Kategória: Fastest Slap

  • Népszerű magyar versenyzők év végi bizonyítványa, 2018

    Népszerű magyar versenyzők év végi bizonyítványa, 2018

    Pár éve útjára indítottuk a sorozatunkat, ahol a népszerű magyar versenyzők kerültek a nagyító alá, és megcsodáltuk azt, hogy mégis milyen teljesítményt nyújtottak az adott évben. Tavaly azonban kihagytuk, mert az egyik konkurenciánk nyúlta az ötletet. Megsértődhetnénk, mert gyakran előfordul az ilyesmi, de nem tesszük, mert valójában ez csak azt tükrözi, hogy jók az ötleteink. 😀

    Most, hogy ezen elegánsan túl is léptünk, újra vegyük sorra a kedvenceinket. Sorrendünket nem más adta, mint – ahogy minden évben – a Szent Facebook like számai. Ugyan egyre kevesebb jelentősége van már Magyarországon is ennek a közösségi platformnak, tetszik vagy nem, továbbra is mérvadó… Noha tudható, hogy nem feltétlenül valós és releváns minden lájk, tekintve, hogy vannak módszerek azok vásárlására is…

    Még mielőtt a dolog mélyére néznénk, pár megjegyzés, hogy ne keverjük a szezont a fazonnal: nem vegyítjük a listán a csapatokat és versenyzőket, az egyik személy, a másik egy csoportosulás. Így például nincs a listán az Opel Szalay Dakar Team, mivel az csapat. Ahogy Michelisz Norbi és a M1RA mérőszáma sem egy, nem véletlen van az külön.

    Alábbi top 10-ünk tehát a Facebook lájkok alapján alakult ki, véleményünk azonban saját.

    1. Keszthelyi Vivien – 252.5K

    A legtömörebben és tényszerűen: a sorozatban ahol indult, nem csinált olyan hibákat mint tavaly a TT Cupban, sikerült megbarátkoznia a technikával, és ennek eredménye is lett. Nem tisztünk megítélni azt, hogy ez mire is elég a jövőben, a menedzsmentjének a dolga eldönteni, hogy hova tovább. A legkézenfekvőbb persze a „női F1”, a W Series lenne, pláne, ha a párja, David Schumacher valamennyire segíteni is tudná ezen vállalkozásában. Őszintén reméljük azt, hogy erre nyílik esély, véleményünk szerint abszolút itt lenne Vivi helye, még ha nincs is komoly formaautós tapasztalata eddig.

    2. Michelisz Norbert – 137.4K

    Norbi, mivel tudjuk hogy olvasod, vagy ha nem, eljuttatják hozzád: annyi kérésünk lenne – talán mondhatom, hogy úgy általában a magyar sajtó nevében – hogy ha legközelebb átülsz egy másik márkába: ne az olasz médiából kelljen elsőként értesülnünk ilyen horderejű váltásról! 😀 A magyar motorsport legismertebb nemzetközi arca vagy, és ha azt szeretnénk, hogy a magyar motorsportos média se egy másod-, harmadvonalat képviseljen, akkor ahhoz ténylég az kell, hogy a magyarok írhassák meg a veled történteket elsőként.

    Az eredményekről: negyedik hely lett a dolog vége a WTCR-ben, lehet ezt sokféleképp értelmezni. Norbi maga is 7-9 komoly ellenfelet nevezett meg az év eleji írásában, de valóban egyetértek azokkal, akik szerint a BoP tönkretette a játékot, ami nettó sportpolitika. A négy bajnoki technikát használó pilóta közül harmadik lett, a csapattársa nyert, de az is hülye, aki azzal jön, hogy Norbi lett volna Tarquini „Bottasa”. Magam részéről én semmi mást nem kívánok, mint hogy pihenj nagyot a téli szünetben, hogy aztán jövőre újult erővel!

    3. Kiss Norbert – 71.3K

    Pontosan ugyanabba a helyzetbe került, mint Fernando Alonso. Mindenki pontosan tudja róla, hogy pokolian jó, sőt a rajongói szerint nyilvánvalóan ő a legjobb, csak hát az a fránya technika. Nos, ez a szombathelyi fiú esetében tökéletesen igaz: a legelmaradottabb motorral vitézkedett 2018-ban, és lett végül a bajnokságban ötödik. Annyiban mindenképp hasonló a helyzete mint Michelisz kollégának, hogy a mezőnyben neki is kb. 7 komoly ellenfele akadt, ugyanakkor az kijelenthető, hogy mindegyikük alatt jobb versenykamion volt, mint a mi Norbink alatt. Ezen hendikepet figyelembe véve nem is olyan szerény a helyezése, de tény, hogy a Mercedesnek teljesen újra kell gondolnia azt, hogy milyen motort is bocsát a Tankpool24 legénységének a rendelkezésére. Még egy párhuzam, ha már Alonsóhoz hasonlítottam Norbit: állítólag mindkettővel az a baj, hogy túlzottan megmondják, csapatfőnöknek, menedzsernek, mérnöknek, szerelőnek stb. hogy merre van előre, és ami szintén stimmel, akármennyire is fáj: mindkettejüket igazolja az idő, hogy igazuk van vagy volt. Biztos hogy akadnak sokkal simulékonyabb versenyzők, de azok nem érnek el eredményt.

    4. Tim Gábor – 33.2K

    Az egykori sikeresebb, de kevésbé pénzelt pályaversenyző immáron második éve kényszer-ralizik, de ez is megy neki becsülettel. Ha már így alakult, reméljük, hogy tudnak emelni a téten, és jövőre akár az ERC-ben is kipróbálhatja magát Gábor. Ő is egyike az elvesztegetett tehetségeinknek, de reméljük van még hova előrébb, feljebb jutnia!

    5. Tassi Attila – 17.7K

    Ha komolyan vehető lenne az összes magyar év végi autóversenyző gála, akkor Attikának csont nélkül illene most nyernie. Csapatot váltott, volt mersze hozzá. Elviselte azt, hogy egy világkupa helyett „csak” Európában mutathatja meg a képességeit, és még ha év elején volt is egy-két baklövése, év végére felnőtt a feladathoz, és némi szerencsével akár újra dobogón végezhetett volna, most már szigorúan a saját tehetségének a jogán. Nem is kérdés, jövőre a WTCR-ben a helye!

    6. Nagy Norbert – 14.6K

    Nagyon sajnálom, de komolyan. Sajnos, a Zengő Motorsport csak árnyéka önmagának, mióta Michelisz Norbi elment onnan, és ez az új irány pusztán csak a részvételről szól, nem a versenyzésről. Nem kell ebbe belelátni semmi negatívat a részemről, maga Zengő Zoltán ismeri el mindezt akkor, amikor akár Makaóban úgy küldi pályára a versenyzőit, hogy álljanak ki egy kör után, csak törés ne legyen a dologból. Amikor egy versenyző ilyen helyzetbe kerül, azt gondolom, hogy nem ildomos firtatni a képességeit és a versenyeredményeit.

    7. Szabó Krisztián – 12.6K

    Őszinte leszek, kellően távolról kedvelem Krisztián munkásságát, egyrészt mert oldalunk a gyorsasági autósportokra koncentrál, így az ő híreivel, illetve személyével kevésszer találkoztam ahhoz, hogy bármi komolyat is előadjak róla. Az még ebből a tisztes távolból is látszik, hogy tudatos építkezés folyik nála, és be fog kerülni a kategóriája legelitebb rétegébe is. Ehhez csak azt kívánjuk neki, hogy sikerüljön mindezt elérnie.

    8. Nagy Dániel – 11.3K

    „Deni Nádzs”, ahogy a külföldiek a közvetítésekben küzdenek a neve kimondásával, bebizonyította azt a tételt, amit hiányoltam a Zengő Motorsportnál 2016 óta, mégpedig az eredményes utánpótlás nevelést. A M1RA tavaly Tassi Attilával, idén Danival maxolta ki a lehetőségeit, és öröm volt nézni azt, hogy ez a dolog mennyire is működőképes. Mindent elárul a Hyundairól és a felkészítés nívójáról az is, hogy beugróként a Hungaroringen több pontot szerzett Dani a WTCR-ben, mint a zengősök két pilótája egész szezonban. És ne, ne fogjuk a Cuprákra, meg arra, hogy bezzeg Orioláét fejlesztették. Az év meglepetésének is mondhatnám, bár ezzel csak azt érik el Bári Dávidék, hogy jövőre már azon lepődök meg, ha nem hasonló eredményt hoznak bárkivel is, bármelyik szériában.

    9. Mór Csaba – 7.2K

    Bevallom, nem követem a tevékenységét Csabának, pedig biztosan illene. Ellentmondásos figura, képes meglepő eredményekre és meglepő húzásokra is. Azt gondolom viszont, hogy olyan szériákban, ahol eddig versenyzett, elért mindent. Nem tudom, hogy milyen vágyai vannak, mit szeretne elérni még autóversenyzőként, de csak hogy egy tippet mondjak: megnézném, hogy mondjuk egy Le Mans-on mit nyújtana valami jobb GT-s csapatnál. Azt gondolom, hogy egy ilyen jó eredmény igazán unikum lenne, és jót tenne a magyar motorsportnak is, arról nem is beszélve, hogy mekkora királyság lenne már akár egy teljes magyar csapat!

    10. Krajnyák Petra – 5.1K

    Őszintén szólva nem sokat tudunk róla, azon kívül, hogy Vogel Adri mellett ő is a Kia Platinum szériában vitézkedik, és hogy immáron jeleskedik a raliban is. Mindenesetre Petra felért a népszerűségi top 10-be.

    Kíváncsiak voltunk azonban kifejezetten a ti, vagyis Racingline.hu olvasók véleményére is a magyar gyorsasági autóversenyzőkről. Saját szavazásunk végeredményét ide kattintva tekinthetitek meg.

  • Chevrolet motorokkal indul a McLaren és Alonso az Indy500-on

    Chevrolet motorokkal indul a McLaren és Alonso az Indy500-on

    A McLaren hivatalosan is bejelentette, hogy 2019-ben Chevrolet motorokkal fognak indulni az Indy500-on.

    A brit istálló második alkalommal fog részt venni a legendás versenyen Fernando Alonsoval. 2017-ben még Honda motorral indultak, de jövőre már az amerikaik erőforrását fogják használni.

    „Az, hogy Chevrolet erőforrás fog dolgozni mögöttem azt jelenti, hogy meg lesz a lehető legjobb lehetőségünk arra, hogy a legjobbak között zárjunk.” – mondta Alonso.

    Idén a Penske és Will Power Chevrolet motorral nyerték meg az ötszáz mérföldes viadalt. Ráadásul az első négy helyen végző egyaránt Chevrolet motorokat használt.

    A spanyol pilóta nemrégiben Bahreinben az egyik Chevrolet NASCAR autót vezette, illetve januárban visszatér a daytonai 24 órás versenyre, ahol egy Cadillac motor fogja hajtani az autóját, ami a Chevrolet testvérmárkája.

    Bob Fernley, a McLaren IndyCar-os projektjének a vezetője elmondta, hogy ez a megállapodás a kulcs tényezője a jövő év Indy500-as szerepvállalásuknak.

    „Mint a regnáló győztes motor, a Chevrolet rendkívül erős helyzetbe hozhat minket ezen a rendkívül kemény versenyen. Nagyon hamar kialakítottuk a megfelelő munkakapcsolatot velük, akik rendkívül profik, elkötelezettek a kihívások iránt, és igazi versenyzők.”

    A McLaren a hetvenes években egyébként már használta az ő motorjukat, akkor a CanAm sorozatban indultak. Így 47 év szünet után újra közös projektbe vágtak.

  • Minttu, Alonso és Baba a kedvenc novemberben

    Minttu, Alonso és Baba a kedvenc novemberben

    Mint minden hónap végén, most is megnéztük, hogy mely Instagram posztjainkat kedveltétek leginkább az adott hónapban.

    Novemberben Minttu Räikkönen, Fernando Alonso és Babáék (avagy a Hungaroringen demózó Rábák és az Ikarus) volt a legnépszerűbb.

    Kövessetek minket Instagramon is, ahol csak saját kollégáink által készített fotókat találtok, mindenféle autósportos dologról, eseményről. 😉

    https://www.instagram.com/p/BqFtC1NF8S6/

    https://www.instagram.com/p/BqnTAonFoEq/

    https://www.instagram.com/p/Bp-KgK5l8h0/

  • A Hungaroring kapta a Budapest Turizmusáért járó díjat

    A Hungaroring kapta a Budapest Turizmusáért járó díjat

    A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) az idén a Hungaroring Sport Zrt.-nek adományozta Budapest Turizmusáért Díjat, amelyet minden évben egy olyan turisztikai szereplő, szolgáltató vagy projekt kap meg, amely mind belföldi, mind nemzetközi viszonylatban hozzájárul Budapest, mint márka építéséhez, s fővárosunk, mint turisztikai célpont vonzóbbá tételéhez.

    A díjat dr. Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes, valamint Bán Teodóra, a BFTK ügyvezető ünnepélyes keretek között adta át Gyulay Zsolt elnök-vezérigazgatónak.

    A díjat odaítélő szervezet szerint a pálya olyan különleges és kiemelkedő eseményeket szervez, amelyek a belföldi mellett nemzetközi viszonylatban is vonzóvá teszik fővárosunkat. Ilyen például a Formula–1-es Magyar Nagydíj, a Nagy Futam, a WTCR, a Red Bull Air Race vagy éppen a Hungaroring Classic.
    „Nagy büszkeséget jelent számunkra, hogy az idén a pályánk kapta ezt a díjat, hiszen csapatunk évről évre azért dolgozik, hogy a lehető legtöbb nézőt vonzza a pályára, és egyúttal gyönyörű fővárosunkba. A létesítményünk köztudottan azért is a nézők és a versenyzők egyik kedvenc pályája, mert nagyon közel van a fővároshoz, ahol számtalan programlehetőség várja az ide látogatókat” – mondta Gyulay Zsolt.

  • Újra lesz eSportos csapat a RoC-on, bárki jelentkezhet

    Újra lesz eSportos csapat a RoC-on, bárki jelentkezhet

    2019-ben újra lesz egy eSport versenyzőkből álló csapat a RoC Nemzetek Kupáján. Ráadásul a csapat egyik tagja bárki lehet, ugyanis a szervezők nyílt regisztrációt hirdettek.

    2018-ban Enzo Bonito és Rudy van Buren képviselték a Sim Racing All Stars csapatot, utóbbi pedig Lando Norrist is megverte az egyik futamban.

    A csapatba kerüléshez két részes válogatót rendeznek. Első körben az eROC meghívásos versenyén mérkőznek meg egymással a felek. Ide 16 „profi” eSportost hívnak meg, így többek között ott lesz például a Forza-világbajnok Aurelien Mallet, a WRC eSport bajnoka Jon Armstrong és az rFactor Formula Sim Racing bajnoka Michele D’Alessandro is, illetve még jó néhányan a Formula 1-es csapatok eSport csapataiból is. Ennek a versenynek a győztese lesz a Sim Racing All Stars csapat egyik tagja a Nemzetek Kupájában. Ennek a döntőjét egyébként már jövő hét szerdán megrendezik.

    A válogató másik részére pedig világszerte bárki jelentkezhet. Ehhez regisztrálni kell a Race of Champions weboldalán, és teljesíteni kell egy kvalifikációt. Innen a 32 leggyorsabb kerül be a döntő fordulóba, amit egy héttel a fő esemény előtt rendeznek majd meg. Ennek a győztese kapja meg a másik helyet a Sim Racing All Stars csapatban.

    A RoC elnöke, Frederik Johnsson a következőket mondta erről: „Nagy örömmel töltött el minket, hogy milyen remekül sikerült az első eRoC esemény idén Riyadhban. Lenyűgöző, hogy mennyire jól tudják átvinni a szimulátor versenyzők a tudásaikat a valóságba.”

    „Meg akarjuk találni a következő nagy eSport sztárt, kezdve a szerdai meghívásos versennyel, ahol a világ legjobbjai csapnak össze. Ezt követően pedig megnyitjuk az eRoC-ot, amely világszerte bárkinek elérhető lesz. A Földön bárki megkaphatja az esélyt, és ha elég jó, akkor ott találhatja magát Mexikóban, a világ legkiválóbb autóversenyzői ellen.”

    A jövő évi Race of Championst Mexikóvárosban rendezik meg január 19.-20.-án, és néhány résztvevő neve már ismertté vált, mint például Sebastian Vettel, Mick Schumacher vagy az idei ralikrossz világbajnok, Johan Kristoffersson.

  • Azt gondolod, hogy nehéz az élet? Tévedsz…

    Azt gondolod, hogy nehéz az élet? Tévedsz…

    Mint az ismert, Robert Wickens az IndyCar poconói versenyén szenvedett súlyos balesetet. Jelen állapot szerint épp újra tanul járni, komoly küzdelmek árán.

    Természetesnek és magának értetődőnek vesszük, hogy reggel felkelünk az ágyból, lábra állunk és járunk. Bele sem gondolunk, hogy valójában ez milyen nagy dolog, és mennyire örülni kell neki, hogy erre képesek vagyunk. Hát most az alábbi videóban Wickens megmutatta, hogy milyen küzdelmes is tud lenni a sétálás…

    Maximális respect! És persze mindenki másnak is, aki hasonló (vagy akármilyen) problémával küzd!

    https://www.instagram.com/p/Bq0k_mLnLK0/?utm_source=ig_web_copy_link

  • Kitaláljátok, ki lett az év magyar gyorsasági autóversenyzője?

    Kitaláljátok, ki lett az év magyar gyorsasági autóversenyzője?

    Idén is elindítottuk szavazásunkat, hogy kiderüljön, hogy a Racingline.hu olvasók szerint melyik magyar gyorsasági autóversenyző teljesítménye volt a legmeggyőzőbb, azaz szerintetek ki érdemli meg leginkább az „az év magyar gyorsasági autóversenyzője” címet.

    Minden olvasó a felsorolt 17 versenyző közül 3-ra voksolhatott.

    Több százan szavaztatok, és a végeredmény szerint a legjobbnak Keszthelyi Vivien bizonyult, aki idén az Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cupban versenyzett, és végül második lett a bajnokságban. Vivi az összes leadott szavazat 27%-át szerezte meg.

    Mögötte az ország két legismertebb Norbija, Michelisz Norbi és Kiss Norbi zártak 17 és 14 százalékkal.

    Mutatjuk a teljes végeredményt:

    Versenyző Bajnokság, helyezés Szavazatok
    1 Keszthelyi Vivien Audi R8 LMS Cup: 2. 27%
    2 Michelisz Norbert WTCR: 4 17%
    3 Kiss Norbert ETRC: 5 14%
    4 Volentér Balázs FIA CEZ endurance: 1 11%
    5 Tassi Attila TCR Europe: 4. 8%
    6 Jedlóczky Márk TCR Europe: 27. 6%
    7 Nagy Dániel TCR Europe: 5. 4%
    8 Walter Csaba (Nürburgring 24h class SP 8: 1. 3%
    9 Vogel Adrienn Kia Platinum Cup: 7. 2%
    10 Balogh Bence Lotus Cup Europe 2%
    11 Molnár Bendegúz Swift Cup Europe 1%
    12 Nagy Norbert WTCR: 25. 1%
    13 Krajnyák Petra Kia Platinum Cup: 14. 1%
    14 Szabó Zsolt WTCR: 31. 1%
    15 Mór Csaba European GT 4 Pro-am: 3. 1%
    16 Ficza Ferenc TCR Europe: 24 1%
    17 Vizin Tamás Lotus Cup Europe 0%
  • Videó készült Alonso és Johnson autócseréjéről

    Videó készült Alonso és Johnson autócseréjéről

    Fernando Alonso és Jimmie Johnson a Forma-1-es idényzáró Abu Dhabi Nagydíj utáni napon, november 26-án próbálták ki egymás autóját a Bahreini pályán.

    A csere alkalmával Johnson egy 2013-as, V8-as McLaren-Mercedest vezethetett, Alonso pedig a Hendrick Motorsports szintén V8-as Chevyjét. Azt már korábban lehetett tudni, hogy a teszt egész naposra nyúlik és mindkét nagyágyú nyugodtan kiismerheti a másik „munkaeszközét”. Ez az eredmények alapján egész jól sikerült, Johnson mindössze két tizeddel maradt el Alonsótól, a spanyol pedig gyorsabb volt Johnson reggeli idejénél a NASCAR autóval.

    Johnson napja nem indult simán, hiszen az első etapban a sisakja le akart esni a fejéről a nem megfelelő rögzítés miatt. El is mondta, hogy a mikrofon a szájától konkrétan a szeme vonaláig felcsúszott. A nehézségek után viszont nagyon élvezte a napot, ezt mondta a videóban: „Nem hiszem, hogy abbahagyom a mosolygást az elkövetkezendő pár hónapban. Ez még annál is jobb volt, mint amikor az ember 5-6 évesen karácsony napján szalad a fához, és nézi, hogy mi van alatta. Ez volt életem legnagyobb élménye autóban ülve.”

    Alonso is remek élményekkel gazdagodott: „Ezek az autók sokkal másabbak, mint az együlésesek, ám nagyon erősek. Jó érzés volt csúszkálni, ezzel a kis tapadással. Jól szórakoztam. Jimmie fejlődését is nyomon követtem, csodálatos nap volt. Köszönjük a McLarennek, a Hendrick Motorsportnak és a szponzoroknak.”

  • Jordan Taylor egyből hülyét csinált Alonsóból

    Jordan Taylor egyből hülyét csinált Alonsóból

    Fernando Alonso egyik következő csapattársa Jordan Taylor lesz, a 24 órás daytonai versenyen, és egyből megtréfálta a Twitteren. Alonsót kedden jelentették be a Wayne Taylor Racinghez, ahol az amerikai mókagyáros Jordan Taylor lesz a csapattársa a híres versenyen, és egyből vicceskedik is vele.

    Az alábbi videóban kvázi egy állásinterjút szimulál a pilóta, amire Alonso válaszol, ám az egész csak össze lett vágva a régi McLarenes videójából, amikor újra csatlakozott a csapathoz.
    Nagyjából így néz ki a párbeszéd:

    Jordan Taylor: Oké Fernando, kösz hogy eljöttél. Nem tart majd sokáig, de lenne pár kérdés.
    Fernando Alonso: Ezért vagyok itt.

    JT: Fejezd be a mondatot. Világ…
    FA: Uralom!

    JT: Megfogalmazom akkor másképpen. Ott állsz a Miss Amerika színpadán, és azt mondod, hogy segíteni akarsz, tehát világ…
    FA: Uralom!

    JT: Oké, én a békére gondoltam, de oké.
    FA: Öhm…

    JT: Mit gondolsz, Jeff Gordon első számú rajongójáról, Rodney Sandstormról?
    FA: Ő egyike az utolsó úriembereknek akik még vannak a sportban…

    JT: Igen, egyetértek. Mi a  véleményed arról, hogy visszatérhet Ricky Bobby és Cal Naughton, Jr.?
    FA:  Őszintén hiszem, hogy mindketten összeraknak mindent azért, hogy újra egy sikeres kapcsolat jöjjön létre, ahogy volt az már a múltban is. Ismerik egymást, tudják mi kell a sikerhez.

    JT: Igen, én is azt gondolom, hogy ez igazán különleges dolog lehet. Mit jelentett számodra az első pár (Nike Air) Jordaned?
    FA:  Nos, sokat jelent…

    JT: OK, haladjunk. Mit gondolsz erről a kinézetről?
    FA: Nagyon mutatós, nem tudnék rá nemet mondani.

    JT: Csodálatos. Nincs is több kérdésem, üdv a csapatban!
    FA: Nem is lehetnék boldogabb.

    JT: Nem tűnsz annyira boldognak…

    https://twitter.com/jordan10taylor/status/1067514625615425536

  • Barrichello fia az USF2000-ben fog versenyezni 2019-ben

    Barrichello fia az USF2000-ben fog versenyezni 2019-ben

    A Miller Vinatieri Motorsport, akik részt fognak venni a 2019-es USF200-es bajnokságban, bejelentette, hogy a csapat egyik pilótája az egykori brazil F1-es pilótának, Rubens Barrichellónak, a fia, Eduardo lesz majd.

    A 17 éves Eduardo Barrichello csapattársa az a Jack William Miller lesz, akinek az apja, Dr. Jack Miller, évekig az IndyCar mezőnyét erősítette. Barrichello és Miller az IndyCar egyik utánpótlásszériájában, a Mazda Road to Indy-ben is versenyezni fognak.

    „Nagyon örülök, hogy csatlakozhatok a Miller Vinatieri Motorsprts csapatához,” – lelkendezett az ifjabb Barrichello, aki ezen a héten Floridában tesztelhetett egy olyan autót, amit az USF2000-ben használnak.

    „A Road to Indy programot már a gokartos éveim óta figyelemmel követem és most végre én is részt vehetek benne. Az a tervem, hogy rengeteget teszteljek még a szezon kezdete előtt. Alig várom már az első versenyhétvégét Saint Petersburgben.”

    Az ifjú Barrichellonak ez lesz az első teljes szezonja. A fiatal brazil korábban az amerikai Formula 4-ben versenyzett, több-kevesebb sikerrel. 17 versenyből négy alkalommal intették le a legjobb tízben.

    „Nagyon örülünk, hogy immáron Eduardo az MVM család tagja,” – nyilatkozta Jack Miller, a csapat társtulajdonosa. „Eduardo annak a Rubens Barrichellonak a fia, aki egykoron a Forma-1-ben versenyzett. Biztos vagyok benne, hogy a fiam és Eduardo rendkívül erős csapatot fognak alkotni.

    „Ez lesz az első évünk az USF2000-ben, azonban a csapatunk munkáját tapasztalt mérnökök és szerelők segítik. Ez a sorozat egy remek lehetőség Eduardo számára, hogy tapasztalatot szerezzen.”

    Rubens Barrichello Forma-1-es pályafutása során tizenegy alkalommal ünnepelhetett a dobogó legfelső fokán. A brazil legenda 19 évet húzott le a száguldó cirkuszban, 1993-tól egészen 2011-ig tagja volt a Forma-1-es mezőnynek. Barrichello, aki Schumacher csapattársa volt a Ferrarinál 2000-től 2004-ig, hazájában versenyez jelenleg, és nagyon büszke a fiára, hogy neki is a vérében van a versenyzés.

    „Jackkel még a Formula 4-es szezon közben találkoztam és azonnal barátok lettünk. Jack imádja ezt a sportot, csakúgy, mint én. A gyerekeinknek is ez a szenvedélye, amit öröm kimondani. Kíváncsi vagyok, hogy Eduardo mire lesz majd képes az USF2000-ben. Ez egy remek lehetőség számára, hogy egy jobb versenyzővé váljon.”