Kategória: NASCAR

  • Kvyat: Az F1 után a NASCAR a legmenőbb autósport a világon

    Daniil Kvyat nem tekinti a NASCAR-ba való átigazolást karrierje újrakezdésének vagy újraindításának, de egyelőre a NASCAR-ra koncentrál.

    Az ex-Red Bull Forma-1-es versenyző ezen a hétvégén debütál a Cup Series-ben az Indianapolis Motor Speedway Road Course-on.

    A jelenlegi tervek szerint Kvyat a 2022-es Cup Series menetrendjének mindhárom hátralévő épített pályáján elindul – vasárnap Indyben, majd augusztus 21-én az észak-amerikai Watkins Glenben, október 9-én pedig a Charlotte Rovalon.

    Nagyon sok energiát akarok most a NASCAR-ba ölni, hogy a legjobb esélyt adjam magamnak arra, hogy nagyon versenyképes legyek” – mondta kedden a Motorsport.com-nak Kvyat. „A Forma-1-es karrierem után valami igazán menővel akartam folytatni.

    „A Forma-1 után nem tudnék semmi menőbbet elképzelni a NASCAR-nál, az biztos.”

    A Hickory (N.C.) Motor Speedway-en egy Late Model autóval futott köröket Josh Reaume pilóta/tulajdonos segítségével, ellátogatott a NASCAR Concord-i kutatási és fejlesztési Központjába, hogy megkapja a versenyengedélyt.

    A NASCAR Cup Series-nek nagyon gazdag történelme van, és rendkívül népszerű az Egyesült Államokban és világszerte is” – mondta. „Úgy gondolom, sikerült megőriznie ezt a nagyon jó egyensúlyt a modern és a régi vágású versenyzés között.

    Kvyat hosszabb távra tervez

    Kvyat-nak konkrét célja van. Szeretne teljes szezont futni a NASCAR Cup Series-ben.

    Bármit is teszek, megpróbálom a maximális professzionalizmussal csinálni” – magyarázta az orosz. „Kompetitív ember vagyok, és itt is erős eredményeket akarok elérni.”

    Nyitott vagyok az oválpályákon való versenyzésre, és megpróbálom ezt az átmenetet véghez vinni. Tényleg a legjobb eredményekért szeretnék versenyezni, és egy nap itt harcolni a bajnoki címért.

    Kvyat elmondta, hogy elég sok NASCAR-versenyt látott már, akár személyesen, akár a tévében vagy YouTube-videókon, hogy tudja, a Cup-sorozat kemény tud lenni, különösen az újoncok számára.

    „Mindig is nagy rajongója voltam a kontaktversenyzésnek. Soha nem volt gondom azzal, hogy kitegyem a könyökömet, és nem hiszem, hogy a NASCAR-ban gondjaim lennének ezzel. Hozzászoktam ehhez – valahogy élvezem is.

    Kvyat egy másik korábbi Forma-1-es sztár ellen versenyezhet majd Watkins Glenben, hiszen a 2007-es F1-es bajnok Kimi Raikkönen akkor debütál majd a Cup Seriesben.

    Raikkönen a Trackhouse Racing versenyzője lesz a Project 91 kezdeményezés részeként, amelynek célja, hogy a NASCAR-versenyzésbe vonzza a nemzetközi sztár autóversenyzőket.

    Az én régi, régi barátom” – mondta nevetve Kvyat. „Kimit nyilván a Forma-1-ből ismerem. Ő egy érdekes karakter. Eléggé izgatott vagyok, hogy mindketten együtt fogunk rajthoz állni a NASCAR-ban.

    Szerintem nagyszerű, hogy a NASCAR egyre inkább bekapcsolódik a nemzetközi versenyzésbe. A korábbi Forma-1-es nevekkel ez csak azt mutatja, hogy mennyire versenyképessé válik ez a sorozat. Ő egy tisztességes versenyző; egy nagyon erős versenyző.

    Nagyszerű lesz őt újra ott látni.

  • Megvan, hogy mivel csábítaná el Kyle Busch-t a Chevrolet

    Erre pedig a tökéletes célpontnak a Richard Childress Racinget tartják, ahol minden igényét kielégítenék Kyle Buschnak.

    Sok találgatás és pletyka kering Kyle Busch jövője körül. Bár még nem erősítették meg, de van néhány lehetőség arra, hogy hova mehet, és úgy tűnik, hogy nem a Joe Gibbs Racingnél folytatja majd pályafutását 2023-tól.

    Egy nemrégiben adott interjúban Kyle így nyilatkozott: „Őszintén szólva mindegy, hogy előbb vagy utóbb, de amíg nem lesz bejelentés, hogy valaki más vezeti a 18-as autót, addig úgy érzem, hogy még mindig van helyem.

    Arra a kérdésre, hogy beszélt-e már más csapatokkal, pozitívan válaszolt. Továbbá megemlítette, hogy jelenleg bármi lehetséges, attól függően, hogy hogyan alakulnak a dolgok.

    A barstool sports egyik forrásukra hivatkozva azt írta, hogy „a JGR és a Toyota is felkészült és készen áll arra, hogy elbúcsúzzon Kyle-tól.

    Ami, ha igaz, akkor nem maradna Toyota autó, amivel Kyle Busch versenyezhetne.

    Egy másik informátor pedig a következőket állította:

    „Erősen úgy vélem, hogy Kyle jövőre az RCR-hez kerül, a Chevrolet pedig érdekelt abban, hogy a Truck Series-ben partneri kapcsolatot alakítson ki a Kyle Busch Motorsporttal, és ezzel a lépéssel a Chevrolet-t bajnoki esélyessé változtassa a szériában.”

    Bár Kyle Busch már többször is összetűzésbe került Richard Childress-szel, ennek ellenére a NASCAR-ban semmi sem elképzelhetetlen.

    Úgy tűnik, hogy Kyle Busch az RCR-hez távozhat? Lehetséges. De akkor ez Ty Gibbs-t jelentené a JGR számára? Ismét csak talán. Végül is egyelőre ez mind csak spekuláció, és addig nem tudunk biztosat, amíg nem érkezik hivatalos megerősítés.

  • Kurt Busch sérülése nem javul, megint Ty Gibbs indul helyette

    Kurt Busch a hétvégén már a második egymást követő NASCAR Cup Series futamát hagyja ki poconói balesetének utóhatásai miatt.

    „A múlt szombati, Pocono Raceway-en történt balesete utáni orvosi vizsgálatokat követően a NASCAR orvosi csapata nem engedélyezte Kurt Busch számára, hogy visszatérjen a versenyzéshez ezen a hétvégén az indianapolisi országúti pályán”

    – áll a 23XI Racing közleményében.

    Ty Gibbs ismét beugrik Kurt helyére a 45-ös rajtszámú Monster Energy Toyota Camry TRD-ba. Kurt egészsége rendkívül fontos a csapat számára, és minden jót kívánunk neki a visszatérésre való felkészüléshez.

    Busch a kvalifikációs körén a 3-as kanyarban megpördült, és a külső falnak csapódott a Pocono Racewayen. Az autó megpattant és a jobb elejével szintén a falnak csapódott. Busch ugyan saját erejéből a mentőautóhoz sétált, de nem kapott engedélyt a vasárnapi versenyzésre.

    Miután a héten további orvosi vizsgálatokon estem át, egyelőre nem kaptam engedélyt az Indy futamon való indulásra” – mondta Kurt Busch. „Továbbra is a felépülésemre és a pályára való visszatérésre koncentrálok, és továbbra is szorosan együttműködöm a NASCAR orvosi csapatával és a saját orvoscsapatommal.

    Hálás vagyok a 23XI-nek és a szponzoraimnak, hogy támogatnak, és az egészségemet előtérbe helyezik, Ty-nak pedig azért, hogy beugrik a 45-ös rajtszámú Monster Energy Toyota Camry TRD-be helyettem. Büszke vagyok a debütálására, és tudom, hogy ezen a hétvégén is jól fogja képviselni a 45-öst.

    Gibbs a 16. helyen végzett a Cup Series debütálásán, miután mindössze szombat este tudta meg, hogy másnap az autóba kell ülnie. Ismét kettős feladatot fog ellátni, hiszen az Xfinity Series és a Cup Series is versenyez az indianapolisi utcai pályán, és ezúttal – Poconoval ellentétben – Busch autójában gyakorolhat és kvalifikálhat.

    Örülök, hogy segíthetek a 23XI Racingnek ezen a héten Indianapolisban, de ismét Kurtre gondolunk, és arra, hogy egészséges legyen” – mondta Gibbs. „Ő egy nagyszerű ember, és mindannyian szeretnénk, ha hamarosan visszatérne. Szeretem az épített pályákat, és úgy vélem, jól fogunk teljesíteni.

  • Durva büntetés a NASCAR-ban, 100 pontot levontak

    A NASCAR súlyos L2-es büntetést szabott ki Michael McDowell és a Front Row Motorsports ellen a poconói verseny után.

    A Front Row Motorsports versenyzője, aki a bajnoki tabellán a 20. helyen állt, nagyot bukott, miután a 34-es Ford Mustangon szabálysértéseket találtak.

    A NASCAR mind a versenyzőtől, mind a csapattól 100 pontot, valamint tíz rájátszáspontot vont le.

    Blake Harris csapatfőnököt 100 000 dolláros pénzbüntetéssel sújtották, és a következő négy futamra eltiltották.

    A büntetés miatt McDowell a 26. helyre esett vissza a bajnoki pontversenyben. McDowell Fordját, és Ricky Stenhouse Jr. 47-es számú JTG Daugherty Chevrolet-jét Pocono után véletlenszerűen kiválasztotta a NASCAR, és visszavitte a NASCAR kutatási és fejlesztési Központjába további ellenőrzésre.

    A NASCAR szerint a 34-es rajtszámú Ford megsértette a NASCAR szabálykönyvének 14.1. C&D&Q összeszerelt járművekre vonatkozó szabályait.

    A büntetőjelentés a következőképpen szólt: Egyetlen forrásból származó alkatrész módosítása. Továbbá: Minden, a verseny utáni ellenőrzés befejezése után talált L2 büntetés a minimális büntetési lehetőségek alapján büntetés(ek)et von maga után, és a versenyen elért helyezés nem számít bele a rájátszásra való jogosultságba, a rájátszásban való továbbjutásba, a nem pontszerző versenyekre való jogosultságba és a holtversenyekbe.

    Ez a büntetés a Joe Gibbs Racing autóinak kettős diszkvalifikációját követi, miután Denny Hamlin és Kyle Busch a múlt hétvégén 1-2. helyen végzett. Mindkét autót szintén visszavitték a NASCAR központjába, de további büntetést nem jelentettek be.

    Márciusban Brad Keselowski 6-os rajtszámú RFK Racing csapata hasonló büntetést kapott, mint az FRM és McDowell, miután módosításokat végeztek az autó hátsó burkolatán.

  • Kvyat beelőzte Räikkönent, ő már Indianapolisban indul

    Daniil Kvyat, a Red Bull Racing volt Forma-1-es versenyzője Indianapolisban bemutatkozhat a NASCAR Cup Seriesben.

    Kvyat vasárnap a Team Hezeberg színeiben debütál majd, a 26-os rajtszámú Toyotával. Ezzel megelőzi a Kimi Räikkönent, hiszen ő majd csak augusztus végén Watkins Glenben fog bemutatkozni a NASCAR Cup Seriesben.

    Nagyon boldog vagyok, hogy Indianapolisban debütálhatok a NASCAR Cup Series-ben” – jelentette ki Kvyat. „Mindig is szenvedélyesen szerettem volna a NASCAR-ban, az Egyesült Államok motorsportjának csúcskategóriájában versenyezni. A NASCAR mindig is izgalmas volt számomra, mivel nekem ez jelenti a motorsport legtisztább formáját.

    Kvyat utoljára 2020-ban futott F1-es futamot az AlphaTaurival, 2021-ben pedig az Alpine tartalékversenyzője volt. Kvyat 110 F1-es indulás során három dobogós helyezést szerzett.

    A nyilatkozatok alapján úgy tűnik, az orosz versenyző hosszabb távra tervez a NASCAR Cup Seriesben.

    „Alig várom, hogy sikeres legyek a motorsportnak ebben a formájában, és remélem, hogy a jövőben győzelmekért és bajnoki címekért küzdhetek majd.”

    Nem tudom eléggé megköszönni a NASCAR-nak, Josh Reaume-nak, Toine Hezemansnak, Ernst Bergnek és mindenkinek a Team Hezebergnél a lehetőséget” – mondta Kvyat.

    A srácok a műhelyben fáradhatatlanul dolgoztak, hogy felkészítsék a gépet és engem is erre az élményre. Ez lesz az első alkalom, hogy Indianapolisban leszek, és már alig várom, hogy személyesen is láthassam a létesítményt.

    Abból, amit videón láttam, Indianapolis egy kihívást jelentő pálya, de már alig várom ezt a kihívást, valamint azt, hogy a NASCAR Cup Series-ben versenyezzek.

    A Team Hezeberg részleges naptárral versenyez a Cup Series-ben, és elsősorban az épített pályákra koncentrál. Hezemans a Circuit of the Americas és a Road America pályákon futott a szezon elején, míg Jacques Villeneuve a Daytona 500-ra kvalifiktálta a csapatot.

    Indianapolis lesz a csapat negyedik versenyhétvégéje, és az első alkalom, hogy két autót indítanak majd.

  • A Red Bull F1-es főszponzora is bepróbálkozott Kyle Busch-nál

    A legfrissebb pletykák szerint az Oracle közel állt ahhoz, hogy Kyle Busch szponzora legyen 2023-ban, de az utolsó pillanatban kihátrált.

    Az Oracle 2022-ben lett a Red Bull Racing Forma-1-es csapatának főszponzora, és majdnem egy másik nagy autósportos kategóriába is beugrottak.

    Köztudomású, hogy a Kyle Busch és a Joe Gibbs Racing 18-as csapatának jelenlegi főszponzora, az M&M’s 2022 végén kiszáll a sportágból, így Busch szponzori szerződés nélkül marad 2023-ra.

    Ez azt is jelenti, hogy a kétszeres bajnok saccolt 14 millió dollár/éves fizetésének nagy részét egy új szponzornak kell állnia, amely összeg eddig mindenkit eltántorított a szerződés lehetőségétől.

    Ezen felül persze a csapatnak is busás összeget kell kifizetni, ami az M&M’s esetében évi 25 millió dollárt jelentett összesen – amiben benne volt Busch fizetése is.

    A Red Bull öt éves szerződést írt alá év elején az Oracle informatikai céggel, amely időszak alatt sajtóértesülések szerint 300 milliót fognak fizetni a Bikáknak.

    Ez évi 60 milliót jelent, amely bőven meghaladja a 18-as csapat 25 millió dolláros szponzorációs összegét, összesen viszont már 85 millió dollárt jelentene csak az autósportos szponzorációkra éves szinten.

    Kyle Busch jövője azért is van veszélyben, mert a 2023-as szponzorációs büdzsék a legtöbb nagy cégnél már fixálva vannak, hiszen 2022 augusztusát írjuk.

    Buschnak két lehetősége van: az egyik az, hogy a Toyota úgy dönt, saját zsebéből kifizeti a 2023-as versenyeztetését, erre azonban már valószínűleg sor került volna ha így döntött volna a japán gyártó.

    Ráadásul a Toyota már így is óriási összegeket fizet ki mind a Joe Gibbs Racingnek, mind Kyle Busch saját csapatának, a Kyle Busch Motorsportnak.

    A másik lehetőség, hogy a NASCAR egyik legmegosztóbb, de legsikeresebb versenyzője lemond fizetési igényeinek egy részéről, és marad jelenlegi csapatánál a Joe Gibbs Racingnél.

  • Elismerték hibájukat Hamlinék, ezért nem fellebbeznek

    Drámai befejezése volt a poconói NASCAR Cup Series versenynek, nem csak a pályán, hanem azon kívül is. Hamlinék pedig elismerték: Hibáztak.

    A Joe Gibbs Racingnek lehetősége volt fellebbezni a 11-es (Denny Hamlin) és 18-as (Kyle Busch) autóik kizárása ellen a vasárnapi poconói verseny után, de a szervezet úgy döntött, hogy elfogadja a büntetést és továbblép.

    A Joe Gibbs Racing közleménye:

    „A saját vizsgálatunk után a 11-es és a 18-as autó orr-részén a bal és a jobb kerék nyílások előtt is találtunk egy olyan ragasztószalagot, aminek nem lett volna szabad ott lennie. Ezek 5 cm széles, 14 cm hosszú, és 0.03048 cm vastagságúak voltak, és a fólia alatt voltak elhelyezve. Ennek a változtatásnak a következményeit nem mértük fel megfelelően, és elismerjük, hogy nem felel meg a NASCAR szabályainak. Elnézést kérünk mindenkitől ezért a hibáért, és elvégezzük azokat a változtatásokat, amelyeknek köszönhetően ilyen többet nem fog előfordulni.”

    A vasárnapi versenyen eredetileg Hamlin lett a futam győztese, míg Kyle Busch, aki a legtöbb kört vezette a versenyen és megnyerte a 2. szakaszt, a második helyen végzett.

    A futam utáni ellenőrzés során azonban mindkét autó orr-részén lévő borítás alatt egy olyan anyagot fedeztek fel, ami miatt a NASCAR mindkét autót diszkvalifikálta.

    Ennek eredményeképpen a vasárnapi futam győztesének kikiáltott Chase Elliott hivatalosan is a NASCAR Cup Series pályafutása 17. győzelmét szerezte meg.

    Bár fájó érzés elveszíteni az első két helyezettet, a Joe Gibbs Racing mindkét pilótája nyert már 2022-ben – Hamlin kétszer is -, így a 2022-es NASCAR Cup Series rájátszásba minden valószínűség szerint bejutottak.

    Kyle Busch jelenleg a nyolcadik helyen áll a NASCAR Cup Series alapszakaszának pontversenyében, míg Hamlin a 21.

  • Chase Elliott nem ünnepli az ölébe hullott győzelmet

    Chase Elliott online adott interjút, miután Denny Hamlin és Kyle Busch kizárása után ő örökölte meg a poconói győzelmet.

    Elliott a harmadik helyen ért célba a NASCAR Cup Series Pocono Raceway-en tartott versenyén. Az autók átvizsgálása után azonban az első Denny Hamlint, és a második Kyle Busch-t kizárták, így ő lett a győztes.

    Elliott tradicionális családból származik, így számára a papíron elért, de a pályán nem kiérdemelt győzelemnek keserédes íze van.

    „Ez nem egy olyan győzelem, amit nagyon meg fogok ünnepelni. Nem érzem helyesnek azt, ha valakinek a szerencsétlensége miatt ünnepelhetek” – magyarázta a Hendrick Motorsports csillaga.

    Ráadásul csütörtökig megváltozhat az eredmény, ha a JGR-nak helyben hagyják a felebezését.

    A bajnokság éllovasa azt is elismerte, hogy még a harmadik hellyel is nagyon elégedett volt a verseny végén.

    Megmondom őszintén, még a harmadik helyet is egy nagyon pozitív eredménynek értékeltem. Jól kezdtük a napot, de aztán a verseny közepétől kezdve egyre rosszabb volt a kocsi, úgyhogy az, hogy visszajöttünk a top 5-be, igazán nagy dolog volt. Szerencsések voltunk” – mondta Elliott.

    A 9-es Chevrolet sofőrjének voltak koccanásai Ross Chastainnel, így nem meglepő módon elmondta a véleményét a Hamlines balesetről is.

    Szerintem elég udvarias volt Denny (Hamlin). Semmi extrát nem csinált, és még hagyott is neki helyet. A helyzethez képest elég kedves volt.

    Chase Elliott 4. győzelmével több mint 100 pontos előnyre tett szert az alapszakasz pontversenyében második helyen álló Ross Chastain-nel szemben.

  • Újabb tömegbaleset az Xfinity-ben, megint repült egy autó

    Tudjuk… Minden héten leírjuk ezt a címet, de ez nem egy normális szituáció, hiszen újabb autó repült a NASCAR Xfinity Series futamán.

    Ezúttal Jeb Burton volt az, akinek az autója a levegőbe emelkedett a NASCAR Xfinity Series poconói versenyén.

    A 47. körben a 90-ből Santino Ferrucci megpördült a 3-as kanyarban a mezőny közepén, majd az érkező mezőny minden irányból próbálta elkerülni őt.

    Ricky Stenhouse Jr. nem volt ilyen szerencsés, összeütközött Burtonnel, akinek a 27-es rajtszámú autója a levegőbe repült, és fejjel lefelé landolt a célegyenesben.

    A versenyt azonnal piros zászlóval leintették. Burton gyorsan jelezte a csapatrádión, hogy jól van, és néhány perc múlva kihúzták az autóból.

    Ember, ez nem volt jó” – mondta Burton a légi baleset után. „Nagyra értékelem a biztonsági személyzetet. Gyorsan jöttek, és kiszedtek.

    Nem ez volt az egyetlen nagy baleset a NASCAR Xfinity Series poconói versenyén.

    Már a 3. körben egy látványos balesetet láthatott a kilátogató nézősereg, miután Rajah Caruth és Alex Labbe ütközött a 3-as kanyarban. Miután mindketten a falban kötöttek ki, Labbe autója a levegőbe emelkedett egy pillanatra az ütközés erejétől.

    Szerencsére senki nem sérült meg a balesetekben.

    Gragson vs. Gibbs a NASCAR Xfinity Series poconói győzelméért

    A versenyt egyébként Noah Gragson nyerte egy gigászi csata után, melyet Ty Gibbs-el vívott az utolsó körökben.

    A különböző gumistratégiák ellenére Noah Gragson és Ty Gibbs egyértelművé tette, hogy ők rendelkeznek a mezőny leggyorsabb autójával. A verseny utolsó 15 körében Gibbs és Gragson intenzív csatát vívtak egymás között a győzelemért.

    Miután Gibbs – aki annak ellenére, hogy Gragsonnál régebbi gumik voltak rajta, a két autó közül a gyorsabb volt – többször is megpróbált az élre törni Gragsonnal szemben, de soha nem tudta befejezni a manővert, annak ellenére, hogy többször is nagyon közel került hozzá.

    A verseny utolsó köreihez közeledve a csata valóban csúcspontjához érkezett, hiszen Gibbs és Gragson többször is egymás mellé kerültek.

    Gragson azonban meseterien tudott védekezni Gibbs ellen, aki az utolsó körben még egy utolsó próbálkozást tett, hogy megelőzze.

    A JR Motorsports pilótája – akit a Road Americán megbüntettek agresszív vezetéséért, amely egy 16 autóból álló tömegkarambolt okozott – tisztán védekezett Gibbs ellen, és megszerezte szezonbeli harmadik, valamint NASCAR Xfinity Series karrierje nyolcadik győzelmét.

  • DRÁMA: Hamlin nyert, de kizárták, így Elliott Pocono győztese

    A pályán Denny Hamlin és Ross Chastain újabb fejezete döntött, a garázsban viszont a NASCAR felügyelői.

    Nézzük mi történt a futamon először is.

    Miután Denny Hamlin és Ross Chastain ütközése miatt Hamlin a falnak csapódott Nashville-ben, Hamlin tudatta, hogy végül gondoskodni fog arról, hogy kiegyenlítse számláját Chastainnel szemben, méghozzá egy olyan pillanatban, amikor ez fájni fog a dinnyés embernek.

    Hamlin beváltotta ígéretét vasárnap a Pocono Raceway-en, és ezzel újabb fejezetet fűzhetett a hagyatékához.

    Nem tudom mire számítottatok” – mondta a közönség fújólásának közepette Hamlin. „Én voltam a jobb pozícióban, és elfogyott az út előtte. Nem nincs vége. Addig fogok keményen versenyezni, amíg nem kapom meg a megfelelő tiszteletet.

    Hamlin győzelme után kislányával hajtott el a Victory Lane-re.

    Miután 18 körrel a vége előtt a boxutcai stratégiát alkalmazva a második helyre került az újraindításnál, Hamlin a belső ívről keményen nekiment Ross Chastainnek, és átvette a vezetést, aminek következtében Chastain az 1-es kanyar kijáratánál a falnak csapódott, és kiesett a versenyből.

    Ezen baleset után Hamlin az utolsó körökben el tudott húzni Kyle Busch elől, és éppen elég üzemanyagot spórolt ahhoz, hogy megtartsa első helyét és megnyerje az M&M’s Fan Appreciation 400 versenyt Poconóban.

    Nos ez lett volna karrierje 49., és Poconoban elért 7. győzelme Hamlinnek, azonban a verseny után néhány órával érkezett a hír, hogy a 11-es, és a második helyen célba érő 18-as csapatot kizárták.

    Egy olyan anyagot találtunk az autó orr-részén, aminek nem volt semmi oka, hogy ott legyen” – mondta Brad Moran, a Cup Series ügyvezető igazgatója.

    A NASCAR a 11-es és 18-as Toyoták szabálysértéseivel kapcsolatban nem közölt további részleteket, mivel várhatóan fellebbezni fognak. Moran azt mondta, hogy azt a jövő héten fogják elbírálni.

    A Joe Gibbs Racingnek hétfő délig van ideje fellebbezést benyújtani.

    Ez az első alkalom, hogy a Cup Series győztesét kizárták, mióta a NASCAR bevezette a kizárási szabályokat a 2019-es szezon előtt. Poconóban így Hamlin és Busch a 35., illetve a 36. helyen végzett. Hamlin két pontot, Busch pedig egy pontot kap.

    Chase Elliott így idei 4. győzelmét könyvelhette el úgy, hogy igazából nem nagyon tudta megszorongatni a JGR párosát a verseny folyamán.

    Blaney nagyot csapódott

    A versenyen több drámai baleset is történt, a legnagyobb ezek közül Ryan Blaney kiesése volt. A Team Penske pilótája a 3-as kanyar kijáratán állt keresztbe és csúnyán belecsapódott a boxutcát elválasztó falba.

    Így biztossá kezd válni, hogy Ryan Blaney-nek futamgyőzelemre lesz szüksége ahhoz, hogy bejusson a rájátszásba.

    A Kurt Busch helyett induló debütáns, Ty Gibbs magabiztosan versenyzett, és felnőtt a feladathoz, ami végül a 18. helyet eredményezte.

    A versenyen egyébként Kyle Busch dominált, a legtöbb kört ő vezette, megnyerte a második szakaszt is, ami extra rájátszás pontokat eredményezett volna neki. Az első szakaszt Kyle Larson nyerte.

    Végeredmény