Kategória: Fastest Slap

  • BMW M240i Racing Cup néven folytatódik a BMW privát csapatainak belépő szintű betétfutam-sorozata

    BMW M240i Racing Cup néven folytatódik a BMW privát csapatainak belépő szintű betétfutam-sorozata

    A BMW M235i Racing Cup 2014 óta a hosszú távú megbízhatósági futamokat kínáló, nürburgringi VLN bajnokság szerves része, a BMW Motorsport pedig most további két évvel meghosszabbította szerződését a versenysorozattal és hivatalos gumiabroncs-partnerével, a Dunloppal. A következő szezontól BMW M240i Racing Cup néven megrendezendő betétfutam-sorozat így 2020-ig biztosan lehetőséget ad a privát színekben versenyző pilótáknak és csapatoknak arra, hogy belátható költségek mentén lépjenek be a motorsport élvonalának világába.

    „A szerződés meghosszabbításával újfent kinyilvánítottuk elköteleződésünket privát színekben versenyző ügyfeleink mellett” – fogalmazott Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója. „A BMW M235i Racing Cup sorozatgyártásban kínált műszaki alapra építkező, és ezáltal belátható költségekkel bíró, belépő szintű betétfutam-sorozatként már a kezdetektől rendkívüli sikereknek örvendett. Mindezt az is mutatja, hogy a hozzávetőlegesen húsz versenyautóból álló mezőny az elmúlt évek során a VLN legerősebb betétfutamává nőtte ki magát, a futamokra pedig időről időre a legtöbb rajongó látogat ki. Nagy örömömre szolgál, hogy privát színekben versenyző csapatainknak további két, biztonsággal tervezhető évet kínálhatunk fel, ezzel is jutalmazva hűségüket a BMW márka iránt. A 2019-es szezontól bevezetjük a BMW M240i Racing Cup versenyautóihoz elérhető Evo csomagot, amellyel számos ügyfelünk kérését teljesítjük. Az Evo csomag nem csupán a csapatoknak, de a pilótáknak is számos előnyt tartogat, miközben a BMW M240i Racing versenyautók megjelenése minden eddiginél jobban hasonlít majd a tömegtermelésben kínált modellekéhez” – tette hozzá Jens Marquardt.

    A BMW M240i Racing versenyautók Evo csomagja többek között optimalizált motorvezérlő szoftvert, a hátsó légterelő szárny újratervezett zárólapjait, valamint a jobb üléspozíció és a kényelmesebb vezetés érdekében új sportülést is tartogat.

    A szerződéshosszabbítás részeként a BMW Motorsport a BMW M240i Racing Cup betétfutam-sorozat csapatversenyének pénzdíját is megemelte: a 2019-es szezontól kezdve az idény legsikeresebb csapata 25 000 euróval több, immáron 100 000 euró pénzdíjban részesül. A VLN oldalán meghosszabbított együttműködés korai bejelentésével és a megnövelt pénzdíjjal a BMW M240i Racing Cup minden korábbinál vonzóbb sorozattá válik. A BMW Motorsport ráadásul a sorozatbéli hivatalos gumiabroncs-partnerével, a Dunloppal 2014 óta íródó együttműködését is meghosszabbította.

    A BMW M240i Racing Cup betétfutam-sorozat egyik legnagyobb előnye azonban a BMW Motorsport támogatása, amelynek részeként a bajor prémiumgyártó hivatalos pótalkatrészekkel, szükség esetén pedig mérnöki támogatással segíti privát színekben versenyző csapatai sikeres szereplését.

  • Scott Dixon nem bánta meg, hogy nem lett F1-es pilóta

    Scott Dixon nem bánta meg, hogy nem lett F1-es pilóta

    A 2018-as Verzion IndyCar Series bajnoka, Scott Dixon pár évvel ezelőtt közel állt ahhoz, hogy versenyezhessen a Forma-1-ben. Az új-zélandi pilóta azonban nem bánta meg, hogy végül nem a Forma-1 mellett döntött.

    Sokan a legjobb pilótának tartják a 38 éves Dixont az IndyCar történetében, ugyanis az új-zélandi már öt bajnoki címnél és 44 futamgyőzelemnél jár. Az immáron ötszörös IndyCar bajnok sikeresebb A.J. Foytnál és Mario Andrettinél is, aki maradandót alkottak ebben a szériában.

    Dixon, miután 2004-ben megszerezte első bajnoki címét az IndyCarban, tesztelhetett egy Williams BMW-t.

    „Élveztem a tesztet a Williams-szel, azonban egy kicsit furcsa is volt,”- nyilatkozta Dixon a New Zealand Stuff-nak. „Amint megszereztem az első bajnoki címemet az Indyben, már egy F1-es autót teszteltem. A Williamsnél versenyezhettem volna, azonban akkor már megvolt nekik a jövő évi pilótafelállásuk, szóval nem is értettem az egészet. „

    „A tesztelés miatt el is távolodhattam volna az Indytől, azonban végül nem így történt,” – ismerte el a 38 éves versenyző.

    Dixon elutasította a Williamst, visszament Amerikába és soha többet nem nézett vissza. „Nem bántam meg. „Szerintem jó döntést hoztam, ugyanis az Indyben maradandót alkottam,” – tette hozzá az új-zélandi.

    Az év korábbi részében a Haas csapatfőnöke, Güenther Steiner tett egy olyan nyilatkozatot, miszerint az amerikai autosport szériákban jelenleg egy olyan versenyző sincs, aki megállná a helyét az autosport királykategóriájában.

    A McLaren vezérigazgatója, Zak Brown azonban elismerően nyilatkozott Dixonról. „Scott Dixon egy kivételes tehetség,” – véli Brown.

    „Fernando Alonsora emlékezet, ugyanis jó az alkata, nagyon gyors és kellően agresszív. Azt hiszem, hogy Scott biztosan megállná a helyét a Forma-1-ben.”

  • Carmen Jorda „mellesleg” nagyon örül új parfümjének

    Carmen Jorda „mellesleg” nagyon örül új parfümjének

    Az utóbbi időszakban Carmen Jorda volt – Susie Wolff mellett – az a versenyzőnő, aki legközelebb jutott az F1-hez, legalábbis papíron. Noha rátermettségét sokan megkérdőjelezték. Mostanság azonban inkább modellként – vagy valami olyasmi – tevékenykedik Jorda, és igazából nem is nagyon értjük, hogy akkor ő most mit is akar…
    Mindenesetre most arról posztolt képeket, hogy egy igen mélyen dekoltált ruhában nagyon örül új Givenchy parfümjének.

    https://www.instagram.com/p/Bn_kqECB5zI/?taken-by=carmenjorda

    https://www.instagram.com/p/Bn_7O8qBDyj/?taken-by=carmenjorda

    https://www.instagram.com/p/BoBph7yhXKZ/?taken-by=carmenjorda

  • Jenson Button így lesz sportosból elegáns

    Jenson Button így lesz sportosból elegáns

    Jenson Button a Baylis & Harding angol kozmetikai márka reklámfilmjében szerepel. A mesés Cliveden House-ban forgatták a kisfilmet, melyben Button a Baylis & Harding termékek segítségével levetkőzi sportos megjelenését, és elegánsan, stílusosan távozik.

    https://www.instagram.com/p/BoDxKBYBhXR/

  • Vandoorne egy IndyCar csapattal tárgyalt

    Vandoorne egy IndyCar csapattal tárgyalt

    Stoffel Vandoorne ugyan elvesztette a helyét a McLarennél 2019-re, ám még sincs lehetőségek híján ahhoz, hogy jövőre is versenyezzen.

    Az IndyCarban szereplő Dale Coyne Racing elismerte, hogy már tárgyaltak is a belgával egy lehetséges 2019-es versenyzői ülésről.

    „Már beszéltünk vele, de nem tudom, hogy mi lesz a vége. Azt mondanám, hogy óvatosan érdeklődik a lehetőség iránt.” – nyilatkozta a csapat tulajdonosa Dale Coyne.

    Coyne hozzátette, hogy a megbeszélésen egy komplett szezon került szóba, nem csak egy Indy500-as beugrás. Vandoorne mellett egy másik, F1-ből könnyen kikerülhető fiatal iránt is érdeklődnek, Esteban Ocon személyében. A Force India jelenlegi pilótája minden bizonnyal elveszti helyét a rózsaszín alakulatnál.

    A csapat vezetője elmondta, hogy ő szívesen egyeztetne még a Manor és a Sauber korábbi versenyzőjével Pascal Wehrleinnal is, aki év végén kikerül a Mercedes kötelékéből.

    Dale Coyne csapata várhatóan két autóval fog neki vágni a 2019-es esztendőnek. Egyik versenyzőjük biztosan a korábbi Forma-1-es pilóta Sebastian Bourdais lesz. Csapattársára pedig sok jelölt van, ugyanis Vandoorne, Ocon és Wehrlein mellett képben van még náluk Pietro Fittipaldi és a Haas tartalékpilótája Santino Ferrucci is.

    A brazil pilóta még ugyan nem tért vissza a spai balesete során elszenvedett sérüléseiből, de nagyon bizakodó.

    „Egy vagy másfél hónap, és száz százalék, hogy a bal lábam is teljesen rendben lesz. A jövőmről még nincs döntés, túl korán vagyunk még. A célom viszont az, hogy egy teljes szezont versenyezzek majd valamelyik együléses sorozatban.” – nyilatkozta Fittipaldi.

  • Olvasóink többsége szokott fogadásokat tenni sporteredményekre

    Olvasóink többsége szokott fogadásokat tenni sporteredményekre

    Miután bejelentették, hogy a Forma-1 összeáll az Interregional Sports Grouppal (ISG) és hivatalosan is teret engednek a Forma-1-es sportfogadásnak (ugyan eddig is volt mód erre), megkérdeztünk titeket, Racingline.hu olvasókat, hogy szoktatok-e sporteredményekre.

    A válaszadóknak mindössze 20%-as állította, hogy soha nem szokott fogadni, 21% szokott, de nem Forma-1-re, hanem más sportokra, 28% állítja határozottan, hogy szokott F1-es eredményekre fogadni, és 31% klikkelt arra a lehetőségre, hogy csak nagyon ritkán szokott fogadni.

    Újabb kérdésünk ezzel kapcsolatban, azokhoz, akik fogadtak már F1-es eredményre, melyik versenyző hozta nektek eddig a legtöbb pénzt? 😀

  • IndyCar 2019: Hogy áll eddig a csapatok felállása?

    IndyCar 2019: Hogy áll eddig a csapatok felállása?

    Nemrégiben ért véget az IndyCar idei szezonja, de sokan már a jövő éven gondolkoznak. Éppen ezért érdemes áttekinteni, hogy jelen pillanatban, hogy nézhetnek ki az istállók pilóta felállásai, figyelembe véve a biztos, a várható, és a pletyka szintű dolgokat is.

    A címvédő Scott Dixon biztosan marad a sorozatban, a Chip Ganassi Racing versenyzője lesz. A bajnoki ezüstérmes Alexander Rossi továbbra is hűséges marad az eddigi munkáltatójához, az Andretti Autosporthoz. Az Indy500 idei győztese Will Power pedig továbbra is a Team Penske csapatát fogja erősíteni.

    Rajtuk kívül sok más pilóta is tudja már, hogy melyik csapat színeiben fog indulni jövőre. Van azonban jó pár nyitott kérdés is még a pilóták és csapatok terén. Az alábbi listában olvashatóak azok nevei, akiknek a helye már biztos, akik neve mellett pedig kérdőjel szerepel, az ő sorsuk erősen kérdéses.

    A listában nem szerepel Fernando Alonso és a McLaren, hiszen hivatalos megerősítés nem érkezett tőlük, hogy melyik csapattal kívánnak majd együttműködni, amennyiben az IndyCar mellett teszik le a voksukat.

    Pilóták és csapatok az IndyCar 2019-es szezonjában

    Penske: Josef Newgarden, Will Power, Simon Pagenaud

    Foyt: Matheus Leist, Tony Kanaan

    Schmidt: James Hinchcliffe, Robert Wickens **

    Shank/Schmidt: Jack Harvey *

    Ganassi: Scott Dixon, Felix Rosenqvist?

    Rahal: Graham Rahal, Takuma Sato

    Coyne: Sebastien Bourdais, Pietro Fittipaldi? Zachary Claman de Melo? Santino Ferrucci?

    Carpenter: Spencer Pigot, Ed Carpenter *, Jordan King?

    Carlin: Charlie Kimball?, Max Chilton?, Ed Jones?

    Andretti: Zach Veach, Alexander Rossi, Ryan Hunter-Reay

    Herta/Andretti: Marco Andretti

    Junocs: Alfonso Celis jr.?

    Harding/Steinbrenner: Patricio O’Ward, Colton Herta

     

    *: nem minden versenyen indul

    **: ülése fenntartva a rehabilitáció utáni visszatérésére

     

  • Versenyt hirdet Alonso divatmárkája, 1000 dollár értékű Kimoa termék a nyeremény

    Versenyt hirdet Alonso divatmárkája, 1000 dollár értékű Kimoa termék a nyeremény

    Japán legvadabb karaoke énekesét keresi Fernando Alonso és Mr. Moko, Szenegál leggazdagabb Forma-1-es rajongója. Bizonyára nem ismeretlen Moko személye a legtöbb F1-et követő ember számára, hiszen a Chrome Hearts ékszerüzletet vezető úriember rendre feltűnik a paddockban és a televízió képernyőjén.

    A kétszeres Forma-1-es világbajnok spanyol versenyző és Moko alkotja majd a zsűrit, ketten fogják értékelni a jelentkezők énektudását, győzni akarását és szenvedélyét. A nyeremény sem lebecsülendő, a győztes 1000 dollár értékű Kimoa ajándékcsomagban részesül.

    A japán rajongók dolga csupán annyi lesz, hogy közösségi média felületükre (Instagram vagy twitter) feltöltsék a videót, melyben a Shape of you (Ed Sheeran) vagy a Surfin (Beach boys) című számot éneklik. Kitétel azonban, hogy valamilyen Kimoa terméket kell viselni az előadás közben (sapka, napszemüveg, póló, stb.). A jelentkezési határidő október 12-e, a győztes kilétére pedig október 14-én derül fény.

    A monzai paddockban egyébként elkaptuk, ahogy Alonso és Moko hosszú perceken át beszélgettek egymással, előfordulhat, hogy éppen itt került fel a pont az üzletre.

  • A sérült Robert Wickens videón üzent

    A sérült Robert Wickens videón üzent

    IndyCar körökben nem csak az volt a nagy hír vasárnap, hogy Scott Dixon lett a 2018-as bajnok, hanem az is, hogy a Poconoban súlyos balesetet szenvedő Robert Wickens videóüzenetben tudatta a közönséggel, hogy hogy van most.

    A kanadai versenyző nyak- és gerincmerevítőben, ágyban fekve beszélt. Elmondta, hogy nagyon köszöni mindenkinek a biztató szavakat, és a sok pozitív energiát, amit sugároznak felé az emberek.

    Hozzátette, hogy bár már rehabilitációját tölti, sok idő még, mire teljesen felépül, de minden tőle telhetőt megtesz, hogy újra autóba ülhessen.

    https://www.instagram.com/p/BnzSY7HnCeU/?taken-by=robertwickens

  • Scott Dixon az IndyCar 2018-as bajnoka

    Scott Dixon az IndyCar 2018-as bajnoka

    Scott Dixon ötödik alkalommal nyerte meg az IndyCar bajnokságot, elhappolva azt riválisa, Alexander Rossi elől.

    Rossi esélye a sonomai verseny első körében elúszott, miután ütközött Marco Andrettivel, melynek következtében megsérült az első szárnya, és defektes lett a jobb első kereke. A pitben orvosolni tudták a problémát, azonban alaposan lemaradt így.

    Rossi végül visszaküzdötte magát a top 10-be, de ez nem volt elegendő, mivel Dixon így is jóval előtte volt.

    A versenyt Ryan Hunter-Reay nyerte Dixon előtt, míg Rossi a hetedik helyen futott be, ezzel pedig a szezon utolsó futamát Dixon megszerezte a bajnoki címet.

    A bajnokság végeredménye:

    1
    Scott Dixon 678
    2 Alexander Rossi 621
    3 Will Power 582
    4 Ryan Hunter-Reay 566
    5 Josef Newgarden 560
    6 Simon Pagenaud 492
    7 Sebastien Bourdais 425
    8 Graham Rahal 392
    Marco Andretti 392
    10 James Hinchcliffe 391
    Robert Wickens 391
    12 Takuma Sato 351
    13 Ed Jones 343
    14 Spencer Pigot 325
    15 Zach Veach 313
    16 Tony Kanaan 312
    17 Charlie Kimball 287
    18 Matheus Leist 253
    19 Max Chilton 223
    20 Gabby Chaves 187
    Ed Carpenter 187
    22 Jordan King 175
    23 Zachary Claman De Melo 122
    24 Jack Harvey 103
    25 Carlos Munoz 95
    26 Pietro Fittipaldi 91
    27 Santino Ferrucci 66
    28 Rene Binder 61
    29 Conor Daly 58
    30 Kyle Kaiser 45
    31 Patricio O’Ward 44
    32 Helio Castroneves 40
    33 JR Hildebrand 38
    34 Stefan Wilson 31
    35 Oriol Servia 27
    36 Alfonso Celis Jr. 23
    37 Colton Herta 20
    38 Danica Patrick 13
    39 Jay Howard 12
    40 Sage Karam 10
    James Davison 10
    Pippa Mann 0