Kategória: Fastest Slap

  • Leclerc elmagyarázza hogyan készül a tökéletes Carbonara – videóval!

    Leclerc elmagyarázza hogyan készül a tökéletes Carbonara – videóval!

    Charles Leclerc és Alessandro Cattelan a tökéletes Carbonara elkészítéséről diskurált egy videóban.

    A monacói versenyző kedden Olaszországban járt, ugyanis meghívást kapott az E Poi C’è Cattelan Late Night Showba. A műsor keretein belül többek között a monzai győzelméről és a Twitch-en való szereplésérő is beszélt. Azonban a 22 éves pilóta színészi képességét is bemutatta, ugyanis egy videó keretein belül értekezett a műsor házigazdájával, Alessandro Cattelannal arról, hogyan is kell elkészíteni tökéletesen az olaszok egyik kedvenc ételét: a Carbonarat.

    A videó drámai felütéssel kezdődik, ugyanis a két szereplő szerint minden évben egy „néma háború” zajlik a világban, amit mindig elveszítünk. A bűn az éttermekben, az utcán és az otthonokban is felüti a fejét. A rosszul elkészített Carbonara ugyanis egy igazi büntetnek számít. Leclerc kiemeli, hogy az ételbe nem való a tejszín, míg Cattelan hallani sem akar arról, hogy kolbászt/virslit tegyenek bele. Vegán Carbonara pedig egyszerűen nem létezik. Pár egyszerű hozzávaló kell csak ahhoz, hogy megfelelően elkészítsük a közkedvelt ételt: tojás, szalonna, bors és pecorino sajt. Persze azon lehet vitatkozni, hogy spagetti tésztával vagy pennével érdemes-e tálalni.

    https://www.instagram.com/tv/CAr4FLqoKW5/?igshid=1gwyzo2gajirh

     

  • Születésnapi Racingline.hu puzzle

    Születésnapi Racingline.hu puzzle

    Mint azt tudjátok, csapatunk már 10 éve szolgáltatja nektek az autósportos híreket, Racingline.hu néven azonban ma ünnepeljük 3. születésnapunkat! Így aztán a logónk a témája a mai puzzle-nek. 🙂

    Kellemes időtöltést kívánunk hozzá!

    IDE kattintva az összes puzzle-t könnyen megtaláljátok!

    További unaloműző ötleteinket ide kattintva találjátok!

  • 11 évesek vagyunk, 3 éve Racingline.hu néven!

    11 évesek vagyunk, 3 éve Racingline.hu néven!

    Ma van pontosan 3 éve, hogy Racingline.hu néven, megújulva kezdtük folytatni munkásságunkat! Azonban még mindig sokan rácsodálkoznak, hogy hogyan is lett a Racingline.hu, szóval most mesélünk egy picit. 🙂

    Valójában 2009-ben rajtoltunk el, F1 Csatorna néven, mely Kelemen Attila, vagyis KeLta egykori F1-es képregényes blogjából nőtte ki magát. Attila lett a főszerkesztő, és kialakult csapatunk magja is. Legrégebbi kollégáink Vámosi Péter, Tajthi Andrea és fotósaink közül Varga András.

    2012-ben aztán több okból is, többek között azért, mert akkortájt kezdtünk nyitni az F1-en kívül más motorsportok felé is, nevet és logót váltottunk: Motorsport Csatorna lett belőlünk.

    2017-re sok minden megváltozott és elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy teljesen megújuljunk, így új tulajdonossal, de a korábbi újságírói csapattal, és a korábbi archív cikkeinkkel létrejött a Racingline.hu.

    Amit érdemes rólunk tudni: FIA által akkreditált újságírók és fotósok erősítik csapatunkat. Ha fizikailag is kilátogatunk egy versenyre, onnan interjú és fotók nélkül nem jövünk haza. 😉 Nem szeretjük a tucat, elcsépelt, „és milyen volt ilyen beállításokkal versenyezni?” kérdéseket, szóval számíthattok rá, hogy az interjúinkban találtok újdonságot. 😉
    Büszkék vagyunk kreativitásunkra, melyekből gyakran inspirálódik a konkurencia is (puszi nekik 😀 ).
    Igyekszünk némileg lazábbak és interaktívabbak lenni az átlagnál, és mindig megkísérelünk felülni az aktuális trendekre, a közösségi médiát illetően.
    Különös ismertetőnk az is, hogy emberből vagyunk, olykor hibázunk (mottónk: csak az nem hibázik, aki nem dolgozik), de örömmel vesszük, ha jelzitek ezt (normális stílusban). Egyrészt, mert ami jogos, az jogos, másrészt mert ez azt jelzi, hogy rendesen elolvastátok az adott cikket. 😀

    Akik régóta követnek, már bizonyára ismerik, az újaknak azonban elmondjuk, hogy weboldalunkon, az Extra rovatban megtaláljátok az abszolút saját, exkluzív anyagainkat, így itt vannak az interjúink is!
    Újdonság, hogy immáron külön fülön megtaláljátok képgalériáinkat is.

    Hol találtok meg minket?

    Kollégáinkat pedig az alábbi közösségi oldalakon találjátok:
    Vámosi Péter: https://www.instagram.com/petervamosi/
    Tajthi Andrea: https://www.instagram.com/anditajthi/
    Csonka Nikolett: https://www.instagram.com/nicolette1103/
    Hegedűs Dávid: https://www.instagram.com/hegedavid96/
    Boa Bence: https://www.instagram.com/boabence/
    Czuth Csaba: –
    Gajáta Fanni: https://www.instagram.com/fanni1125/
    Jámbor Máté: https://www.instagram.com/racialhair/
    Jo Klausmann: https://www.facebook.com/JoKlausmann27/
    Kaiser Erika: https://www.facebook.com/kaisererikaphotography/
    Magyar Gábor: https://www.instagram.com/magyarg1979/
    Varga András: https://www.facebook.com/andrasvargaphoto/
    Májer Csaba József: https://www.instagram.com/majercsabaphoto/

  • Az AMG vezére lett az Aston Martin új vezérigazgatója!

    Az AMG vezére lett az Aston Martin új vezérigazgatója!

    Az Aston Martin ügyvezető igazgatója, Andy Palmer hivatalosan is távozik a brit autómárka elélről. A helyét pedig az AMG jelenlegi vezetője, Tobias Moers veheti majd át a helyét.

    A brit autómárka egy újjászervezésen megy keresztül, ugyanis az utóbbi években az eladásiak olyannyira visszaestek, hogy 2018-ban a cég 4,3 billió fontos értéke 540 millió dollárra esett vissza.

    „A cég megerősíti, hogy elkezdtük kivizsgálni a jelenlegi vezetésünk munkáját és a további bejelentések a megfelelő pillanatban, a vizsgálatokat követően várhatók,” – állt az Atson Martin által kiadott közleményben.

    Az Aston Martin nemrégiben kapott egy hatalmas tőkeinjekciót Lawrance Strolltól, aki hatalmas mennyiségű részvényt vásárolt magának a brit autómárkánál. Egyes források szerint pedig pont Lance Stroll édesapja volt az, aki mindezek mellett meggyőzte az egyik jó barátját, Toto Wolffot, hogy ő is tegyen ugyanígy.

    Stroll irányításával a Forma-1-es csapatát, a Racing Pointot az Aston Martin gyári csapatként találhatjuk majd meg a 2021-es szezontól kezdődően. A gyári csapat megnevezés nem teljesen pontos, ugyanis a motorokat a Mercedestől fogják beszerezni.

    Palmer a korábbiakban a Red Bullal működött együtt, aminek a legnagyobb eredménye az Adrian Newey által megtervezett szuperautó, a Valkyrie volt. Azonban a 2020-as szezon végén a felek útjai el fognak válni a Stroll-üzlet miatt.

    „Jelentős céljaink vannak a cég számára és mindent meg fogunk tenni ezen célok végrehajtásának érdekében,” – nyilatkozta Lawancre Stroll az Autosportnak.

  • Így készült Leclerc főszereplésével a Le Grand Rendezvous

    Így készült Leclerc főszereplésével a Le Grand Rendezvous

    Tegnap forgatták Monacóban Claude Lelouch új filmjét, melyben a főszerepet Charles Leclerc kapta.

    Korábban már beszámoltunk arról, hogy a monacói versenyző az elmaradt futam reggelén egy Ferrari SF90 Stardale volánja mögött veszi birtokba az ikonikus aszfaltcsíkot a kamerák kereszttűzében. Az esemény végett a híres utcákat 6:45 és 9 óra között lezárták, így a forgatás zavartalanul mehetett végbe. Természetesen a stáb tagjai a munkálatok alatt az előírásokat betartották, így tehát maszkban és a másfél méter távolságot megtartva dolgoztak.

    A La Grand Rendezvous a hasonló címen futó C’etait un Rendezvous rövidfilm remake-je. Lelouch az elődöt 1976-ban Párizs utcáin (pontosabban a Porte Dauphine és a Montmarte között szakaszon) forgatta. A főszerepet maga a rendező játszotta, így az útlezárásra nem volt szükség, míg most profi autóversenyzőt kért fel, így a zavartalan munka miatt az adott szakaszt el kellett keríteni. A forgatásra Leclerc támogatókat is kapott, ugyanis a helyszínre kilátogatott John Elkann (Ferrari elnöke) és Albert herceg is.

    https://www.instagram.com/p/CAkw8wTAiQA/?igshid=n4ysb59cee3z

    https://www.instagram.com/p/CAkSHZEocm8/?igshid=126hc1qojhit5

    https://www.instagram.com/p/CAkuHxXIlKb/?igshid=1vmebqtb1gt7d

  • Virtuális versenyen indultak az IndyCar feleségek/barátnők

    Virtuális versenyen indultak az IndyCar feleségek/barátnők

    A The Better – Half meghívásos versenyen (iRacing, World Wide Technology Raceway) vettek részt az IndyCar versenyzők feleségei, barátnői.

    Persze nem vérkomoly eseményről volt szó, jót szórakoztak a lányok és a közönség is, miközben jótékonysági szervezeteket is támogattak. Jót mulattak a versenyzők is párjaikon, és a csajok is megállapították, hogy egyáltalán nem könnyű ez a műfaj, még így „játékból” sem.

    A versenyt Lauren Kanaan (Tony Kanaan) nyerte Kelly Mossop (Alexander Rossi), Gracie Norton (Jack Harvey), Claire Bourdais (Sébastien Bourdais), Becky Hinchcliffe (James Hinchcliffe), és Emma Dixon (Scott Dixon) előtt.

    S hogy pár hölgyet még említsünk: Marcus Ericsson barátnője, Alexandra 8. lett, Heather Carpenter (Ed Carpenter) a 13. helyen zárt Beccy Hunter-Reay (Ryan Hunter-Reay) előtt, míg Karli Wickens (Robert Wickens) 18., Marta Andretti (Marco Andretti) pedig 19. lett.

    (Alább linkeljük a teljes versenyt, és hozunk egy szavazást is!)

    Kedvencünk Emma Davies-Dixon posztja, melyen az látható, hogy fejjel lefelé landolt, a képhez pedig a következő kommentárt fűzte: „Ez a sz*r ez nehéz!”

    De Robert Wickens felesége, Karli számára is „megártott” az iRacingezés, mutatjuk miért:

    https://www.instagram.com/p/CAa0fwnH_30/

    Eredményét pedig egy Ricky Bobby (Talladega Nights, magyar címén Taplógáz) idézettel nyugtázta, mi szerint „Ha nem vagy első, akkor vesztettél”.

    https://www.instagram.com/p/CAeMGdwHWT9/

    A teljes verseny:

    [poll id=”168″]

  • Alonso a virtuális versenyzésben is letette a névjegyét

    Alonso a virtuális versenyzésben is letette a névjegyét

    Eredetileg Fernando Alonso május 24-én feszült volna neki harmadjára az Indy500-nak, ám a koronavírus miatt ezt csak virtuálisan tudta megtenni a 24-i hétvége szombatján. A legendák versenyén vett részt, melynek mindkét, lerövidített futamát meg tudta nyerni, ezzel virtuálisan ha úgy nézzük, már megnyerte a hőn áhított tripla koronát, mert már csak az Indy500 hiányzik neki ehhez a teljesítményhez.

    Az első versenyen a korábbi csapattársával, Jenson Buttonnal harcolt meg a győzelemért, és mindössze 37 ezredmásodperccel ért előbb célba nála. A második versenyt a fordított rajtrács miatt a mezőny legvégéről kezdte, de ez sem akadályozta meg a győzelem megszerzésében.

    A második verseny első 10 helyezettje:

  • Claude Lelouch filmjében kap szerepet Charles Leclerc

    Claude Lelouch filmjében kap szerepet Charles Leclerc

    Ugyan a Covid-19 miatt idén nem látogatnak el a versenyautók monacói utcáira, ám Charles Leclerc személyében egy pilóta mégis végig mehet az útvonalon.

    A tervek szerint a kora reggeli órákban forgatja a hercegségben Claude Lelouch korábbi filmjének a C’etait un Rendezvous (Egy randevú volt) remakejét, ami egy örült autóversenyt jelenített meg Párizs utcáin. A francia rendező, aki rövid filmjeivel vált ismerté, ezúttal egy profi versenyzőt kért fel arra, hogy az ikonikus utcákon egy Ferrari volánja mögött (természetesen nem a Forma-1-es autóról van szó) a kamerák kereszttűzében vezessen végig az útvonalon.

    A forgatókönyvet az 1976-os film inspirálta, amit Lelouch a francia főváros utcáin forgatott. Akkoriban a rendező saját maga ugrott a volán mögé és egy Mercedes segédletével szelte át a Porte Dauphine és a Montmarte közötti szakaszt. 1976-ban az esemény miatt nem zárták le az utakat, ugyanis nem egy hivatásos versenyző rótta a köröket, viszont a mostani forgatás esetében más lesz a helyzet. Vasárnap 6:45 és 9 óra között ugyanis a monacói Grand Prix pálya nyomvonala le lesz zárva, hogy Leclerc veszélytelenül vegye birtokba az aszfaltcsíkot.

     

  • Gasly és Grosjean is indított Twitch-csatornát

    Gasly és Grosjean is indított Twitch-csatornát

    A napokban Pierre Gasly és Romain Grosjean is csatlakozott a népszerű streaming platformra, a Twitch-re.

    A koronavírus előtt, csak egy Forma-1-es pilóta adta a fejét élő közvetítésekre (Lando Norris), viszont mára-már a mezőny negyede képviselteti magát az oldalon. Általában a versenyzők szakmájukhoz hű játékokkal múlatják el az időt, de akadnak olyan közvetítések is, ahol a Call of Duty vagy épp a Fortnite kerül előtérbe.

    A Haas francia versenyzője először az iRacinggel bontogatta szárnyait, majd pár napja átnyargalt az F12019-re. Grosjean ugyan nem olyan aktív, mint fiatalabb kollégái, összesen két napot szánt még a streamelésre, ám valószínűleg ez változni fog, sőt akár a hivatalos virtuális nagydíjakon is láthatjuk a versenyzőt.

    Gasly a korlátozások miatt kénytelen volt Dubaiban maradni a majdnem megtartott Ausztrál Nagydíjat követően, és csak a napokban térhetett vissza Európába. A szállodában csak egy Playstation 4 állt rendelkezésére, így a hivatalos virtuális futamokon nem tudott részt venni. Ez idő alatt Lewis Hamiltonnal és Charles Leclerc-el Cod-ozott, míg pár napja feltűnt a Twitch-en, ahol a monacói pilótával és barátaikkal űzte a népszerű Battle Royal játékot. A francia pilóta társaival ellentétben egy fokkal profibban kezdte a streamelést, ugyanis rögtön zöld háttérrel felszerelkezve jelentkezett be.

    A versenyzők csatornáit az alábbi linkekre kattintva érhetitek el:

    Lando Norris: https://www.twitch.tv/landonorris/
    Max Verstappen: https://www.twitch.tv/maxverstappen/
    Nicholas Latiffi: https://www.twitch.tv/nicholas_latifi/
    George Russell: https://www.twitch.tv/gr63/
    Charles Leclerc: https://www.twitch.tv/charlesleclerc/
    Alex Albon: https://www.twitch.tv/albon/
    Romain Grosjean: https://www.twitch.tv/grosjeanromain/
    Pierre Gasly: https://www.twitch.tv/pierregasly10/
  • Alonso állítja, nagy kihívásokat tartogat neki 2021

    Alonso állítja, nagy kihívásokat tartogat neki 2021

    Az egyik legnépszerűbb spekuláció a Forma-1-el kapcsolatban jelenleg Fernando Alonso esetleges visszatérése a Renault színeiben, és most maga az érintett is elárult egy-két dolgot jövőjéről.

    Mindez a Real Madrid egyetem hallgatóival zajló beszélgetésben történt.

    „Különböző kihívásokat fontolgatok, számos lehetőséget latba véve” – jelentette ki a kétszeres világbajnok. „Mondjuk azt, hogy mióta eldöntöttem, hogy megpróbálom a Dakart, sok gondolatom szenteltem a jövőnek. A nagyon pozitív Dakar-élményt a következő 2-3-4 évben nem fogom újra átélni. Fizikálisan és a motiváció terén is nagyon felkészült vagyok hatalmas kihívásokra. A motorsport legmagasabb kategóriáiban akarok küzdeni, vagy a Forma-1-be visszatérve, vagy az endurance-ban, vagy az IndyCar-ban. Már van egy elképzelés a fejemben.”

    Viszont arra még sokat kell várni, hogy kiderüljön, mi is ez pontosan.

    „Láttam, hogy a nevem bizonyos gyakorisággal fel-feltűnik az újságokban és hírekben, de igazából semmi újdonság nincs velem kapcsolatban, nincs mit bejelentenem” – tette hozzá Alonso. „Ahogy korábban is említettem, csak annyit mondhatok, hogy a lehető legmagasabb szinten vagyok fizikailag és mentálisan, ennek következtében ismét fontos kihívásokra vágyom. Az első évem Forma-1 nélkül nagyon intenzív volt, 2020 ennél kicsit nyugisabbra lett tervezve. Végül mindenki számára nagyon csöndes lett. Megcsinálom az Indy500-at augusztus 23-án, majd folytatom a feltöltődést, miközben 2021 felé tekintek.”