Kategória: NASCAR

  • Pördülések és törések a NASCAR Cup Series austini edzésén – VIDEÓ

    Ryan Blaney számára nem kezdődött jól a NASCAR Cup Series austini hétvégéje, hiszen megpördült a hivatalos edzésen.

    A NASCAR Cup Series edzése nem volt ideális a Team Penske versenyzője, Ryan Blaney számára, aki a Circuit of the Americas pályán a szombati edzésből kevesebb mint 12 perccel a vége előtt a korlátnak csapódott.

    A 12-es autó minimális karosszéria- és spoiler-sérülést szenvedett az incidensben.

    Blaney szerencséjére a Next Gen autó egy kicsit keményebb a szombatihoz hasonló enyhe baleseteknél, mint a Gen6-os autó volt.

    Az incidens nem nagyon rázta meg Ryan Blaney-t, hiszen nem sokkal később a pole pozícióba kvalifikálta autóját.

    Nem ő volt az egyetlen aki pórul járt a szombati gyakorláson.

    A NASCAR Cup Series-be visszatérő Joey Hand a hetedik leggyorsabb kört futotta a NASCAR Cup Series A csoportjának szombati edzésén a Circuit of the Americas pályán, majd a jobb első gumi szétroncsolódott a 15-ös rajtszámú gépén.

    Ahogy Hand megpróbálta visszavezetni az autót garázsba, a jobb első sárvédő és a karosszériaelemek leváltak az autóról.

  • Allmendinger Xfinity győzelemmel hangolt a Cup versenyre COTA-n

    AJ Allmendinger domináns győzelmet aratott a NASCAR Xfinity Series austini versenyén, ahol a 46 körből 27-et az élen töltött.

    Minden alkalommal, amikor a NASCAR Xfinity Series egy épített pályára megy, az elvárás az, hogy mindenkinek AJ Allmendingerrel és a Kaulig Racinggel kell megküzdenie a győzelemért.

    Ez ismét így volt a szombati Pit Boss 250-es versenyen a Circuit of The Americas pályán, és bár az élen új kihívói akadtak, a 40 éves versenyzőnek sikerült megszereznie hetedik épített pályás győzelmét a NASCAR Xfinity Series-ben.

    Allmendinger – aki idén mind a hat versenyén a top10-ben végzett – 27 körön át vezetett, és egy újraindításnál, kevesebb mint 15 körrel a vége előtt megelőzte Ross Chastain-t. Ezzel megszerezte 11. győzelmét a NASCAR Xfinity Series-ben.

    A Kaulig Racing összes dolgozója nagyon keményen dolgozott. Soha nem pihennek” – mondta Allmendinger.

    Annyira szerettem volna nyerni. De tudtam, hogy ha jól vezetek, akkor az autónak meglesz a sebessége. A legjobb módja annak, hogy megmutassuk, milyen keményen dolgozik ez a csapat, ha versenyeket nyerünk.

    Köszönöm a feleségemnek, hogy elviselte a nyafogásomat és a sírásomat, hogy mennyire béna vagyok. A Cup edzések és a kvalifikáció nem sikerült a legjobban, de ez jó volt, és holnap újra támadni fogunk!

    Így ünnepelte csapatával győzelmét AJ Allmendinger
    Így ünnepelte csapatával győzelmét AJ Allmendinger Fotó: Dylan Buell/Getty Images/NASCAR Media

    Szoros verseny a dobogóért

    Austin Hill, a NASCAR Xfinity Series újonca lett a második, alig több mint két másodperccel lemaradva Allmendinger mögött. A Kaliforniában győztes Cole Custer a harmadik helyen végzett az SS Green Light Racing színeiben, a JR Motorsports csapattársai, Noah Gragson és Sam Mayer pedig az első ötben zártak.

    Az utolsó néhány körben két top 5-ös autót is kiintettek a versenybírák pálya rövidítés miatt, így járt Jeb Burton, és Jeremy Clements is.

    Myatt Snider, aki az idei szezonban még nem tudott egyszer sem a legjobb 20 között végezni, a hatodik helyen végzett, a top 10-et pedig Brett Moffitt, Jade Buford, Miguel Paludo és Sheldon Creed zárta.

    Ami a DGM Racing számára bámulatos hétvégének indult, hiszen a szervezet mindhárom versenyzője a top10-ben kezdett, nem zárult ilyen varázslatosan, hiszen Preston Pardus (14.) szerezte meg a csapat legjobb helyezését.

    Ross Chastain, aki 14 kört vezetett és folyamatosan Allmendinger legnagyobb riválisa volt a verseny során, végül a 17. helyen végzett, miután Landon Cassill – Allmendinger csapattársa – megpördítette őt az utolsó újraindításnál.

    Bubba Wallace sokáig esélyes volt egy top 5-re is a Joe Gibbs Racing 18-as rajtszámú autójával, azonban a verseny vége felé váltóproblémák miatt hátraesett, és végül a 28. lett.

    A pole-ból induló Ty Gibbs sem járt sokkal jobban, hiszen a 20 körben kénytelen volt a boxutcába vinni az 54-es rajtszámú Toyotáját, mert úgy tűnt, hogy a jobb első gumival van probléma. Kiderült, hogy a probléma egy törött szelep volt.

    A COTA-t elhagyva Noah Gragson továbbra is egypontos előnnyel vezet AJ Allmendinger előtt az alapszakasz pontversenyében, Ty Gibbs, Justin Allgaier és Josh Berry zárja az első ötöt.

  • A Hendrick Motorsports tulaja hihetetlenül megtréfálta versenyzőjét

    Talán nem is gondolnánk, hogy a NASCAR történetének egyik legsikeresebb csapatfőnökének, Rick Hendricknek van egy vicces oldala is.

    2021-ben a Hendrick Motorsports lett az a csapat, amely a legtöbb győzelmet tudhatja magáénak a NASCAR történetében.

    A csapat sztoriját sok legendás versenyző írta, azonban volt, egy, aki az elsők között segített felépíteni a csapatot, ő pedig Geoff Bodine.

    A Dale Jr. Download egyik legutóbbi epizódjában Bodine elárulta a történetet, amikor Hendrick és felesége be vécépapírozta a házát.

    Az egész akkor történt, amikor a Hendrick Motorsports-nak nem igazán ment a szekér, és Rick Hendrick azt tervezte, feladja álmait, és kilép a NASCAR világából.

    Még Martinsville-be sem akarta, hogy elinduljunk” – emlékezett vissza Bodine.

    Ettől függetlenül végül teljesítették a Martinsville-i versenyt. Ennek ellenére a Hendrick házaspár nem vett részt a versenyen.

    Ő és Linda egy egyházi konferencián voltak Greensboróban, ott sem voltak Martinsville-ben, és mi meg megnyertük a versenyt” – mondta Bodine.

    Rick nem is tudta, hogy nyert. Felhívta az anyukáját, és azt kérdezte: ‘Anya, mi történt Martinsville-ben?’ Az anyja pedig így válaszolt: ‘Ricky, Ricky, Geoff megnyerte a versenyt, megnyerte a versenyt!’

    Szóval ők ketten (Rick és Linda) elmentek a házamhoz, én pedig Greensborótól délre laktam, és akkor WC-papírozták a házamat. Ez volt az ünneplés.

    Ez volt a Hendrick Motorsports történetének első győzelme, 1984-ben, így az ünneplés mértéke talán érthető volt. Azóta ezt az első helyet még 282 követte.

    Geoff Bodine ugyanakkor elárulta azt is, hogy amikor aláírt a Hendrick Motorsportshoz, nem a főnök miatt tette.

    A történet az, hogy Rick irodájában beszélgettünk… csak talán 15 futamot ígért nekem, de én Harry Hyde miatt akartam vezetni az autót, nem Rick Hendrick miatt” – mondta Bodine.

    Azért akartam annak a fickónak vezetni, mert ő egy igazi győztes volt, ő volt a legjobb crew chief. Szinte biztos voltam benne, hogy vele nyerni fogunk.

  • Hailie Deegan: „Csak a csapatomnak köszönhetem, hogy nem lett bajom”

    Hailie Deegan a NASCAR Truck Series austini versenyének kvalifikációja előtt adott interjút a Fox Sports televíziós csatornának.

    Deegan múlt héten ijesztő pillanatokat élt át, amikor az Atlanta Motor Speedway-en kigyulladt az autója, és a szerelőinek kellett kihúzni őt az autójából.

    Erről kérdezte őt a Fox Sports riportere Jamie Little is.

    Az az igazság, hogy ez volt az első alkalom, amikor úgy igazán megijedtem a NASCAR karrierem során” – magyarázta Hailie Deegan.

    Amikor nem kapsz levegőt, és be vagy szorulva az autóba, nem tudsz kiszállni, nem látsz semmit… nos az eléggé félelmetes tud lenni.

    Nagyon köszönöm a srácoknak, hogy ilyen gyorsan a segítségemre siettek, és meglátták, hogy küszködök. Az az igazság, hogy a levegőbeáramló csatornába is bejutott a füst, tehát azt lélegeztem be egyfolytában.

    Hailie Deegan a 23. helyről rajtolhat majd a magyar idő szerint szombaton 17:00-kor induló futamon.

  • Ty Gibbs továbbra is jó formában, övé az Xfinity pole COTA-n

    [hfcm id=”2″]Ty Gibbs az utolsó pillanatban szerezte meg a pole pozíciót, és legyőzte a Cup Seriesből érkező riválisait, Chastaint és Custert.

    Nem számít a pálya hossza, tájolása vagy elhelyezkedése, Ty Gibbs továbbra is bizonyította, hogy gyors, és megszerezte a pole pozíciót a szombati Pit Boss 250-es futamra a Circuit of The Americas pályán – írja a TobyChristie.com.

    A 19 éves versenyző a pénteki kvalifikáció második körének utolsó másodperceiben 1:14,520 másodperces (91,258 mph), villámgyors köridőt futott, és ezzel megszerezte pályafutása második, 2022-ben pedig első pole pozícióját.

    Ross Chastain, aki egyike annak a 11 versenyzőnek, akik ezen a hétvégén több versenyen is rajthoz állnak a Circuit of The Americas versenypályán, Gibbs mellett az első sorból indul majd, a DGM Racing 92-es számú TicketSmarter Chevrolet Camaróját vezetve.

    A széria pénteki kvalifikáción elért második helyezése a legjobb eredmény a csapat NASCAR Xfinity Series-ben való szereplése során, és mindössze a harmadik top 5-ös rajt a három autóval rendelkező alakulat számára.

    Cole Custer – aki az Auto Club Speedwayen a szezon második versenyén már győzött – a harmadik helyről, azaz Ty Gibbs mögül indul az SS Green Light Racing színeiben, míg az épített pályák ásza, AJ Allmendinger a negyedik pozícióból indul.

    Az első ötös mezőnyét a DGM Racing egy másik versenyzője, a kanadai Alex Labbe zárja, aki a Circuit of The Americas pályán már második alkalommal indulhat a top 5-ből.

    Sheldon Creed, Preston Pardus – egy másik DGM Racing versenyző, Austin Hill, Justin Allgaier és Sam Mayer egészítette ki azt a 10 versenyzőt, akik továbbjutottak a kvalifikáció utolsó körébe.

    A szombati Pit Boss 250-es COTA futamra 42 autó nevezett, négy versenyzőnek és csapatnak kell korán hazautaznia a texasi Austinból.

    Jesse Iwuji (34-es rajtszám), Brennan Poole (47-es rajtszám), Gar Robinson (52-es rajtszám) és Josh Williams (78-as rajtszám) nem tudott elég gyors időt autózni ahhoz, hogy bekerüljön a szombati 250 mérföldes verseny mezőnyébe.

    Ty Gibbs indul a pole-ból, lássuk az időmérő végeredményét

    Poz. # Versenyző Idő
    1 54 Ty Gibbs 134.52
    2 92 Ross Chastain(i) 135.096
    3 7 Cole Custer(i) 135.107
    4 16 AJ Allmendinger 135.598
    5 36 Alex Labbe 135.853
    6 2 Sheldon Creed # 135.901
    7 91 Preston Pardus 136.284
    8 21 Austin Hill # 136.323
    9 7 Justin Allgaier 136.338
    10 1 Sam Mayer 136.763
    11 35 Parker Kligerman(i) 135.804
    12 9 Noah Gragson 135.949
    13 2 Brett Moffitt 136.131
    14 10 Landon Cassill 136.185
    15 18 Bubba Wallace(i) 136.33
    16 48 Jade Buford 136.373
    17 88 Miguel Paludo 136.569
    18 23 Anthony Alfredo 136.791
    19 11 Daniel Hemric 136.944
    20 27 Jeb Burton 136.958
    21 31 Myatt Snider 136.999
    22 98 Riley Herbst 137.005
    23 26 Parker Chase 137.027
    24 44 Sage Karam 137.45
    25 8 Josh Berry 137.521
    26 51 Jeremy Clements 137.675
    27 45 Josh Bilicki 137.728
    28 68 Brandon Brown 138.218
    29 4 Bayley Currey 138.415
    30 28 Patrick Gallagher 138.557
    31 8 Joe Graf Jr 139.161
    32 5 Scott Heckert 139.338
    33 99 Stefan Parsons 140.077
    34 6 Ryan Vargas 0
    35 39 Ryan Sieg 0
    36 66 JJ Yeley 0
    37 38 Will Rodgers 0
    38 19 Brandon Jones 0
  • Sheldon Creed indulhat a pole-ból a Truck Series COTA versenyén

    [hfcm id=”2″]Sheldon Creed, aki a Young’s Motorsport 20-as rajtszámú autóját vezeti, a pole pozícióból indul a szombati XPEL 225-ös futamon.

    Creed elképesztő időt repesztett a kvalifikáció második szakaszában – írja a TobyChristie.com.

    A NASCAR Truck Series 2020-as bajnoka 2:14,924 másodperces (90,985 mph) köridővel szerezte meg pályafutása első pole pozícióját nem csak saját maga, hanem a Young’s Motorsports számára is, közel három tizedmásodperccel megelőzve a mezőnyt.

    Zane Smith – aki azt az autót vezeti, amellyel az NCWTS első győzelmét szerezte a COTA-n – indulhat Creed mellől az első sorból.

    Alex Bowman, Parker Kligerman és Kyle Busch – három olyan pilóta, akik dupla szolgálatot teljesítenek ezen a hétvégén a Circuit of The Americas pályán – egészítette ki az első öt helyezettet az edzésen.

    Carson Hocevar, Stewart Friesen, Christian Eckes, Taylor Gray és Tyler Ankrum a hatodiktól a tizedik helyig indulhat, miután csoportjukból továbbjutottak a kvalifikáció második fordulójába.

    John Atwell (Atwell Racing), Samuel Lecomte (G2G Racing) és Tyler Hill (Hill Motorsports) volt az a három jármű, amely nem tudta kvalifikálni magát.

    A tulajdonosi pontok alapján bejutó pilóták között volt a szurkolók által kedvelt Brad Perez, aki a szombati versenyen debütál a NASCAR Camping World Truck Series-ben.

    A NASCAR Truck Series hétvégén az austini COTA-ba látogat, ahol ott lesz a már említett 02-es autó – értelemszerűen – új csapatfőnökkel. A verseny magyar idő szerint szombaton 17:00-kor rajtol.

    Az Sheldon Creed győzelmével záruló időmérő eredménye

    Poz. # Versenyző Idő
    1 20 Sheldon Creed(i) 134.924
    2 38 Zane Smith 135.213
    3 7 Alex Bowman(i) 135.409
    4 75 Parker Kligerman 135.685
    5 51 Kyle Busch(i) 135.705
    6 42 Carson Hocevar 136.433
    7 52 Stewart Friesen 136.667
    8 98 Christian Eckes 137.093
    9 17 Taylor Gray 137.282
    10 16 Tyler Ankrum 138.186
    11 4 John Hunter Nemechek 135.824
    12 18 Chandler Smith 136.059
    13 99 Ben Rhodes 136.692
    14 19 Derek Kraus 136.739
    15 22 Austin Wayne Self 137.139
    16 23 Grant Enfinger 137.141
    17 44 Kris Wright 137.275
    18 2 Kaz Grala 137.731
    19 66 Ty Majeski 137.82
    20 88 Matt Crafton 138.04
    21 37 Logan Bearden 138.078
    22 61 Chase Purdy 138.106
    23 1 Hailie Deegan 138.29
    24 45 Lawless Alan # 138.35
    25 56 Timmy Hill 138.401
    26 91 Colby Howard 138.755
    27 24 Jack Wood # 138.986
    28 15 Tanner Gray 139.302
    29 9 Blaine Perkins # 139.694
    30 12 Spencer Boyd 139.837
    31 30 Tate Fogleman 140.029
    32 43 Brad Perez 0
    33 40 Dean Thompson # 0
    34 33 Will Rodgers(i) 0
    35 46 Matt Jaskol 0
    36 25 Matt Dibenedetto 0
  • Keselowski fellebbezett a NASCAR súlyos bütnetése ellen

    Az RFK Racing és annak társtulajdonosa, a 6-os rajtszámú Ford Mustangot vezető Brad Keselowski fellebezést nyújtott be.

    A csapatot még a hét elején sújtották kemény büntetéssel. Keselowski autójának vizsgálata után az illetékesek négyhetes eltiltással és 100 000 dolláros pénzbírsággal büntették Matt McCall csapatfőnököt, valamint 100 pilóta- és 100 tulajdonosi pontot vontak le az alakulattól “egyen forrásból származó alkatrész módosítása” miatt.

    Bob Pockrass információ szerint csak annyi derült ki, hogy valami az autó hátuljánál nem volt rendben a 6-os autón.

    Keselowski büntetése még súlyosabb, hiszen ha be is jut a NASCAR Cup Series rájátszásába, 10 rájátszáspontot levonnak tőle.

    A csapatnak természetesen lehetősége volt a felebezésére, de az idei tapasztalatok alapján nehéz elképzelni, hogy a NASCAR megváltoztatja eredeti döntését.

    Nem ez az első alkalom, hogy a Brad Keselowski féle RFK Racing bajba kerül. Már Daytonában is az orrukra koppintottak, amikor meg nem engedett változtatást hajtottak végre a kerekeken.

    Ekkor még megúszták a büntetést, azonban most már nem voltak ilyen szerencsések.

  • Chastain a Truck Series után most az Xfinity Seriesbe látogat COTA-n

    Ross Chastain, aki a NASCAR Cup Series-ben a Trackhouse Racing teljes munkaidős versenyzője, hétvégén indul az Xfinity futamon.

    A 29 éves Chastain a DGM Racinggel egyesíti erőit a szombati Xfinity versenyen, és a szervezet 92-es számú Chevrolet Camaróját vezeti majd, amelyet az év első öt versenyén végig Kyle Weatherman vezetett.

    Imádok versenyezni” – mondta Chastain a csapat közleményében. „Amikor Mario [Gosselin] felhívott, és felajánlotta, hogy vezethetem a 92-es Chevrolet-jét, habozás nélkül igent mondtam.

    A floridai Alva szülötte a hétvégén három egymást követő képzeletbeli dobogós helyezéssel vág neki a NASCAR Cup Series épített pályás versenyének – mely pályatípusokon mindig is jól ment.

    A Trackhouse Racinggel zsinórban három stabil versenyen vagyunk túl a Cupban. A COTA egy kihívásokkal teli pálya, és minél több időt tudok vezetni itt, mielőtt vasárnap beülök az 1-es számú Trackhouse Chevrolet-be, annál jobb.

    Nem tudom eléggé megköszönni Justin [Marksnak] és Ty [Norrisnak], hogy megengedték, hogy hű legyek önmagamhoz és versenyezzek, amikor csak lehetőségem adódik.

    Chastain a NASCAR Xfinity Series-ben szerzett rengeteg tapasztalatát szeretné majd kamatoztatni, hogy újabb jó eredményt érjen el a DGM Racing számára, miután a csapat két versenyzője is top10-be került Atlantában.

    Mindig is nagyon tiszteltem azt, amit a DGM Racing csapata hétről hétre művel, és jó lesz velük szombaton harcba indulni a COTA-n” – folytatta Chastain.

    A tavalyi szezonban Chastain helyettesítő szerepkörben az első sorból rajtolt az SS Green Light Racing színeiben, mielőtt egy mechanikai probléma a verseny első körében a 29 éves versenyzőt a garázsba küldte.

    Ross egy nagyon tehetséges versenyző, és nagyon örülünk, hogy lehetőségünk van vele dolgozni” – mondta a DGM Racing tulajdonosa, Mario Gosselin.

    Ross közelmúltbeli eredményei a Cup Series-ben igazán lenyűgözőek. Rendkívül hálásak vagyunk, hogy ezen a hétvégén ő ülhet a 92-es rajtszámú autóban.

  • Corey Lajoie az atlantai ötödik helye után: Ez még csak a kezdet!

    Corey Lajoie, aki második teljes szezonjában versenyez a Spire Motorsports színeiben a 7-es Chevrolet-nél, 5. lett Atlantában.

    LaJoie-nak ez az első top 5-ös helyezése 169 NASCAR Cup Series indulás után, csapatának, a Spire Motorsportsnak pedig mindössze a második top 5-ös helyezése 154. versenyükön.

    Azt hiszem a szurkolók jobban örültek ennek, mint én” – mondta a 30 éves LaJoie.

    Király volt jó eredményt szállítani a szurkolóknak, a partnereinknek, és mindenkinek, aki részese volt a karrieremnek, aki hitt a képességeimben.

    Egy ilyen eredményt elérni nagyszerű, és végre megszereztem az első top 5-ös helyezést ezeknek a srácoknak, és remélhetőleg nem az utolsót.

    Számomra ez nem az út vége. Még csak most kezdtük el.

    Bár a Spire nincs egy Hendrick Motorsports vagy a Joe Gibbs Racing szintjén, LaJoie a szezon első öt futamán keresztül jobb helyen áll a sorozat tabelláján (24.), mint néhány élvonalbeli pilóta (Denny Hamlin, 26. és Christopher Bell, 30.).

    A Next Gen autó bevezetése a Cup Series-ben – és a NASCAR-versenyzés forradalmi változásai – segítettek kiegyenlíteni a versenyzői feltételeket, legalábbis a szezon kezdetén.

    Minden csapat és versenyző újratanulja, hogyan kell vezetni és beállítani az autót, de LaJoie úgy véli, hogy a legjobb csapatok előnye a szezon előrehaladtával még így is ki fog alakulni.

    Kicsit furcsa a pontokat nézni. Nem hiszem, hogy ez sokáig így marad, mert egy olyan srácot, mint Denny vagy Christopher Bell, nem lehet túl sokáig távol tartani a győzelemtől” – jelentette ki Corey LaJoie.

    Öt futammal az év kezdete után magad mögött látni Hamlint és Bellt egy kicsit különleges érzés, de mi nem ezekkel a srácokkal versenyzünk. Rá fognak érezni majd erre az új autóra, és simán bejutnak a rájátszásba.

    LaJoie elmondta, hogy csapata reális célokra összpontosít, mint például a top 20-ba kerülés és a körülöttük lévő hasonló csapatokkal szembeni előnyszerzés a tabellán.

    Corey Lajoie
    Fotó: Jared C. Tilton/Getty Images/NASCAR Media

    A java még csak most jön?

    A következő három futam – vasárnap a Circuit of the Americas, majd a rövid oválok, Richmond és Martinsville – jó lehetőségeket kínál LaJoie számára, hogy továbbra is ott legyen a versenyben.

    Úgy gondolom, hogy a következő egy hónapban előnyt szerezhetünk azokkal a csapatokkal szemben, akiket úgy érezzük, hogy megverhetünk a pontversenyben, és remélhetőleg a top 25-ben tudjuk befejezni majd a szezont.”

    Továbbra is csak magunkkal fogunk foglalkozni, a többi dolog pedig majd kialakul magától.

    Vasárnap LaJoie is balesetbe került, azonban mégis 5. tudott lenni, amely két dolgot mutatott meg LaJoie-nak – a Next Gen autó tartósságát és a csapat által a pályára vitt termék javulását.

    Szerencsénk volt, ember. Nem sűrűn fordul elő, hogy az ember ilyen balesetet él át aztán a végén az első ötben végez. Gyors autónk volt” – mondta.

    Úgy értem, ez megkönnyíti a munkámat, és amikor olyan autód van, hogy tudsz támadni, akkor minden könnyebb.

  • TikTok csatornát indít a Hendrick Motorsports

    Néhány hete Jeff Gordon, a Hendrick Motorsport alelnöke azt sugallta, hogy nyitott az olyan dolgokra, mint a TikTok.

    A Gordon szerint szerint a sportág csak akkor tud fejlődni, ha halad a korral ezen a téren is.

    Úgy tűnik, hogy a csapat marketingesei nagyon figyeltek a Hendrick alelnökére, tekintettel a közelmúltbeli döntésükre.

    A Hendrick Motorsports ugyanis bejelentette saját TikTok csatornáját. Az első epizód pedig az atlantai hétvégéről szól, a Hendrick versenyző Chase Elliott hazai pályájáról, aki öt futam után a szezonban is vezeti a pontversenyt.

    @teamhendrick

    Making our debut with the Georgia boy and points leader @Chase Elliott.

    ♬ On the Way – Ian Post

    A négyszeres NASCAR Cup Series bajnok valóban a sportág azon ikonjai közé tartozott, aki a stock car versenyzést a rajongók egy teljesen új generációjának mutatta be, különösen az Egyesült Államokban.

    Szivárványos DuPont festése, a popkultúrában való megjelenései a rajongók fiatalabb generációjának beáramlását eredményezték.

    És most, hogy versenyzőből a Hendrick Motorsport alelnökévé lépett elő, Jeff Gordon azt szeretné, ha versenyzői az ő nyomdokaiba lépnének, hogy segítsék magukat, a csapatukat, és ahogy ő is tette, a sportot.

    Azt akarom, hogy a versenyzőink természetesek legyenek, és nem akarom, hogy olyanná váljanak, ami nem illik a személyiségükhöz. Bármiben is érzik jól magukat, azt akarom látni, hogy egy picit lépjenek ki komfortzónájukból” – mondta Gordon a Sports Business Journalnak adott interjújában.

    Nos ilyen lehet a TikTok is, ami a fiatalok által használt egyik legnépszerűbb platform.

    A TikTok egy rövid videomegosztó alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 15 másodperces videókat készítsenek és osszanak meg bármilyen témában.

    A TikTok alkalmazás népszerűsége indulása óta óriási mértékben növekszik. 2018 októberében ez volt az Apple Store legtöbbet letöltött fotó- és videóalkalmazása, világszerte.

    Az alkalmazás állítólag több mint 500 millió havi aktív felhasználót gyűjtött össze, a legnépszerűbb ország az Egyesült Államok, ahol több mint 80 millió alkalommal töltötték le.