Kategória: Fastest Slap

  • Alonso: A következő két évben biztosan kimarad az Indy500

    Alonso: A következő két évben biztosan kimarad az Indy500

    Fernando Alonso kizárta, hogy jövőre, vagy az azutáni évben visszatér az Indy500-ra Forma-1-es kötelezettségei miatt.

    A spanyol idén még indul a legendás versenyen a McLaren színeiben, ugyanakkor mivel a Renault színeiben tér vissza jövőre a Forma-1-be, a tengerentúli kiruccanás egy rivális csapattal nem lesz lehetséges a jelek szerint, habár Zak Brown mégsem zárta ki ezt korábban.

    A The Race azt kérdezte Alonsótól, hogy úgy közelíti-e meg a mostani viadalt, mintha ez lenne az utolsó egy ideig.

    „Jó kérdés. Úgy gondolom, tényleg így megyek neki ennek, tudniillik a következő két évben lehetetlen lenne idejönnöm” – válaszolta. „Ki kellene hagynom az időmérő hétvégéjét [hiszen akkor lesz a Monacói Nagydíj is]. Nem is a McLarennel leszek már jövőre, szóval emiatt sem fog működni. Szóval tudom, hogy legalább két évig nem leszek itt. Így van ez most. Itt vagyok, készen állok élvezni az eseményt és a legjobbamat adni, illetve segíteni a csapatomat. Majd látjuk, a jövőben mik lesznek a lehetőségek és esetleg milyen más ajtók nyílnak ki, ha egy nap megnyerjük a versenyt.”

  • Carey megerősítette, már forgatják a Drive to Survive harmadik szezonját

    Carey megerősítette, már forgatják a Drive to Survive harmadik szezonját

    A koronavírus és a késleltetett szezon ellenére a Drive to Survive című sorozat forgatása ugyanúgy folyamatban van, mint az eddigi években.

    Az első évad 2019-ben jelent meg, több versenyző szezonját és az pályán történő eseményeket követve. A szurkolók örömmel fogadták a dokumentum sorozatot, főleg az Egyesült Államokban nőtt az F1 népszerűsége ezáltal.

    Idén februárban jött ki a második felvonás, az idei szezont elővezetve, amit a koronavírus csaknem négy hónappal elhalasztott. Ezután kétséges volt, folytatódik-e a forgatás.

    A szezonnyitó Osztrák Nagydíj hétvégéjén azonban a Drive to Survive stábja már a Red Bull és a McLaren körül legyeskedett, a harmadik szezont előkészítve. A 70. Évfordulós Nagydíj vasárnapján Chase Carey is elismerte, a szurkolóknak idén sem kell nélkülözniük a sorozatot.

    „Az első két szezon sikerét követően már a harmadikat forgatjuk.” – ismerte el.

    A „nagyfőnök” azonban azt is elárulta, idén újítással is készülnek majd a platformokat illetően. Bejelentették, hogy az Eifel Nagydíjat bizonyos európai országokban majd az F1 YouTube-csatornáján is követni lehet majd.

    „Partnerségre léptünk a YouTube-bal is, így ott élőben közvetítjük majd az eseményeket a Nürburgringről. Ez lesz az első alkalom, hogy ott lehet majd élőben végig követni egy versenyhétvégét.”

    „Most a legfontosabb számomra az F1 TV Pro szolgáltatás javítása. A minőség már megvan, de volt egy glitch az első futamon, amit azóta kijavítottunk. Azóta nem jött elő, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsunk ezen a terméken, és minél több emberhez juttathassunk el azt.”

  • Hivatalos: Nézők nélkül rendezik az Indy500-at

    Hivatalos: Nézők nélkül rendezik az Indy500-at

    Biztossá vált, hogy az idei Indy500-at zárt kapuk mögött rendezik. Az ötszáz mérföldes verseny idei kiírásával kapcsolatban eddig is népszerű téma volt a nézőkérdés. Ezt az Indiana állambeli koronavírus esetek számának megemelkedése döntötte el végleg.

    A legutóbbi változat az volt, hogy az elérhető helyek egynegyedét töltik fel. Viszont akármennyire erőltették ezt a szervezők és Roger Penske, nem jöhetett létre ez a forgatókönyv sem, így először lesz megtartva nézők nélkül az oválverseny.

    „Ezt a kemény döntést a dolgok óvatos fontolóra vétele, illetve rengeteg egyeztetés előzte meg az állam és város vezetésével” – állt az Indianapolis Motor Speedway közelményében.

    Az idei futamra elkelt jegyek a jövő évi verseny során még felhasználhatóak lesznek. Az idei Indy500 első szabadedzése augusztus 12-én lesz, maga a verseny pedig 23-án.

  • Bottas, Hamilton és Wolff egy-egy Mercedes GT R-rel, de ki nyer?

    Bottas, Hamilton és Wolff egy-egy Mercedes GT R-rel, de ki nyer?

    Lewis Hamilton, Toto Wolff és Valtteri Bottas egy-egy Mercedes AMG GT R-rel birtokba vették az üres silverstone-i pályát, és rendeztek egy versenyt. Aránylag rugalmasan kezelték a szabályokat, hiszen ahogy a csapatfőnök utalt rá, nem voltak a helyszínen a versenybírák. Így történhetett meg az, hogy az időmérő után változott a rajtsorrend, vagy az, hogy kb. senki sem tartotta be a bokszutcai sebességhatárokat.

    A két versenyző persze ott szívatta a főnökét ahol csak tudta, és kritizálták a vezetési képességeit, pedig egykoron Toto is versenyzett, akár még a Pannónia-Ringen is! Ki nyerte a csillagos márka házi versenyét? Ehhez meg kell néznetek a 9 perces videót.

  • McLarennel ment a McDonald’s-ba Norris – VIDEÓVAL!

    McLarennel ment a McDonald’s-ba Norris – VIDEÓVAL!

    Lando Norris a Silverstoneban elért ötödik helyét a McDonaldsban ünnepelte meg. Elegáns McLaren sportautójával parkolt le az épület elé, és ha hinni lehet a pletykáknak, akkor boldogan rendelt egy Happy Meal, gyermekmenüt.

    A „lebuktatós” videót eredetileg Norri S csapattársa, Carlos Sainz publikálta az Instagram sztorijában.

    https://twitter.com/FiftyBucksss/status/1289994253993521155

     

    Később maga az érintett tisztázta, hogy valójában sem salátát, se Happy Meal-t, hanem csirkefalatokkal lakott jól.

    https://twitter.com/MisterPigz/status/1290032061906956289

  • A Mercedes GT3-as autóját tesztelte a világbajnok német labdarúgó

    A Mercedes GT3-as autóját tesztelte a világbajnok német labdarúgó

    Meglepő arc tűnt fel múlt héten a Nürburgringen egy GT3-as Mercedes volánja mögött, nevezetesen a 2014-ben világbajnoki címet ünneplő német Lukas Podolski.

    A németek egyik legnépszerűbb futballistája Lukas Podolski pénteken versenyzői overállra cserélte a focimezét, és az Eifel-hegység lábán található pályán hajtotta meg a Mercedes GT3-as autóját a GetSpeed csapat jóvoltából.

    Hogyan jött képbe a csapatnál a 130-szoros válogatott labdarúgó, arra a csapatfőnök adott választ.

    „Mindketten Lengyelországból származunk, és némileg ismerjük is egymást. A legtöbb focista eléggé ambíciózus, akár csak Poldi is, ki még sosem vezetett semmilyen autóval sem egy versenypályán.” – magyarázta Adam Osieka.

    „Péntek délelőtt biztosítottunk számára tesztlehetőséget, hogy üres pályán a legjobb időjárási körülmények között vezethessen. Először egy utcai Porsche 911-gyel mentünk pár kört vele a pályán, hogy megtanulja azt, majd jöhetett az 500 lóerős versenyautó.” – tette hozzá.

    „Nagyszerűen teljesített, az autó egy karcolás nélkül tért vissza a bokszba, ami a legfontosabb az ő számára. Nagyon élvezte” – zárta.

    A 35 éves Podolski jelenleg a török Antalyaspor játékosa, de a legfényesebb korszakát a Bayern Münchenben töltötte, ahol német bajnok lett, ám legnagyobb sikere 2014-re tehető, amikor tagja volt a Brazíliában világbajnoki címet szerző Nationalelf-nek. Hogy Podolski számára ez csak egy egyszeri körözés volt a saját szórakoztatására, vagy komolyabb autóversenyzői karrierje is törekszik, az mind a jövő zenéje.

    Néhány kép a tesztnapról. (A poszt lapozható)

    https://www.instagram.com/p/CDUB88yI-la/

  • Briatorét a hajóján kapták lencsevégre újdonsült barátnőjével – KÉPEKKEL

    Briatorét a hajóján kapták lencsevégre újdonsült barátnőjével – KÉPEKKEL

    Nemrégiben még arról szóltak a hírek, hogy Flavio Briatore 20 éves barátnőjével élvezte az életet, azonban a most már kettejük viszonya korántsem rózsás. Olasz sajtóértesülések szerint ugyanis a 70 éves olasz szakított egykori barátnőjével és immáron egy 24 éves olasz szépségnek csapja a szelet.

    Briatore a koronavírus idején sem unatkozik és nemrégiben kezdte meg a nyaralását a vadonatúj szardíniai villájában, Puerto Cervoban. Az egykori olasz csapatfőnökkel az első szülött fia, Nathan Falco is vele tartott.

    Azonban a Chi magazin nemrégiben arról számolt be, hogy Briatore egy 24 éves olasz szépség társaságát is élvezhette a hajóján. A hölgy állítólag a Renault egykori csapatfőnökének baráti körébe tartozik.

    A kettejükről készült fotók az Alfonso Signorini magazinban jelentek meg. A fotón pedig jól látszik, hogy a hölgy nem más, mint Maria Ludovica Bell. Az olasz hölgy a hajós kiruccanás mellett egy vacsorán is részt vett az olasz üzletemberrel Puerto Cervoban.

    A 24 éves Bell Marangoni divatiskolában szerzett diplomát, számos divatcéggel működik együtt és az Instagramon is több, mint 30.000 követővel rendelkezik. Mindezek mellett modell szakmában is kipróbálta magát, ugyanis 2014-ben részt vett az Olaszország Szépe versenyen, ahol végül a második helyet szerezte meg.

    https://www.instagram.com/p/CDMvsDgAazZ/

    https://www.instagram.com/p/CDGtmL0guYN/

  • A McLaren jövőre is szívesen indulna Alonsóval az Indy500-on

    A McLaren jövőre is szívesen indulna Alonsóval az Indy500-on

    A McLaren vezérigazgatója mindenkit biztosított arról, hogy részükről rendben van, ha Fernando Alonso 2021-ben is indulna velük az Indy500-on. Még annak ellenére sem gördítenek akadályt elé, hogy a spanyol jövőre visszatér a Forma-1-be egy másik csapat, a Renault színeiben.

    Alonso idén már bizotsan indul az ötszáz mérföldesen a wokingi csapattal, majd augusztus végén kerül erre sor.

    Jövőre az Indy500 időmérője ugyan ütközne a Forma-1-es Monacói Nagydíjjal, ugyanúgy megoldható lenne a 39 éves pilóta indulása.

    „Nem tudom, mit mond a Renault-s szerződése” – mondta Zak Brown a spanyol esetleges jövő évi szereplésével kapcsolatban. „A versenyek nem ütköznek, és az Indy500-ra az autók kvalifikálnak, nem pilóták. Ez nem elképzelhetetlen, főleg hogy több tapasztalata is lesz. Előfordulhat, hogy valaki más kvalifikál helyette, és aztán eljön, és teljesíti a futamot.”

    „Meg kell néznünk, hogy állunk csapatként, de ez nem lenne olyan dolog, amit elleneznék. Ha lesz elérhető ülésünk és akar, illetve engedik versenyezni 2021-ben is az Indy500-on, akkor ez a forgatókönyv pozitívan is elsülhet” – zárta gondolatát az amerikai.

  • Koronavírus miatt újra át kellett alakítani az IndyCar naptárát!

    Koronavírus miatt újra át kellett alakítani az IndyCar naptárát!

    Egy héttel a Mid-Ohióban tartott dupla forduló előtt az IndyCar bejelentette a verseny elhalasztását, több másikat pedig töröltek a koronavírus-helyzet miatt.

    Bár eredetileg más stratégiát követtek a koronavírussal szemben az amerikai sorozatok, most a kialakult rossz egészségügyi helyzet mégis megtorpanásra kényszerülnek a versenyek.

    Míg a NASCAR szinte le sem állt a vírus alatt, addig az IndyCar egy hónappal az F1 előtt, június elején indította el idei szezonját. Egy országon belüli sorozatokról lévén szó, alacsonyabb az egészségügyi kockázat, mint a királykategória esetében.

    Már a nézők visszatérése is napirenden volt, mind a NASCAR, mind az IndyCar szempontjából, amikor lecsökkentették a helyszínek számát. Az egyik utcai helyszín, Portland és a tavalyi szezonzáró, Laguna Seca került ki a menetrendből. Az így elmaradó fordulókat dupla versenyekkel pótolták a megújított versenynaptárban.

    Mid-Ohióban is két verseny lett volna, azonban, alig egy héttel a bejelentés után a forduló elmaradásáról számoltak be az amerikai sorozat részéről.

    „Az IndyCar és a Mid-Ohio Sports Car Course megegyeztek abban, hogy elhalasztják az eredetileg augusztus 7 és 9 közé tervezett Honda Indy 200-at, egy ősszel megállapított időpontra.” – írja a pálya hivatalos oldala.

    „A döntést helyi egészségügyi szakemberekkel együtt hoztunk meg, a jelenlegi helyzetre való tekintettel.”

    A vírus terjedése miatt egyre szigorúbb korlátozásokat vezetnek be, egyre nehezebb különböző államok között mozogni. Ohióban például már ezer fölött van a napi megfertőződések száma.

    Nem zárható ki azonban, hogy további versenyeket is törölni kell majd. A hagyományos idénynyitó, St. Petersburg, végül az utolsó verseny szerepét töltené be, azonban Floridában a második legnagyobb a megbetegedések száma, így kétséges a futam sorsa.

    Így a következő verseny az Indy 500-as lesz, ami augusztus 12-én kezdődik majd a gyakorlásokkal.

  • Mutatjuk, milyen szép nővé érett Michael Schumacher lánya

    Mutatjuk, milyen szép nővé érett Michael Schumacher lánya

    A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher lánya már felnőtt nő.

    Gina-Maria Schumacher már 23 éves, és Instagram oldalán pedig nagyon jól sikerült fotókat is megosztott most magáról.

    Az alábbi képet egy ?????? ??????? idézettel osztotta meg, mi szerint: „A pozitív bármi jobb, mint a negatív semmi.”

    https://www.instagram.com/p/CDMWGfhpiRb/

    https://www.instagram.com/p/CB8HXkwJKiG/

    És ilyen az, amikor Gina versenyez: