Kategória: Formula 2

  • Wolff vízen járóként magasztalta Antonellit, majd lesajnálta F2-es ellenfeleit

    Wolff vízen járóként magasztalta Antonellit, majd lesajnálta F2-es ellenfeleit

    Andrea Kimi Antonelli alighanem növelte esélyeit a Mercedes jövő évi ülésére azáltal, hogy rossz sorozatából kilábalva Silverstone-ban esőben szerezte meg első Forma-2-es futamgyőzelmét.

    Ahogy telik az idő, ránézésre csak egyre komplexebbé válik a Mercedes 2025-ös pilótakérdése. Az elmúlt egy hét során ugyanis a három legfőbb jelölt esélyei egyaránt növekedni látszottak. Egyrészt spanyol forrásból jött a hír, miszerint Carlos Sainz újra képbe került a csapatnál, más információk szerint Jos Verstappen is tovább ügyködik azon, hogy átterelje fiát a Red Bulltól a Mercedeshez – amely ráadásul az utóbbi hetekben Toto Wolff reményeit valóra váltva tényleg bajnokesélyes alternatívaként prezentálja magát a holland számára.

    És ehhez jött még hozzá, hogy Antonelli is megvillantotta képességeit, éppen akkor, amikor a háttérfolyamatokból úgy tűnt, a Mercedes mégis korainak tartaná őt az F1-es autójába ültetni már 2025-re.

    A 17 éves olasz pilóta az új autók beállításával küszködő Premával eddig még dobogóra sem tudott állni idén az F2-ben, Silverstone-ban azonban domináns teljesítménnyel megnyerte a sprintversenyt. Igaz, ehhez az is kellett, hogy csak a 10. helyet szerezze meg az időmérőn, amivel elnyerte a fordított rajtrács pole-ját, ám szombaton a végig esős körülmények között valóban nagy fölénnyel, hiba nélkül érte el elsőként a kockás zászlót.

    Wolff szerint „szánalmas”, amit a Red Bull Jos Verstappennel csinált

    Wolff ezt követően nem győzte magasztali pilótáját, akit máris Lewis Hamilton lehetséges utódjának szerepébe helyezett.

    „Különleges pillanat volt, ahogy a legjobb brit versenyző megnyerte velünk a Brit Nagydíjat, miközben a garázsban ott állt velünk ez a fiatal olasz, akinek még vezetői engedélye sincs. Figyelte ezeket a jeleneteket, és bizonyára az járt a fejében, hogy egy napon ő is át akarja majd ezt élni. Talán nem itt, hanem Monzában” – idézi Wolffot a formu1a.uno.

    „Nehéz ez az év számára, láthatjuk, hogy ő és [csapattársa, Oliver] Bearman is mennyit szenved az autóval. Nem is annyira a versenytempóval, de volt két lefulladása is, amik elkerülhetőek lettek volna. Szombaton azonban vízen járt, olykor két másodperccel gyorsabb volt, mint bárki más. Jól látható a tehetség, a képzettség és a potenciál ebben a fiatalemberben.”

    Antonelli számára a vasárnapi F2-es főfutám már jóval feledhetőbben alakult, miután a mezőny közepéről rajtolva már az első körben kiforgatta őt Kush Maini, ami véget vetett a versenyének.

    „A győzelem megszerzése nagy terhet vett le a válláról. Vasárnap kiesett, de nem az ő hibája volt. Aki az ügyetlenek közé kvalifikál, annak az ügyetlenek ellen kell versenyeznie” – kritizálta Wolff a Forma-2 mezőnyének egy jelentősebb hányadát, noha a bajnoki tabellán Mainit csupán egyetlen pont választja el Antonellitől a 8-9. helyen.

  • A tündérmese folytatódik: öt éve majdnem amputálták a lábát, most visszatért az F2-es dobogóra

    A tündérmese folytatódik: öt éve majdnem amputálták a lábát, most visszatért az F2-es dobogóra

    Juan Manuel Correa súlyos sérülésekkel élte túl az Anthoine Hubert életét követelő Forma-2-es balesetet 2019-ben Spában, mostanra pedig nemcsak felépülnie sikerült, de Barcelonában vissza is küzdötte magát arra a szintre, ahol a tragédia előtt jegyezték őt.

    Az ecuadori-amerikai pilóta öt évvel ezelőtt még a Sauber juniorversenyzőjeként töltötte első szezonját a Forma-1 előszobájában, az a spái baleset a Raidillonban viszont átformálta az életét és a karrierjét. Miközben Hubert életét már nem lehetett megmenteni, Correának a jobb lába roncsolódott súlyosan, s eleinte még annak amputálása is felmerült.

    Végül erre szerencsére nem volt szükség, a pilóta másfél éves rehabilitáció után teljesen felépült, s 2021-ben egy szinttel alacsonyabban, a Forma-3-ban kezdte el újra felépíteni a karrierjét. Itt is volt már egy szép pillanata, amikor 2022-ben Zandvoortban egy második hellyel megszerezte visszatérése óta első dobogóját, s bár a szezonja összességében nem volt kimagasló, 2023-ra felléphetett, visszatérhetett az F2-be.

    Tavaly csak 19. lett összetettben a Van Amersfoort Racingnél, idén pedig a DAMS-nál sem indult jól a szezonja, de ezen a hétvégén, Barcelonában összejött az első F2-es dobogó is 2019 óta – igaz, kétszer kellett azt kiharcolnia. A szombati sprintversenyen már harmadikként ért célba, át is vehette a trófeát a pódiumon, utólag azonban öt másodperces időbüntetést kapott sorozatos pályaelhagyásokért (ezt a büntetést nagyon bőkezűen osztogatták a mezőnyben), így végül csak a nyolcadik helyen rangsorolták.

    A második futamon aztán ismét nagyot menetelt, s köszönhetően a verseny végére kapott, a riválisainál frissebb gumijainak, ismét a harmadik helyig kapaszkodott fel.

    Az első barcelonai versenyt az Alpine juniorja, Victor Martins nyerte, a másodikat pedig az Aston Martin nevelőprogramjához tartozó Jak Crawford. A legnagyobb figyelem által övezett Prema továbbra is küszködik az új autóval, Andrea Kimi Antonelli és Oliver Bearman hat versenyhétvége tizenkét futama után is dobogó nélkül állnak – az olasz a 9., a brit csak a 16. a pontversenyben. A bajnokságot az észt Paul Aron vezeti annak ellenére, hogy idén még egy versenyt sem nyert.

  • Az F2-es újonc megmutatta: így kell nyerni Monacóban a 15. helyről

    Az F2-es újonc megmutatta: így kell nyerni Monacóban a 15. helyről

    Elképesztő tettet hajtott végre az ART Grand Prix csapata a Formula 2 monacói főversenyén. A francia csapat egy merész stratégiával és némi szerencsével úgy tudta megnyerni a versenyt Zak O’Sullivan révén, hogy a Williams juniorja csak a 15. helyről vághatott neki a 42 körös versenytávnak.

    Elsőként az segítette a mezőny nagy részét, hogy a pole-ból induló Richard Verschoor Tridentje elkezdett lassulni egy technikai hiba miatt. A holland pilóta hiába próbált meg mindent, az autója állapota egyre rosszabb lett, és miután majdnem mindenki megelőzte őt, frusztráltan a bokszba hajtott, és miután kiesett, kihajította a kormányát a pilótafülkéből.

    O’Sullivan más versenytársai mellett az alternatív stratégiát alkalmazta a főversenyen. Ez abból áll, hogy a keményebb keveréken indul az adott pilóta, és egy nagyon hosszú első etap után a friss lágyabb Pirelliken veheti üldözőbe az előtte viseletesebb közepes keveréken haladó autókat.

    A brit fiatalon kívül már mindenki kiállt a verseny 40. köréig, azonban ekkor történt meg az esemény, aminek köszönhetően O’Sullivan megnyerhette a futamot. A bokszból a pályára visszatérő Joshua Dürksen figyelmetlen volt, és nekiütközött a mellette érkező Zane Maloney autójának, ami a kontakt következtében majdnem az oldalára borult.

    A paraguayi újonc a Casino tér után kénytelen volt leparkolni, ami miatt először csak sárga zászló, majd egy virtuális biztonsági autós fázis lépett érvénybe. Az ART Grand Prix már a sárga zászlónál behívta versenyzőjét a kötelező kerékcseréjére, és ez kulcsfontosságú döntés volt, mivel O’Sullivan a VSC-nek köszönhetően vissza tudott állni az élre Isack Hadjar elé, aki nem hitt a szemének. A Red Bull juniorja őrjöngött a leintés után a csapatrádióban, mondván egy vicc az egész helyzet, és nem hiszi el, hogy így bukta el a sikerét.

    Ugyan a Red Bull francia juniorja az utolsó körben mindent megpróbált, de előzni nem tudott, és így O’Sullivan a 15. helyről indulva tudta megnyerni a futamot. A dobogó legalsó fokát a szintén újonc Paul Aron csípte el, aki így az egyéni bajnokságban is átvette a vezetést.

    Az eddig szenvedő Oliver Bearman javítani tudott a jelenlegi helyzetén, és egy 4. hellyel volt képes jelentős mértékben megnövelni az eddigi összpontszámát. A másik F1-es érdekeltséggel rendelkező fiatal, Andrea Kimi Antonelli a 7. pozícióban zárt, de az olasz pilóta összességében egy jó hétvégét zárt, mert a sprintfutamon is pontokat szerzett a 4. helyével.

  • Ütközött a két Red Bull-nevelt az F2-ben, a győzelmet is elvették miatta

    Ütközött a két Red Bull-nevelt az F2-ben, a győzelmet is elvették miatta

    Nem a legmagasztosabb pillanatait élte a Red Bull juniorprogramja a Forma-2 melbourne-i sprintversenyén, Isack Hadjar ugyanis már az első métereken kilökte csapattársát, majd az FIA döntése értelmében a győzelmet sem tarthatta meg.

    A Campos két pilótája, az egyaránt Red Bull-festésű autóval versenyző francia Hadjar és a spanyol Pepe Marti a 3. és a 4. rajthelyről kezdték meg az F2-es hétvége első, rövidebb futamát. Előttük az Invicta Racing pilótája, Gabriel Bortoleto mindkettőjüknél gyengébben rugaszkodott el, a remekül kilövő Marti pedig gyorsan le is csapott a Hadjar és Bortoleto közötti résre.

    Hadjar azonban jobbra húzott, beszorítva a középen lévő csapattársat, innen pedig elkerülhetetlen volt az ütközés. A két Red Bull-os autó, Hadjar és Marti összeért, a spanyol a láncreakciót folytatva Bortoleto útjába került, utóbbi kettő pedig a falnak is csapódott még a bokszkijárat közelében, ezzel kiestek a versenyből.

    Hadjar autója épségben maradt és a bonyodalmak ellenére az 1-es kanyarban a vezetést is átvette a cseh Roman Stanektől, majd a 23. kör végén győztesként intették le.

    Az FIA azonban vizsgálatot indított a rajtbaleset miatt a három érintett meghallgatásával. Hadjar elismerte, hogy a kicsit jobbra húzódott a baleset előtt, a felügyelők azonban kontráztak erre: szerintük a videófelvételek azt bizonyítják, hogy jelentősen jobbra kormányozta az autóját, így pedig nagyrészt ő tehető felelőssé a baleset okozásáért. A tavaly két szabadedzésen már az F1-ben is bemutatkozó Hadjar utólagosan tíz másodperces büntetést kapott, amivel a 6. helyig csúszott vissza, a győzelmet pedig Stanek örökölte meg Dennis Hauger és Kush Maini előtt.

    A Ferrarival két hete az F1-ben bemutatkozó Oliver Bearman napja sem alakult jól az F2-es visszatérésén: a futamot a 8. helyen zárta, ám szintén tíz másodperces büntetést kapott Joshua Durksen leszorításáért, amivel a pontzónán kívülre esett.

  • Hülkenberg: Bearmant el fogják felejteni, ha…

    Hülkenberg: Bearmant el fogják felejteni, ha…

    Nico Hülkenberg szerint Oliver Bearman lenyűgöző bemutatkozása a feledés homályába fog merülni, ha nem lesz képes egy jó eredménnyel zárni a Formula 2-es szezon idei kiírását.

    A fiatal brit pilóta volt a két héttel ezelőtt megrendezett Szaúd-arábiai Nagydíj sztárja, ugyanis képes volt a pontszerző 7. helyet megszerezni a futamon a vakbélgyulladása miatt parkolópályára került Carlos Sainz helyén. Bearman már a tavalyi évben is teljesített két első szabadedzést a Haasnál, és a tervek szerint ez a szám idén hattal fog tovább nőni.

    Bearman alvás helyett inkább a saját teljesítményét cincálta

    Ugyan sokan gondolják azt, hogy a Ferrari-junior megállná a helyét a királykategóriában, Hülkenberg szerint a brit fiatalnak most első körben a Formula 2-es bajnokságra kell összepontosítania, és nem szabad hagynia, hogy a Forma-1-ben történt jó dolgok összezavarják.

    „Szerintem még túlságosan korai erről beszélni, és bármilyen fajta kijelentést tenni ezzel kapcsolatban – ismerte el a Haas német kiválósága. – Most van egy nagy feladata az F2-ben, mert ha ott nem fog jól teljesíteni, akkor a Dzsiddában való versenyét két nap után el fogják felejteni az emberek. Mindannyian tudjuk, hogy ez az iparág miként működik. Nagy lesz rajta a nyomás, hogy képes legyen megfelelni az elvárásoknak a Formula 2-ben.”

    A német pilóta – aki még 2010-ben mutatkozott be a száguldó cirkuszban a Williams pilótájaként – azt is hozzátette, hogy a Forma-1-es lehetőség kihasználása is nagyon fontos, és szerinte Bearman ezt 100%-ban meg tudta valósítani.

    Azonban a mindösszesen 18 éves brit versenyző idei Formula 2-es évada egyáltalán nem az elképzeléseinek megfelelően vette kezdetét. A szezonnyitó bahreini hétvégén pont nélkül maradt, és Dzsiddában hiába szerzett pole-t, a Forma-1-es beugrása miatt nem tudott részt venni egyik versenyen sem.

    A mostani hétvége sem indult jól a számára, a mai időmérő edzésen csak a 16. helyet szerezte meg, miután egy késői sárga zászló miatt a mezőny túlnyomó többsége már nem volt képes javítani a legjobb köridején.

    Bearman első forgalmi vizsgája rosszabbul ment, mint az első F1-es versenye

  • Hamilton lehetséges utódja úgy kezdte a szezont, ahogy arra senki sem számított

    Hamilton lehetséges utódja úgy kezdte a szezont, ahogy arra senki sem számított

    Bár az utánpótlásnevelés egyik legerősebb csapatánál vezet, a Mercedes 2025-ös F1-es ülésének egyik esélyese, Andrea Kimi Antonelli gyengélkedett és csupán egyetlen pontot szerzett Forma-2-es debütálóhétvégéjén.

    A még csak 17 éves olasz versenyző rohamléptekben tört előre az autósportok ranglétráján, a Formula Regional Európa-bajnokság tavalyi megnyerése után átugrotta a logikus következő lépésnek számító FIA F3-as szériát, és idén azonnal az F2-be nevezte őt a Mercedes, amely néhány éve már egyengeti az „új Verstappennek” tartott fiatal tehetség karrierjét.

    A Mercedesnél is elismerték, hogy dacára zsenge korának és a csapat eddigi meglehetősen óvatos pilótaválasztási szokásainak, Antonelli is eséllyel száll harcba a Lewis Hamilton távozása révén üresen maradó 2025-ös ülés betöltésére, amennyiben az F2-ben is prezentálja gyors alkalmazkodóképességét és rendkívüli tempóját.

    A bahreini hétvége óta eltelt néhány napban azonban kissé elhalkult az Antonelli körüli felhajtás, és nem csak azért, mert a Red Bull belharcának egyik szálaként még az is felmerült, hogy akár Max Verstappen is elérhetővé válik a Mercedes számára 2025-re.

    Verstappent a Mercedeshez, Alonsót bajnokautóba vezetheti a Red Bull belharca?

    A másik ok, hogy Antonelli, pontosabban teljes csapata megdöbbentően gyengén kezdte a szezont Bahreinben. A Prema Racing az utóbbi években a legfelkészültebb, legerősebb csapattá nőtte ki magát a nevelőszériákban, s rendre a legígéretesebb fiatalok is feléjük gravitáltak, velük lett például F2-es bajnok 2017-ben Charles Leclerc, 2020-ban Mick Schumacher és 2021-ben Oscar Piastri, de tavaly a Mercedes másik fiatalja, Frederik Vesti is csak néhány ponttal szorult a második helyre a Premával.

    Idén ismét egy szupercsapattal állt ki az olasz alakulat, hiszen Antonelli megszerzése mellett velük marad a brit Oliver Bearman, aki tavalyi debütálóévében négy győzelemmel a hatodik helyen zárt, s a Ferrari akadémiájának prominens tagjaként egy-két éven belül alighanem szintén az F1 kapuit döngeti majd.

    Mindezek után a szahíri időmérőn Antonelli és Bearman a 17. és a 18. helyre kvalifikáltak a 22 fős mezőnyben. Az első futamon pont nélkül maradtak (14. és 16. hely), majd a másodikon újabb kis előrelépést téve Antonelli végül elcsípte a 10. pozíciót, így legalább felírhatott egyetlen pontot önmaga és a Prema számlájára. A hétvége abszolút domináns pilótája a Sauber akadémiájának tagja, a barbadosi születésű Zane Maloney volt, aki előbb a fordított rajtrácsos sprintfutamot, majd a főfutamot is megnyerte.

    Antonelli a második futamot követően azt mondta, elégedett volt saját teljesítményével a versenyeken, még ha az időmérőn nem is tudtak a vártak szerint szerepelni, elsősorban a gumikezelés állította őket nagy kihívások elé. Az F2-ben mindenki egyforma autókkal versenyez, így csak a beállításokkal tudják azokat önmagukhoz és a pályákhoz hangolni a pilóták, az idei szezontól azonban új modelleket kapott a sorozat, amelyeket még időbe telik kiismerni.

    Embed from Getty Images

    „Egy bajnokcsapat a 17. és a 18. helyen áll az F2-ben, egyáltalán nem ott kellene lenniük – mondta az időmérőre utalva Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke, amikor az Autosport arra kérte, értékelje Antonelli első hétvégéjét. – De az egyik legjobb viszonyítási pont a csapattárs, Oliver Bearman pedig élversenyző. Nem akarok erről túl sokat beszélni, majd meglátjuk, hogyan alakul a következő néhány verseny. Nem sürget az idő, hogy döntsek a versenyzőnkről. Lewis bejelentését sietve kellett megtenni, de most szánok rá időt, hogy kiértékeljem a pilótapiacot.”

    Az F2 idén 14 helyszínre kíséri el az F1-et, s ott lesznek ezen a hétvégén Dzsiddában is.

  • Verstappen óta nem ámultak úgy a mérnökök, mint a Hamilton-utódnak kikiáltott tehetségtől

    Verstappen óta nem ámultak úgy a mérnökök, mint a Hamilton-utódnak kikiáltott tehetségtől

    Az olasz Andrea Kimi Antonelli egyre nagyobb figyelmet kap, mint az utánpótlás legtehetségesebbnek tűnő feltörekvő pilótája.

    Idén az F2-ben indul, és sokan már a következő Lewis Hamiltonként vagy Max Verstappenként tekintenek rá, hiszen nem kizárt, hogy megszokott lépcsőfokokat kihagyva jut majd el nagyon gyorsan a Forma-1 egyik élcsapatához: ez csak nagyon keveseknek adatik meg, de annak idején Hamilton rögtön a vb-címért küzdő McLaren pilótája lett, míg Verstappen átugrotta az F2-es (akkor még GP2-es) részvételt.

    A Sky Sports szakértőjeként dolgozó korábbi F1-es pilóta, Karun Chandhok úgy értesült, a fiatal tehetség rászolgált a jó hírnévre és az összehasonlításokra.

    „Úgy hallom mindenhonnan, hogy Antonelli különleges. Beszéltem F3-as mérnökökkel, akikkel nemrég ment egy privát tesztnapon ment, és ők azt mondták, Verstappen óta ő a legjobb, aki F3-as kocsit vezetett! A McLaren kockáztatott az újonc Lewis-szal 2007-ben és ez bejött” – írta a Twitter/X csatoráján.

    Toto Wolff azt mondta Antonelliről, amikor Hamilton utódjaként kezdtek beszélni róla, hogy egyelőre a Forma-2-ben kell teljesítenie, mielőtt 2025-től helyet kapna a Forma-1-ben. 

    A The Race rangidős újságírója, Mark Hughes szintén úgy látja, hogy a Mercedes vélhetően Antonelliben látja Hamilton elsődleges utódját, pláne úgy, hogy annak idején lemaradtak Verstappen megszerzéséről. 2012 óta egyébként csak egyetlen olasz versenyző szerepelt a Forma-1-ben Antonio Giovinazzi személyében.

    Megérkezett az F1 kapujába Kimi, a Mercedes csodagyereke

  • Galéria: Bahreini esőben csillognak a formabontó F2-es autók

    Galéria: Bahreini esőben csillognak a formabontó F2-es autók

    Ritkán tapasztalható körülmények között kezdte meg az ismerkedést az új autókkal a Forma-2-es mezőny, hiszen Bahreinben erős esőzés mellett kellett pályára hajtaniuk a versenyzőknek.

    Idénre új autók érkeztek az F2-be, amelyek legfeltűnőbb eleme a furcsa formájú hátsó vezetőszárny. A 11 csapat 22 versenyzője három napot tölt a szahíri pályán, és ugyanitt tartja majd a szezonnyitóját március első hétvégéjén, a Forma-1-gyel közösen.

    Az első napon szokatlan sivatagi időjárásban kellett helytállniuk a versenyzőknek, ugyanis errefelé ritkán tapasztalható eső érkezett Szahírba, így a vizes pályára való abroncsoké volt a főszerep. A naplementén is túlnyúló tesztnap végén a mesterséges megvilágítás alatt a csapatok fotósai bőszen készíthették a képeket a víztől csillogó autókról.

    A nyitónap leggyorsabbja a norvég Dennis Hauger volt, aki harmadik szezonját kezdi meg az F2-ben, tavaly év végén pedig szakított az őt hat éven át támogató Red Bull-lal. A teszt három napig tart, a másodikon már száraz időjárás fogadta a mezőnyt.

  • Bemutatkoztak a nagyon megváltozott külsejű F2-es autók (képek)

    Bemutatkoztak a nagyon megváltozott külsejű F2-es autók (képek)

    A Prema mindkét pilótája pályára vihette a vadonatúj Formula 2-es autót a tegnapi nap folyamán. Andrea Kimi Antonelli és Oliver Bearman is hasznos tapasztalatokat szereztek a volán mögött.

    A tavalyi évben lezárult egy korszak a Forma-1 előszobájaként is emlegetett sorozatban. A régebbi autókat nyugdíjazták, és a sorozat beszállítója, a Dallara a 2024-es szezontól kezdődően másabb alkatrészeket fog gyártani a csapatok számára az eddigiekhez képest.

    Az autó új külsője alapján könnyen feltűnik, hogy leginkább az első és a hátsó légterelő elem változott meg a leginkább. Az első szárnyak a Forma-1-ben is használt megoldáshoz hasonlítanak, addig a nagyobb hátsó szárnyak a japán Super Formula sorozatban alkalmazott elemek ihlettek.

    Antonelli és Bearman egy rövid bejáratás keretein belül próbálhatta ki az újdonsült autót a Spanyol Nagydíj helyszínéne, a Barcelonában megtalálható Circuit de Catalunyán.

  • Darázzsá változik az F2 egyik legsikeresebb csapata

    Darázzsá változik az F2 egyik legsikeresebb csapata

    Óragyártó vállalat vásárolt részesedést az eddig Virtuosi Racing néven ismert csapatban, így a következő szezontól Invicta Racing néven indul a bajnokságban.

    Ennek következtében az autók festése az Invicta vállalati színvilágának megfelelően sárga-feketére változik, a látvány talán hasonlítani fog az 1990-es évek végi F1-es Jordanekre. Ennél az F2-es istállónál versenyzett korábban Csou Kuan-jü (Guanyu Zhou), 2024-ben a McLaren és az Alpine akadémiájának növendékei, Gabriel Bortoleto és Kush Maini alkotja majd a pilótapárost. Bortoleto az F3 idei bajnoka lett.

    Az Invicta Racing még a kettővel ezelőtti nevén, Russian Time néven 2017-ben megnyerte a konstruktőri bajnokságát az újjáélesztett Forma-2 legelső kiírásában, 2019-től 2021-ig pedig (UNI-Virtuosi néven) második lett benne.

    2017 óta 18 futamgyőzelmet szereztek a pilótái, idén Jack Doohan 3.-ként végzett a tabellán velük.

    Kiderült, hogy hol folytatja pályafutását a Formula 3 regnáló bajnoka