Kategória: Extra

  • Együtt ünnepelt a Renault és a Star Wars

    Együtt ünnepelt a Renault és a Star Wars

    Korábban már beszámoltunk róla, hogy Monacóban összeállt a Star Wars és a Renault csapat, méghozzá mindkét fél 40. évfordulót ünnepelhetett.

    A prezentráción a Racingline.hu fotósa, Tóth Zsombor is jelen volt, az ő képeit láthatjátok az alábbi galériában.

    [Best_Wordpress_Gallery id=”11″ gal_title=”Star Wars 40″]

     

  • Zengő Zoltán: A Hungaroring közönsége elé mindig nagy súllyal jövünk

    Zengő Zoltán: A Hungaroring közönsége elé mindig nagy súllyal jövünk

    A WTCC hungaroringi hétvége végén a Zengő Motorsport alapítójával és vezetőjével Zengő Zoltánnal beszélgettünk a hazai pályáról, az eddigi eredményekről, a célokról és a pilótákról.

    Elég eredményes hétvégén van túl a csapat, mind az ETCC-ben, mind a WTCC-ben, hogyan értékeled a hazai futamokat?

    Nagyon boldog vagyok, mert mindig a Hungaroring közönsége elé egy kicsit nagy súllyal jövünk, nagyobb a nyomás rajtunk, hogy az autó működni fog-e, nagyok az elvárások felénk. Tudjuk, hogy nagy Dani autója a WTCC-ben nem alkalmas arra, hogy száraz körülmények között nagy teljesítményre legyen képes a motorerő miatt. Azt tudtam, hogy az ETCC-s versenyzőink nagyon nagy potenciállal rendelkeznek, ahhoz, hogy futamot nyerhessenek. Egy jó rajt hiányzott most ehhez. Természetesen nem vagyok elkeseredve, mert Szabó Zsolti és Nagy Norbi bebizonyította, hogy mennyire tehetséges fiatalok, hiszen az első futamon Zsolti egy rossz rajt után is vissza küzdötte magát a második helyre, és támadta is az első pozíciót, míg Norbi kényelmes pozícióban követte őket a harmadik helyen. A második futamon is egy nagyon izgalmas versenyt láthattunk, de Zsolti számára nagyon szerencsétlenül alakult a verseny, mert Fulinnal összeakadtak és egy elég csúnyát esett az ötös kanyarban. Norbi váltógondokkal küszködött a második versenyen, emiatt nem tudott elrajtolni, visszaesett az utolsó helyre és onnan feljött a dobogóra. Aki esetleg kételkedett abban, hogy ezek a srácok nem tehetségesek, azok most láthatták, hogy nagyon higgadt fejjel, lépésről-lépésre követték azon utasításokat, amiket kaptak. Nagyon örülök annak, hogy Norbi ezután a hétvége után feljött a harmadik helyre a bajnokságban. Zsolti megmutatta, hogy mire képes. Olyan helyeken előzött, ahol senki se gondolná, hogy lehet. Elég komolyan letette a névjegyét a magyar közönség előtt. Ami még boldogabba tesz, az az, hogy van egy lány is a csapatunkban, György Anett személyében. Az első futamon nagyon elóvatoskodta a versenyzést, nem akarta, hogy bármi baj történjen. A második futamon viszont már megmutatta a srácoknak, hogy ő nem csak egy csinos csaj, hanem egy vérbeli autóversenyző is, és igenis tekintélyt akar magának szerezni. Sikerült kettő másodpercet javítania, tehát igenis van tehetsége, ahhoz amit csinál és nagyon jó volt látni, hogy a kis karmait kiengedte. Auréliennek meg külön örülök, hogy szerzett pontot, ugyanis ő nehéz helyzetben van, hiszen egy forma autóból átülni egy túra autóba és az ott megtanult szokásokat átültetni a túra autózásba az egy nehéz feladat. Ez most még egyelőre neki nem sikerül. Sajnálatos módon azt látom rajta, hogy küzd az autóval, ennek ellenére jó eredmény, hogy pontot tudott szerezni és tizedik lett az első versenyen.

    Panis beilleszkedése az új csapatba könnyedén ment vagy voltak kisebb nehézségek?

    Egyáltalán nem voltak nehézségek. Ő egy nyitott srác, a csapat nagy szeretettel fogadta. Gyári mérnököt kapott, ők ragaszkodtak a JAS-os mérnökhöz, az autója elméletileg 2017-es fejlesztésű. Az a szerviz csapat, aki korábban Michelisz Norbinak dolgozott, az eléggé felkészült, hogy egy Aurélien Panisszal dolgozzon együtt. Nem gondolom, hogy neki bármi problémája lett volna. Én azt látom, hogy jól érzi magát. Kedvelik, szeretik őt, tehát a hangulattal nincs gond. Neki az a frusztráló, hogy sokkal egyszerűbbnek gondolta a túra autózást, de még nem jönnek azok az eredmények, amiket ő magának megálmodott.

    Hogy láttad Dani és Aurélien „incidensét” a második futamon?

    Szerintem nem volt incidens, nyilván Aurélien lecsúszott az ívről, Dani meg megpróbálta ezt kihasználni, de Aurélien vissza zárt, mert megpróbálta védeni ezt a pozíciót. Nyilván neki is van egója, ahogy mindenkinek. Mindnyájan ugyanezt csináltuk volna abban a helyzetben, a Dani meg, hogy ebből ne legyen probléma, nehogy összeütközzenek, nagyon ügyesen és higgadtan visszafékezte magát. Több pozíciót vesztett emiatt Dani szerintem, így kellett cselekednie és jól döntött.

    Áttérve egy másik kategóriára. Mikorra várható, hogy elkészülnek a KIA-ák a TCR-ben?

    Most megint bérelnünk kellett egy autót a Zele Racingtől, hiszen nem lettek kész a KIA-ák, de remélem, hogy egy hónapon belül már elkészülnek. Üzemanyagtank nem jött meg időben, ez egyébként az FIA szabályváltozásainak köszönhető. Hiszen az üzemanyagtank gyártók olyan szinten túl lettek terhelve, hogy az csúsznak a tankok elkészítésével, amit egyébként már az FIA is felismert és ezen lazítottak egy kicsit. 2018-tól tették kötelezővé azt, amit egyébként már 2017-től. Anett pont ezért nem tudott indulni a monzai versenyen, mert ugyanez az üzemanyag anomália, tudunk vinni, nem tudunk vinni, a Seatnak van raktáron, nincs raktáron. Nem volt raktáron, nem tudtuk ezt megoldani, de remélem egy hónapon belül, minden kész lesz és tudunk tesztelni.

    Egy vagy két autó lesz?

    Mi egy autót szeretnénk, ha megkapnánk a második autót egy úgynevezett üzleti modellként üzemeltetnénk. Ami azt jelenti, hogy olyan pilótákat várunk, akik pénzért beülnek és a szakmai tudásunkat kamatoztathatja egy jó autóban.

    Figyelemmel követed-e Michelisz Norbi csapatvezetői pályafutását?

    Egyáltalán nem figyelem, mert ez nem az én feladatom. Egy nagyon jó iskolát jártak ki, amit úgy hívnak, hogy Zengő iskola. Tíz éven keresztül voltak mellettem, minden kis apróbb praktikát elleshettek és megtanulhattak. Nem célom és feladatom az ő működésüket figyelni, de nagyon sok sikert kívánok nekik. Nagyon tehetséges pilótáik vannak Tassi Attila és Roberto Colciago személyében. Én nagyon szeretném nekik azt kívánni, hogy olyan sikereket érjenek el, mint mi. Michelisz Norbi egy nagyon okos srác, aki nem csak értelmes, hanem gazdasági iskolákat végzett el és olyan emberek veszik körül, akikkel közösen csinálják, gondolok itt Bári Dávidra és Bári Gergőre, akikkel minden döntést közösen hozhatnak meg.

    Milyen eredményekkel lennél elégedett a szezon végén, mind az ETCC-ben, mind a WTCC-ben?

    Az ETCC-t szeretnénk megnyerni, örülnénk, ha a Nagy Norbi megnyerné. Viszont se a Norbi se én nem gondoltuk, hogy a Zsolti ilyen gyorsan felnő a feladathoz, komoly ellenféllé vált. Innentől kezdve nála az az elvárható, hogy minden versenyen pontot szerezzen, és nem keveset, hanem sokat. Nagy Danit próbálom ösztönözni arra, hogy azokat a lehetőségeket élje meg pozitívan, amik esetleg felkínálkoznak, mondjuk egy esős versenyen. Szeretném azért, ha valahol feltudna állni a privát értékelésben a dobogóra, vagy pontokat tudna szerezni, ez mindenképp nagyon nagy teljesítmény lenne. Auréliennek meg komolyan el kell gondolkoznia azon, hogy szeretné-e ezt folytatni, mert látom rajta, hogy nem élvezi. Vagyis szívesen élvezné, de minden egyes versenyről úgy jön le, hogy csalódott és nem lennék meglepve, ha előbb vagy utóbb azt mondaná, hogy ezt nem szeretné így csinálni, mert nem érzi azt a potenciált magában vagy az autóban. Nyilván a csapatra fogná, hogy milyen bénák vagyunk, de remélem, hogy tudja majd kritikus szemmel visszanézni a futamait. Remélem belátja, hogy ez a vezetési stílus, amit képvisel, az talán túl durva még ehhez az autóhoz, amit nem tud se a gumi se az autó lekövetni. Ha jobban megnézzük, hogy 4-5 körig, amíg a gumik tudják tartani azt az üzemi hőmérsékletet, addig pariban tud lenni akár a Michigamival is. Abban a pillanatban mihelyst el kezdi erőltetni, majdnem másfél-két másodperccel lassabb lesz saját magához képest körönként. Ez semmi másra nem vezethető vissza, nem elfelejtett vezetni, hanem az autót olyan túlhevített állapotba hozza, amit a gumik nem tudnak tapadásként az aszfaltra átvinni, tehát túlkormányzottá válik Ez óriási problémát okoz. Innentől kezdve minél jobban erőltetné, annál jobban melegíti, minél jobban melegíti annál jobban nincs tapadás és ez már egy folyamatnak a vége, amikor már idegesen vezetsz, már nem tudod lehűteni a gumikat és már nem tudsz figyelni, mert a mögötted lévő lassabb pilóták is beérnek és elkezdenek támadni és a szituáció egyszerűen bedarálja az akaratodat és koncentrációdat. Mindenki szűken fordítja az autót, csak ő próbálja meg nagy tempóval befordítani az autót, ami miatt lecsúszik az ívről. Teljesen másképp használja az autót, mint mondjuk a Coronel.

  • Tom Chilton: Maxszel indulni fogok Le Mans-ban, Szujó Zoli sörözni akart velem

    Tom Chilton: Maxszel indulni fogok Le Mans-ban, Szujó Zoli sörözni akart velem

    Tom Chiltonnal, a Sébastien Loeb Racing 32 esztendős versenyzőjével a WTCC hungaroringi hétvégéjén készítettünk interjút.

    A Forma-1-et is megjárt Max Chilton testvére többek között a magyar szurkolókról, valamint jelenlegi és jövőbeni terveiről is szót ejtett.

    Kérdés: Úgy tűnik, nagyon kedvelnek a magyar rajongók, rengeteg fotót és aláírást kértek tőled. Szeretsz hozzánk látogatni?

    Tom Chilton: „Ó, igen. Magyarország nagyszerű hely számomra. Mindig jó kapcsolatom volt az itteni szurkolókkal, dobogón is többször álltam itt. A WTCC nagy dolog errefelé, amit a sportunkkal kapcsolatos címlapok is mutatnak. Néhány napja az MTVA-nál jártam, nagyszerű fél órás élő interjút készítettünk, többek között Michelisz Norbi társaságában. A szurkolók szintén élvezték, néhányuk mondta az autogramosztás közben, hogy nagyon jó móka volt.”

    Igen, Szujó Zoli mondta reggel a média munkatársainak, hogy mindenképpen érdemes visszanézni, majd kiírja nekünk DVD-re.

    T. C.: „Azt mondta, hogy nem akarja abbahagyni, hoz néhány sört és úgy folytatjuk” – felelte nevetve. „Nagyon tetszett neki, imádta.”

    Kérdés: „Milyen a kapcsolatod Michelisz Norbival, jól kijöttök?”

    T. C.: „Norbi az egyik legjobb a mezőnyben. Egy igazi profi, remek versenyző. Versenypályán kívül is rendkívül jó srác – ezt fontos megemlíteni. Értem, hogy az emberek miért jönnek ki szurkolni neki, jó hírnöke, úgymond nagykövete az országnak.

    Kérdés: A Formula kategóriákban versenyző pilóták gyakran hasonlítják a Hungaroringet egy gokart pályához. Túraautóval versenyezve is elmondható ugyanez?

    T. C.: Hát, nem igazán. Nem gondolom így, habár a pálya elég szűk és kanyargós, ezért fontos, hogy jól állítsuk be az autót. Nagyon technikás, mindennek klappolnia kell, ha jó kört akarsz összerakni. Amolyan hullámvasút-szerű, és nagyon gyorsan gumizódik – ezen úszott el az időmérőm. Túl sok leszorítóerővel mentem, miközben rohamosan nőtt a tapadás. Így lettem hetedik, ami rendkívül frusztráló.”

    Kérdés: Mi a célod az idei bajnokságban?

    T. C.: „Szeretnék ott lenni az első háromban. Nagyon szeretnék ott lenni, ez a cél.” (A hungaroringi hétvégét követően éppen a harmadik helyen áll, négy ponttal a bajnokság második helyezettje, Nicky Catsburg mögött – a szerk.)

    Kérdés: Eltöltöttél jó néhány évet a BTCC-ben, össze tudnád hasonlítani az előbbi sorozatot a WTCC-vel? Mik a legnagyobb hasonlóságok, illetve különbségek a két kategória között?

    T. C.: „A legnagyobb különbség az autók és a pályák tekintetében van. A pályák a WTCC-ben sokkal gyorsabbak és ritmusosabbak. A motorok is erősebbek, egészen rendkívüli módon. Plusz sokkal több a leszorítóerő, valamint a gyors kanyarokban is nagyobb tempót tudunk diktálni. A BTCC-s autók nehezebbek, így tovább csúszik oldalirányba az autó. Azonban lehet velük driftelni, amit én nagyon élvezek” – tette hozzá nevetve.

    Kérdés: A testvéred, Max eljutott a Forma-1-ig. Volt olyan pont a karriered során, amikor igazán közel kerültél a száguldó cirkuszhoz?

    T. C.: „Soha nem volt esélyem bejutni, túl nagy vagyok hozzá. Ezért kötöttem ki a túraautózás mellett. Kipróbáltam az LMP1-et is, ahol még szerencsét akarok próbálni a jövőben. Fiatalabb koromban soványabb és talán gonoszabb voltam… Jelenleg teljes mértékben elkötelezett vagyok a túraautózás mellett, imádom. Néha nagyobb tömeg van itt, mint egy Forma-1-es versenyen, mert fantasztikusak a versenyek.”

    Kérdés: Szóval a karriered hátralevő részében is a túraautózás világában láthatunk majd téged. Érdekel más kategória is, esetleg a DTM?

    T. C.: „A DTM-ben túl nagy a leszorítóerő. A GT1 és a GT3 jobban érdekel, valamelyiket lehet, hogy kipróbálom majd. Alapvetően azonban a BTCC és a WTCC jelenti számomra a legszórakoztatóbb versenyzést.”

    Kérdés: Visszatérve még a testvéredhez, terveztek esetleg közös versenyt a jövőben? Például Le Mans?

    T. C.: „Igen! Valamikor a jövőben indulni akarunk együtt a Le Mans-i 24 óráson, de várnunk kell a megfelelő alkalomra, mert ha megyünk, akkor győzni akarunk.”

  • 3 dolog, amit feltétlenül tudnod kell, az indulásunkkal kapcsolatban!

    3 dolog, amit feltétlenül tudnod kell, az indulásunkkal kapcsolatban!

    Miután mindenki rákattintott erre a cikkre a remek hatásvadász cím miatt, természetesen hasznos tartalommal is megtöltjük azt. Így valóban érdemes figyelmesen elolvasni az itt leírtakat. Rögtön a legégetőbb kérdéssel kezdenénk, mégpedig azzal, hogy miért volt szükség erre a váltásra?

    1. Nem titok, a szerkesztőink, fotósaink mindannyian a korábbi F1 Csatorna / Motorsport Csatorna gárdájából kerültek ki. Ugyanakkor a Racingline.hu már teljesen más alapokon nyugszik, mint az Mcsatorna.hu, ami továbbra is a Pannon Lapok Társasága / Mediaworks kezelésében maradt. csapatunk ugyanakkor, némi intermezzo után, továbbra is folytatja amit eddig is: a Forma-1 mellett a magyar motorsportot szerető és követő közönség kiszolgálását, autósportos hírekkel. Bízunk benne, hogy az új név mellett az új webmotor is jobban kiszolgálja majd a igényeket, és még élvezetesebbé válik az oldalunk böngészése bármilyen eszközről. Vannak még ötleteink, miképp lehet tovább lépni előremutatóan a XXI. század modern digitális forgatagában, és hisszük, hogy meg is tudjuk majd valósítani, bármiféle korlátozás nélkül.

    2. Gyorsan kellett összeraknunk egy új oldalt oldalt, kevesebb, mint két hónap alatt. Nem is előre tervezett lépés volt ez. Ráadásul mindezt úgy, hogy 8 évnyi archívumot, 2 teljesen különálló rendszerből a jelenlegibe összelapátoljunk. Több dolog miatt is ragaszkodtunk ehhez, pedig elegánsan mondhattuk volna azt is, hogy teljesen új oldal, és kezdjünk mindent elölről.
    Informatikailag is komoly kihívás elé állított minket ez a migráció. Minden igyekezetünk ellenére, akadhatnak működésbeli problémák, vagy elrontott vizuális megjelenítés egy-egy adott eszközön. Éppen ezért kérjük, hogy bármilyen gond esetén keressetek minket a bug@www.racingline.hu email címen. Amennyiben megjelenítési probléma, kérjük csatoljatok be képernyő másolatot is, valamint pontosan írjátok meg, hogy milyen eszközről néznétek az oldalt.

    3. Újra megadnánk a lehetőséget azoknak, akik a szerkesztőink szeretnének lenni, valamint kellően lelkesek, elhivatottak ahhoz, hogy megállják a helyüket a motorsportos média világában. Semmi mást nem is várunk a jelentkezéssel kapcsolatban első körben, mint egy motivációs levelet + önéletrajzot. Ezeket küldjétek el a peter.vamosi@racingline.hu email címre, legkésőbb 2017. június 10. 12:00-ig.

    Újfent szeretnénk megköszönni kitartásotokat, türelmeteket amit tanúsítottatok az átállás időszaka alatt, de most már lépjünk oda neki együtt!

  • Galéria: Formula E 2017, Paris ePrix

    Galéria: Formula E 2017, Paris ePrix

    Tóth Zsombor fotós kollégánk célba vette a Formula E-t is, és a Paris ePrix-n járt. Íme képei a párizsi elektromos versenyről, melyen Sebastien Buemi diadalmaskodott.

    [Best_Wordpress_Gallery id=”8″ gal_title=”Formula E 2017, Párizs”]

  • WTCC, Race of Hungary 2017

    WTCC, Race of Hungary 2017

    Kaiser Erika nagyszerű fotóit mutatjuk meg nektek a WTCC Hungaroringi versenyhétvégéjéről, megfűszerezve egy kis ETCC-vel és Kia Lotos Race-szel. 😉

    [Best_Wordpress_Gallery id=”10″ gal_title=”WTCC, Race of Hungary”]

  • Galéria: Kamion Eb szezonnyitó a Red Bull Ringen

    Galéria: Kamion Eb szezonnyitó a Red Bull Ringen

    [Best_Wordpress_Gallery id=”7″ gal_title=”ETRC 2017, Red Bull Ring”]

  • Titkos teszt a Pannónia-ringen: Volvósok és Panis is köröztek szerdán

    Titkos teszt a Pannónia-ringen: Volvósok és Panis is köröztek szerdán

    A hétvégén érkezik a túraautó világbajnokság a Hungaroringre, azonban két WTCC-s csapat is előbb a Pannónia-ring felé vette az irányt. Michael Schumacher pár évvel korábbi motorozása óta nem látott vendégül ilyen nemzetközi hírességeket a vasi pálya, és partnerünknek a Vas Népének köszönhetően betekintést nyerhettünk a volvós Polestar Cyan Racing, illetve a hondás Zengő Motorsport felkészülésébe.

    Információink szerint hirtelen ötlettől vezérelve tette meg a svéd és a magyar csapat is ezt a kitérőt, és az Ostffyasszonyfa melletti aszfaltcsíknak van olyan FIA minősítése, ami alkalmassá teszi arra is, hogy akár ilyen pedigrés csapatokat is fogadhassanak. A zárt teszten a Zengő csapat fiatal francia versenyzője Aurélien Panis rótta leginkább szorgalmasan a köröket, a svédek versenyzői leginkább a rajtot gyakorolták.

    Kiss Sándor, a Pannónia-Ring ügyvezető igazgatója kérdésünkre elmesélte, hogy miképp is történt ez a hirtelen és gyorsan jött titkos teszt:

    „A Volvósok kerestek meg bennünket, hogy szeretnének a pályánkon tesztelni. Szerencsére elég kihasznált a pályánk, így csak tegnap este hat után tudtunk biztosítani nekik lehetőséget, és éltek is vele. Zengő Zoli is megtalált ugyanezzel a kéréssel, és eredetileg ők már kedden jöttek volna, de végül ugyanúgy tegnap érkeztek, és osztoztak meg a pályán a Polestar Racinggel. Amennyire néztem, komolyabb tempót egyik csapat sem ment, nem is volt transzponderes időmérés, mindkét WTCC-s csapat különféle beállításokat próbált ki, és főleg a Volvósok gyakorolták a rajtot, külön szenzorokat raktak fel ezért, és saját sebességmérő berendezést. ”

    Attól persze nem kell tartani, hogy a jövőben akár Vas megyébe jönne a túraautó világbajnokság, bár ha belegondolunk, hogy a Slovakia Ring amely szintén egy magánkézben lévő pálya több évig a versenynaptár része volt, akkor akár a Pannónia-Ringnek is lehet esélye. A Polestar Cyan Racing mindenesetre már jelezte, hogy akár a verseny utáni napokban szívesen visszatérnének újra a Sárvártól alig 10 kilométerre fekvő pályához, és újra szívesen birtokba vennék azt…

  • Galéria: Idén is volt Nagy Futam, nem hagytuk ki!

    Galéria: Idén is volt Nagy Futam, nem hagytuk ki!

    [Best_Wordpress_Gallery id=”5″ gal_title=”Nagy Futam, 2017. május 1.”]

  • A Motorsport Csatorna fotója és fotósa az év fotósai között

    A Motorsport Csatorna fotója és fotósa az év fotósai között

    Fotók: Tóth Zsombor/Racingline.hu

    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége által kiírt 35. Magyar Sajtófotó Pályázat és Kiállítás több mint harminc éve a fotóriporteri szakma legnagyobb hazai seregszemléje.

    A közelmúltban jelent meg az idei díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016 címmel.

    A Motorsport Csatorna örömmel fedezte fel, hogy 95 alkotó fotóit tartalmazó, igényes reprezentatív kiadványban helyet kapott fotósunk,  Tóth Zsombor: Világbajnok című, Abu Dhabiban készült fotója is, amelyen Nico Rosberg a barátaival a 2016-os Formula 1-es világbajnoksági győzelmét ünnepli, a futam végét követő pillanatokban.

    A Magyar Újságírók Országos Szövetsége Magyar Sajtófotó Pályázatára 234 fotós, csaknem 2500 darab sikeres pályázata érkezett, több mint 6500 fotóval. A nyílt pályázatra beérkező pályaműveket évről évre tekintélyes magyar és külföldi szakemberekből álló zsűri bírálta el. A pályázók anonimitását elektronikus lebonyolítási módszer biztosította.

    A sportkategóriában nevezett fotó és fotós elismerése a Motorsport Csatorna rangját egyaránt jelzi, annak szakmai visszaigazolását, hogy a gyorsaság, a hitelesség mellett az élményszerűséget is fontosnak tartjuk, azt, hogy az eseményekhez minél közelebb vigyük olvasóinkat. Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016  presztízse azt is jelenti, hogy Tóth Zsombornak és  Motorsport Csatornának a szakma elismerése szerint is ez sikerült.

     

    Az év fotói 2016 – Pictures Of The Year 2016
    Bánkuti András (szerk.)
    Viva Média Holding, 2017
    256 oldal
    Kötés: KARTONÁLT, CÉRNAFŰZÖTT
    ISBN: 2050000055324
    2016. évi díjnyertes, legszebb fotók gyűjteménye.