Kategória: Fastest Slap

  • Alonso már jövő hónapban az IndyCar-ban tesztelhet

    Alonso már jövő hónapban az IndyCar-ban tesztelhet

    Úgy tűnik, Fernando Alonso a Honda motorral hajtott Andretti Autosport Dallara DW12-est már a jövő hónap elején kipróbálhatja, ez lehet az első IndyCar tesztje, amikor az új road aero kittel felszerelt autót vezetheti.

    A RACER több forrásra is hivatkozva azt jelentette, hogy számos időpontot kitűztek már az esetleges tesztre, de ez eddig mindig meghiúsult, azonban valószínű, hogy a kétszeres világbajnok a szeptember 2-i portlandi IndyCar forduló után végre tesztelhet.

    Elvileg a Barber Motorsports Park lesz a kiruccanás helyszíne, mert az IndyCar csak olyan pályába egyezett bele, amin már idén volt verseny, olyanba nem, ami még hátra van, hogy az Andretti ne tudjon a plusz adatokból előnyt kovácsolni, hiszen pilótájuk, Alexander Rossi harcban van a bajnoki címért.

    Alonso még 2017-ben, Leeds-ben, az Alabama-i pályán ismerkedett meg a Verizon IndyCar sorozattal. A spanyol rögtön versenyképes volt a 29-es Hondával az Indianapolis Motor Speedway-en. Miután a héten bejelentette, hogy távozik a Forma-1-ből, belekóstolhat az IndyCar-ba, elsőször a 2018-as, alacsony leszorítóerős aero kittel. Ez lehet az a pont, amikor döntést hoz, hogy az IndyCar-ban folytatja-e.

    A RACER arról értesült, hogy az Andretti és a Harding Racing köt egy olyan megállapodást, hogy a Hardingnál lesznek az Andretti fiatal versenyzői és a McLaren is Alonsoval, egy afféle „B” csapatként.

    Ezt igazolják azok a pletykák, hogy a Harding bázisa, mely az Indianapolis Superspeedway közelében található, az Andretti-McLaren észak-amerikai bázisa lehet.

    Az valószínűtlen, hogy az Andretti-McLaren Honda motorokat használna, annak ellenére, hogy Alonso elvileg egy Andretti –Honda DW12-t tesztel majd. Valószínűleg jövőre inkább Chevrolet motor dobog majd az Andretti-McLarenben. Így az Andretti Autosport maradhatna a Hondával, a McLaren pedig a Chevy-vel léphetne együttműködésbe.

  • IndyCar: A McLaren tervezi a szériaváltást, Alonsóval jönnének

    IndyCar: A McLaren tervezi a szériaváltást, Alonsóval jönnének

    A McLaren azon dolgozik, hogy egy teljes szezont futhasson az IndyCar-ban a kétszeres Forma-1-es világbajnok Fernando Alonsóval, a széria főnöke, Mark Miles szerint.

    Alonso kedden jelentette be, hogy 2019-től már nem versenyez a Forma-1-ben, de megjegyezte, akár vissza is térhet egy versenyképesebb McLarenbe. Megnyerte kétszer a Monacói Nagydíjat, idén megszerezte pályafutása első Le Mans sikerét, így a spanyolnak már csak egy gyémánt kell a motorsport tripla koronájára, ez pedig az Indy500 siker.

    Alonsót folyamatosan szóba hozták az IndyCar-ral a 2017-es Indy500-as kiruccanása óta, amelyen 21 körrel a vége előtt állt ki a versenyből. A McLaren szűkszavú volt azóta az IndyCar-ral kapcsolatban és az Autosport úgy tudja, a McLaren 2 autós csapatot is fontolgatott, a széria többszörös világbajnokával, Scott Dixonnal és Fernando Alonsóval. Ez még azelőtt volt, hogy Dixon meghosszabbította a szerződését a jelenlegi csapatával, a Chip Ganassi Racing-el.

    Miles, az IndyCar anyavállalatának, a Hulman&Company-nak a vezérigazgatója az Autosportnak egy közleményben erősítette meg, a McLaren érkezése jól halad. „A bejelentés [Alonso távozása az F1-ből] feltüzelte azokat az IndyCar szurkolókat, akik 2019-ben nagyon szeretnék látni Alonsót a sorozatban” – mondta Miles.

    „A McLaren azon dolgozik, hogy minden szükséges dolgot elsimítsanak, és mi támogatjuk ezen erőfeszítéseiket. Nem hiszem, hogy év végéig születne döntés.”

    A brit Carlin, amely ebben az évben csatlakozott a szériához, felvetette, hogy a McLaren túl későre hagyta a döntést az IndyCar-ral kapcsolatban. Azonban olyat is lehetett hallani, hogy egy létező csapattal lépnek együttműködésbe, mint például az Andretti, vagy a Rahal Letterman Lanigan Racing.

  • Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup: Heidorn kétszer nyert, Keszthelyi Vivien második a bajnokságban

    Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup: Heidorn kétszer nyert, Keszthelyi Vivien második a bajnokságban

    Az elmúlt hétvégén Brands Hatch-be látogatott a Seyffarth Audi R8 LMS Cup mezőnye.

    Az első versenyen a bajnokság éllovasa, Kris Heidorn indult az első pozícióból, Maximilian Paul és Rahel Frey elől. Heidorn legfőbb kihívója, Bartosz Paziewski csak a negyedik, míg Keszthelyi Vivien a kilencedik helyről vágott neki a versenynek.

    Most sem Vivien volt az egyetlen nő a mezőnyben, köszönhetően Rahel Freynek. A 32 éves svájci versenyzőnő megjárta már a DTM-et is, idén pedig egyébként az ADAC GT Mastersben versenyez.

    Heidorn jó ritmusban lépett a gázra a repülőrajt során, megtartotta első helyét, míg Paziewski az első körben máris feljött a második helyre, és Keszthelyi is javított egy pozíciót.

    Frey azonban nem hagyta nyugodni Paziewskit, támadta őt, miközben Heidorn kényelmes előnyt tudott kiautózni: az 5. kör végére már közel 10 másodperc előnye volt. Mindeközben Frey és Paziweski kergetőzésének eredményeként Paul is megérkezett a nyakukba, végül pedig meg is előzte Freyt. Noha Frey nem törődött ebbe bele, és a következő körre visszaelőzte Pault, míg Paziewski visszaesett az 5. helyre.
    6 kör elteltével Keszthelyi továbbra is a 8. helyen haladt.

    Később egymásra talált Paul és Paziewski, olyannyira, hogy össze is ütköztek, de mindketten folytatni tudták a versenyt.

    Hét kör elteltével Heidorn már 11 másodperccel vezetett Frey előtt.

    Tíz és fél perccel a leintés előtt Robin Rogalski bal hátsó defekttel ment vissza a boxba, így Keszthelyi is nyert egy pozíciót és a hetedik helyen folytatta a versenyt.

    A 14. körben Paziewski szintén bal hátsó defekt miatt állt félre, Keszthelyi pedig a hatodik helyen haladt tovább. A lengyel azonban veszélyes helyen állt meg, így a safety cart is pályára küldték.

    Végül egy körre engedte még el a mezőnyt a biztonsági autó. A versenyt Heidorn nyerte Frey és Paul előtt, míg Keszthelyi Vivien a 7. helyen zárt.

     

    Keszthelyi Vivien
    Fotó: Ferdi Kräling Motorsport Bild GmbH/Audi AG

    A hétvége második futamára vasárnap került sor. A pole ismét Heidroné volt, őt pedig Paul, Frey és Paziewski követték. Keszthelyi a hetedik helyről rajtolt, ám az első körben már javított is egy pozíciót.

    Paziewski visszaesett, a harmadik kör végén a 8. helyen állt, Vivien pedig már az 5. pozícióban autózott. Heidorn azonban most nem tudott olyan hamar elhúzni a többiektől, Paul mindössze 0,5, Frey pedig 1 másodpercre volt tőle, később pedig Paul tovább faragta lemaradását, bár végül nem történt előzés, ismét nőni kezdett a különbség köztük.

    A 12. körre Heidorn egy kis levegővételnyi előnyhöz jutott, köszönhetően annak, hogy Frey Paul elő került. Mindeközben Keszthelyi sarkába kezdett érni a felzárkózó Paziewski. 9 perccel a vége előtt azonban a lengyel, ahogy az első versenyen is, ismét bal hátsó defekt miatt hajtott a boxba; ahogy a boxutcába ért, el is hagyta a gumit a felniről. Kerékcsere után azonban visszaállt a versenybe.

    Később Paul visszaelőzte Freyt, Keszthelyi pedig Rogalskit előzte meg, így már a negyedik volt, noha a harmadik helyen álló Frey 19 másodpercre volt tőle.

    4-5 perccel a leintés előtt aztán megérkezett az eső, így pályára hajtott a biztonsági autó. Így érte őket a leintés: Heidorn ismét nyert Paul, Frey és Keszthelyi előtt.

    „A Brands Hatch második futamán a junior kategóriában 2., az összetettben 4. helyen végeztem. Az abszolút összesített tabellán továbbra is a 2. helyen állok, növeltem az előnyt a harmadik helyezettel szemben, így mindent egybevetve jó hétvégét zártam egy olyan pályán, ami teljesen új volt számomra.” – írta Vivien Facebook oldalán a második versenyt követően.

    A hétvégét követően így áll a pontverseny a top 3 eserében:

    1. Kris Heidorn: 96,5 pont
    2. Keszthelyi Vivien: 78 pont
    3. Bartosz Paziewski: 75,5 pont

  • Rekord Spielbergben: több mint kétszázezer néző a MotoGP-n

    Rekord Spielbergben: több mint kétszázezer néző a MotoGP-n

    206.746 néző volt kíváncsi a hétvégi Osztrák MotoGP Nagydíjra Spielbergben, olvasható a hétfői Kleine Zeitung címlapján.

    Ez a nézőszám természetesen rekordot jelent a Red Bull Ringen, a Kurier lap pedig a július végi Forma-1-es versenyhétvégével is összehasonlította a nézettségi adatokat: a száguldó cirkusz versenyzőire „csak” 185.000-en voltak kíváncsiak.

    Az említett két napilap címlapon számolt be a versenyről, kiemelve, hogy rendkívüli látványos futamot láthattak a nézők Spielbergben, a MotoGP pedig a Forma-1 fölé nőtt – nézőszámok tekintetében mindenképp.

    A versenyt egyébként Jorge Lorenzo nyerte Marc Marquez előtt, aki második helyének köszönhetően tovább növelte a pontversenybeli előnyét jelenlegi legfőbb riválisához, Valentino Rossihoz képest.

    A gyorsaságimotoros-világbajnokság két hét múlva Silverstone-ban folytatódik.

  • Vajon ellenfélre talált a magyar TCR pilóta?

    Vajon ellenfélre talált a magyar TCR pilóta?

    Mi lesz abból, ha egy kihívásokat kereső TCR autóversenyző találkozik egy hasonló életkorú, hasonló beállítottságú influencerrel? Egyértelmű, hogy olyan verseny, amely közönség előtt, a virtuális térben zajlik. Ma délután Tassi Attila, a HELL ENERGY Racing Team with KCMG autóversenyzője és a népszerű influencer, GoodLike csaptak össze egy szimulátoros autóversenyen, hogy eldöntsék, ki a jobb.

    A péntek délutáni kánikula sem tartotta vissza a TCR versenyző Tassi Attilát, és a gamer világban ismert GoodLike-ot, hogy a budapesti Hyp-R Zone -ban egy szimulátoros autóverseny keretein belül mérjék össze tudásukat. A fiúk viadala a social médiában kezdődött – GoodLike egy Instagram storyban megemlítette, hogy imádja az autósportokat, arra azonban nincs lehetősége, hogy gyakorolja is azt. Tassinak nem is kellett több, kihívta az influencert – akivel egyébként a magánéletben is jó kapcsolatot ápol – hogy ha már valódi pályán nem indulhatnak, szimulátoron versenyezzenek egyet. GoodLike persze örömmel elfogadta a felhívást. A mai versenyre a srácok meghívták pár követőjüket is, akik közül két szerencsés szintén megmérkőzhetett kedvencével. A Tassi vs. GoodLike párbaj végül döntetlennel zárult.

    „A részvétel a fontos.” – kezdte nevetve a GoodLike néven ismertté vált Pólya Márton. – „Izgalmas élmény volt egy hivatásos autóversenyző ellen kiállni, ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki. Nagyon élveztem a délutánt, bármikor szívesen állok elébe egy visszavágónak, hogy a döntetlen eldőljön.”

    „Vicces volt a mai nap, örültem neki, hogy össze tudtuk hozni, GoodLike ügyesen ment, jó ellenfél volt. Neki ez a mai verseny játék volt, nálam viszont már a felkészülés részének is vehetjük, mivel jövőhéten újra versenyhétvége Assenben. Volt most egy nagyobb szünet a futamok között, ki is használtam és elmentem nyaralni, szükségem volt már egy kis pihenésre, de most újult erővel kezdtem neki a felkészülésnek és már nagyon várom, hogy újra rajthoz állhassak. Remélem ezúttal meglesz a dobogó, ezen leszek, aztán majd meglátjuk.” – mondta Tassi.

  • Massa olimpiára szeretné vinni a gokartozást

    Massa olimpiára szeretné vinni a gokartozást

    Az FIA gokartbizottságának elnökeként Felipe Massa kötelességének érzi, hogy a 2024-es olimpiára megkísérelje bevezetni a motorsportokat.

    Massa F1-es visszavonulása után vállalta el a CIK-FIA elnöki szerepkört, programjaként pedig nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a gokartozás – pontosabban az elektromos gokartozás – olimpiai sportággá tételét. Az idei Buenos Aires-i ifjúsági olimpiának részét képezi majd egy gokartdemó.

    „Jó híreim vannak” – mondta Massa a Conversa com Bial brazil tévéműsorban. „Argentínába az év végén lesz egy olimpiai eseményünk elektromos gokartoknak, végcélunk pedig a 2024-es párizsi olimpia.”

    Habár a motorsportok sosem szerepeltek az olimpián, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság által elismert nemzetközi sportszervezetek között az FIA is megtalálható. A sportágban igazi elektromos forradalomnak lehettünk szemtanúi az elmúlt néhány évben, a Formula E megalakításától kezdve az F1 hibridizációján át a ralikrossz és túraautózás tervezett villanyosításáig, a törekvéseket ezáltal lehetetlen figyelmen kívül hagyni.

    „Az elektromos gokartok még nagyon gyerekcipőben járnak” – folytatta Massa. „Rengeteg fejlesztésen kell még átesniük, amíg sikerül csökkenteni az akkumulátorok súlyát. Ezek jelenleg nagyon nehezek, ami fontos szempont a gyerekek számára, mert ha ütközöl és rádesik a gokart, a súly sokat számít. De nem hiszem, hogy a fejlesztés sok időt venne igénybe, minden nagyon gyorsan zajlik.”

  • Jenson Button menyasszonya bikiniben balettozik

    Jenson Button menyasszonya bikiniben balettozik

    Azt már megszokhattuk, hogy Jenson Button bikinimodell menyasszonya, Brittny rendre fehérneműben, bikiniben, vagy éppen teljesen pucéran pózol. Most azonban nem szokványos bikinis képet tett közzé magáról, hanem balett pózba is vágta magát.

    https://www.instagram.com/p/BmPoRWxl9KE/?taken-by=brittnyward

  • Jenson Button döntötte meg az ötödik pályacsúcsot a Civic Type R Challenge-ben

    Jenson Button döntötte meg az ötödik pályacsúcsot a Civic Type R Challenge-ben

    Ötödik, egyben utolsó felvonásához érkezett a „Type R Challenge – 2018” sorozat. Az „előadás” újfent lehengerlőnek bizonyult, ezúttal ugyanis a Hungaroringen döntötte meg az elsőkerék-hajtású, sorozatgyártású modellek köridejét az új Civic Type R. A 2 perc 10,19másodperces eredményt az NSX Super GT kupában induló Jenson Button érte el, ami azért is érdekes, mert az F1-világbajnok pilóta 2006-ban itt nyert először GP-t, méghozzá a Hondával.

    A viszonylag keskeny Hungaroring 4,38 kilométeren át kacskaringózik, 180 fokos fordulói és összetett sikánjai Európa egyik legnehezebb pályájává teszik. Ebből fakadóan ideális helyszín volt, hogy ismét megmutatkozhasson az Adaptív Lengéscsillapító Rendszer előnye, beleértve a feszes rugózást, a kiváló útfekvést és a – nagy sebességnél is tökéletes – kezelhetőséget. Szintén káprázatos teljesítményt nyújtott a precíz kormánymű és a tovább fejlesztett elektronikai csomag, miként a bődületesen erős VTEC TURBO motor is hozzájárult a rekorddöntéshez.

    Az esemény után Jenson Button elmondta: „Azért jöttünk első F1-győzelmem helyszínére, hogy a Civic Type R-rel megdöntsük a fronthajtású szériaautók pályacsúcsát, és nagyon boldoggá tesz, hogy megcsináltuk.” Az első megfigyelés, amit a boxutcát elhagyva tettem, hogy mennyire semleges az autó. Olyan környezetből jövök, ahol nem a fronthajtású modellek dominálnak, így nagyon meglepő volt számomra a Type R kiegyensúlyozottsága. Természetes mivoltából fakadóan már az első métereken hatalmas élményt nyújtott, az pedig tényleg maga a csoda, hogy ennyire rövid féktávokat lehet venni egy utcai autóval. A kéziváltó ugyancsak remekül működik, ami különösen nagy öröm, hiszen manapság ezek az autók ritkán manuálisak. Nagyon jó érzés gangolni a fokozatokat, az ember sokkal közelebb érzi magát az autóhoz.”

    A Hungaroring korábbi fronthajtású pályacsúcsát szintén a Honda állította be, a 2016-os rekorddöntés a Civic Type R előző generációjához köthető. A most elért kimagasló eredmény idén az ötödik volt a sorban, így teljes sikerrel zárult a „Type R Challenge – 2018”. Az új sorozat ötlete amúgy 2017 áprilisában merült fel, mikor a Civic Type R 7 perc 43,8 másodperc alatt gyűrte le a legendás Nürburgring Nordschleifét. Ez a hat rekord végleg bebetonozta előkelő pozíciójába a Civic Type R-t, kétséget kizáróan ez a kategória leggyorsabb modellje.

    A rekorddöntési sorozatban a Honda öt bajnoka vett részt, ők „vitték körbe” a Civic Type R-t Európa legnevezetesebb pályáin, hogy új csúcsokat állítsanak fel a sorozatgyártású, elsőkerék-hajtású modellek szegmensében.

    • Tiago Monteiro WTCR-pilóta a portugáliai Estorilban brillírozott – 2 perc 01,84 másodperc
    • A BTCC-legenda Matt Neal az Egyesült Királyságban található Silverstone-ban döntötte meg a körrekordot – 2 perc 31,32 másodperc
    • A japán SuperGT sorozatban versenyző Bertrand Baguette a belgiumi Spa-Francorchampson repítette a kategória csúcsára a Civic Type R-t – 2 perc 53,72 másodperc
    • Esteban Guerrieri WTCR-versenyző a Magny-Cours-i aszfaltcsíkon volt a leggyorsabb – 2 perc 1,51 másodperc

    A jelenlegi Civic Type R-t a tizedik generációs Civic fejlesztési programjának keretein belül dolgozták ki a mérnökök, ez volt a Honda történetének legátfogóbb ilyen jellegű projektre. A minden porcikájában új modell a hot hatch-kategória legélvezetesebb autója, ami nem meglepő, hiszen kis tömegű, rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszéria adja alapját. Ehhez kapcsolódik a kifinomult, dupla függőcsapszeges első felfüggesztés, ami minimalizálja a hajtási befolyást, és nagy sebességnél, valamint csúszáshatáron vett kanyarokban is stabillá teszi az autót. Az új Civic Type R a Honda nagy teljesítményű ferdehátúinak hagyományát viszi tovább, ennek megfelelően a kategória legdinamikusabban gyorsuló, legnagyobb végsebességű szereplője.

    Button ezzel a mondattal zárta a sorozatot: „Az új Type R megmaradt éppoly ütősnek, mint mindig is volt, egy fikarcnyit sem vesztett sármjából.”

  • Alex Zanardi dupla dobogót ünnepelt a UCI Parakerékpáros Pálya Világkupa idei felvonásán

    Alex Zanardi dupla dobogót ünnepelt a UCI Parakerékpáros Pálya Világkupa idei felvonásán

    A BMW márkanagykövete egy bronz- és egy ezüstéremmel gyarapította fényes medálgyűjteményét az olaszországi Maniago városában megrendezett versenyen.

    A kézihajtású kerékpárosok legfontosabb szezonnyitó eseményeként számontartott UCI Parakerékpáros Pálya Világkupa idei felvonását Alex Zanardi otthonában, Olaszországban rendezték meg augusztus első hétvégéjén. A BMW márkanagykövete – akit a kézihajtású kerékpárosok között jelenleg tízszeres világbajnokként tartanak számon – három versenyszámban mérette meg magát: a pénteken megrendezett egyéni időfutamon, a szombati pályaversenyen és a vasárnapi csapatváltóban. Az olasz sportfenomén a hétvégén egy bronz- és egy ezüstéremmel gyarapította medálgyűjteményét.

    Alex ZanardiAz esti hőségben versenyző sportolók biztatására és ünneplésére hatalmas tömeg gyűlt össze augusztus első hétvégéjén az olaszországi Maniago városában. A pénteken megrendezett egyéni időfutamon Alex Zanardi a harmadik helyen végzett az egyesült államokbeli Oscar Sanchez és a holland Tim De Vries mögött, majd a szombati pályaversenyen a BMW márkanagykövete ismét bebizonyította, hogy soha nem adja fel: az olasz sportfenomén végig versenyben volt a dobogós helyezések egyikéért, a megmérettetés utolsó körében azonban néhány versenytársával egy ütközésbe keveredett. A pálya egyik technikás visszafordítójában Zanardi egyik ellenfele korlátnak ütközött, amely megdobta őt és egy másik sportolónak csapódott. A BMW márkanagykövete nem tudta elkerülni az ütközést, így hátulról nekimentek, a kézihajtású kerékpár pedig számos helyen megsérült. Alex Zanardi szervizautójában volt egy első pótkerék, az olasz sportoló így megállt és kicserélte az első kereket, a sérült hátsó helyett azonban nem talált tartalékot. A BMW márkanagykövete ezért sérült hátsó kerékkel gurult vissza a pályára, ahol végül a nyolcadik helyen intették le.

    Az idei világkupa programsorozata a vasárnap este megrendezett csapatváltóval zárult, amelyben Alex Zanardi két honfitársa, Paolo Cecchetto és Luca Mazzone oldalán szállt versenybe. A trió a rajttól kezdve izgalmas versenyben volt az Egyesült Államok csapatával, a célban pedig csupán néhány centiméterrel csúsztak le a dobogó legfelső fokáról.

    „Fantasztikus hétvége volt. Az éljenző tömeg szeretetével a szívemben térek haza, hatalmas öröm ez nekem” – nyilatkozta a világkupa végén a BMW márkanagykövete. „Egész életemben más-más versenyosztályokban mérettem meg magam, de a mostanihoz foghatót még soha nem éreztem: a közönség minden sportolót tapssal biztatott, de engem minden alkalommal kitörő éljenzés fogadott, amely még tovább hajtott a cél felé. Ezúttal egy ezüsttel és egy bronzzal térek haza. Bizonyos mértékig balszerencsésnek mondhatom magam, főleg a szombati pályaverseny tekintetében, de be kell vallanom, hogy rendkívül erős, kiválóan felkészült ellenfelekkel néztem szembe” – tette hozzá Zanardi.

    A sportfenomén most az olaszországi Vallelunga versenypályájára utazik, ahol megkezdi kétnapos felkészülését a Német Túraautó Bajnokság (DTM) augusztus 24-26. között megrendezendő versenyhétvégéjére. A szezon hetedik felvonásának az olaszországi Misano városa ad majd otthont, ahol Alex Zanardi is rajthoz áll egy speciálisan átalakított BMW M4 DTM versenyautóval.

  • Felipe Massa „Alonsózott” egyet

    Felipe Massa „Alonsózott” egyet

    Felipe Massa a hétvégi Stock Car versenyhétvégén utánozta le egykori versenytársa, Fernando Alonso klasszikussá vált megmozdulását, mikor egy kiesése után egy nyugágyban pihent a pálya mellett. Massa ugyan nem kiesés kapcsán tette ezt, csupán pihent.

    „Amíg nincs edzésünk, addig pihenek Fernando Alonso stílusban.” – írta Massa az elábbi képhez.

    Persze Alonso is reagált: „Te vagy a legjobb! Sok sikert a versenyhez!”

    https://www.instagram.com/p/BmBYXeZg7hX/?taken-by=massafelipe19

    Az „eredeti” Alonso-verzió: