Kategória: Extra

  • Bemutatkozik nektek Kiss Norbi új csapattársa, Fabio Citignola!

    Bemutatkozik nektek Kiss Norbi új csapattársa, Fabio Citignola!

    Korábban már beszámoltunk róla, hogy Kiss Norbinak idén új csapattársa lesz a Tankpool 24 Racing Team-nél, a Kamion Eb-n, ő pedig nem más, mint az olasz származású német, Fabio Citignola.

    Fabióval Norbi csütörtöki sajtótájékoztatóján találkoztunk, ahol megkértük, hogy mutatkozzon be a magyar közönségnek, ő pedig meg is tette, és már invitál is titeket a hungaroringi versenyre!

  • Interjú Peter Levayval, a Ratzenberger film rendezőjével

    Interjú Peter Levayval, a Ratzenberger film rendezőjével

    A napokban írtunk róla, hogy megjelent a Roland Ratzenberger életét bemutató dokumentumfilm, amelyet Peter Levay rendezett. A tragikus sorsú osztrák pilóta életművét bemutató alkotás a „Der lange Weg zum kurzen Glück” címet kapta, ami jellemzi is Roland útját, mert tényleg hosszú utat tett meg a Forma-1-ig, ahol csak nagyon rövid ideig tündökölhetett. Sikerült elérnünk Peter Levayt, aki örömmel válaszolt a kérdéseinkre.

    – Honnan jött az ötlet, hogy ezt a filmet meg kell csinálni, és miképp sikerült felvenni a kapcsolatot a Ratzenberger családdal?
    – A tragédia 20. évfordulóján ott voltam Imolában a rendezvényen 2014. május 1-én. Újságíróként vettem ezen részt, és a hétvége eseményeit akartam filmre venni. 25.000 emberrel együtt voltam ott a Tamburello kanyarban, ahol egy perces néma csenddel adóztunk Ayrton és Roland emlékének. Gerhard Berger is jelen volt, és megpróbáltam vele egy rövid interjút készíteni. Miután üdvözölte Rudolf Ratzenbergert, Roland édesapját, azonban eltűnt a biztonsági autóval. Megváltoztattam a tervem, és bemutatkoztam Rudolfnak, így ismertem meg Roland szüleit. Érdekelte őket amit csináltam, és barátok lettünk. Megkérdezték, hogy csinálnék-e egy privát dokumentumfilmet Roland életéről, nem közönségnek, hanem csak nekik, hogy emlékezhessenek a fiukra. Feltúrtuk a családi archívumot, amiből végül ez a 60 perces  film lett kész, három és fél éve. Fotós és újságíró kollégák azonban motiváltak, hogy legyen ebből egy nagyobb projekt, tehát így kezdődött a dolog. Most pedig készen lettünk a filmmel a 25. évfordulóra.

    – Gyerekkorod óta rajongója voltál az autóversenyzésnek, vagy honnan jött az érdeklődésed a sportág iránt?
    – A Norisring mellett lakom Nürnbergben, így a 90-es évek közepe óta rendre jártam versenyekre. Alapvetően rajongóként voltam ott, nem hivatásszerűen.

    – Ezen nagyszerű film miatt volt lehetőséged beszélni rengeteg emberrel, akiknek közük volt Roland karrierjéhez, vagy követték azt. Ki segített neked abban, hogy fel tudd venni velük a kapcsolatot?
    – A Ratzenberger családon kívül két osztrák újságíró is nagyon segítőkész volt. Így sikerült interjút készítenem Niki Laudával, Gerhard Bergerrel, Karl Wendlingerrel, az egykori Simtek csapat tagjaival, és sokan másokkal. Megtaláltuk Roland egykori csapattársait is Japánban, akik érdekes történeteket meséltek el. Burkhard Hummel Roland menedzsere volt akkoriban, és bemutatott Angliában is pár embernek. Ott is népszerű volt, és még mindig szeretettel és tisztelettel emlékeznek rá. Burkhardnak volt köszönhető az is, hogy Roland a Simtekbe kerülhetett 1993 telén.

    – Mi volt a leginkább lenyűgöző Rolandban mint versenyző?
    – Az, hogy soha nem adta fel azon álmát, hogy a Forma-1-be kerülhessen. Nem volt anyagi támogatása a családjától, így kemény munkával kellett a csúcsra jutnia, nem pedig egy gazdag apa segítségével, ahogy ez manapság szokás. A karrierje nem volt egyenletes, mindig alternatívák után kellett néznie, hogy feljebb léphessen a létrán. Így került Ausztriából Németországba, majd Angliába, hogy ott indulhasson a Formula 3-ban, majd onnan Japánba, hogy sportautózzon. Esélytelensége ellenére elérte a célját, de nem élvezhette azt sokáig.

    – Mi volt a célod akkor, amikor belekezdtél ebbe a filmbe?
    – Alapvetően dokumentálni akartam az életét és a karrierjét. Megpróbáltam körbejárni azt, hogy milyen ember is volt ő. Soha nem akartam kutatni és vizsgálni a balesetét, annak a következményeit, azt, hogy mi vezetett a halálához, vagy hogy megfejtsem, hogy ki volt mindezért a hibás.

    – A rajongók hol tekinthetik meg végül a kész filmet?
    – A dokumentumfilm az Amazon Prime Videón keresztül érhető el, április 30-tól kezdődően.

    roland ratzenberger, racingline.hu

  • Megmutatjuk, hogy parádéztak a Nagy Futamon a külföldi és hazai sztárok

    Megmutatjuk, hogy parádéztak a Nagy Futamon a külföldi és hazai sztárok

    Ígértünk videót, íme, meghoztuk!

    Ha nem tudtál ott lenni a 2019-es Nagy Futamon, de kíváncsi vagy rá, hogy fánkozott Budapest utcáin Max Verstappen, Jerome D’Ambroio, vagy épp Kiss Norbi, akkor mindenképp nézd meg videónkat! 😉

  • Verstappen és egy Formula E autó emelte a Nagy Futam fényét

    Verstappen és egy Formula E autó emelte a Nagy Futam fényét

    Az idei már a hetedik év, hogy a május 1-jét a Nagy Futammal ünnepli Budapest, és a motorsport rajongó. Versenyautók széles választéka és gumifüstölés várta a sok tízezres közönséget.

    A nap sztárvendége Max Verstappen és a Red Bull Racing volt, azonban idén egy igazi újdonsággal is találkozhatott a nagyérdemű: első alkalommal járt Magyarországon Formula E autó! A Gen2-es, azaz második generációs, teljesen elektromos versenyautóval Jerome d’Ambrosio érkezett, aki közvetetten kötődik is Magyarországon, hiszen Habsburg Ferdinánd nővére, Eleonóra a kedvese.

    A napot az ABB sajtótájékoztatójával kezdtük. Az ABB, mely energetikai és automatizálási technológiákat fejleszt és gyárt, a Formula E névadó szponzora. Mivel profiljából is adódóan az ABB elkötelezett az e-mobilitás és a fenntartható megoldások mellett, a Gen2-es versenygép mellett villámtöltőit is bemutatta a Nagy Futamon.

    A sajtóeseményen d’Ambrosio, aki jelenleg ötödik a Formula E bajnokságban, elmondta, hogy lenyűgözi a magyarok autósport szeretete, és meglepődve tapasztalta, hogy bár a show csak délután kettőkor kezdődött, mát délelőtt fél 10-kor is sokan voltak a helyszínen, hogy megcsodálhassák a versenyautókat.

    „Szeretem elegyíteni a történelmet a jövővel.” – mondta a belga versenyző azzal kapcsolatban, hogy felerősödtek a hírek, mi szerint már folynak a tárgyalások egy budapesti Formula E futamról.

    „Szóval jó lenne ezt a kettőt összehozni Budapesten, ahol volt is már Grand Prix.” – folytatta, utalva az 1936-os népligeti versenyre.

    Kora délután a Nagy Futam sajtótájékoztatóján a két külföldi sztárvendégekhez a hazai kedvencek is csatlakoztak, így Tassi Attila és Michelisz Norbert a WTCR-ből, Baumgartner Zsolt aki mostanság az F1 Experiences kétüléses versenyautóját vezeti, valamint Szabó Krisztián, aki a ralikrossz világbajnokságon jeleskedik.

    Az utcai show-t Max Verstappen indította egy Red Bull RB7-es volánja mögött, mellyel 2011-ben bajnok lett a csapat, ahogy Sebastian Vettel is. Viszonylag óvatosan indított a holland versenyző, előbb felmérte a terepet, azonban második futása során, a parádé végén már bátrabban odalépett az autónak az Andrássy úton, és a közönség legnagyobb örömére a „fánkozás”, a gumiégetés sem maradt el. A nap folyamán Max némi autogram osztást is beiktatott, így a szerencsések egy-egy aláírással, netán szelfivel is gazdagodhattak.

    Az a mostaniaknál még jóval hangosabb Forma-1-es gép után egy igazi „csendes őrült” következett. Első alkalommal hasított Budapest (és egyáltalán Magyarország) utcáin Formula E autó, mely lopakodóként suhant a nézők előtt Jerome D’Ambrosio irányításával, azonban cseppet sem óvatoskodott. A belga versenyző az első adandó alkalommal megmutatta, hogy milyen „fánkokat” csinál a Gen2-es autó.

    De ha már aszfaltra rajzolt „fánkok”: Ha esetleg valaki eddig nem tudta volt, hogy milyen az, amikor egy versenykamion gumit égetve forog az úton, az most megtudhatta. Kiss Norbert kétszeres Európa-bajnok kamionversenyző szinte ellopta a show-t a világsztároktól, legalábbis fánkozás terén biztosan. A több, mint 5 tonnás masina pillanatok alatt ködbe, illetve füstbe borította a környéket.
    Pályára, jobban mondva utcára lépett BABA is, vagyis Dinnyés László egykori Hungarocamionos verseny-Rábájának replikája, mely Béke Antal keze munkája, és már láthattátok tavaly a Kamion Eb hungaroringi hétvégéjén is. BABA olyan lelkes és tüzes volt, hogy egy kör után ki is gyulladtak első fékjei, de hamar eloltották.

    Rajtuk kívül azonban láthatóak voltak még többek között WTCR autók, Michelisz Norbi és Tassi Attila jóvoltából, NASCAR, rali és ralikrossz autók, oldtimerek melyeket a Hungaroring Classicon is lehet majd látni, akár versenyezni is.

    Hamarosan érkezünk egy fánkokkal teli videóval, addig pedig íme pár hangulatfotó a 2019-es Nagy Futamról.

    [Best_Wordpress_Gallery id=”216″ gal_title=”2019 Nagy Futam”]

  • 25 éve volt a Forma-1 fekete vasárnapja

    25 éve volt a Forma-1 fekete vasárnapja

    Imola egy gyönyörű versenypálya a festői Emilia-Romagna tartományban Olaszországban, és a Forma-1 fekete vasárnapja után Ayrton Senna rajongóinak is a zarándokhelyévé vált. Nem csoda, hiszen briliáns brazil bajnok itt vesztette az életét az 1994-es San Marino-i Nagydíjon. A hétvége a honfitársa, Rubens Barrichello hatalmas balesetével kezdődött még a pénteki edzésen, de ő enyhébb sérülésekkel megúszta a dolgot. A horror az osztrák Roland Ratzenberger végzetes balesetével folytatódott a szombati időmérő edzésen, végül az egész hétvége egy rémálommá vált Senna halálával a vasárnapi verseny hetedik körében. Az emlékek még élénkek, a sebek soha nem is fognak begyógyulni, és még most is csóválom csak a fejemet, ha visszagondolok a negyed évszázada történtekre.

    Azt kell mondanom azonban, hogy az imolai versenyszervezők nagyon is jól bánnak ezzel a sorssal. Nem lehet eltörölni a történelem nyomait, el kell azt fogadni és a legjobbat kell belőle kihozni, ebben pedig Imola kiemelkedőt nyújt manapság.

    A 25. évfordulóra idén minden rajongót emlékezni hívtak az „Ayrton Napra”, amikor egész nap a brazil karrierjét ünneplik. Számos bemutató lesz Ayrton egykori F1-es autóival, fotó- és festmény kiállítás, és összejönnek az F1 Grand Prix Drivers Club tagjai is. Délután egykor megnyitják a pályát a nézők előtt is, és a tömeget pontosan 14:17-re várják a Tamburello kanyarhoz, ahol Ayrton Williams autója elhagyta a pályát, és megkezdődik az emlékműsor Sennáról és Ratzenbergerről.

    Egyébként már egy hete tart Ayrton örökségének a bemutatása, a „Historic Minardi Days” keretein belül. Frits van Eerd holland versenyző és csapattulajdonos elhozta a lenyűgöző Forma-1-es autógyűjteményét Imolába:

    – azon Williams FW08C, amellyel valami fiatal brazil, Ayrton Senna da Silva névvel az első métereit tehette meg egy F1-es autóval Donington Parkban, 1983 júliusában. Ugyanezzel az autóval Keke Rosberg a Monacói Nagydíjat nyerte meg.
    – a McLaren MP4/5B, amellyel Senna megnyerte az 1990-es világbajnokságot. Nem csak 6 versenyt nyert vele, hanem ezzel az autóval ment neki riválisa Alain Prost Ferrarijának a Japán Nagydíj első kanyarjában, ami el is döntötte akkor a cím sorsát.
    – a McLaren MP4/7, amellyel a csapat 1992-ben indult, és 12 hengeres Honda motorja volt. Technikailag gyengének bizonyult, és csak Senna kezei között kelhetett versenyre a mindent vivő Williams FW14B-vel. Mégis nyert vele háromszor, és pole pozíciót is szerzett.
    – a végzetesnek bizonyult Williams FW16 amellyel a csapat 1994-ben indult. Három elsőséget szerzett vele az időmérő edzéseken, de egyszer sem tudott vele célba érni. Az autó kritikán aluli vezethetősége főszerepet játszott abban, hogy tragédiába torkollott az imolai hétvége.

    Rudolf Ratzenbergert, Roland édesapját is újra meghívták. Megjelent, tartott egy rövid beszédet, amelyet az F1 Grand Prix Drivers Club tagjai álló tapssal fogadtak. Jó volt látni, hogy ilyen szeretettel fogadták, ő pedig megköszönte azt, hogy Imola és Bernie Ecclestone mellette voltak a nehéz időkben is.

    2019 november 30-ig az imolai bokszutca feletti épület-ben a „Museo Checco Costa”-ban lehet megtekinteni az „Ayrton Magico” kiállítást. 15 euró a belépő, ahol egy újabb Williams FW16-ost lehet látni, valamint a JPS Lotus 97T-t 1985-ből, továbbá az egyik gokartját, két overálját, és három eredeti sisakját. Egy 15 perces videót is megtekinthetünk róla egy nagy vetítővásznon. Talán ez a kiállítás az egyetlen negatívuma a Senna hypeot kihasználó szervezésnek, nem éri meg a pénzt, és kicsit lehúzás szagú.

    Végül, de nem utolsósorban számomra különös és érzelmes fontossággal bír az „Ayrton Senna monumento”, a Tamburello kanyar másik oldalán, ahol Ayrton élete bevégeztetett 1994-ben. Ez a megkapó bronzszobor 1997-ben készült, és mindig tele van virágokkal és gyertyákkal. A kerítés is, amely elválasztja a pályát a parktól tele van Senna zászlókkal, pólókkal és személyes üzenetekkel. Az emberek még mindig sírnak itt, törölgetik a szemeiket, és megérintik a szobrot, ezek igazán érzelmes jelenetek, ami alól nehéz kivonnia magát az embernek. Ha valaha is Senna rajongó voltál, vagy még mindig az vagy, irány Imola, tedd a tiszteletedet, és soha nem fogod elfelejteni ezeket a pillanatokat…

     

    [Best_Wordpress_Gallery id=”214″ gal_title=”Senna múzeum, Imola, 2019″]

  • Képgaléria a WTCR hungaroringi hétvégéjéről

    Képgaléria a WTCR hungaroringi hétvégéjéről

    Az elmúlt hétvégén a Hungaroringre látogatott a WTCR, a TCR Europe és a KIA Platinum Cup mezőnye, magyar versenyzőkkel tűzdelve.

    A WTCR szombati versenyéről ITT, a második futamról ITT, a harmadikról pedig ITT olvashatsz.

    Alább megnézegethetitek a Racingline.hu képgalériáját, a versenyhétvégén készült fotókból.

    ©️Magyar Gábor fotói
    A képek felhasználása, újraközlése a fotós engedélye nélkül tilos!

  • Nagy magyar motorsportos kérdőív 2019 – komoly nyereményekért!

    Nagy magyar motorsportos kérdőív 2019 – komoly nyereményekért!

    Kifejezetten örömmel segítünk egy barátunknak, az Opel Dakar Team munkatársának, aki a szakdolgozatát írja motorsportos témakörben. A kérdések nem bonyolultak, a kérdőív 5 perc alatt kitölthető, és leginkább arra irányulnak, hogy ki, és milyen módon, milyen rendszerességgel követi az motorsportokat legyen az akár televíziós közvetítés, vagy egy helyszínre látogatás.

    Hogy még nagyobb legyen a kedvetek mindehhez, a csapat komoly nyereményeket is felajánlott, amelyeket kisorsolunk majd kitöltők között.

    Amiért tehát érdemes rászánni ezen pár percet:

    10 Opel Dakar Team ajándékcsomag (dedikált könyv, póló), mellett a főnyeremény egy 2 főre szóló GOLD kategóriás belépő a 2019-es Magyar Nagydíjra, augusztus 2-4 között.

    A határidő, ameddig minél többen töltsétek ki ezen kérdőívet: 2019. május 3. éjfél.
    Mindenképpen olyan email címet adjatok majd meg a kérdéssor végén, amelyen elérünk majd benneteket, és rendszeresen olvassátok.

    A nyereményjátékban való részvétel elsődleges feltétele, hogy a kérdőív alatt található játékszabályzatot figyelmesen olvassátok el!

    Racingline.hu: Magyar motorsportos kérdőív nyereményjáték (továbbiakban Játék) szabályzat

    I. A Szervező

    A Játék szervezője és lebonyolítója az Opel Dakar Team munkatársának megbízásából a Racingline Media & Tech Kft. (1027 Budapest, Bem József utca 6., cégjegyékszáma: 01-09-320907, adószáma: 26264923-2-41.) (továbbiakban Racingline.hu)

    II. Játékban való részvétel feltételei

    A Játékban való részvétel feltétele, hogy a felhasználó (továbbiakban: Játékos) a http://www.racingline.hu/forma-1/nagy-magyar-motorsportos-kerdoiv-2019-komoly-nyeremenyekert/2019/04/28/ oldalon kitöltse a Racingline.hu által, a Google Docs szolgáltatásának segítségével készített kvízét, valós adatainak önkéntes megadásával és elfogadja a Játék feltételeit a jelen szabályzatban foglaltak szerint.

    A Játékos a Játékban történő részvétellel a jelen Játékszabályzatban foglaltakat maradéktalanul ismeri és magára nézve kötelezőként elfogadja.

    Egy Játékos csak egyszer regisztrálhat és egy nyeremény átvételére jogosult.

    A Játékban nem vehetnek részt Racingline.hu, vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai, valamint az egyéb, a lebonyolításban közvetlenül részt vevő személyek és azok hozzátartozói és közeli hozzátartozói.

    Játékost terheli a saját részvételéhez szükséges technikai és egyéb feltételek megteremtése, fenntartása és az ezekből származó minden költség és felelősség viselése (így többek között: Internet kapcsolat díja, számítógép és szoftverek megvásárlása, működtetése) valamint felel az általa megadott adatok valódiságáért és helyességéért.

    Racingline.hu fenntartja a jogot, hogy a jelen játékszabályzatban foglalt feltételeket vagy magát a Játékot – akár annak időtartama alatt is – egyoldalúan módosítsa, felfüggessze vagy megszüntesse. Racingline.hu jogosult bármely Játékost a Játékból kizárni, különösen, ha a Játék kapcsán visszaélés vagy a feltételek megszegésének gyanúja merül fel, vagy ha valamely Játékos a Játék lefolyását bármilyen módon manipulálja, vagy bármely módon rosszhiszeműen jár el. A jelen játékszabályzat módosításait, illetve a Játék esetleges felfüggesztéséről vagy megszüntetéséről szóló értesítést a Racingline.hu közzéteszi a http://www.racingline.hu/forma-1/nagy-magyar-motorsportos-kerdoiv-2019-komoly-nyeremenyekert/2019/04/28/ oldalon, a Játékosok felelőssége, hogy ezekről megfelelően tájékozódjanak. Racingline.hu kizár minden, a Játék használatából eredő közvetlen vagy közvetett kárral és költséggel kapcsolatos kártérítést és kártalanítást.

    A Játékban történő részvétellel összefüggő vitákkal kapcsolatosan a Racingline.hu mindennemű felelősséget elhárít, így többek között a regisztráció során megadott adatok hiányosságáért/hibájáért (pl. e-mail cím) illetve valódiságáért a Racingline.hu semmilyen felelősséget nem vállal.

    III. A Játék menete

    A sorsoláson történő részvétel érdekében a Játékos a kampány időszakában a http://www.racingline.hu/forma-1/nagy-magyar-motorsportos-kerdoiv-2019-komoly-nyeremenyekert/2019/04/28/ weboldalon kitölti a közzétett kérdőívet, és valós e-mail címének megadásával elküldi válaszait.

    Az email címüket is megadó kitöltők között 10 darab Opel Dakar team ajándékcsomag és főnyereményként 1 db 2 főre szóló, Gold kategóriás belépő kerül kisorolásra a Forma-1 hungaroringi futamára!
    A játékban való részvételhez töltsd ki a kérdőívet, és add meg a végén email címedet!

    A Nyeremény készpénzre át nem váltható és másra át nem ruházható.

    A Játék időtartama: 2019. április 28. – május 3. 24.00

    IV. Nyertesek kiválasztása/kisorsolása

    A nyereményjáték nyertesei a Játék időtartama alatt a http://www.racingline.hu/forma-1/nagy-magyar-motorsportos-kerdoiv-2019-komoly-nyeremenyekert/2019/04/28/  oldalon található kérdőív segítségével regisztrált Játékosok közül sorsoló program által kerülnek kisorsolásra az alábbi időpontban: 201ö. május 04.

    V. Értesítés, nyeremények átvétele

    A nyertesek értesítése a Racingline.hu által emailben történek, a nyertes a regisztráció során megadott email címre küldött email útján.

    Az email cím helyessége és működése, valamint a postafiókra érkező levelek figyelemmel követése és a nyeremény átvétele Játékos felelőssége.

    A nyeremény kézhezvételéről az Opel Dakar Team munkatársa gondoskodik.

    Amennyiben a kisorsolt nyertes az emailben történt értesítésre 3 napon belül nem válaszol egyeztetés céljából, a Racingline.hu új nyertest sorsol.
    A Játékos kizárólag saját személyes adatait adhatja meg.

    VI. Email címek kezelése

    A Játékban résztvevők tudomásul veszik és a Játékban való részvétellel elfogadják, hogy email címük a Racingline.hu hírlevél adatbázisába bekerüljön. A megadott email címeket a Racingline.hu harmadik félnek nem adja ki. A Racingline.hu adatvédelmi elveiről részletes tájékoztatást a www.racingline.hu/adatvedelmi-elvek/ oldalon olvashat.

    Budapest, 2019. április 28.

  • Újra benépesült a Hungaroring! – Videó

    Újra benépesült a Hungaroring! – Videó

    Április 13-14-én, idén először, újra felbőgtek a motorok a Hungaroringen.

    A Laptiming Kupára mi is kilátogattunk és készítettünk nektek egy könnyed kis videót, amolyan hangolódásként az idei autósportos szezonra.

    Ezen a hétvégén pedig újra tele lesznek a lelátók is, hiszen érkezik a WTCR mezőnye!

  • Kellemes húsvéti ünnepeket kíván a Racingline.hu!

    Kellemes húsvéti ünnepeket kíván a Racingline.hu!

    Kellemes húsvéti ünnepeket és jó pihenést kívánunk minden kedves olvasónknak!

    Aki pedig esetleg épp kimerülve nyomkodja a telefonját a sok sonka és csokitojás után, töltse ki kvízeinket, és kövessen minket Instagramon, ahol csak saját, csapatunk tagjai által készített, egyedi képeket találtok, Insta sztoriban pedig további bejegyzéseket találtok! 😉

    Üdvözlettel,
    A Racingline.hu csapata

    Tavalyi F1-es tojásainkat itt találjátok! 🙂

    A képek felhasználása, újraközlése tilos!

  • A M1RA megkezdte a felkészülést a szezonnyitóra – exkluzív képeink

    A M1RA megkezdte a felkészülést a szezonnyitóra – exkluzív képeink

    Pénteken leleplezték, szombaton már a nagyközönség is láthatta, hétfőtől meg megkezdte a felkészülését is a M1RA az új festésű Hyundai autóikkal. Annyira talán nem is meglepő, hogy Nagy Dániel kiegészülve immáron Luca Engstlerrel a Hungaroringet vette birtokba hétfőn, hiszen ez a pálya van legközelebb, és itt indul majd a TCR Europe szezonja is. Engstler versenyautója is már a pályára gurult, így két autóval tesztelhettek a srácok, és gyakorolhatták akár a szélárnyékozást is.

    Fotósunk, Magyar Gábor lehetőséget kapott, hogy figyelemmel kísérje a magyar csapat tesztjét, az ő képeiből válogattunk.

    A képek engedély nélküli felhasználása, újraközlése tilos!