Kategória: IndyCar

  • Newgarden Grosjeannak: Üdv az IndyCarban, itt így versenyzünk!

    Josef Newgarden semmi kivetnivalót nem talált abban, ahogy három autót előzött egyszerre Nashville-ben, és közben kiütötte Romain Grosjean-t.

    Az aranyszabály – Josef Newgarden meglátása szerint – alkalmazásra került akkor, amikor Romain Grosjean-t előzte Josef Newgarden a vasárnapi nashville-i verseny hajrájában.

    A néhány körrel a vége előtt történt újraindításkor Newgarden sokkal frissebb gumijain egy mély féktávot vett, megelőzött két autót, és egy harmadik mellé is beért – ez volt Grosjean.

    A francia versenyző próbálta elkerülni a balesetet, de nem tudott mit tenni, így a két autó összeért, és a 28-as Andretti Autosport autó a falban kötött ki.

    Szép; szép” – mondta Grosjean a rádión, mielőtt kimászott és dühösen gesztikulált Newgardennek, amikor a következő körben a mezőny elhaladt mellette. Később egy kicsit higgadtabban értékelte a helyzetet.

    Nagyon csalódott vagyok Newgarden mozdulata miatt, ami véget vetett a versenyünknek, de ez van” – magyarázta Grosjean.  „Azt hiszem, a pozitívum az, hogy egész hétvégén nagyon gyors autónk volt.”

    Válaszában Newgarden egy kicsit a „Tedd másokkal azt, amit szeretnél, hogy veled tegyenek” mondást idézte, amikor Grosjean előzéséről kérdezték.

    Grosjean idén néhány alkalommal – a mezőny többi tagja szerint – túl agresszívan versenyzett.

    Nos, teljesen mellette voltam, talán még egy kicsit előtte is” – mondta a Team Penske versenyzője.

    „Ilyen az IndyCar, milliméterek döntenek. Még jó, hogy én előztem őt, mert biztos vagyok benne, hogy ő ugyanígy kilökött volna. Ezen a pályán egy embert nem szeretnél a tükrödben látni, és az ő.”

    Egy olyan versenyen, ahol 26 autóból 13 nem ért célba – többnyire ütközés miatt – Newgarden szerencsésnek érezte magát, hogy a hatodik helyen, ép autóval szakította át a célvonalat.

    Ilyen az utcai pályás versenyzés” – folytatta. „Mindenki nagy agresszív. És ha nem vagy agresszív, akkor téged fognak kiütni. Ezt elég gyorsan meg kell tanulnod. Nem szeretem, de erről szól ez a játék.

  • Brutális baleset az USA-ban, csak a kerítés mentette meg őket!

    Az amerikai salakos versenyzésben a baleset előfordulási aránya elég nagy, de ami a múlt hétvégén történt, olyanra ritkán volt példa.

    A World of Outlaws széria múlt hétvégén Missouri államban versenyzett.

    A World of Outlaws (gyakran rövidítve WoO) egy amerikai motorsport-szervezet. A szervezet két nagy nemzeti túraautó sorozatot irányít. Az egyik a World of Outlaws Sprint Car Series a másik pedig a World of Outlaws Late Model Series.

    Nos előbbiben történt a baleset, amikor Ironman 55 nevű esemény főfutamába kerüléséért versenyzett Carson Short és Slater Helt.

    Short a külső ívről lendületből próbált elmenni Helt mellett, utóbbi azonban nem vette észre a közeledő riválist, rázárta a kaput, és a két autó összeütközött.

    A sprint autók a levegőbe repültek, majd először a gumifalnak végül a kerítésnek pattantak, és a pályán álltak meg.

    Szerencsére mindkét versenyző épségben kiszállt az autójából.

  • Nyolc (!!!) sárga, és egy csipetnyi Dixon mágia Nashville-ben

    Bár a tavalyi 9 sárgazászlós rekordot nem döntötte meg a Nashville-i Nagydíj, így sem maradtunk incidensek nélkül. Dixon megérdemelten nyert.

    Scott Dixon 53. futamgyőzelmével megelőzte Mario Andrettit, és immáron egyedül ő a második az IndyCar futamgyőzteseinek örökranglistáján.

    A 8 sárga zászló miatt értelemszerűen szinte mindenki keveredett olyan taktikai szituációba, ami miatt olykor hátrányba, olykor előnybe kerültek bizonyos versenyzők.

    A verseny kulcspillanata a verseny 25. körében jött el, amikor több bajnokaspiráns futama a süllyesztőben kötött ki.

    A legrosszabbul Pato O’Ward járt, akit Graham Rahal öklelt fel hátulról, amivel kiütötte a mexikói versenyzőnek a váltóját. De Will Power is benne volt ebben az incidensben, ő is kapott egy ütést – pont O’Ward-tól – ami miatt az elektronikája egészen a verseny végéig rakoncátlankodott.

    A bajnoki éllovas Power végül pontokat tudott menteni, és a 11. lett, de eredeti tempója többet érdemelt volna.

    Scott Dixon győzelméhez hozzá kell tenni, hogy ő is kapott egy óriási ütést ebben az incidensben, amit később a csapata szorgos munka árán egy sárga alatt meg tudott javítani.

    Érdemes megemlíteni az Andretti duóját, Colton Hertát és Alexander Rossit. Mindketten balesetbe keveredtek a verseny korai szakaszában, és még körhátrányban is voltak, végül azonban a káoszt kihasználva feljöttek a top 5-be. Rossi a 4., Herta az 5. lett.

    Scott McLaughlin aki a pole-ból indult szinte az összes sárga zászlós periódust megjárta, a 15. helyről kellett a végén előre kapaszkodnia, de a végén így is feljött a második helyre, és csak métereken múlt, hogy megverje Dixont.

    A dobogóra Dixon és McLaughlin mellé még Álex Palou állhatott fel.

    Dixon örülhetett, sokan viszont szomorúan távoznak

    David Malukas és Kyle Kirkwood szinte végig a top 10-ben csatázott, azonban egymást ütötték ki.

    Jimmie Johnson kísértetiesen hasonló balesetet szenvedett el az utolsó körökben mint a tavalyi évben az edzésen, miközben ő is a top 10-es helyekért harcolt.

    Romain Grosjean pedig Josef Newgardennel ütközött. A Team Penske versenyzője az alternatív stratégiája miatt hátulról zárkózott frissebb gumikon, és három autót előzött egyszerre. Grosjean nem látta őt, bezárta a kaput ott, ahol Newgarden már benn volt, és végül a francia a falban végezte.

    A bajnoki esélyesek közül a már említett Pato O’Wardon kívül Marcus Ericsson is technikai problémákkal küzdött egy ütközést követően, és a 14. lett.

    A pontversenyben így Will Power előnye 6 pontra csökkent, és már Scott Dixon a második mögötte. Marcus Ericsson 12 ponttal lemaradva a 3., míg Josef Newgarden 22 egység hátrányban a negyedik.

    Álex Palou az utolsó szalmaszálba kapaszkodva 33 ponttal lemaradva az ötödik.

  • Veszélyben a mai IndyCar és NASCAR verseny is!

    Az IndyCar és a NASCAR szervezői is időjárási nehézségekkel szembesültek, mindkét helyszínen viharos az időjárás.

    A NASCAR Cup Series Michiganben versenyezne, ám a Aaron Studwell, a RaceWeather újságírója szerint egyre kisebb az esély arra, hogy ez megtörténjen.

    A rajtot így is előrehozta a széria magyar idő szerint 21:03-ra, azonban a zivatarlánc egyre jobban közelít a pálya felé.

    Studwell magyar idő szerint 19:30-kor 30% esélyt látott arra, hogy ma megrendezésre kerül a Cup Series versenye.

    Michiganben magyar idő szerint 02:49-kor van napnyugta, és nincs világítás. A 100. kör után lehet majd hivatalos eredményt kihírdetni, ha esik az eső. Valószínűleg 90-120 percbe telne, hogy a NASCAR felszárítsa a pályát.

    A helyzet Nashville-ben, az IndyCar verseny helyszínén sem sokkal jobb. Ott 8 órakor kérték arra a nézőket, hogy villámlás miatt húzódjanak biztonságos helyre.

    Az amerikai törvények szerint ha egy kültéri esemény 30 kilóméteres körzetében villámlást észlelnek, akkor minimum 30 percig be kell szüntetni a rendezvényt.

    A pálya közleménye szerint a következő bejelentésig mindenkinek biztonságos helyen kell maradnia.

  • Itt bajok lesznek! Alig bírták ki a versenyzők a nashville-i időmérőt

    Pato O’Ward azt jósolja, hogy a nashville-i versenyen nagyon szenvedni fognak a pilóták a meleg időjárás, és a forró cockpit miatt.

    O’Ward, aki négy fordulóval a vége előtt továbbra is határozottan versenyben van a bajnoki címért, az ötödik helyre kvalifikálta magát az Arrow McLaren SP-Chevrolet versenyautóval a holnapi futamra, de elmondta, hogy a pálya lassú szakaszait „szörnyűnek” találta a pilótafülke szellőzésének hiánya miatt.

    A mexikói megerősítette, miszerint az AMSP autójában nem lehet hűtőruhát alkalmazni, és ezért nem tudják ezt használni itt Nashville-ben.

    Igen, nincs ilyenünk. Borzalmas az autóban. Elviselhetetlen” – panaszkodott O’Ward.

    Szerintem valószínűleg ez lesz a legrosszabb futam. Nem tudom elmagyarázni, milyen borzalmas az autóban. Minden féktávon le kell törölnöm az izzadtságomat, mert nincs szellőzés az autóban.

    O’Ward elmondta, hogy miért nem használ a csapat hűvös ruhát: „Azt hiszem, először is, nincsenek meg a rendszereink. Másodszor, azt hiszem, csapatként nem foglalkoztunk vele. Talán majd jövőre…

    Nem gondoltam, hogy ilyen rossz lesz. Rosszabb, mint amilyen tavaly volt. Nagyon, nagyon rossz.

    A Team Penske pole-győztes McLaughlin egyetértett azzal, hogy „elég meleg van itt Nashville-ben. A legnagyobb probléma a páratartalom, azt hiszem. Amikor lelassítasz és bejössz a boxba, a hőhatás nagyon gyorsan felgyorsul.

    Ennek ellenére továbbra is ellene van a hűtőruhák használatának.

    A Supercars-os idők óta mindig is az a srác voltam, aki nem visel ilyet, mert szerintem az még rosszabb, ha az elromlik. Csak forró víz áramlik a tested körül.

    De ez egy forró verseny lesz. Ahogy Pato mondta, ez lesz a legforróbb versenyünk. Remélhetőleg az egész szezonban végzett edzések jól felkészítenek minket erre, és minden rendben lesz.

  • McLaughlin a pole-ban, Herta a falban, és csak a végéről rajtolhat

    Scott McLaughlin idei második pole pozícióját szerezte meg Nashville-ben, miután a nagy esélyes Colton Herta a falban kötött ki.

    Scott McLaughlin lesz az IndyCar új utcai pályás királya? Az Új-zélandi versenyző ugyanis St. Petersburg után Nashville-ben is a pole-ba került.

    „Azt kell, hogy mondjam, hogy amikor ez a szponzor van az autón, akkor nagyon gyorsak vagyunk” – mondta viccesen McLaughlin. „Megnyertük St. Pete-et vele, megnyertük Mid-Ohio-t vele, és most pole-ban vagyunk.”

    „Nagyon büszke vagyok a srácok, az autó fantasztikus volt. Ez volt a nagybetűs kör.”

    A Team Penske ifjú titánja az utolsó pillanatban happolta el a pole-t Romain Grosjean orra alól, akinek így meg kellett elégednie a második hellyel.

    A harmadik helyről az utóbbi hetekben szenzációs teljesítményt nyújtó Christian Lundgaard indulhat, aki indianapolisi második helye után arról álmodozik, hogy a dobogón egy fokkal feljebb léphessen.

    A legjobb 6-ba még Álex Palou, Pato O’Ward és Josef Newgarden került be.

    Will Power drámai módon esett ki a legjobb 12-ben, hiszen bár időeredménye alapján bejutott a legjobb 6-ba, azonban mivel egyszer sárga zászlót okozott, ezért elvesztette a legjobb körét, így csak a 8. helyről rajtolhat majd. Helyette O’Ward került be a fast 6-be.

    Megint Palou vitte a Ganassi zászlóját, hiszen a bajnoki második Marcus Ericsson a 18., Scott Dixon a 14., Jimmie Johnson pedig csak a 26. lett.

    Az időmérő nagy vesztese mégis Colton Herta volt, aki már az első szakaszban a gumifalba ütközött, és piros zászlót okozott, így elveszítette a körét, és csak a 23. helyről rajtolhat majd.

    Csapattársa, az Indianapolisban több, mint 3 éves nyeretlenségi szériát megszakító Alexander Rossi sem járt sokkal jobban, hiszen szenvedett és a 17. helyet szerezte meg.

    Végeredmény

  • Castroneves büntetéssel kezdi a Nashville-i Nagydíjat

    A Helio Castroneves hat rajthelyes büntetéssel kezdi meg a vasárnapi Big Machine Music City Nagydíjat Nashville-ben egy motorcsere miatt.

    A négyszeres Indy 500-győztes autóján „nem engedélyezett motorcserét” hajtottak végre a múlt szombati, az Indianapolis Motor Speedway épített pályán rendezett futam óta, így hat helyet fog visszaesni attól a helyezéstől, ahol a holnapi kvalifikáción végez Nashville utcáin.

    Az IndyCar 16.2.3.2 szabálya szerint egy ötödik motorral akkor lehet motorgyártói pontokat szerezni, ha egy teljes szezonban induló versenyző az első négy motorjával teljesítette a teljes szezonban induló motorok kilométerszámát.

    Ellenkező esetben az öt vagy több motor használata azt jelenti, hogy az autó nem szerezhet gyártói pontokat, és nem engedélyezett motorcserének minősül.

    Minden idő előtti motorcsere esetén a büntetés a következő versenyen rajtrácsbüntetés. Az épített és utcai versenyeken a büntetés hat pozíciót jelent, míg az oválokon kilenc pozíciót.

    Colton Herta az Andretti Autosport-Hondával a múlt hónapban az Iowa Speedway kettős versenyének második futamán szenvedte el ezt a kilenc rajthelyes büntetést.

    Castroneves jelenleg a 18. helyen áll a pontversenyben, legjobb eredménye a hetedik hely az Indianapolis 500-on, amelyet 2021-ben nyert meg az MSR számára.

    A legmagasabb rajtpozícióját utcai pályán jegyezte, egy negyedik helyet Detroitban, csapattársa, Simon Pagenaud mellett.

    A nashville-i verseny vasárnap 9-kor lesz látható az ARENA4+-on.

  • Rosenqvist mégsem írt alá szerződéshosszabbítást a McLarennel?

    A Racer értesülései szerint Felix Rosenqvist nincs szerződve 2023-ra a McLarenhez, annak ellenére, hogy korábban ez került bejelentésre.

    A bombasztikus bejelentésekkel teli „uborka” szezon egyik legfigyelemreméltóbb fordulataként több forrás is megerősítette a RACER-nek, hogy az Arrow McLaren SP-s Felix Rosenqvistnek nincs szerződése a McLaren Racinggel 2022 utánra.

    Ez azt a McLaren csapat által kiadott június 23-i sajtóközleményt követi, amelynek címszava így hangzott: „Felix Rosenqvist 2023-ban is a McLaren Racingnél marad”, és amelyben Rosenqvisttől és a McLaren vezérigazgatójától, Zak Browntól származó idézetek úgy mutatják be a 30 éves veteránt, mint aki már nincs a piacon, és visszatérhet az AMSP IndyCar csapathoz vagy a McLaren közelgő FIA Formula E alakulatához.

    Július 12-én – napokkal a torontói IndyCar-futam előtt – röppent fel a hír, hogy a Chip Ganassi Racing versenyzője, Áex Palou a McLaren Racinghez szerződik, és nem sokkal később a RACER megtudta, hogy Rosenqvist valódi elérhetőségéről több csapat is tudomást szerzett a kanadai verseny alatt.

    Az elsődleges üzenet, amelyet állítólag eljuttattak a leendő csapatokhoz, az volt, hogy a futamgyőztes svéd mindannak ellenére, amit hetekkel korábban a McLaren közleményében említettek, a következő hónapokban szerződtethető lehet.

    A RACER múlt héten elérte a McLaren Racing szóvivőjét, aki nem kívánt Rosenqvist szerződésével kapcsolatban nyilatkozni., aki arról érdeklődött, hogy Rosenqvistnek van-e szerződése 2023-ra, de nem kívánt nyilatkozni.

    A legvalószínűsíthetőbb indok erre a fura történetre az, hogy Rosenqvistet tartalék versenyzőnek tartaná meg az AMSP, abban az esetben, ha Palou nem tudna náluk versenyezni jövőre.

  • IMSA, NASCAR és IndyCar is hétvégi ÉLŐ közvetítések terítékén

    Kisebb szünet után visszatér az IMSA mezőnye, a NASCAR Michiganbe, az IndyCar pedig Nashville utcáira fog látogatni.

    IMSA

    Road Americába látogat az IMSA mezőnye, egy olyan pályára, amely mindig is a versenyzők és a rajongók kedvence volt.

    Az IMSA Weather Tech SportsCar Championship összes kategóriája (DPi, LMP2, LMP3, GTD PRO, GTD) ellátogat a 14 kanyaros aszfaltcsíkra, melyen egy 2 óra 40 perces versenyt rendeznek majd.

    A DPi-k utoljára egy hónappal ezelőtt, a Canadian Tire Motorsport Parkban álltak rajthoz, mely versenyt a 01-es Cadillac Racing autó nyerte.

    Az összetettben mégis a 60-as Meyer Shank Racing Acura áll az élen, miután sorozatban öt második helyet szereztek, ez a stabilitás pedig jelenleg a bajnokság élére repítette őket.

    A GTD Pro kategóriában nem annyira szoros a küzdelem, hiszen a Matt Campbell és Mathieu Jaminet által terelgetett gyári Porsche csapat utcahosszal vezet a Corvette Racing előtt.

    LMP2-ben Juan Pablo Montoya (és csapattársa, Henrick Hedman) bajnoki küzdelmére érdemes figyelni. A Dragonspeed duója jelenleg a második helyen áll a kategória pontversenyében.

    NASCAR

    Már csak négy verseny van hátra a NASCAR Cup Series alapszakaszából, amikor a mezőny a Ford „hazai” pályájára, Michiganbe érkezik.

    A tavalyi versenyt az az ember nyerte, akinek a leginkább szüksége lenne erre a győzelemre, ő pedig nem más, mint Ryan Blaney.  A Penske versenyzője Indianapolisban sokáig harcban volt a győzelemért, a verseny végi káoszban azonban eltüntették és csak 26. lett.

    Érdemes még megemlíteni Kevin Harvickot, aki a legutóbbi négy versenyből hármat megnyert itt Michiganben, és talán még nagyobb szüksége van a győzelemre, mint márkatársának.

    IndyCar

    Új seriff van a vidéken, az ő neve pedig Will Power. Az ausztrál versenyző átvette a vezetést a bajnoki pontversenyben.

    Az első 6 versenyzőt mindössze 50 pont választja el a bajnokságban, így az utolsó néhány fordulóban fantasztikus csata várható a bajnoki címért.

    Tavaly Nashville-ben a jelenlegi bajnoki második, Marcus Ericsson nyert egy kaotikus verseny után, ahol az utolsó körökig hajszolta őt a sokkal gyorsabb Colton Herta, végül azonban a fiatal versenyző a falban kötött ki.

    TELJES PROGRAM (KÖZVETÍTÉSEK)

    Augusztus 05., péntek

    15:00 — PORSCHE CARRERA CUP – 2. Edzés (Road America)
    15:45 — LAMBORGHINI TROFEO – 2. Edzés (Road America)
    16:45 — MICHELIN PILOT CHALLENGE – 2. Edzés (Road America)
    17:15 — Trans Am Edzés (Nashville)
    18:05 — IMSA WeatherTech Championship – 1. Edzés (Road America)
    18:55 — GT America Edzés (Nashville)
    20:15 — Trans Am Edzés (Nashville)
    20:35 — PORSCHE CARRERA CUP – IDŐMÉRŐ (Road America)
    21:00 — Indy Lights Edzés (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    21:20 — LAMBORGHINI TROFEO – 1. IDŐMÉRŐ (Road America)
    21:40 — LAMBORGHINI TROFEO – 2. IDŐMÉRŐ (Road America)
    22:15 — IndyCar Edzés (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    22:15 — IMSA WeatherTech Championship – 2. Edzés (Road America)
    23:45 — Stadium Super Trucks IDŐMÉRŐ (Nashville)

    Augusztus 06., szombat

    01:15 — GT America Edzés (Nashville)
    15:00 — MICHELIN PILOT CHALLENGE – IDŐMÉRŐ (Road America)
    15:05 — NASCAR Xfinity Series practice (Michigan)
    15:35 — NASCAR Xfinity Series qualifying (Michigan)
    15:50 — PORSCHE CARRERA CUP – 1. VERSENY (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    16:30 — Trans Am IDŐMÉRŐ (Nashville)
    17:15 — Indy Lights Edzés (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:50 — LAMBORGHINI TROFEO – 1. VERSENY (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    18:00 — IMSA WeatherTech Championship – IDŐMÉRŐ (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    18:15 — IndyCar Edzés (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    18:35 — NASCAR Cup Edzés (Michigan)
    19:15 — Trans Am VERSENY (Nashville) (TheTransAmSeries – YOUTUBE)
    19:20 — NASCAR Cup IDŐMÉRŐ (Michigan)
    20:15 — IMSA MICHELIN PILOT CHALLENGE – VERSENY (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    20:55 — GT America IDŐMÉRŐ (Nashville)
    21:30 — NASCAR Xfinity VERSENY (125 kör) (Michigan)
    21:40 — Indy Lights IDŐMÉRŐ (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    22:30 — IndyCar IDŐMÉRŐ (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES, ARENA4+)

    Augusztus 07., vasárnap

    01:15 — Stadium Super Trucks, 1. verseny (Nashville) (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)
    02:00 — GT America, 1. verseny (Nashville) (GT WORLD – YOUTUBE)
    15:20 — PORSCHE CARRERA CUP – 2. VERSENY (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    16:15 — IndyCar Edzés warmup (Nashville) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    17:40 — IMSA WeatherTech SportsCar Championship – VERSENY (2 óra 40 perc) (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    17:55 — GT America, VERSENY 2 (Nashville) (GT WORLD – YOUTUBE)
    19:10 — Indy Lights VERSENY (35 kör) (IndyCar LIVE! – INGYENES)
    20:15 — LAMBORGHINI TROFEO – 2. VERSENY (Road America) (IMSA TV – INGYENES)
    21:00 — NASCAR Cup VERSENY (200 kör) (Michigan) (ARENA4 TV, ARENA4+)
    21:30 — IndyCar VERSENY (80 kör) (Nashville) (ARENA4+)
    00:05 — Stadium Super Trucks, VERSENY 2 (Nashville) (STADIUM SUPER TRUCKS – YouTube)

  • Rinus VeeKay marad a helyén, ő nem igazol a McLarenhez

    Az IndyCar legmagasabban jegyzett szabadügynöke marad jelenlegi csapatánál, mivel Rinus VeeKay szerződést hosszabbított az ECR-nál.

    A 21 éves holland tehetség Ed Carpenter és Conor Daly csapattársaként marad a 21-es számú ECR Chevyben – az egyetlen autóban és abban a csapatban, amelyben az IndyCarhoz való 2020-as csatlakozása óta versenyez.

    Az utóbbi idők szerződéses tapasztalataiból kiindulva kétfaktoros autentikációt kapott a bejelentés, hiszen a közlemény után Rinus VeeKay saját twitteren erősített meg, hogy valóban szerződést hosszabbított.

    Nagyon izgatott vagyok, hogy az Ed Carpenter Racinggel kezdhetem meg az NTT IndyCar Series-ben töltött negyedik évemet” – mondta VeeKay.

    Ed Carpenter lehetőséget adott nekem, hogy a csapatnál versenyezhessek, amikor az Indy Lightsból jöttem, és azóta is hagyta, hogy megmutassam a tehetségemet egy IndyCarban.

    Az ECR-nél nagyszerű a folyamatosság – alig volt változás az itt töltött időm alatt, és nagyon jó, hogy mindig ugyanaz a csapat vesz körül. Minden szezonban egyre jobbak vagyunk, és Todd Ault és a BitNile támogatásával valóban előreléphetünk 2023 felé haladva.

    Bár VeeKayről köztudott, hogy több csapat érdeklődését is felkeltette – többek között a McLarenét is – amikor belépett szerződése utolsó évébe, a lehetőségek széles skálája kezdett szűkülni, mivel néhány magasabban rangsorolt csapat más irányba indult, hogy betöltse a megüresedett helyét.

    VeeKay 2021-ben IndyCar-futamgyőztes lett az indianapolisi épített pályán, és két pole pozíciót illetve négy dobogós helyezést tett hozzá az egyre növekvő eredménylistájához.

    VeeKay jelenleg 282 ponttal a 11. helyen áll a bajnoki pontversenyben, de a hátralévő négy futamon egy erős szerepléssel könnyen beugorhat a top 10-be.