A richmondi hétvégén a 18-as csapat által elkövetett hibát többen kielemezték már, most pedig Dale Earnhardt Jr. mondta el a véleményét.
„Miért tartott ilyen sokáig, hogy a NASCAR megbüntesse Kyle Busch-t a Richmondban az első hűtőrácsán lévő szalag miatt?”
Ez volt a kérdés mindenki ajkán a richmondi futam után, és ez egy nagyon jogos kérdés. A másik oldalon azonban felmerülhet a kérdés: „Tudott-e Kyle Busch csapata a szalagról az autóján?”
Dale Earnhardt Jr a podcastjának Ask Jr. legutóbbi részében kifejtette, hogy a Joe Gibbs Racing csapata tudott-e az autójukon lévő szabálysértésről. És ha igen, miért nem tettek semmit az ügyben?
„Nos, azt hiszem, hogy még ha tudták is, még ha rá is jöttek, hogy hibáztak, valószínűleg azonnal tudták, valószínűleg látták, hogy ez történik” – mondta Dale Earnhardt Jr.
„A csapatfőnök ott áll, és figyeli a kiállás. Valószínűleg egyből látja, hogy mi történt.”
„De ha az autó kihajt a boxutcából, akkor várni fog, hátha a NASCAR észrevett valamit. Ha a NASCAR nem szól, akkor a csapat úgy hagyja, és reméli, hogy nem fogják észrevenni.”
„Azt mondák egymás között, hogy ne is beszéljünk róla, ne említsük a rádióban, mindenki maradjon csendben ezügyben. Amíg a NASCAR-nak nincs problémája, addig maradjunk kint.”
Bár egy olyan apróság, mint egy darabka szalag, semmiségnek tűnhet, de ha egy majdnem 200 mérföld per órával száguldó versenyautóra kerül, sokat számít.
Dale Earnhardt Jr. hangsúlyozta, hogy a szalag az első hűtőrácson „hatalmas aerodinamikai előnyt jelent”.
„Bármikor, amikor szalagot teszel a hűtőrácsra, az autód sokkal jobb lesz.”
„Általános leszorítóerőt ad, nem csak tapadást az elejére vagy aeroelőnyt az orrára. Az a levegő, amit szétszed a rács, nos a szalag olyan helyekre küldi el a levegőt, ami mindenhol segít. Az egész autó javul tőle” – magyarázta Dale Earnhardt Jr.
Hatalmas balhé kerekedett a NASCAR Xfinity Series Martinsville-i futamán, miután Ty Gibbs és Sam Mayer összeverekedett.
Sam Mayer és Ty Gibbs története hosszú időre visszavezethető. Együtt kezdték karrierjüket, ugyanazokban a szériákban nevelkedtek, és nem egyszer, nem kétszer már baleseteztek.
Pénteken Martinsville-ben ez a történelem forrpontra jutott, miután a másodéves pilóta félreállította Gibbst az útból a NASCAR Xfinity Series Martinsville-i versenyének utolsó kanyarjában.
Mayer utolsó körös húzása azonban nem is a győzelemért, hanem a NASCAR Xfinity Series éves Dash 4 Cash kezdeményezésének részeként járó 100 000 dolláros bónuszért történt.
Az agresszív mozdulat azonban mindkét versenyzőnek a bónuszába került, hiszen AJ Allmendinger elment melletük, így ez az övé lett.
Ty Gibbs – aki ebben a szezonban háromszor nyert a sorozatban – nem volt elégedett Mayerrel az utolsó körös mozdulat miatt, és többször is megpróbálta összetörni a JR Motorsports pilótáját a levezető körben.
Amikor a páros a boxutcába hajtott, és kikászálódtak autóikból, Ty Gibbs láthatóan mérges volt Mayerre, odamasírozott az autójához, és azonnal szembeszállt vele.
Miután Gibbs először meglökte riválisát, a páros némi kiabálásba és lökdösődésbe keveredett.
Miután a lökdösődés nagysága miatt a páros Gibbs autója elé került a boxutcában, a dulakodás egyre hevesebbé vált, ami végül oda vezetett, hogy a Joe Gibbs Racing versenyzője behúzott egyet Mayernek – ráadásul úgy, hogy sisakját le sem vette.
Ettől a ponttól kezdve a dolgok eldurvultak, mivel egy tömegverekedés alakult ki a boxutcában, ahol a NASCAR hivatalos személyei és a boxutcában tartózkodó különböző személyek is belekeveredtek a hatalmas kavarodásba, és egyre több ütést kaptak.
Egy tisztviselő könnyebben meg is sérült. Az incidens után a NASCAR 10 perces beszélgetést tartott a két versenyzővel – mely az információk szerint – kézfogással zárult.
Dale Earnhardt Jr. visszatér a NASCAR-ba, hogy részt vegyen az Xfinity Series péntek esti Martinsville-i versenyén.
Dale Jr. tavaly októberben jelentette be, hogy 2018 óta immáron ötödször is visszatér a NASCAR Xfinity Series-be.
Earnhardt a tavaszi Martinsville Speedway-en megrendezett futamot választotta, miután évek óta azt nyilatkozta, hogy szívesen versenyezne itt újra.
A JR Motorsports társtulajdonosa, aki csapata ötödik Chevrolet-jét fogja vezetni a péntek esti 250 körös versenyen a Virginia állambeli Ridgewayben található négy kanyaros, 0,526 mérföldes (0,847 kilométeres) oválon, még nem nyert futamot azóta, hogy 2018-ban elkezdte ezt az éves hagyományt.
A 24-szeres Xfinity Series-győztes Earnhardt 2018-ban a Richmond Racewayen a negyedik helyen végzett, majd 2019-ben a Darlington Racewayen az ötödik, 2020-ban pedig a Homestead-Miami Speedwayen ismét az ötödik helyen végzett. 2021-ben visszatért a Richmond Racewayre, és a 14. lett.
Bár ez lesz Earnhardt ötödik egymást követő egyszeri fellépése a NASCAR második legmagasabb szintű versenyén, egy olyan esemény fog eljönni, amire 2018 óta nem volt példa.
A 47 éves versenyző ugyanis a péntek esti futamon a 88-as rajtszámú Chevrolet-t fogja vezetni – írja a Beyond the Flag.
Earnhardt a 88-as rajtszámot használta a Hendrick Motorsportsnál töltött 2008 és 2017 közötti időszakában.
2019-ben, 2020-ban és 2021-ben a 8-as számot használta, amely egyrészt nagyapjára, Ralphra, másrészt apjára, idősebb Dale-re emlékeztet – és egyben az a szám, amelyet 2000 és 2007 között használt, amikor a Dale Earnhardt, Inc. színeiben versenyzett.
Rick Hendrick csapatához való átigazolásakor a 88-as számra váltott, mivel Teresa Earnhardt megvétózta, hogy a 8-as számot magával vigye.
Dale Earnhardt Jr. a NASCAR Xfinity Series kvalifikációján a 30. helyet érte el, de biztosak lehetünk benne, hogy a versenyen előrébb fog jönni.
A NASCAR Xfinity Series magyar idő szerint szombaton, hajnali fél 2-kor kezdődő futamát is mindenképp érdemes lesz tehát követni.
Az RFK Racing elvesztette a Brad Keselowski 6-os rajtszámú csapata elleni büntetés után benyújtott felebezését.
Keselowski Ford Mustangján még az atlantai verseny után talált a NASCAR módosított alkatrészt, és emiatt szabták ki rá az L2-es büntetést.
A háromtagú Nemzeti Motorsport Fellebbviteli Testület helybenhagyta az eredeti büntetést, amely Matt McCall csapatfőnök négy futamra szóló eltiltását, 100 versenyzői és 100 tulajdonosi pont elvesztését, valamint 10 rájátszásbeli pont levonását jelentette, – amennyiben Keselowski megszerezné a posztszezonbeli indulási jogot.
Keselowski csapatát azután büntették meg, hogy a NASCAR a március 20-i Atlanta Motor Speedwayen rendezett futamot követően további vizsgálatra vitte autóját a kutatási és fejlesztési központjába.
A NASCAR úgy találta, hogy a csapat egy egyetlen forrásból származó, szállított alkatrészt módosított a Next Gen autóján. Azt sem a NASCAR illetékesei, sem a csapat nem árulta el, hogy mi volt az az alkatrész, de feltételezhetően egy hátsó karosszériaelem volt.
McCall már két hetet letöltött felfüggesztéséből. Keselowski a 31. helyen áll a pontversenyben a hétvégi Martinsville Speedway-i futam előtt.
Az RFK Racing nem nyújt be újabb fellebbezést.
„Bár csalódottak vagyunk a fellebbviteli meghallgatás kimenetele miatt, a NASCAR által meghatározott eljárás hívei vagyunk, és nagyra értékeljük a lehetőséget, hogy elmondhattuk az álláspontunkat ebben az ügyben” – áll a csapat közleményében.
„Ezt szem előtt tartva nem kívánjuk tovább folytatni az ügyet, és továbbra is a közelgő futamokra koncentrálunk, amelyek közül a hétvégén Martinsville lesz az első.„
Újabb próbatétel előtt áll a Next Gen autó, hiszen a versenynaptár legrövidebb helyszínére, Martinsville-be érkezik a NASCAR mezőnye.
Hét különböző futamgyőztes van a NASCAR Cup Series hét hete tartó szezonjában, és bőven van okunk azt hinni, hogy a 2022 első futamgyőztes trend folytatódik a szombat esti futamon a Martinsville Speedway-en.
Múlt héten a 41 éves Denny Hamlin először emelhetett a magasba trófeát a 2021-es Las Vegas-i rájátszás verseny megnyerése óta.
Ezzel megszakította a 30 év alatti pilóták 12 egymást követő győzelmi sorozatát, és egyben az örökös bajnoki címre pályázó Hamlin is visszatért a helyes útra a szezon nehézkes kezdete után.
A Joe Gibbs Racing 11-es számú Toyotájának pilótája a Martinsville Speedway-re is esélyeseként érkezik, hiszen az aktív pilóták közül neki van itt a legtöbb győzelme, szám szerint 5.
Érdemes ugyanakkor megemlíteni, hogy a tavaly őszi versenyen itt történt a híres eset, amikor Alex Bowman kilökte Denny Hamlint, aki egy „senkiházinak” nevezte őt a verseny után. Ezek alapján várható, hogy további konfliktusok is lesznek a 2022-es versenyen.
Fotó: Brian Lawdermilk/Getty Images/NASCAR Media
A hagyományos éves futamgyőztesek masszív listájáról – Hamlin JGR csapattársaitól Martin Truex Jr. és Kyle Busch-tól kezdve a korábbi sorozatbajnokokon, Chase Elliotton, Joey Loganón és Kevin Harvickon át – még mindig sokan az első 2022-es győzelmükért küzdenek.
És bőven van ok arra, hogy bármelyikük favoritja legyen a hétvégi futamnak – amely 50 év óta először hivatalosan is lerövidült a történelmi 500 körről a tervezett 400 körre.
Truex, a JGR 19-es rajtszámú Toyota pilótája az elmúlt öt martinsville-i futamból három győzelmet szerzett, és ő a tavaszi futam címvédője – tavaly márciusban 1,9 másodperces előnnyel szerezte meg a győzelmet Elliott és Hamlin előtt – annak ellenére, hogy Hamlin dominálta azt a versenyt.
Elliott 2020-ban, Logano 2018-ban nyert itt, és a Busch testvérek is rendelkeznek győzelemmel, Kyle kétszer, Kurt Busch egyszer emelhette magasba a trófeát.
Chase Elliott az elmúlt három Martinsville-i futamon vezetett köreinek száma (525) (beleértve a 2020-as őszi győzelmét is) a legtöbb a sorozatban.
Rengeteg extra mentális motiváció is akad. Elliott, aki a legutóbbi két bajnoki döntőbe jutott, a négy versenyzőből álló Hendrick-csapat egyetlen tagja, aki idén eddig még nem nyert.
Meg lesz-e az első győzelme az idei szezonban domináns Blaney-nek
Sem Elliott, sem a Team Penske-s Ryan Blaney nem szakította még át elsőként a célvonalat az idei szezonban, azonban a páros jelenleg holtversenyben vezeti a bajnoki tabellát 19 ponttal Truex előtt.
Blaney eddig három pole pozíciót szerezett és 334 kört vezetett idén, azonban mindössze két negyedik helyet tud felmutatni (Daytonában és Phoenixben). Tavaly mindkét futamon 11. lett – a tavaszi versenyen 157 kört vezetett.
Kyle Busch, aki a tavaly őszi versenyen Bowman mögött a második helyen végzett, egy másik, a múltban Martinsville-ben sikeres versenyző, aki készen áll arra, hogy idén is győzelemre vezesse a 18-as rajtszámú JGR Toyotáját.
„Martinsville mindig is nagyon jó és izgalmas versenyeket hozott, és majd meglátjuk, hogy az új autóval hogyan alakulnak a dolgok. Megpróbálunk a lehető legjobban alkalmazkodni, és megnyerni a versenyt” – mondta Busch.
A NASCAR mindhárom nemzeti szériája jelen lesz Martinsville-ben. A Camping World Truck Series versenyét magyar idő szerint pénteken, hajnali 2 órakor tartják.
A NASCAR Xfinity Series magyar idő szerint hajnali fél 2-kor kezdődő futamát is mindenképp érdemes lesz követni, hiszen visszatér a pályára Dale Earnhardt Jr.
A NASCAR Cup Series Martinsville-i fordulója is a reflektorok fényében kerül megrendezésre, ezt magyar idő szerint szombatról vasárnapra virradóra, hajnali fél 2-kor lehet majd megnézni az ARENA4+ műsorán.
Rajah Caruth a NASCAR diverzitást segítő programából került – immáron – a NASCAR Xfinity Series-be, és Richmondban már be is mutatkozott.
Többek között Jimmie Johnsont, Kevin Harvickot, Carl Edwardsot és Jeff Burtont követte. Tizenkét évesen láthatta őket először személyesen a Richmond Raceway-en.
„Sok mindenre emlékszem arról a napról” – mondta a 20 éves versenyző. „Emlékszem, hogy meglepődtem, hogy egyáltalán eljutottam a versenyre. Emlékszem, hogy láttam a lelátókat. Nem változott meg a fejemben, hogy milyen érzés volt az. Olyan régóta vártam erre.”
Caruthnak is várnia kellett arra, hogy először vezethessen valódi pályán. Képességeit versenyszimulátorokon csiszolta, amelyek a sportágban a kezdők és a profik körében egyaránt nagyon népszerű edzéseszközzé váltak.
„Elég gyakran versenyeztem az iRacingen, és elég jól teljesítettem” – emlékezett vissza Caruth. Karrierje 637 iRacing-indulása során 69 győzelmet és 258 top 5-ös helyezést ért el. „A szimulátoros versenyzés volt az egyetlen utam.”
Ez vezetett ahhoz, hogy kipróbálhassa magát a NASCAR Drive For Diversity programjában.
Bubba Wallace és Lewis Hamilton inspirálta őt
Caruth a Greenville-Pickens Speedwayen indult late modellekkel, ahol megszerezte első győzelmét, és tavaly a harmadik helyen végzett az ARCA Menards Series East bajnokságban.
Az Alpha Prime Racing eleget gondolt a potenciáljáról ahhoz, hogy hat futam erejéig kipróbálhassa magát idén az Xfinity sorozatban.
„Csak remélem, hogy nem veszek majd el a tömegben versenyzőként” – mondta Caruth. „Sokszor túl sok nyomást helyezek magamra, és nem élvezem a pillanatot. Még az első Late Model győzelmemről sem emlékszem sok mindenre.”
Caruth kiegyensúlyozott, tapasztalt veteránnak mutatja magát, ami persze nem igaz. Ugyanakkor ez nem csak számára hatalmas lehetőség, de más afroamerikai gyerekek számára is utat nyithat, hogy kövessék bármilyen versenyzői álmukat.
„Ez óriási dolog” – ismerte el Caruth. „Ez eldöntheti vagy megtörheti a karrieremet. Ha nem teszem azt, amit tennem kell, az nagy hatással lesz másokra is.”
„Örülök a felelősségnek és a kötelességnek, ami rám hárul. Én voltam az a gyerek, aki a tévében nézte a versenyeket, és azt kívánta, bárcsak én lennék az.”
„Sokat jelentett, hogy láttam Bubba Wallace-t és Lewis Hamiltont versenyezni, akik úgy néztek ki, mint én. Én csak a legjobbat fogom kihozni magamból.”
Rajah Caruth élete első versenyén a 24. helyen végzett a Richmond Raceway-en.
A NASCAR sok problémával szembesült az új, egyetlen anyát tartalmazó kerékrendszerrel. És erre már többen is felfigyeltek.
Bár a mögötte álló szándék az volt, hogy a boxkiállások gyorsabbak legyenek, mint korábban, azonban úgy tűnik, hogy a NASCAR Cup Series csapatai számára ez megfordult. Szinte minden versenyen láthatunk olyan esetet, amikor egy autó elveszíti a kerekét.
Sőt, még Denny Hamlin is beszélt erről a problémáról.
„Azt hittük, hogy az egyetlen kerékanyát használó autóval nem lesz ilyen probléma. De az a helyzet, hogy régen ha kihagytál egy anyát, akkor a többi még tartotta a kereket. De ha csak egy van, akkor az leszakad” – mondta a richmondi győztes.
A NASCAR Hírességek Csarnokának tagja, Dale Jarrett a kerékcserét elvégző személyzet biztonsági oldaláról közelíti meg a kérdést, és inkább az új „koreográfia” ellen szólalt fel.
„A kiállások már így is gyorsabbak, csak azért, mert kevesebb a tennivaló. Ráadásul a boxcsapat minden tagjának meg van engedve, hogy az autó elejét megkerülje, ami nekem biztonsági kérdésnek tűnik.”
„Amikor először hallottam és láttam, azt gondoltam, hogy ez egy szörnyű ötlet. Még mindig úgy gondolom, hogy ez egy biztonsági kockázat.”
Korábban már írtunk róla, hogy szupergyors kiállásával rekordot döntött a Joe Gibbs Racing a hétvégi, Richmond Raceway-en rendezett futamon.
A NASCAR új szabálya értelmében a szerelőknek már nem hátulról kell megkerülniük az autót. Ezt két héttel ezelőtt Atlantában vezették be, és vasárnap Richmondban a Gibbs-csapatok először vetették be a módszert először élesben.
A Yahoo globális média- és technológiai vállalat többéves partnerséget kötött a Toyota Racing Developmenttel (TRD).
A két fél közötti megállapodás részeként a Yahoo elsődleges szponzori lehetőségeket valósít meg a Joe Gibbs Racing (NASCAR Cup és Xfinity Series), a Kyle Busch Motorsports (Truck Series), a Venturini Motorsports (ARCA) és a Keith Kunz Motorsports (dirt) csapatokkal.
„A Yahoo-nál összekötjük az embereket a szenvedélyeikkel, olyan tartalmakkal és élményekkel, amelyek táplálják a mindennapjaikat” – mondta Ivan Markman, a Yahoo üzleti igazgatója.
„Izgatottan várjuk a TRD-vel való idei együttműködést, és alig várjuk, hogy a Yahoo márkát nagy sebességgel haladó autón láthassuk.”
Christopher Bell a szombati Blue-Emu Maximum Pain Relief 400 futamon debütál az új szponzor festéésben a Martinsville Speedway-en, a vállalat pedig visszatér a harmadik évét Cup Series-ben töltő versenyző szponzoraként Charlotte-ban, Road Americában, Darlingtonban és Bristolban is.
Kyle Busch szintén a Yahoo színeit viseli majd a NASCAR Camping World Truck Series szezon ötödik – és számára egyben utolsó – versenyén, a Sonoma Raceway-en az 51-es rajtszámú Toyota Tundra TRD Pro-val.
A Toyota Driver Development programon keresztül is szerepet vállal majd a média vállalat, John Hunter Nemechek, Jesse Love és Kaylee Bryson szponzorálásában is. Nemechek a Yahoo által szponzorált autóval fog versenyezni Poconóban és az Indianapolis Raceway Parkban.
Love öt ARCA Menards Series-versenyen, míg Bryson 18 versenyen indul majd az ő színeikben a törpeautójával (dirt versenyen – a szerk.) a 20-as Toyota Camry fedélzetén.
„A Yahoo egy ikonikus márka, és nagyon örülünk, hogy a TRD-t összefoghatjuk velük” – mondta Jack Irving, a TRD kereskedelmi csoportvezetője.
„A Yahoo és a TRD nagyon izgatottan várja a program jövőjét, és készen állunk arra, hogy a Toyota több versenysportágában is bemutatkozhassanak ebben a szezonban.”
A vállalat csatlakozik a Toyota Racing Development hivatalos partnereinek hosszú listájához, amelyek közé tartozik a régóta támogató Mobil 1, a JBL és a Safelite Auto Glass.
Natalie Decker is ott lesz a hétvégi NASCAR Xfinity Series Martinsville-i versenyén. Az út oda azonban nem volt egyszerű.
Decker-t hétfőn este hívta fel csapata, hogy azonnal be kellene mennie a csapat műhelyébe, és méretre kell szabniuk ülését.
Történt ugyanis, hogy egy teljesen más testalkatú versenyző vezette a múlt hétvégén az autóban – név szerint Kyle Sieg – így értelemszerűen az az ülés nem felelt volna meg a hölgyversenyzőnek.
Ezután kezdődött a két éjszakás folyamat: Decker és csapata hazament, hogy egy saját ülésüket hozzák el, majd homologizálni kellett azt, beszerelni az autóba – mindezt úgy, hogy közben egy Észak-karolinai autóműhelyben próbálták meg helyrerázni a gépet a richmondi ütközés után.
Natalie Decker a két hosszú éjszaka ellenére nagyon élvezte az egészet, és a lehetőséget sem akarta elszalasztani, amit a Martinsville-i indulás jelent neki.
„Ezek hosszú éjszakák voltak. De nem bánom, mert imádok mindent, ami az autóversenyzésről szól. Ha hajnalig benn kell lennünk a műhelyben, akkor hajnalig benn leszünk. Alig várom, hogy végre versenyezhessünk Martinsville-ben” – mondta Natalie Decker a videójában.
Majd a csapat közleményében hozzátette: „A tavalyi Xfinity-futam volt karrierem egyik legszórakoztatóbb versenye. Wisconsinban nőttem fel, ahol minden hétvégén rövidpályás versenyeken nőttem fel, így Martinsville egy kicsit olyan, mintha otthon lennék.”
„Bár az utolsó pillanatban jött a felkérés, a célom az, hogy egy újabb erős futamot teljesítsek, mint tavaly.”
Decker keserédes szezont tudhat eddig magáénak, hiszen februárban nem tudta magát kvalifikálni a NASCAR Xfinity Series daytonai nyitófordulójára, utána azonban márciusban Trans-Am sportautó versenyt nyert a Charlotte Roválon.
Ez lesz tehát az idei második próbálkozása a 24 éves versenyzőnek, akit a hétvégén majd a 28-as autóban láthatunk körözni.
Natalie Decker mellett lesz még egy nagy visszatérő az Xfinity Series hétvégi versenyén, aki nem más, mint Dale Earnhardt Jr.
A hét elején jött a hír, hogy Carl Edwards-ot jelölték a 2023-as Hírességek Csaronokába. Dale Earnhardt Jr. azonban még nem szavazná őt be.
Dale Earnhardt Jr. röviden és tömören elmondta, ki az a három fő, akit ő szívesen látni a listán felsoroltak közül a 2023-as NASCAR Hírességek Csarnokában: „Kenseth, Shelmerdine, Ard.”
Ennek hatására egy rajongó kérdőre vonta JR Motorsports tulajdonosát, hogy miért nem gondolt Carl Edwards-ra. Erre a megjegyzésre adott válaszában Dale Jr. elárulta, miért nem Edwardsot választotta.
Az ok, amiért nem tette, pedig minden NASCAR rajongót, különösen Carl Edwards rajongóit nagyon izgathatja.
„Azt gondolom, hogy nemsokára Carl Edwards egy szenzációs visszatérést fog végrehajtani” – válaszolta Dale Jr.
Ha már visszatérés… A hétvégén Dale Earnhardt Jr.-t is láthatjuk majd a pályán, méghozzá az Xfinity Series Martinsville-i versenyén.
A Martinsville Speedway elnöke, Clay Cambel szerint „igazán hihetetlen”, hogy a Hírességek Csaronokába 2022-ben beiktatott legenda Martinsville-t választotta az éves futamának helyszínéül.
Arról beszélve, hogyan érzi magát a verseny előtt, Earnhardt Jr. elismerte, hogy „nagy a nyomás”, de arra számít, hogy „nagyon jól fog szórakozni”.
„Ez egy kemény sorozat, sok nagyszerű versenyző van benne. Richmondban tavaly megtanultam néhány kemény leckét. Szétrúgták a seggemet. Martinsville-ben fel kell kötnöm a gatyámat, de az biztos, hogy nagyon jól fogom érezni magam.”
A kétszeres Daytona 500-győztes hangsúlyozta, hogy függetlenül attól, hogy kivel versenyez a pályán, legyen az az első ötben vagy messze a 15-20. helyeken, ő jól fogja érezni magát.
„Évente csak egyszer van erre lehetőségem, úgyhogy tényleg magamba szívok mindent és élvezem” – tette hozzá.