Kategória: Fastest Slap

  • Norris közösségi adakozást szervezett a Twitchen

    Norris közösségi adakozást szervezett a Twitchen

    Lando Norris jótékonysági adást indított vasárnap a Twitch csatornáján.

    Hónapok óta lángokban áll Ausztrália, a bozóttüzek nagymértékű károkat okoztak, több épület lakhatatlanná vált, míg az állat – és élővilág nagy része veszélybe került. A katasztrófa rengeteg embert megérintett, sokan különböző fórumokon adakoznak a bajba jutott országnak. A Forma-1-es pilóták szinte minden évben ellátogatnak a különleges földrészre, így különösen a szívükön viselik Ausztrália sorsát. Daniel Ricciardo, Mark Webber, Lewis Hamilton és Max Verstappen már korábban segítséget nyújtott a károsultaknak és az állatvilágért küzdőnek, míg Lando Norris vasárnap csatlakozott a sorba egy jótékonysági streamel.

    A brit versenyző gyakran jelentkezik be a platformon, hol a kulisszák mögé „viszi be rajongóit” az élő adások során, hol a gaming világába kalauzolja el őket. Tegnap egy három órás stream  alatt több mint 2.000 dollárt sikerült nézőivel közösen összeszednie. Norris elsősorban a Human Socitety International alapítványnak gyűjtött.

    A McLaren pilótája a három óra alatt különböző játékokkal szórakoztatta a nagyérdeműt. Az első donate cél 1.000 dollár volt, ám az szinte az első órában összegyűlt, így a 20 éves versenyző megduplázta a célösszeget.

    A játékok közül a MotoGP 19 aratta a legnagyobb sikert, Norris példaképe, Valentino Rossi „bőrébe bújva” rótta a köröket, majd Fabio Quartararo digitális énje kitette a britet a pályáról. Természetesen az ifjonc nevetésben tört ki, majd Instagramon keresztül üzent a versenyzőnek.

    https://www.instagram.com/p/B7hIoHHJO26/?igshid=wfi59xzxkpoy

    „Nagyon szórakoztató volt az esti stream, még úgy is, hogy Fabio Quartraro ki tett a pályáról.” -írta Norris.

    A kommentszekcióban természetesen folytatta tovább:

    ,,Nem bírom abbahagyni a nevetést”– árulta el a brit versenyző.

    A magas labdát természetesen a MotoGP is lecsapta:

    ,,Ezért kétség kívül egy hosszú körös büntetés (Long Lap Penalty) jár.”

    Aki kíváncsi a jótékonysági adásra, az ide kattintva visszanézheti.

  • Melyik focicsapatnak szurkolnak a Forma-1-es pilóták?

    Melyik focicsapatnak szurkolnak a Forma-1-es pilóták?

    Lassan közeledik a Forma-1-es szezon kezdet, miközben az európai foci idény a csúcsidőszakához fog érni. Éppen ezért a két sport rajongó táborai számára időnként komoly dilemmát fog okozni, hogy melyik sporteseményt kövessék. A száguldó cirkusz mezőnyében is szép számmal vannak olyanok, akik közismerten nagy focirajongók, igaz nekik nincs mindig lehetőségük követni a kedvenc csapatuk mérkőzéseit.

    Vegyük most sorra azon Forma-1-es versenyzőket, akikről közismert, hogy melyik labdarúgó csapatnak szurkolnak. Az esetek nagy részében természetesen hazai csapat lesz a kedvenc, de azért akad kivétel is.

    Max Verstappen óriási PSV rajongó, annyira, hogy a FIFA játékban meccselt két korábbi Ajax játékossal, Matthijs De Ligt-tel és Frenkie De Jonggal. Ezt az összecsapást akkor elveszítette, de megígérte, hogy majd egy autós játékban is kihívja majd a két focistát. PSV fanként természetesen Dzsudzsák Balázs neve is ismerősen cseng neki.

    A paddockban az angol csapatok is igen népszerűek, de nem csak a hazai versenyzők miatt. Lewis Hamilton Arsenal, míg Daniel Ricciardo Manchester United rajongónak vallja magát.

    Sebastian Vettel szemei folyamatosan egy német klubbot követnek, ez pedig nem más, mint az Eintracht Frankfurt. Míg a csapattársa hűséges a hazájához és ha teheti, akkor Leclerc rendszeresen kilátogat az AS Monaco meccseire.

    A Drive To Survive Netflix sorozat óta tudjuk, hogy a Sainz család régóta Real Madrid drukker, csak úgy, mint a korábbi F1-es bajnok Fernando Alonso is.

    Sergio Pérez és Pierre Gasly kedvenc csapata is otthonról való, előbbi a Club America utóbbi pedig a PSG rajongó táborát erősíti.

    Némiképp meglepő módon pedig Danyil Kvyat szíve pedig az olasz AS Roma felé húz.

  • A W Series két futama csatlakozik a Forma-1 versenynaptárához

    A W Series két futama csatlakozik a Forma-1 versenynaptárához

    A csak nők számára létrehozott versenysorozat, a W Series hivatalosan is bejelentette, hogy miután eddig csak a DTM hétvégéken versenyeztek, a bajnokság második szezonjában, 2020-ban, két alkalommal is a Forma-1 betétversenye lesznek. Ráadásul a tengerentúlon: Austinban és Mexikóban.

    Így fest a W Series 2020-as versenynaptára:

    1. Május 20: Szentpétervár, Oroszország
    2. Június 13: Anderstorp, Svédország
    3. Június 27: Monza, Olaszország
    4. Július 11: Norisring, Németország
    5. Augusztus 23: Brands Hatch, Egyesült Királyság
    6. Szeptember 5: Assen, Hollandia
    7. Október 24: Austin, Egyesült Államok
    8. Október 31: Mexikóváros, Mexikó

    „A két teljesen új verseny a hat DTM-es futamunkat követi majd, létrehozva ezzel egy nagyon változatos, rendkívül izgalmas és igazán nemzetközi, nyolc futamból álló bajnokságot, nyolc országban, szerte a világon.” – mondta Catherine Bond Muir, a W Series vezérigazgatója. „Különösen boldog vagyok, hogy most már Európán kívüli állomásaink is lesznek és az USA, illetve Mexikó nagyon fontos új helyszínek számunkra.”

    „Hatalmas volt az érdeklődés és az elköteleződés az első szezonunkban, 2019-ben, a sajtó és a rajongók részéről is, és a két új versennyel, Forma-1-es terepen, tovább növeli majd a rajongást és érdeklődést.”

    „Annak ellenére, hogy 246 F1-es futamot teljesítettem 1994 és 2008 között, én sosem vezettem olyan pályákon, mint a Circuit of the Americas, vagy az Autódromo Hermanos Rodríguez, mivel az én időmben ezek nem szerepeltek a Forma-1-es naptárban.” – mondta David Coulthard egykori F1-es versenyző, a W Series tanácsadója.”De mindkét pályán fantasztikus versenyeket kommentáltam és bizton állíthatom, hogy mindkettő nagyszerű versenypálya. A W Series számára a két új F1-es betétfutam bejelentése egy lenyűgöző fejlődés és világosan azt mutatja, hogy a W Series milyen mértékben lett elfogadott a nemzetközi motorsport naptárban.”

    Dave Ryan, a W Series versenyigazgatója a két új helyszín kapcsán arra az F1-DTM-W Series kapcsolódási pontra is felhívta a figyelmet, hogy a DTM elnöke, Gerhard Berger 1986-ban F1-es futamot nyert az Autódromo Hermanos Rodríguezen, egy Benettonnal.

    „Örömmel üdvözöljük a W Seriest két látványos eseményünkön a 2020-as FIA Forma-1 Világbajnokságban, Austinban és Mexikóvárosban.” – mondta Ross Brawn, a Forma-1 ügyvezető igazgatója. „Mindössze egy év alatt a A W Series jelentősen hozzájárult ahhoz, fokozottabb legyen az érdeklődés a diverzitás és a motorsportba való beilleszkedés iránt. Meggyőződésünk, hogy a sportunknak egyenlő feltételeket kell biztosítania, hogy a férfiak és a nők együtt versenyezhessenek.”

  • Flörsch bírálja a Ferrarit, amiért női versenyzőt keresnek

    Flörsch bírálja a Ferrarit, amiért női versenyzőt keresnek

    Sophia Flörsch akkor lett ismert, amikor túlélte a brutális Formula 3-as balesetét Makaóban 2018-ban, most pedig elítéli a Ferrarit amiért igazolni akarnak női pilótát. Utal itt elsősorban arra, hogy a Ferrari versenyzői akadémiájának jelenleg ugyan Mick Schumacher az első számú csillaga, de a főnök Mattia Binotto már elárulta, hogy pár hölgyet is szívesen alkalmazna. Ő ugyanis ennyit mondott:

    „Nőknek is a Ferrari akadémia részévé kell válniuk. Ez az, amin jelenleg is dolgozunk, és hamarosan ez be is következhet.”

    Sophiát láthatóan ez nem izgatta fel, mert úgy véli, hogy ez csak valami jelképes dolog lenne. Twitteren fejtette ki a véleményét a 19 éves német lány, akit a sportba való visszatérése okán Laureus díjra is jelöltek:

    „Ez lenne a modern emberek szellemisége? Addig, amíg mi nők csak marketing eszközök vagyunk a versenyzésben, semmi nem fog megváltozni. Meg kell mutatnunk azt, hogy egyenlőek vagyunk. Mint Michele Mouton.”

    A 68 éves francia Mouton úttörője volt a női versenyzésnek, és négy győzelmével 1982-ben második lett az összetettben a rali világbajnokságon is.

     

  • Alonso számára az Indy500 után kerülhet főszerepbe az F1

    Alonso számára az Indy500 után kerülhet főszerepbe az F1

    Fernando Alonso megígérte, a májusi Indy500 után elgondolkozik, visszatérjen-e az F1-be, ahonnan 2018 végén távozott.

    A spanyol jelenleg a Dakar Rallyn vitézkedik, ahol a hétfői szakaszban második lett, ez az eddigi legjobb eredménye a sivatagból.

    „Varázslatos, ő a legjobb a világon” – mondta róla Dakaros riválisa, Jesus Calleja.

    De az összetettet vezető Carlos Sainz is dicsérte: Nem lepődtem meg rajta, mert nagyszerű pilóta, aki minden körülményhez alkalmazkodik.”

    Alonso örömmel hallja a bókokat, de a Dakarral csak annyi célja volt, hogy kiderítse, mennyire tud versenyképes lenni egy ismeretlen szakágban.

    „Őszintén, ez már ki van pipálva” – mondta, majd hozzátette, egy nap talán visszatér, és akkor már több esélye lesz a győzelemre.

    A következő cél az Indy500 megnyerése a kétszeres F1 bajnoknak, amivel meglenne az a bizonyos tripla korona: „Sokat jelentene nekem, mert motorsport-történelem lenne.”

    Ezután természetesen a Forma-1 is szóba került.

    „Mindig is imádni fogom a Forma-1-et” – mondta Alonso egy német lapnak. Elárulta azt is, hogy egy potenciális visszatérés az Indy500 után kerül terítékre.

  • Hamilton új hobbija: lövöldözés a mozivásznon?

    Hamilton új hobbija: lövöldözés a mozivásznon?

    Lewis Hamilton ismét új hobbit talált magának, most épp a „filmes lövés” művészetét sajátítja el.

    A brit versenyző a téli szünet alatt sem unatkozik, hol legújabb kollekciójával foglalatoskodik, hol téli sportokat űz, hol egy kaliforniai gyakorló pályán lövöldözik.

    Vasárnap az Instagramra egy érdekes videót tett ki a hatszoros világbajnok. A felvételen  egy profi stábbal épp a lőni tanúlt, ugyanis a pilóta a filmiparban is szívesen letenné a névjegyét.

    A 35 éves versenyző neve már feltűnt a mozivásznon, ugyanis a Verdák vagy a Zoolander 2-ben pár perc erejéig láthatta őt a nagy érdemű, ám a brit az animáció és a vígjáték helyett az akciófilmeket preferálná a jövőben. A lövést épp azon a pályán gyakorolta, ahol Keanu Reeves készült a John Wick filmekre, így Hamilton kapva kapott az alkalmon, és felhívta a színész figyelmét arra, hogy nyugodtan hívja, a szerep miatt.

    https://www.instagram.com/p/B7O4qz9BzZY/?igshid=17mbe7ebjbre8

    ,,Izgatottan mutatok nektek valamit, amin dolgozni kezdtem. Mindig is szerettem az akciófilmeket és arról álmodoztam, hogy egy nap majd én is szerepelhetek egybe. Ezen a helyen gyakorolt Keanu Reeves a John Wick filmekre, ezért jöttem ide én is, hogy az első moziszerepemre felkészüljek. Ez még csak az első nap, nagyon mulatságos pár órát töltöttem itt biztonságos és professzionális környezetben. Keanu, hívj fel, készen állok.” – írta az Instagramra Hamilton

    Tegnap a brit versenyző egy újabb posztot tett ki, amiben még mindig Reeves hívását várja, sőt, már Michael B. Jordan szerepeit is elbitorolná.

    https://www.instagram.com/p/B7RSyJuBGS1/?igshid=1foh4bwiovwbx

    ,,Ki kell tennem ezt is, és még mindig várom a hívást Keanutól a John Wick 4 szerep miatt. Michael B Jordan a munkádra pályázok, lol.

    A kommentszekcióban azonban Hamilton honfitársa valamire felhívta a hatszoros világbajnok figyelmét:

    ,,Nincs értelme John Wick ellen menned, nem számít mennyire jól célzol, ő sosem hal meg.” -állapította meg Lando Norris.

  • Oscar jelölést kapott a Ford v Ferrari, vagyis Az aszfalt királyai

    Oscar jelölést kapott a Ford v Ferrari, vagyis Az aszfalt királyai

    James Mangold filmje, Az aszfalt királyai is Oscar jelölést kapott, a legjobb film kategóriában. Ezzel az 1966-os Le Mans-i versenyről és a Ford Motor Company-ről szóló film lett az első motorsport témájú alkotás, melyről elmondható, hogy Oscar jelölést kapott.

    A kategória jelöltjei

    • Az aszfalt királyai (Ford v Ferrari)
    • Az ír (The Irishman)
    • Jojo Nyuszi (Jojo Rabbit)
    • Joker
    • Kisasszonyok (Little Women)
    • Házassági történet (Marriage Story)
    • 1917
    • Volt egyszer egy Hollywood (Once upon a time… in Hollywood)
    • Élősködők (Parasite)

    Az aszfalt királyai egyik főszereplője, Christian Bale Golden Globe jelölést is kapott korábban Ken Miles megformálásáért, azonban jelölését nem tudta díjra váltani, azt a Jokert alakító Joaquin Phoenix happolta el előle.

    Az Oscar díjátadóra február 9-én kerül majd sor.

  • Lewis Hamilton is szerepel Rita Ora énekesnő „álom listáján”

    Lewis Hamilton is szerepel Rita Ora énekesnő „álom listáján”

    Rita Ora énekesnő az ITV „The Masked Singer” című műsorában szerepelt, mint az egyik zsűri. A műsorban hírességek énekelnek, de jelmezekben, hogy ne lehessen rögtön tudni, ki is van színpadon.

    Egy kaméleon ruhába bújt fellépő kapcsán egy másik zsűritag, Jonathan Ross tévés személyiség azt mondta: „Végigmentünk férfiak egy listáján, akikkel ő (Ora) szeretne majd randizni.”

    Utána Ora megnevezte például a boxoló Anthony Joshuát, és a hatszoros Forma-1-es világbajnok Lewis Hamiltont is.

    „Szóval talán Anthony Joshua vagy?” – mondta Ora. „Imádnám. Az fantasztikus lenne.”
    „Vagy lehetne talán Stormzy (brit rapper)? Ő is pazar.”

    „Vagy lehetnél Lewis Hamilton? Van egy álom listám, srácok, szóval itt leszünk egy darabig.”

    Tehát Hamiltonnal is szívesen randizna az énekesnő, de pechére nem ő volt a jelmez alatt, hanem a The Darkness frontembere, Justin Hawkins, aki közel sem hasonlít a Rita által sorolt férfiakra.

    Rita Ora azonban „lógott” már együtt Hamiltonnal, például divatbemutatókon, de F1-es futamon is járt már.

    Embed from Getty Images

    Embed from Getty Images

  • Zak Brown nem szeretné megismételni a tavalyi hibáit

    Zak Brown nem szeretné megismételni a tavalyi hibáit

    A McLaren ügyvezető elnöke, Zak Brown szerint a McLarennek muszáj tanulnia a katasztrofális Indy 500-as próbálkozásukból.

    A tavaly májusban megrendezett nagy presztízsű hétvégén ugyanis csúnyán beégett a wokingi alakulat, miután Fernando Alonsonak már magára a versenyre sem sikerült kvalifikálnia magát. Brown – aki Alonso kudarcát követően inkább Monacóba utazott a Monacói Nagydíj helyszínére, sem mint, hogy nézze a csapatát az Indy 500-on.

    A McLarennek sikerült újra erőre kapnia a Forma-1-ben, ugyanis négy év sikertelenséget követően a konstruktőri bajnokság negyedik helyén végeztek és Carlos Sainz Jr. révén először állhattak dobogóra a 2014-es Ausztrál Nagydíj óta. Azonban az F1-es sikerek közel sem mutatkoztak meg a wokingiak Indy 500-as projektjében.

    Alonso első próbálkozása a tripla koronára 2017-ben volt és a spanyolnak egy rendkívül egyedi lehetőséget kapott, ugyanis az IndyCar egyik legjobb csapata, az Andretti egyik autóját vezethette. Ezzel szemben 2019-ben egy olyan autóval kellett versenyeznie a spanyolnak, amit szinte teljes mértékben a McLaren tervezett.

    „A tavalyi év egy fiaskó volt, nem tudunk elszaladni előle,” – véli a McLaren vezető elnöke. „Az embernek tanulnia kell a hibáiból, azonban nem ugyanazokból, amiket korábban már elkövetett. Szóval azt mondanám, hogy tavaly rendkívül hülye hibákat vétettünk. Visszatekintve arra a bizonyos hétvége, szinte minden dolgot másképp csináltam volna,” – ismerte el Brown.

  • Rob Smedley elektromos gokart szériával nyújtana segítséget a fiataloknak

    Rob Smedley elektromos gokart szériával nyújtana segítséget a fiataloknak

    Rob Smedley korábbi versenymérnök egy új elektromos gokart szériát hozna létre, hogy ezzel segítse a tehetséges ám szegényebb versenyzőket.

    Lewis Hamilton nemrég felszólalt a túl drága szériák ellen. A brit versenyző szerint a gokartozás túl drága mulatság, így azok a versenyzők akik nem engedhetik meg maguknak a sportot, kiesnek, hiába lennének tehetségesebbek, mint tehetősebb társaik.

    Smedley helyt adott a hatszoros világbajnok szavainak, és úgy véli az új széria lehetőséget ad majd mindenkinek az érvényesülésre.

    ,,Ahogy Lewis Hamilton is elmondta, a versenyzés túl drága és nem elég diverz. Teljesen egyet értek ezzel az állítással. Az elektromos technológia segítségével azonban változtathatunk ezen. A versenyeink energikusak és izgalmasak lesznek, mindeközben a pilótáink a magasabb kategóriák felé is kacsinthatnak. Tisztább, olcsóbb és igazságosabb lesz.” – nyilatkozta a brit szakember.

    Smedley szerint a robbanómotorok kora leszálló ágban van, az új generáció már az elektromos megoldások híve lesz.

    ,,A versenyzők következő generációja már nem lesz annyira „petrolhead” az a korszak a végéhez közeledik. Az Electroheads csoport filozófiája, hogy digitális ‘bennszülötteket’ neveljünk ki, akik megismerhetik majd ezt egyedülálló elektromos fordulatot. Ebben nekünk kritikus szerepünk lesz.”