Kategória: Fastest Slap

  • Hamilton a Paganijával autókázott, fittyet hányva ezzel a környezetvédő kijelentéseire!

    Hamilton a Paganijával autókázott, fittyet hányva ezzel a környezetvédő kijelentéseire!

    Lewis Hamiltont paparazzik buktatták le, miután lefotózták őt Monacóban, ahogyan a fekete-lila fényezésű, V12-es erőforrás által működtetett Pagani Zonda 760 LH-jával közlekedik a városban.

    A Mercedes hétszeres világbajnoka még a Reutersnek adott nyilatkozatában mondta azt 2020 szeptemberében, hogy szeretne minél többet tenni a környezetvédelemért és azzal próbálja meg csökkenteni az ökológiai lábnyomát, hogy kizárólag elektromos hajtású autókat használ majd az utakon.

    A brit versenyző mindezek mellett vegán életmódot folytat és még a saját magángépét is eladta. „Már nem használom egyik korábbi luxusautómat sem” – folytatta tovább Hamilton az interjújában. „Kizárólag az elektromos meghajtású Mercedes EQC-met használom.”

    Ehhez képest Monacóban nemrégiben kapták rajta a Mercedes pilótát, ahogyan beült a Pagani Zonda 760 LH-jába, majd el is hajtott vele. A 760 lóerős olasz luxusautóról érdemes megemlíteni, hogy egy 7.3 literes V12-es hajtáslánc működteti azt, ami remek hanggal bír, viszont a fogyasztása elég magas. Ugyan egy ilyen luxusautót élmény vezetni, Monaco egy borzasztóan rossz helyszín erre, ugyanis a szűk és zsúfolt utcái miatt szinte képtelenség kihasználni az autóban rejlő maximális potenciált.

    Hamilton egyébként a jól megérdemelt nyári szünetét tölti, miután a Magyar Nagydíjon egy nagy felzárkózást produkálva végzett a harmadik helyen, amivel visszavette a vezetést az egyéni pontversenyben Max Verstappentől. A Mercedes pilótáját legközelebb augusztus végén láthatjuk majd versenyezni a Belga Nagydíj folyamán Spa-Francorschampsban.

    Forrás: Exotic Carspotters/You Tube

  • Egy csodálatos karrier véget ér: Valentino Rossi visszavonul

    Egy csodálatos karrier véget ér: Valentino Rossi visszavonul

    A MotoGP legendája, Valentino Rossi a mai napon Spielbergben bejelentette, hogy az idei szezon végén visszavonul a versenyzéstől.

    A Doktor – aki még 1996-ban mutatkozott be a 125 köbcentisek között – egy fantasztikus karriert tudhat maga mögött és összesen 9 világbajnoki címet szerzett, amiből 7-et a MotoGP-ben, egyet-egyet pedig a 250 és a 125 köbcentis kategóriában szerzett.

    Az olasz legenda – akinek Lando Norris is hatalmas tisztelője és rajongója – a 414 rajtjából 115-ször ünnepelhetett a dobogó legtetején, amiből 89-et szerzett meg a királykategóriában. Mindezek mellett pedig 235 (!) alkalommal pezsgőzhetett a dobogón, ami egy elég hihetetlen szám.

    Rossi a Petronas SRT csapatához szerződött, miután megannyi év után távozott a gyári Yamaha istállóját, azonban az idei szezon egyáltalán nem alakul jól a számára és az első kilenc versenyen mindössze csak 19 pontot tudott csak gyűjteni.

    A Stájer Nagydíj csütörtöki napján – a helyszínen, ahol Rossi pályafutása első győzelmét szerezte 25 évvel ezelőtt – a Doktor bejelentette a MotoGP-ből való visszavonulását.

    „Ahogyan azt már a korábbiakban is elmondtam, a nyári szünet után szerettem volna meghozni a döntésemet a jövőm kapcsán” – kezdte Rossi az általa meghirdetett sajtótájékoztatón. „Úgy döntöttem, hogy nem folytatom tovább itt, szóval az idei évem lesz az utolsó itt a MotoGP-ben.”

    „Rendkívül nehéz ezt kimondani és feldolgozni a számomra, hogy jövőre már nem fogok motorokkal versenyezni. Majdnem 30 évig csináltam ezt, szóval ez életem emiatt eléggé meg fog változni. Azonban jó móka volt, egy nagyon hosszú karriert tudhatok magam mögött. 25 vagy 26 világbajnoki szezonban vettem részt, és felejthetetlen pillanatokban volt részem a csapataimmal, akikkel együtt dolgoztam.”

  • Küzdelmes hétvégén a középmezőnyben zárt, de dobogóra állhatott Vida Benedek a Le Mans-ban rendezett nemzetközi gokarttornán

    Küzdelmes hétvégén a középmezőnyben zárt, de dobogóra állhatott Vida Benedek a Le Mans-ban rendezett nemzetközi gokarttornán

    Az autósport egyik világhírű központjában, a 24 órás versenyéről legendássá vált Le Mans-ban, a Rotax Max International Trophy nevű gokarttornán versenyezhetett a múlt hétvégén Vida Benedek. A KSB Racing Team színeiben a B-döntő 3. helyét szerezte meg, és a leggyorsabb kört futotta.

    Újabb rangos nemzetközi versenyen vett részt Vida Benedek; a 15 esztendős sportoló a Rotax Max International Trophy gokarttornán szerepelt, ahol a Euro Trophy-ban is jellemző színvonalon, de még nagyobb, 82 fős mezőnnyel zajlott a Senior kategória programja. Az edzések után öt előfutamot rendeztek, ezek határozták meg, hogy a pilóták a három döntő közül melyikben állhatnak rajthoz. A fiatal versenyző a száraz pályás edzéseken az élmezőnyben szerepelt, az időmérőn az addigi legjobb körével esélyes volt az első négy pozíció egyikére, de a pályán előtte haladó ellenfele a kör végén elengedte őt, ami időveszteséget okozott a számára, és utána már szélárnyékot sem kapott. Végül a 12. helyezett lett a csoportjában, és az előfutamok rajtrácsán is.

    Az első előfutamon átmenetileg az 5. helyezett is volt, de féltávnál balesetveszély miatt levágta a pályát, ezért 10 másodperces büntetést kapott, így a 6. pozíció helyett csak a 21. lett. A második előfutam jobban sikerült, de az első lökhárító beesése miatt ezúttal is 5 másodperces időbüntetést kapott, ami a 15. helyet jelentette a számára. A harmadik alkalommal a 9. helyen zárt, majd a pénteki folytatás során büntetések révén előléphetett a 10. helyre. Az utolsó selejtezőn belekeveredett egy balesetbe, a belső ívről egy ellenfél nekiment a gokartjának, átugratott rajta, ezért feladta a futamot.

    „A viszontagságos előfutamok után a B-döntőben állhattam rajthoz, előtte a bemelegítésen szoros 2. helyezett lettem. A döntőben a 9. helyről a korábbiaknál jobban sikerült a rajt, az első kanyarban az 5. is voltam, utána viszont ismét visszaestem a 13. helyre. Egymás után előztem meg az ellenfeleket, végül a 3. helyig jöttem előre. Nagyon jó volt a tempóm és a váz is, köszönöm szépen a KSB Racing és édesapám munkáját, valamint a MOTAM és a B Build & Trade támogatását!”

    „Nem vagyok boldog az eredmény miatt, mert szerettem volna legalább bejutni az A-döntőbe. Nagyon nehéz versenyhétvége volt, rengeteg hazai pilóta is rajthoz állt és nagyon szoros volt a mezőny. Annak örülök, hogy versenyezhettem a B-döntőben, mert az is igen szoros volt, kemény csatákban is részt vehettem. Az időmérős szereplésemmel és a rajtokkal foglalkoznom kell ahhoz, hogy ne veszítsek helyeket, mert utána már nagyon jó tempóra van szükség a felzárkózáshoz. Nagyon régen álmodtam arról, hogy eljussak ide, igaz, még a gokartpályán vagyunk, de a hétvége után az a cél, hogy egyszer a szomszédos versenypályán is rajthoz állhassak!”

  • Hülkenberg kifejezetten érdeklődik egy IndyCar teszt iránt

    Hülkenberg kifejezetten érdeklődik egy IndyCar teszt iránt

    Nico Hülkenberg határozottan érdeklődik az iránt, hogy ízelítőt kaphasson az IndyCar világából. Ez a véleménye az IndyCar-csapat tulajdonosának, Ed Carpenternek, annak ellenére, hogy Hülkenberg – akit a Williamshez való visszatéréssel hoztak összefüggésbe – nemrég bejelentette, hogy a 2022-es esetleges Forma-1-es visszatérést helyezi előtérbe.

    Carpenter azonban a Motorsport-Totalnak elmondta, hogy tárgyalásokat folytat a 33 éves egykori Renault-versenyzővel:

    „Az elmúlt másfél évben több alkalommal is beszéltem Nicóval. Szerintem mindenképpen érdekli, hogy idejöjjön és kipróbáljon egy IndyCar autót, legalább egy teszt erejéig. Azt hiszem, hogy őt és a többi versenyzőt egyre jobban érdekli ez, mert látták, hogy Romain Grosjean mit csinált, és hogy mennyire jól érzi magát itt. Sokan csak most nyitották ki a szemüket, és kezdték el látni, hogy itt milyen lehetőségeik lennének.”

    Érdekesség, de az Ed Carpenter Racing támogatója a SONAX, egy vegyipari márka, amely Hülkenberghez hasonlóan: német.

  • Balesetben veszítette életét egy pályamunkás Brands Hatch-ben

    Balesetben veszítette életét egy pályamunkás Brands Hatch-ben

    Baleset következtében hunyt el egy pályabíró a Brands Hatch-ben található aszfaltcsíkon a szombati nap folyamán. A hírt a Brit Automobile Racing Club erősítette meg.

    A balesetet egy klasszikus túraautó balesetet során történt, amikor két autó ütközött egymással a célegyenesben. Az egyik pilóta elveszítette uralmát az autója felett és nagy sebességgel a falba csapódott, majd egy, az egyenesben található megnyitást is telibe talált. A baleset után kiadott közleményben az állt, hogy „a pilóta mellett még egy ember volt részese az esetnek.”

    A pályamunkás halálát az első közlemény kiadása után 6 órával jelentették be. A hír nyilvánosságra hozását követően az összes szombati programot törölték, de a tervezet szerint vasárnap folytatódni fognak az eseményen a Nagy-Britanniában található pályán.

    Forrás: REIDY Youtube

  • Varga Judit sajnálja, hogy Hamilton is „fake news-t” terjeszt

    Varga Judit sajnálja, hogy Hamilton is „fake news-t” terjeszt

    Az igazságügyi miniszter is reagált Lewis Hamilton azon posztjára, amiben a hazai helyzetet véleményezte.

    Ahogy korábban már megírtuk, Sebastian Vettel szivárványos cipővel, míg a hétszeres világbajnok Instagram-sztoriban osztotta meg álláspontját a magyar törvénnyel kapcsolatban. A Mercedes versenyzője az Instagram-oldalán „elfogadhatatlannak” és „félrevezetőnek” titulálta az intézkedést, így arra kérte az embereket, hogy menjenek el szavazni a következő népszavazáson.

    Varga Judit is reagált Hamilton posztjára, az igazságügyi miniszter a Facebook-oldalán a következőket írta:

    ,,Sajnálattal láttam, hogy ma Lewis Hamilton is csatlakozott a gyermekvédelmi törvényünket támadó nemzetközi fake news-gyártók táborához. A magyar gyermekek védelme a magyar szülőkre tartozik és nem külföldi autóversenyzőkre! Jómagam a KRESZ vizsgára nem a sajtóból készültem, hanem tankönyvekből. Javaslom Lewis Hamiltonnak is, hogy mielőtt butaságokat állít, olvassa el a magyar gyermekvédelmi törvényt. A cipész maradjon a kaptafánál, a FORMA 1-es pilóta pedig az autóversenyzésnél. Sok sikert a Hungaroringen!”

  • A HUMDA újabb ingyenes vezetéstechnikai tréninget szervez motorosoknak a ZEG Rally Show-n

    A HUMDA újabb ingyenes vezetéstechnikai tréninget szervez motorosoknak a ZEG Rally Show-n

    A nagysikerű júniusi motoros közlekedésbiztonsági napot követően augusztus 8-án Zalaegerszegen a ZalaZONE Járműipari Tesztpályán tartja a HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. a HUMDA Moto Safety 2.0 rendezvényt. Kétszáz motoros jelentkezhet július 30-tól a ZEG Rally Show egynapos ralifesztiválhoz kapcsolódó vezetéstechnikai tréningre és szlalomversenyre. A HUMDA folytatja közlekedésbiztonsági figyelemfelhívó kampányait, ezúttal a fiatalok jelentik a célközönséget. Az influencerkampány valójában egy közlekedésbiztonsági kvízshow, melyben a három főszereplő, Tápai Szabina, Unfield és Diaz méri össze tudását a témakörben.

    Az augusztus 8-i zalaegerszegi ZEG Rally Show, egynapos rali fesztiválhoz kapcsolódóan motoros közlekedésbiztonsági napot és szlalomversenyt rendez HUMDA Moto Safety 2.0 néven a hazai mobilitási piac meghatározó szereplője, a HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. A közlekedésbiztonsági program kétszáz résztvevője gyakorlati tréningen és elméleti előadáson vehet részt. A gyakorlati helyszíneken instruktorok segítségével a szlalomozást, a vészfékezést, valamint az akadályok és vészhelyzetek elkerülését gyakorolhatják a jelenlévők. Az ORFK-OBB Zala megyei Balesetmegelőzési Bizottságának munkatársa a megyén belül bekövetkezett motoros balesetekről is tart előadást. Első alkalommal rendez szlalomversenyt a HUMDA, melyen biztonságos körülmények között, technikás ügyességi pályán bizonyíthatja felkészültségét a hatvan induló, akiknek a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb hibával kell teljesíteniük a pályát. A versenyen érvényes műszaki engedéllyel rendelkező motorkerékpárral indulhatnak a megfelelő jogosítvánnyal rendelkezők. A HUMDA motoros közlekedésbiztonsági napjára és a szlalomversenyre is a humdamotosafety.hu oldalon lehet jelentkezni július 30-tól.

    – Az a célunk, hogy kevesebb baleset történjen a közutakon. A HUMDA Moto Safety 2.0-án a balesetek jelentős hányadát okozó, összetettebb manővereket élesben is gyakorolhatják a résztvevők. A magabiztos tudás és a motorkerékpár alapos ismerete is elengedhetetlen ahhoz, hogy mindenki biztonságban hazaérjen a nap végén. Ezért is szerveztünk már korábban motoros közlekedésbiztonsági napot. Egy resztvevő olyan visszajelzést küldött, amelyben leírta, hogy miként hasznosította élesben, a forgalomban a megszerezett tudást. A levélíró a Moto Safety után néhány nappal a rendezvényen tanult megfelelő fékezéstechnikával elkerült egy elmondása szerint súlyos, akár végzetes kimenetelű balesetet. Az ilyen visszajelzések további megerősítést adnak abban, hogy indokolt az oktatási nap és tréning rendszeres lebonyolítása. Remélem a mostani rendezvényt követően is felkészültebb motorosok mennek majd a közutakra – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Zrt. elnök-vezérigazgatója.

    Augusztus 8-án nem csak a HUMDA Moto Safety 2.0 miatt érdemes Zalaegerszegre utazni, hanem a ZEG Rally Show miatt is, amelyet a HUMDA szakmai támogatásával rendez meg a Truck Race Promotion. A rali így több mint két évtized után tér vissza a zalai megyeszékhelyre, a rallyshow indulói nyolc gyorsasági szakaszt teljesítenek Zalaegerszeg belvárosában és a ZalaZONE Járműipari Tesztpályán.

    Az autó- és motorsport mellett a közlekedésbiztonság is egyformán fontos a HUMDA számára. Ezért a tavaszi általános figyelemfelhívó kampány után most a fiatalabb korosztályra koncentrál az ügynökség influencerek közreműködésével.

    – Egy közlekedésbiztonsági kvíz show a kampány központi eleme, melyben a három főszereplő, Tápai Szabina, Unfield és Diaz méri össze tudását. A kvíz házigazdája Szujó Zoltán, a HUMDA főtanácsadója, aki évtizedekig volt a „Forma–1 magyar hangja” helyszíni riporterként, majd kommentátorként. A közlekedésbiztonság egy olyan kulcsfontosságú, mindenkit érintő téma, amely minden korosztályt érint, az együttműködő influencerekkel most célzottan a fiatalokat kívánjuk megszólítani – hangsúlyozta Lázár László, a HUMDA kommunikációs igazgatója.

  • Az autósport egyik fellegvárában, Le Mans-ban versenyez a hétvégén Vida Benedek

    Az autósport egyik fellegvárában, Le Mans-ban versenyez a hétvégén Vida Benedek

    Újabb kihívás színesíti Vida Benedek gokartversenyző idei sportprogramját: a MOTAM és a B Build & Trade támogatásával a KSB Racing Team színeiben versenyző fiatal tehetség az autósport egyik világhírű központjában, a 24 órás versenyéről legendássá vált Le Mans-ban léphet pályára.  

    A közép-európai helyszíneken zajló Central European Rotax Max Challenge és a nyugat-európai Rotax Max Challenge Euro Trophy mellett Vida Benedek a hétvégén a rangos Rotax Max International Challenge mezőnyében is rajthoz állhat. A világtalálkozó mezőnye a legerősebb lesz, amiben a fiatal tehetség eddig megmérette magát.   

    A versenyt minden évben más pályán rendezik meg, idén a gyorsasági autósport egyik legismertebb helyszínén, a franciaországi Le Mans-ban tartják meg, ahol minden nyáron a klasszikus, világhírű 24 órás autóversenyt is megszervezik, emellett más autós és motoros szakágak is visszatérő vendégek a pálya különböző nyomvonalain.   

    A Le Mans-i 24 órás versenyt 1923 óta minden évben megtartják, de a helyszín már ennél korábban bekerült a magyar autósport történetébe Szisz Ferenc révén, aki 1906-ban itt nyerte meg az első Grand Prix-versenyt, vagyis az első autós nagydíjat egy Renault volánja mögött.   

    A helyszínválasztás révén a Rotax Max International Trophy az Európa-bajnokság versenyeinél is rangosabb kihívásnak ígérkezik. A technika már jól ismert Vida Benedek számára, a KSB Racing Team színeiben egy 125 köbcentiméteres, 30 lóerős, sebességváltó nélküli Rotax Senior MAX motorral szerelt gokartot vezet majd a Senior kategóriában. 

    Az időterv ezúttal rendhagyóan alakul, a nem hivatalos edzések kedden és szerdán zajlanak, a hivatalos versenyprogram csütörtökön kezdődik az időmérő edzéssel és az első előfutamokkal, ezek pénteken is folytatódnak, az elődöntőt és a döntőt szombaton tartják meg Le Mans-ban.   

    „Nagy megtiszteltetés, hogy egy ilyen patinás helyszínen versenyezhetek, köszönöm szépen a támogatóimnak, a MOTAM-nak és a B Build & Trade-nek, hogy ezt lehetővé teszik a számomra! A Euro Trophy mezőnyében már megtapasztalhattam, hogy milyen erős mezőnyben kell helytállni, az International Trophy várhatóan még keményebb megpróbáltatás lesz. Nagyon várom már, mindent beleadok, hogy jól szerepeljek, és sokat tanuljak, mert az ilyen alkalmak nagyon jók a tapasztalatszerzésre” – nyilatkozta Vida Benedek a versenyhétvége előtt.  

  • Példátlan siker a magyar motorsportban: Zsigovits Norbert enduro világkupa-futamgyőztes Svédországban

    Példátlan siker a magyar motorsportban: Zsigovits Norbert enduro világkupa-futamgyőztes Svédországban

    Open 4Svilágkupa-futamgyőztesként térhet haza Zsigovits Norbert az EnduroGP-világbajnokság svédországi fordulójáról, ezzel az Enduro Team Hungary pilótája az első hazai versenyző lett, aki az endurósportbanvilágkupa-futamon a dobogó legfelső fokára állhatott fel. Az összesítésben a 2. helyen várja az utolsó két fordulót. 

    A magyar motorsport történetében kiemelkedő sikert ért el Zsigovits Norbert, az Enduro Team Hungary versenyzője az EnduroGP-világbajnokság svédországi fordulóján. A magyar sportoló az első versenynap során az Open 4S világkupa 1. helyezését szerezte meg egy KTM EXC nyergében.  

    Ez Zsigovits Norbert pályafutásának mindössze harmadik versenyhétvégéje volt ebben a mezőnyben, az olaszországi bemutatkozása alkalmával két 3. helyet szerzett, a múlt hétvégén, Észtországban két 2. helyet ért el, Svédországban pedig már az ő tiszteletére játszották el a magyar Himnuszt. A lebonyolítása ezúttal is rendhagyó volt, Olaszországhoz hasonlóan az Open 4S világkupa versenyzői nem vettek részt a szuperteszten, ráadásul a két versenynap péntekre és szombatra esett. A sorrendet ezúttal is három teszt eredménye határozta meg, minden pályán két-két kört kellett teljesíteni az adott versenynapon. 

    Az extrémteszt egy sípályán zajlott, az agyagos talaja miatt a magyar versenyző úgy érezte, kedvező lesz a számára és nem tartotta kifejezetten nehéznek, a crossteszt ezzel szemben kemény megpróbáltatás volt, hiszen egy kőbányában kellett motorozni egy technikás nyomvonalú, 12 perces távon. Az enduróteszt pályája ezúttal is homokosabb, erdős, fenyőkkel övezett helyszín volt, amit 9 perc alatt lehetett teljesíteni.  

    A pénteki győzelem után Zsigovits Norbert szombaton is harcban volt a dobogós helyekért, az utolsó crossteszt előtt még volt esélye arra, hogy újabb elsőséget szerezzen, de egy sziklás szakaszon leesett a motorjáról és kisebb zúzódásokat, valamint égési sérüléseket szenvedett. Folytatta a versenyt, de a jelentős időveszteség miatt ezúttal az 5. helyen ért célba.   

    „Régóta vágytam erre, bakancslistás dolog volt, hogy egyszer értem szóljon a Himnusz. A verseny nagyon jól sikerült, összeszedetten, hiba nélkül tudtam menni. Volt egy kis technikai hiba, leesett a lánc, szerencsére gyorsan meg tudtam oldani. A többi teszt fantasztikusan jól sikerült, ezt leszámítva az összeset meg tudtam nyerni, úgyhogy nagyon örülök, köszönöm mindenkinek, aki mögénk állt és bizalmat szavazott nekünk! Kellett néhány futam, hogy beleszokjak a közegbe, és kicsit átérezzem, hogy miként kell összerakni egy-egy napot. Most ért be ez a munka, sokkal jobban össze tudtam fűzni a teszteket. Az összetett mezőny elejétől még messze vagyunk, de egyre jobban jövünk fel, lehet, hogy egyszer még oda is el lehet érni” – nyilatkozta Zsigovits a győzelem után. 

    Az Enduro Team Hungary 2021-ben a Motorsport Talent Management (MOTAM) támogatásával versenyez az EnduroGP-világbajnokság programjában. A MOTAM a szponzoráció, a sportszakmai menedzselés, a fizikai és mentális felkészítés, a kommunikáció és a jogi háttér terén segíti a támogatott versenyzőket. Őry Tamás, a MOTAM ügyvezető igazgatója gratulált Zsigovits Norbertnek és a kiemelkedő sikerhez. 

    „Zsigovits Norbit a budapesti SuperEnduro GP-versenyen ismertük meg, amikor több ezer helyszíni szurkoló ünnepelte őt az Európa-bajnoki futamgyőzelme után. Idén már a világkupában is bizonyítja, hogy érdemes támogatni a magyar tehetségeket az autó-motorsportok terén, nagyon örülünk, hogy a MOTAM-nál mi is közreműködhettünk ebben a sikerben, ami kiemelkedő eredmény a magyar motorsport történetében. Köszönjük Hadobás Ádám és az Enduro Team Hungary munkáját, bízunk benne, hogy Szőke Márkkal kiegészülve az utolsó két forduló során újabb szép eredményekről számolhatunk majd be a szurkolóknak!” 

    A hatfordulós EnduroGP-világbajnokság utolsó két fordulóját októberben rendezik Németországban (2021. október 8-10.) és Franciaországban (2021. október 15-17.). A versenyzők két-két további versenynapon gyűjthetnek pontokat a világkupa értékelésében is.  

  • Norris új ‘szerelmet’ talált, ezért sem harcol már Verstappen oldalán

    Norris új ‘szerelmet’ talált, ezért sem harcol már Verstappen oldalán

    Lando Norris elmondta, miért nem vesz részt már online versenyeken Max Verstappennel.

    A brit pilóta eddigi legjobb szezonját teljesíti. Eddig minden versenyen sikerült pontot szereznie, emellett háromszor már dobogóra is állhatott idén a McLarennel. A holland versenyzőnek sincs oka panaszra, ugyanis a Red Bull némileg átlépte a Mercedest, így potenciális bajnok esélyesként érkezhet a futamokra.

    Ugyanakkor a 23 éves pilóta a szabadidejében sem tud elszakadni a versenyzéstől. A virtuális világban ugyanis fellelhető a neve, mivel a Team Redline színeiben méretteti meg magát. Korábban a McLaren versenyzője is csatlakozott hozzá, ám a Quadrant megalakulása és a golf miatt változtak a dolgok:

    ,,Max (Verstappen) és én sokat mókáztunk, még egy 24 órás versenyt is nyertünk együtt. Nagyszerű volt. Ő egy nagyon kedves srác, és igazán jól kijövünk, viszont nekem ott van már a saját e-sport csapatom, a Quadrant. Ez így bonyolultabbá teszi a dolgokat. Biztos vagyok abban, hogy fogunk még versenyezni online. A Redline egy szórakoztató csapat, és valamilyen szintén még a tagja vagyok, de manapság hanyagolom a virtuális versenyzést.” – nyilatkozta Norris a NOS-nak.

    Tavaly a pandémia miatt még a szezont sem lehetett időben elkezdeni, így a pilóták átszoktak az online térbe. Azóta viszont ismét változott a világ. Norris új sportnak hódol, amire az összes szabadidejét szívesen áldozza:

    ,,A koronavírus miatt sokáig otthon kellet lennünk, és akkor a virtuális bajnokságok kellemes időtöltésnek bizonyultak. Most viszont átváltottam a golfra. Még mindig elég rossz vagyok benne, így nem én leszek a következő Tiger Woods, de ugyanúgy motivál, mint a versenyzés. Különben is, egészségesebb, mint a szimulátorozás. Többet vagyok kint, több napfény ér, így barnább vagyok, mint korábban.”

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Lando Norris (@landonorris) által megosztott bejegyzés