Kategória: NASCAR

  • A NASCAR legenda hétvégén kezdi meg búcsúturnéját

    A Camping World Truck Series kétszeres bajnoka Todd Bodine visszatér a hétvégi Las Vegas Motor Speedwayen rendezendő futamra.

    Az egész a Camping World vezérigazgatójának, Marcus Lemonisnak a tweetjével kezdődött. Hamarosan a rajongók és a szponzorok összefogtak, hogy a veterán Todd Bodine elérje a 800 rajtot NASCAR karrierje során.

    Bár Bodine élvezi Fox Sports-os munkáját, ahol elemzőként dolgozik, elismerte, hiányzott neki a versenyzés.

    16 éves korom óta minden hétvégén a versenypályán voltam valamilyen formában” – mondta Bodine csütörtökön a NASCAR.com-nak. „Nagyon nehéz volt elfogadni, hogy már nem járok versenyekre.

    Bodine egyre többet gondolt arra, hogy elérje a 800 rajtot, ami a NASCAR történetében mindössze 26 versenyzőnek sikerült korábban. Ennek a mérföldkőnek az elérése önmagában is nagy eredmény lenne, hiszen ezzel befejezné NASCAR-os útját, amit 36 évvel ezelőtt kezdett.

    A COVID-19 járvány miatt azonban Bodine nem törekedett aktívan arra, hogy elérje a 800 indulást.

    Todd Bodine mindig is a szurkolók kedvence volt
    Todd Bodine mindig is a szurkolók kedvence volt Fotó: Mary Ann Chastain/Getty Images for NASCAR

    Bodine: Első az eredmény, de fontos a szórakozás

    A sorozat 23 versenyt rendez 2022-es szezon során, és Bodine főnöke a FOX Sportsnál kilenc potenciális futamot adott neki, amelyeken indulhat. A 2006-os és 2010-es bajnok ezekből szűkítette le a listát arra a hatra.

    Az első szempont a versenyek kiválasztásánál az volt: melyiken tudunk a legjobban szórakozni a verseny után” – állítja Bodine. „Ki akarok menni, nyerni és jól akarok teljesíteni, de jól fogunk szórakozni. Ez az utolsó hurrá, ez a nyugdíjas túra. Jól fogjuk érezni magunkat.

    Bodine elmondta, hogy amikor csütörtökön Las Vegasba repült, 40 barátja jelent meg vele együtt az ország minden tájáról, hogy támogassák őt, és természetesen jól érezzék magukat.

    Az 58 éves Bodine persze komolyan veszi munkáját, főleg azért, mert 2013-ban vezetett utoljára truck-ot.

    Félre ne értsetek; azért vagyunk itt, hogy nyerjünk! Reálisan nézve az első öt hely már győzelmet jelentene. Nem vagyok őrült, megértem a helyzetet, amibe kerültem.

    Akár jönnek még trófeák a gyűjteményébe, akár nem, ő csak a pillanatnak él.

    Azt hiszem, lesz benne némi boldogság, ünneplés. Ugyanakkor szomorú is lesz, hogy végleg vége. Ez lesz a profi versenyzés vége” – mondta a kétszeres Camping World Truck Series bajnok.

  • Vajon robban-e a Hendrick bomba Las Vegasban?

    Hétvégén rendezik a NASCAR Cup Series harmadik fordulóját az arizónai Las Vegasban. A középpontban pedig a Hendrick versenyzői állnak.

    Valószínűleg az egész hét feszült körülmények között telt a Hendrick Motorsports főhadiszállásán. A csapat versenyügyekért felelős alelnöke, Chad Knaus már a verseny után megpróbálta elkezdeni a béketárgyalásokat Chase Elliottal.

    A fiatal versenyző azonban nem lehet boldog, hiszen az utóbbi hónapok Kyle Larsonról szóltak, és a címvédő egyértelműen a csapat első számú versenyzőjévé nőtte ki magát, ami nem biztos, hogy Elliottnak tetszik.

    Még az is szóba került, hogy a 9-es autó sofőrje direkt pördült meg a verseny utolsó köreiben, legalábbis Bubba Wallace spottere, Freddie Kraft így látta az esetet.

    Azt hiszem, a kesztyűk elmondják a történetet. Egyszerűen egy irányban tartja a kezét, és meg sem próbálja megfogni az autót” – magyarázta Kraft.

    Nincs kétségem afelől, hogy ez szándékos volt, csak azok alapján a megjegyzések alapján is, amiket a rádión mondott.

    Joey Logano – aki tud egyet s mást mesélni a csapaton belüli összekapásokról – is úgy érzi, kettészakadhat a Hendrick Motorsports.

    A Hendrick már nem egy csapat” – jelentette ki a Penske versenyzője. „Két oldal van. Amíg nem tudják rendbe hozni a kapcsolatot, addig van az 5-ös, és van a 9-es. És mindenki kénytelen választani egy felet.

    Olyan ez, mint amikor a barátaid elválnak. Úgy tűnik, választanod kell egy oldalt. Nehéz mindkettővel barátkozni.

    Chase Eilliott a rádión nyomdafestéket nem tűrő szavakkal illette kollégáját, és a futam után is eléggé egyértelművé tette, hogy nem szeretne beszélni a dologról: „Látjátok az eredményt…

    Hogyan tovább, Hendrick Motorsports?

    Tudom, hogy feldúlt” – mondta Larson a verseny utáni sajtótájékoztatón. „De beszélni fogunk, és remélhetőleg közös nevezőre jutunk. Soha nem mennék bele a csapattársamba, vagy blokkolnám őt ilyen agresszívan és ilyen későn szándékosan.”

    A Hendrick Motorsports vezetőségén múlik, hogy az ellenségeskedés ne gyűrűzzön tovább.

    Semmi szándékos nem történt Kyle részéről. Elemezzük majd a történéseket, és beszélgetni fogunk közösen, csapatként a dologról” – mondta Jeff Andrews, a Hendrick Motorsports általános igazgatója.

    Kyle Larson is úgy érzi, rendbe fognak jönni a dolgok közte, és csapattársa között.

    Nem aggódom túlságosan emiatt. Azt hiszem, ha valami, akkor ez valószínűleg csak egy kis bukkanó az úton” – mondta Larson. „Azt hiszem, ha a jövőben több ilyen dolog történik, akkor igen, akkor kicsúszhat a kezünkből a dolog.

    De a Hendrick Motorsport szerintem soha nem fogja hagyni, hogy odáig fajuljon a dolog, és ahogy mondtam, eléggé tiszteljük egymást ahhoz, hogy ne legyen ebből nagyobb probléma.

    Kyle Larson tavaly behúzta a Las Vegasi tavaszi versenyt, vajon idén tud duplázni?
    Kyle Larson tavaly behúzta a Las Vegasi tavaszi versenyt, vajon idén tud duplázni? Fotó: Chris Graythen/Getty Images/NASCAR Media

    Viva Las Vegas

    A fogadóirodáknál egyébként Kyle Larson a legesélyesebb a futamgyőzelemre, mögötte pedig Hendrickes csapattársa Chase Elliott jön a listán, ezért számíthatunk tűzijátékra a két versenyző között.

    A Las Vegas Motor Speedway hétvégi versenye a szezon első másfél mérföldes fordulója. Fontos lesz látni az erőviszonyokat, hiszen a versenynaptár nagy részét az ilyen típusú pályák teszik ki.

    A hétvége magyar idő szerint szombaton 19:30-kor kezdődik az edzésekkel, majd 20:15-kor folytatódik az időmérővel.

    A NASCAR Cup Series versenye magyar idő szerint vasárnap, 21:30-kor kezdődik majd, és az ARENA4-en illetve az ARENA4+-on is látható lesz majd.

  • Öt évvel ezelőtt küzdőtérré vált NASCAR pit, Busch vs. Logano – VIDEÓ

    Öt évvel ezelőtt verekedett össze Kyle Busch és Joey Logano, miután összeütköztek a Las Vegasi tavaszi verseny utolsó körében.

    A versenyt Brad Keselowski vezette, azonban az utolsó körben lelassult az autója.

    Kyle Busch alulra kanyarodott, hogy kikerülje őt, és összeért Loganóval. A 3. kanyarban Logano nekiment Buschnak, és utóbbi a 4. kanyaron keresztül a pitbe szánkázott.

    Busch kiszállt az autójából, elindult a pit road bejáratánál lévő, általában a verseny után a legjobb öt autót elfogó területre, megütötte Loganót, és verekedés tört ki. Ez nagyjából 18 másodpercig tartott, mielőtt a versenybírók szétválasztották őket.

    Logano azt mondta, miután minden lecsillapodott, hogy nem volt sok beszéd, inkább az öklök beszéltek.

    Keményen versenyeztünk mindketten. Kyle és én általában nagyon jól versenyzünk egymás ellen. Sosincs semmi problémánk, most viszont megpróbált leszorítani a kanyarban Brad alá, és nagyjából összeütköztünk a bejáratnál.

    Ezután üldöztem őt, de megcsúsztam, és összeütköztünk.

    Nyilvánvalóan nem volt semmi szándékosság abban amit tettem, de értelemszerűen ő ezt másképp gondolja, szóval nem tudom. Majd túl leszünk rajta.

    Busch másképp látta a dolgot, azt mondta Vince Welch-nek a Fox Sports-tól, hogy „Kilökött. Logano egyszerűen egyenesen hajtott be a kanyarba, és direkt összetört engem. Joey így versenyez, úgyhogy vissza fogja kapni.

    Joey Logano és Kyle Busch kapcsolata azóta sem felhőtlen.

  • Hailie Deegan idén már tényleg megmutatná magát

    Hailie Deegan elismerte, kellett a tavalyi tanuló év ahhoz, hogy idén könnyebben megmutathassa, mit tud a NASCAR Truck Seriesben.

    Az, hogy Hailie Deegan nem futott jól újonc Camping World Truck Series szezonja során, nem lehet meglepetés. Még ha Deegan tudta is, hogy nehéz lesz feljebb lépni a NASCAR nemzeti sorozatába, mégis elismerte, hogy nem úgy teljesített a David Gilliland Racing 1. számú Fordjával, ahogyan azt várta.

    Deegan a 17. helyen végzett a bajnoki tabellán, egy top 10-es helyezéssel.

    Szükségem volt a tavalyi évre, és tanulnom kellett ahhoz, hogy idén jó legyek” – mondta Deegan a RACER-nek.

    Annyi összetevője volt a Truck Seriesnek, hogy sokszor rossz helyzetbe kerültem, de mennem kellett előre, és annyi információt magamba kellett szívnom, amennyit csak tudtam, hogy idén ezt foganatosítani tudjam.

    Deegan egy jótékonysági horgász verseny után adott interjút a RACER-nek, és elmondta, lehet, hogy új hobbit talált magának.

    Nagyon pihentetőnek éreztem az egészet. Ilyennek képzelem azt, amikor az ember elmegy egy gyógyfürdőbe.

    Hailie Deegan élvezte a horgászást
    Hailie Deegan élvezte a horgászást Fotó: Chad Martel/Monster Energy

    A legfontosabb változás Hailie Deegan számára

    A fiatal hölgyversenyző elismerte, hogy meg kellett küzdenie az önbizalmával a tavalyi sikertelen év után.

    Általában nem vagyok bizonytalan, de általában nem vagyok beképzelt sem” – magyarázta Deegan. „Idén viszont nagyon sok embertől hallottam a környezetemben, hogy magabiztosabbnak kell lennem, mentálisan erősebbnek kell lennem, jobban kell bíznom magamban.

    Ezen sokat dolgoztam a holtszezonban, és tényleg, újraépítettem az önbizalmamat. Rájöttem, hogy melyek azok a területek, amiken dolgoznom kell.

    Deegan tisztában van azzal, hogy sokat várnak tőle, és ez a kezdetektől fogva így is van. Mark Rushbrook, a Ford Performance Motorsport globális igazgatója például nyilvánosan mondta, hogy sokat vár Deegantől, mert 2023-ban már az Xfinity Seriesben szeretné látni őt.

    Azt hiszem, én, a Monster (Energy), a Ford, mindannyian ugyanazon az oldalon állunk” – mondta a 20 éves versenyző.

    Mark egy nagyszerű fickó, motivált, akárcsak én, szóval megértem. De tudtam, hogy ezek az elvárások már abban a pillanatban rajtam vannak, amikor aláírtam a Fordhoz, ez a dolog ezzel jár. Ha nagy üzletet kötsz, nagy elvárásokat támasztasz.

    És mindazt figyelembe véve, amit Hailie Deegan tavaly tanult és tapasztalt, az idei szezonban mindent megtesz a céljaiért.

    Be akarok jutni a rájátszásba, ez a célom” – jelentette ki.

  • Több időt kapnak a NASCAR csapatok a felkészülésre

    A NASCAR megváltoztatta a Cup Series hétvégi, Las Vegas Motor Speedwayen tartandó edzésprogramját, hogy a csapatok több időt tölthessenek a pályán.

    Szerdán a NASCAR bejelentette, hogy a Cup csapatokat nem osztják két csoportra a hétvégi edzéseken, ahogyan azt a múlt hétvégén az Auto Club Speedwayen tették.

    Ehelyett egy 35 perces edzés lesz, amelyen minden autó részt vehet szombaton. Az edzés helyi idő szerint szombaton 13:30-tól 14:05-ig tart majd (magyar idő szerint 19:30-tól 20:05-ig) – írja a Motorsport.com.

    A Cup Series kvalifikációja helyi idő szerint szombaton 14:15-kor kezdődik (magyar idő szerint 20:15-kor), és továbbra is két csoportra osztva, két kört tartalmaz majd, ahogyan az a kaliforniai Fontanában történt.

    A NASCAR szóvivője elmondta, hogy a héten több kérés is érkezett a csapatok és az egyes versenyzők részéről, akik további gyakorlóidőt kértek Las Vegasban. A változtatásra azért került sor, mert összességében minimális hatással van a hétvégi menetrendre.

    Az edzés rendjének megváltoztatása azonban egyelőre csak a Las Vegas-i versenyhétvégére vonatkozik. A széria várhatóan a következő héten a Phoenix Raceway-en visszatér a két, egyenként 15 perces csoportos teszteléshez.

  • Éld át újra Kyle Larson győzelmét a 2021-es Las Vegasi versenyen

    Ez a verseny volt az, ami megindította Kyle Larsont a bajnoki cím felé, hiszen itt nyerte első versenyét a Hendrick Motorsport színeiben.

    Kyle Larson a 2021 március 7-én megrendezett Las Vegas Motor Speedway-i versenyenen nem bízott semmit a véletlenre, 103 kört töltött az élen, és meggyőző, 3,156 másodperces győzelmet aratott a NASCAR Cup Series korábbi bajnoka, Brad Keselowski felett, így megnyerte a Pennzoil 400-as versenyt – két év után először győzött.

    A 28 éves  Larson lett a Hendrick Motorsport hosszú és nagyra becsült történetének leggyorsabb győztese, aki mindössze a negyedik indulásánál máris győzelemre vezette a legendás alakulat 5-ös rajtszámú Chevrolet-ját.

    A Penzoil 400 (Las Vegas Motor Speedway) 2021-es végeredménye

    Poz. # Driver Kör
    1 5 Kyle Larson 267
    2 2 Brad Keselowski 267
    3 18 Kyle Busch 267
    4 11 Denny Hamlin 267
    5 12 Ryan Blaney 267
    6 19 Martin Truex Jr. 267
    7 20 Christopher Bell 267
    8 24 William Byron 267
    9 22 Joey Logano 267
    10 43 Erik Jones 267
    11 47 Ricky Stenhouse Jr. 267
    12 3 Austin Dillon 267
    13 9 Chase Elliott 267
    14 17 Chris Buescher 267
    15 37 * Ryan Preece 266
    16 21 Matt DiBenedetto 266
    17 34 Michael McDowell 266
    18 6 Ryan Newman 266
    19 1 Kurt Busch 266
    20 4 Kevin Harvick 266
    21 14 Chase Briscoe # 266
    22 8 Tyler Reddick 266
    23 42 Ross Chastain 266
    24 38 Anthony Alfredo # 266
    25 41 Cole Custer 266
    26 99 Daniel Suarez 265
    27 48 Alex Bowman 265
    28 23 Bubba Wallace 262
    29 77 Justin Haley(i) 262
    30 78 BJ McLeod(i) 260
    31 53 Garrett Smithley(i) 259
    32 51 Cody Ware(i) 259
    33 0 Quin Houff 256
    34 15 Joey Gase 255
    35 52 Josh Bilicki 252
    36 66 * Timmy Hill 246
    37 7 Corey LaJoie 188
    38 10 Aric Almirola 178

    #Újonc
    *Charter nélküli versenyző

  • Főszerepet játszottak a pit csapatok a NASCAR fontanai versenyén

    Bár a NASCAR Cup Series daytonai versenyén is voltak kiállások, azonban az Auto Club Speedwayen rendezett eseményen előtérbe kerültek azok.

    A pálya régi és koptatott felülete és a rekordot jelentő 12 sárga zászlós szakasz miatt a Cup sorozat pit csapatait óriási megterhelés érte a több mint 3 óráig tartó versenyen.

    Austin Dillon – aki az utolsó körökben támadta Kyle Larsont az első helyért, végül azonban csak második lett – köszönetet mondott csapatának, hogy a gyors kiállásnak köszönhetően versenyben volt a győzelemért.

    Hatalmas dicséret a jóistennek és a boxutcai csapatunknak. Ember, egész nap hihetetlenek voltak” – mondta Dillon. „Ők tartottak bennünket a versenyben. Egy csomó módosítást kellett végrehajtanunk. Az elején szörnyű volt az autó.

    A Crew Chief-emmel folyamatosan kommunikáltunk és javítottuk az autót. A kiállások voltak ma a nap főszereplői. Különlegesek voltak.

    Bár Larson a NASCAR Cup Series vasárnapi futamának nagy részében nem volt elöl, egy pit kiállás is döntő szerepet játszott a győzelmében.

    Amikor Chase Elliott megpördült a hátsó egyenesben a 192. körben, az összes vezető autó a pitbe hajtott új gumikért, és Larson jött ki elsőként a pitből, így ő irányította az utolsó újraindítást és gyakorlatilag ezzel nyerte meg a versenyt.

    Ryan Blaney nem volt ennyire szerencsés. Míg az említett versenyzők helyzetbe kerültek csapatuk miatt, ő folyamatosan pozíciókat vesztett a pit roadon.

  • Akár már 2023-ban versenyt rendezhet a NASCAR Chicago utcáin

    A Sports Business Journal információ szerint a széria tárgyalásokat folytat a chicagói városvezetéssel az utcai verseny megrendezéséről.

    A NASCAR továbbra is tárgyalásokat folytat arról, hogy utcai versenyt hozzon Chicago-ba, és a cél az, hogy az eseményt először 2023-ban rendezzék meg.

    A SBJ úgy tudja, hogy a NASCAR aktív tárgyalásokat folytat a várossal, köztük Lori Lightfoot polgármesterrel a lehetőségről.

    A Chicagói Sportbizottság ügyvezető igazgatója, Kara Bachman is érintett. Egy forrás az SBJ-nek elmondta, hogy a felek azon dolgoznak, hogy jövőre megrendezzék az eseményt, de a tárgyalások bonyolultak és még nincsenek előrehaladott fázisban.

    Ez azt jelenti, hogy nincs garancia arra, hogy egyáltalán lesz verseny Chicago-ban, de akár az is megtörténhet, hogy csak 2024-ben tartják majd az első eseményt.

    A NASCAR régóta jelen volt a chicagói régióban, hiszen 2002 és 2019 között a várostól nagyjából egy órányi autóútra lévő Chicagoland Superspeedwayen rendeztek versenyeket.

    A helyszínt azonban azóta bezárták, a NASCAR viszont szeretne visszatérni erre a fontos középnyugati piacra.

    A verseny egy távoli külvárosból egy belvárosi központba költöztetése illeszkedne a NASCAR azon céljához, hogy több városi helyszínen kezdjenek el versenyezni.

    Sok pályája hagyományosan vidéki területeken vagy külvárosokban található, ezért is kísérletezett a szervezet idén a Busch Clash-szel az L.A. Coliseumban. A NASCAR várhatóan még néhány hónapig nem fogja véglegesíteni a 2023-as versenynaptárat.

    A chicagói „képzeletbeli” iRacing pálya 2021-ben jelent meg, és egy 2,2 mérföldes kör volt a Soldier Field mellett. a tényleges utcákat az iRacing technikája szkennelte be az eseményhez, és a NASCAR versenyzői egy meghívásos versenyen próbára is tehették magukat rajta.

     

  • Suárez: Hamarosan versenyt fogunk nyerni

    Daniel Suárez vasárnap majdnem megszerezte pályafutása első NASCAR Cup Series győzelmét az Auto Club Speedwayen.

    A 30 éves Suárez nagyot küzdött a verseny során és a végén majdnem elhappolta Kyle Larson orra alól a győzelmet.

    Ő és a Trackhouse Racing csapattársa, Ross Chastain az utolsó szakaszban gyorsult be igazán. Sajnos Chastain megpördülése véget vetett az esélyeinek a jó helyezésre.

    Suárez azonban tovább nyomult előre, és az első sorban állt fel az utolsó újraindításhoz.

    Sikerült is átvennie a vezetést Kyle Larsontól, de Larson két körrel a vége előtt visszavette azt. Suarez végül negyedik lett, ami pályafutása tizedik top 5-ös helyezése volt a NASCAR premier kategóriájában.

    Suárez magabiztosnak tűnt a vasárnapi szereplés után, bár csalódott volt, hogy a győzelem kicsúszott a kezei közül.

    Hamarosan nyerünk rajtunk lesz a sor, és mi is nyerni fogunk néhány futamot” – jelentette ki a FOX-nak.

    Nem tudom eléggé megköszönni mindenkinek a csapatomban. Gyors autónk volt, de sok viszontagságon mentünk keresztül.

    Volt néhány problémánk. Egyszer nekimentünk a falnak. Volt egy probléma a diffúzorral. A bokszkiállások… a srácok legendásan jók voltak; hihetetlen. Ez a legjobb boxcsapat, ami valaha is volt, és nagyon jó így versenyezni.

    Örülök itt lehetek és így teljesíthetek. Egyszerre vagyok boldog és szomorú. Elmondhatom, hogy nagyon-nagyon keményen fogok dolgozni, hogy nagyon-nagyon hamar a victory lane-re vihessem ezt az autót.

    A mexikói születésű pilóta 2016-ban megnyerte a NASCAR Xfinity Series bajnokságát, és korábban is versenyben volt már Cup Series győzelmekért, de eddig még nem jutott el odáig.

    A Joe Gibbs Racingnél és a Stewart-Haas Racingnél töltött időszakok után végül 2021-ben csatlakozott az újonnan alakult Trackhouse csapathoz.

    A szervezet azóta eléggé megnőtt, magába olvasztotta a Chip Ganassi Racinget, és a 2022-es szezonra kétautósra bővült.

    Ez az eredmény megegyezik a tavalyi legjobb szereplésükkel, amikor negyedikek lettek a bristoli dirt versenyen.

  • Nem csak Reddick abroncsa, de ő maga is leeresztett a Fontanában

    Tyler Reddick 90 domináns kör után volt kénytelen feladni a vezetést, miután defektet kapott, és Byronnal is ütközött.

    Tyler Reddicknek 151 körön keresztül minden úgy alakult, ahogy eltervezte a NASCAR Cup Series vasárnapi futamán az Auto Club Speedwayen.

    A 152. körben azonban, amikor a Richard Childress Racing Chevrolet-jén a bal hátsó gumi elszállt, Reddicknek elszállt az esélye arra, hogy megnyerje élete első NASCAR Cup Series versenyét.

    Ami még rosszabb, hogy ez akkor történt, amikor Reddick vezetett.

    Az 1-es kanyar felé haladva Reddick érezte a bal hátsó defektet, de le tudott lassítani és meg tudta tartani az irányítást az autó felett, mielőtt elérte volna a kanyart.

    Ahogy a mezőny elhaladt mellette, Reddick a fal közelében tartotta autóját, abban a reményben, hogy ütközés nélkül vissza tud térni a pit roadra.

    Ekkor azonban érkezett Byron, aki elvesztette uralmát autója felett, és belecsapódott a 8-as autóba, mely végül a falban kötött ki.

    Teljesen lelomboz az, ahogy a versenyünk alakult, de nem is lehetnék büszkébb az egész csapatra, és arra, amit ma a verseny nagy részében sikerült elérnünk” – mondta Reddick. „Tanulni fogunk ebből, erősebbek leszünk, és éhesebbek, mint valaha.

    A baleset miatt az autó gyakorlatilag vezethetetlenné vált, és miután a 8-as számú csapat meg tudta javítani azt, végül a 24. helyre döcögött be.

    Tyler Reddick 10 alkalommal vezetett összesen 90 körön keresztül, ami versenycsúcsot jelent, és mindkét szakaszt megnyerte.

    Bár az eredmény nem az volt, amiben a 28 éves versenyző reménykedett, a teljesítménye az egyik legjobb egy futamon nyújtott teljesítménye volt a Cup Seriesben.

    A Fontanában az élen eltöltött 90 kör több volt, mint amennyit az első két teljes szezonjában együttvéve vezetett.