Kategória: Formula E

  • Mozgások a Formula E első világbajnoki szezonja előtt, Sims is vált

    Mozgások a Formula E első világbajnoki szezonja előtt, Sims is vált

    Elhagyja a BMW Andretti csapatát Alexander Sims, hogy a Mahindra tagja legyen a Formula E 2020/21-es szezonjában, miközben d’Ambrosio távozik az alakulattól.

    Sims két év után távozik eddigi csapatától, miután egy győzelmet és egy további dobogós helyezést szerzett. Idén már azonban nem tudta tartani a lépést fiatal csapattársával, Maximilian Güntherrel.

    Még nem tudni, ki pótolja őt majd a BMW-nél – valószínűleg a márka egyik DTM pilótája -, de Günther már marad egy újabb évre, ezt nemrég jelentette be a csapat.

    Sims csapattársa valószínűleg Alex Lynn lesz majd, aki a Porschéhoz távozó Pascal Wehrlein helyére ugrott be Berlinben. A brit kétszer szerepelt a Superpole-ban, és egy ötödik lett a legjobbja a hat verseny alatt. Ez lenne az első teljes éve a 2017/18-as szezon óta, akkor a Virgin pilótája volt.

    „Örömmel csatlakozom a Mahindra Racinghez, és folytatom Formula E-beli pályafutásomat.” – nyilatkozta Sims, aki a BMW GT programját is erősítette eddig. – „Ez egy érdekes lehetőség, jó csomagja van a csapatnak, és jó pozíciókért küzdhetünk majd.”

    „A fenntarthatóságot és az elektromos közlekedést népszerűsíteni személyesen nekem nagyon fontos. A Formula E pedig ehhez nagyon erős, innovatív és haladó szellemű felületet kínál.”

    A bejelentés ülés nélkül hagyja Jérome d’Ambrosiót, aki két évet húzott le a müncheni márkánál, előtte pedig négy évet volt a Dragonnál. Ő szerezte a Mahindra eddigi utolsó futamgyőzelmét, még tavaly Marrákesben.

    „Nagyon izgatott vagyok Alexander miatt.” – kezdte Dilbagh Gill, a Mahindra csapatfőnöke. – „Már bemutatta tehetségét, ráadásul megtestesíti a személyes elveivel, a mi értékrendünket is. Intelligens, jó srác és igazi csapatjátékos, már várom, mit alkot majd a hetedik szezonban.”

    „Ugyanakkor muszáj megemlítenem Jérome-ot is, aki két év után hagy itt minket. Sok jó emlékünk van közösen, és a legjobbakat kívánom neki. Igazi klasszis, már várom, mit lép következőnek.”

  • Meg is van Wehrlein új csapata a Formula E-ben!

    Meg is van Wehrlein új csapata a Formula E-ben!

    A Porsche versenyzője lesz az egykor még Forma-1-ben szereplő Pascal Wehrlein. A német fiatal Neel Jani helyét fogja átvenni és André Lotterer csapattársa lesz a német márkánál.

    Wehrlein még a Mahindrával mutatkozott be az elektromos szériában, ahol egy pole pozíciót és egy dobogós helyezést tudott szerezni az újonc szezonjában, ami végül az egyéni bajnok tizenkettedik helyére volt elég.

    A német az idei szezonra is az indiai csapatnál versenyzett, azonban már a berlini szuperszezonzáró előtt távozott Dilbagh Gil csapatától azonnali hatállyal.

    Már ekkor tudni lehetett, hogy Wehrlin nagy valószínűséggel a Porschéhoz fog szerződni a hetedik szezonra. A szerződést pedig a mai nap folyamán jelentették be, közvetlen a Formula E idei kiírásának végeztét követően.

    A Sauber egykori pilótája annak a Lotterernek lesz a csapattársa, aki a DS Techeetahtól szerződött át a stuttgarti márkához, akiknek az idei volt az első évük a Formula E-ben.

    „Ez egy remek lehetőség a számomra, hogy én képviselhetem majd a Porschét az ABB Formula E 2020/2021-es szezonjában,” – mondta Wehrlein a bejelentését követően.

    „Mindig is figyelemmel követtem a márka egyedi történelmét a motorsportban. Teljes mértékben elismerem és tisztelem a Porsche legendás sikertörténetét. Most pedig az, hogy együtt dolgozhatok a TAG Heuer Porsche csapatával, egy fantasztikus lehetőség a számomra.

    „Szeretném mindenkinek megköszönni a Porschénál, hogy engem bíztak meg a feladattal és alig várom már, hogy beleülhessek az autóba és elkezdhessük a közös munkát.”

    A stuttgarti márka újonc csapatként a nyolcadik helyen végzett a konstruktőri bajnokságban. A csapat kiugró eredményeit Lotterer érte el, aki két második helyezést és egy pole pozíciót is szerzett a 99X Electric volánja mögött. Lotterer így végül a nyolcadik helyen végzett az egyéni pontversenyben, holtversenyben Mitch Evansszel.

    Amíg a német szárnyalt, addig a csapattárs Jani szenvedett és csak az utolsóelőtti versenyen tudott pontot szerezni egy hatodik hellyel. Ugyan Janinak – aki a Porschéval nyerte meg a LeMans-i 24 órás versenyt 2016-ban – távoznia kell, a svájci versenyző továbbra is a gyári Porsche versenyzője marad.

  • Percekkel az utolsó futam után: Felipe Massa távozik a Venturitól

    Percekkel az utolsó futam után: Felipe Massa távozik a Venturitól

    A Venturi csapat bejelentette, hogy Felipe Massa elhagyja a csapatot. A bejelentést 10 perccel a 2019-20-as szezon utolsó futamának leintése után tették.

    A brazil versenyző Forma-1-es karrierje után két szezont töltött a Formula E-ben, de ez idő alatt csak egyszer tudott dobogóra állni, és a most véget ért szezonban mindössze három pontot szerzett. Csapattársa, Edoardo Mortara ennél 38-cal szerzett többet.

    „Elhagyni egy csapatot sosem könnyű döntés” – mondta Massa. „Voltak jó élményeink együtt és ez lehetőséget adott nekem arra, hogy tanuljak valami teljesen mást ahhoz képest, amihez hozzá voltam szokva, szóval mindenekelőtt szeretném megköszönni Gildónak (Gildo Pastor, a Venturi elnöke), és Susie-nak (Susie Wolff, a Venturi csapatfőnöke) a belém vetett bizalmat.”

    „Megtisztelő volt, hogy része lehettem az egyetlen Hercegség-beli (monacói) csapatnak és hogy képviselhettem őket a dobogón a Monaco E-Prix-n, kiemelkedő volt számomra.”

    „Az elmúlt két évnek komoly tanulási görbéje volt mindannyiunk számára és sajnos, különféle okokból, nem értük el azt, amiben reménykedtünk.”

    „Ennek ellenére jól éreztem magam és csakis a legjobbakat kívánom a csapatnak a jövőben.”

    „Alig várom, hogy amint itt lesz az ideje, bejelentsem a jövőmre vonatkozó terveimet” – tette hozzá Massa.

    „Felipe sokat adott a csapatnak” – mondta Susie Wolff. „Olyasvalaki, aki ilyen profillal, kaliberrel és tapasztalattal bír, nagy segítség a csapatnak az előrelépésben.”

    „Rendkívüli módon tisztelem Felipét. Öröm volt újra vele dolgozni és a legjobbakat kívánom neki.”

  • Kettős Mercedes sikerrel ért véget a Formula E hatodik szezonja

    Kettős Mercedes sikerrel ért véget a Formula E hatodik szezonja

    A Mercedes versenyzője Stoffel Vandoorne nyerte meg a Formula E szezonjának utolsó versenyét Berlinben. A belga pilóta az elektromos szériában aratott első győzelmével pedig megszerezte az egyéni bajnokság második helyét a bajnok António Félix da Costa mögött.

    Vandoorne kétszer veszítette el az első helyet a verseny során, amikor felvette az Attack Modejait. Azonban végül sikerült visszaszereznie a vezető helyét és megszerezni a győzelmet 1.3 másodperccel a csapattárs, Nyck de Vries előtt, ezzel bebiztosítva a sorozatban újonc Mercedes kettős győzelmét.

    A harmadik helyről rajtoló René Rast azonnal megtámadta Sebastien Buemit az első kanyarban és a kettejük csatája lehetővé tette Vandoorne számára, hogy már az első körben ellépjen a mezőnytől 1.6 másodpercre.

    A Mercedes belgája már a hetedik körben ellőtte az első 35 kilowattos gyorsítóját és közvetlen de Vries elé ért vissza, aki már az első körben átugrotta a harmadik helyen haladó Rastot.

    Vandoorne nem teketóriázott és már a következő körben visszavette a vezetést Buemitől, aki az Attack Mode felvétele után a harmadik helyre esett vissza. A Formula E második évének bajnoka az egyes kanyarban vette vissza a helyét de Vriestől a következő körben, azonban addigra Vandoorne már több mint egy másodpercre volt tőle.

    Vandoorne a második Attack Mode után is visszaesett Buemi mögé. Azonban az Oliver Rowland autójáról lerepülő szárnydarab miatt akár füstbe is mehetett volna a Mercedes stratégiája, ugyanis, ha be kellett volna hívni a biztonsági autót, akkor Vandoorne elveszítette volna a második Attack Modeját és azzal együtt az első helyet. Ez végül nem történt meg és Vandoorne ezt követően zavartalanul szelhette át a célvonalat elsőként.

    A belga holland csapattársa a verseny végén vette el a második helyet Buemitől, aki kis híján eltaktikázta magát energia ügyileg. A svájci mögött Rast lett a negyedik, aki számára eseménytelen volt a szezonzáró verseny.

    Ezt követően jöttek a nagy felzárkózók Sam Bird, Lucas di Grassi és Jean-Éric Vergne. Mindhárman a mezőny végéről zárkóztak fel, miután az időmérő edzésen mindhárman a mezőny végére kvalifikáltak.

    További pontszerzők: Alex Lynn, a szintén mezőny végéről érkező da Costa és Edoardo Mortara.

    A Mercedesnek ez volt az első győzelme az elektromos szériában, amivel végül sikerült megszerezniük a konstruktőri bajnokság harmadik helyét a DS Techeetah és a Nissan e.dams mögött.

  • Rowland domináns rajt-cél győzelmet aratott a Nissannak

    Rowland domináns rajt-cél győzelmet aratott a Nissannak

    Oliver Rowland tökéletesen kontrollálta az ötödik berlini versenyt és végül megszerezte pályafutása első és a Nissan idei első győzelmét a Formula E-ben Robin Frijns és René Rast előtt, akik az utolsó körben vette el a harmadik helyet André Lotterertől.

    A Nissan britjének végig 1 százalékkal több energiája volt, mint a mögötte autózó Frijnsnek. Rowland végig az élen autózott és nyerte meg a 36 körös versenyt úgy, hogy senki nem veszélyeztette a vezető helyét.

    Az Envision Virgin Racing holland versenyzője a rajtnál ugyan benézett Rowland Nissanja mellé az egyes kanyarban, azonban végül kénytelen volt besorolni a második helyre. Eközben az elektromos széria frissen koronázott bajnoka António Félix da Costa a huszonegyedik helyről egyből feljött a tizenhatodikra a katasztrofális időmérőjét követően, ahol nem tudott mért kört autózni.

    Frijns mindig Rowland előtt használta el az Attack Modejait, ami miatt a brit soha nem esett vissza a második helyre és mivel Jean-Éric Vergne nem szerzett pontot, így a Nissan britje a győzelmével előrelépett a második helyre az egyéni pontversenyben.

    A Daniel Abt helyére érkező Rast pedig az utolsó kanyarokban vette el az energia szintjével küszködő Lotterert, aki megpróbálta megvédeni a harmadik helyét, de nem járt sikerrel. Ugyan Rast első szárnyának bal oldala le is tört a kettejük csörtéje miatt, végül mégis képes volt behozni az autóját a harmadik helyre, ezzel újoncként megszerezve első dobogóját a sorozatban.

    A négy bajnok ahogy jött vissza a mezőny végéről, egymásra találtak. Így volt vele Lucas di Grassi és da Costa, akiknek a csatája odáig fajult, hogy az Audi brazilja megforgott az egyes kanyarban. Di Grassi 235 kilowatt energiát használva közeledett a bajnok portugálra, azonban összeértek és a brazil húzta a rövidebbet és megpördült.

    A szintén beugró Alex Lynn lett az ötödik, miután sikerült megelőznie az eddig gyengén szereplő Neel Janit, akinek nagyon jól jött ez a mostani hatodik hely. A svájci versenyző ezzel a hatodik hellyel szerezte meg első pontjait a Formula E-ben.

    További pontszerzők: Mitch Evans, Edoardo Mortara, Stoffel Vandoorne és Sebastien Buemi

    A DS Techeetah versenyzői ezúttal pont nélkül maradtak, ugyanis Vergne verseny közben kapott egy áthajtásos büntetést, miután túlhűtötte akkumulátorát, da Costa pedig visszaesett a mezőny végére az utolsó körben.

    A Formula E hatodik szériájának utolsó versenyét a holnapi nap folyamán rendezik majd meg és a futamot 19:00-tól közvetíti az Eurosport.

  • Da Costa a Formula E hatodik szezonjának bajnoka!

    Da Costa a Formula E hatodik szezonjának bajnoka!

    António Félix da Costa már két versennyel  a bajnokság vége előtt bebiztosította bajnoki címét a Formula E-ben. A portugál versenyző második helyével immáron behozhatatlan előnyre tett szert riválisaival szemben.

    A DS Techeehah emellett a konstruktőri győzelmet is bebiztosította, miután a mai versenyen kettős győzelemmel értek célba.

    Vergne indulhatott a pole-ból, és a verseny elején védekezett is da Costa ellen, azonban a csapat egy taktikus Attack Mode aktiválással megcserélte a pozíciókat a bajnokság bebiztosítása érdekében. A kétszeres bajnok francia így spórolhatott az energiával az egyébként nedves körülmények között megrendezett verseny első felében.

    A futam végén – amikor már biztos volt a bajnoki cím – az újdonsült bajnok visszaengedte csapattársát az élre, miután egyik Nissan sem tudott támadást indítani ellenük. Buemi harmadik lett, míg Rowland az utolsó körben vesztett egy pozíciót Nyck de Vriesszel szemben, és jött be ötödikként.

    Lynn harmadiknak jött fel hetedik rajthelyéről, de a Mahindra technikai problémája miatt végül visszacsúszott a kilencedik helyre.

    A verseny egyszer safety car is megszakította, amikor a szombati győztes, Maximilian Günther ütközött össze Oliver Turvey-vel. A német versenyzőt találták bűnösnek, és bár kiesett, három rajthelyes büntetéssel sújtották a következő – szerdai – versenyre.

    A versennyel da Costa első, a Techeetah második, a csapat pilótái pedig sorozatban harmadik bajnoki címét szerezték meg.

  • Günther egy őrült csata végén szerezte meg a győzelmet Berlinben

    Günther egy őrült csata végén szerezte meg a győzelmet Berlinben

    A BMW-s Maximillian Günther nyerte a Formula E szuper szezonzárójának harmadik versenyét Berlinben. A német fiatalnak sikerült megelőznie a regnáló bajnok Jean-Éric Vergnet és a verseny végén kivédekeznie Robin Frijns támadását az első helyért.

    Jerome d’Ambrosi fantasztikusan kapta el a rajtot és azonnal meg is előzte Günthert az egyes kanyarban. A kettejük csatája miatt Vergne azonnal el is lépett tőlük két másodpercre. Günther azonban nem teketóriázott és már a második körben visszavette a második helyét és nyomban a DS Techeetah franciája után eredt.

    Egészen sokáig megúszta a mezőny baleset nélkül, azonban a tizenegyedik körben egy hatalmas tömegbalesetnek lehettünk szemtanúi. Alexander Sims Sergio Sette Camarat próbálta meg kifékezni a kilences kanyar sikánjában, azonban a brazil elfékezte magát és megforgatta James Caladot. Camara autója megsérült, ami miatt félre is állt, de egy nagyon rossz helyre, ugyanis Neel Jani telibe találta őt a Porschéjával. Az eset miatt természetesen be kellett hívni a biztonsági autót.

    Az újraindítást követően Vergne az első Attack Mode segítségével elkezdte kiépíteni az előnyét Güntherrel szemben. A BMW németje azonban ledolgozta a hátrányát és folyamatosan nyomás alá helyezte a kétszeres bajnokot, aki így több energiát fogyasztott a kelletténél.

    Günthernek végig több energiája volt Vergnenél és megannyi kísérlet után a hetes kanyarban meg is előzte őt a harmincadik körben. A kettejük csatája miatt Frijns is felzárkózott rájuk és Vergnet azonnal maga mögé utasította, hogy többlet energiájával megpróbálja Günthert is megelőzni és megnyerni a versenyt.

    Azonban az idő elfogyott és Günthernek pont sikerült begurulnia az Envision Virgin Racing hollandja előtt a célba, miután elfogyott az energiája. Mögöttük a két DS Techeetah ért célba Vergne-António Félix da Costa sorrendben.

    A kínai istálló versenyzői majdnem addig szórakoztak egymással, hogy a szintén nagyszerű versenyt teljesítő André Lotterer mindkettőjüket megelőzze. Azonban a Porsche németjének végül be kellett érnie az ötödik hellyel.

    További pontszerzők: Oliver Rowland, d’Ambrosio, Lucas di Grassi, Mitch Evans és Alexander Sims

  • Da Costa ismét nyerni tudott, egyre közelebb a bajnoki címhez

    Da Costa ismét nyerni tudott, egyre közelebb a bajnoki címhez

    António Félix da Costa komolyabb kihívás nélkül aratott egy újabb-rajt cél győzelmet a Formula E szuper szezonzárójának második versenyén Berlinben. Az immáron toronymagasan vezető bajnoki éllovas mellett Sébastien Buemi és Lucas di Grassi ünnepelhetett a pódiumon.

    A DS Techeetah versenyzője – aki tegnap is domináns győzelmet szerzett – a verseny későbbi szakaszában használta el az Attack Mode-jait, ami lehetővé tette számára, hogy tökéletesen kontrollálja az előnyét Buemivel szemben és komolyabb izgalmak nélkül szerezze meg zsinórban harmadik versenyét.

    Nyck de Vries a jó rajtjának köszönhetően azonnal meg is előzte Aley Lynnt a harmadik helyért, ami miatt a Nissan e.dams svájci versenyzőjének is néznie kellett a tükrét, nehogy ő is a holland áldozatául essen.

    Ez lehetővé tette da Costa számára, hogy azonnal meglógjon az üldözői elől. Azonban nagyon nem sikerült ellépnie, ugyanis a különbség itt állandósult, de legalább da Costának egy százalékkel több energiája volt a mögötte autózókhoz képest.

    A kilencedik körben Buemi 235 kilowattra kapcsolt, azonban nem számított a teljes pályás sárga zászlóra, amit Max Günther leszakadó szárnya miatt kellett érvénybe léptetni. Két körrel később Sam Bird is elhagyta az egyik szárnyelemét, amiért Buemi második Attack Mode-ja teljes mértékben kárba veszett.

    A harmadik és egyben utolsó ilyen fázist de Vries egyes kanyarban leparkolt Mercedes okozta. A holland pilóta hiába haladt előkelő helye, a technikai megadta magát alatta, ami miatt ismét pont nélkül maradt.

    A zöld zászlónál a DS Techeetah portugálja is 235 kilowattra kapcsolt és senki nem tudott az útjába állni, mivel volt még egy Attack Mode-ja és még a FanBoost is ott volt a kezében. A portugál végül három másodperces előnnyel látta meg a kockás zászlót és szerezte meg harmadik győzelmét az idei szezonban.

    Buemi lett a második, di Grassi pedig a harmadik, nem sokkal megelőzve a negyedik helyen célba érő Robin Frijnst.

    Ha itt is lenne nap versenyzője cím, akkor Stoffel Vandoorne a mai teljesítménye alapján nagy eséllyel pályázna rá. A Mercedes belga pilótája ugyanis a tizenharmadik helyről zárkózott fel egészen az ötödikig számos szép előzést bemutatva, beleértve egy kettős előzést is a hatos kanyarban.

    További pontszerzők: Sam Bird, Oliver Rowland, Edoardo Mortara, André Lotterrer és Jean-Éric Vergne.

    Da Costán és Vandoorneon – aki a leggyorsabb körért járó egy pontot is megszerezte – bajnoki aspiránsok csúnyán leszerepeltek ezen a versenyen is. A második helyezett Mitch Evans megint nem tudott pontot szerezni, miután csak a tizenkettedik helyen ért célba. Az összetett harmadik helyén álló Alexander Sims pedig eleve egy húsz rajthelyes büntetéssel vágott neki a versenynek akkumulátor csere miatt. A BMW britje nem is tudott az első tízben végezni. Günther pedig 11 körrel a verseny vége előtt kiesett, így da Costának immáron 67 pont az előnye a legközelebbi riválisához képest.

    Folytatás szombaton és vasárnap, azonban immáron nem a fordított, hanem a normális vonalvezetésen fognak versenyezni a pilóták.

    A verseny végeredménye:

    Pozíció Versenyző Csapat Autó Különbség
    1 Antonio Felix da Costa DS Techeetah DS 46 perc 19.412 sec
    2 Sébastien Buemi e.dams Nissan 3.090s
    3 Lucas di Grassi Audi Audi 8.296s
    4 Robin Frijns Virgin Audi 9.239s
    5 Stoffel Vandoorne Mercedes Mercedes 9.695s
    6 Sam Bird Virgin Audi 10.081s
    7 Oliver Rowland e.dams Nissan 13.897s
    8 Edoardo Mortara Venturi Mercedes 16.367s
    9 Andre Lotterer Porsche Porsche 16.893s
    10 Jean-Eric Vergne DS Techeetah DS 20.919s
    11 Alex Lynn Mahindra Mahindra 21.288s
    12 Mitch Evans Jaguar Jaguar 22.157s
    13 Rene Rast Audi Audi 22.631s
    14 Nico Muller Dragon Penske 23.579s
    15 Jerome d’Ambrosio Mahindra Mahindra 23.987s
    16 Neel Jani Porsche Porsche 26.381s
    17 Daniel Abt NIO NIO 35.424s
    18 Sergio Sette Camara Dragon Penske 35.727s
    19 Oliver Turvey NIO NIO 36.356s
    20 Alexander Sims BMW BMW 42.395s
    21 James Calado Jaguar Jaguar 52.828s
    Felipe Massa Venturi Mercedes Nem ért célba
    Maximilian Günther BMW BMW Kiesett
    Nyck de Vries Mercedes Mercedes Kiesett
  • A Formula E elnöke és alapítója, Agag is koronavírusos lett!

    A Formula E elnöke és alapítója, Agag is koronavírusos lett!

    A Formula E társalapítója és elnöke, Alejandro Agag már a második ismert név a bajnokságból, aki kénytelen kihagyni a berlini versenyeket, miután pozitív lett a COVID-19 tesztje. A széria hétfőn bejelentette, hogy 1421 embert teszteltek a tempelhofi repülőtéren, ám kettő pozitívnak bizonyult. Kedden egy sajtótájékoztatóm az már kiderült, hogy a Mahindra Racing csapatfőnök az egyik érintett, Dilbagh Gill. Szerda este Agag is megerősítette, hogy megfertőződött a koronavírussal.

    Az Instagramján megosztott egy képet a Berlin E-Prix győztes Antonio Felix da Costáról, majd ennyit írt hozzá:

    „Gratulálok a remek berlini győzelemhez az első futamon. Sajnos először kell kihagynom egy Formula E versenyt, és a szobámban kell néznem azt Berlinben. Pozitív lett a COVID tesztem az érkezéskor, így követem az egyébként kiváló protokollt, amelyet mindannyiunk biztonsága miatt hoztunk meg. Mindenki hiányzik a paddockból!”

    A német fővárosban a hat versenyen résztvevő teljes személyzetnek negatív teszttel kell rendelkeznie, mielőtt egyáltalán beléphet a területre, és 5-7 naponta újra tesztelnek mindenkit. Továbbá egy kötelező 36 órás karanténidőt és le kell tölteniük a szállodaszobáikban.

    Gill arról számolt be, hogy most egy 10-14 napos elszigeteltség vár rá, attól függően, hogy a második vizsgálat eredménye mit mutat majd. Amennyiben Agagra is ez vár, akkor a 2019/20-as Formula E szezon hátralévő öt futamát is kénytelen lesz kihagyni.

  • A koronavírus bemutatja: Da Costa saját magának adta át a trófeát – VIDEÓ

    A koronavírus bemutatja: Da Costa saját magának adta át a trófeát – VIDEÓ

    Antonió Félix da Costa lazára vette a figurát a Formula E első berlini versenyének időmérője után.

    A portugálnak a COVID-19 miatt előírt szabályok miatt senki nem adta át a pole pozícióért járó trófeát, ezért úgy döntött, hogy saját magának adja át azt. A tényt – miszerint neki kell elvennie az állványzatról a serleget – a Formula E egyik riportere, Nicki Shields közölte da Costával, aki elég viccesre véve a figurát saját magának adta át a kupát.

    Csúcskategóriás színészi alakítás a portugáltól, akit még egy nevesebb színész is megirigyelhetne az alábbi mutatványért:

     

    https://www.instagram.com/p/CDg8xAwHTVH/