Kategória: Formula 1

  • A Motorsport Csatorna fotója és fotósa az év fotósai között

    A közelmúltban jelent meg az idei díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016 címmel.

    A Motorsport Csatorna örömmel fedezte fel, hogy 95 alkotó fotóit tartalmazó, igényes reprezentatív kiadványban helyet kapott fotósunk,  Tóth Zsombor: Világbajnok című, Abu Dhabiban készült fotója is, amelyen Nico Rosberg a barátaival a 2016-os Formula 1-es világbajnoksági győzelmét ünnepli, a futam végét követő pillanatokban.

    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége Magyar Sajtófotó Pályázatára 234 fotós, csaknem 2500 darab sikeres pályázata érkezett, több mint 6500 fotóval. A nyílt pályázatra beérkező pályaműveket évről évre tekintélyes magyar és külföldi szakemberekből álló zsűri bírálta el. A pályázók anonimitását elektronikus lebonyolítási módszer biztosította.

    A sportkategóriában nevezett fotó és fotós elismerése a Motorsport Csatorna rangját egyaránt jelzi, annak szakmai visszaigazolását, hogy a gyorsaság, a hitelesség mellett az élményszerűséget is fontosnak tartjuk, azt, hogy az eseményekhez minél közelebb vigyük olvasóinkat. Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016  presztízse azt is jelenti, hogy Tóth Zsombornak és  Motorsport Csatornának a szakma elismerése szerint is ez sikerült.

    Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016
    Bánkuti András (szerk.)
    Viva Média Holding, 2017
    256 oldal
    Kötés: KARTONÁLT, CÉRNAFŰZÖTT
    ISBN: 2050000055324
    2016. évi díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye.

    A közelmúltban jelent meg az idei díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016 címmel.
    A Motorsport Csatorna örömmel fedezte fel, hogy 95 alkotó fotóit tartalmazó, igényes reprezentatív kiadványban helyet kapott fotósunk,  Tóth Zsombor: Világbajnok című, Abu Dhabiban készült fotója is, amelyen Nico Rosberg a barátaival a 2016-os Formula 1-es világbajnoksági győzelmét ünnepli, a futam végét követő pillanatokban.
    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége Magyar Sajtófotó Pályázatára 234 fotós, csaknem 2500 darab sikeres pályázata érkezett, több mint 6500 fotóval. A nyílt pályázatra beérkező pályaműveket évről évre tekintélyes magyar és külföldi szakemberekből álló zsűri bírálta el. A pályázók anonimitását elektronikus lebonyolítási módszer biztosította.
    A sportkategóriában nevezett fotó és fotós elismerése a Motorsport Csatorna rangját egyaránt jelzi, annak szakmai visszaigazolását, hogy a gyorsaság, a hitelesség mellett az élményszerűséget is fontosnak tartjuk, azt, hogy az eseményekhez minél közelebb vigyük olvasóinkat. Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016  presztízse azt is jelenti, hogy Tóth Zsombornak és  Motorsport Csatornának a szakma elismerése szerint is ez sikerült.
    Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016
    Bánkuti András (szerk.)
    Viva Média Holding, 2017
    256 oldal
    Kötés: KARTONÁLT, CÉRNAFŰZÖTT
    ISBN: 2050000055324
    2016. évi díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye.
  • A Motorsport Csatorna fotója és fotósa az év fotósai között

    A Motorsport Csatorna fotója és fotósa az év fotósai között

    Fotók: Tóth Zsombor/Racingline.hu

    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége által kiírt 35. Magyar Sajtófotó Pályázat és Kiállítás több mint harminc éve a fotóriporteri szakma legnagyobb hazai seregszemléje.

    A közelmúltban jelent meg az idei díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016 címmel.

    A Motorsport Csatorna örömmel fedezte fel, hogy 95 alkotó fotóit tartalmazó, igényes reprezentatív kiadványban helyet kapott fotósunk,  Tóth Zsombor: Világbajnok című, Abu Dhabiban készült fotója is, amelyen Nico Rosberg a barátaival a 2016-os Formula 1-es világbajnoksági győzelmét ünnepli, a futam végét követő pillanatokban.

    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége Magyar Sajtófotó Pályázatára 234 fotós, csaknem 2500 darab sikeres pályázata érkezett, több mint 6500 fotóval. A nyílt pályázatra beérkező pályaműveket évről évre tekintélyes magyar és külföldi szakemberekből álló zsűri bírálta el. A pályázók anonimitását elektronikus lebonyolítási módszer biztosította.

    A sportkategóriában nevezett fotó és fotós elismerése a Motorsport Csatorna rangját egyaránt jelzi, annak szakmai visszaigazolását, hogy a gyorsaság, a hitelesség mellett az élményszerűséget is fontosnak tartjuk, azt, hogy az eseményekhez minél közelebb vigyük olvasóinkat. Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016  presztízse azt is jelenti, hogy Tóth Zsombornak és  Motorsport Csatornának a szakma elismerése szerint is ez sikerült.

     

    Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016
    Bánkuti András (szerk.)
    Viva Média Holding, 2017
    256 oldal
    Kötés: KARTONÁLT, CÉRNAFŰZÖTT
    ISBN: 2050000055324
    2016. évi díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye.

  • Berger szerint Vettel kipróbálná a DTM-et

    Berger szerint Vettel kipróbálná a DTM-et

    Fotó: Scuderia Ferrari

    Gerhard Berger azt reméli, hogy Fernando Alonso Indy 500-as kiruccanása divatot teremt majd az F1-es versenyzők körében, és többen fognak kitérőt tenni más szériában.

    „Mint a régi szép időkben.” – mondta Berger az Auto Motor und Sportnak. „Végre meg kell szüntetnünk ezeket a formaiságokat. 1985-ben, az Arrownak vezettem Adelaide-ben, egy nappal korábban pedig még nemzeti túraautó versenyen indultam. Akkoriban ez lehetséges volt és mindenki jól szórakozott.”

    „Biztos vagyok benne, hogy Vettel elindulna DTM versenyen, ha megtehetné. A versenyzőknek manapság sokkal több szabadidejük van, mint korábban, hiszen nem sok a tesztelési lehetőség.”

  • Fenyegetőzik a Red Bull?

    Fenyegetőzik a Red Bull?

    Fotó: Lars Baron/Getty Images/Red Bull Content Pool

    A Red Bull motorsport tanácsadója, Helmut Marko arra figyelmezteti az F1 vezetőit, hogy a 2021-re tervezett motorszabályzások azt eredményezhetik, hogy a sport elveszíti a Red Bullt a mezőnyből.

    Az FIA és az F1-ben szereplő motorgyártók a legutóbbi megbeszélésükön megegyeztek arról, hogy 2021-től a jelenlegi turbófeltöltéses V6-os hibrideket olcsóbb, egyszerűbb és hangosabb erőforrásokra cserélik.

    Az F1 hivatalos weboldalának Marko arról nyilatkozott, hogy a Forma-1-nek szüksége van egy független motorgyártóra is.

    „2021-ig kell, hogy érkezzen független motorgyártó az F1-be. Ez több, mint szükséges, és az erőforrásnak egyszerűnek, hangosnak és 10 milliónál olcsóbbnak kell lennie.”

    „Azt várjuk az új tulajdonosoktól, hogy az FIA-val közösen megoldást találnak erre még ennek a szezonnak a végééig. Ha ez nem történik meg, akkor az F1-es részvételünk sem biztosított.”

  • Hamiltonnak törölnie kellett egy Instagram posztját

    Hamiltonnak törölnie kellett egy Instagram posztját

    Fotó: Mercedes AMG Petronas

    Bár a Liberty Media már lazított a szabályokon, nagyobb teret enged a versenyzőknek a közösségi oldalak használatát illetően, és engedi, a paddockban készült videós tartalmak posztolását, van, ami még mindig tiltott: A pályán történt események közzétele. Arra ugyanis csak televíziós közvetítése jogot vásárolt tévécsatornáknak van jogosultságuk. (Igen, valójában illegális, bárkinek F1-es videókat közzétenni a neten, ha nem épp egy szerződött tévécsatorna vagy.)

    Hamilton azonban közzétette Instagramon a kínában futott pole pozíciós körét, amit később töröltettek vele.

  • A Red Bull nem engedné Carlos Sainznak, hogy más csapathoz igazoljon

    A Red Bull nem engedné Carlos Sainznak, hogy más csapathoz igazoljon

    Fotó: Peter Fox/Getty Images/Red Bull Content Pool

    Tavaly év végén pletykálni kezdték, hogy Carlos Sainz talán a Renaulthoz igazolhat a Toro Rossotól. Az energiaitalosok főcsapatának főnöke, Christian Horner azonban elmondta, hogy a Red Bull aligha engedné el Sainz-ot.

    „Carlos szerződésben áll a Red Bullal, a Red Bull hozta őt az F1-be, és befektetésüknek köszönhető, hogy most itt van. Szóval jelenleg nem áll szándékunkban elengedni egyik versenyzőnket sem.” – mondta Horner a spanyol Movistarnak. „Carlos fejlődik és a Toro Rosso egy jó autó, ami lehetőségekhez juttatja őt. Ő még mindig nagyon fiatal, de mi nagyra értékeljük őt és nem akarunk megválni tőle.”

  • Mercedes: Inkább mégis jöjjön a csapatutasítás?

    Mercedes: Inkább mégis jöjjön a csapatutasítás?

    Fotó: Mercedes AMG Petronas

    A Mercedes eddig azon a véleményen volt, hogy egyenlő feltételeket kell biztosítani versenyzőiknek, és nincs helye a csapatutasításnak, a versenyzőik közötti sorrend felállításának. Miután azonban Sebastian Vettel Bahreinben is elhappolta a győzelmet a Mercedesesek elől, némileg megváltozott a vélemény a csapatnál.

    „Mi egyáltalán nem szeretjük ezt. Nem is csináltunk ilyesmit az elmúlt években, de a jelenlegi helyzet más, amit ki kell elemezznünk, hogy megtudjuk, hol is állunk.”

    „Szerettünk volna egyenlő feltételeket nyújtani a versenyzőinknek a verseny elején (Bahreinben), ezzel tartozunk nekik. Aztán láthatták mit tettünk a verseny során, jeleztük, jeleztük kétszer (hogy helycserére van szükség Bottas és Hamilton között), mert úgy éreztük, ez az egyetlen lehetőség a győzelemre.” – mondta Toto Wolff.

    „Talán más döntést hoztunk volna (Bahreinben), ha Valtteri az élen állt volna gumiproblémákkal és Lewis a második lett volna. De így, hogy Vettel köztük volt, semmit nem tehettünk.”

    „Eddig az volt a gondolkodásmódunk, a versenyfilozófiánk, hogy mindkét versenyzőnek ugyanolyan lehetőségeket biztosítunk. Ahogy Bahreinben is a két autónk az első sorból indult. Ha az első és második helyen haladnak, akkor hagyjuk őket versenyezni.”

  • Massa figyelmeztette Verstappent, miután az „beszólt” a braziloknak

    Massa figyelmeztette Verstappent, miután az „beszólt” a braziloknak

    Fotó: Getty Images / Red Bull Content Pool

    Max Verstappen dühös volt a bahreini kvalifikáció után, mert úgy ítélte, hogy Felipe Massa feltartotta őt gyorskörén. Majd mikor arról kérdezték, tervezi-e, hogy megbeszéli az esetet Massának, Max így felelt: „Nos, ő brazil, szóval nincs mit megvitatni.”

    Massa erre a következőt reagálta az UOL Esporte-nak vasárnap: „Jeleztem neki ma, hogy jobb, ha óvatosabban bánik a szavakkal, hiszen év végén még lesz egy Brazil Nagydíja is.” – utalt a brazil arra, hogy a helyi rajongók minden bizonnyal ‘számonkérik’ majd az ilyesmit Verstappenen.

    „Kétségtelen, hogy nem volt okos dolog a brazilokról beszélni anélkül, hogy tudná miről beszél.” – folytatta Massa, aki hozzátette, szerinte nem tartotta fel Verstappent az időmérőn.”

  • „Csodás”, hogy Vandoorne már rajthoz sem tudott állni a McLarennel

    „Csodás”, hogy Vandoorne már rajthoz sem tudott állni a McLarennel

    Fotó: McLaren

    A McLaren Honda hosszú ideje küszködik az erőforrással, ám ahelyett, hogy javulna a helyzet, mondhatni csak egyre rosszabb. Olyannyira, hogy Stoffel Vandoorne Bahreinben már el sem tudott rajtolni, McLarenje meghibásodása miatt.

    „Csodás.” – reagált erre Alonso. „Csodás, hiszen mind keményen dolgozunk, Stoffel is keményen dolgozik. Ezen a hétvégén nagyon balszerencsések voltunk az erőforrás cserékkel, és aztán még még el se tudtunk indulni (Vandoorne)… Lehet az ember gyors, lassú, jöhetnek különféle versenyek, különféle körülmények. De ha még el sem tudsz indulni a versenyen, az csodás. Hogy Stoffel nem tudott elindulni a versenyen, az elfogadhatatlan állapot. Meglátjuk mi változik Oroszországig, mert ettől sokkal jobbnak kell lennünk.”

    Alonso ugyan el tudott indulni a versenyen, de befejezni ő sem tudta azt.

  • Alonso – Hülkenberg páros a Renault-nál 2018-ban?

    Alonso – Hülkenberg páros a Renault-nál 2018-ban?

    Noha azt állítja, csak nyáron kezd el a jövőjével foglalkozni, a legfrissebb hírek szerint Fernando Alonso már tárgyalásban áll egykori csapatával, a Renault-val, hogy visszatérjen hozzájuk 2018-ban

    „A francia csapat komolyan érdeklődik a spanyol (Alonso) iránt, és az első megbeszéléseken már úl is vannak.” – számolt be róla a német Bild. „A Renault vissza akarja szerezni saját veteránját, hogy Nico Hülkenberg csapattársa legyen.”

    Az Auto Bild szerint szombat délelőtt került sor a beszélgetésre, Bahreinben, a Renault vendéglátó egységében, melyen Alonso menedzsere, Luis Garcia Abad és a Renault főnökem Cyril Abiteboul is jelen volt.

    A Renault nem kommentálta a híreket.