A vasárnapi NASCAR Cup Series verseny nagy része a Talladega Superspeedwayen „idegőrlő” volt Austin Dillon számára.
A talladegai verseny korai szakaszában Dillon csapattársa, Tyler Reddick volt az első autó, aki kiesett a versenyből, mivel a 8-as Chevrolet motorjában eltört a vezérműszíj.
Aztán a Kauligos Hemric is emiatt esett ki. Az ECR mindkét szervezet számára épít motorokat, így minden egyes alkalommal, amikor egy ECR-motorral történt probléma, megnőtt az esélye annak, hogy Dillon esetében is megtörténik.
„Nagyon ideges voltam” – mondta Dillon a boxutcában, miután a második helyen végzett a versenyen. „Ez eléggé összezavarja az embert.”
Másodszor, amikor Hemric motorja meghibásodott, éppen Dillon előtt haladt a 3. és 4. kanyarban.
„Rosszabb helyen nem is robbanhatna fel a motorod figyelmeztetés nélkül, mint amikor 30 másik autó van mögötted” – mondta Dillon. „Szóval sokáig figyeltem, hogy ki van hátul, és próbáltam tartani a távolságot, hátha történik valami.
Aztán persze a verseny végén az ember csak úgy eldobja az óvatosságot, és mehet az ereszd el a hajam.”
Ez történt az utolsó körben, amikor a mezőny elkezdett átjutni a tri-oválon. A sok baleset közepette Dillon bejött a második helyre.
„Nem tudom, mi történt elöl, tényleg… ahogy a nap állt, valamiért az autók valahogy a középső sávba mosódtak” – mondta Dillon. „És tegnap az Xfinity futamon azt láttam, hogy az alsó rész érvényesült, ha ott lent tudtad tartani az autódat.”
„Sikerült egy jó lökést adnom Chastain-nek alul, és egész jó lendületet tudtunk venni. Ő pedig képes volt megnyerni a versenyt, miközben mi a második helyen végeztünk.”
Ez volt a második egymást követő hét, hogy az RCR a második helyen végzett.
„Sorozatban harmadszor kerültünk a virtuális dobogóra, de ez még mindig nem győzelem” – mondta Dillon. „Ennek ellenére nagyon büszke vagyok a csapatunkra. Folyamatosan alkalmazkodnod kell, ahogy haladsz, és koncentráltnak, pozitívnak kell maradnod.”
Ty Gibbs az utolsó hetekben a lekörözte a NASCAR Cup Series versenyzőit, és már Xfinity versenyzőként a hírek központjába került.
Ami az Xfinity Series riválisai között a boxutcában egy kis pofozkodásnak indult, az egy teljes verekedéssé fajult.
Mayer az április 9-i, Martinsville-i futamot követően többször is szidta Gibbst, sőt, még az ujját is beledugta Gibbs szemellenzőjébe, de nem emiatt ütött a Joe Gibbs Racing versenyzője
„Mérges voltam, és odamentem hozzá, és nem vesztegettem az időt arra, hogy levegyem a sisakomat, csak beszélni akartam vele, amint kiszálltam” – mondta Gibbs pénteken az Associated Pressnek. „Aztán elsétáltam, és megpróbáltam levenni a sisakomat, mire ő visszajött, és meglökött.”
„Megpróbáltam de-eszkalálni a helyzetet és elmenni, ő pedig visszajött és folytatni akarta. Ekkor kattantam be.”
Gibbs azt mondta, túl nagy volt a hangzavar a boxutcában, és még a fülében volt a fülhallgatója, így fogalma sincs, hogy Mayer mit mondott egyáltalán, mielőtt Gibbs harci üzemmódba kapcsolt.
De rengeteg kritika érte, amiért sisakkal a fején verekedett – ezt a döntését csak részben bánta meg mostanra.
„Nem akartam levenni a sisakomat, és nem akartam, hogy az arcomba vágjanak, miközben próbáltam levenni a sisakomat” – mondta Gibbs. „Volt esély arra, hogy levegyem, de ahogy mondtam, nem vesztegettem az időt arra, hogy levegyem a sisakomat.”
Joe Gibbs unokája a Mayerrel való összecsapása előtti héten Richmondban az utolsó kanyarban meglökte csapattársát, John Hunter Nemechecket is.
Agresszív, de pokolian gyors
Fontos megjegyezni, hogy Gibbs nem csak agresszív, de egyben nagyon gyors. A fiatal versenyző idén 8 versenyből 3-szor győzedelmeskedett.
De nem tud szabadulni attól a felfogástól, hogy ő egy szerencsés 19 éves, aki a nagyapja autóját vezeti, az 54-es rajtszámú Joe Gibbs Racing Toyotát, amely történetesen a legjobb autó a sorozatban.
Az 54-es autó crew chief-je, Chris Gayle szerint ezt az előnyére kell, hogy fordítsa Ty Gibbs.
„Beszélgettem vele, ahogy mások is, és azt mondtam neki, hogy szokjon hozzá a dologhoz. Valószínűleg mindig meg fogod kapni ezeket a vádakat” – mondta Gayle az AP-nek. „Az emberek 50%-a nem fog kedvelni téged, csak azért, mert egy ezüstkanalas kölyök vagy, akinek Gibbs a vezetékneve, és minden előnyöd megvan.”
Valószínűleg még sokszor láthatjuk így ünnepelni a fiatal versenyzőt Fotó: Sean Gardner/Getty Images/NASCAR Media
„Ő ezt az utat választotta, ezt akarta csinálni, és eléggé élvezi, és tudja, hogy ez a sok kritika fogja érni, és mégis folytatni szeretné.
Nem tudom, hogy bárki is szeretné, ha gonosztevőnek bélyegeznék meg, és ez a bélyegzés egy csomó különböző okból történik rá, ami talán mással nem történne meg – például mi van, ha ez Dale Earnhardt Sr. gyereke lenne, és ugyanúgy agresszív lenne? Ugyanez lenne a helyzet?”
Ty Gibbs nem szereti a közösségi médiát
Az Xfinity Series a talladegai verseny előtt szünetet tartott, és a Gibbs család a dél-karolinai Kiawah-szigetre utazott éves vakációjára. A tini tudatosan igyekezett a családjával tölteni az időt.
„Ez volt életem legjobb két hete a közösségi média nélkül” – mondta Gibbs az AP-nek. „Ahogy öregszem, úgy távolodtam el tőle, mert elvonja a figyelmemet. Egyszerűen csak 19 éves akarok lenni, és a kutyámmal és a barátaimmal lenni, és nem hiszem, hogy a közösségi média a megfelelő módja ennek, és nem akarok like-okat vagy követőket hajszolni. Ez egy jó kis szünet volt.”
A Mayerrel való harc kétségtelenül követni fogja Gibbst egy ideig.
Gayle azt mondta, hogy ő és az 54-es számú csapat megdöbbent, amikor versenyzőjük elkezdte dobálni az ütéseket.
De aztán a csapatfőnöknek eszébe jutottak azok a napok, amikor Joe Gibbs két fia birkózott egymással a műhelyben, és a családban égő versenyzői tűz teljes mértékben megmutatkozott.
Joe Gibbs három Super Bowlt nyert a Washington edzőjeként, és tagja a NASCAR és a National Football League Hírességek Csarnokának is.
A Gibbs család. Balra az unoka (Ty) jobbra a nagypapa (Joe) Fotó: Jacob Kupferman/Getty Images/NASCAR Media
Első fia, a néhai J.D. Gibbs védőjátékos és irányító volt a William & Maryben, míg legkisebb fia, Coy linebacker a Stanfordon. Mindketten a versenyzéssel foglalkoztak, mielőtt a JGR csapatmenedzsmentjébe kerültek.
Coy Gibbs határozottan megvédte fiát, amikor Richmondról és Martinsville-ről kérdezték.
„Nézze, ő a fiam, úgyhogy 24-7-ben, az év 365 napján meg fogom védeni őt” – mondta az édesapja az AP-nek. „Elég kemény család vagyunk, keményen neveljük a gyerekeinket. Büszke vagyok rá, mint emberre, és úgy gondolom, hogy ő egy rendkívül tehetséges versenyző.”
De vajon mennyire kemény Ty Gibbs? A fiatalember korábban is megmérkőzött apjával, a nála legalább kétszer nagyobb egykori linebackerrel.
„Birkóztam egy kicsit, csak szórakozásból, de ő elég nagy” – mondta Gibbs, aki bokszolt az apja ellen, és megtanult egy lépéshátrányos technikát, ami versenyképessé teszi. „Ha közel kerülünk egymáshoz, bedobom a törülközőt.„
A Noah Gragson győzelmét hozó szombati, talladegai NASCAR Xfinity Series versenyén 10 sárga zászlós periódus volt a sok baleset miatt.
Noah Gragson idei második győzelmét szerezte meg, a show-t viszont a második helyezett Jeffrey Earnhardt lopta el Talladegában.
Jeffrey Earnhardt a 3-as rajtszámú Richard Childress Racing Chevrolet Camaro-t a második helyre hozta fel, nagyon okos manővereket bemutatva az utolsó körökben, de hajszálnyival lemaradt a győzelemről. Earnhardt így is karrierje legjobb eredményét könyvelhette el.
A versenyen rengeteg bajnokesélyes bajba került, többek között Ty Gibbs, Josh Berry, Sam Mayer és Brandon Jones is.
Ennek következtében háromszoros hosszabbításban dőlt el az első hely sorsa Talladegában úgy, hogy az utolsó métereken még így is majdnem újabb baleset történt.
Joey Logano, a Team Penske versenyzője nem meglepő módon elkeseredett volt, miután idejekorán véget ért talladegai versenye.
Az egész azzal kezdődött, hogy Martin Truex Jr. a második szakaszban az újraindításnál a fékre rálépve megpróbálta közelebb húzni a mögötte jövő versenyzőket, amivel egy kicsit nagyobb lendületet tudott volna venni a külső sor.
Bubba Wallace azonban pont rossz pillanatban érintkezett Joey Logano autójával, aminek következtében a 22-es autó beforgott a mezőny elé, és tömegbalesetet okozott.
„Ez mindenképpen egy nagy szívás, és akkor még finoman fogalmaztam” – mondta a csalódott Logano. „Ilyen a superspeedway versenyzés. Minden egyes alkalommal ez történik. Az autók összetörnek, és higgyétek el, a következő versenyeken is roncsderbi lesz.”
A 22-es számú Team Penske versenyzője hangot adott véleményének, mondván, hogy a versenyzők nem élvezik a superspeedway versenyeket.
„Remélhetőleg mindenki jól van, és senki sem sérült meg. Minden áldott alkalommal ilyen. Utálom őket, és szerintem a versenyzők többsége nem élvezi ezt a típusú versenyzést” – magyarázta Logano
„Mindent megpróbálunk, és nagyon sokat kell kockáztatni, hogy gyors legyen a sor. Most is az volt a baj, hogy négy autó egymást tolta, és ilyenkor valaki pórul fog járni. Most én jártam szerencsétlenül.”
„Szerencsére jól vagyok, és ez a fontos.”
A baleset miatt több versenyző, köztük Daniel Suarez, Joey Logano, Ty Dillon és Harrison Burton számára is idejekorán véget ért a délután, azonban a többiek folytatni tudták a versenyt.
Hailie Deegan úgy döntött, hogy beujít egy szimulátoros szettet, méghozzá nem is akármilyen minőségű felszerelést kapott.
A szimulátorozás az utóbbi néhány évben olyan szintre nőtte ki magát, hogy a valós versenyzőknek is lépést kell tartaniuk a fejlődéssel.
A legtöbb NASCAR pilóta otthonában bizony már megtalálhatóak ezek az úgynevezett cockpitek, és most Hailie Deegan is csatlakozott a sorba.
Deegan új szimulátora ráadásul motion rig, ami azt jelenti, hogy az autó mozgását is leszimulálja az ülés.
A videóban Deegan be is pattant, és az iRacing segítségével ki is próbálta új cockpitjét.
„Ez egyszerűen őrületesen jó. Nagyon realisztikus érzés vezetni.”
A fiatal hölgyversenyző Martinsville-ben idei első balesetmentes versenyét teljesítette, a következő, május 6-án rendezendő darlingtoni versenyre pedig már új szimulátorában készülhet majd.
Tyler Reddick nem szeretné, ha bárkit is megtévesztene nyugodt reakciója a Bristol Motor Speedway-en történt utolsó körös balesetre.
Chase Briscoe az utolsó körben megpróbálta megelőzni Reddicket, de megpördült, és így kiforgatta ellenfelét is, ami Kyle Busch győzelmét eredményezte. A verseny után Reddick nyugodtan reagált, ettől függetlenül mérges volt.
„Nagyon nagy szívás az egész” – mondta Reddick szombaton a Talladega Superspeedway-en. „Csak azért, mert nem vesztettem el az fejemet, az nem jelenti azt, hogy rendben vagyok azzal, ami történt.
Mérges vagyok miatta, de megértettem, hogy nem volt szándékos.”
Utána Briscoe lesétált a boxutcában riválisához, hogy bocsánatot kérjen, és megértette volna, ha Reddick megüti őt.
Reddick azonban folyamatosan azt hajtogatta Briscoe-nak, hogy „Minden rendben”, és bár a csalódottság kiült az arcára, nagyon nyugodt volt.
A Richard Childress Racing versenyzője még a felelősséget is magára vállalta, amiért hagyta, hogy Briscoe behozza őt.
„Nem érzem úgy, hogy szándékosan megpróbált összetörni engem” – magyarázta 26 éves versenyző. „Szerintem elég nyilvánvaló, hogy az ellenkezőjét próbálta tenni, miután rájött, hogy nem fog működni a manőver. Ez van. Szívás, de az őrület az egészben az, hogy így is második lettem.”
Reddick nem a harcra gondolt. Bár ő megőrizte a hidegvérét, megértette, hogy voltak olyan csapattagok, akiknek jobban fájt az egész. Vannak olyan emberek, akikkel együtt dolgozik, akik már régebb óta versenyeznek a Cup-szinten, mint ő, és még nem nyertek.
„Mindenkinek megvan a saját története, hogy miként jutott el idáig – mindannyian kicsit mások vagyunk. Szóval, azt hiszem, meg tudom érteni, hogy ők miért frusztráltabbak kifelé, mint én voltam.”
Tyler Reddick a vasárnap, 21:00-kor kezdődő Talladega Superspeedway-en vághat vissza, ahol a 10. helyről rajtol majd.
Kyle Busch nem idegeskedik jövője miatt, ami az M&M’s közelgő – 2022 végi – távozásával kérdésessé vált. Még akár vissza is vonulhat?
Tavaly nyáron a Mars, Inc. arról tájékoztatta a Joe Gibbs Racinget, hogy a 2022-es szezon végén megszünteti a 18-as rajtszámú Toyota csapat szponzorálását – és teljesen elhagyja a NASCAR-t.
A vállalat három évtizede van jelen a sportágban, és 2008 óta volt Gibbs partnere. Ez volt az az év, amikor Busch csatlakozott a csapathoz.
Az egyik Mars márka, az M&M’s, olyan versenyzőket szponzorált ezidő alatt a Cup Seriesben, mint Busch, Ken Schrader és Ernie Irvan. A 18-as autó elsődleges szponzora volt a márka az elmúlt jópár évben.
„Ha megtörténik, megtörténik” – mondta Busch az új szponzor szerződtetéséről. „Ha nem, akkor nem. Viszlát.”
A búcsú egy lehetőség?
„Kérdezd Joe Gibbst” – válaszolta szűkszavúan az újságírói kérdésre Busch.
A 2015-ös és 2019-es bajnok többéves szerződéshosszabbítást írt alá Gibbsszel 2019-re. Amikor nyilvánosságra került a Mars közelgő távozása, a csapat illetékesei azt mondták, hogy a kétszeres bajnok jövője a csapatnál biztos.
„Ha nincs szponzor, akkor nincs autó. Ha nincs autó, akkor én sem tudok vezetni. Ennyi.”
A kétszeres Cup Series bajnok, aki a múlt hétvégén Bristolban megszerezte pályafutása 60. győzelmét, nem hiszi, hogy lenne számára máshol hely, ha nem jönne létre új szponzori szerződés a Gibbs-szel.
Busch azonban nem tervezi, hogy visszavonul, vagy más sorozatban való versenyzéssel foglalkozik.
„Ha nem jön össze semmi, akkor valószínűleg Brexton Busch (a szintén versenyzéssel foglalkozó fia – a szerk.) sofőrje leszek” – mondta a büszke apuka.
Nem kímélte a versenyzőket a Talladega Superspeedway, rengeteg baleset volt az ARCA futamán, Scott Melton pedig nyílt lábtörést szenvedett.
A baleset akkor kezdődött, amikor Toni Breidinger két napon belül másodszor is meg lett forgatva a talladegai tri-ovalban, ezúttal Richard Garvie – aki Andy Hillenburg Fast Track Racing versenyzője – által.
Scott Melton az ütközés sorozat végén kapott egy kemény ütést, és Eric Caudell 7-es rajtszámú Ford Fusionjének utasoldali ajtajának csapódott. Meltont hordágyra tették, éber volt, és kommunikált a biztonságiakkal, amikor a mentőautóba tették.
Miután súlyos balesetet szenvedett a szombati Talladega Superspeedwayen rendezett versenyen, a 60 éves Scott Melton frissítést tett közzé a Facebook-oldalán az állapotáról.
„A mai nap nem a tervek szerint alakult. Jelenleg kórházban vagyok, miután egy kedves úriember felajánlott nekem egy helikopteres utat, az alabamai Birminghamben. Reggel első dolgom lesz a műtét, hogy helyrehozzanak egy nyílt törést a bal alsó lábszáramban” – írta Melton facebook posztjában.
„Elég egyszerű beavatkozásnak tűnik. Remélem, holnap hazarepülhetek. Úgy tűnik, nem leszek ott a salemi late model versenyen.
Köszönöm mindenkinek a gondolatait és imáit. Az élet megy tovább. Nagyon hálás vagyok mindenkinek a Kimmel Racingnél. Újabb nagyszerű autót adtak.”
Az ARCA talladegai versenyét egyébként Nick Sanchez nyerte érdekes körülmények között, miután a szervező bizottság lerövidítette a versenytáv hosszát.
Jeffrey Earnhardt már a lehetőségnek is örült, hogy a 3-as autó vezetheti Talladegában, a második hely csak hab volt a tortán.
Earnhardt rendkívül közel állt ahhoz, hogy megnyerje a versenyt, végül azonban nem tudta legyűrni a későbbi győztes Noah Gragsont. Ennek ellenére karrierje legjobb eredményét érte el a szombati NASCAR Xfinity Series Talladega Superspeedway-en rendezett futamán.
„Ezek a versenyek a végén mindig őrületesek” – mondta Earnhardt a futam után. „Az utolsó újraindításnál tudtam, hogy van esélyünk. Csak azt nem tudtam, hogyan fog alakulni.
A végén mindenki szétszóródik, és megpróbál minél gyorsabban előrekerülni. És ez általában jól jön a kicsit hátrébb lévő srácoknak. Mindaddig, amíg van valaki, aki a lökhárítódhoz ragaszkodik, és át tud téged tolni a zűrzavaron.”
Bár azt hihetnénk, Dale Earnhardt unokájának könnyű dolga volt, tévedünk. Jeffrey egész életében küzdött azért, hogy megfelelő technikát kapjon a feneke alá.
Mivel azonban sokan leírták őt, még édesebb számára a siker íze.
„Erről szól a nem adom fel hozzáállás” – jelentette ki Earnhardt. „Én és a csapatom, a szponzorok, egyikünk sem hajlandó feladni. Lehet, hogy padlóra kerülünk, de nem fognak kiütni minket. Nem tervezem, hogy hosszú ideig kiszállok ebből a sportból.”
Jeffrey és Noah Gragson a talladegai verseny után Fotó: Sean Gardner/Getty Images/NASCAR Media
Earnhardt így folytatta: „Mindig azzal viccelődünk, hogy egy fene nagy könyvet fogunk írni. Hadd mondjam el, hogy nagyon jó könyv lesz.”
Nem csak Earnhardt útja a 3-as számú autóba való beülésre egy hihetetlen történet, de Earnhardt talán a New York Times bestsellerlistájára is felkerülhet, ha egyszerűen elmeséli, hogyan szerezte meg a szombati második helyezését.
Kaotikus verseny
Earnhardt a pole pozícióból indult, és úgy tűnt, hogy komoly esélye lesz az első szakaszgyőzelem megszerzésére. A nyitó szakasz vége felé azonban Earnhardtot kiszorították a Richard Childress Racing csapattársai, Austin Hill és Sheldon Creed közül.
„Austin (Hill, a csapattársa az RCR-nál) jól dolgozott mindkét sávban, és én csak próbáltam tartani vele a tempót és elöl maradni” – magyarázta Earnhardt. „Végül hátrébb keveredtünk. Eltartott egy darabig, mire visszaértünk.”
Earnhardt a pole pozícióból a verseny egy részében a top20-on kívüli helyezéssel kacérkodott. De ahogyan az RCR-rel való egyfutamos lehetőség megszerzéséhez vezető úton, Earnhardt sem adta fel. Nem esett pánikba. És végül egy olyan lehetőséget talált magának, amivel meg tudott valósítani valamit.
„Valahogy a végén újra ott voltunk a versenyben” – emlékezett vissza Earnhardt. „Ahogy mondtam, tudtam, hogy van esélyem, csak azt nem tudtam, hogyan fogunk odaérni. De az utolsó körben minden olyan őrültté válik.”
További lehetőségek Earnhardt-nak az RCR-nál?
Szóval, hogyan tovább Earnhardt? Még négy indulást tervez a Sam Hunt Racinggel a 26-os rajtszámú Toyota Suprával, de ez a második helyezés vezethet további lehetőségekhez a Richard Childress Racinggel?
„Remélem, hogy ez egy ugródeszka a továbbiakhoz. Ha nem, akkor örökké hálás leszek ezért a lehetőségért” – mondta Earnhardt. „Ez egy hihetetlen alkalom volt. Szeretnék egy top autóban ülni, és a bajnoki címért versenyezni. Tudom, hogy képes vagyok rá, ha megkapom a esélyt.”
Vajon Richard Childress (balra) ad még lehetőséget Jeffrey Earnhardt-nak (jobbra)? Fotó: James Gilbert/Getty Images/NASCAR Media
Amikor a legendás család sarját bejelentették, a közösségi médiában az emberek azt hangoztatták, hogy ez egy jól kidolgozott reklámfogás.
A szombati második helyezés után Earnhardt volt az, aki utoljára nevetett a gyűlölködőkön, azt azonban elismeri, hogy élvezi a helyzetet, mivel azok segítenek még több motivációt szerezni neki.
„Igen, lehet ez egy reklámfogás, nekem mindegy. A nap végén nincs olyan reklámfogás, ami a verseny végén helyetted éri el az eredményt” – jelentette ki nyomatékkal Earnhardt.
„Annyi őrült dolog történhet. Mindig lesznek gyűlölködők. Én ezt valahogy élvezem. Ez táplálja a tüzet.”
Noah Gragson idei második győzelmét szerezte meg, a show-t viszont a második helyezett Jeffrey Earnhardt lopta el Talladegában.
Gragson magabiztosan nyert, miután a verseny közben a legtöbb bajnoki riválisa balesetekbe került.
A JR Motosports versenyzője három hosszabbítás után tudott győzni annak ellenére, hogy a végén erősen támadta őt a pole-ból induló Jeffrey Earnhardt.
„Ez a csapat a JR Motorsports-nál – ők soha nem adják fel” – mondta Gragson a talladegai verseny után. „Az elmúlt hónap elég kemény volt, nem tudtunk olyan helyezéseket elérni, amilyeneket szerettünk volna.
A verseny elején nem nagyon tudtam az élmezőnyben haladni, így csak biztonságosan a pálya alján mentem. Aztán a végén feltoltak minket, és jó helyzetbe kerültünk.”
A sok sárga zászló miatti ráadásnak köszönhetően rengeteg versenyző üzemanyag problémákkal küzdött, többek között Justin Allgaier is, aki az utolsó újraindítást az első helyről várhatta, de a zöld zászló pillanatában félrehúzódott.
Ezt használta ki Noah Gragson, és a célig már nem is adta ki a kezéből az első helyet a Talladega Superspeedway-en.
Jeffrey Earnhardt a 3-as rajtszámú Richard Childress Racing Chevrolet Camaro-t a második helyre hozta fel, nagyon okos manővereket bemutatva az utolsó körökben, de hajszálnyival lemaradt a győzelemről. Earnhardt így is karrierje legjobb eredményét könyvelhette el.
AJ Allmendinger a harmadik helyen végzett Talladega-ban, és ezzel a Kaulig Racing számára zsinórban második alkalommal gyűjtötte be a 100 000 dolláros Xfinity Dash 4 Cash bónuszt. Ryan Sieg a negyedik lett, a top5-be pedig a másik Kaulig-os, Landon Casill fért még be.
A versenyen 39 kört tett meg a felvezető autó mögött a mezőny, összesen pedig 10 sárga zászlós periódus törte meg a talladegai futam ritmusát. Ezek közül több nagy név, köztük Ty Gibbs, Brandon Jones és Sam Mayer is balesetbe keveredett.