Kategória: Fastest Slap

  • Az IndyCar mezőnye június 6-án újra versenyezni fog!

    Az IndyCar mezőnye június 6-án újra versenyezni fog!

    Texasban és rajongók nélkül rajtolna el június 6-án az IndyCar mezőnye, komoly biztonsági intézkedések mellett, a COVID-19 járvány alatt, közölték csütörtökön. Az amerikai sorozat versenyeit március közepe óta halasztgatják a koronavírus-helyzet miatt, de most a Genesys 300-at a Texas Motor Speedway-en lezavarnák egy nap alatt, benne szabad- időmérő edzésekkel, és a versennyel.

    Az IndyCar elnöke, Jay Frye elárulta, hogy testületük és az egészségügyi szervezetek szorosan együttműködnek a pályával egy olyan terven, amely minden résztvevő biztonságát garantálja, és így visszatérhetnek az izgalmas versenyzéshez a pilóták, a csapatok, amelyet világszinten nézhetnek a rajongók.

    A szigorú biztonsági intézkedések része lesz az is, hogy szabályozzák a személyzet létszámát, valamint monitoringozni fogják a résztvevők egészségügyi állapotát és a személyzetét is, amint belépnek a létesítménybe. Eddie Gossage, a pálya elnöke és menedzsere így nyilatkozott:

    „Amerikának szüksége van az élő sportadásokra, és hihetetlen élmény lesz, amikor a Genesys 300-at nézhetik majd Texasból a nappalijukban a tévék előtt.”

    Az IndyCar sorozat legismertebb versenyét, az Indy 500-at május 24-ről augusztus 23-ra tolták, és továbbra is 15 futammal számolnak a módosított versenynaptárjukban, amelyet április 6-án jelentettek be.

    A héten a NASCAR is bejelentette, hogy nézők nélkül, de ők is újraindulnak, május 17-én.

  • Halálos fenyegetéseket kapott az egyik IndyCar versenyző a botrány után

    Halálos fenyegetéseket kapott az egyik IndyCar versenyző a botrány után

    Nagy port kavart az IndyCar indianapolisi virtuális versenye, amelyen Lando Norris is indult. A britet a verseny végén szándékosan akadályozta Pagenaud, majd a cél előtt öklelte fel a győzelemtől méterekre lévő Askewt Santino Ferrucci.

    A futam után több pilóta is nemtetszését fejezte ki a történtek miatt, ám a rajongók ennél is messzebbre mentek.

    Az IndyCar egyik újságírója Marshall Pruett írta a Twitter oldalára, hogy a két incidens következtében számos durva, és már-már halálos fenyegetésnek is minősülő üzeneteket is megfogalmaztak bizonyos rajongók.

    A twitteren úgy fogalmazott, hogy Ferrucci és Pagenaud közül csak az egyikük kapott privát üzenetben a halálát kívánó megjegyzéseket, azt viszont nem írta le, hogy pontosan melyikük.

    Az ő tweetjére válaszolva mesélte el Jimmy Broadbent – akit a virtuális Forma-1-es Nagydíjakról ismerhetünk – hogy ő is kapott ilyen jellegű üzeneteket, miután az első, virtuális Bahreini Nagydíjon ütközött Lando Norris-szal.

  • Alonso már tudja, mit fog csinálni 2021-ben

    Alonso már tudja, mit fog csinálni 2021-ben

    Fernando Alonso véglegesítette 2021-es terveit, esetleges F1-es visszatérésére azonban még várni kell.

    Alonso a 2018-as szezon után távozott a Forma-1-ből, azóta nyert már WEC bajnoki címet, és célja, hogy a tripla koronához egy Indy 500 győzelemmel is gazdagodjon.

    Egy ideje téma már a spanyol versenyző esetleges visszatérése az F1-be, ez azonban egyelőre még biztosan várat magára. 2021-re mindenesetre már eldöntötte, hogy mit akar csinálni.

    „Többé-kevésbé tudom, hogy mit fogok csinálni 2021-ben.” – mondta Alonso az El Mundonak. „Remélem, hogy hamarosan már (biztosan) tudom majd, de most nem mondhatok többet.”

    F1-es visszatérést elvileg 2021-re tervezte eredetileg, mikorra a jelentősebb szabályváltozásokat is időzítették a sportban. A koronavírus-járvány okozta helyzet miatt azonban ezek bevezetését egy évvel elhalasztották.

    „Mindig azt mondtam, hogy 2021-ben az új szabályok mellett lehetséges, hogy visszatérnék a Forma-1-be, mivel talán jobb lesz az autók egyensúlya, és pedig vágyom rá, hogy újra kipróbáljam magam.” – mondta a kétszeres F1-es bajnok.

    „Ez (a szabálymódosítások halasztása) érthető döntés, mivel ilyen helyzetben nem lehet 2021-re autókat fejleszteni.” – folytatta a spanyol.

    Azt a feltételezést azonban cáfolta, hogy teljes szezont teljesítene az IndyCarban.

    „Ez óriási elköteleződést és sok felkészülést igényelne.” – mondta Alonso. „Az Indianapolis 500 is elég nagy elköteleződést igényel már, és komoly felkészülést, szóval nem akarok teljes bajnokságra gondolni.”

  • Leclerc mini-bajnokságában még Valentino Rossi is részt vesz

    Leclerc mini-bajnokságában még Valentino Rossi is részt vesz

    Charles Leclerc már egy ideje tervezget egy kis esti versenyzést, amibe végül több ismert sportolót is sikerült belerángatnia.

    A koronavírus miatt minden sportág kényszerpihenőn van, ezért a résztvevők otthonaikban próbálják elütni a hirtelen felgyülemlett szabadidejüket. Többen az esportot választották a szórakozásra, és ezzel egyidejűleg streamelésre is adták a fejüket. Lando Norris már szakavatottnak számít a témában, ugyanis egy ideje már jelen van a Twitch-en, ám Alex Albon, George Russell, Charles Leclerc és Max Verstappen csak pár hónapja ismerkedik a platformmal. Míg a holland versenyző csak iRacinges versenyeit közvetíti, vagy épp Norris közvetítéseiben tűnik fel a hangja, addig a többiek egymással versenyezve tölti el idejüket.

    A Not the GP és a Forma-1 hivatalos fordulói mellett saját bajnokságokat írnak ki magunka, ahol többek között az F2019-cel múlatják az időt, de előfordult már az is, hogy egy fűnyírót vezetve mérkőztek meg egymással. Általában a monacói szervezi az eseményeket, sokszor éjszaka is írogatva társainak. Nemrég egy újabb bajnokságot agyalt ki, ám ezúttal az Assetto Corsa Competizione-t hívta segítségül, és több sportolót is került meggyőzni arról, hogy vegyen részt a viadalokon.

    A ma este induló eseményen 2 versenyt fognak teljesíteni a nevezők, az első futam az időmérő alapján lesz rangsorolva, míg a második egy fordított rajtrács lesz, amit az első verseny eredményei alapján rendeznek el. Ugyanakkor a monacói elmondta, éjszakai versenyekre lehet számítani.

    30 fős mezőnyből csak 20 résztvevő biztosította Leclerc-t arról, hogy elindul a futamon, míg 10 delikvens sorsa kérdéses. Az indulók között meg található Valentino Rossi is, Lando Norris legnagyobb örömére. A brit szintén részt vesz az eseményen, csakúgy mint George Russell, Alex Albon és testvére Luca, Nicholas Latifi, Antonio Giovinazzi, Jean-Eric Vergne, Thibaut Courtois, Antoine Griezmann vagy Ciro Immobile.

    A nevezők között felbukkanhat még Esteban Ocon és Carlos Sainz is. Leclerc tegnapi adásában elmondta, csapattársának, Sebastian Vettelnek is írt, ám nem hinné, hogy a német részt tud venni a viadalokon.

    Az All-Stars Racing Night névre hallgató esemény ma 21:00-kor kezdődik Leclerc Twitch-csatornáján.

  • Button és Jimmie Johnson is kipróbálná magát az IndyCarban

    Button és Jimmie Johnson is kipróbálná magát az IndyCarban

    Zak Brown azt állítja, Jenson Button, 2009 világbajnoka és a NASCAR legenda Jimmie Johnson is megkereste őt egy indycaros szerepléssel kapcsolatban.

    A McLaren két állandó pilótája, Patricio O’Ward és Oliver Askew mellett Fernando Alonso versenyez majd a patinás brit csapat színeiben. A spanyol klasszis harmadik próbálkozása Amerikában két futamos programnak ígérkezik, az Indy 500 mellett a pálya belső „GP” verzióján is indul majd a tervek szerint.

    Az egyezség az IndyCar versenynaptárának átalakulását követően sem vesztette érvényességét. Azonban nem ő lenne az egyetlen, aki a McLaren harmadik autóját használná idén.

    Az Autosport értesülései szerint a csapat Jenson Button számára készíti elő az autót, hogy júniusban rajhoz állhasson a Road Americán. Ezenkívül Jimmie Johnson tesztelt volna a McLarennel a Barber Motorsport Parkban. Ez nem valósult meg, de a NASCAR-ban idén utolsó szezonját teljesítő amerikait továbbra is érdekelné a szereplés az oválokon kívül.

    Zak Brown az Autosport podcastjában elárulta, ezeknek az álmoknak útját állja a tesztnapok hiánya az új naptárban.

    „Mindhármójukkal beszéltem.” – beszélt az Alonso, Button és Johnson alkotta trióról. – „Mindhárman szeretik az IndyCart, versenyezni akarnak és nagyon kompetitív személyiségek.”

    A koronavírus által okozott kihagyás azonban a bajnokok ellen dolgozik. Az amerikai sorozatban ugyanis törölték az előzetesen kijelölt évközi teszteket, így először élesben vezethetnének beugróként.

    „A tesztelési korlátozás megnehezíti a helyzetüket. Nem hinném, hogy bármelyikük előzetes tapasztalat nélkül beülne az autóba a pénteki szabadedzésen. Vannak olyan profik, hogy tudják, nem lehet csak úgy beugrani tesztelés nélkül.” – szögezte le Brown.

    Kiemelte, ez még nem jelenti azt, hogy a bajnokoknak le kéne mondaniuk erről az álmukról.

    „Mindezek ellenére nem lennék meglepve, hogyha egyiküket vagy akár mindhármójukat IndyCarban látnánk valamikor, ez nagyon izgalmas lenne.”

    Az IndyCar 2020-as megújított versenynaptára:

    Dátum Helyszín Pályatípus
    06.06. Texas Motor Speedway ovál
    06.21. Road America épített
    06.27. Richmond Raceway ovál
    07.04. Indianapolis Motor Speedway épített
    07.12. Exhibition Place utcai
    07.17. Iowa Speedway ovál
    07.18.
    08.09. Mid-Ohio Sports Car Course épített
    08.23. Indianapolis Motor Speedway ovál
    08.30. World Wide Technology Raceway (Gateway) ovál
    09.13. Portland International Raceway utcai
    09.19. WeatherTech Raceway (Laguna Seca) épített
    09.20.
    10.03. Indianapolis Motor Speedway épített
  • Így telik Leclerc karanténja a kiüresedett Monacóban!

    Így telik Leclerc karanténja a kiüresedett Monacóban!

    Charles Leclerc egy CNN-nek adott interjúban mesélt a szimulátorozásról és arról, milyen az élet a nagydíj nélküli Monacóba bezárkózva.

    Általában az év egyik legnagyobb eseménye, a versenynaptár ékköve a Monacói Nagydíj, most azonban a pezsgés helyett kihalt utcák jellemzik inkább a városállamot. Bár a versenyzők közül sokan választották a várost otthonuknak, a mezőnyben csak egyetlen ember van, akinek eredetileg is ez volt az otthona.

    Charles Leclerc, a Ferrari monacói pilótája beszélt a újabban bezárkózott életstílusáról:

    „Igazán furcsa ez a helyzet. Mi, pilóták nem vagyunk ehhez hozzászokva, folyton utazunk a versenyekre. Most már néhány hete itthon vagyunk, ez unalmas, de jól bírom. Próbálok megtanulni főzni, mert az még nagyon rosszul megy. Általában tésztát főzök csirkével, az már jól megy.”

    „A legjobban a versenyzést hiányolom, és azt, hogy emberekkel nézhessek szembe. A streamelést pedig jobban élvezem, mint vártam. Ezelőtt nem tudtam elképzelni, hogy ilyesmit csinálok majd.”

    A legtöbb fiatal versenyzőhöz hasonlóan a nagyobb nyitottságot is örömmel veszi, valamint, hogy kollégáival „tét nélkül” és mégis vérkomolyan vetélkedhet.

    „Azok, akik követnek itt kerülhetnek hozzám a legközelebb. A versenypályán minden más, ott rajtunk van a nyomás. Az, hogy önmagunkat adhatjuk, újdonság. A srácokkal sok ideje ismerjük egymást, Lando (Norris), George (Russell), Alex (Albon), most mind együtt lazulhatunk.”

    „Sok gyakorlás kell hozzá, hogy itt is versenyképes legyen az ember. Nemrég kaptam meg a játékot, az azóta eltelt rövid időben azonban sokat mentem vele, úgy körülbelül napi öt óra gyakorlás kell ahhoz, hogy versenyképes legyek. Igaz, nem ugyanaz, mint élőben, de versenyző vagyok, így mindent meg akarok nyerni, bármiben veszek részt.”

    Sok időnek tűnik, de szombaton, a Veloce nem Holland/Német Nagydíján egy YouTuber, Benjamin Daly (Tiametmarduk) live videójában elárulta, most pár hét gyakorlás után már ennél kevesebb időt tölt egy nap a szimulátorban.

    Legutóbb az F1 hivatalos versenysorozatában láthattuk, ahol Albonnal vívott egész verseny át tartó csatát.

    „Ezek a hivatalos versenyek egész komolyak, mindenki készül rá, és mind nyerni akarunk.” – jegyezte meg erről a végül második helyen záró Leclerc.

  • Streamelő pilóták: Leclerc majdnem „kezét törte”, Norris a sütőben hagyta ételét

    Streamelő pilóták: Leclerc majdnem „kezét törte”, Norris a sütőben hagyta ételét

    Charles Leclerc-nek többször is el kellett rántania kezét kormányáról, míg Lando Norris élő adásban tudatta mindenkivel, hogy a sütőben felejtette ételét.

    A koronavírus miatt egyre több versenyző adja a fejét streamelésre, így az őket követő rajongóknak nem kell hiányolniuk a versenyzést és kedvencüket. Azonban a Twitch-en nemcsak autókkal száguldanak a közvetítők, néhányuknál előkerültek olyan népszerű játékok is, mint a Fortnine a CoD (Call of Duty) vagy a Valorant.

    A McLaren brit pilótája már szakavatottnak számít a témakörben, míg Charles Leclerc, George Russell és Alex Albon még bontogatja szárnyait a platformon.  Az „újoncok” általában együtt játszanak, eleinte az F12019 volt náluk a porondon, majd átnyargaltak a EuroTruck Simulator világába, végül a monacói felfedezte az Asetto Corsa Competizione-t, és a játékhoz készített lawnmower (fűnyíró) mod-ot.

    A 22 éves versenyző meginvitálta barátait egy kis mókára, sőt, később a nézőket is bevonta a játékba. A szokatlan járművön Albon bizonyult a leggyorsabbnak eleinte, míg Russell végig küszködött. Leclerc-nek azonban más problémája akadt: túl intenzív volt a „force feedback”  mikor hirtelen kellett reagálnia. Egyik alkalommal, az irányítást is elvesztette a „jármű” felett, kormánya vadul rángatózott, majd a monacói nevetve képzelte el, milyen címlapsztorik születtek volna, ha nem engedi el rögtön a rakoncátlan darabot.

    ,,Úristen, szörnyen rossz a force feedback. El fogom törni a kezem. Képzeljétek csak el: ’a Scuderia Ferrari versenyzőjének ki kell hagynia az első versenyt, mert egy virtuális fűnyíró futamon eltörte a kezét.’ Szupersztár lennék!”

    Sütőben hagyott étel:

    Norrisnak – aki nem vett részt a viadalon – eközben más problémája akadt. Sokan jártak már úgy, hogy bekapcsolták a sütőt, mert épp készítettek valamit, majd leültek más tevékenységet csinálni, és elfelejtették az ételt. Nos, ez történt a brit pilótával is. Épp a Cod-dal játszott, mikor hirtelen az órára pillantott, felpattant, majd élő adásban kiabálni kezdett:

    ,,A francba, az étel a sütőben van! A francba!”

    Elfelejtett verseny:

    A McLaren fiatalja manapság a virtuális IndyCar sorozatban bontogatja szárnyait. Egyik délelőtt épp gyakorolt a szombati futamra mikor nézői közölték vele, hogy jelenése lesz a hivatalos Virtuális Nagydíjon vasárnap. A brit versenyző meglepődve konstatálta, hogy ő is rajthoz áll, majd végül elengedte a történt, ugyanis semennyit sem készült.

    ,,Én is részt fogok venni? Vicceltek?” – kérdezte meglepődve Norris, majd mikor a chaten többen is írták, hogy komoly a dolog, így folytatta. – ,,Akkor részt fogok venni, de semennyit sem gyakoroltam. Én nem tudtam erről. Szóval, most van 24 órám, hogy gyakoroljak, és hasonló tempót autózzak, mint azok, akik múlt hét óta eddzenek. Nos, ha rosszul is sül el a dolog, az nem számít, ugyanis nem gyakoroltam.”

    A versenyzők csatornáit az alábbi linkeken érhetitek  el:

    Lando Norris https://www.twitch.tv/landonorris/
    Max Verstappen https://www.twitch.tv/maxverstappen/
    Nicholas Latiffi https://www.twitch.tv/nicholas_latifi/
    George Russell https://www.twitch.tv/gr63/
    Charles Leclerc https://www.twitch.tv/charlesleclerc/
    Alex Albon https://www.twitch.tv/albon/
  • Ecclestone bírja Elon Muskot, mert diktatórikus

    Ecclestone bírja Elon Muskot, mert diktatórikus

    A Forma-1 korábbi vezető embere, a most 89 éves Bernie Ecclestone az Autocarnak adott telefonos interjút. Beszélt arról, milyennek látja a Forma-1 jelenét és jövőjét, de beszélt az elektromos irányzatról is.

    A Ferrari kiszállással való fenyegetésére is reagált, az Autocar pedig megkérdezte tőle, mit reagálna arra, ha azt mondanák neki, hogy a Tesla nagyobb márka, mint a Ferrari…

    „Szerintem a Teslát egy nap el fogják felejteni. A Ferrarit sosem feledik el.” – mondta.

    „Mások is készítenek majd elektromos autót. Ők (Tesla) a vezetők ma, de hamarosan már nem lesznek különlegesek.”

    A Tesla elnökéről, Elon Muskról is van persze véleménye.

    „Szerintem ő fantasztikus. Hihetetlen munkát végzett. Ő egy igazán tökös fickó. Volt idő, mikor az emberek azt gondolták, a Tesla reggelre eltűnik. Ő megmentette. Kész arra, hogy megtegye, amit kell.”

    „Én nem az az ember vagyok, aki hisz a demokráciában. Én a diktatúrában hiszek. Ő (Musk) egy diktátor és ezért működnek a dolgok. Sok mindent elértek a diktátorok és nem demokráciával.”

  • Óriási botrányba fulladt a virtuális IndyCar indianapolisi futama

    Óriási botrányba fulladt a virtuális IndyCar indianapolisi futama

    Magyar idő szerint szombat éjjel rendezték meg a virtuális IndyCar sorozat következő fordulóját Indianapolisban. Az iRacingen rendezett viadalon az aktív IndyCaros pilóták mellett Lando Norris is indult, aki egyébként megnyerte az első versenyét Austinban.

    Sokáig úgy tűnt, hogy izgalmas, de sportszerű futam lesz ez is, ám az utolsó körökben elszabadult a pokol, amelynek számos vesztese volt, de a legnagyobb talán a sokáig vezető Lando Norris.

    A McLaren színeiben induló brit a második helyről kezdhette meg a futamot, és a végig magabiztosan teljesített, vezette is a versenyt, egészen négy körrel a leintés előttig. Ekkor ugyanis az Indy500 tavalyi győztese Simon Pagenaud, aki harcban volt a győzelemért összeütközött Graham Rahallal, így elszálltak az esélyei a győzelemre.

    A bokszba visszaérkezve pedig a következő párbeszéd zajlott le közte és a versenymérnök Ben Bretzmen között: „Vegyük ki Norrist a játékból. Csináljuk!”

    Ezt követően a francia visszajött a pályára, majd az ideálisan íven haladva drasztikusan lelassított, miközben megérkezett mögé Norris, hogy lekörözze őt, ám akkora lett hirtelen köztük a sebességkülönbség, hogy a McLaren már nem tudta őt kikerülni, és hátulról beleszaladt, ezáltal elvesztette a győzelmi esélyeit.

    Az eset komoly port kavart a közösségi médiában, sokan az F1-es pilóta védelmére keltek, és hatalmas gyűlölet cunamit zúdítva Pagenaud-ra, aki egyébként később sima versenybalesetnek titulálta az incidenst.

    Érthetően Norris igencsak feldúlt volt a futam után, aminek hangot is adott videós formában.

    „Ő egy akkora hazug. Igen, megcsináltad haver. Csodálatos. Micsoda egy vesztes.” – reagált, miközben a fentebb említett párbeszédről készített videót nézte.

    A fiatal pilóta ezután elmondta, hogy a leintés után Pagenaud bocsánatot kért tőle.

    „Bocsánatot kért. Azt mondta, hogy szándékosan le akart lassítani engem a bokszba menet, mert azt szerette volna, hogy ha Oliver Askew nyer [aki egyébként a játékban Norris egyik csapattársa – a szerk.], és semmikép sem akarta, hogy én győzzek újra. Így ő csak megpróbált lelassítani engem, nem figyelt nagyon másra, csak hogy akadályozzon, azzal, a kanyar közepén elveszi a gázt és közvetlenül előttem belelép a fékbe.” – tette hozzá.

    „Tudjátok, hogy mennyi órát készültem, mennyi időt öltem bele a tökéletes balra kanyarodásba? Erre meg ezt teszik velem. Összesen 24 órát készültem erre, 24 órát! Erre itt van ez a savanyú srác, aki nem nézi jó szemmel, ha nem egy Indys versenyző nyer.” – zárta gondolatait csalódottan.

    Pagenaud és a mérnöke párbeszéde, majd a baleset

    Norris szemszögéből a baleset

    Ami pedig ezután következett az egy valóságos mészárlással ért fel, főleg az utolsó fél kör. Az utolsó körben számtalanszor változott az élen álló személye, köszönhetően annak, hogy több ütközés után is néhányan a falban kötöttek ki, vagy éppen a levegőbe repültek fel. Mégis a másik nagy port kavaró incidensig az utolsó 10-20 méterig kellett várni. Ekkor ugyanis a számtalan balesetet kihasználó, és Pagenaud által is „támogatott” Askew került az élre, csak hogy jött Santinoo Ferrucci – aki már a Formula 2-ben is okozott nem egy balhét – a cél előtt pár méterrel belefordult az élen haladó hátuljába, így mindketten kipördültek és a győzelmet végül a Supercars-ban versenyző Scott McLaughlin kaparintotta meg.

    Természetesen ez utóbbi eset sem maradt vélemények nélkül, de már nem csak a rajongók, hanem a versenytársak is kikeltek Ferrucci manővere ellen, és többen a játékból való kizárását követelték.

    A fiatal amerikai a verseny után megbánást tanúsított, elmondta, hogy nagyon sajnálja a történteket, elismerte a hibáját, de azt is elmondta, hogy nem így tervezte azt a megmozdulását.

    McLaughlin után egyébként Conor Daly lett a második, Ferrucci pedig a célvonalon átsodródva lett harmadik.

    A verseny utolsó fél köre

  • Leclerc a Monacói Vöröskereszt szolgálatába állt

    Leclerc a Monacói Vöröskereszt szolgálatába állt

    Charles Leclerc a héten a Monacói Vöröskeresztnek segített.

    A koronavírus kitörése óta sokan kerültek nehéz helyzetbe, ezért adománygyűjtések és szállítások mentén próbálják az országok, az államok avagy a hírességek enyhíteni a bajba jutottak problémáit. A Forma-1-es társadalom is kiveszi a részét a segítség nyújtásban. Az Egyesült Királyságban állomásozó csapatok a Project Pitlane program keretein belül orvosi felszereléseket gyártanak vagy épp fejlesztenek, a Ferrari Olaszországban végez hasonló feladatokat, míg a pilóták jótékonysági „programokat” szerveznek.

    Lando Norris az elmúlt hónapokban 12 ezer dollárt gyűjtött a Stream Aid 2020 kampány keretein belül. A brit pilóta akkor megígérte, hogy, ha átlépi a 10 ezer dollárt az összeg, akkor levágja a haját, amit élő adásban meg is tett. A Twitch-en azóta több versenyző is indított csatornát magának, majd közös szervezésben létrehozták a Race for the Word eseménysorozatot, mely során 72 ezer dollár folyt be, amit a WHO kapott meg.

    Leclerc többek között  már szerepelt az Olasz Vöröskereszt kampányában az elmúlt hetekben, tegnap előtt azonban a hercegségben tevékenykedő szervezetnek segített. A helyi vöröskereszt arról számolt be, hogy a Ferrari fiatal versenyző a logisztikai csapattal egyetemben a Princess Grace kórházba felszereléseket szállított, továbbá a Mairie de Monaco által biztosított ételosztásnál is segédkezett.

    https://www.instagram.com/p/B_ht_55ISJo/?igshid=1c5d0pwztwxbw

    https://www.instagram.com/p/B_huUhEIH9P/?igshid=vlzesudarzge

    https://www.instagram.com/p/B_h0j14j2hV/?igshid=14noou1jkdvxc