Kategória: Fastest Slap

  • Augusztustól nemzetközi autóversenyek lehetnek Magyarországon

    Augusztustól nemzetközi autóversenyek lehetnek Magyarországon

    A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) iránymutatása szerint augusztustól lehet tervezni Magyarországra nemzetközi autóverseny-sorozatok futamait, ebből adódóan júliusban talán már elindulhatnak az országos bajnokságok – mondta Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke.

    A sportvezető az M1 aktuális csatornának hétfőn úgy nyilatkozott, a május végi Ózd-Salgó rali megrendezése még nem reális, dolgoznak a versenynaptár átszervezésén, és megpróbálják pótolni ezt az eseményt is az év folyamán.

    „Mi készen állunk és a versenyzők is nagyon várják, hogy újra autóba üljenek, de sajnos ha enyhítenek is a korlátozó intézkedéseken, 20 nap akkor is kevés lenne arra, hogy összerakjunk és elindítsunk egy magyar bajnoki futamot” – jelentette ki Oláh Gyárfás. Hozzátette, van rá esély, hogy a túraautó-világkupa (WTCR) mezőnye a címvédő Michelisz Norberttel mégis ellátogasson idén a Hungaroringre, miután a koronavírus-járvány miatt az eredetileg április végére tervezett versenyhétvégét törölni kellett.

    „A promóter egy teljesen új naptárban gondolkodik, amelyben az ázsiai helyszínek helyett csak európai állomások szerepelnének, közte a Hungaroringgel” – nyilatkozta az MNASZ elnöke, aki szerint, ha elfogadásra kerül ez az alapjaiban módosított program, akkor abban szerepelni fog a mogyoródi Forma-1-es pálya.

    Oláh Gyárfás elmondta, az F1-es nagydíjak időpontjai azok, amelyek a leginkább „kőbe vannak vésve”, a módosítás ugyanis abban a sorozatban jóval bonyolultabb folyamat.
    „A mostani helyzet szerint egyre valószínűbb, hogy Ausztriában indul a Forma-1-es idény, majd a Brit és a Magyar Nagydíj következne, és remélhetőleg Magyarország augusztus elején képes lesz megrendezni a futamot” – fogalmazott a FIA offroad bizottságának elnöke, a motorsport világtanács üléseinek magyar résztvevője.

    A gyorsasági kamionos Európa-bajnokság magyarországi állomásáról Oláh Gyárfás azt mondta, az áprilisról elhalasztott eseménynek van egy kijelölt júniusi időpontja, de végleges döntés még nem született arról, hogy valóban megrendezik-e akkor.
    Az MNASZ elnöke kitért arra is, hogy a hazai szövetség a ralisoknak indított egy olyan online bajnokságot, amelyben a licenccel rendelkező versenyzők indulhattak el. A szimulátoros viadal öt kategóriában zajlik, az első, négy versenyből álló szakasznak a héten lesz vége, és minden bizonnyal májusban is folytatódik a virtuális versenyzés.

  • Norris szívesen lépne Alonso nyomdokaiba Amerikában

    Norris szívesen lépne Alonso nyomdokaiba Amerikában

    Lando Norris a hétvégi IndyCaros győzelme után árulta el, Alonsóhoz hasonlóan már ő is kacsintgat egy amerikai kiruccanás gondolatával.

    A fiatal brit és Fernando Alonso 2018-ban szerepeltek együtt a Daytonai 24 óráson, Norris pedig meggyőző tempóval méltó csapattársa volt a kétszeres bajnoknak. Ez a kalandozás azóta neki is megtetszett, a hétvégén az IndyCar online sorozatában próbálta ki magát.

    Bár Norris elismerte, nem akar mást, mint „visszaülni az autóba, és versenyezni”, de ez a kiugrás új lehetőségeket is megnyitott számára.

    „Remélhetőleg majd lesz rá lehetőségem élőben is, hogy egy IndyCart vezethessek. Szeretnék majd több dolgot is kipróbálni, de nem most. Jelenleg a Forma-1-re koncentrálok.”

    „Valamikor a jövőben, legyen az az Indy500, vagy egy egy versenyre szóló beugrás, de szeretnék elmenni Amerikába, és kipróbálni magam. Gondolkozom ilyesmin a jövőmmel kapcsolatban.”

    Erre pedig minden lehetősége meg is van, a McLaren ugyanis nem csak rendelkezik a tengerentúlon egy csapattal. Alonso óta pedig tudjuk, hogy az ilyen kalandoknak sem állja útját az istálló vezetősége.

    Az IndyCar iRacing Challenge következő fordulója pont az Indianapolisi aszfaltcsíkon lesz, azonban az még nem eldöntött, hogy a döntött, vagy a belső „utcai” pályát használják majd. Így az sem biztos, hogy az oválon tapasztalatlan Norris folytatja-e amerikai kollégáival a versenyzést.

    „Az utcai pálya számomra könnyebb lenne, azzal van némi tapasztalatom, nem igazán szoktam oválokon menni. Az IndyCarban gyakran megteszik, így sok olyan trükköt tudnak, amit én nem. Meg kell még beszélnem a csapattal (Arrow McLaren SP). Remélem megkapom a lehetőséget.”

    Az utolsó, aki a való életben átszelte az óceánt, a tripla koronát kergető Alonso volt. De máig sok ex-F1-es tekergeti a volánt az Újvilágban. Takuma Sato, Sébastien Bourdais, Max Chilton, Alexander Rossi és Marcus Ericsson is királykategóriás pályafutását követően tette át székhelyét Amerikába.

  • Lando Norris versenyt nyert a virtuális IndyCarban

    Lando Norris versenyt nyert a virtuális IndyCarban

    A McLaren fiatalja, Lando Norris nyerni tudott az IndyCar mezőnye ellen a Circuit of the Americason, a sorozat szimulátoros bajnokságában.

    Az IndyCar is áttért a virtuális versenyzésre, ráadásul annyira jól sikerült a dolog, hogy szinte az összes 2020-as versenyzőt be tudták szervezni a sorozatba. Minden fordulóban vagy egy-két vendégszereplő is szerepel, de ők is valódi versenyzők. Így a Forma-1-gyel vagy a WTCR-rel ellentétben itt nem szerepelnek játékosok a versenyeken.

    Legutóbb a Circuit of the Americas volt a helyszín, és a McLaren révén (az IndyCarban is van csapatuk Arrow McLaren SP néven) Lando Norris indult az amerikai nagymenők között.

    Mivel Lando Norris már így is sokan ment az iRacinggel, és az IndyCar tavaly látogatott el először Austinba, a játék- és pályaismeret is a brit kezére játszott.

    Ennek megfelelően megszerezte a pole pozíciót a mezőnyt orra elől, és a rajtot követően elkezdett elhúzni a második helyen futó Will Powertől.

    Azonban Norris kettő kiálláson volt, és át kellett hámoznia magát azokon, akik az egy kerékcserét választották. Ráadásul a brit megpördült az utolsó kanyarban, ez Power felé fordította a mérleg nyelvét.

    Az IndyCar ausztrál veteránja kiállását követően hideg gumikon az első szektorban kétszer is megforgott, így újra Norrishoz került az előny. Mögé jött fel „mclarenes csapattársa”, Patricio O’Ward, aki a tavalyi versenyt megnyerte, illetve az ex-Formula E pilóta, Felix Rosenqvist.

    „Tudtam, hogy jó tempónk van. Őszintén, nem gondoltam volna, hogy vissza tudok kerülni az élre. De jó stratégiánk volt, és sok különböző lehetőséget megvizsgáltunk.”

    „Más utat választottunk, mint a többiek, és ez segített. Sok embert a pálya megfelelő részein értem utol, így nem vesztettem sok időt. Lassan vissza tudtam kapaszkodni az első helyre. Nem volt könnyű.”

    A Mémkirály győzött amerikai debütáló versenyén, és ha csak ezt nézzük, ezzel pedig máris jobb, mint Alonso…

    https://www.instagram.com/p/B_avHItJUoO/

  • Leclerc banánnak öltözött, a Mercedes megtrollkodta

    Leclerc banánnak öltözött, a Mercedes megtrollkodta

    Minden pilóta másképp tölti az időt a Forma-1 nélküli bezártságban. Van aki minden erejével a családjával koncentrál, van aki esportozik, és van Charles Leclerc, aki amellett, hogy megnyert eddig két virtuális F1-es futamot, más játékokkal is aktívan játszik.

    Egyik ilyen a Fortnite nevű játék, amely a fiatalság körében nagyon népszerű, és most Charles Leclercet is beszippantotta. Akik követik a monacói Twitch csatornáján indított streamjeit, azok minden nap láthatják, ahogy játszik vele. A játékban legtöbbször egy banánra hajazó karaktert irányít, emiatt pedig egyik rajongója megörvendezte őt egy banán jelmezzel, amit magára is öltött, ezt pedig természetesen a kamera is vette.

    https://twitter.com/F1/status/1253966979817447426

    Ebből valóságos mémáradat lett, és a Mercedes is beállt ezen sorba. A Twitter oldalukra felöltöttek egy képet, amelyen Nico Rosberg banánt eszik, és amihez csak ennyit írtak: „Nico és Charles Leclerc 2016-ban”. A kommenteket látva pedig Leclerc szemmel láthatóan vette a lapot és tetszett neki a poén.

  • Autószimulátor bajnokságot indít az MNASZ és a HUNESZ

    Autószimulátor bajnokságot indít az MNASZ és a HUNESZ

    A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével májustól kezdetét veszi az első, sportszövetség által kiírt hivatalos magyar e-sport szimulátor bajnokság.

    Az MNASZ pénteki közleménye emlékeztet arra, hogy az elmúlt években nagy sikernek örvend a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) égisze alatt működő FIA Gran Turismo Bajnokság. A Nations Cup, azaz a nemzetek kupája a világ minden országából elérhető, az egyik legnépszerűbb platformon fut, ezzel lehetőséget biztosít több millió játékosnak, hogy betekintsen az autósport világába. Az FIA Gran Turismo Bajnokság jelenleg az egyetlen, FIA által kiírt hivatalos szimulátorbajnokság világszerte. A bajnokság nagykövetei között szerepel a hatszoros Formula 1-es világbajnok Lewis Hamilton is.

    Az FIA iránymutatását követve elindul az első MNASZ-HUNESZ e-sport országos GTSport autószimulátor bajnokság, amely a Gran Turismo Sport játékban, PlayStation 4 platformon lesz elérhető, s bármely 16. életévét betöltött, magyar állampolgár részt vehet rajta. A versenyre a játék felületén lehet nevezni. A kéthetente zajló fordulókat az Esport1 Twitch.tv és Facebook felületén követhetik a nézők.

    A tervek szerint az első futamra jövő vasárnap kerül sor, míg a döntőt július 26-án rendezik.

    „A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elkötelezett az iránt, hogy ebben a nehéz időben is népszerűsítse a sportágat és lehetőséget biztosítson a sportág iránt érdeklődőknek. Ez a bajnokság remek alkalom erre, mert széles körben elérhető lesz.” – mondta Oláh Gyárfás, az MNASZ elnöke.

    Kiemelte: számos neves magyar versenyző, így Michelisz Norbert, Kiss Norbert, illetve Wéber Gábor is a szimulátor világából érkezett és jelentős karriert futott be.

    Az első három helyezett automatikusan hivatalos MNASZ utánpótlás licencet kap és az első 10 helyezett közül a kiválasztottaknak lehetőséget biztosítanak egy versenyautó tesztelésére.

    „A szimulátorok és autós videojátékok világa az autósport és az e-sportok közös metszete, ezért léptünk örömmel együttműködésre az Magyar Nemzeti Autósport Szövetséggel. A bajnokság sport szakmai hátterét az MNASZ biztosítja, míg az elektronikus sport platformért és az online megvalósításért a HUNESZ és tagszervezetei felelnek.” – nyilatkozott Biró Balázs, a HUNESZ elnöke.

    Hozzátette: úgy véli, hogy ez egy fontos sporttörténeti esemény, amely a hagyományos és az elektronikus sport együttműködésének egyik úttörő hazai példája akar lenni.

  • A Ford Performance bemutatja első gyári kivitelű, tisztán elektromos hajtású dragsterének prototípusát

    A Ford Performance bemutatja első gyári kivitelű, tisztán elektromos hajtású dragsterének prototípusát

    Egy izomautó, ami nem repeszti meg a dobhártyákat, és egyetlen csepp üzemanyagot sem éget el, mégis úgy tűnik, hogy 8 másodpercen futja majd a negyed mérföldes távot, miközben 270 km/óra fölé gyorsul. Íme a Ford Performance legelső, egyedi Mustang Cobra Jet dragstere, amit kizárólag villanymotor hajt.

    Az akkumulátoros Mustang Cobra Jet 1400 prototípust kifejezetten arra tervezték, hogy várhatóan több mint 1400 LE teljesítményt és mintegy 1500 Nm forgatónyomatékot szabadítson az aszfaltra, érzékletesen bizonyítva az elektromos hajtásban rejlő lehetőségeket az egyik legkeményebb motorsport-ágazatban.

    “A Fordnak mindig is bevált módszere volt, hogy a versenypályákon mutatta be innovációit,” magyarázta el David Pericak, a Ford Icons globális igazgatója. “Az elektromos hajtásláncok egészen új dimenziókat nyitnak a teljesítmény terén, és a vadonatúj Cobra Jet 1400 jól példázza, hogyan törheti át a határokat egy új technológia. Izgatottan várjuk, mire lesz képes ebben az évadban a gép; annál is inkább, mert ugyancsak idén csatlakozik a Mustang-családhoz a tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E is.”

    A világ első, tisztán elektromos hajtású Mustangja, a Mustang Mach-E színre lépése után a Mustang Cobra Jet 1400 prototípus most újabb lehetőséget villant fel a Mustang-örökség gyarapítására – és egyben arra, hogy bemutassa az egyik legfejlettebb technológiát, ami a Ford jövőbeli hajtáslánc-kínálatát gazdagítja.

    Ugyanakkor a Mustang Cobra Jet 1400 megalkotásával a Ford mérnökei az eredeti Cobra Jet előtt is tisztelegnek, ami a ’60-as évek végén minden vetélytársát lemosta a dragster-pályákról, és még mindig komoly tényezőnek számít a sportágban.

    “Ez a projekt a Ford Performance minden munkatársa számára izgalmas kihívást jelentett – méghozzá olyan kihívást, amit örömmel vállaltunk,” mesélte Mark Rushbrook, a Ford Performance Motorsports globális igazgatója. “A Cobra Jet 1400 projekt lehetőséget kínált arra, hogy az elektromos hajtásláncot versenyautós specifikációkkal fejlesszük ki, márpedig ehhez tényleg nagyon értünk. Szóval kifejezetten magasra tettük a lécet, de még a kezdeti elképzeléseinket is sikerült felülmúlnunk. Fantasztikus élmény volt részt venni ebben a munkában, ami remélhetőleg csak az első volt a Ford Performance Motorsports hasonló, jövőbeli projektjei között.”

    A Ford Performance jelenleg tovább folytatja a Cobra Jet 1400 tesztelését, és még idén a rajongók, a sajtó és a versenytársak jelenlétében lép majd pályára az autóval egy drag-versenyen, ahol mindenki láthatja, mire képes az új gép az aszfalton.

    Addig is nézzék meg április 26-án, vasárnap a MotorTrend On Demand “Hard Cell” sorozatának legújabb epizódját, ami arról szól, hogyan feszegetik az elektromos autók az innováció határait.

    Hogy a projekt a lehető leghatékonyabb legyen, a Ford Performance több neves beszállítóval is együttműködött:

    • MLe Racecars – Járműépítés, tervezés, integráció és tuning
    • Watson Engineering – Alvázfejlesztés, bukókeret-építés
    • AEM EV – Szoftver és elektromotor kalibrálás, vezérlés
    • Cascadia – Inverter és elektromotor
  • Leclerc: Hamilton nem olyan jó a CoD-ban, mint a versenypályákon

    Leclerc: Hamilton nem olyan jó a CoD-ban, mint a versenypályákon

    Charles Leclerc nemrég elárulta, hogy szokott Lewis Hamiltonnal is játszani, ezen kívül a streamelésről, és az ott mutatott énjéről is beszélt.

    A Ferrari versenyző a szimulátoros versenyzés és közvetítés egyik csillaga lett. Az F1 által szervezett Virtuális Nagydíjak közül kettőt már bezsebelt, jótékonysági mini-bajnokságot szervezett riválisaival, ahol több, mint 72 ezer dollárt gyűjtöttek a WHO-nak, és ezek alatt  az események alatt, nézettsége és követi száma jócskán megnövekedett.

    A monacói elmondta, hogy az élő adások során mutatott mókás énje sokkal természetesebb , mint a versenyhétvégék alatt látott intenzitás, amit tanúsítani szokott.

    ,,Nem gondoltam volna, hogy élvezni fogom a Twitch-en való streamelést, nem tudtam elképzelni, hogy valaha is ezt fogom csinálni. Ám nagyon is örömmel tölt el ez a dolog, és úgy vélem az emberek, akik követnek könnyebben láthatják így a valódi énemet. Egy versenyhétvégén más a helyzet, ott jelen van a nyomás és az efféle dolgok, ezért sokkal nehezebb önmagadat adni. A Twitch-en természetesen a többi versenyzővel játszom, akik a barátaim is. Régóta ismerjük már egymást Landoval (Norris), George-dzsal (Russell) és Alexszel (Albon). Itt sokkal inkább magunk lehetünk,  sokkal jobban élvezem ezt, mint gondoltam.”

    Leclerc nemcsak az F12019-el mulattja az időt, olyan népszerű játékokkal is játszik, mint a Fortnite vagy a CoD, ám manapság az ETS2-re függött rá, amit Russell és Norris társaságában szokott közvetíteni. A 22 éves versenyző úgy véli, hogy az ismert embereknek ebben az időszakban egyfajta feladatuk az, hogy szórakoztassák az otthon unatkozókat és azokat, akik nem olyan szerencsések, hogy megengedhessenek maguknak egy szimulátort.

    ,,Őszintén szólva, manapság az élvez nálam prioritást, hogy szórakoztassam az embereket otthon. Természetesen a magam szórakoztatására is csinálom, és ugyanakkor a szimulátor segítéségével gyakorlok is. Legtöbbször azon gondolkodom, hogy mivel tudnék előhozakodni, és mivel tudnám segíteni és jókedvere deríteni azokat az otthon unatkozókat, akiknek nincs lehetőségük arra, hogy saját szimulátorral rendelkezzenek. A célom az, hogy mosolyt csaljak az emberek arcára, és úgy vélem sikerrel jártunk azokkal a tevékenységekkel melyeket George-dzsal Alexszel, Nicholasszal (Latifi) és a többi F1-es pilóta közreműködésével végeztünk.”

    Leclerc emellett elárulta, nemcsak a fiatalabb generációval mérkőzött már meg az online világban. Elmondása szerint Hamiltont már ki is hívta, egy kis CoD-ozásra.

    ,,Játszottam már Lewis Hamiltonnal Call of Duty-t, de itt nem olyan jó, mint a versenypályákon. Még is ő az, akit le kell győzni, és én mindent bele is adok.”

    A Ferrari versenyzője emellett főzni és olvasni is szokott:

    ,,Furcsa, hogy főznöm kell, nem igazán vagyok jó benne. Emellett könyveket is olvasok, ez olyan dolog, amit már rég nem csináltam.”

  • Motorsport Games – Egy évvel halasztják az autósport olimpiát

    Motorsport Games – Egy évvel halasztják az autósport olimpiát

    Egy évvel elhalasztják az idén októberre tervezett Motorsport Games elnevezésű „autósport olimpiát”, melynek helyszíne a franciaországi Marseille és a Paul Ricard versenypálya marad, új dátuma pedig 2021. október 22-24.

    A szervező Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) és a technikai, műszaki támogatást nyújtó SRO Motorsports Group keddi közös közleménye szerint a halasztásra a koronavírus-járvány miatt kerül sor, ugyanakkor miután a nemzeti sportági szövetségeknek is át kell tervezniük az idei versenynaptárukat, az egyéves csúsztatás biztosítja azt is, hogy a rendezvény nem kerül azonos időpontra más eseménnyel.

    „A halasztás lehetőséget ad a nemzeti szövetségeknek, a csapatoknak és az SRO-nak is, hogy még jobban fel tudjon készülni az eseményre” – idézte a közlemény Jean Todtot, a FIA elnökét.

    A szervezők január végén számoltak be arról, hogy a tavaly novemberben Rómában és környékén rendezett első Motorsport Games után a másodikra Marseille-ben és a fennállásának 50. évfordulóját az idén ünneplő Paul Ricard versenypályán kerül majd sor. Március elején az is kiderült, hogy a tavalyi hat helyett az idén már 15 szakágban küzdenek meg az érmekért és az összetett győzelemért járó trófeáért a nemzetüket képviselő versenyzők. A keddi közleményben az áll, hogy a szakágak számát nem érinti a halasztás, az esemény jövőre az idei évre tervezett módon valósul meg.

    „Sajnáljuk, de értjük és megértjük a FIA döntését, ebben az időszakban nehéz lenne minőségi nemzeti válogatóversenyeket rendezni, ugyanakkor így több időnk és lehetőségünk marad arra, hogy jövőre minél több szakágban vehessünk részt, és minden kategóriában a legjobb magyar versenyzőket indíthassuk” – nyilatkozta az MTI-nek Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke.

    A tavaly november elején rendezett első Motorsport Games-en hat kategóriában állt rajthoz 49 ország 192 versenyzője. A Róma mellett elhelyezkedő Vallelungában GT, túraautó, Forma-4, drift, gokart szlalom és szimulátor géposztályban versenyeztek a résztvevők, az éremtáblázat élén pedig Oroszország végzett egy arany- és két bronzéremmel, így az övé lett az összetett sikerért járó trófea is. A magyarok öt szakágban indultak, a legjobban Tóth László szerepelt a Forma-4-esek versenyein, melyeken negyedik, valamint hetedik lett a 19 fős mezőnyben.

  • Íme a várva várt LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R modell!

    Íme a várva várt LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R modell!

    A LEGO Csoport bemutatja a legújabb LEGO® Technic™ modelljét, a tökéletes stílussal, kifinomultsággal és teljesítménnyel büszkélkedő Ducati Panigale V4 R versenymotort.

    Az új modell az ikonikus olasz motorkerékpár látványos másolata, amely ötvözi a LEGO® Technic™ rendszert a Ducati egyedi megjelenésével, és újraalkotja a kétkerekű csoda vonalait és aerodinamikai formáját. Ugyanúgy ahogy a jövőbemutató motorkerékpár a való életben, a LEGO verzió új magasságokba emeli a LEGO építőket, akik a nagyteljesítményű motornak köszönhetően könnyedén veszik majd a szűk kanyarokat és a gyors egyeneseket.

    Aki valaha is ábrándozott arról, hogy ezt az ikonikus olasz mérnöki csodát vezeti, imádni fogja megépíteni ezt a LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R szettet. Az építők felfedezhetik, hogyan indítja be az innovatív 2-fokozatú sebességváltó a 4 hengeres motort, és megcsodálhatják a futurisztikus hátsó és első felfüggesztést, még mielőtt kiviszik a motort egy körre, amikor elkészül. Miután az építők megismerték a különböző sebességeket, a modellhez tartozó egyedi kitámasztóval leparkolhatják és kiállíthatják a motorkerékpárt.

    A LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R az első motorkerékpár a LEGO Technic történetében, amely sebességváltót tartalmaz, így az építők felfedezhetik a különböző sebességeket. A lenyűgöző funkciói közé tartoznak továbbá a kormányzás, a felfüggesztés a valósághű mozgáshoz, valamint az első és hátsó féktárcsák is. A kipufogócső, a szélvédő és a műszerfal olyan apró részletekkel egészíti ki ezt a modellt, amelyek teljesen megfelelnek a valódi változatnak. A klasszikus piros színösszeállítás pedig igazán megdobogtatja bármelyik Ducati rajongó szívét.

    „A Ducati Panigale V4 R egy különösen elegáns olasz ikon és igazi technológiai remekmű. Az új LEGO® Technic™ modell tervezésekor fontos volt, hogy annyi apró részletet csempésszünk bele az eredeti motorból, amennyit csak lehet, hogy megragadjuk az eredeti jármű vonalait és egyedi kialakítását. Ugyanúgy, ahogy a Ducati feszegeti a határait a design terén, mi is megmutattuk mire képes a LEGO® Technic™ és – először a motorkerékpármodellek történetében – csupa létező elem felhasználásával terveztünk egy teljesen működőképes sebességváltót, amit csatlakoztattuk a 4 hengeres motorhoz” – mondta Aurélien Rouffiange, a LEGO® Technic™ tervezője.

    „Mindannyian voltunk gyerekek, akik imádták a LEGO kockákat, ezért szerintem könnyű megérteni, hogy a Ducati és a LEGO Csoport közötti együttműködéssel egy álom vált valóra. Két olyan márka, amely ugyanazokat az értékeket vallja – az elköteleződés, a szenvedély, és a részletek fontossága – egyesíti erejét, hogy egy különleges építési élményt nyújtson. Reményeink szerint a Ducati Panigale V4 R LEGO® Technic™ nemcsak a gyermekeket és szüleiket hozza össze, és nyújt nekik szórakozást, de minden motorral közlekedő rajongónak is” – tette hozzá Alessandro Cicognani, a Ducati licencigazgatója.

    A LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R a valósághű részleteivel az építők bármely korosztályát bevezeti a műszaki világba, miközben felfedezhetik, hogyan működnek a váltómechanizmusok és a motor.

    A LEGO® Technic™ Ducati Panigale V4 R modell a 10 évesnél idősebb rajongók számára készült, és 2020. június 1-től érhető el.

    Az új modell az első, amely a LEGO Csoport és a Ducati Motor Holding együttműködésének köszönhetően jött létre, a licencszerződés aláírását követően.

  • Arrivabene is beszáll a koronavírus elleni harcba a hazájában

    Arrivabene is beszáll a koronavírus elleni harcba a hazájában

    A Ferrari korábbi csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene is beszállt hazájában a koronavírus elleni harcba. A Pirelli főnök, Mario Isola mint az ismert most mentősként dolgozik Olaszországban, és a Mediaset értesülése szerint is az első vonalba helyezte magát Maurizio, betegszállítóként.

    A Forma-1 paddockját jól ismerő Leo Turrini most az alábbiakat írta róla:

    „Arrivabene nem szólt senkinek sem, de mióta kitört a járvány egy olyan járművet vezet, amellyel a betegeket szállítja a klinikára. Magyarán sofőrré vált!”