – vallotta be. „Megpróbálom a lehető legjobban felgyorsítani a folyamatot, ugyanakkor folytatom az orvosi rehabilitációmat is.”

    „Az, hogy újra versenyzem, még nem jelenti azt, hogy a lábaim tökéletesek. Még mindig nagyon nagy orvosi kihívás előtt állok” – tette hozzá Correa, aki Sergio Pérez edzőjével dolgozik együtt.

    „Nagyszerű munkát végeztek” – folytatta.

    Correa reméli, hogy a következő lépés a Formula 2-ben való indulás lesz – mielőtt ismét végső célja, a Forma-1 felé fordulna.

    „Ha a legtöbb szakértőt megkérdezted volna, hogy készen állok-e arra, hogy itt legyek, azt mondták volna, hogy ez őrültség” – mondta. „Most az a szándékom, hogy a következő szezonban már (újra) a Formula 2-ben legyek.”

    „Talán egy-két évet eltöltök ott, megpróbálom megnyerni a bajnokságot, és 2023-ra vagy 2024-re átléphetek a Forma-1-be. Könnyűnek hangzik, de nem ez olyan egyszerű.”

    „De hé, ez volt az álmom, és azt hiszem, el is tudom érni” – mondta Correa. „Látom magam előtt, ahogy a Forma-1-ben vezetek és normálisan járok.”

  • Smolyar nyerte a szezon első futamát Barcelonában

    Smolyar nyerte a szezon első futamát Barcelonában

    Az ART Grand Prix versenyzője Alex Smolyar nyerte a 2021-es FIA Formula 3 első futamát Barcelonában. Az orosz pilóta mellett Clement Novalak és Caio Collet ünnepelhetett a dobogón.

    A versenyzőknek két felvezető kört kellett teljesíteniük, miután az első felvezető kör végén Ido Cohen Carlinja megadta magát, így a versenyirányításnak törölnie kellett a rajtot.

    A rajtnál szépen eljöttek a versenyzők, egy darab baleset sem történt. Jonny Edgar meg tudta tartani a vezető pozícióját Alex Smolyar, Caio Collet és Clement Novalak előtt.

    Azonban Smolyar a negyedik kör kezdetén a DRS segítségével simán meg tudta előzni a Red Bull junior Edgart az egyes kanyarban, átvéve ezzel az első helyet. Edgar vissza is támadott a következő körben, azonban kis híján össze is akadt a két autó, de szerencsére nem történt ütközés.

    Mindeközben Frederik Vesti nagy csatában volt a hatodik helyért David Schumacherrel, azonban előzni nem tudott. A Mercedes junior dán pilóta ezt követően még egy apró hibát vétett, ami miatt két pozíciót bukott Olli Caldwellel és Victor Martins-nal szemben.

    A pénteki időmérőt megnyerő Dennis Hauger a hetedik körben egy zseniális manővert mutatott be, aminek következtében két pozíciót is tudott nyerni. A norvég Red Bull nevelés ezt követően Vestit vette a célkeresztjébe.

    A tizedik körre Smolyer egy magabiztos, két másodperces előnyt épített ki Edgarral szemben, akit a rossz tempója miatt az Alpine junior Collet is megpróbált megelőzni, azonban a brazil rajtaveszett a manőveren, mivel Clement Novalak elvehette tőle a harmadik helyet.

    A szenvedő David Schumacher a tizenegyedik körben további pozíciókat bukott Haugerrel és Martins-nal szemben. Az utóbbi Alpine junior személyében egy újoncot tisztelhetünk, aki a tegnapi poleról mindössze hat század másodperccel maradt csak el.

    Az élbolyra visszatérve, Novalak számos előzési kísérletet követően maga mögé tudta utasítani Edgart. A Trident pilótája így már a második helyen haladt, miközben Edgar a sorozat tavalyi kiírásának egyik bajnok aspiránsát Logan Sargeantet kapta meg a nyakába.

    Az amerikai pilóta nem sokat teketóriázott, az egyes kanyarba menet elvette Edgartól a negyedik helyét és a harmadik helyen autózó Collet nyomába eredhetett.

    A 19. körben azonban Oliver Rasmussen az utolsó kanyarban kicsúszott és elásta magát a kavicságyban, ami miatt a pályára kellett hívni a biztonsági autót. Mivel a pályamunkások nem tudták eltakarítani Rasmuusen autóját, így a mezőny a biztonsági autó mögött ért célba.

    Smolyar így megnyerte a futamot Novalak és Collet előtt. További pontszerzők: Sargeant, Edgar, Caldwell, Vesti, Hauger, Martin és a Formula 2-ben is versenyző Matteo Nannini.

    Charles Leclerc öccse, Arthur pech szériája az időmérőt követően is folytatódott, mert a monacói fiatal a verseny vége felé defektet kapott, ami miatt csak a huszonnyolcadik helyen ért célba.

    Tóth László végül huszonhetedik lett az első Formula 3-as futamán.

    A délutáni futamon ismét fordított rajtrácsos versenyt láthatunk majd, melynek során az első futam első tizenkét helyezettjének pozícióját fordítják majd meg.

  • A tavalyi „majdnem” bajnok, és Fittipaldi is lesz a Formula-3-as mezőnyben

    A tavalyi „majdnem” bajnok, és Fittipaldi is lesz a Formula-3-as mezőnyben

    A Charouz volt még adós két névvel a hétvégi Formula 3-as barcelonai idénynyitó előtt, most azonban pótolták hiányosságukat, nem is akármilyen nevekkel.

    2020-ban, a mugellói idényzárón csak a balszerencse fosztotta meg Logan Sargeantot a bajnoki címtől. Ő érkezett meg a legjobb esélyekkel az utolsó futam rajtrácsára. Egy első körös balesetnek köszönhetően azonban elszálltak az esélyei, nem is saját hibájából.

    Azóta úgy nyilatkozott, szinte biztos, hogy nem tudja folytatni a pályafutását. A Formula-3-as cím, és az azzal járó lehetőségek talán segíthettek volna neki. Így viszont nem adott neki sok esélyt, hogy még egy évre visszatérhet.

    „Az év elején még nem tudtam, hogy újból versenyautóba ülhetek, így megtisztel a Charouz Racing ajánlata. Mindent beleadok, hogy az élre juttassam az autót, és a csapatot.” – összegezte Sargeant.

    Csapattársa a – már bejelentett – Réunion szigetéről származó Reshad de Gerus és az Amerikában is induló Enzo Fittipaldi lesz, aki eddig nem akármilyen sorozatot tudhat maga mögött.

    Enzo Fittipaldi
    Enzo Fittipaldi, még a Ferrari színeiben, Fotó: Scuderia Ferrari Press Office

    2018-ban megnyerte az olasz F4-es bajnokságot, és a németeknél harmadik lett. Egy évvel később pedig a Formula Regionális Európa-bajnokság második helyét szerezte meg.

    Tavaly nem volt jó éve a Formula 3-ban, és otthagyta a Ferrari Akadámiáját is, hogy Amerikában, az Andretti színeiben próbáljon szerencsét az IndyCar harmadik számú sorozatában, az Indy Pro 2000-ben.

    Az F1 Virtuális sorozatában a Haas színeit képviselte bátyjával, Pietróval. Csapatként megnyerték a pontversenyt, és Enzo egy győzelmet is szerzett.

    Bár Amerikában már egy versenyhétvégét teljesített, most tesztelés nélkül tér vissza, hogy a Charouz színeiben próbáljon szerencsét.

  • David Schumacher bajnok szeretne lenni a Tridenttel

    David Schumacher bajnok szeretne lenni a Tridenttel

    Miután David Schumacher a téli szünetet túlnyomó részben edzéssel és golfozással töltötte az édesapjával Ralffal Fokvárosban, a fiatal német teljes mértékben feltöltődött energiával és már alig várja közös munka kezdetét a Trident csapatával, akiket egy igazi olasz csapatnak tekint.

    Az egykori Forma-1-es versenyző Ralf Schumacher fia már a második teljes szezonját foja megkezdeni a sorozatban, azonban a tavalyi szezonban a Charouz csapatával nem volt túl sok esélye jó eredményeket elérni. Azonban a Trident pilótájaként – akik a tavalyi évben a második helyen fejezték be a csapatok versenyét – erre már minden esélye meglesz.

    „A célom az, mint szerintem mindenkinek: megszerezni az egyéni bajnoki címet,” – mondta Schumacher, aki szintén el szeretne érni a Forma-1-ben, mint az édesapja Ralf, nagybátyja Michael és unokatestvére Mick tette.

    „Az első versenyt mindenféleképpen meg kell várnunk, hogy meglássuk, hol is vagyunk az erősorrendben és utána már bátrabban tudok majd nyilatkozni az esélyeimről.

    „Sikerült kikapcsolnom a tél folyamán kikacsolnom, de a vasárnapok kivételével minden nap edzettem. Már javában készülök a szezonra a Tridenttel Olaszországban. Szimulátorozom, beszélgetünk a csapattal és így tovább. Ők egy igazi olasz csapat, nagyon jó velük együtt dolgozni.”

    A 19 éves David Schumacher szerint az sorozatban teljesített első verseny óta egy jobb versenyzővé vált és reméli, hogy a Trident versenyzőjeként képes lesz dobogókért és győzelmekért harcolni, csakúgy, mint a korábban az olaszokat erősítő David Beckmann és Lirim Zendeli.

    „Rengeteget tanultam ezalatt az egy szezon alatt,” – folytatta Schumacher. „Jó, hogy a Tridenttel versenyezhetek, ugyanis az ő autóik nagyon jól szerepeltek a tavalyi szezonban. Ezt már a teszt folyamán is éreztem, ami szintén nagyon pozitív volt, mert mindent el tudtunk végezni, amit elterveztünk.

    „Már az első alkalommal kényelmesen éreztem magam az autóban, szóval már alig várom, hogy Barcelonában kezdetét vegye az idei szezon.”

  • Correa újra autóba ült és megmutatta különleges sisakfestését is

    Correa újra autóba ült és megmutatta különleges sisakfestését is

    Juan Manuel Correa még egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy megejthesse a visszatérését. Az amerikai-kolumbiai pilóta részt vett az FIA Formula 3 két napos kollektív tesztjén Spielbergben az ART Grand Prix csapatával és a tervek szerint ott is fog majd versenyezni az idei évben.

    Correa másfél évvel ezelőtt keveredett egy szörnyű balesetbe Spa-Francorschampsban, ahol Anthoine Hubert az életét vesztette. Ez a tragédia a Formula 2-ben történt és az Alfa Romeo juniorja a Charouz csapatánál versenyzett.

    A baleset következtében a fiatal amerikai-kolumbiai pilóta lábai komoly mértékben megsérültek, ami miatt számos műtéten túl kellett esnie. Azonban a rehabilitáció jól sikerült Correa számára és mindössze másfél évvel a balesetet követően képes volt autóba ülni.

    „Örülök, hogy a történtek után újra itt lehetek,” – mondta Correa. „A célom még mindig a Forma-1 elérése és a Formula 3 lesz ennek az útnak első komolyabb lépcsőfoka, amit meg kell ugorjak.”

    Correa még a szombati teszt kezdete előtt bemutatta az idén használatos sisakját, amin több helyen is rajta van elhunyt barátjának a neve és a róla elhíresült AH19 logó.

    „Szeretném bemutatni nektek a sisakomat, amit az idei szezonban fogok majd használni,” – magyarázta Correa a videóban, amit a közösségi média felületeire is feltöltött.

    „Nyilvánvalóan ez egy különleges sisak, mivel ezt fogom használni a visszatérésemkor. A saját, eredeti dizájnomat fogom alkalmazni és természetesen Anthoine is mindig velem lesz.

    „A sisakom tetején és hátulján ott lesz ugyanis az AH19 logó. Szerintem nagyon jól sikerült és már alig várom, hogy elkezdődjön a szezon.”

    Correanak a Mercedes junior Frederik Vesti és Alex Smolyar lesz a csapattársa az ART Grand Prix csapatánál.

    A Formula 3-as szezon Barcelonában veszi majd kezdetét a május 7-ei hétvégén és a szezon esélyeit többek között az egyik Podcast epizódunkban is latolgattuk.

  • Esett a hó az F3-as teszten, a szomszédban

    Esett a hó az F3-as teszten, a szomszédban

    Április 4-et mutat a naptár, és húsvét is van, mégis vannak helyek, ahol egészen téli oldalát mutatja az időjárás.

    Nem csak Bánkúton esett a hó, hanem a szomszédban, a Red Bull Ringen is. Ami azért különösen érdekes, mert a Formula 3 mezőnye épp ott tesztel. Ez a látvány pedig eléggé kontrasztban áll azzal, hogy múlt hétvégén az F1-es mezőnynek pedig homokviharral kellett megküzdenie Bahreinben.

    Nem extrém azonban a hómennyiség, a teszt gond nélkül tudott folytatódni.

  • Újabb bajnok érkezik az F3-as mezőnybe

    Újabb bajnok érkezik az F3-as mezőnybe

    A Carlin bejelentette utolsó F3-as versenyzőjét is a brit F3-as bajnokság 2020-as bajnoka, Kaylen Frederick vezetheti majd az autójukat.

    Az amerikai pilóta már 2020-ban is a brit csapattal versenyzett, 9 győzelemmel megnyerte a brit F3-as bajnokságot.

    „Elképesztően izgatott vagyok a szezonnal kapcsolatban, alig várom, hogy pályára guruljunk. Az F3 az a bajnokság, ahol minden fiatal pilóta lenni szeretne.” – tette hozzá Frederick.

    Egyik csapattársa szintén egy tavalyi bajnok, a német F4-es bajnokságot nyerő Red Bull-junior, Jonny Edgar lesz.

    „Az ember tudja, a legjobb pilóták ellen mehet, az F1-be vezető úton. Még sok kihívás vár ránk csapatként, de szerintem bennem megvan, ami ahhoz szükséges, hogy legyőzzem ezeket.” – jelentette ki magabiztosan.

    Vele együtt 11, korábban bajnokságot nyerő pilóta lesz a mezőnyben, közülük pedig négyen tavaly szerezték meg a címet.

    Persze ez csak akkor marad így, ha a Charouz két még be nem jelentett versenyzője hozzá nem adódik a statisztikához.

    Az idei F3-as mezőny:

    # Pilóta Csapat Akadémia Bajnoki cím
    1 ?? Dennis Hauger
    ?? Prema
    Red Bull 2019, olasz F4
    2 ?? Arthur Leclerc Ferrari
    3 ?? Olli Caldwell
    4 ?? Jack Doohan
    ?? Trident
    Red Bull
    5 ?? Clément Novalak 2019, brit F3
    6 ?? David Schumacher
    7 ?? Frederik Vesti
    ?? ART
    Mercedes 2019, Formula Regional Európa
    8 ?? Aleksandr Smolyar
    9 ?? Juan Manuel Correa
    10 ?? Jak Crawford
    ?? Hitech
    Red Bull
    11 ?? Ayumu Iwasa Red Bull 2020, francia F4
    12 ?? Roman Stanek
    14 ?? Matteo Nannini
    ?? HWA
    2019, UAE F4
    15 ?? Oliver Rasmussen
    16 ?? Rafael Villagomez
    17 ?? Victor Martins
    ?? MP
    Alpine 2020, Formula Renault Eurocup
    18 ?? Caio Collet Alpine 2018, francia F4
    19 ?? Tijmen van der Helm
    20 ?? Tóth László
    ?? Campos
    21 ?? Lorenzo Colombo
    22 ?? Amaury Cordeel 2018, spanyol F4
    23 ?? Ido Cohen
    ?? Carlin
    24 ?? Kaylen Frederick 2020, brit F3
    25 ?? Jonny Edgar Red Bull 2020, német F4
    26 ?? Calan Williams
    ?? Jenzer
    2017, ausztrál F3
    27 ?? Pierre-Louis Chovet
    28 ?? Filip Ugran
    29
    ?? Charouz
    30
    31 ?? Reshad de Gerus (??)