Kategória: Extra

  • Meglepetés a Kamion EB és Fesztiválon: Lebabázunk!

    Meglepetés a Kamion EB és Fesztiválon: Lebabázunk!

    Mint a mai kor kamion EB-jének leghitelesebb magyar hírmondói, örömmel jelentjük be, hogy holnap egy új csillag születik ráadásul a mi bábáskodásunk mellett! Terv szerint holnap lesz a premierje BABA-nak, és a kicsi (?) kiváló egészségnek örvend.

    Az igazi szenzáció még egyébként az, hogy koraszülött, mert kevesebb mint 9 hónap kellett ahhoz, hogy felsírjon. Az sem titok, hogy komoly életcéljai vannak, szereti a versenyzést, és 100%-ban magyar szülők gyermeke. Elképesztően gyorsan tanul, a Kamion EB és Fesztivál hétvégéjén megteszi már első bizonytalan lépteit. Hatalmas az étvágya, kicsit még tisztába is kell tenni majd néha, de a cél egyértelműen az, hogy mielőbb biztos lábakon álljon, és megerősödjön!

    Aki ott akar lenni a születésénél a boldog szülőkkel, az még ha most épp a RÁBA partján is üldögél és horgászik, azonnal dobja el a felszerelését, és irány a Hungaroring június-16-17-én! A gyermek megtalálható lesz a Millennium Tower paddock felőli oldalán, a lépcsők mellett számára felállított játszótéren, a VIP és a média center bejáratánál. Különös ismertetőjele az, hogy kicsit zöld, és túlsúlyos. Lehet, hogy a sok spenóttól, amit eddig evett?

  • Magyar parádé a Slovakia Ringen! Utazz és szurkolj velünk!

    Magyar parádé a Slovakia Ringen! Utazz és szurkolj velünk!

    Évek óta nem volt alkalom arra, hogy hazánk két legkiemelkedőbb autóversenyzője, a WTCC tavalyi, világbajnoki második helyezettje, Michelisz Norbert, valamint a kétszeres Európa-bajnok kamionversenyző, Kiss Norbert ugyanazon a hétvégén, ugyanazon a versenypályán áll rajthoz, ráadásul közeli helyszín, a Slovakia Ring ad ennek otthont!

    Egy hétvégén kerül majd megrendezésre a WTCR és a Kamion Eb (ETRC) szlovák versenyhétvégéje, ami példátlan a FIA szériák történetében. Mi magunk is nagyon kedveljük a felvidéki versenypályát, többek között azért is, mert a nézőtérről is kiválóan belátható, és követhető. A sörük is remek, a sztrapacska pedig kötelező elem, és mindez a pálya éttermében is elérhető. Majdnem mindenki beszél magyarul, így igazán otthon érezhetjük magunkat. Nem véletlen, hogy a magyar versenyzők körében is igen kedvelt versenyhelyszínről beszélünk.

    És ha már a két Norbi ilyen remekül összejön, – és ne feledkezzünk meg a Zengő motorsportos legényekről így Szabó Zsoltról és Nagy Norbiról sem – van egy kiváló ajánlatunk számotokra! Szeretnénk, ha Ti is olyan élmény részesei lennétek, amely mindenképpen egyedülálló, ráadásul több, mint valószínű, hogy ünnepelhetünk majd legalább egy magyar győzelmet!

    A Racingline.hu ezért összeállt a B2Sky utazási irodával, és buszos utat szervezünk közösen, Dunaszerdahelyre. Anélkül, hogy minden meglepetést előre lelőnénk, nézzétek meg az ajánlatot az alábbi linken, és mielőbb regisztráljatok, ha nem akartok lemaradni erről a páratlan lehetőségről!

    A részletekről a következő linkre kattintva olvashattok: https://b2sky.hu/utazas/szuper-versenyhetvege-a-slovakia-ringen-fia-kamion-eb-es-wtcr-turaauto-vilagkupa/

  • René Rast a Racingline.hu-nak elárulta: Szeretne vezetni egy F1-es autót!

    René Rast a Racingline.hu-nak elárulta: Szeretne vezetni egy F1-es autót!

    Az elmúlt hétvégén a Hungaroringen járt a DTM mezőnye, és vele a Formula 3-as mezőny, valamint az új Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup. Ezekről hoztunk nektek pár életképet, valamint egy interjút René Rasttal, akitől például azt is megtudtuk, hogy szívesen kipróbálna egy Forma-1-es autót.

    A videóban feltűnik többek között Mick Schumacher, Habsburg Ferdinánd és Keszthelyi Vivien is, valamint üdvözöl is Titeket egy magyar versenyző.

    Ui.: Még az is lehet, hogy Ti is megtaláljátok magatokat a videóban. 😉

  • Paffett: Sok érthetetlen döntést hoztak vasárnap

    Paffett: Sok érthetetlen döntést hoztak vasárnap

    Gary Paffett kikelt a DTM irányítótestülete által meghozott döntések ellen, amelyek szerinte az abszurditás felé sodorták a vasárnapi hungaroringi versenyt.

    Ahogyan arról valószínűleg mindenki értesült, a DTM hungaroringi fordulójának vasárnapi futamán több pilóta is megcsúszott a boxutcában, Lucas Auer pedig sajnálatos módon el is talált három pályabírót, akik közül az egyik súlyos lábtörést szenvedett. A versenyt két további hasonló incidenst követően szakították csak félbe, az új rajtrácsra pedig látszólag véletlenszerűen terelték fel az autókat, egyeseket még felvezető körre is elküldtek. Paffett jóval a verseny leintése után is tanácstalanul állt a történtek előtt.

    „Még mindig nem tudom, hogyan alakították ki a sorrendet!” – tárta szét kezeit a brit. „Egyes versenyzők a jó helyen lehettek, mások beragadtak és rossz pozícióból folytatták a versenyt. De amit őszintén képtelen vagyok felfogni, hogy hogyan engedhették el a fél mezőnyt egy extra gumimelegítő körre az új rajt előtt – ez hihetetlen döntés volt számomra. Nagyon sok mindent nem értek ezzel a versennyel kapcsolatban. A DMSB és az ITR [a DTM két irányítótestülete] hosszú megbeszéléseknek néz elébe, ahol azonosítaniuk kell, miket tudnának a jövőben elkerülni, mert ezúttal rengeteget hibáztak. Egyszerűen nem értem, hogy lehetett szabadon bemenni kerékcserére, amikor mentőautók és sérültek vannak a boxutcában. Ez roppant kínos az egész szériának.”

    Timo Glock nem vette ennyire a szívére a rajtsorrend feltételezett igazságtalanságát, habár ő sincs teljesen tisztában azzal, ki miért került oda, ahova.

    „Volt egy kis kavarodás” – ismerte el a német. „Egyik pillanatban még azt mondták, mindenki marad a helyén, majd néhány perc múlva hátraküldtek minket a rajtrács végére… Nyilvánvalóan ha baleset történik a boxutcában és a versenyigazgatóság a futam megszakítása mellett dönt, a sérültek ellátása prioritást élvez. Nagyon sajnálatos, ami a pályabírókkal történt, remélem, hamar felgyógyulnak, de az ilyesmiknek eleve nem szabadna megtörténniük. Eltartott egy kis ideig, amíg kiötlötték a sorrendet, de szerintem végeredményben jó munkát végeztek.”

    A kaotikus futamon a dobogót Marco Wittmann vezetésével a BMW bérelte ki egy olyan hétvégén, amikor a bajor gyártó önerőből még a pontok közelében sem járt volna. Glock elsőkörös kipördülését követően visszakapaszkodott a második helyre, Paffett nullázásának köszönhetően pedig ezzel átvette a vezetést a bajnoki összetettben. Ahogyan a motorsportos szólás tartja: a bajnoki cím a nehéz napokon dől el.

    Glock, DTM, BMW, Hungaroring „Az elejétől kezdve ezt vallom” – értett egyet Glock. „[Szombaton] nem voltunk valami gyorsak, de [vasárnap] sokkal jobb volt a tempónk, különösen az időmérőn, ahol akár az első háromban is végezhettem volna, de a második mért körömbe belehibáztam és eldobtam két tizedet. Persze a szerencse is mellettünk állt; Garynek és a Mercedesnek megvolt a sebessége ahhoz, hogy kontroll alatt tartsák a futamot, de szerencsétlenül jött ki számára, hogy a végén a rossz gumikon volt kint. Sikerült jól eltalálnunk a beállításokat, habár ez alatt inkább apróbb módosításokat kell érteni, mint drasztikus változtatásokat. A mérnökeimmel alaposan kielemeztük, mit rontottunk el a [szombati] időmérőn, ennek pedig komoly kihatása volt a [vasárnapi] szereplésünkre. Ahogy említettem, akár a top3-ban is végezhettem volna; jól éreztem magam az autóban, a többiekről nem nyilatkozhatok, talán nem voltak annyira elégedettek az egyensúllyal.”

    Paffett versenyét (néhány kocc mellett) a gumitaktika tette tönkre, a futam végére szinte teljesen felszáradt pályán ugyanis vizes gumikon találta magát. A Mercedes eddigi teljesítményét látván azonban 2005 DTM-bajnoka joggal reménykedik az újabb cím megszerzésében.

    „Frusztráló volt a verseny” – foglalta össze Paffett. „Az időmérős teljesítményünk függvényében elég csalódást keltő, hogy pont nélkül zártam és elvesztettem a bajnokság vezető pozícióját, de még hosszú a szezon, a bajnokság nincs lezárva, bármi megtörténhet. Ennek ellenére remekül kezdtük a szezont, nagyszerűen teljesítettünk minden hétvégén, így nem aggódom a szezon hátralévő részére nézve sem.”

  • Wehrlein: A Toro Rosso egyelőre csak pletyka

    Wehrlein: A Toro Rosso egyelőre csak pletyka

    Pascal Wehrlein arckifejezéséből és testbeszédéből érezni lehet, hogy számára a DTM visszalépés az F1-hez képest. A német túraautó-bajnokság hungaroringi fordulójának péntekén beszéltünk a Mercedes protezsáltjával, aki pontosan tudja, hogy itteni eredményei is nagy hatással lesznek esetleges F1-es visszatérésére. A hétvége során Wehrleinnak végülis nem jött össze a győzelem, ám a kaotikus második futam ismeretében ez nem feltétlen rajta múlt. De térjünk vissza kicsit két nappal korábbra, a szabadedzések idejére…

    Mire számítasz a hétvégén? A nagy hőség minden bizonnyal kikezdi majd a gumikat…
    Nem is tudom igazából. Ezen a pályán a Mercedes eddig nem volt valami sikeres. Remélhetőleg ezen a hétvégén ez másképp alakul majd. Ami a hőséget és a gumikat illeti, mindenkinek egyenlően meg kell küzdenie ezekkel, de a szabadedzések során igyekeztem megtalálni a megfelelő beállítást.

    Már két versenyhétvégét teljesítettetek az új autókkal. Feltételezem, mostanra sokkal egyértelműbbé vált, mit lehet kihozni az autóból, hogyan kell beállítani és hogyan kell reagálnotok az egyes körülményekre, mint az első hétvégén volt.
    Igen, ahogyan telnek a versenyek és telnek a napok, egyre többet tanulok, egyre inkább érzem, milyen beállítás fekszik nekem, és igyekszem nem rossz irányba elindulni. Már a Hockenheimring és a Lausitzring között rengeteget léptünk előre, ami az eredményekből is látszott. A Hungaroringen remélem, sikerül ismét előrelépnünk. Jelenleg azonban egyébként is annyi mindent újra kell tanulnom a DTM-mel kapcsolatban: a beállításokat, az új autókat, a gumikat, vagy például hogy itt nincsenek gumimelegítő paplanok, így a boxból kifele nem üzemmelegek a gumik.

    Biztos vagyok benne, hogy az F1 után nehéz visszaszokni, de nem gondolod, hogy valamilyen szempontból könnyebbség, hogy nincsen viszonyítási alapod az előző évi autókkal, amelyek teljesen mások voltak az ideieknél?
    Nem, szerintem a tavalyi és az idei autók nagyjából hasonlítanak, csak egy-másfél másodpercet lassultak a köridők. Nem hiszem, hogy ez bármiben is egyszerűsítette volna a helyzetemet idén.Wehrlein, DTM

    Mattias Ekström nemrégiben azt nyilatkozta, hogy a DTM-es autók már nem elég izgalmasak vezetési szempontból. Egyetértesz a véleményével?
    Talán ha eléred az ő korát, már nem olyan izgalmas többé! De én még fiatal vagyok, szóval én még élvezem.

    Az idei DTM-szezon szerinted kétlovas futam lesz a BMW és a Mercedes között, az Audi háttérszereplésével?
    Jelenleg nagyon úgy fest, de várjuk meg a hétvége folytatását. Tavaly az Audinak nagyon erős futama volt itt Budapesten, szóval még várjunk ezzel. Annyi igaz, hogy ez a hétvége fordulópont lehet a szezonjukat illetően; most fog eldőlni, kiszállnak-e a harcból, habár azt sem szabad elfelejteni, hogy a versenyen általában jobb a tempójuk, mint az időmérőn. Szerintem erősebbek lesznek, mint az elmúlt két versenyhétvégén.

    Igaz, hogy az Audinak jobb a versenytempója, de ezen a pályán nehéz előzni. Ennek tudatában egy jó kvalifikáció elég lenne, hogy ki lehessen védekezni az Audik versenytempóját?
    A taktikából sok mindent ki lehet még hozni, attól függően, hogy nagyon korán vagy nagyon későn állsz ki a boxba. Az Audi sokkal jobban kezeli a gumikat: ők végig tudnának menni egy teljes versenytávot egy szett gumival, mi és a BMW azonban nem. Ezért olyan erősek az Audik a futamokon, mert nagyon kíméletesen bánnak a gumikkal.

    Vannak már terveid a jövő szezonnal kapcsolatban?
    Idén csak a DTM-re koncentrálok, jövőre pedig nyilván az a célom, hogy visszakerüljek az F1-be. Ezen kívül nincsenek különösebb terveim, habár nagyon tetszik a NASCAR, az IndyCar és a V8 Supercars. A SuperGT is érdekesnek tűnik, Felix Rosenqvist is versenyzett ott és nagyon élvezte. Majd kiderül, mit hoz az élet.

    A Mercedes preferenciái a mérvadók vagy rajtad múlik, hova szeretnél menni?
    Egyelőre nem beszéltünk még semmi ilyesmiről.

    Ha ismét megnyernéd a DTM-et, az minden bizonnyal megkönnyítené az F1-es visszatérésed.
    Bárcsak! De már egyszer bajnok voltam 2015-ben, az F1-ben töltött két évemben egyedül én szereztem pontokat a Manornak és a Saubernek, ennek ellenére nem vagyok az F1-ben. De bármi megtörténhet.

    Olyan pletykákat is hallani, miszerint Brendon Hartleynak búcsút intenek a Toro Rossónál, és a te nevedet említették, mint egyik lehetséges utód.
    Igen, én is hallottam a pletykákat.

    Szóval csak alaptalan pletyka?
    (nincs válasz, csak mosoly)

    Ez utóbbinak két jelentése lehet: a) csak pletyka, nem kell mindent elhinni, amit írnak, vagy b) lehetséges, hogy beigazolódik, de egyelőre nem mondhatok semmit. Annyi bizonyos, hogy Wehrleinnak talán ez az utolsó nagy lehetősége, hogy visszatérjen a száguldó cirkuszba.

  • Kiss Norbi az újabb DTM Mercis élményéről beszélt nekünk!

    Kiss Norbi az újabb DTM Mercis élményéről beszélt nekünk!

    2016. szeptember 23-án vezethetett először a szombathelyi Kiss Norbert DTM-es Mercedest. Ez annak idején, ahogy most is a kiváló eredményeinek volt köszönhető a kamion Európa-bajnokságból, ahol a Tankpool24 csapatánál is a csillagos márkát képviseli.

    Nem titok, hogy a magyar versenyző teljesítményére így felfigyelt a német felső vezetés is, így amolyan jutalomjátékként vezethette pár kör erejéig a Hungaroringen a C63-as DTM-es változatát akkor, és idén 2018-ban is. Ki is faggattuk hamar, hogy ezúttal milyen volt az élmény!

  • Kiss Norbi DTM-es üléspróbáján jártunk!

    Kiss Norbi DTM-es üléspróbáján jártunk!

    Tudtuk, de nem sejtettük, hogy Kiss Norbi újra lehetőséget kap arra, hogy megzabolázzon egy korrekt német versenygépet, ezúttal már a publikum előtt. Egy ilyen 500+ lóerős masina bizony komoly felkészültséget igényel, és még ha csak pár körig is élvezhet az ember egy ilyen versenyjárművet, akkor is maximálisan fontos, és első a kényelem. Nem csak azért, hogy jól érezzük magunkat, hanem pont a komoly erőhatások miatt, itt minimális eltérés is akár koncentráció vesztést eredményezhet, vagy nem várt hibát.

    Be kell tehát állítani a versenyülést, tényleg milliméterre pontosan, ha már egy ilyen lehetőség adódik. Kiss ugyan 2 éve is már vezethetett egy ilyen autót, de most is mintha mi sem történt volna 2016-ban, újra a „testére kellett faragni” az ülést, nem az van, hogy oké, kérek egy ilyet, és meg is vagyunk, és eddig toljuk. A szerelő srác ahogy az majd látható, folyamatosan igazgatott, szivacsos anyagokat vagdosott, ragasztgatott, ez tényleg nem játék.

    A Mercedes magyar márka nagykövete, tehát holnap újra a lovak közé csap, de addig is íme a videónk a kulisszák mögül:

  • Egy éve működünk már Racingline.hu néven!

    Egy éve működünk már Racingline.hu néven!

    Jó hamar eltelt 365 nap a Racingline.hu életében, így ideje átnéznünk, hova jutottunk. Tavaly március végén állt le a régi oldalunk, és a célunk az volt, hogy immáron önállóan, függetlenül, mielőbb újra működhessünk. Még most is hihetetlen, hogy nulláról, másfél hónap alatt egy mai napig is működőképes rendszert hoztunk össze, különösebb technikai hibák nélkül. Pedig ez még a BKK-nak sem sikerült…

    Koránt sem vagyunk persze még készen, és vannak további ötleteink, hogyan tudnánk tovább fejlődni, és még jobb módon kínálni az autósportos tartalmakat. De az elmúlt egy év legnagyobb tanulsága számunkra persze, hogy ez közel sem gyerekjáték, ugyanakkor a jó hír az, hogy láthatóan jó irányba haladunk, és ebben nektek is nagy szerepetek van, amit ezúton is köszönünk.

    Amivel leginkább segíteni tudjátok a – korábbi nevünkön 9 évre visszanyúló – munkásságunkat, hogy minden platformunkon lájkoltok, követtek minket, és terjesztitek ezt ismerőseitek köreiben. Természetesen az a legszebb, ha kezdőoldalnak beállítjátok a weboldalunkat, de az is segíti azt, hogy jobban elérjen hozzátok minden friss autósportos hír, ha a Facebook oldalunkat beállítjátok, hogy elsőnek mutassa, mert hát elég kacifántos lett Zuckerbergék algoritmusa, mint az ismeretes. Instagramon minden képünk saját és egyedi, ami példátlan, Magyarországon mindenképp. De örömmel vesszük, ha Twitteren és YouTubeon is bekövettek minket.

    A szerény ünnepünkre való tekintettel pedig most feloldozást nyernek azok, akik az elmúlt években túl sokat rosszalkodtak a Facebook oldalunkon a nem megfelelő kommentjeikkel, reméljük, hogy az új lehetőséggel immáron jobban élnek. 😀

    Köszönjük még egyszer, hogy minket választottatok!

  • Interjú Jackie Stewarttal: Szerinte nem helyes, ami a Red Bullnál folyik

    Interjú Jackie Stewarttal: Szerinte nem helyes, ami a Red Bullnál folyik

    Sir Jackie Stewarttal, a háromszoros Forma-1 bajnok legendával beszélgettünk Barcelonában, a Spanyol Nagydíj hétvégéjén.

    A 78 éves „repülő skót” manapság is töretlen lendülettel látogat ki a versenyhétvégékre, sőt még mindig rengeteg dolga akad a versenypályán. A barcelonai hétvége csütörtökjén több interjút adott a legnagyobb külföldi tévétársaságoknak, sőt, élő bejelentkezése is akadt a paddockból.

    A Racingline.hu-nak sikerült néhány aktuális kérdésről megszólaltatni az F1 legendáját, Jackie készséggel állt rendelkezésünkre.

    Jackie, a Forma-1 legendájaként miként látod az idei bajnokságot? Eddig elég szorosnak tűnik a Mercedes és a Ferrari között, nem igaz?
    Jackie Stewart: Üdítő érzés, hogy a Ferrari és a Red Bull is ott van az élen. Az első néhány verseny alapján úgy tűnik, a Ferrari még erősebb is tudott lenni a Mercedesnél. Azonban van egy olyan érzésem, hogy ez nem tart sokáig. Véleményem szerint a Mercedes nagyon erősen fog visszavágni. Nagyon sok pénzből gazdálkodhatnak és a technikai hátterük is nagyszerű. A Ferrarinak és a Red Bullnak nagyon nehéz dolga lesz, ha teljes szezonon keresztül tartani szeretnék a Mercedes szintjét.

    „Ahhoz, hogy elsőként végezz, be kell érned a célba!”

    Mit gondolsz a két nagy csapat finn versenyzőjéről, Kimiről és Vallteriről? Beleszólhatnak Sebastian és Lewis dolgába?
    Jackie: Abszolút! Kimi a mezőny legtapasztaltabb versenyzője, emellett pedig nagyon gyors is. Különböző okok miatt a szezon eddigi részében egyikük sem tudott olyan sikeres lenni, amilyen lehetett volna. Vettel viszont az utóbbi évek egyik legjobb versenyzője, de a Ferrarinak szüksége lesz arra, hogy folyamatosan konstans teljesítményt nyújtson. Ahhoz, hogy elsőként végezz, be kell érned a célba. Műszaki hibák nem jöhetnek szóba.

    Mindannyian láttuk, hogy mi történt Bakuban a két Red Bull között. Ha te lennél Ricciardo és Verstappen csapatfőnöke, jövőre is megtartanád őket egymás csapattársaként?
    Jackie: Nem gondolom, hogy ez helyes dolog lenne. Csapatfőnökként elég bölcsnek kell lenned ahhoz, hogy belásd, mindkét autóval a lehető legtöbb világbajnoki pontot kell megszerezned. Mindkét versenyzőjük képes futamokat nyerni, de megint csak az előző mondatomat kell elővennem: ahhoz, hogy első légy, célba kell érned. Nem szabad összeütköznöd a csapattársaddal vagy bárki mással. Nem engedheted meg magadnak, hogy folyamatosan ütközésekbe keveredsz. Egyik nagy versenyző sem csinált hasonlókat. Sem Fangionak, sem Jim Clarknak, sem Alain Prostnak, sem jómagamnak nem volt ilyen problémája. Ha megnézzük, hogy hány balesetük volt ezeknek a pilótáknak, nagyon kis számot fogunk kapni. Természetesen ekkoriban még sokkal veszélyesebb volt a sport, így folyamatos veszélynek voltunk kitéve és nem lehetett annyira a határokat feszegetni, mint mostanság. Ugyanakkor a józan ész most is azt diktálja, hogy akkor leszel világbajnok, ha a lehető legtöbb pontot gyűjtöd. Most is meg tudom mondani, hogy hány alkalommal álltam dobogón, és az én szerelőim voltak a legjobbak a világon. Folyamatosan konzisztens munkát végeztek és olyan autót adtak számomra, amellyel végigmentem a futamon. Ha hibáztam, azzal az ő bónuszukat is elvettem és gazdaságilag gyengítettem a csapatot. Személy szerint én nem ellenzem a csapatutasítást. Nem értek egyet azzal, hogy „hagyjuk keményen versenyezni a pilótáinkat, ütközzenek össze, ez úgyis része a sportnak”. Ez nem képezi a sport részét, de vannak olyanok, akik túlságosan is meg akarják mutatni a foguk fehérjét. Óvatosnak kell lenni ezzel.

    „Ebből a szempontból az autóversenyzés nem fair…”

    Beszéljünk egy kicsit a brit fiatalokról, elég sok feltörekvő tehetség van ott a Forma-1 kapujában. Mit gondolsz, ki lehet a következő nagy brit F1-es versenyző? Lando Norris, esetleg George Russel?
    Jackie: Ők ketten lehetnek a legjobbak, de nézzük meg például Hülkenberget vagy Sainzot, akik szintén nagyon tehetségesek. Sok időbe telik, amíg megfelelő tapasztalatot és olyan mentális képességet szerzel, hogy teljesíts egy versenyt. Mindezek mellett egy jó autóra is szükséged van… Először saját maguknak kell bebizonyítaniuk, hogy mire képesek, majd helyet kell keresniük valamelyik top istállónál. Mindig voltak tehetséges fiatalok, de közülük nem mindenki jutott el a sport csúcsára. Nagyon sok fiatal van, ezért nehéz megmondani, hogy a közeljövőben kik kerülhetnek a Forma-1-be. Mindezek mellett ez egy elképesztően drága sport, sokkal többe kerül mint a golf, a krikett, a foci vagy a kerékpárversenyzés. Egy feltörekvő versenyzőnek csillagászati összegeket kell kifizetnie a céljai elérése érdekében. Nehéz dolog, hogy egy megfelelően tehetséges versenyzőnek még pénze is legyen ahhoz, hogy bekerüljön a sportba és versenyezni tudjon. Ebből a szempontból az autóversenyzés nem fair, de együtt kell élnünk a ténnyel.

  • Habsburg a Hungaroringen, és csak nekünk beszélt, Mick Schumacherről

    Habsburg a Hungaroringen, és csak nekünk beszélt, Mick Schumacherről

    A FIA Formula 3 European bajnokság ugyan már elkezdődött. de Habsburg Ferdinánd, még a szezon előtt nyilatkozott nekünk arról, hogy milyen célokkal vág neki a 2018-as szezonnak. A bajnokság már tart, egy versenyhétvégén túl is vannak a srácok, és pont ide tartanak, hiszen a DTM betétfutamaként június 1-3 között tiszteletét teszi nálunk a mezőny. Össze is kell kapnia magát a „kis herceg”-nek, mert egyelőre pontok nélkül áll, míg csapattársa, Sascha Fenestraz vezeti a bajnokságot.

    A magyar felmenőkkel is bíró osztrák pilóta érezhetően továbbra is kedveli a második hazáját, örömmel tér ide vissza nyár elején. Ugyan nem Gödöllőn fog aludni, de nem lesznek álmatlan éjszakái Mick Schumacher miatt sem, pedig leginkább tőlük várja a szakma és a rajongók azt, hogy idén késhegyre menő csatákat vívnak majd az első helyekért. Célja továbbra is a bajnoki cím, a Forma-1, de erről mind inkább beszéljen ő, a videónkban!