Kategória: Fastest Slap

  • Dokumentumfilm készült Alonsóról

    Dokumentumfilm készült Alonsóról

    Az Amazon Prime dokumentumfilmet készített a kétszeres Forma-1-es világbajnok Fernando Alonsóról.

    Ez egy ötrészes dokumentumfilm-sorozat lesz, mely a Fernando címet kapta. Ebben betekintést nyerhetünk a spanyol életébe és végigkísérhetjük a Le Mans-i 24 óráson, az Indy500-on és élete első Dakar Rallyján is.

    A filmet készítő Mediopro Studio igazgatója, Javier Mendez garantálja, hogy egy teljesen másik, sokkal közelebbi arcát ismerhetjük meg Fernandónak. Emellett természetesen a mindig felmerülő F1-es visszatérésről is szó esik majd.

    A Fernando az Amazon Prime-on debütál majd a 2020-as év folyamán Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, az Egyesült Királyságban és Dél-Amerikában.

  • Fernando Alonso önkéntes karanténba vonult és fest

    Fernando Alonso önkéntes karanténba vonult és fest

    Fernando Alonso a spanyol elnökPedro Sánchez koronavírussal kapcsolatos sajtótájékoztatóját követően úgy látja, hogy Spanyolország nem veszi kellően komolyan a vírusfenyegetettséget, és nem teszik meg a szükséges óvintézkedéseket. Úgy véli, hogy jelentősen elmaradnak a legtöbb ország készültségi szintjétől, amivel azt kockáztatják, a fertőzés olyan súlyos állapotokat idéz majd elő a spanyoloknál, mint tette azt Olaszországban.

    Spanyolországban jelenleg 3 864 fertőzöttet regisztráltak, ebből 90-en meghaltak, 189-en pedig már meggyógyultak.

    „Intézkedések szempontjából továbbra is elmaradunk más országoktól, sok szempontból…” – írta a spanyol versenyző a közösségi médiában. „Tehát az egyéni felelősségünkre van szükség. Nem hagyhatjuk összeomlani az egészségügyi ellátást. Nem csal arról van szó, hogy ne betegedjünk meg, hanem hogy ne is fertőzzünk. Mindenki felelős a saját területén és környezetében. Ez nem személyes ügy, hanem csapatmunka. Mindannyiunké. Otthon kell maradnunk egy ideig a saját érdekünkben.”

    Alonso alaposan bevásárolt, és úgy döntött, 15 napig nem teszi ki a lábát otthonából.
    Ez bizonyára nem könnyű egy sportoló számára, de úgy tűnik, Alonso megtalálja a módját az unaloműzésnek. Most éppen fest…

    https://www.instagram.com/p/B9q5FcTnEl8/

  • Koronavírus – A hazai autósportban elsősorban halasztásokra készülnek

    Koronavírus – A hazai autósportban elsősorban halasztásokra készülnek

    A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) a hazai és a hazai rendezésű nemzetközi események tekintetében is elsősorban halasztásra és nem törlésre készül a koronavírus-járvány miatt Oláh Gyárfás elnök szerint.

    A sportvezető az M4 Sport Sporthíradó című műsorának csütörtöki adásában azt mondta, az országos ralibajnokság szerdán lemondott nyitóversenyét, a március végére tervezett Eger-ralit szeretnék az év második felében pótolni.

    „A világban, Európában és Magyarországon kialakult jelenlegi helyzetben alkalmazkodnunk kell a hatóságok iránymutatásaihoz, de bízunk abban, hogy akár már április végétől, vagy május elejétől lesz lehetőségünk versenyeket rendezni” – mondta Oláh Gyárfás. Hozzátette, a rali Európa-bajnokság (ERC) Azori-szigetekre tervezett idei első versenyét szintén elhalasztják, és a jelenlegi állás szerint az ERC szezonja május elején, a Kanári-szigeteken kezdődik.

    „A nemzetközi sorozatoknál még több szempontot kell figyelembe venni, a résztvevő csapatoknak, versenyzőknek ugyanis utazniuk is kell a helyszínre, ami tovább bonyolítja a helyzetet” – nyilatkozta Oláh Gyárfás.

    A sportvezető arról is beszélt, hogy a túraautó-világkupa és a gyorsasági kamion Európa-bajnokság április végére, a Hungaroringre tervezett közös szezonnyitó versenyhétvégéjét szintén halasztani kell, mivel már a résztvevők száma meghaladja az 500 főt, amelyben a magyar kormány maximalizálta a megrendezhető szabadtéri rendezvények létszámát.

    „Az esemény új időpontjának a keresése folyamatban van, de ebben, illetve a legtöbb esetben is számos körülményt kell figyelembe vennünk, ezért a versenynaptár újraszervezése nagy kihívás lesz” – mondta Oláh Gyárfás.

    Turán Frigyes Európa-bajnoki futamgyőztes raliversenyző azt mondta, „elfogadják és megértik” a halasztást, mert most „egyértelmű, hogy a biztonság és az emberek egészsége a legfontosabb”.

    „Nagyon készültünk az idénynyitó egri versenyre, de bele kell nyugodnunk a rendkívüli körülményekbe. Bízunk abban, hogy minél hamarabb lecsendesedik a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet, és egy későbbi időpontban sikerül pótolni az Eger-ralit, ahogyan ez a nívós verseny megérdemli” – mondta az MTI-nek a Shell Helix Ultra csapatának pilótája.

     

  • Nasr a hétvégén debütál az IndyCar-ban

    Nasr a hétvégén debütál az IndyCar-ban

    A Carlin csapat megerősítette, hogy 31-es autójukat a hétvégi idénynyitó IndyCar versenyen Felipe Nasr fogja vezetni és ő lesz Max Chilton csapattársa.

    Az is hivatalossá vált, hogy az Indy500-on kívüli összes oválversenyt kihagyó Chilton helyettese Conor Daly lesz, ezzel pedig teljes szezont fog futni, mert a többi fordulón az Ed Carpenter Racingnél vezet majd.

    Visszatérve azonban Nasr-re, a brazil versenyzett már a Carlin csapat színeiben a brit Formula 3-ban és a GP2-ben is.

    „Jó látni, hogy a sok munka, amit ebbe a programba fektettünk, kifizetődött” – lelkendezett a 27 éves pilóta. Hálás vagyok Trevor Carlinnak ezért a lehetőségért és a támogatásért. Nagy örömmel működök együtt a csapattal és remélhetőleg meg tudjuk mutatni azt a tempót, amit néhány napja sikerült a sebringi teszten. Tudom, hogy a csapat keményen dolgozott a holtszezonban és nagyon izgatottan várom a pályára hajtás pillanatát péntek reggel.”

    Sergio Sette Camara nevét is meg kell említeni, ő ugyanis a tartalékpilóta a csapatnál és korábban arról volt szó, ő is beül néhány futamra a 31-es Carlin-Chevrolet-be. Kérdés, változtat-e valamin, hogy a brazil néhány napja a Red Bull és az AlphaTauri tartalékversenyzője lett a Forma-1-ben.

    Felipe Nasr mindenesetre egyelőre csak a st. petersburg-i versenyre van bejelentve hivatalosan.

  • Máris történt egy nagy baleset a felújított zandvoorti pályán!

    Máris történt egy nagy baleset a felújított zandvoorti pályán!

    Miután felújították a zandvoorti versenypályát, máris történt rajta egy látványos baleset.Egy amatőr endurance versenyen egy Porsche volt az áldozat, a Hunzerugban.

    Az amatőr videófelvételen az előzmények nem látszanak, így nem tudni pontosan mi történt. Csak az látható, ahogy az autó a levegőben van és átesik a kerítésen.

  • Új alapokra helyezi az Aston Martint Lawrence Stroll, újra a versenyzés lesz a fókuszban

    Új alapokra helyezi az Aston Martint Lawrence Stroll, újra a versenyzés lesz a fókuszban

    Megtartotta a bemutatkozó sajtótájékoztatóját az Aston Martin új elnöke Lawrence Stroll, amelyben felvázolta a terveit a vállalattal kapcsolatban.

    Eredetileg a Genfi Autószalonra időzített sajtótájékoztatót végül a az Aston Martin központjában Gaydonban tartották, mivel a kiállítást eltörölték.

    A rövid sajtótájékoztatón jelen volt még a vállalat vezérigazgatója Andy Palmer is, és közösen több új modellt is bemutattak.

    Stroll a beszéde elején felvázolta azon okokat, amiért komoly pénzt fektetett bele a brit márkába.

    „A márka, a termékek, a mérnöki kiválóság és az egészben rejlő potenciál a világ legkiemelkedőbb autógyártójává tehet az Aston Martint.” – fogalmazott a kanadai.

    Továbbá ismét kihangsúlyozta, hogy új üzleti tervet kíván megalkotni, illetve nagyobb pénzügyi biztonságot adva a cégnek olyan kritikus modellek megalkotásában, mint a DBX SUV.

    Stroll külön figyelmet kíván továbbra is szánni a középmotoros sportautó modelleknek (Valkyrie, Valhalla, Vanquish). Ezek kiemelt figyelme az Aston Martin 61 év utáni Forma-1-es visszatérése miatt volt szükség.

    „A pénznél is sokkal fontosabb dolgot hozunk, Sok éves tapasztalatom van a globális, luxusmárkák építésében mind a magán mind pedig az állami szektorban. Ügyvezető elnökként enyém lesz a teljes felelősség az általunk végrehajtott stratégiákért.” – folytatta.

    „E stratégia alapja az Aston Martin gyári csapatkénti visszatérése a Forma-1-be 2021-ben. Így a saját márkaneve alatt közel kétmillárd rajongóhoz juthat el és minden évben 22 különböző országban foglalkoztathatjuk ezáltal az ügyfeleinket. Ez egy nagyon izgalmas vállalás minden fél számára, amelyben mindenki támogatását kérjük, hogy globális szinten növekedjünk és elérjük azon ambíciónkat, hogy az Aston Martin egy világviszonylatban is kiemelkedő luxusmárka legyen.” – tette hozzá.

    A sajtótájékoztató végén pedig több új modellt is lelepleztek, többek között az új V12-es, tető nélküli Speedstert, az új Vantage Roadstert, Q-t és DBX-et is.

  • Februárban az Alfás posztokat kedveltétek legjobban Instán

    Februárban az Alfás posztokat kedveltétek legjobban Instán

    Most is kiválogattuk, hogy az előző hónapban mely Instagram posztjainkat kedveltétek leginkább. Ezek most az Alfa-gumicukros stop motion videónk volt, valamint Kimi Räikkönen „James Bonddá válása”. 😀

    Íme:

    https://www.instagram.com/p/B8zM_ImBXFS/

    https://www.instagram.com/p/B9CoLi_pJH5/

    https://www.instagram.com/p/B9FM-XcA3NV/

    Követtek már minket Instagramon? Ha nem, akkor nyomjatok egy Follow/Követés-t!

    Miért érdemes minket Instán is követni? Mert nem mások képeit szedjük össze az internetről, hanem csak saját, kollégáink által készített autósportos fotókat posztolunk, így ezeket máshol biztosan nem láthattad még (maximum a Racingline.hu cikkjeiben).

    Ezen kívül ha versenyhelyszínen vagyunk, Insta sztoriba posztolunk először, gyakorlatilag „élőben”. Ezen kívül sztoriban gyakran jelentkezünk interaktív dolgokkal.

  • Lewis Hamilton rendkívül büszke a testvérére

    Lewis Hamilton rendkívül büszke a testvérére

    Lewis Hamilton ezúttal most nem a Mercedesnél elért sikerei miatt, hanem testvére, Nicolas Hamilton odaadása miatt büszke. A hatszoros Forma-1-es világbajnok öccse ugyanis idén első teljes idényét fogja teljesíteni az brit Túraautó-világkupában.

    Nicolas egy ritka fejlődési rendellenességgel született, amelynek fő tünete a mozgásfogyatékosság. Ezért csak gyógyászati segédeszközökkel tud járni, de ez sem akadályozza meg abban, hogy módosított túraautókkal versenyezzen. Bár Lewis összehasonlíthatatlanul sikeresebb életet él, mindig is felnézett öccsére, aki gyakran a helyszínre is elkíséri őt.

    Nicolas a tavalyi szezonban még csak vendégversenyzőként szerepelt a sorozatban (BTCC), azonban az idei szezonban már normális versenyzőként fog szerepelni a Team-HARD.Racing csapatában a ROKIT támogatásával.

    A büszke báty pedig az Instagramján írt posztban gratulált öccsének, akivel mind a mai napig szoros kapcsolatban állnak egymással. „Nagyon büszke vagyok rád testvérem,” – írta a Mercedes versenyzője a közösségi oldalán. „Ezt csakis kizárólag magadnak köszönheted, hogy idén versenyezhetsz, ugyanis mindent te vittél véghez. Számos ember számára vagy inspiráció és büszke vagyok rá, hogy a testvéremnek nevezhetlek. Ez lesz az eddigi legjobb éved. Ragyogj tovább és soha ne add fel.”

    https://www.instagram.com/p/B8_MTFBBWj7/

  • Alonso és a McLaren újra összeáll az Indy 500-ra!

    Alonso és a McLaren újra összeáll az Indy 500-ra!

    Alonso harmadjára is rajthoz áll az Indy 500-on, mégpedig régi-új munkaadója, az Arrow McLaren SP színeiben.

    A spanyol világbajnok a csapat két fiatal tehetségét hivatott támogatni eddigi tapasztalatával a májusi eseményen. A mexikói Patricio O’Ward, aki Alonsóhoz hasonlóan nem tudta magát kvalifikálni a 2019-es futamra és az amerikai Oliver Askew, az Indy Lights tavalyi bajnoka lesznek a csapattársai.

    Alonso a 66-os számmal versenyez majd, és autóját a Ruoff Mortgage szponzorálja majd, így hasonló színekben mehet, mint Takuma Sato a 2017-es győzelmekor.

    „Versenyző vagyok, és az Indy 500 az egyik legnagyszerűbb verseny.” – kezdte. „Szeretem ahogyan a szurkolók különlegessé teszik nekünk az egészet számunkra, a pilóták számára, emiatt is tértem vissza. A legnagyobb tisztelettel állok a versenyhez, és a rajta indulókhoz, a maximumomat akarom nyújtani ellenük, ahogy mindig.”

    Bár úgy tűnt, az Andretti autósport színeiben indul majd, végül nem sikerült megegyeznie velük, így most korábbi munkaadójánál talált ülést.

    „Mérlegelnem kellett a lehetőségeimet , de az Arrow McLaren SP mindig a lista tetején volt. Szoros kapcsolatom van a McLarennel, sok mindenen mentünk keresztül, ez pedig kötődéshez és hűséghez vezetett.”

    „De ami ennél is fontosabb, meggyőzött az új projekt, és az erős csomag, amit Chevrolet-vel való együttműködés kínál. Magabiztos vagyok azt illetően, hogy versenyképesek leszünk-e.”

    Sam Schmidt, a csapat alapítója a következőket nyilatkozta az új igazolásról:

    „Fernandóval tapasztalat és profizmus érkezik a csapathoz, ami a két fiatal pilótánk, Oliver és Pato hasznára lesz. Gyors autónk lesz, és biztosak vagyunk benne megvan a megvan atehetsége hozzá, hogy az elején haladjon, ne csak részt vegyen. A Chevy motor és a csapat tapasztalatával kiegészülve a mezőny egyik legerősebb trióját alkotják majd.”

    Alonso először az autót április 30-án, a nyílt teszten vezetheti majd.

  • Ken Block meghajtotta a sivatagban az Extreme E autóját!

    Ken Block meghajtotta a sivatagban az Extreme E autóját!

    Az amerikai Ken Block mindig is a látványos autós parádéjairól volt híres, és ehhez általában vad benzinfaló gépszörnyeket használt. Eddig, ugyanis most a kezei közé kapta az Extreme E autót, amellyel ezúttal a sivatagban feszegette a határokat. Maradjunk annyiban, hogy ezt így még szokni kell.