Danica Patrick még mindig az egyik legnagyobb név az autóversenyzés világában. Az utóbbi időben azonban nehéz időket élt át.
Az Indy 500 előtt a TMJ4 News megkérdezte őt új életcéljáról, a közelmúltbeli egészségügyi problémájáról és természetesen arról, hogy szerinte ki lesz az Indy 500 győztese.
„Nagyon nehéz megtippelni mi lesz, de Scott Dixon futotta a történelem leggyorsabb pole körét, szóval…” – mondta Patrick.
Patrick nemrég partnerségre lépett a Good Foods céggel, amely egészségesebb választékot készít a kedvenc rágcsálnivalóiból.
„Sok cég rengeteg stabilizátort és vegyszert és különböző különböző dolgokat használ annak érdekében, hogy az ételeik tartósak maradjanak” – mondja az Indy 500 történetének legsikeresebb női versenyzője.
„A Good Foods termékei nem. Ezért szerettem beléjük rögtön az elején. Imádom a guac-jukat, házi készítésű az íze. A buffalo szószos a kedvencem.”
„Körülbelül egy hónapja eltávolították a mellimplantátumaimat” – emlékezik vissza Patrick.
„Több mint egy éve próbáltam megoldani az egészségügyi problémáimat, de semmi sem működött.”
„A műtét után néhány órával már észrevettem a különbséget. Szóval az a tény, hogy a változások ilyen drámaiak voltak, ilyen gyorsan, egyszerűen úgy éreztem, hogy ezt meg kell osztanom az emberekkel.”
„Tudtam, hogy sebezhetőnek kell lennem, és emellett meg kell próbálnom segíteni az embereknek. Ez az új életcélom.”
Ez az ijesztő egészségügyi panasz, fizikailag és érzelmileg is megviselte őt. Patrick azt mondja, már több száz nőtől hallott köszönetet, amiért felhívta a figyelmet erre a problémára.
Idén változások jöhetnek, miután a tavalyi Indy 500-on több versenyző is átlépte a pitbejáratnál érvénybelépő 60 km/h-s sebességhatárt.
Az IndyCar Series és a fékeket gyártó PFC reméli, hogy elkerülhetővé válik a „visszahúzó” fékkonfigurációk által okozott incidensek újabb hulláma.
A PFC által gyártott féknyergeken belül a csapatok pár rugós karral rendelkeznek, amelyek segítségével a fékbetéteket visszahúzhatják a féktárcsától, és megakadályozhatják, hogy a fékbetétek és a féktárcsák érintkezése miatt a féktárcsák használaton kívül a fékellenállás – az egyenes vonalú sebesség csökkenése – kialakuljon.
Ahogyan a csapatok képesek úgy beállítani ezeket a karokat, hogy a vezető lábának a fékpedálra gyakorolt könnyű nyomása szükséges legyen a „visszahúzási” küszöb átlépéséhez, a csapatok úgy is beállíthatják a karokat, hogy hatalmas erőre legyen szükség a küszöb átlépéséhez, és a fékbetétek a tárcsákhoz szoruljanak.
Amint a nyomás megszűnik, a karok visszapattannak a helyükre, és elmozdítják a fékbetéteket a tárcsákról, és a ciklus kezdődik elölről.
Ahogy azt a 2021-es Indy 500-as versenyen láthattuk, néhány többautós csapat agresszív visszahúzó megközelítést alkalmazott, ami arra kényszerítette a pilótákat, hogy őrült pánikban pumpálják a fékpedált, hogy az autó megálljon a boxutcába való behajtáskor.
„A PFC emlékeztetőt küld a csapatoknak a folyamatról, amelyet követniük kell” – mondta Jay Frye, az IndyCar elnöke a RACER-nek.
„Nem lehet azt mondani, hogy amit tavaly csináltak, az nem volt a szabálykönyvön belül, de idén az a célunk, hogy a PFC által meghatározott folyamatokat maradéktalanul, maradéktalanul kövessék.”
Az IndyCar 2024-re az Aeroscreen második verzióját fejleszti. Ha minden jól megy, akkor jelentős súlyt faragnak le a versenyzőt védő eszközből.
A 2020-ban bevezetett, a Red Bull Advanced Technologies által tervezett és a Pankl, a PPG és a Dallara együttműködésében készült rendszer kb. 25 kilogrammot nyom.
A titán glóriához kifejlesztett új additív gyártási eljárások révén Pankl arra számít, hogy ezt a 25 kilót 7 kilóra tudja csökkenteni.
Az Aeroscreen 2.0 súlycsökkenése segíthet majd ellensúlyozni a 2024-ben érkező új hibrid motorcsomaggal járó súlynövekedést.
„Amikor a Red Bull kifejlesztette az első verziót, amit jelenleg is használunk, a 2-es fázisú változat már a munkálatok alatt volt” – mondta Jay Frye, az IndyCar elnöke a RACER-nek.
„Ez is a terv része volt. Külsőleg ugyanúgy fog kinézni, belül pedig a Pankl-darab egy méhsejt-típusú konfigurációból fog készülni, ami akár 50 százalékkal csökkenti a súlyt a jelenlegihez képest. Mesés munkát végeznek. A technológia elképesztő.”
A 2024-es Aeroscreennek az ütközés esetén ugyanazt azt a becsapódási erőt kell majd elviselnie, mint az eredeti modellnek.
„Biztonsági szempontból nem fog változni a teherbíró képesség” – mondta Frye. „Eljutottunk egy bizonyos pontig, és megálltunk, amikor elértük a kívánt határértéket, de valószínűleg tovább is mehettünk volna.”
Az Aeroscreennel kapcsolatos sürgetőbb kérdés a heves esőzések kezelésére szolgáló megoldás megtalálása.
A közelmúltban megrendezett Indy GP után – ahol számos versenyző azt mondta, hogy nem látott át rendesen az eszközön -, Frye elmondta, hogy a sorozat rögtön az esemény után elkezdett adatokat és visszajelzéseket gyűjteni a csapatoktól.
„Még soha nem volt alkalmunk ilyen tesztnek alávetni az Aeroscreen-t. Ez egy hatalmas teszt volt, amely megmutatta nekünk, hogy mit tud ilyen körülmények között.”
„Úgy gondoljuk, hogy átment a teszten? Abszolút. Ez jó. De meg kell néznünk, hogy min tudunk majd javítani. Ez olyan, mint amikor a hőséggel foglalkoztunk, amikor megjelent, és megkérdeztük a csapatokat, hogy mit tesznek a hőség kezelése érdekében.”
A Ganassi Racing autóinak sebessége hétfőre sem csökkent a hűvös, szeles és borult körülmények között tartott kétórás Indy 500 edzésen.
Az Indy 500-on másodikként induló Alex Palou 229,441 mp/h-s átlagkörrel nyerte a napot a CGR 10-es számú Hondájával, megelőzve csapattársát és a vasárnapi pole pozíciót megszerző Scott Dixont.
Az edzés végén a CGR Indy 500 újonca, Jimmie Johnson a harmadik helyre zárkózott fel, így a top 3-ban csak Ganassi autó volt a nap végére.
„Mindent tökéletesen előkészítettünk a versenyre” – mondta Palou. „Az autó még erősebb, mint a kvalifikáción. Nagyon jó napunk volt.”
A nap folyamán egyébként a legtöbb versenyző a mezőnyben való autózást gyakorolta, így a nézők egy kis ízelítőt kaphattak abból, hogy milyen lesz a vasárnapi Indy 500.
A csapatoknak lehetőségük volt visszaállítani az autójukat a versenybeállításokra is, hiszen az időmérőn teljesen más konfigurációt használtak.
A negyedik helyre Takuma Sato futott be, aki már a múlt heti edzéseken is bebizonyította, hogy Dale Coyne Racing Hondája milyen nagyszerű sebességekre képes.
A Chevyk armadája közül a Team Penske versenyzője, Josef Newgarden lett a legjobb hatodik helyével.
A vasárnapi Indy 500-on harmadik helyről induló kvalifikáló Rinus VeeKay csak a 25. lett, azonban az ő köre szélárnyék nélkül született.
A Stefan Wilson által vezetett Cusick Motorsports/DragonSpeed versenyautó szombat reggel óta az első köreit tette meg.
A 25-ös rajtszámú Chevy, amely a 33. és egyben utolsó helyről indul a kvalifikáció hiánya miatt, a 28. leggyorsabb kört futotta.
A hónap eddigi első és egyetlen balesete is megtörtént. A Foyt autóval versenyző Dalton Kellett az 1-es kanyarban szenvedett balesetet, de szerencsére a versenyző épségben kiszállt csúnyán összetört autójából.
Már csak egy edzésnap van hátra a vasárnapi nagy esemény előtt, méghozzá pénteken az úgynevezett „Carb Day” ami két év után tér vissza az eseményre.
Dalton Kellett lett az első pilóta, aki igazán nagy balesetet szenvedett az Indy 500 106. futamának májusi eseményei (edzések, időmérő) során.
Alig több mint 30 perc volt hátra az Indy 500 versenyhetének hétfői kétórás kvalifikáció utáni edzésből, amikor a 28 éves kanadai a felső ívre kényszerült Romain Grosjean mellett, amikor megtörtént a baj.
Mivel nem volt elég lendülete egy külső előzéshez, Kellett úgy döntött, hogy lazán elveszi a gázról a lábát annak érdekében, hogy be tudja venni a kanyart.
Ekkor azonban már túl késő volt, azon az íven szinte semmi tapadás volt, így szinte azonnal elindult az autója, és csúnyán a falnak csapódott.
Kellett Chevyje ráadásul a becsapódás erejétől még a levegőbe is emelkedett, és végül a pálya belső részén állt meg.
Szerencsére Kellett saját erejéből ki tudott szállni az autóból, és később az Indianapolis Motor Speedway orvosi központjából kiengedték, így valószínűleg elindulhat majd az Indy 500-on.
„Köszönöm mindenkinek a jókivánságokat. Jól vagyok. Összeszedjük a 4-es autót, és készen állunk a hétvégére!” – írta Kellett twitteren.
„Nagyon elégedett voltam az autónkkal versenyfelszerelésben. Ez nem fog minket hátráltatni a versenyen. Jó, hogy lesz Carb Day, hogy mindent átnézzünk majd az autón.”
Az AJ Foyt Racing versenyzője ugyanitt megköszönte az AMR Safety Crew gyors beavatkozását, az Indy 500-on is dolgozó csapatot pedig a világ legjobbjának nevezte.
Scott Dixon szerint csapata számára „óriási” a megszerzett pole, de elismerte, hogy a munka legjava még hátra van.
Dixon négy körös, 234,046 mp/h-s (376,6 km/h) átlaga az Indy 500 történetének leggyorsabb pole köre volt, és minden idők második leggyorsabb futása. (Arie Luyendyk híres, 1996-os 236mp/h-s rekordja nem a Pole Dayen született).
A hatszoros bajnok dicsérte az egész Ganassi csapatot ezért a teljesítményért, és azért is, hogy mind az öt autót bejuttatták a kvalifikáció második napjára.
„Szerintem ez óriási dolog volt, és nem csak a 9-es autónak” – mondta Dixon. „Azt hiszem, Chipnek (Ganassi) és az egész csapatának hatalmas dicséret jár – minden egyes csapatagnak.”
„Bravúros volt ez a teljesítmény. Öt autó a Fast 12-ben; négy a Fast 6-ban. Minden csapattulajdonos erről álmodik, és azt hiszem, Jimmie (Johnson) kisebb hibája nélküli mindannyian a legjobb 6-ban lettünk volna.”
„Dicséret Chipnek és mindenkinek a csapatban. Dicséret a Hondának és a HPD-nek.”
Dixon mellől csapattársa Álex Palou indulhat, a második sorban pedig Tony Kanaan és Marcus Ericsson is ott lesz.
Dixon ugyanakkor hozzátette, hogy még korán sincs befejezve a munka. Scott Dixon 5-ször szerezte már meg az Indy 500 pole-t, de csak egyszer tudott eddig győzedelmeskedni – a 2008-as Indy 500-on
„Ez egy fontos első lépés volt, de nem garantálja, hogy a futamon is jól fogunk szerepelni. Felpörget ez az eredmény, és remélhetőleg jövő vasárnap is ilyen boldogok leszünk. Nagyon jó lenne, ha jövő héten valamelyik Ganassis srác ihatná a tejet a futam végén” – magyarázta Dixon.
„Talán pár napig most büszkék lehetünk magunkra, de ez csak ennyi, pár nap. Nem jelent többet, a versenyt kell megnyernünk.”
„Egy pole fantasztikus, és ismétlem, ez egy kiváltság, de mindenki az Indy 500-at akarja megnyerni. Az a legfontosabb. Higgyétek el, királyul érzem magam miatta, de nem olyan jól, mint amikor 2008-ban megnyertem a versenyt.„
Kyle Busch továbbra is nagyon szeretné, ha egy napon elindulhatna az Indy 500-on, ahogy testvére 2014-ben már ezt megtette.
A 37 éves, a nevadai Las Vegasból származó versenyzőt korábban kapcsolatba hozták azzal, hogy indulhat a „versenyzés legnagyobb látványosságának” 2017-es kiadásán, de a lehetőség soha nem jött össze.
A NASCAR Cup Series kétszeres bajnokát, Busch-t a Texas Motor Speedway-en megrendezett All-Star Race szombati sajtótájékoztatója során arról kérdezték, hogy az Indy 500-on való indulás még mindig érdekli-e.
„Igen, úgy értem, természetesen még mindig vágyok arra, hogy induljak ott” – mondta Busch.
„Abban az évben, amikor már össze volt rakva a csomag, elköteleztem magam az Indy 500 irányt, a szponzoráció is megvolt, meg minden, akkor végül az utolsó pillanatban nemet mondtak.”
„Utána nem nagyon ástam bele a szponzorszerzésbe, de volt egy egyszerű szóbeli igenlő kötelezettségvállalás, és a dolgok nyilvánvalóan megváltoztak végül. Manapság már így mennek a dolgok, mint akkoriban.”
Busch idén távolról fogja nézni, ahogy egykori versenyzőtársa újoncként bemutatkozik majd az Indy 500-on, a hétszeres Cup-bajnok Jimmie Johnson ugyanis május 29-én mutatkozik be a nagy eseményen.
„Összességében izgatott vagyok, hogy nézhetem és szurkolhatok régi cimboránknak, Jimmie Johnsonnak, hogy menjen ki, és jól teljesítsen” – mondta Busch, aki szemtanúja volt annak, hogy idősebb testvére, Kurt Busch 2014-ben a hatodik helyen végzett az Indy 500-on való egyetlen indulásakor.
„Mindig is gyors volt Indyben a NASCAR-ban és minden másban is, így nem meglepő, hogy ezúttal is jól teljesített az időmérőn, és alig várom, hogy láthassam őt a jövő vasárnapi versenyen.„
Scott Dixon ötödször nyerte meg az Indy 500 pole-ját, a valaha volt második leggyorsabb időmérős, és a valaha volt leggyorsabb pole átlaggal.
A Chip Ganassi Racing-Honda hatszoros IndyCar-bajnoka és 2008-as Indy 500-as győztese két 234 mérföld/óra feletti kört futott, és még a negyedik, leglassabb köre is gyorsabb volt, mint a legtöbb pilóta leggyorsabb próbálkozása.
A 234,046 mp/h-s (376.6 km/h) átlagteljesítménye egyben minden idők második leggyorsabb kvalifikációs futását is jelenti az Indy 500 időmérői közül, csak Arie Luyendyk 1996-os futama mögött, bár mivel az nem a pole-napon történt, így Dixoné a rekord.
„Erről szól ez a hely, egyszerűen elképesztő” – mondta az Indy 500 pole embere. „Az a sok fel- és lejtmenet, amit egy nap alatt megélsz, egyszerűen őrület. A Honda hozta a mai napot, annyira örülök mindenkinek, remélem, Chipnek óriási mosoly van az arcán.”
„Nyilvánvalóan ez még nem jelent semmit, eltekintve attól, hogy a megfelelő helyről indulunk, eddig nem voltunk jók abban, hogy ott tartsuk az autót. Mindig van itt valami befejezetlen ügy, biztosan most sem egyszerű dolgunk.”
Dixon mögött csapattársa, Álex Palou végzett, akit a hónap meglepetésembere, Rinus VeeKay követett. Ez a hármas indulhat majd vasárnap az Indy 500 első sorából.
Épphogy lecsúszott az első sorról Ed Carpenter, akinek az első köre fantasztikus volt, ahogy a második, és a harmadik köre is, de a fontos negyedik körben leesett az átlaga, így végül csak negyedik lett.
A Ganassi fantasztikus napját Marcus Ericsson és Tony Kanaan egészítette ki, ők az 5. és a 6. helyről rajtolhatnak majd.
Akik nem jutottak be az Indy 500 Fast 6-be
Ha már Ganassi: Jimmie Johnson ismét elvitte a show-t top 12-es teljesítményével, de megint nem olyan okokból, amit szeretett volna. A hétszeres NASCAR Cup Series bajnok első körében majdnem a falba állt, és bár utána nagyon stabil volt, nem tudta visszahozni az elvesztett időt, és „csak” a 12. helyről várhatja majd az Indy 500 rajtját.
Az Arrow McLaren SP duója, Pato O’Ward és Félix Rosenqvist is nagyszerűen szerepelt, előbbi a 7., utóbbi a 8. helyről indulhat majd. O’Ward és Rosenqvist is elégedetten nyilatkozott, és szerintük kihozták a maximumot ebből az időmérőből.
Az újoncversenyt – egyelőre – Romain Grosjean nyerte, aki tegnap egyetlen Andrettisként jutott be a top 12-be, ő majd a 9. helyről indulhat az Indy 500-on, a szintén egyetlen Penskésként próbálkozó Will Power 11. lett. Közéjük Takuma Sato ékelődött be a 10. helyen.
Mitől jó egy verseny? Sok előzés a futam közben? Komoly stratégiai harc? Nos az Indy 500 sokszor az izgalmas befutói miatt marad emlékezetes.
Ma megnézzük az Indy 500 valaha látott legizgalmasabb célba érkezéseit. Mielőtt bárki leszedné a fejünket… A lista SZUBJEKTÍV!
10. Ryan Hunter-Reay nagy napja – 2014
A 98. Indy 500-at Ryan Hunter-Reay nyerte, aki így az első amerikai születésű győztes lett Sam Hornish, Jr. 2006-os győzelme óta. Hunter-Reay 0,0600 másodperces előnnyel utasította maga mögé a második helyezett Hélio Castronevest, ami a második legszorosabb befutó volt a verseny történetében.
9. Sok balszerencse, és egy csipetnyi szerencse – 1991
A csillagok együtt álltak Rick Mears számára, amikor 1991-es győzelmére került sor. Időt vesztett. Defektet kapott. Kizárt volt, hogy megnyerje a versenyt. Aztán egy tökéletesen időzített sárga megadta neki az újraindításnál azt az esélyt, amire szüksége volt ahhoz, hogy a vezető Michael Andrettit maga mögé utasítsa. Így Mears négyszeres Indy 500-as győztes lett.
8. Rossi becsorog a célba – 2016
Az Indy 500 100. futama egyike volt azoknak az ikonikus eseményeknek, amelyeket látnod kell, hogy elhidd, és Alexander Rossi újonc győzelme ilyen volt. Az amerikai versenyző átkocogott a célvonalon, miután a csapata felrajzolt neki egy olyan üzemanyag-taktikát, amit lehetetlen volt végrehajtani. Ő mégis megcsinálta.
7. Megpördülés után győzelem – 1985
Tudod, hogy szerencsés vagy, amikor az autód egyre jobb és jobb lesz a verseny során, és ez történt Danny Sullivannal 1985-ben. Viszont amikor Mario Andretti megelőzésére került a sor, Sullivan egy teljes 360 fokos pördülést produkált – bár valahogy sikerült megmentenie az autót. Sullivan még ezután is képes volt átvenni és megtartani a vezetést a verseny utolsó 20 körében.
6. A történelem legszorosabb Indy 500-a – 1992
Az 1992-es Indy 500 számtalan okból emlékezetes – Michael Andretti drámai veresége, egy epikus újraindítás, és ami a legfontosabb, az a tény, hogy úgy vonult be a történelembe, mint minden idők legszorosabb Indy 500-as futama.
Al Unser Jr. megörökölte a vezetést Andrettitől, de Scott Goodyear ott volt a nyomában egészen a kockás zászlóig. Végül Unser előnye mindössze 0,043 másodperc volt a célvonalnál.
5. Mindent vagy semmit, avagy Simon Pagenaud győzelme – 2019
Simon Pagenaud úgy tűnt, hogy a 2019-es szezon végén elveszíti a Team Penske-nél betöltött szerepét… egészen addig, amíg be nem söpörte a májusi hónapot (Indy GP, és Indy 500), és kényelmes második helyezést ért el az IndyCar bajnokságban.
Alexander Rossival epikus csatát vívva az utolsó körben megnyerte Pagenaud az Indy 500-at.
https://www.youtube.com/watch?v=DqAlw2SwNtM
4. Az első igazán szoros befutó az Indy 500-ak történetében – 1982
Az, hogy egy Indy 500 az utolsó körben dőlt el, akkoriban ritka dolognak számított, így amikor Gordon Johncock és Rick Mears 1982-ben epikus csatát vívott egymással a kockás zászlóig, az őszintén szólva elképesztő esemény volt.
3. Fittpialdi vitatott első győzelme az Indy 500-on – 1989
1989-ben Al Unser Jr. és Emerson Fittipaldi kerék a kerék ellen – szó szerint! – próbálta megszerezni a hőn áhított győzelmet. A versenyzők összeértek, Unser a falnak csapódott, Fittipaldi pedig sárga zászló alatt megszerezte élete első Indy 500 győzelmét.
Az IndyCar-rajongók körében még mindig vita tárgya a baleset – vajon szándékos volt-e az eset?
A zseniális plusz: Unser Jr. be akart mutatni Fittipaldinak, de végiggondolta, hogy mindez veterán brazil kollégája első Indy 500 győzelme volt, és végül megtapsolta őt.
2. Az Andretti átok újra lecsap – 2006
Á, az Andretti átok: Mindannyian hallottunk róla, és 2006 volt az a verseny, amely bebetonozta az Andretti család fájdalmát.
A mindössze 19 éves Marco Andretti fej-fej mellett haladt édesapjával, Michaellel, az első és a második helyen, mindössze négy körrel a vége előtt. Marco megelőzte Michaelt, Michael pedig megpróbálta feltartóztatni a versenytársakat, de ez végül nem jött össze – Sam Hornish Jr. az utolsó métereken megszerezte a győzelmet.
1. Hildebrand az utolsó kanyarban bukja el a biztos győzelmet – 2011
A 2011-es esemény sok szempontból legendás. Az újonc J.R. Hildebrand egészen a célig vezette VOLNA a versenyt, de a lassabb forgalomban haladók megelőzésére tett erőfeszítései miatt az utolsó kanyarban a falnak csapódott.
Törött autóját a célba vonszolta (a 2. helyen ért célba végül), miközben Dan Wheldon elszáguldott mellette, és megszerezte a győzelmet. Ez lett Wheldon karrierjének utolsó IndyCar győzelme; a brit versenyző még abban az évben életét vesztette egy versenybalesetben.
Kyle Larson kijelentései után Tyler Reddick is csatlakozott az Indianapolis 500 iránt érdeklődők listájához.
Az, hogy a NASCAR-pilóták érdeklődésüket fejezik ki „A versenyzés legnagyobb látványossága” iránt, nem újdonság, néhányan, mint például a regnáló Cup-bajnok Kyle Larson is hatalmas rajongója az eseménynek.
Kurt Busch 2014-ben az Andretti Autosporttal indult az eseményen, ahol a hatodik helyen végzett, és a legjobb újoncnak járó elismerést szerzett. Idén a hétszeres Cup-bajnok Jimmie Johnson a Chip Ganassi Racinggel vág neki az Indy 500-nak.
Reddick jelenleg arra készül, hogy a 8-as rajtszámú Richard Childress Racing Chevrolet volánja mögé üljön a hétvégi NASCAR Cup Series All-Star versenyen a Texas Motor Speedwayen.
Azonban egy pénteki sajtójékoztató során megkérdezték az érdeklődési szintjéről, mivel ugyanabból az államból származik, amely sokak versenyzőt ad az IndyCar mezőnyének.
„Nem hátrafelé nézek. Tehát nem azt mondom, hogy mi lett volna ha, hanem azt, hogy mikor fog megtörténni?” – mondta Reddick, aki 87 indulással rendelkezik a Cup Series-ben.
„Fiatal vagyok. Sosem jártam igazán ezt az utat. Tudod, úgy nőttem fel, hogy sokat versenyeztem salakon, dirt versenyeken nyitott karosszériás autókban, de az Indy 500 mindig nagyon izgalmas időszak; mivel körülbelül ugyanabban az időben van, mint a (Coca-Cola) 600-as verseny.”
„Eddig csak távolról követtem az eseményt, de nagyon tisztelem és csodálom azt a nagyfokú elkötelezettséget, amit a versenyzők minden egyes körben tanúsítanak, azt, hogy milyen fizikai igénybevételnek vannak kitéve ezek az autók és versenyzők, a mentális oldaláról már nem is beszélve a dolgoknak.”
Reddick elismerte, hogy bármiben szívesen kipróbálná magát a jövőben.
„Jelenleg aszfalton és a NASCAR-ban versenyzek, de imádom a versenyzés minden fajtáját, és természetesen szívesen ülnék egy IndyCar-ba, ha valaha is adódna rá lehetőség.”
„Annyi biztos hogy én sem szeretném, ha nem lennék versenyképes. Ismerem magam, ha belevágnék, nagyon sok munkát szeretnék beletenni. Szóval, nehéz lenne nekiállni a dolognak a Cup Series mellett.„