Kategória: IndyCar

  • A NASCAR uralkodik, az F1 verte az IndyCart a nézettségi versenyben

    Érdekesen alakult az amerikai autósport közvetítések nézettsége, köszönhetően annak, hogy a NASCAR és a Forma-1 kábelen ment.

    A NASCAR Cup Series első alkalommal futott az NBC társcsatornáján, a kábeles USA Network-ön. Ez a várakozásoknak megfelelően nézettségcsökkenést hozott, de mégsem volt elég ahhoz, hogy ne a széria vigye el a nézettségi versenyt.

    A NASCAR Cup Series Road Americából sugárzott közvetítése a Racer.com információ szerint átlagosan 1,15-ös Nielsen nézettséget és 1,930 millió nézőt ért el. Ez elmaradt a tavalyi 1,79/3,078 milliós nézettségtől, amikor az NBC közvetítette ezt a versenyt. A legutóbbi kábeles Cup-futam – a múlt hónapban az FS1-en közvetített sonomai épített pályás futam – átlagosan 1,30/2,235 millió nézőt hozott.

    A Forma-1 Brit Nagydíját a szintén kábeles ESPN2 közvetítette, de még így is a második helyen végzett az autósport események nézettségét tekintve. Az élő közvetítés átlagosan 0,64/1,239 millió nézőt ért el, ami egészséges növekedés a tavaly ilyenkor tartott Osztrák GP 0,57/980 ezer nézőjéhez képest, annak ellenére, hogy az a verseny az ESPN-en volt látható.

    A NASCAR Xfinity Series szombati, Road Americából az USA Network-ön sugárzott eseményei átlagosan 0,53/881,000-et nézettséget értek el. Tavaly ezt a futamot az NBC adta, és 0,80/1,307 milliós átlagot ért el, de az e heti számok javultak a sorozat USA-beli bemutatkozásához képest Nashville-ből (0,50/796,000).

    Az NTT IndyCar Series Mid-Ohio-i fordulója, amelyet az NBC sugárzott, és amely a NASCAR futam egy részével ütközött, 0,57/877 ezres átlagot ért el. Ez elmaradt a tavalyi 0,87/1,298 milliós értéktől, amelyet szintén az NBC közvetített.

    Idén az IndyCar NBC közvetítése az IMSA WeatherTech SportsCar Championship futamát vezette fel a Canadian Tire Motorsports Parkban. A háromórás közvetítés átlaga 0,28/420 000 volt néző volt.

  • Áll a bál Andrettiéknél, Grosjean idiótának nevezte Rossit

    Nem túlzunk ha azt mondjuk, hogy toxikus a hangulat az Andretti garázsában, hiszen mindenki mindenkivel összeveszett Mid-Ohio után.

    Miközben Scott McLaughlin ünnepelt a Mid-Ohio Sports Car Course-on, az Andretti Autosport paddockjában teljes válság tombolt.

    A gócpont Romain Grosjean volt, aki majd fel robbant a dühtől, amelyet csapattársa, Alexander Rossi iránt érzett.

    A csapattulajdonos Michael Andretti elviharzott Alexander Rossi boxutcájából, miután Rossi és csapattársa, Romain Grosjean közötti ütközés mindkettőjüket letaszította a pályáról, és Andrettit később látták Rossi édesapjával hevesen vitázni.

    Rossi a szezon végén elhagyja Andrettit, és az Arrow McLaren SP versenyzője lesz, de úgy tűnik, hogy a feszültség és az érzelmek máris elszabadultak közte és a leendő ex-csapattársai között.

    Ő egy abszolút idióta” – mondta Grosjean a verseny után a riportereknek. „Sajnálom, hogy ezt kell mondanom.

    Rossi és Grosjean többször is kerék a kerékkel érintkezett, és az egyik ilyen eset kiütötte Rossi kezéből a kormányt, aminek következtében mindkét autó a kavicsban, Grosjean pedig végül a falban kötött ki.

    Mi a fene baja van?” – üvöltött Grosjean a rádióban.

    Rossi a 19. helyen végzett, Grosjean a 21. lett, Colton Herta pedig a futam közepén megpördült, miután pont Grosjean ütötte ki őt. Herta így is a legjobb Andrettis versenyző lett a 15. helyével.

    Bocsánatot kell kérnem Coltontól” – mondta Grosjean. „Sokkal több tapadásom volt, mint a többieknek, így kicsit később fékeztem. Nem tudtam, hogy Colton ilyen korán fékezhet.”

    A Forma-1-es veterán, aki az idei szezonban csatlakozott Andrettihez, elmondta, hogy nagyra értékeli, hogy Michael Andretti a verseny után azonnal összehívott egy csapatmegbeszélést.

    Nem volt kellemes, de jó, hogy megtette” – mondta Grosjean. „Megértem, hogy frusztrált és nem elégedett velünk.

    Rossi a verseny után elhessegette a drámát.

    Ez egy szimpla versenybaleset volt” – mondta nyugodtan Rossi.

    Rossi persze még a másik csapattársával, Devlin DeFrancescóval ütközött, aki így a 17. helyen végzett.

  • Óriási blama volt a múlt hétvége a McLarennek

    Az IndyCar-ban szereplő Arrow McLaren SP csapat mindkét autója technikai hiba miatt kényszerült feladni a Mid-Ohio-i versenyt.

    A első és negyedik helyről induló, Pato O’Ward és Felix Rosenqvist páros futama egyaránt idő előtt ért véget, mivel mindkét Arrow McLaren SP pilóta mechanikai hibát szenvedett.

    Rosenqvist autójával már a 80 körös verseny elején gondok adódtak. A verseny kilencedik körének megkezdése után a 7-es autó fehér füsttel jelezte, hogy a svéd versenyző futama véget ért.

    Rosenqvist a verseny elején a harmadik helyre lépett előre, és egy lehetséges dobogós helyezés is kinézhetett volna neki, ehelyett azonban a svéd versenyzőnek ki kellett másznia a füstölgő autóból.

    Nem tudom biztosan, mi történt, utána kell néznem” – mondta Rosenqvist. „Óriási szerencsétlenség, mert nagyon-nagyon-nagyon jó futamunk volt.

    Eegyütt érzek az összes Arrow McLaren SP-s sráccal, akik olyan keményen dolgoztak ezen a hétvégén, és végig nagyszerű volt a tempónk. Valószínűleg egy fantasztikus eredményt dobtunk el magunktól.

    McLarenes Csapattársa, Pato O’Ward sem járt jobban. Már a bemelegítő edzésen rakoncátlankodott a motorja, de a csapat arról biztosította, hogy minden rendben van. A verseny első 28 körében nem is volt baj, hiszen simán vezetett, de aztán jött a dráma.

    Az autó folyamatosan sebességet veszített, és O’Ward egyre hátrébb esett a mezőnyben. Végül a második kiállására a 18. helyről jött ki, a boxból viszont már nem tudott kihajtani, az ő autója is megadta magát.

    O’Ward szerint valami az üzemanyag ellátási rendszernél mehetett tönkre.

    Egyre rosszabb és rosszabb és rosszabb lett, aztán egyszerűen végleg meghibásodott” – mondta O’Ward. „Igen, ez egy szívás, ember. Frusztráló, mert szerintem egy könnyű dobogós helyezést dobtunk el.

    O’Ward a 24. helyen végzett, és a negyedikről az ötödik helyre esett vissza a pontversenyben.

  • A McLarenek kiestek, az Andrettik összementek, McLaughlin meg nyert

    Ahogy véget ért a Mid-Ohio-i verseny több érdekes sztori is keringett a paddockban. Annyi viszont biztos, hogy McLaughlin megérdemelten nyert.

    Talán Simon Pagenaud verseny végi interjúját érdemes idézni: „Nem is tudom, mi történt pontosan.”

    Scott McLaughlin folytatta a Penske erős nyári formáját azzal, hogy legyőzte Álex Palou-t, és megszerezte idei második győzelmét.

    A győzelem megérdemelt volt, de kellett hozzá egy jó adag szerencse, és jószívűség is a versenyirányítástól.

    Történt ugyanis, hogy Kyle Kirkwood autójának kiemeléséhez biztonsági autóra lett volna szükség, azonban az élen álló McLaughlin még nem járt akkor a pitben. Ez azt jelentette volna, hogy eléggé visszaesik a mezőnyben.

    A versenyirányítók azonban megvárták, amíg ő is be tud jönni a kiállására, és csak ezután lengették be a sárgát. Scott Dixon nem volt túlságosan megelégedve ezzel az ítélettel.

    Mindig belengetik a sárgát, de most megvárták, amíg mindenki kiáll… Ez egy újdonság” – mondta Scott Dixon, aki az ötödik helyen végzett.

    Ha sárgát akkor intik be, amikor kellett volna, azt hiszem, az élre álltunk volna. Rendben, csináljuk ezt. De akkor következetesnek kell lennünk minden versenyen. Szerintem a versenyirányításnak ki kell dolgoznia, hogy mit akarnak csinálni.

    A nap versenyzője egyértelműen Will Power lett, aki a 27. helyről indult, majd megpördült, és így is a harmadik helyen futott be végül, majdnem teljessé téve a Penske napját.

    A skála másik oldalán a McLaren és az Andretti állt. Előbbi csapatnál mindkét autónak ki kellett állnia technikai hiba miatt, ráadásul Pato O’Ward és Félix Rosenqvist is minimum dobogós helyet veszített el ezzel.

    Andrettiék pedig ütközést ütközésre halmoztak. Rossi nekiment Grosjeannak, amjd DeFrancesconak, Grosjean pedig körhátrányban kipöccintette az akkor már az elrontott stratégiája miatt hátraeső Colton Hertát.

    McLaughlin tehát nyert, és ezzel életben tartotta bajnoki esélyeit. A listavezető Marcus Ericsson 6. lett, és így 20 ponttal vezeti a bajnokságot Power előtt.

    Végeredmény

  • Power büntetése után O’Wardé a pole Mid-Ohióban

    Pato O’Ward egy drámai időmérőn diadalmaskodott, hogy megszerezze a pole pozíciót a vasárnapi Mid-Ohio-i futamra.

    AZ elképesztően szoros időmérőn O’Ward viszonylag nagy különbséggel nyert legközelebbi riválisa, Scott McLaughlin előtt.

    Ezzel a mexikói lett a kilencedik különböző versenyző aki pole-t szerzett az idei szezon kilenc futamából: ez utoljára 1961-ben fordult elő az IndyCarban.

    Az egész időmérőn fontos szerepet játszott a pályán elfoglalt pozíció, és emiatt sok gyors versenyző nem tudta megmutatni a valós sebességét. Ezt jól mutatta, hogy Scott McLaughlin volt az egyetlen Penske a top 6-ban.

    Ez azért is volt meglepő mert Will Power elképesztő tempót diktált, és a leggyorsabb kört autózta az első kvalifikációs csoportban, mégsem jutott tovább, mert minden körét elvették Hélio Castroneves feltartása miatt.

    A pontversenyt vezető Marcus Ericsson sem járt sokkal jobban, hiszen a gyorskörén lecsúszott a pályáról. Csapattársa Alex Palou pedig egy ezred másodperccel maradt le a fast 6-ről.

    A sztárok távollétében több újonc is csillogott, Malukas, Kyle Kirkwood és Callum Ilott is továbbjutott a második körbe.

    Egyikük sem tudott azonban eleget találni ahhoz, hogy bejusson a Fast 6-be, így Colton Herta osztozott a második soron Felix Rosenqvisttel az idén szenvedő Scott Dixon és Simon Pagenaud páros pedig az 5. és 6. helyet szerezte meg.

    Érdekes lesz látni, hogy a bajnoki éllovasok mennyire tudnak majd felzárkózni egy olyan pályán, ahol nagyon nehéz előzni.

  • IMSA, IndyCar és NASCAR – íme a hétvégi közvetítések MEGA listája

    Újabb fantasztikus hétvége elé nézünk, hiszen az IMSA, az IndyCar és a NASCAR mezőnye is pályán lesz majd.

    IMSA

    Egy héttel a Watkins Gleni 6 órás után ismét pályán lesz az IMSA mezőnye. A pálya nem más, mint a Canadian Tire Motorsport Park (CTMP).

    A kanadai COVID szabályozások miatt rengeteg csapat hagyja ki az eseményt, ráadásul a CarBahn alakulata sem lehet majd ott, miután rommá törték autójukat a Watkins Gleni 6 óráson.

    A DPi kategóriában megint a BoP volt a fő téma, a Cadillac versenyzőjének, Sebastien Bourdais-nak frusztrált nyilatkozata után várható, hogy valamennyi módosítás lesz a hétvégi versenyre.

    IndyCar

    Hosszabb szünet után Mid-Ohio-ba látogat az IndyCar mezőnye.

    A bajnokságot Marcus Ericsson vezeti Will Power és Josef Newgarden előtt. Utóbbi versenyző érkezik a legnagyobb lendülettel Mid-Ohio-ba, hiszen megnyerte az előző, Road Americában tartott fordulót.

    2021-ben ráadásul szintén Newgarden győzött itt, méghozzá domináns teljesítménnyel, hiszen a pole-ból indult, a legtöbb kört vezette, és végül megnyerte a versenyt.

    NASCAR

    Második alkalommal látogat Road Americába a NASCAR Cup Series mezőnye.

    Csakúgy mint az IndyCar-ban Josef Newgarden, itt is van egy fő esélyesünk, aki nem más, mint Chase Elliott.

    A Hendrick Motorsports versenyzője nyert Nashville-ben, a NASCAR Cup Series előző fordulóján, ráadásul a tavalyi Road Americában rendezett versenyen is győzött.

    TELJES PROGRAM (KÖZVETÍTÉSEK)

    Július 1., péntek

    14:00 — Indy Pro 2000 Edzés
    14:45 — USF2000 Edzés
    15:30 — Porsche Sprint Challenge Edzés
    15:30 — Michelin Pilot Challenge Edzés
    16:25 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ (Road to Indy – YouTube)
    16:55 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic Edzés
    17:10 — USF2000 IDŐMÉRŐ (Road to Indy – YouTube)
    17:55 — Stadium Super Trucks Edzés
    18:40 — Porsche Sprint Challenge Edzés
    19:20 — Michelin Pilot Challenge Edzés
    19:35 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ
    20:20 — Indy Lights Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Edzés
    21:30 — NTT IndyCar Series 1. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    21:30 — NASCAR Xfinity Series Edzés
    22:30 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic IDŐMÉRŐ
    23:10 — Michelin Pilot Challenge IDŐMÉRŐ
    23:15 — USF2000, 1. VERSENY (Road to Indy – YouTube)

    Július 2., szombat

    00:00 — NASCAR Xfinity Series IDŐMÉRŐ
    14:00 — Porsche Sprint Challenge IDŐMÉRŐ
    14:00 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Edzés
    14:35 — Indy Lights 2. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    15:30 — NTT IndyCar Series 2. Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    16:15 — Prototype Challenge Edzés
    16:45 — USF2000, 2. VERSENY (Road to Indy – YouTube)
    17.35 — NASCAR Cup Series Edzés
    17:40 — Indy Pro 2000, 1. VERSENY (Road to Indy – YouTube)
    17:40 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic, 1. VERSENY
    18:25 — NASCAR Cup Series IDŐMÉRŐ
    18:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship IDŐMÉRŐ (IMSA TV – INGYENES)
    18:45 — Porsche Sprint Challenge, 1. VERSENY
    19:45 — Indy Lights IDŐMÉRŐ (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:05 — Prototype Challenge Edzés
    20:30 — NASCAR Xfinity Series VERSENY (45 kör)
    20:45 — NTT IndyCar Series IDŐMÉRŐ (ARENA4+) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    22:10 — IMSA Michelin Pilot Challenge Canadian Tire Motorsport Park 120 (IMSA TV – INGYENES)
    22:15 — Stadium Super Trucks, 1. VERSENY (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)
    23:00 — USF2000, VERSENY 3
    23:55 — Indy Pro 2000, 2. VERSENY (Road to Indy – YouTube)

    Július 3., vasárnap

    14:15 — Prototype Challenge IDŐMÉRŐ
    14:30 — Porsche Sprint Challenge, 2. VERSENY
    15:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Bemelegítő Edzés
    15:45 — NTT IndyCar Series Bemelegítő Edzés (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    16:30 — Masters Racing Legends USA/Formula Atlantic 2. VERSENY
    16:35 — Indy Lights VERSENY (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:35 — Prototype Challenge VERSENY (IMSA TV – INGYENES)
    18:30 — NTT IndyCar Series VERSENY, (80 kör) (ARENA4+)
    21:00 — NASCAR Cup Series VERSENY (62 kör) (ARENA4+)

    21:05 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship Chevrolet Grand Prix (IMSA TV – INGYENES)
    23:00 — Stadium Super Trucks, 2. VERSENY  (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)

     

  • Scott Dixon a McLarenhez igazolhat, ahol tulajdonos is lehet?

    A hatszoros IndyCar-bajnok Scott Dixon azt mondja, nem foglalkozott a gondolattal, miszerint elhagyja a Chip Ganassi Racinget.

    A Motorsport.com úgy tudja, hogy Dixon jelenlegi szerződése Ganassival 2023 végéig szól, így felmerül, hogy hol képzeli a jövőjét 2024 után.

    A paddockban azt pletykálják, hogy amikor lejár a szerződése, átszerződhet az Arrow McLaren SP-hez, ahol még akár tulajdonosi jogot is kaphat.

    Dixon persze tagadta, hogy bármilyen megbeszélés, vagy megállapodás lenne a csapattal.

    Nem voltam részese egy ilyen beszélgetésnek sem, szóval nem igazán tudom, honnan származik ez a pletyka” – mondta Dixon. „Nyilvánvalóan az emberek beszélnek. Kaptam is néhány üzenetet ami erről a dologról kérdezett.

    Szeretek a jelenlegi csapatomnál versenyezni, de ki tudja, mi lesz a jövőben? Jelenleg csak erre a szezonra koncentrálok. Ez minden, amit mondani tudok. Semmi másról nincs szó.

    Annak ellenére, hogy csapattársát, Alex Palou-t is összefüggésbe hozták egy sokkoló csapatváltással, valamint Jimmie Johnson és Marcus Ericsson szerződésének hossza is kérdéses, Chip Ganassi nemrég azt mondta, hogy 2023-ban nem lesz változás a csapatában.

    Szerintem ez hatalmas, óriási dolog lenne Chipnek, és szerintem az összes versenyzőnek” – tette hozzá Dixon. „Most határozottan elég jó a keverék a fiatalokkal, középkorúakkal és idősebbekkel. Szerintem nagyon jó a csapatszellem.

    Úgy gondolom, hogy az egyensúly, amit kialakítottunk, nagyon jól működik, és ha megnézzük, mennyire versenyképes a csapat…

    Imádom a jelenlegi dinamikát. Nagyon szórakoztató. Ez egy nagyszerű csapat. Egy célt már elértek idén, mégpedig az Indy 500 megnyerését, és remélhetőleg a második célt, a bajnoki címet is meg tudjuk szerezni.

  • A McLaren flexibilisen cserélgetné a versenyzőit a jövőben

    A McLaren Felix Rosenqvist szerződéshosszabbítása után a jövőben más versenyzőket is rugalmasabb feltételekkel szerződtethet.

    A svéd több éves szerződést írt alá, de a McLaren még nem döntötte el, hogy az IndyCar vagy a Formula E csapatában szerepel-e majd 2023-ban, mindkét kategóriában való rugalmasságára és képességeire támaszkodva.

    Zak Brown, a McLaren Racing vezérigazgatója szerint ez egy olyan megközelítés lehet, amelyet más versenyzők esetében is alkalmaznak, az egyéni helyzetüktől függően.

    Azt hiszem, eseti alapon fogunk dönteni” – mondta Brown a Racernek. „A mostani helyzetünkben volt értelme, és Felix mindkét sorozatban képes lenne helytállni.

    Szóval nem mondanám, hogy ez feltétlenül a jövő útja, ez csak egy lehetőség, attól függően, hogy ki a versenyző, milyen sorozatban vagyunk, és hogy hol vannak esetleg szabad helyek.

    A Neom és a McLaren elektromos versenycsapataival kötött címvédő partnerség bejelentésekor Brown elmondta, hogy még nem került közelebb ahhoz, hogy kitalálja, hol fog versenyezni Rosenqvist, miközben felméri a lehetőségeket a rendelkezésre álló versenyzők között.

    Még nincs előrelépés, végső soron megpróbáljuk a legjobb versenyzői felállást összehozni az összes csapatunknál” – nyilatkozta a McLaren főnöke.

    Az IndyCarban három autóra bővítünk, Felix egyedülálló, mert nyert már az IndyCarban és nyert a Formula E-ben is, így bármelyikben versenyezhet.

    Míg a Formula E csapat átveszi a Mercedes erőfeszítéseit – beleértve Ian James csapatfőnököt is -, Brown azt mondja, hogy Stoffel Vandoorne és Nyck de Vries pilótákkal ugyanezt nem lehetett megtenni.

    Nem, erre nem volt mód.

  • Nikita Mazepin nem kér Amerikából és az IndyCar-ból

    Nikita Mazepin ragaszkodik ahhoz, hogy a közeljövőben vissza fog térni a Forma-1-be, éppen ezért elzárkózik az IndyCar-tól.

    Bár a Haas F1-es csapatától az ukrajnai konfliktus és az abból fakadó nyugati szankciók miatt kirúgták, a 23 éves versenyző ragaszkodik ahhoz, hamarosan visszatér a száguldó cirkuszba.

    Bízom benne, hogy a jövőben lehetséges lesz a visszatérés” – erősítette meg Mazepin a Sport-Express című orosz napilapnak.

    Ezért ugyanolyan súlyban vagyok, és jó fizikai állapotban tartottam magam, így ha egy ilyen kihívás adódik, akkor képes leszek kihasználni azt.

    Érdekességként tisztázta, hogy bár a Haas kiszorította magát és édesapja cégét, az Uralkalit is az amerikai csapatból, valójában nem tiltotta el a Forma-1.

    Szeretném megjegyezni, hogy az FIA bizonyos feltételek mellett engedélyezi számomra az indulást” – árulta el Mazepin.

    A sportnak egyesítenie kell az embereket, és a különböző országok sportolóinak képesnek kell lenniük arra, hogy a legjobbakkal versenyezzenek. Engem mindig is az az elv vezérelt, hogy amikor felveszed a sisakot, nincs bőrszíned, vagy nem tartozol egy adott államhoz.

    Ami a pletykákat illeti, hogy esetleg fontolgatja, hogy az IndyCarban térne vissza a versenyzéshez, Mazepin egyértelműen nemleges választ adott.

    Nem érdekel az IndyCar” – jelentette ki határozottan Mazepin. „Természetesen nem tudom megmondani, mi lesz holnap, de egész életemben a Forma-1-be akartam kerülni.

    Eljutottam oda, de ahogy mondani szokták, az étvágyat az evés hozza meg, és nincsenek kétségeim afelől, hogy mire lennék képes egy versenyképes autóban.

  • Megmentette az életét a kórház, DeFrancesco ezért adományokat gyűjt

    Devlin DeFrancesco pénzgyűjtési kampányt indított a torontói Sunnybrook Egészségtudományi Központ számára, amely megmentette az életét.

    Az Andretti Autosport 22 éves újonca, DeFrancesco 15 héttel korábban született, kevesebb mint egy kilogrammal, így élete első négy hónapját inkubátorban töltötte a Sunnybrookban, miközben elkerülhetetlenül számos egészségügyi komplikációval kellett megküzdenie.

    Ha nem a Sunnybrookban lettem volna, valószínűleg nem éltem volna túl” – mondta DeFrancesco. „A családom és én örökké hálásak leszünk a Sunnybrook központnak, mert az életem további része nem lett volna lehetséges nélkülük.”

    Most ő és a DeFrancesco család elindította a Racing for the Tiniest Babies (Versenyzés a legkisebb babákért) kezdeményezést, hogy pénzt gyűjtsenek a Sunnybrook DAN Women & Babies programja számára, és ígéretet tettek arra, hogy minden támogatható adományt 250 000 dollárig kiegészítenek.

    A program évente több ezer családot és koraszülött csecsemőt támogat Ontario tartományban.

    A Sunnybrookban évente több mint 4000 csecsemő születik a tartomány minden részéről, köztük számos nagy kockázatú szülés, koraszülött és beteg csecsemő, valamint „mikro-koraszülött”.

    A koraszülések megelőzésén és a koraszülöttek gondozásán át a többszörös szülés összetettségének megértéséig fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy világelső ellátást nyújtsunk a családoknak” – mondta Dr. Eugene Ng, a DAN Women & Babies Program újszülött- és fejlődési gyermekgyógyászatának vezetője.

    Devlin csak egy a program végzőseinek ezernyi példája közül, akik nagy dolgok felé haladnak, és mi nem is lehetnénk büszkébbek.

    DeFrancesco kampánya, amely a #BornFast hashtag-et viseli, segít a kórház legveszélyeztetettebb betegeinek túlélésében és boldogulásában, miközben személyre szabott ellátást nyújt a nagy kockázatú terhességben szenvedő nőknek.