Kategória: Fastest Slap

  • Februárban mutatják be az új környezetbarát TommyXLewis kollekciót

    Februárban mutatják be az új környezetbarát TommyXLewis kollekciót

    Lewis Hamilton és a Tommy Hilfiger ismét összeáll, és környezetbarát anyagokból készült termékeket dob a piacra.

    NEz lesz a negyedik kollekció, amit a brit és a márka közös neve fémjelez, ám ezúttal a környezettudatosságon lesz a hangsúly. A ruhadarabok több mint 75%-a készül olyan anyagból, ami nem károsítja a bolygót, többe között organikus pamuttal, vegán műbőrrel és más alternatív anyagokkal dolgoztak.

    Emellett a márka nagyköveteként a hatszoros világbajnok részt vesz a tavaszi kollekció kampányában is.

    ,,A negyedik együttműködésünk során létrejött kollekció türköz igazán engem. Nemcsak a stílusomat sikerült megragadni, hanem hű tudtam maradni ahhoz a környezettudatossághoz, amit képviselek és annyira szeretek” -nyilatkozta Hamilton.

    ,,A világ egyik vezető környezettudatos márkája akarunk lenne, ezzel a kötelezettségvállalással tehát osztozunk Lewisszal. Az első naptól kezdve Lewis és én azon vagyunk, hogy innovatív gyártási procedúrákat és környezettudatos anyagokat építsünk be az együttműködésünk által kiadott darabokba. Büszkék vagyunk arra, hogy minden szezonban új mérföldköveket érnünk el, és a 2020-as tavaszi együttműködésünk lesz a legkörnyezettudatosabb kollekciónk.” -tette hozzá Hilfiger.

    A TommyXLewis kollekció negyedik generációját először február 16-án mutatják be a londoni divathéten.

  • Elkészült Leclerc saját motorkerékpárja! Videóval

    Elkészült Leclerc saját motorkerékpárja! Videóval

    Lewis Hamiltnhoz hasonlóan Charles Leclerc is kedvére szabott egy motorkerékpárt, mely meg is vásárolható.

    Míg Hamilton az MV Agustával kollaborált, addig Leclerc a Bad Winner nevű francia motorépítő márkával állt össze, és alkotott egy egyedi kétkerekűt, melynek a Husqvarna Vitpilen 701 az alapja.

    Nem ez az első eset, hogy Leclerc hasonló dologgal rukkol elő, mint a hatszoros világbajnok: nem régiben arról szóltak a hírek, hogy ő is piacra dob egy saját ruhakollekciót.

    „Egy egyszerű Instagram üzenettel indult.” – mondta Walid a Bad Winnerstől. „Egy üzenet jött Charles Leclerctől a Bad Winners profiljára! Először azt gondoltam, hogy spam.”
    „Charles azt mondta: ‘Követlek már egy ideje és nagyon kedvelem a motorokat. Lehetséges volna, hogy készíts nekem egyet?’”

    Walid nem is volt biztos benne, hogy a valódi Leclerc írt. Megadta a számát, majd meg is szólalt a telefonja, és tényleg a monacói versenyző volt a vonal túloldalán. Így aztán bele is vágtak.

    „Charles szénszálas elemeket akart és szénszálas kerekeket.” – mondta Walid.

    Így végül az amúgy 157 kilós motor mindössze 130 kilós lett.

    A Bad Winners tud replikát készíteni a Leclerc igényei szerint elkészült motorból, melynek ára 20 990 euró (~ 7 millió forint).

    https://www.instagram.com/p/B7EUMBNowln/?fbclid=IwAR2xg_-FMAtD0iz_qiLsCRayDKT2uQfqz3pd5wTwZicwmmOLwtCU8N4eADE

    https://www.instagram.com/p/B7EVz8zjDvT/?fbclid=IwAR0SRJczbsTvWx_-HjqDc3p1bsNr76m9WcsibEApVhkQ8WWVsg6pl8RbGLM

     

  • Alonso közel áll ahhoz, hogy az Andrettivel induljon az Indy 500-on!

    Alonso közel áll ahhoz, hogy az Andrettivel induljon az Indy 500-on!

    Fernando Alonso egyre közelebb van ahhoz, hogy az Indy 500-on az Andretti csapatával induljon, árulta el a csapatvezető, Michael Andretti. 2017-ben Alonso már versenyzett a legendás oválon, akkor a McLaren-Honda-Andretti tagjaként. Ötödik helyre kvalifikált, de egy motorhiba miatt 179 körrel később végét ért számára a verseny.

    2019-ben a spanyol pilóta visszatért a legendás helyszínre, akkor már önállóan a McLarennel, de még kvalifikálnia sem sikerült magát annak a versenyzőnek, aki a motorsportok Triple Crown-jára hajt. Andretti ennyit árult el a RACER-nek:

    „Még nem vagyunk készen a szerződéssel, de nagyon jól állunk. Mi akarjuk ezt, már csak azt kell kitalálni, hogy miképp teremtjük meg ennek a pénzügyi alapjait. Szerintem találunk erre szponzort, de lehet, hogy csavarnom kellene egyet a dolgon, és előbb leszerződtetni, majd így keresni reménybeli támogatót? Igazán élvezetes dolgozni a fickóval, szóval akarom ezt.”

    Andretti arra is utalt a kétszeres Forma-1-es világbajnokkal kapcsolatban, hogy akár más versenyeken is indulhat velük, ezért hozzátette:

    „Beszéltünk erről, volna is rá lehetőség, de Indianapolis előtt már nem. Nem akarok semmit se kockáztatni a többi dolgunk kárára, de ez mindenképp jó lenne a szériának.”

  • Steiner szerint komolyan kell büntetni a költségvetési sapka megszegőit

    Steiner szerint komolyan kell büntetni a költségvetési sapka megszegőit

    Guenther Steiner nagyobb büntetéseket szorgalmazott annak érdekében, hogyha bármely csapat megsérti a költségvetési korlát szabályait 2021-től.

    2021-től minden csapat költségvetése 175 millió dollárra korlátozódik – ez egy olyan költségvetés, amely befolyásolja a teljesítményhez kapcsolódó összes dolgot, de az erőegység fejlesztésére nem vonatkozik. A Haashoz hasonló kis csapatoknál semmi sem változik, hiszek ők is körülbelül ekkora összegből gazdálkodnak, azonban nagy hatással lesz a rajtrács elején helyezkedőkre.

    Ezek a nagy csapatok már most is a költségvetési korláton belül mozognak, ezért Guenther Steiner szerint csak akkor lehetne megakadályozni a szabálysértést, ha a sapkát megszegők komolyabb büntetéssel számolnának.

    „Nagyon magabiztos vagyok ezzel kapcsolatban, mert hogyan is csinálja az IRS (adóbehajtó az Egyesült Államokban – a szerk.)? Mindig visszatérek ehhez. És ha a szankciók elég nagyok, akkor ha elkapnak, nem csinálod. Ha kijátszod az IRS-t, akkor tudod, hova mész (adócsalás miatt börtönbüntetés jár – a szerk.). Ezzel arra utalok, hogy nem szegnénk meg a szabályt, de a büntetésnek sportszerűnek és pénzügyileg olyan nagy kell lennie, hogy az emberek na akarják megszegni.

    Bár az IRS börtönbüntetése erős példának tűnhet, Steiner olyan megintést szeretne, amely jelentős lehet. Ha valaki megszegné a költségkorlát-szabályok megsértéséért kiszabott büntetéseket, és súlyos pénzeket is kifizetne, utána jelentős pontszámlevonás, de akár felfüggesztéssel is járna – így talán a csapatok nem keresnének kiskaput a szabály kijátszása miatt.

  • 10 autós/autósportos film, hogy elüsd a hétvégéket az F1-es szezonkezdésig!

    10 autós/autósportos film, hogy elüsd a hétvégéket az F1-es szezonkezdésig!

    Lezajlott a karácsonyi pörgés és véget értek a szilveszteri bulik, azonban semmi autósportot nem lehet még találni a tévében… Ha nem tudod, mivel üsd el az időd a szabad estéiden a holtszezonban, most adunk pár ötletet.

    Összeszedtünk nektek pár autósportos és/vagy autós filmet, komolyabbakat és komolytalanabbakat is. A lista alapját ti magatok adtátok – hiszen pár hete a kedvenc autós filmeitekről kérdeztünk Facebook csoportban – de nem tejes az egyezés.

    Mutatjuk hát a kiválasztott 10 filmet, melyek sorrendje véletlenszerű.
    Ha holnaptól minden hétvégén megnéztek egyet, az pont kitölti az időt a Forma-1-es szezonkezdésig. 😉

    Le Mans
    A címe el is árulja, miről szól. 1971-es, Steve McQueenes, igazi klasszikus!

    Tolvajtempó
    Nicolas Cage és Angelina Jolie mondhatni kultfilmje, akció-thriller 2000-ből. (Durva, hogy már 20 éves a film :O )

    Felpörgetve
    Igazi „annyira szar, hogy már jó” kategóriás film. 😀 Komolyan venni tilos, de mára már ez is alap darab, olyan színészekkel, mint Sylvester Stallone, Burt Reynolds, és Til Schweiger. Ráadásul Juan Pablo Montoya is feltűnik benne egy pillanat erejéig, sőt a szemfülesek Jean Alesit is kiszúrhatják benne.

    Fék nélkül – Michel Vaillant
    Autósport tekintetében ezt sem kell komolyan venni, de jó hangulatú francia film, melynek alapját Jean Graton egykori képregény sorozata adja!

    Mint a villám
    Daytona 500-as film, ami idén már 30 éves; Nicole Kidmannel és Tom Cruise-zal.

    Halálos iramban
    Valójában egy több részes filmsorozat, mely sokak kedvence. Főszerepben Vin Diesellel és haláláig (2013) Paul Walker.

    Taplógáz: Ricky Bobby legendája
    A totális agymenés. 😀 NASCAR „kihülyítős” film Will Ferrell (Ricky Bobby) és Sacha Baron Cohen (Jean Girard) főszereplésével. Daniel Ricciardo által is kedvelt „mű”. 😀

    Győzni Indianapolisban
    1969-es klasszikus darab, a címe el is árulja a témáját. Főszerepben: Paul Newman

    Rush – Hajsza a győzelemért
    A Lauda és Hunt F1-es rivalizálását felelevenítő 2013-as mozifilm pillanatok alatt a világ kedvencévé vált. Remek képi világgal, stílusos jelmezekkel és hatásos soundtrackkel.

    Ford v Ferrari – Az aszfalt királyai 
    Olyan friss, hogy szinte még ropog. Ez egy kissé kakukktojás is abban a tekintetben, hogy aki eddig nem látta, annak jelenleg annyi a pech vele, hogy a mozik már jó eséllyel levették műsorról, online pedig még valószínűleg nem elérhető, kalózkodni meg ugyebár nem szoktatok, ugye? 😛 😀
    Minden esetre besorolhatjuk az alapművek közé, zseniális film, ne hagyjátok ki!

     

     

  • Steiner azt hitte, nem lesz többé Grosjean/K-Mag felállás

    Steiner azt hitte, nem lesz többé Grosjean/K-Mag felállás

    Guenther Steiner, a Haas csapatvezetője elismerte: azt gondolta, hogy a Brit Nagydíj után Kevin Magnussen és Romain Grosjean közti helyzet már nem kezelhető.

    Az összecsapások a két pilóta között igazán forró témává vált a 2019-es szezon közepétől, miután az első, Spanyolországban történt balesetet követte egy sokkal nagyobb ütközés Silverstone-ban, amely végül oda vezetett, hogy egyikük sem tudta folytatni a versenyt. Bár a Német Nagydíjon is kakaskodott Magnussen és Grosjean, mindketten pontszerző helyen végeztek.

    A Haas végül maradt a jelenlegi felállásnál 2020-ra is, azonban Steiner egyáltalán nem akarta elrejteni azt a tényt, hogy úgy gondolta, 2019 után a páros nem kap újabb esélyt. Arra a kérdésre, miszerint mit gondol a Grosjean és Magnussen közti kapcsolatról elmondta, hogy tarthatatlan.

    „Teljesen az. Silverstone után azon a ponton voltam, ahol nem láttam ezt működni, mivel szenvedtünk az autóval és ehhez hozzájött a pilótákkal való kínlódás is.”

    „Ha nem kontrolálod a pilótáidat, az hogyan lehetne ez jó a csapatnak? Nagyon sok nyomást helyeztem rájuk, hogy dolgozzanak, mindent jól csináljanak, erre összeérnek az ötös kanyarban. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy ez már nem kezelhető.”

    Steiner úgy érzi, mintha Grosjean és Magnussen nyomást gyakorolt volna rá és nem nézték már a Haas érdekeit: erre jó példa volt Silverstone és Barcelona, ahol hiába volt jó a kvalifikáción elért eredmény, a futamon nem hozták a pontokat.

    Bár a dán pilóta tagadja, hogy bármi gond lenne közte és a francia között, hozzátette, más csapattársakkal is megesett, hogy összeütköztek – erre Sebastian Vettel és Charles Leclerc esetét hozta fel példaként.

  • Bale Golden Globe jelölést kapott Az aszfalt királyai c. filmért

    Bale Golden Globe jelölést kapott Az aszfalt királyai c. filmért

    Christian Bale-t Golden Globe díjra jelölték a Ford v Ferrari, vagyis Az aszfalt királyai c. filmben nyújtott alakításáért.

    A mozifilm valós történeten alapszik, mi szerint a Ford elhatározza, hogy „pikk-pakk” épít egy versenyautót, mellyel legyőzik a Ferrarit az 1966-os Le Mans-i 24 órás versenyen. Akinek pedig mindez köszönhető, a stílusa miatt némileg lenézett, ám annál tehetségesebb versenyző, Ken Miles, akit Bale alakított.

    Bale-nek ez az ötödik Golden Globe jelölése, melyből eddig kettőt sikerült ténylegesen díjra váltania (Vice, vagyis Elnök c. film főszerepéért, és a The Fighter, vagyis A harcos c. film mellékszerepéért).

    A legjobb színész kategória jelöltjei a következők:

    • Christian Bale – Az aszfalt királya (Ford v Ferrari), mint Ken Miles
    • Antonio Banderas – Fájdalom és dicsőség (Pain and Glory), mint Salvador Mallo
    • Adam Driver – Házassági történet (Marriage Story), mint Charlie Barber
    • Joaquin Phoenix – Joker, mint Arthur Fleck / Joker
    • Jonathan Pryce – A két pápa (The Two Popes) , mint Jorge Mario Bergoglio bíboros

    A díjátadóra január 5-én kerül majd sor.

    „Enzo Ferrarira Istenként tekintettek a sportautók világában.” – mondta Bale. „És II. Henry Fordnak ez egy kicsit sem tetszett: mondhatni féltékeny volt. De a film története túlmutat a pusztán műszaki és versenyzői aspektuson: két ellentétes filozófia áll egymással szemben az autóeladásokkal kapcsplatban; míg Ferrarinak autókat kell eladnia annak érdekében, hogy versenyezni és nyerni tudjon a versenypályán, addig Ford agresszív tömegpiaci termelés melett próbál meg versenyeeket nyerni, hogy megerősítse a márkát és mindenkinek eladhassa a családi autókat. Ez egy érdekes összehasonlítás. Gyakran megkérdezem a szakembereket, hogy szerintük melyik a legjobb autó és mindig azt súgják, hogy természetesen a Ferrari Testarossa. És a Ferrari 1966-ban letisztult volt és elegáms, szexi vonalakkal, sokkal attraktívabb volt a Ford GT40-nél. De a GT40-nek egy vadállat volt a motorja. Részemről én nem vagyok autó fanatikus: Én egy Toyota Tacomát vezetek és nagyon elégedett vagyok vele.”

  • Mutatjuk mi volt a kedvenc Insta képetek decemberben, illetve 2019-ben

    Mutatjuk mi volt a kedvenc Insta képetek decemberben, illetve 2019-ben

    Minden hónap eltelte után megmutatjuk nektek, hogy az előző hónapban melyik Instagramra posztolt fotónkat kedveltétek leginkább.

    2019 decemberében nem meglepő módon Michelisz Norbi bajnokként való hazatérése volt a legnépszerűbb.

    Eközben a teljes 2019-es év „győztes” posztja ez „mém” volt, mely arra utal, hogy Lando Norris örül, hogy a McLaren csapat visszatér majd a Mercedes erőforráshoz, így Mercedes, nagyobb csomagterű céges autót kaphat majd, amibe sok tej befér.

    https://www.instagram.com/p/B6OOPO6qICR/

    https://www.instagram.com/p/B3KiUrbh5W7/

  • Elon Musk után szabadon: Jordan Taylor megépítette a CyberKartot!

    Elon Musk után szabadon: Jordan Taylor megépítette a CyberKartot!

    A nem mindennapi poénjairól ismert amerikai versenyző, Jordan Taylor legújabb alkotásához sok kartondoboz, alufólia és pár méternyi duct tape kellett csak, illetve némi kreativitás. Sokakat megdöbbentett a Tesla és Elon Musk legújabb kreációja a CyberTruck, így nem maradhatott ki ebből a buliból a floridai pilóta sem. A téli szünetet kihasználva megalkotta a CyberKartot, amely a versenyzőtársak kommentjei alapján is sikerre érett.

    Feltehetően ezzel nem lesznek olyan parkolási problémák, mint az eredetivel…

    https://www.instagram.com/p/B6gt9TtJMQI/

  • Ericsson az Indycarra szeretne a jövőben fókuszálni

    Ericsson az Indycarra szeretne a jövőben fókuszálni

    Úgy tűnik, Marcus Ericsson egy lépéssel távolabb kerülhet a Forma 1-es paddocktól 2020-tól és az Indycarra koncentrálhat.

    Ebben az évben a svéd pilóta két szerepben tündökölt: az Indycarban pilótaként, míg a Forma 1-ben az Alfa Romeo tartalékos versenyzőjeként. A Forma 1-es nyári szünet után azonban hívást kapott az Alfától, hogy Spa-ban legyen – miután úgy tűnt, Kimi Raikkönent helyettesíteni kell -, így ki kellett hagyni az Indycart.

    Eje Elgh, a svéd Ericsson menedzsere elárulta, hogy változás lehet Marcus karrierjében: úgy tudja, az Indycarra szeretne fókuszálni a pilóta. Azonban Ericsson úgy nyilatkozott egy svéd napilapnak, hogy fenntartja az Alfa Romeo-val a kapcsolatait. A Spa-i történéssel kapcsolatban elismerte, hogy kicsit furcsán jött ki.

    „Hosszú kapcsolatom van az Alfa Romeo-val és az Sauberrel, és biztos vagyok benne, hogy lesz valami még, de ahogy már mondtam, 100 százalékosan szeretnék fókuszálni az idei Indy szezonjára. Most már nem a Forma 1-es tartalékos pilóta állásom a fontos, hanem az Indycar élvez prioritást.”

    Hozzátette, most az Alfától és a Ganassitól függ, mi lesz vele.