Kategória: Fastest Slap

  • Massa gokartcsapata összeverekedett a pályán az ellenféllel!

    Massa gokartcsapata összeverekedett a pályán az ellenféllel!

    Alig nevezték ki a visszavonult Felipe Massát a FIA gokart bizottságának az élére, máris kellemetlen helyzetbe keveredett a brazil pilóta.

    Idén az 500 Kart Granja Viana olyan nagyságokat is összehozott São Pauloban, mint Felipe Massát és Rubens Barrichellót, de sajnálatos módon ért végét szombat este. Rodrigo Dantas és Tuka Rocha ütköztek 18 körrel a verseny vége előtt, és a kiesésüket követően nekiálltak egymást ütlegelni a pálya szélén.

    Rocha abban a csapatban versenyzett, amelynek a vezetője a brazil Stock Carban versenyző Thiago Camilo irányított, és épp az első helyért harcolt, amikor megpróbált előzni, de blokkolta őt Dantas, aki Massa csapatában szerepelt, és szintén nyerni akart.

    Egy kanyarkombináció után mindketten a gumifalban kötöttek ki, és Dantas ironikusan megtapsolta Rochát, aki felvette a kesztyűt, és rátámadt a pályán az ellenfelére, amit egy aránylag szabályos bokszmeccs követett.

    Mindkét csapatot kizárták végül, és a nevető harmadik a Barrichello csapat lett, a 12:30-tól napnyugtáig tartó gokartos viadalon.

    Az eset után Massa és Camilo is bocsánatot kért a csapataik nevében a balhé miatt a „Sportv” levezető műsorában. Massa kifejtette, hogy amikor ő harcolt a vezetésért Rocha ellen vagy akár Thiago Camilo ellen személyesen, akkor a másik csapat versenyzői megpróbálták leszorítani a pályáról, amit egyszerűen csak így ír le, hogy „a karrierem egyik legszomorúbb pillanata”. Nem sokkal később az ő csapata is gyakorlatilag ugyanezt csinálta az ellenféllel, amit azok szintén szóvá tettek.

    „Nagyon szomorú ez számomra, és még szomorúbb, hogy az én csapatomban láttam ezt.” – mondta Massa. „Mindenkitől bocsánatot kérek azért, ami ma történt. Sosem láttam még ilyet karrierem során. A versenynek a pályán kell zajlania, de sosem ilyen módon.”

     

  • Őrült olasz biciklis, rakétát lő a motorosra!

    Őrült olasz biciklis, rakétát lő a motorosra!

    Örök harc a közúton a biciklisták témaköre, hiszen egyaránt utálják őket az autósok, gyalogosok, így egy olasz kerékpáros gondolt egyet, és rendesen felvértezte magát. Egy komplett fegyverarzenált vett magához, tűzijátékokból, és azt lőtte ki a számára ellenséges robogósra, vagy aki éppen arra járt.

    Nem is tudjuk, hogy a mutatvány egy új szintje a GTA San Andreasnak, vagy inkább a Mario Kart kapott újabb dimenziókat…

    A motoros perspektívájából az eset:

     

  • Sminkcuccot reklámoz a női versenyzőket képviselő Carmen Jorda

    Sminkcuccot reklámoz a női versenyzőket képviselő Carmen Jorda

    Carmen Jorda gyakori téma volt az elmúlt napokban, ennek oka pedig az, hogy beválasztották az FIA Nők a Motorsportban bizottságába. Erre pedig sokan felhördültek, mivel a női versenyzők alapvetően nem értenek egyet Jorda nézeteivel. Erről részletesebben ide kattintva olvashatsz.

    Carmen mostanság is inkább modellkedik, mintsem versenyez, legutóbb a Givenchy sminktermékeit reklámozta.

    https://www.instagram.com/p/Bcu2Yc5BaPV/?taken-by=carmenjorda

     

  • MotorSport című számmal álltak elő Nicki Minaj-ék

    MotorSport című számmal álltak elő Nicki Minaj-ék

    Migos, Nicki Minaj, és Cardi B „MotorSport” című amolyan tipikus amerikai rap szám. A videóklip tele drága sportautókkal – noha mindegyik egy helyben áll -, autó- és motorsportra hajazó ruhákkal. Bár bevalljuk, a sí szemüveget nem tudjuk mire vélni…

    Valamiért úgy gondoljuk, hogy a szám ihletője Lewis Hamilton volt, aki amúgy közismerten jóban van Minaj-zsal.

    Az amúgy több esetben szexuális töltetű szövegben számos autómárka is szóra jön, így például a Lamborghini, a Porsche, és a Bugatti. De Forma-1-hez köthető márkák is feltűnnek, így például említésre kerül a Richard Mille, mely óramárka aktívan jelen van a sportban, valamint a klipben feltűnik a Hype energiaital, mely egyrészt az egykori F1-es versenyző Bertrand Gachot-é, valamint jelenleg a Force India szponzora is.

  • Megvan az új Közlekedési Múzeum új helyszíne!

    Megvan az új Közlekedési Múzeum új helyszíne!

    Az egykori Északi Járműjavító területén épülhet meg az új Közlekedési Múzeum! A Kormány szerdai döntése szerint Budapesten, Kőbányán, az 1-es és 28-as villamosvonalak találkozásánál épülhet meg az új Közlekedési Múzeum, a MÁV korábbi Északi Járműjavítójának dízelmozdony-javító csarnokát felhasználva, annak átépítésével és bővítésével.

    közlekedési múzeum

    közlekedési múzeum

    Az előzetes tervek szerint mintegy 30 ezer négyzetméteres múzeumi épületkomplexummal a korábbi városligeti helyszínnél lényegesen nagyobb területen, a nagy járműveink kiállítására is igazán alkalmas, tágas csarnokokban valósulhat meg a Közlekedési Múzeum. Az összesen 7 hektáros területen helyet kaphat a rossz állapotú telephelyeinket felváltó új restaurációs és raktározási központ, dokumentumtár, szabadtéri kiállítás, továbbá akár a nosztalgiajáratok végállomása is.

    A döntéssel megnyugtatóan rendeződött a Közlekedési Múzeum elhelyezésének ügye és beért a 2016 óta zajló előkészítő munkánk. Az akkor kitűzött céloknak megfelelően sikerült az intézmény 120 éves múltjához, rangjához méltó új, újabb évszázadra szóló víziót és jövőképet adni a Közlekedési Múzeumnak. A mostani döntés előzménye, hogy a Liget Budapest projekt miniszteri biztosa és a Közlekedési Múzeum közös javaslata nyomán 2017. május 17-én a Kormány döntött a projekt jövőjéről, az addigi koncepció felülvizsgálatáról. A döntés óriási lehetőséget nyitott meg az intézmény számára azáltal, hogy a Közlekedési Múzeum fő kiállítóhelye nem a Városligetben, hanem új helyszínen, a korábbi tervekben szereplőnél nagyobb területen, a közlekedési gyűjtemény (vasúti járművek, autóbuszok, villamosok stb.) teljes spektrumú bemutatását lehetővé tevő környezetben valósulhat meg.

    A 2009-ben bezárt, azóta üresen álló Északi Járműjavító a hazai vasúti jármű- és mozdonygyártás, majd később mozdonyjavítás egykori fellegváraként autentikus múzeumi helyszín. Az 1962-ben átadott, részben műemléki védettségű Dízelcsarnok a világháború utáni vasúti ipari építészet egyik kiemelt jelentőségű épülete, mely most múzeumként születik újjá. Az 1870-től itt működő Magyar Királyi Államvasutak Gép- és Kocsigyárának legrégebbi csarnokában a Magyar Állami Operaház fejlesztése valósul meg, mellyel aktívan együttműködik majd a Múzeum, ezáltal új kulturális negyeddé formálva az elhanyagolt ipari zónát. A Dízelcsarnok az Északi Járműjavító legnagyobb és egyben legkedvezőbb elhelyezkedésű épülete, hisz nem csak a Kőbányai úthoz esik közel, de a Könyves Kálmán körút és az 1-es villamos felől is könnyen megközelíthető lesz a projekt részeként tervezett új köztéren és új bejáraton át. A múzeum tervezése a kormánydöntés nyomán jövő év elejétől megkezdődik, az új ütemterv és költségvetés a tervek birtokában, 2018 során készülhet el.

    közlekedési múzeum

    Az új helyszínen az intézmény újra nemzetközi szinten is jegyzett, a világ vezető közlekedési múzeumai között számon tartott kiállítóhelyként, tudásközpontként és családi szabadidős célpontként születhet újjá. A tervezett új állandó kiállításunk korszerű eszközökkel mutatja majd be a magyar közlekedéstörténet legfontosabb tárgyi emlékeit, a térképektől a gőzmozdonyokig, a kontinens első metrójától az Ikarus-gyár legfontosabb járműveiig. Ennek érdekében a Múzeum korábbi gyűjteményének aktív bővítésébe kezdtünk, illetve számos régi jármű restaurálását tervezzük. A kiállítás terveink szerint a reformkortól indulva mutatja majd be a magyar közlekedés történetét egészen napjainkig és kitekintéssel a jövőre is. A következő évtizedekben a közlekedés fejlődése az elmúlt évszázad talán legnagyobb hatású társadalmi és gazdasági változásaival jár együtt. A robbanómotor búcsúzik, a digitalizáció és az elektromos közlekedés térnyerése, a közlekedés átalakulása a gazdaságra, iparra, társadalomra, városokra, életvitelre olyan fokú hatást gyakorol, ami a Közlekedési Múzeum új kiállítását is meghatározza majd.

  • Na itt lehet, hogy elkélt volna a Halo!

    Na itt lehet, hogy elkélt volna a Halo!

    Formula Ford 1600-as versenyen történt az alábbi eset, Silverstone-ban. Az egyik versenyző előzést kísérelt meg, a két autó kerekei azonban összeértek, és a két autó egymás tetején kötött ki…

     

  • 2019-től jön az „elektromos MotoGP”

    2019-től jön az „elektromos MotoGP”

    A Dorna által hivatalosan ’FIM Moto-e Világkupa’ néven bemutatott elektromos sorozat 2019-ben indul útjára a MotoGP betétszériájaként.

    A pontos versenynaptár még nem ismeretes (az újdonsült sorozat nem fogja a teljes MotoGP-szezont végigkísérni), annál többet tudtunk meg azonban az olasz Energica által gyártott elektromos motorról. A résztvevő csapatok az Energica Ego utcai motor versenykalibrált verzióját fogják használni, amely a maga 127 km/h-s átlagsebességével az idei Man-szigeti TT elektromos motorok számára kiírt Zero kategóriájában a hetedik helyet érte el. Az Energica állítása szerint az Ego 145 lóerő leadására képes, végsebessége pedig 240 km/h.

    „A FIM Moto-e Világkupa a Dorna legújabb és felettébb izgalmas projektje” – kezdte Carmelo Ezpeleta, a Dorna vezérigazgatója. „Büszkén jelentjük be, hogy az új vállalkozásban az Energica fog motorszállítóként részt venni. Hiszünk a kiválóságban, a minőségben és a teljesítményben; mint piacvezető és innovatív cég, a FIM Moto-e Világkupa elindításához így nem is kívánhatnánk az Energicánál jobb partnert. Alig várjuk, hogy közösen tekinthessük meg az elektromos versenyzés által nyújtott lenyűgöző látványt.”

    A Moto-e Világkupa vezető igazgatói pozíciójára Nicolas Goubert-t nevezték ki, aki eddig a Michelin MotoGP-programjának technikai igazgatója volt. Az első szezonra 15-20 fős rajtráccsal számolnak, a versenytáv pedig megközelítőleg 10 kör lesz.

  • Mikulás Grand Prix-n vettek részt a gyerekek vasárnap

    Mikulás Grand Prix-n vettek részt a gyerekek vasárnap

    Rendhagyó esemény zajlott vasárnap a Hungaroringen. A versenypályát gyerekek vették birtokba, a Mikulás Grand Prix-n számos izgalmas program várta a javarészt hátrányos helyzetű lurkókat. Ügyességi játékokon vehettek részt, a Mikulás guruló „kisvonatjával” pályabejárást tarthattak, az off-road műfajt is megismerhették a pálya közepén, a magasba emelkedhettek egy tűzoltóautó darujának segítségével, és váltófutáson is részt vehettek a célegyenesben.

    Az eseményen persze a hazai autósport jeles képviselői is jelen voltak: Michelisz Norbert a WTCC 2017-es szezonjának második helyezettje; Kiss Norbert kétszeres Európa-bajnok kamionversenyző, aki idén a 3. helyen zárt az ETRC-ben; Szalay Balázs és Bunkoczi László, akik idén is harcba szállnak a Dakar-ralin; valamint Oláh Gyárfás az MNASZ elnöke, és Gyulay Zsolt a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.

    A váltófutáson a hideg idő ellenére is sok gyerek vett részt. Rákóczi Feri és Szujó Zoli vezénylete mellett Michelisz Norbi rajtoltatta el őket, míg féltávnál Kiss Norbival találkozhattak, a célban pedig Balázs és Zsolt várta a gyerkőcöket a Mikulás társaságában.

    A futkározás után a Hungaroring ebéddel is megvendégelte a gyerekeket és kísérőiket.

    Az esemény jótékony célt is szolgált, mivel a MikuláGyár idén a Hungaroringre is szervezett egy gyűjtőpontot, ahova várják az adományokat a rászorulóknak játékok, ruhák és tartós élelmiszer formájában. A gyűjtőpont továbbra is nyitva lesz, és várja az adományokat december 22-ig, hétfőtől szombatig 9:00 és 17:00 óra között.

    Előre is békés, boldog karácsonyt kívánunk mindenkinek! 🙂

    Fotók: Magyar Gábor

    [Best_Wordpress_Gallery id=”65″ gal_title=”Mikulás Grand Prix 2017″]

  • Kilenc éves kislánytól kapott ki gokartban Nico Rosberg!

    Kilenc éves kislánytól kapott ki gokartban Nico Rosberg!

    Vivian Rosberg most már nyugodtan aludhat, pedig a visszavonult világbajnok felesége a korábbi Mercedeses párharc miatt komolyan aggódott Nico Rosbergért. Ezt megerősítendő így nyilatkozott a BBC-nek:
    „Valójában nagyon örülök annak, hogy két kislányunk van. Épp eleget aggódtam Nicóért, nekem elég nehéz volt végignézni egy versenyét is. Nehezen hiszem, hogy a kétéves Alaia és az egy éves Naila versenyezni akarnának, ezt nem tudom elképzelni.”

    Rosberg is ellene lenne egyébként kislányai versenyzői karrierjének, és a témakörben elég friss élményei vannak: „Két napja egy olyan tévéműsorban voltam, ahol gyerekek hívták ki a felnőtteket. Nekem egy kilenc éves kislány ellen kellett versenyeznem.”

    A gokartversenyüket a fiatal versenyző leányzó nyerte a tavalyi világbajnok ellen, Rosberg nem kis meglepődöttségére:
    „Megvert, – méghozzá tisztán. Ugyanolyan gokarttal mentünk, ugyanazon a pályán, minden ugyanúgy volt. Két másodperccel gyorsabb volt, pedig mindent beleadtam. Úgy néz ki, hogy vannak kislányok, akik tényleg tudják, hogy miképp kell gyorsan menni.”

    Ezek után tényleg kérdéses az, hogy Vivian Rosbergre is hasonló sors vár-e, mint Nico Rosberg édesanyjára, Sinára, aki annak ellenére, hogy sikeres versenyzői karriert teljesített a fia, alig látta a versenyeit, és végig kellett asszisztálnia férje, Keke Rosberg pályafutását is. A volt pilóta mindennapjait azonban most más dolgok határozzák meg, és Vivian teljesen elolvad a férjétől:
    „Nagyon édes apukaként. Azt hiszem, nem sok apuka lesz érzelmes, ha a gyerekeiről van szó. Nekem sokkal jobb most őrá mint apuka tekinteni. Ma az apák már jobban kiveszik a részüket a gyermeknevelésben, például pelenkát cserélnek. Ma már ez a normális. Ha beszélek Kekével, ő azt se tudja, mi az a pelenka. Azt hiszem, ezen a téren jó irányba fejlődött a világ.”

  • Láttad már a 11 éves, szemüveges Danica Patrick-ot?

    Láttad már a 11 éves, szemüveges Danica Patrick-ot?

    Íme világ talán legnépszerűbb verenyzőnője, Danica Patrick, még gokartosként, 11 évesen, szemüvegben.

    Adatlapja szerint álomautója egy Porsche Cabriolet, a hobbija pedig a cheerleading, azaz szurkolás, a röplabda és a cigánykerekezés.

    https://twitter.com/Oma_Hamou/status/601191954492301312