Kategória: IndyCar

  • Palou boldog ahol van, a csapata viszont szorítaná ki őt

    Álex Palou továbbra is azt hangoztatja, hogy a Ganassitól való távozása ellenére még mindig jól érzi magát a jelenlegi csapatában.

    A csapata ugyanakkor elkezdte elvágni Palou-t olyan fontos technikai adatoktól, amiket eddig elért.

    A spanyol átigazolása a McLarenhez óriási port kavart az IndyCar paddockjában, főleg azért, mert élő szerződése van a Ganassival 2023-ra.

    Még mindig ugyanúgy kommunikálok a csapattal, a három mérnökömmel, és a személyzet többi tagjával” – mondta Palou.

    Igaz, hogy nem férhetek hozzá az adatokhoz és mindenhez, mint korábban, például otthonról, és hasonlók.

    Amit meg is értek. Úgy értem, ez normális. Azt hiszem, én is így tennék, ha az én csapatomról lenne szó. Szóval igen, ez megváltozott. De megértem. Nem arról van szó, hogy kimaradok a megbeszélésekből, meg ilyesmi.

    Álex Palou ugyanakkor a Racernek nyilatkozva elmondta, továbbra is kiválóan érzi magát a Chip Ganassi Racingngél.

    Boldog vagyok – jól érezzük magunkat, és megpróbálunk megnyerni egy újabb IndyCar Series bajnoki címet, úgyhogy jól érzem magam ott, ahol vagyok.”

    Megpróbálok minél több futamot és bajnokságot nyerni. Aztán majd meglátjuk” – jelentette ki Palou.

    A 2021-es IndyCar bajnok menedzsereinek tevékenységére is óriási panaszáradat zúdult a közösségi médiákban a szerződések keveredése miatt. Ugyanitt sokan azt pletykálják, hogy Palou ülés nélkül maradhat 2023-ra.

    Nem nagyon voltam a közösségi médiában” – tette hozzá. „Ők velem vannak, mióta alapvetően az együlésesekkel kezdtem, és minden rendben van.

    Megértem azt is, hogy ez egy kicsit eltolódhat feléjük, mert most, hogy őszinte legyek, Toronto előtt nem csináltam többet ebből a szempontból.

    Nem beszéltem senki mással. Csak Julianra, a mérnökömre és a srácokra koncentráltam. SZóval ezzel kapcsolatban mindent ők kezelnek.

  • Zak Brown álláspontja a Ricciardo – Herta helycseréről

    Daniel Ricciardo helye erősen veszélyben forog köszönhetően az IndyCar fiatal csillagának, az amerikai Colton Hertának.

    Az amerikai a múlt heti portimaói teszten vezethette a csapat 2021-es Forma-1-es autóját. Herta azt mondta utána, hogy „nagyon szórakoztató” és „igazán különleges” volt az élmény, majd hozzátette, hogy úgy érzi, elég gyors ahhoz, hogy megvalósítsa F1-es álmát.

    A beszámolók szerint pedig a McLaren is elégedett volt a látottakkal. Ennek eredményeképpen a spekulációk szerint Herta a lista tetején fog állni, ha a csapat úgy dönt, hogy Ricciardo lecserélésére szánja el magát.

    Az ausztrálnak 2023 végéig van szerződése, de a Renault-tól való átigazolása óta nem találta a formáját. A jövőjével kapcsolatos pletykákra egy dacos üzenettel reagált, amelyben megfogadta, hogy megfordítja a dolgokat, de a találgatások még mindig tartanak.

    A vezetési képességei mellett Herta előnye, hogy amerikai. Vélhetően a McLaren számára rengeteg szponzori lehetőséget jelenthet a versenyző szerződtetése a tengerentúli cégek részéről, akik szeretnének pénzt csinálni az F1-ben való részvételéből – különösen annak nyomán, hogy a sportág egyre jobban vonzza az amerikai nézőket.

    Ugyanakkor a McLaren főnöke, Zak Brown ragaszkodik ahhoz, hogy a csapatot sokkal jobban érdekli egy versenyző képessége, mint a szponzorai, de nem zárta ki, hogy Herta a csapat jövőbeli versenyzője legyen.

    Nagyon komolyan vesszünk bárkit, akit a Forma-1-es autónkba ültetünk” – mondta az F1 Nation podcastnek.

    A nemzetiség szerepel a listán, de soha nem választanánk ki egy versenyzőt csak kereskedelmi okokból.

    Az első szempont az, hogy ez a versenyző világbajnok alkat, képes győzelmekre? És ha a válasz erre igen, akkor továbblépünk a további szempontokra.

    Ha brit az illető, vagy amerikai, vagy ázsiai, az egyfajta kereskedelmi bónusz. De mindenekelőtt azért vagyunk itt, hogy versenyeket nyerjünk – ezt akarják a szponzoraink is.

  • Romain Grosjean kérdezz felelek: Hamiltonról és az IndyCarról

    Romain Grosjean az elmúlt napokban egy kérdezz feleleket tett közzé youtube csatornáján, melyből a legérdekesebbeket kiválogattuk.

    Grosjean francia, vagy svájci?

    Mindkettő. Két útlevelem van, apukám svájci, anyukám francia. A feleségem azt mondaná, hogy talán inkább svájci vagyok, de versenyzőkét magamat inkább franciának tartom. Mindig időben érkezem, imádom a sajtot és a csokoládét, ez a svájci részem, de 2005 óta francia színekben versenyzem.

    Még mindig versenyzel?

    Igen! 2021 óta versenyzem az IndyCar-ban. 2020-ban visszavonultam a Forma-1-ből, és 2021-ben érkeztem meg a szériába. Jelenleg az Andretti Autosportnál versenyzem. Ha még nem néztél IndyCar versenyt, akkor mindenképp tedd meg, mert elképesztő futamok vannak. Izgalmas és kemény csatákat vívunk a pályán. Remélem még tudom csinálni ezt néhány évig.

    Romain Grosjean jó versenyző?

    Szerintem igen! De ti mondjátok meg… A Forma-1-ben soha nem volt arra lehetőségem, hogy versenyt nyerjek. Néhányszor közel kerültem hozzá, volt 10 dobogóm, és az összes nevelőszériában nyertem, ahol elindultam.

    Jóban vagy Lewis Hamiltonnal?

    Nagyon tisztelem őt, hiszen a történelem egyik legjobb versenyzője. 2021-ben nem a legjobb autóban ült, és mégis fel tudta venni a versenyt Verstappennel. 2022 kicsit szenvedős neki, de azt gondolom, hogy vissza fog vágni. Soha nem találkoztunk a pályán kívül, de amit a karrierjében elért, az alapján nagyon tisztelem.

    Miért hagytad ott a Forma-1-et?

    Úgy éreztem itt volt az ideje lezárni az életemnek azon fejezetét. Szerencsésnek érzem magam, hogy 10 évet eltölthettem ott. Sok jó – és rossz – autót vezethettem. Végül nem tudott motiválni az, hogy ott lehetek a rajtrácson, és az utolsó helyekért harcoljak.

    Hány balesete volt Romain Grosjean-nak a karrierje során?

    Volt néhány… A franciák azt mondják mindig, hogy nem tudsz omlettet készíteni anélkül, hogy feltörd a tojásokat. A versenyzők mindig a határokat keresik, és néha átlépik azokat. Nos én nagyon szeretem feszegetni a határaimat.

    Melyik csapatnál versenyzel?

    Az Andretti Autosportnál, aminek Michael Andretti a tulajdonosa. Rengeteg helyen van csapatuk, szóval ez egy óriási család. Ráadásul az Andretti név az egyik legnagyobb név az USA-ban.

  • Egyre biztosabb a harmadik motorgyártó kiléte az IndyCarban

    A jó hír az, hogy az NTT IndyCar Series továbbra is aktívan keresi a harmadik autógyártót, aki motorokat szállítana az új hibrid formula számára.

    Azt már nehezebb megítélni, hogy a Chevrolet és a Honda mellé csatlakozik-e, és ha igen, mikor csatlakozik egy új gyártó, amint a 2,4 literes, dupla turbós V6-os motorok kiegészítő energia-visszanyerő rendszerekkel 2024-ben üzembe állnak.

    A jelöltek közül továbbra is a Toyota hordozza magában a legnagyobb reményeket az IndyCar harmadik beszállítójának szerepére, és a sorozat tulajdonosa, Roger Penske szerint – aki egyben a világ legnagyobb Toyota-kereskedője is – a japán márka amerikai ágával továbbra is pozitív tárgyalások folynak.

    Még mindig folyamatban van a tárgyalásunk a Toyotával”mondta Penske a RACER-nek. „Bob Carter már visszavonult, így az ottani új vezetőséggel dolgozunk együtt. De emellett nem csettinthetsz az ujjaiddal, és nem várhatod el, hogy azonnal elkötelezd magad egy motorgyártó mellett.

    Bár nem teljesen irreális, de az idő előrehaladtával egyre kisebb az esélye annak, hogy 2024-re már egy harmadik beszállító is készen álljon. Ismert egy olyan záradék is, amely előírja, hogy egy új motorgyártónak 24 hónappal a debütálása előtt értesítenie kell a sorozatot és a meglévő beszállítókat.

    A szabályok szerint ez legkorábban 2025-re tolná ki egy Toyota vagy bármely más márka csatlakozását a sorozathoz, de a RACER információ az értesítési ablak lerövidíthető, ha minden fél egyetért a kérdésben.

    Tekintettel arra, hogy a Chevy és a Honda mennyire erősen szorgalmazta egy harmadik beszállító csatlakozását a sorozathoz, a Toyotát vagy bármely más gyártót valószínűleg szívesen látnák, amint készen áll a versenyzésre.

    „Reméljük, hogy egy bizonyos ponton meg tudunk velük állapodni” – mondta Penske a Toyotáról. „Nem mondom, hogy egyáltalán van egyezségünk, de dolgozunk rajta.

  • Colton Herta a rocker haja miatt bukta el a torontói versenyt

    A torontói verseny második helyezett Colton Herta elismerte, hogy a balaklavája félrecsúszott, és a haja bele lógott a szemébe.

    Herta, aki a pole pozícióból indult, a májusi, esőáztatta Indianapolisi Nagydíj megnyerése óta először állhatott dobogóra, de elmondása szerint a záró szakaszon megnehezítette a dolgát, hogy a híres, dús sörénye belelógott a hajába.

    Nem sokat láttam, mert elromlott a tűzálló maszkom. Az összes hajam az arcom elé került. Felixet akkor láttam, amikor a 3-as kanyarba értünk. Valahogy meg tudtam ítélni a távolságot… a plexim oldalán kellett kinéznem, hogy lássak valamit” – mondta Herta.

    Hertát megkérdezték, hogy Rosenqvist azért zárkózott-e fel rá, mert túlságosan elhasználta a gumijait, miközben próbálta tartani a lépést Dixonnal.

    Nem, őszintén szólva azt hiszem, hogy nagyrészt a balaklava miatt volt az egész. Ez elég béna kifogásnak hangzik, és én igyekszem nem keresni kifogásokat. De sajnos tényleg nem sokat láttam.

    „Ennek a fejmaszknak, ami nekem van, sok hajat kell visszatartania. Ez az első alkalom, hogy ilyet láttam vagy hallottam. Jövő héten csináltatok egy olyan frizurát mint Felix (Rosenqvist).”

    Herta ragaszkodott hozzá, hogy a gyógyír az lenne, ha „minden versenyen a levágott haj helyett inkább egy vadonatúj balaklavát viselnék”. A hét elején McLarennel tesztelő versenyző elismerte, hogy a hajvágás is megoldaná a problémát, de nem fog megszabadulni hajkoronájától.

    Herta, aki hét fordulóval a bajnokság vége előtt a nyolcadik helyen áll, 97 ponttal lemaradva az élen álló Marcus Ericssontól, a bajnoki címre való törekvéssel kapcsolatban elmondta: „Tényleg el kell kezdenünk gyűjteni a dobogókat és a győzelmeket, hogy bármi esélyünk legyen.

    Eléggé le vagyunk maradva… Lehet, hogy egy kis szerencsére és sok jó eredményre lesz szükségünk, de meg tudjuk csinálni.

  • Magabiztos győzelmet aratott Scott Dixon Torontóban

    Scott Dixon már több mint egy éve várt arra, hogy Mario Andretti mellé csatlakozzon az IndyCar győzelmi listájának második helyén.

    Most már csak A.J. Foyt van előtte.

    A sorozat hatszoros bajnoka vasárnap végre megszakította 22 futam óta tartó nyeretlenségi sorozatát, megelőzve Colton Hertát és Felix Rosenqvistet

    Dixon pályafutása 52. győzelmét több mint 21 évvel az első diadala után aratta – ez volt pályafutása egyetlen olyan győzelme, amelyet nem a Chip Ganassi Racing színeiben szerzett.

    Ez elképesztő. Őszintén szólva, hogy Mario közelében lehetek – minden alkalommal, amikor ilyen kérdéseket tesznek fel nekem, annyira hálás vagyok, hogy még mindig itt van A.J. és ő a boxban” – mondta Dixon.

    Ez egyszerűen fantasztikus. Ez óriási, ember. Olyan szerencsésnek érzem magam, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek.

    Herta, aki a hét elején a McLarennek tesztelt a Forma-1-ben, a második helyen végzett az Andretti Autosport színeiben. Rosenqvist a harmadik, Graham Rahal a negyedik, Marcus Ericsson pedig az ötödik lett, így tovább növelte előnyét a pontversenyben.

    Ez egy nagyon jó nap volt számunkra” – mondta Ericsson. „Jó tervünk és stratégiánk volt. A csapat remek munkát végzett.

    Félix Rosenqvist a harmadik helyéhez vezető úton szerzett magának egy új ellenséget, aki jövőre már a csapattársa lesz. A 3-as kanyar kijáratán a svéd versenyző nem hagyott helyet Alexander Rossinak, aki ennek köszönhetően a falban kötött ki.

    Ideiglenesen fellélegezhet Dixon miatt a Ganassi

    Dixon a második helyről indult, és az egész napot az élen töltötte, annak ellenére, hogy a kreatív üzemanyag- és gumistratégiák ellenére a csapatok a verseny elején a pálya pozíciójáért küzdöttek.

    Az új-zélandi volt az élen amikor Jimmie Johnson és Kyle Kirkwood összeakadtak 18 körrel a vége előtt.

    Dixon gyorsan 2 másodperces előnyre tett szert Hertával szemben az újraindítás után, és ezt a különbséget már nem is adta fel, így megszerezte pályafutása negyedik győzelmét Torontóban.

    A győzelem jókor jött a Ganassi istállónak, aminek turbulens hete volt Álex Palou szerződéses kálváriája miatt. Palou végül csapattársa, Marcus Ericsson mögött a 6. lett.

  • McLaren teszt után pole Torontóban, micsoda hete van Hertának!

    Izgalmas csatán van túl az IndyCar mezőnye, melyet a torontói közönség 2 éves kihagyás után meg is érdemelt. Herta a pole-ban.

    A Honda Indy Toronto futamán a pole-ért folytatott küzdelem intenzív volt, hiszen a generációk csatája során Colton Herta és Scott Dixon az utolsó körben egy olyan show-t rendezett, amelynek a végén kevesebb mint 1 tized választotta el egymástól a két versenyzőt.

    Herta a 11 kanyaros utcai pályán egy figyelemre méltó, 59.2698-as körrel szakította át a célvonalat, majd várta, hogy riválisa, Scott Dixon milyen időt tud futni. A Chip Ganassi Racing 9-es számú Hondája végül 59.3592-es időt futott.

    Ez egy intenzív időmérő volt” – mondta Herta. „Egészen a végéig nem igazán találtuk meg azt az időt amit akartunk. Boldog vagyok. Mindent összeraktunk. Az autó csodálatos, a csapat csodálatos. Köszönjük a Hondának.

    Josef Newgarden szerezte meg a harmadik helyet, mellőle, a 2. sorból majd Alexander Rossi rajtolhat majd. Newgarden teljesítménye azért is volt lenyűgöző, mert ki kellett hagynia a második edzést, hiszen motort cseréltek az autójában.

    David Malukas szenzációs teljesítményt nyújtva ötödik lett, megelőzve a Mid-Ohio-i győztest, Scott McLaughlint.

    A Colton Herta győzelmével záruló időmérőt kétszer is meg kellett szakítani piros zászlóval. Először Álex Palou Ganassija adta meg magát, majd Kyle Kirkwood eszeveszett tempója eredményeként a falban kötött ki.

    Ez persze nem csak rá volt hatással, hiszen a mögötte érkező versenyzők sem tudták befejezni a körüket, így Will Power már megint nem jutott tovább a következő körbe, és végül a 16. helyről kell majd rajtolnia.

    Csalódást keltő időmérőt futott még Pato O’Ward is, aki a 15. lett.

    A hét eleji McLaren tesztje után tehát Colton Herta karrierje 9. pole pozícióját követően a legjobb pozícióból várhatja majd a torontói verseny 21:30-kor kezdődő futamát, vasárnap.

  • A riválisok pozitívan értékelik a Ganassi-Palou-McLaren szituációt

    Bár a konkrét helyzetről nem voltak hajlandóak beszélni, Newgarden és Rahal is úgy érzi, Palou miatt jobb lehet az IndyCar szerződések piaca.

    Newgarden, Rahal és Alexander Rossi sem volt hajlandó közvetlenül kommentálni Palou szerződési helyzetét, amely kedden vált nyilvánossá.

    Newgarden azt mondta, hogy „annyira szórakoztató volt… annyira szórakoztató„, Rahal „nagyszerű kedd estének” jellemezte az eseményt, Rossi pedig azt mondta: „Jó lenne a televízióba… kellene egy show. Király lenne.

    Amikor megkérdezték tőlük, hogy úgy érzik-e, hogy a Palou szolgálataiért folytatott harc arra utal, hogy a pilóták piaci értékét növelte az IndyCar iránti fellendülő érdeklődés, a Team Penske kétszeres bajnoka, Newgarden így válaszolt: „Nem akarok konkrétan Zakről vagy a McLarenről nyilatkozni. Az IndyCarról tudok nyilatkozni.

    Ha megnézem a sorozatot, úgy gondolom, hogy rengeteg erő van benne. A piac egyre nagyobb. Ez csak pozitívum. De ez mindenhol így van: nézzük meg a személyzetet, ami a mérnököket, a szerelőket illeti – most mindenki iránt nagy a kereslet.

    Az autók száma növekszik. Arról beszélnek, hogy hogyan fogunk mindenkit [a boxutcában] elhelyezni jövőre, mert olyan nagy az érdeklődés a kiadó helyek iránt. Úgy gondolom, hogy a sorozat általános egészségi állapota nagyon jó. Amit most látunk, az részben ennek az eredménye.

    Nekem ezzel egyáltalán nincs problémám. Szerintem ez nagyon jó számunkra és a sportágunk számára. Egy része szórakoztató. Nem akarok közvetlenül nyilatkozni az aktuális eseményekről.

    „De nézői vagy szurkolói szempontból szerintem szórakoztató nézni. Lenyűgöző. Engem még jobban bevon és még jobban érdekel, hogy mit csinálnak az emberek, mit csinálnak a csapatok.”

    Graham Rahal az IndyCar jövőjéről

    Rahal, aki korábban már elhintette csapatvezetői ambícióit, azt mondta, hogy „a piac határozottan javul, a versenyzői fizetések nőnek. Ahogy Josef mondta, nagyjából mindenki fizetése növekszik.

    Én is úgy gondolom, hogy öt, hat, hét, nyolc évvel ezelőtt ez túl alacsony volt. Volt egy csomó srác a sorozatban, akik nem is kaptak fizetést.

    Ha megnézzük azokat a fizetéseket, amiket az USA négy nagy sportágában kapnak a játékosok (NFL, NBA, MLB, NHL), akkor azokból szó szerint több csapat éves költségvetését ki lehetne fizetni. Ez számunkra irreális fizetési ráta.

    Ennek ellenére úgy gondolom, hogy általánosságban még mindig keveset keresnek az IndyCar versenyzők. Talán mostantól jó irányba halad majd a történet.

  • Dixon máshogy csinálta volna, Palou-t nem izgatja a dolog

    Scott Dixon a mezőny egyik legjobban tisztelt tagja, és Álex Palou csapattársa. Éppen ezért érdekes, hogy milyen véleményen van a helyzetről.

    Bár Dixon nem akart belemenni a csapata és csapattársa, Álex Palou közötti vita részleteibe, a Chip Ganassi Racing versenyzője, Scott Dixon megosztott néhány általános gondolatot a témával kapcsolatban a pénteki torontói nyitóedzés előtt.

    Az biztos, hogy van némi feszültség” – mondta a hatszoros IndyCar-bajnok a csapaton belüli hangulatról. „Ez az egész szituáció tökéletes példája volt annak, hogy hogyan NE csináld a dolgokat.

    Ez nincs túl nagy hatással ránk, mint csapatra, ami a céljainkat illeti; mindannyian azért vagyunk itt, hogy nyerjünk, függetlenül attól, hogy ki az, vagy hogyan csináljuk.

    Kicsit nagyobb a felfordulás a csapat körül. De megmondom őszintén nem látok be a dolgok hátterébe, és túl bonyolultnak hangzik az egész.

    Palou-hoz hasonlóan Dixont is megkeresték azzal, hogy elhagyja a CGR-t és a McLaren Racinghez igazoljon. A sorozat veterán pilótájaként azt mondja, hogy az, ahogyan az ilyen dolgokat kezelik, hatással lehet az ember tekintélyére a sportban.

    Számomra az őszinteség a legfontosabb. A hűség szintén” – mondta. „Tudod, nagyon könnyű ebben a közösségben – ez egy kis közösség – gyorsan megváltoztatni azt, ahogyan rád tekintenek, vagy ahogyan tisztelnek.”

    „Személyes véleményem a magam részéről, hogy én hogyan csináltam volna ezt? Nem így.”

    Palou nem érdekli a dolog, és nem zavarja a felhajtás

    Alex Palou egy dolgot világossá tett, miközben péntek délelőtt 30 percig nyilatkozott a médiának: Nem fog nyilatkozni a jelenlegi Chip Ganassi Racing csapata és a McLaren Racing csapata között kialakult kényszerhelyzetről.

    Tudom, hogy a médiát nagyon érdekli, hogy mi történik és ez a hétvége fő témája; mi nem igazán fogjuk ezt kommentálni” – mondta Palou.

    „Nem áll szándékomban bármit is mondani a szerződésemről. Szóval azért vagyunk itt, hogy nyerjünk, egy közös célunk van: a bajnokság megnyerése.”

    Most negyedikek vagyunk, és eddig nagyon jó szezonunk volt. Szóval mindent megteszünk azért, hogy Torontóban nyerjünk, és hogy együtt nyerjük meg ezt a bajnokságot.

    Palou elmondta, hogy nem fogja őt zavarni a média kiemelt érdeklődése.

    Nyilvánvalóan nem ideális a helyzet, főleg a csapatomnak, a körülöttem lévő embereknek, de nekem semmi bajom vele” – jelentette ki Palou.

    Én egy harcos vagyok. Szóval ez nem fog megállítani engem. Ha az emberek azt hiszik, hogy ez hatással lesz rám a pályán vagy ilyesmi, akkor nem tudják, ki vagyok.

    „Szóval minden rendben van. A csapattal is minden rendben van.”

    És hogy Palou szerint hogyan oldódik meg a helyzet jelenlegi és potenciális jövőbeli munkaadója között?

    Őszintén szólva fogalmam sincs” – mondta. „Soha nem voltam még ilyen helyzetben, szóval fogalmam sincs.”

    Tudom, hogy a Chip Ganassi, mindenki, aki körülöttem van, és én magam is, mindannyian profik vagyunk, ugyanazt akarjuk, ami a győzelem.

  • IndyCar Toronto, IMSA és NASCAR – íme a hétvégi élő közvetítések listája

    2019 óta először rendez versenyt az IndyCar Torontóban, a NASCAR-ban pedig kezdődik a hajrá a rájátszásba kerülésért.

    IndyCar

    Az egész autósport világ figyelme a Chip Ganassi Racing csapatára fog szegeződni, Álex Palou hétközi drámája után.

    Az IndyCar címvédője két csapat között őrlődik, sőt még az is felmerült, hogy jelenlegi csapata nem indítja őt a torontói versenyen, végül azonban úgy döntöttek, ott lehet majd a rajtrácson a bajnokság negyedikje.

    A Team Penske óriási önbizalommal várhatja a torontói állomást, hiszen Scott McLaughlin megszerezte saját második, és csapata 6. idei győzelmét.

    A bajnokságban még így is Marcus Ericsson áll az élen, előnye azonban zsugorodik a Penske armadával szemben

    2019-ben rendeztek itt utoljára versenyt, amit akkor Simon Pagenaud nyert meg, igaz még a Penske színeiben.

    IMSA

    15 fős mezőny vág neki az IMSA Lime Rock Park-i versenyének. A csak GTD és GTD Pro osztályokat felvonultató versenyen a GTD versenyzők abban reménykednek, hogy megszorongathatják a gyári alakulatokat.

    NASCAR

    Hajrájához érkezik a NASCAR Cup Series alapszakasza. Mindössze 7 verseny van hátra ahhoz, hogy eldőljön, ki lesz az a 16 versenyző, aki bejut a rájátszásba.

    Hosszú idő óta New Hampshire egy új kihívás elé fogja állítani a mezőnyt, és a Next Gen autót, hiszen bár hasonló helyszínen már mentek, New Hampshire egy olyan különleges pálya, ami okozhat meglepetéseket majd.

    Tavaly Aric Almirola nyert – és biztosította be ezzel bejutását a rájátszásba. Ha ezt most is megteszi, akkor minden bizonnyal ismét elnyeri majd ezt a lehetőséget.

    TELJES PROGRAM (KÖZVETÍTÉSEK)

    Július 15., péntek

    14:00 — USF2000 Edzés (Toronto)
    14:45 — Indy Pro 2000 Edzés (Toronto)
    16:05 — IMSA Michelin Pilot Challange Edzés (Lime Rock Park)
    17:25 — IMSA Sportautó Bajnokság Edzés (Lime Rock Park)
    18:35 — USF2000 IDŐMÉRŐ, 1. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    19:45 — IMSA Michelin Pilot Challange Edzés (Lime Rock Park)
    19:55 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ, 1. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    20:30 — NTT IndyCar 1. Edzés (Toronto) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    21:00 — IMSA Sportautó Bajnokság Edzés (Lime Rock Park)
    22:45 — IMSA Michelin Pilot Challange IDŐMÉRŐ (Lime Rock Park)
    23:05 – NASCAR Xfinity Series Edzés/IDŐMÉRŐ (New Hampshire)
    23:45 — IMSA Sportautó Bajnokság IDŐMÉRŐ (Lime Rock Park)

    Július 16., szombat

    14:00 — USF2000 IDŐMÉRŐ, 2. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    14:35 — Indy Pro 2000 IDŐMÉRŐ, 2. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    15:05 — IMSA Sportautó Bajnokság Bemelegítő Edzés (Lime Rock Park)
    16:00 — IndyCar 2. Edzés (Toronto) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:05 — IMSA Michelin Pilot Challange VERSENY (Lime Rock Park)
    17:35 — NASCAR Cup Series Edzés/IDŐMÉRŐ (New Hampshire)
    20:00 — IndyCar IDŐMÉRŐ (Toronto) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:30 — NASCAR Xfinity Series VERSENY (New Hampshire) (200 kör)
    21:10 — IMSA Sportautó Bajnokság VERSENY (Lime Rock Park) (2 óra 40 perc)

    Július 17., vasárnap

    15:45 — USF2000, 2. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    16:55 — IndyCar Bemelegítő Edzés (Toronto)  (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:40 — Indy Pro 2000, 2. VERSENY (Toronto) (Road to Indy – YouTube)
    21:00 — NASCAR Cup Series VERSENY (New Hampshire) (301 kör) (ARENA4 TV, ARENA4+)
    21:30 — IndyCar VERSENY (Toronto) (85 kör) (ARENA4+)