Kategória: Fastest Slap

  • Red Bull Air Race – Zamárdiban rendezik a magyar versenyt

    Red Bull Air Race – Zamárdiban rendezik a magyar versenyt

    A Balaton felett, Zamárdiban rendezik idén a Red Bull Air Race gyorsasági műrepülő világbajnokság magyarországi versenyét.

    A magyar szervezők sajtószolgálatának pénteki közleménye szerint július közepén 13. alkalommal kerül sor a magyarországi futamra – ami rekord a sorozat történetében -, ám most először nem Budapesten, hanem új helyszínen.
    Eredetileg 2019-ben is a főváros lett volna a helyszín, de február elején a Főpolgármesteri Hivatal bejelentette, hogy a főváros nem ad engedélyt a viadalra.
    A pénteki közleményben a szervezők jelezték, hogy a budapesti helyszínre vásárolt, kiemelt helyekre szóló jegyek teljes összegben visszaválthatók az eredeti értékesítési helyeken. A balatoni futamra pedig a közeljövőben hozzák nyilvánosságra a jegyvásárlási lehetőségeket, ugyanakkor a rendezvény továbbra is ingyenesen látogatható.

    A szezon nyolc versenyből áll, február elején Abu-Dzabiban indult a sorozat, a mezőny egy később kijelölendő időpontban sorra kerülő európai viadal után júniusban Kazanyban méreti meg magát, hogy aztán egy hónappal később a Balaton felett versengjen. Ősszel egy japán és egy ázsiai viadal után Indianapolisba megy a mezőny, s a 2019-es idény Szaúd-Arábiában zárul.

    A Red Bull Air Race idei versenynaptára:

    február 8-9.: Abu-Dzabi
    később kijelölendő időpontban: Európa
    június 15-16.: Oroszország, Kazany
    július 13-14.: Magyarország, Balaton, Zamárdi
    szeptember 7-8.: Japán, Csiba
    később kijelölendő időpontban: Ázsia
    október 19-20.: Egyesült Államok, Indianapolis
    november 8-9.: Szaúd-Arábia

  • A humor tarolt az Instánkon februárban!

    A humor tarolt az Instánkon februárban!

    Minden hónapban megvizsgáljuk, hogy melyik Instagram posztunkat kedveltétek a legtöbben. Februárban humoros képeinket kedveltétek leginkább, ezeket alább meg is mutatjuk.

    A Racingline.hu Instagram oldala kapcsán nem győzzük hangsúlyozni, hogy ott csakis saját, kollégáink által készített, egyedi képeket találtok. Insta sztoriban is találtok érdekességeket, és igyekszünk ott még inkább interaktívabbak lenni. Ha versenyhelyszínen vagyunk, Instán közlünk képeket legelőször. Így aztán mindenképp megéri ott is követni minket! 😉

    Ha pedig van bármi, amit szívesen megosztanátok velünk Instagramon, csak taggeljetek be rajta (@www.racingline.hu)! Ha pedig ezt sztoriban teszitek, meg is osztjuk azt ott.

    https://www.instagram.com/p/BtieuiIlkl4/

    https://www.instagram.com/p/BteAmkDF3uA/

    https://www.instagram.com/p/BttjKxgFjtU/

  • Vettel öccse a konkurens márkát erősíti

    Vettel öccse a konkurens márkát erősíti

    Sebastian Vettel a Ferrarinál versenyez a Forma-1-ben, legnagyobb ellenfele pedig a Mercedeses Lewis Hamilton. Így aztán a német feltehetően nem rajong túlzottan a csillagos márkáért, de így is lesz oka szurkolni neki. Noha nem a Forma-1-ben.

    Ugyanis a négyszeres világbajnok öccse, Fabian Vettel fog Mercedest hajtani a versenypályán idén. A 19 éves Fabian az ADAC GT Mastersben indul majd, a HTP Motorsport Mann Filteres „sárga mambájával”, egy AMG GT3-mal.

    Fabian 2017-ben az Audi TT Cupban indult, egy mezőnyben Keszthelyi Viviennel, tavaly pedig a Lamborghini Supertrofeóban bontogatta szárnyait.

    „A GT Masters az sorozat, hol megszerezheted az alapokat, ha sikeres akarsz lenni a sportautós versenyzésben.” – mondta Fabian Vettel.

    A fiatal versenyző elmondta, a márkák okán nincs nézeteltérés közte és bátyja között, mindketten a saját karrierjükre koncentrálnak.

    „A Mercedes mindig az ellenfél volt számunkra a családban, mivel a bátyám mindig ez ellen a márka ellen versenyzett. Az elején ez vicces volt. De a Mercedes sikeres, mindenben, amit csinálnak. Nekem nincs bajom azzal, hogy a bátyám a Mercedes ellen harcol a Forma-1-ben, én meg velük a GT Mastersben.”

    Vettel csapattársa az a 26 éves Philip Ellis lesz, akivel egy mezőnyben versenyzett a TT Cupban, és aki meg is nyerte azt a bajnokságot.

    A GT Masters szezonja április 27-28-án rajtol majd Oscherslebenben. Vettel pedig reális elvárásokkal várja a hétvégét.

    „A GT Masters egy nagyon profi, jól megalapozott bajnokság, nagy nevekkel. Gondoljunk csak Timo Bernhardra, aki már Le Mansban is nyert a Porschéval. Ezért nagy tisztelettel érkezem a bajnokságba, ugyanakkor nagyon elszántan is. Megpróbálom a legtöbbet kihozni magamból, és a lehető legtöbbet igyekszem tanulni.”

    https://www.instagram.com/p/BubM02vF7C6/

  • Titánból készült elemet tesztel „a Halo helyett” az IndyCar

    Titánból készült elemet tesztel „a Halo helyett” az IndyCar

    Az IndyCar bejelentette, hogy újfajta pilótafülke-védelmet tervez bemutatni.

    Április 24-én minden autó részt vesz majd egy nyílt teszten az Indianapolis Motor Speedway-en, és mindegyikük egy titánból készült elemet tesztel majd, mely az AFP (Advanced Frontal Protection ~ fejlett elülső védelem) névre hallgat és a Dallara készíti.

    Az AFP, mely kicsit több, mint 3 hüvelyk (7.62 cm) magas és átlagosan háromnegyed hüvelyk (~2cm) széles, úgy lett kialakítva, hogy távol tartsa a törmelékeket a versenyzőktől.

    Az AFP különféle verzióit már 2012 óta tesztelik pályán és szimulátoron is.

    Halo-szerű elemet is fontolóra vettek korábban, de az nem igazán volt ráilleszthető a jelenlegi IndyCar autókra.

    Az IndyCar komoly teszteket végzett a windscreen, azaz „szélvédő” kapcsán a PPG Aerospace-szel. Az elemet még pályán is tesztelték 2018-ban. Ugyan nem érkezett rá panasz, még dolgozniuk kell rajta, mielőtt bevezethető lenne.

  • Hivatalosan is bejelentették Alonso rajtszámát

    Hivatalosan is bejelentették Alonso rajtszámát

    A napokban már beszámoltunk róla, hogy az Indianapolis Motor Speedway szuvenírjei leleplezték, hogy milyen színű és rajtszámú autóval indul majd Fernando Alonso az idei Indy 500-on.

    Most azonban már hivatalos, hogy a McLaren spanyolja a #66-os rajtszámmal vág majd neki a versenynek. 1972-ben a márka ugyanezzel a rajtszámmal nyerte meg a versenyt, Mark Donohue-val a volán mögött, Penske csapatként.

    Fernando Alonso nem titkoltan az ún. nevezett tripla koronára hajt, melyhez már csak az Indy 500 győzelem hiányzik.

    2017-ben már indult a megmérettetésen, és akár esélye is lehetett volna a győzelemre, autójának Honda motorja megadta magát, így fel kellett adnia a versenyt. Idén azonban a McLaren Racing nevezését részben a Carlin Racing menedzseli majd, az autót pedig Chevrolet motor hajtja majd.

    https://www.instagram.com/p/BuWBTxJH-en/

  • Petíciót kezdtek a nézők Ted Kravitz maradásáért

    Petíciót kezdtek a nézők Ted Kravitz maradásáért

    Egyes pletykák szerint a Sky Sports F1 menesztette Ted Kravitz-et, a brit csatorna boxutcai riporterét, a híres „Ted’s Notebook” rovat vezetőjét.

    A rajongók nem tétlenkedtek sokáig, és petíciót kezdtek, mely jelenleg már több mint 3000 aláírásnál jár, a cél pedig az 5000 támogató elérése. A petíció ide kattintva érhető el.

  • Kiszivárgott Fernando Alonso Indy 500-as rajtszáma és autójának színei

    Kiszivárgott Fernando Alonso Indy 500-as rajtszáma és autójának színei

    Ugyan még sem Fernando Alonso, sem a McLaren nem közölte, hogy a spanyol versenyző milyen rajtszámmal és milyen színű autóval áll majd rajthoz idén az Indy 500-on, az Indianapolis Motor Speedway ezzel nem törődve – talán bele sem gondoltak – de elárulta azt.

    Feltöltöttek ugyanis webáruházukba pár alonsós terméket is, melyekből egyértelműen kiderül, hogy a versenyző a 66-os rajtszámmal indul majd, autója pedig hasonló festést kap majd, mint a Forma-1-es McLarenek.

    Alonso

    Alonso 2017-ben már indult az 500 mérföldes versenyen, akkor a 29-es rajtszámmal, most azonban nem indulhat azzal, mert az a szám az Andretti Auutosporté.
    A Forma-1-ben a 14-es rajtszámot használta, az Indy-ben azonban ez már foglalt az A. J. Foyt Enterprises által.

    Azt nem tudni, hogy miért épp a 66-os számot választotta a spanyol, de van több tipp is. Az egyik, hogy ha összeadjuk az eddigi rajtszámait, a 14-et (F1), a 29-et (IndyCar), és a 23-at (Daytona 24) akkor 66-ot kapunk. Egy másik ok lehet, hogy a McLaren 1966-ban indult először a Forma-1-ben.

  • Begurultak a LEGO Technic újdonságai

    Begurultak a LEGO Technic újdonságai

    A LEGO Technic idén is igazi különlegességekkel bővíti portfólióját, a műszaki megoldást kedvelő építőknek olyan izgalmas szetteket kínálnak, mint a legendás Porsche 911 RSR, az ikonikus Chevrolet Corvette, és az akciódús mutatványokra képes Távirányítós Kaszkadőr Versenyautó. Ezek az összetett, számos funkcióval rendelkező készletek egyaránt lehetőséget adnak a képzelet szabadjára engedésére, és a valósághű modellek megépítésére – fogaskerekekkel, pneumatikával és motorokkal.

    Porsche 911 – ismét egy legenda elevenedik meg LEGO Technic formában

    A napjainkban ismert Porsche 911 jellemző vonásait Ferdinand Porsche tervezte 1959-ben. Azóta a Porsche 911 az előkelő hagyományok és a tündöklő jövő sikeres ötvözetének mintaképe, és számos rajongó vágya.

    A LEGO Technic vonal most egy igazi gyöngyszemmel bővül, a Porsche 911 versenyautó verziójával, a Porsche 911 RSR modellel, ami a Porsche versenyfejlesztés egyik ékköve, az autóversenyek kedvelői számára kihagyhatatlan darab.

    A modell nagyszerű külsejét részletesen kidolgozott belső tér egészíti ki, működő kormánykerékkel, mind a négy keréken felfüggesztéssel, nyitható ajtókkal és egy hathengeres boxermotorral. Egy az egyben, mint az igazi Porsche 911 RSR! Ez megegyezik a LEGO Technic alapvető filozófiájával – biztosítani a lehető leghitelesebb, működő és építési kihívásokat magában rejtő szettet, hogy mindenki lelkesen vesse bele magát az új lehetőségek felfedezésébe.

    A LEGO Technic Porsche 911 RSR számokban:

    • Megjelenés: 2019. január
    • 1 580 LEGO Technic elemből áll
    • 13 cm magas
    • 50 cm hosszú
    • 20 cm széles

    LEGO® Technic Chevrolet Corvette – az igazi amerikai klasszikus

    Nehéz lenne a Corvette-nél ikonikusabb Chevrolet autót találni. A Corvette az „amerikai sportautó” a szabadság és a kaland szimbóluma, végső soron a legsikeresebb koncepcióautó és a történelem legkedveltebb sportkocsija.

    A LEGO® Technic első alkalommal működik együtt a Chevrolet-vel. Az eredmény a valaha készített legerősebb Chevrolet-nek, a híres Corvette ZR1-nek fantasztikus replikája lett.

    Működő kormánykerékkel és differenciált, mozgó V8 dugattyús motorral (ez egy igazi, büszke amerikai autó), ez a modell nagyszerű kiegészítő lesz minden autó-rajongó gyűjteményéhez, és vonzó a gyerekek számára is. Ez a kiváló modell narancssárga színt kapott, így tökéletesen hasonlít az eredeti Corvette-hez, amely híres az extrém teljesítményéről, sportos vonalairól és kiváló mérnöki minőségéről.

    A LEGO® Technic Chevrolet Corvette ZR1 számokban:

    • Megjelenés: 2019. január
    • 579 LEGO Technic elemből áll
    • 8 cm magas
    • 23 cm hosszú
    • 12 cm széles

    LEGO Technic® Távirányítású Kaszkadőr Versenyautó – bámulatos kanyarok, forgások és egykerekes trükkök

    A LEGO® Technic Távirányítású kaszkadőr versenyautót futurisztikus kialakítás jellemzi, emellett hatalmas, talajhoz tapadó lánctalppal és nagy hátsó lánckerékkel szerelték fel, amellyel a gyorsulás nem ismer határokat. A távirányító segítségével nemcsak a gázba lehet beletaposni, hanem akár vagány egykerekes trükkök, forgások is kivitelezhetők, az éles kanyarokat előre vagy hátramenetben is be lehet venni, majd jöhet az akadályok átugrása. Az élénk sárga és kék színű 2 az 1-ben motoros jármű kaszkadőrautóból versenyautóvá is átalakítható, így téve még széleskörűbbé az építési lehetőségeket.

    A LEGO® Technic Távirányítású Kaszkadőr Versenyautó számokban:

    • 324 LEGO Technic elemből áll
    • A távirányítású kaszkadőr versenyautó méretei:
      • 17 cm magas
      • 22 cm hosszú
      • 15 cm széles
    • A távirányítású versenyautó méretei:
      • 12 cm magas
      • 20 cm hosszú
      • 19 cm széles
  • Robert Wickens önerőből fel tud állni!

    Robert Wickens önerőből fel tud állni!

    Robert Wickend tavaly augusztusban, az IndyCar poconói versenyén elszenvedett balesetének következtében súlyosan megsérült. Sokáig volt kórházban, gerincmerevítővel, tolószékben. Újra kellett tanulnia járni, de folyamatosan fejlődik, és a tegnap kiposztolt videója alapján már – bár nehézkesen, de menyasszonya, Karli Woods támogatásával -, de külső segítség nélkül fel tud állni, sőt már a szobabiciklit is elkezdte tekerni!

    Mindemellett elkezdte az edzést, nem titkolt célja, hogy idővel újra versenyautóba ülhessen. Meg aztán természetesen szeretne majd táncolni Karlival az esküvőjükön, amire Instagram posztjaik tanulsága alapján szeptember 29-én kerül majd sor.

    „Az egyik célom a rehabilitációm során, hogy táncolhassunk majd az esküvőnkön Szeptemberben.” – írta Robert ahhoz a videóhoz, melyen megmutatja Karlinak, hogy fel tud állni.

    Mutatjuk, hogy edz mostanság Robert, illetve miként sikerül felállnia.

    https://www.instagram.com/p/BtEgTrAn_74/

    https://www.instagram.com/p/BtR8r-GHNyc/

    https://www.instagram.com/p/BttmK76naLI/

    https://www.instagram.com/p/BuHDcGIH02o/

     

  • Liam Lawson a Red Bull család legújabb tagja

    Liam Lawson a Red Bull család legújabb tagja

    A nagy tehetségnek tartott új-zélandi Liam Lawson a Red Bull Junior Team legújabb „szerzeménye”.

    A 17 éves versenyző most februárban nyerte meg a Toyota Racing Series-t (TRS), ezt követően pedig idén a Formula European Masters mezőnyét erősíti majd, immáron red bullosként, a Motoparknál.

    Lawson TRS győzelmével többek között az F3-as Európa-bajnokságból már ismert Marcus Armstrongot és a korábbi DTM-es Lucas Auert is mega mögé utasította.

    Így fest jelenleg a Red Bull Junior Team:

    Versenyző  Ország Szül. dátum Hol indul?
    Lucas Auer Ausztria 1994.09.11 Super Formula Japan
    Jack Doohan Ausztrália 2003.01.20 F3 Asia, Euroformula Open
    Jonny Edgar Nagy-Britannia 2004.02.13 Olasz F4, ADAC F4
    Dennis Hauger Norvégia 2003.03.27 Olasz F4, ADAC F4
    Liam Lawson Új-Zéland 2002.02.11 Formula European Masters
    Harry Thompson Nagy-Britannia 2004.08.05 CIK-FIA European Championship OK, Motorsport UK British Kart Championship Senior X30
    Dan Ticktum Nagy-Britannia 1999.06.08 Super Formula Japan
    Yuki Tsunoda Japán 2000.05.11 FIA F3, Formula European Masters
    Jüri Vips Észtország 2000.08.10 FIA F3