Kategória: Fastest Slap

  • Bemutatták a OnePlus 6T McLaren telefont!

    Bemutatták a OnePlus 6T McLaren telefont!

    A mai napon a OnePlus és a McLaren bemutatta a szupergyors és nagyon erős OnePlus 6T McLaren Edition telefont. Az új eszköz szimbolikusan is a kezdete egy hosszútávú kapcsolatnak, amelyet jellemez a sebesség szeretete, valamint a két cég filozófiája, mely szerint soha nem állnak le, és félelem nélkül törnek előre.

    Az erőmű alkalmas arra, hogy több dolgot is egyszerre kezeljen, legyen szó filmézésről 4K-ban 60 fps-sel, fotószerkesztés, vagy a gyors appok közötti ugrálás. A telefon nem fog lelassulni, hiszen 10 GB memóriája van. A készülék színe természetesen a McLaren papaya-narancs, amely feketébe megy át. Ugyanis a hátulja a telefonnak karbonszálas, ami eléggé emblematikus, hiszen a McLaren 1981-ben ezen technológiát a Forma-1-ben, 1993-ban pedig az utcai autóinál vezette be.

    A telefon december 13-tól már megvásárolható lesz Nyugat-Európában és Észak-Amerikában, Kínában, Indiában és Skandináviában később lesz elérhető.

     

     

  • Vissza kellett fogni Hamiltont a Superbike tesztjén

    Vissza kellett fogni Hamiltont a Superbike tesztjén

    Michael van der Mark őszintén bevallotta, hogy azon volt a több napos Superbike teszt során, hogy kicsit lassítson Lewis Hamilton tempóján, mivel – elmondása szerint – a sebessége komoly aggodalmakat keltett.

    Lewis Hamilton nemrégiben tesztelhetett egy Yamaha YZF-R1-es motort, amivel a Crescent csapat indult a Superbike világbajnokságon. Két társa Michael van der Mark és Alex Lowes voltak a teszt során.

    „Lewis két teljes napot tesztelt. A csapat tagjai pedig egy kicsit már aggódtak is, mivel elég komoly tempót diktált.” – kezdte van der Mark.

    „Rettentően gyors volt, de nem volt meg a megfelelő motoros stílusa. Túl nagy szögben hajolt be, így a csapatnál arra jutottunk, hogy ráférne néhány tipp a profiktól. Az első nap egyedül voltam a pályán Lewis-szal, majd a második nap csatlakozott hozzánk Alex Lowes is.” – folytatta.

    „Az első nap próbáltam egy kicsit lassítani őt, meg kellett állítanom, mert nem félt úgy bevenni a kanyarokat, mint egy autóversenyző. A második nap pedig már a stílusán dolgoztunk sokat.” – tette hozzá.

    Van der Mark azt is elmondta, hogy ő nagy csodálója volt a brit bajnoknak, és a vele való közös munkát nagyon jónak és örömtelinek nevezte.

    „Még ha ez csak egy kis szórakozás volt, ő akkor is motivált volt arra, hogy tanuljon. Rengeteget kérdezett, jól akarta csinálni és a lehető legtöbbet szerette volna tanulni.”

    A holland versenyző – aki idén harmadik lett a Superbike világbajnokságban – nem akart jóslatokba bocsátkozni az ügyben, hogy Hamilton mennyire lenne sikeres ha két kerékre váltana.

    „Lehetett látni, hogy nem fél. Nincsenek kétségei sok más motorversenyzővel ellentétben. Ugyanez a helyzet egy autóban is, vagyis van egy természetes tehetsége. Azt viszont nem tudom megmondani, hogy ha váltana akkor milyen gyors lenne. Tudom, hogy lehet ennél még sokkal gyorsabb is, de nehéz megjósolni, hogy mire lenne képes. Csupán négy napot tesztelt és körülbelül hét másodperccel volt lassabb nálunk, de így is sokkal gyorsabb volt mint más beugrók. Láthatóan van egy különleges tehetsége, de nem tudom, hogy akarná-e ezt csinálni fő állásban.” – zárta a holland.

  • Ekkorát ugrott Rosberg bikinis feleségével

    Ekkorát ugrott Rosberg bikinis feleségével

    Úgy fest Nico Rosbergéknek egyelőre nincs kedvük a télhez, így aztán elutaztak melegebb éghajlatra. Fotóik tanulsága szerint épp Thaiföldön pihennek, és be is mutattak egy Mark Webbert megszégyenítő jókora ugrást.

    https://www.instagram.com/p/BrKKeN0HezF/

    Embed from Getty Images

  • Így lovagolja meg Gina Schumacher Maxit

    Így lovagolja meg Gina Schumacher Maxit

    Mindkét gyermekére komoly hatással volt a hétszeres világbajnok Michael Schumacher, hiszen ők is apjuk szenvedélyeit választották maguknak. Míg Mick maga is versenyző lett és jövőre már a Formula 2-ben áll majd rajthoz, addig Gina Schumacher a western lovaglást választotta, melyet édesapja is imádott, és édesanyja, Corinna is.

    Legutóbb Gina videót osztott meg arról, hogy dolgozik együtt Maxi nevű lovával.

    https://www.instagram.com/p/BrJ_Si_nwXU/

  • A PPP kergeti az álmát, de közben segítenek is!

    A PPP kergeti az álmát, de közben segítenek is!

    A PPP csapata a saját gyerekkori és újdonsült álmait szeretné megvalósítani, de emellett arra is nagy figyelmet fordítanak, hogy segítsenek másoknak is a vágyaik valóra váltásában.

    A Pikes Peak Project, ami a dolog rendes becsületes neve, egy olyan kezdeményezés, amelynek a végcélja az, hogy 2022-ben, magyar alakulatként végigmenjenek a legendás amerikai kanyargós Sziklás-hegyi szakaszon, lehetőség szerint minél gyorsabban, és nem is akármivel, de nem lőnénk le a poént.

    Addig is, amíg az ezt elérik, mondhatni tanulmányúton jártak Spa-Francorchampsban, a 24 órás versenyen, és ott beszereztek egy olyan sapkát, amelyet aláírt az kétszeres DTM bajnok, Gary Paffett is, aki idén is első lett, utoljára a Mercedesszel.

    Most azonban a karácsony közeledtével árverésre bocsátják ezt az ereklyét, amelyet aláírt még a Formula E-ben szereplő Edoardo Mortara, az IMSA-ban sikeres Renger Van Der Zande, valamint Indy Dontje is, aki a Mercedes gyári GT versenyzője.

    A sapka licitálásából befolyt teljes bevételt az Oltalom Karitatív Egyesület kapja meg és rászoruló gyermekeket segít belőle. A 2018 júliusában a 70. spái 24 órás viadalon aláírt ereklye mellé jár természetesen az eredeti műsorfüzet is. Az egyelőre rejtélyes csapat vezetője ennyit nyilatkozott:

    „A PPP csapata a saját gyerekkori és újdonsült álmait szeretné megvalósítani, de emellett arra is nagy figyelmet fordítanak, hogy segítsenek másoknak is saját vágyaik valóra váltásában. Köszönjük a Racingline.hu-nak, hogy ők is segítenek Bennünket ezen formában is!”

    A licitbe a Vatera felületén lehet beszállni:
    https://www.vatera.hu/a-2018-as-dtm-bajnoka-altal-dedikalt-sapka-2705615651.html

  • Hamarosan érkezik a Silverstone Experience!

    Hamarosan érkezik a Silverstone Experience!

    A brit autósport hazájában, Silverstone-ban jövő tavasztól egy új attrakció nyitja meg kapuit, ami a Silverstone Experience névre hallgat.

    Ez igazából egy kiállítás a pálya történetéről valamint a britek legnagyobb autóversenyzőiről, ahol a látogatók a kulisszák mögé is betekinthetnek. A vendégek számára ez egy különleges utazás, ami a brit autósport múltját, jelenét és jövőjét mutatja be a legkorszerűbb technikával. A túrát egy magával ragadó show zárja, a látogatók a legendás angol kommentátor, Murray Walker kommentálásában élhetnek át egy kört Silverstone-ban.

    A helyszíne az egyetlen második világháborúból fennmaradt, Wellington bombázó hangár lesz, ami az ikonikus pálya bejáratánál helyezkedik el. A kiállítás tehát 2019 tavaszán indul, a weboldala viszont már most elkészült, mint ahogy a beharangozó videója is:

  • Ericsson: Az F1 kicsit mesterkélt

    Ericsson: Az F1 kicsit mesterkélt

    Marcus Ericsson most, hogy kikerült az F1-ből, kicsit mesterségesnek nevezte a királykategóriát.

    A svéd 2014-ben debütált az F1-ben a Caterham színeiben, majd a Sauberhez került egy év után, ahonnan a mostani szezon végén kellett távoznia. 2019-től az IndyCarban versenyez majd, a széria autóival pedig már meg is volt az első tesztje a hét folyamán. A Brazil Globonak nyilatkozott.

    „Ez visszahozza azt az érzést, ami miatt elkezdtem versenyezni. Az F1 mindig F1 marad, de néha kicsit mesterkélt. Az F1-ben már tökéletesen kezdesz, itt pedig először az autóval kell megbirkóznod, hogy utána tökéletesítsd az egészet. Sokkal nagyobb meló ez a pilótának, ez jelenti a  legnagyobb különbséget. Visszahozza a versenyzés iránti szenvedélyt.”

  • Alonso: Az Indy500-on bármi megtörténhet

    Alonso: Az Indy500-on bármi megtörténhet

    Mint ismeretes, Fernando Alonso jövőre újra nekifut az Indy500-nak, a McLaren Racing színeiben. Az 500 mérföldes versenyben a spanyol szerint benne van, hogy elég véletlenszerű eredményt hoz.

    „Kemény lesz a verseny és a véletlenek szerepe is nagy lesz. Sok dologgal kell számolni: a stratégiával, a szerencsével, a sárga zászlókkal a végén, a biztonsági autóval. Ezek közül bármi az utadba állhat. Viszont egy új csapattal nulláról indulni kihívás lesz, de rendben kéne, hogy legyen. A McLaren van elég tapasztalt, emellett tehetséges embereket alkalmaz ahhoz, hogy versenyképesek legyünk és harcolhassunk.”

  • Lucas Auer a Red Bull kötelékében folytatja

    Lucas Auer a Red Bull kötelékében folytatja

    Több szempontból is szokatlan lépésre szánta el magát a Red Bull és Helmut Marko, ugyanis 24 évesen bekerült a Red Bull junior programjában az ex-Mercedeses Lucas Auer.

    Juniornak már korán során nevezhető Lucas Auer – aki Gerhard Berger unokaöccse – a Red Bull legújabb támogatottja. Ezzel együtt azt is bejelentették, hogy az osztrák versenyző 2019-ben a japán Super Formulában fog rajthoz állni.

    Ez a lépés egyfelől azért is szokatlan, mert ebben a korban nem igazán igazolnak a csapatok az utánpótlás programjukba, másrészt Auer az elmúlt években a Mercedes gyári csapatának a pilótája volt a DTM-ben, illetve Augusztusban a Force Indiát is tesztelhette a Hungaroringen.

    A váltást az is elősegítette, hogy a német márka kiszállt a DTM-ből, hogy csak a Formula E-re tudjon koncentrálni. A Red Bull pedig elég jónak találta arra, hogy szárnyai alá vegye, és a céljuk, hogy a lehető legtöbb szuperlicensz pontot gyűjtsön.

    „Egyfelől Auer nem volt jó helyzetben a Mercedes DTM-es távozása után. Szeretnénk Auer karrierjét tovább segíteni és ez hatással is lesz a Hondával való közös munkánkra is.” – mondta Helmut Marko.

    A Red Bull három Honda motoros autót indíthat a japán sorozatban. Aueren kívül az idei makaói győztes Dan Ticktum és Harrison Newey lehet a másik két autó pilótája, de Marko azt is kihangsúlyozta, hogy a főtervezőjük, Adrien Newey fia nem Red Bull által támogatott versenyző.

    „Támogatjuk a fiatal Newey-t, de nem Red Bull junior. Kizárólag a Super Formulával nem tud Auer az F1-hez elég pontot szerezni, de erre is szüksége lesz hozzá.” – tette hozzá.

    Emiatt várható, hogy az osztrák pilóta más ázsiai sorozatokban is rajthoz állhat majd.

  • Palik László visszatér televíziózáshoz!

    Palik László visszatér televíziózáshoz!

    Noha nem az autósportos közvetítések során fogjuk viszont látni.

    Palik László nevét minden magyar autósport rajongó ismeri, függetlenül attól, hogy kedvelik-e, vagy sem. Az 56 éves Palik korábban a Hungaroring elnöke is volt, és éveken át kommentálta a Forma-1-es versenyeket az RTL Klubon. 2010 után azonban eltűnt a nyilvánosság elől.

    Ma a HVG számolt be róla, hogy Palik visszatér és újra tévézni fog. Méghozzá a TV2 „Exatlon” című műsorát vezeti majd, mely „egy egzotikus kalandreality és sportvetélkedő egyvelege”.

    [poll id=”103″]