Kategória: Automobil

  • A palacktól az anyagig: a PET palackból készült üléshuzat

    A palacktól az anyagig: a PET palackból készült üléshuzat

    A divatipar ékszereket, ruhákat és táskákat készít PET palackokból. Ezen kívül egyre több bútornál is előtérbe kerülnek a hulladékanyagok, mint például papír darabok, műanyag palackok és a faforgács, mint alapanyag alkalmazása. Az Audi pedig most először kínál az új A3 választékában újrahasznosított anyagból készült üléshuzatot.

    Az Audi vállalati stratégiájának központi eleme a fenntarthatóság. Ez vonatkozik mind a technológiai megoldásokra, mind pedig a gyártási folyamatokra. Az Audi A3 negyedik generációjánál most először szerepel másodlagos nyersanyagból készült üléshuzat a kínálatban. A felhasznált anyag akár 89 százalékban tartalmazhat újrahasznosított PET palackot, amelyet a feldolgozási folyamat során fonállá alakítanak át. Ennek eredménye egy olyan anyag, amely látványra és tapintásra megfelel a hagyományos szövetek által kínált a minőségi feltételeknek.

    Amikor a régiből új lesz

    A palack eltűnik az automata sötét nyílásában és a németországi ügyfél kap 0,25 eurót. De mi történik aztán? Még szintén az üzletben, az eldobható palackokat összepréselik, így helyet takarítanak meg a teherautóval történő szállítás során. Amint megérkeznek az újrahasznosítást végző üzembe, szétválogatják őket szín, méret és minőség alapján. Az idegen elemeket, mint például a kupakokat külön helyezik el. Ezután egy malom segítségével pelyhekké őrlik a palackokat, ezeket utána megmossák, megszárítják és beolvasztják. Fúvókák révén a masszából összefüggő műanyag szálakat formáznak. Amikor ezek megszáradnak, egy gép apró darabokra vágja őket. Így jön létre egy granulátum, másnéven reciklátum, amelyből sajtolás révén szálak lesznek. Ezek a feltekercselés után az anyagok előállításának utolsó fázisában kerülnek felhasználásra.

    Több, mint 100 PET palack egyetlen A3 modellben

    Mindent egybevéve akár 45 darab, egyenként 1,5 literes műanyag palackot is felhasználhatnak ülésenként. Ezen kívül további 62 PET palack újrahasznosításával készül az új Audi A3 szőnyege. A belső tér további elemeinél is egyre nagyobb arányban találunk másodlagos nyersanyagokat, például a szigetelő és csillapító anyagoknál, a csomagtér oldalsó betéteinél, a padlóborításnál és a szőnyegeknél. A cél egyértelmű: az újrahasznosított anyagok aránya az Audi flottáján belül jelentősen növekedjen az elkövetkezendő években. A folyamat során pedig a prémium márka továbbra is olyan magas minőséget képviselő termékeket kínál az ügyfeleknek, amelyeket korábban már megszoktak tőle.

    Jelenleg az ülések kárpitozása még nem teljesen megoldható újrahasznosított alapanyagból. „A kihívást a szőtt anyag alsó rétege jelenti, amelyet ragasztóval rögzítenek a felső réteghez. Azon dolgozunk, hogy ezt újrahasznosítható poliészterrel helyettesítsük.” – nyilatkozta Ute Grönheim, aki az Audi szövet részlegén az anyagfejlesztésért felel. „Célunk, hogy a kárpit teljes egészében tiszta, nem vegyített anyagból készüljön és így lehetséges legyen az újrahasznosítása. Már nem járunk ettől annyira messze.” Hosszútávon minden modellsorozat teljes kárpitozása újrahasznosított anyagból készül majd.

    Három újrahasznosított kárpit a kínálatban

    Jelenleg három különböző kidolgozású anyag érhető el az Audi A3 modellhez, ezeknél az újrahasznosított alapanyagok aránya elérheti a 89 százalékot. Ezek közül az egyik a „Torsion” névre hallgató acélszürke anyag, amely optikailag hangsúlyos, sárga kontrasztárnyalatú varrásokkal érhető el. Ezen kívül választható még a „Puls” névre hallgató anyag is. Az S line felszereltség esetében a fekete és ezüst színkombinációkat sziklaszürke kontrasztárnyalatú varrás teszi még hangsúlyosabbá. A későbbiekben ezt piros kontrasztárnyalatú varrással kiemelt fekete és piros anyagok egészítik majd ki. A mindenkori felszereltségi szinteknél ezek az anyagok az alapkínálat részét képezik és mesterséges bőrből készült oldalpárnával kombinálva érhetőek el.

  • „Felragyogott a szemem” – Brooklyn Beckham a BMW i8 Roadster Safety Car keltette első benyomásról

    „Felragyogott a szemem” – Brooklyn Beckham a BMW i8 Roadster Safety Car keltette első benyomásról

    Különleges vendéget látott vendégül a hétvégén Mexikóvárosban a BMW i Motorsport: a tisztán elektromos meghajtású formaautókat rajtrácsra állító ABB FIA Formula E február 15-i nagydíjának apropóján Brooklyn Beckham, a 12 millió Instagram-követővel bíró fotóművész-influenszer kapott megismételhetetlen lehetőséget arra, hogy exkluzív fényképeket készítsen a csütörtökön leleplezett BMW i8 Roadster Safety Car modellről. Beckham, aki tavaly már a Coachella Fesztiválon is kipróbálhatta a BMW i8 Roadstert (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km)*, most a BMW i8 Roadster Safety Car volánja mögé is beülhetett. Interjúnkban a felejthetetlen élményről és az autófotózás kihívásairól mesélt.

    Hogyan foglalná össze a mexikóvárosi élményeket?

    Brooklyn Beckham: „Elképesztő élmény volt! Hálásan köszönöm a lehetőséget a BMW i Motorsportnak. Csütörtökön igazán egyedi helyszíneken forgathattunk: felejthetetlen élmény volt a BMW i8 Roadster Safety Car modellel dolgozni, amelyről szerintem igen szuper anyagot készítettünk. Pénteken arra is lehetőségem nyílt, hogy versenypályára vigyem az autót, majd Bruno Correia biztonságiautó-pilóta mellett ülve is kipróbálhattam.”

    BMW i8, Brooklyn Beckham (1)
    Fotó: BMW PressClub Magyarország

    Milyen kihívásokat tartogat egy autó fotózása?

    Brooklyn Beckham: „Tekintve, hogy ilyenkor nincs lehetőséged elkapni egy vissza nem térő pillanatot vagy egy maradandó emberi érzést, az autók fotózása nagyobb kihívásokat tartogat. Amikor emberekkel dolgozom, igyekszem elkapni a pillanatot, egy autó esetében azonban az egész környezetet kontextusba kell helyezni és minden technikai részletet ki kell emelni ahhoz, hogy a fénykép maradandó és egyedi legyen. Sokat számítanak a fénytörések, a színek, a fotózási szögek is. De ettől lesz az egész egyszerre kihívást jelentő és végtelenül izgalmas.”

    Miként inspirálta a BMW i8 Roadster Safety Car rendhagyó dizájnja?

    Brooklyn Beckham: „Felragyogott a szemem, amikor először megláttam. A BMW i8 Roadster Safety Car egy teljesen új dizájnt visel, amelyhez foghatót még soha nem láttam. Rendkívül izgalmas, lenyűgöző autó.”

    A 2019-es Coachella Fesztiválon lehetősége nyílt kipróbálni a BMW i8 Roadstert, most pedig a műszaki alapjaira készült biztonsági autót is. Mi az, amit leginkább imád ebben a modellben?

    Brooklyn Beckham: „A BMW i8 Roadster tökéletes autó volt számomra a fesztiválon. Kicsi, gyors és környezetbarát – ez a legfontosabb. A biztonsági autó mexikóvárosi vezetése pedig egy hihetetlen élmény volt számomra. Minden percét élveztem.”

    BMW i8, Brooklyn Beckham (1)
    Fotó: BMW PressClub Magyarország

    A mexikóvárosi volt az első Formula E nagydíj, amelyre kilátogatott. Megtalálta, amit annyi ember imád az autóversenyzésben?

    Brooklyn Beckham: „Amióta csak az eszemet tudom, versenyautók körül mozgok. Ezért is volt nagyon izgalmas, hogy a BMW-vel vehettem részt a mexikóvárosi futamon. És nem csalódtam. Fantasztikus élmény volt, a versenypályát az elektromos mobilitás hangulata járta át.”

    A Formula E egy teljesen elektromos versenysorozat. Egy huszonéves számára, mint amilyen Ön is, mennyire menő az elektromos mobilitás?

    Brooklyn Beckham: „Az elektromos autók egyszerűen hihetetlenek számomra. Az egész technológia, amelyre épülnek, lenyűgöző. De ami még ennél is fontosabb, hogy környezetbarátok, és ezt személy szerint nagyon szexinek találom.”

    *A menetteljesítményre, átlagos üzemanyag-fogyasztásra, valamint kombinált energiafogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó adatok előzetes értékek. Az adatokat a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki, majd a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) megegyező értékei szerint konvertálták át. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.

  • Elmarad a Genfi Autószalon a koronavírus miatt

    Elmarad a Genfi Autószalon a koronavírus miatt

    Idén elmarad a világ egyik legnagyobb autókiállítása a Genfi Autószalon, mivel a szervezők tartanak az egyre gyorsabban terjedő koronavírustól.

    Eredetileg március 5-15. között rendezték volna meg a világhírű kiállítást Svájcban, ám a koronavírus gyors terjedése miatt elővigyázatosságból lefújták a rendezvényt.

    Az eseményre minden évben több százezer ember látogat a világ minden pontjáról, így a svájci kormány most jobbnak látta törölni azt, amit egy közleményben tudatott.

    „A központi tanács legfőbb feladata az emberek védelme. Ezzel az intézkedéssel reagálunk a koronavírussal kapcsolatos fejleményekre, illetve arra is, hogy maga a vírus speciális kategóriába sorolódott Svájcban.”

    Ez utóbbi egyébként a svájci alkotmányban azt jelenti, hogy minden 1000 fősnél nagyobb rendezvényt betiltanak, így nem meglepő ez a lépés.

  • A Hyundai évnyitóján jártunk, bemutatkoztak az idei márka nagyköveteik

    A Hyundai évnyitóján jártunk, bemutatkoztak az idei márka nagyköveteik

    A Hyundai Hungary nyitotta azon komolyabb hazai sajtótájékoztatók sorát, amely 2020-ban az első jelentős „motorsportosnak” volt mondható. Természetesen ott volt 2019 FIA WTCR világkupa győztese Michelisz Norbi, épp egy olyan fázisban, amikor hivatalosan még nem jelenthető ki, hogy idén is a túraautó világkupán indul. Persze mindannyian azért sejtjük hogy ott lesz, és a dél-koreai márkával, a csapatnál érthetően az ő helye a legbiztosabb jelenleg.

    Nagykövetasszonnyá vált Kiss Ramóna is, akit anyai, színésznői és műsorvezetői szerepben ismert, de mi emlékszünk még rá a pár szezont megélt Ladies Cupból. Egyáltalán nem ment Rami ott újoncként rosszul, és most is megerősítette, hogy élete egyik legszebb korszakaként tekint arra, amikor autóversenyző lehetett. Azt persze már csak megsúgta, hogy vezetett azóta lóerőben még gazdagabb járgányt is, mint egykoron. Most azonban egy Tucson lesz az új partnere.

    Rácz Jenőtől egzakt értékelést kaptunk a sajtóebédről is, de a mondandójában inkább azt emelte ki, hogy miért is lesz hasznos az a családi SUV amelyet választott a mindennapjaiban. Kis túlzással, de akár főzhet is benne, ami egy séfnek biztosan szempont.

    Zárásként kifejezetten figyelmesnek és környezettudatosnak gondoljuk azt, hogy olyan bevásárlótáskát kaptunk a Hyundaitól, amely e márkakereskedések korábbi elhasználódott zászlóiból készült, és baranyai közepesen súlyos értelmi fogyatékos fiatalok és felnőttek készítettek el.

  • A Ford által fejlesztett Emoji Dzseki segít okosan használni az utakat

    A Ford által fejlesztett Emoji Dzseki segít okosan használni az utakat

    Sosem volt egyszerűbb bicajra pattanni, mint manapság, hiszen a kormányok mindent megtesznek azért, hogy tisztább legyen a városok levegője, hétköznapi dologgá vált a kerékpármegosztás, és európaiak milliói bicikliznek a munkahelyükre, vagy pusztán a sport és kikapcsolódás kedvéért.

    Csakhogy az autósok és kerékpárosok közti kommunikáció még mindig nehézkes, mert a bicikliseknek el kell engedniük a kormányt az irányjelzéshez vagy ahhoz, hogy megköszönjenek valamit. Az Európai Bizottság Traffic Safety Basic Facts című tanulmánya szerint évente mintegy 2000 kerékpáros veszti életét az európai utakon.

    Éppen ezért a ‘Share The Road’ kampány keretében a Ford elkészíttette az Emoji Dzseki prototípusát. Ez az egyedi – egyelőre nem megvásárolható – ruhadarab azt mutatja be, miként oldható a feszültség az utakon, ha a kerékpárosok könnyebben és egyértelműbben tudják jelezni szándékaikat és érzéseiket az autósok felé.

    Az Emoji Dzseki

    Az emojik több mint 20 éve jelentek meg, és ma már úgy tekintünk rájuk, mint a digitális világ első nyelvére. Tanulságos dolog, hogy az első “Emoji Trend Felmérés” szerint a legtöbb ember szívesebben fejezi ki érzéseit emojik révén, mint egy telefonhívással.

    A Ford által kifejlesztett dzseki hátán egy LED panel található, amin a következők jeleníthetők meg:

    • A három emoji egyike
    • Nyilak
    • Veszély jelzése

    A kerékpáros a három emoji, az irányjelzések és a veszélyjelzés aktiválásához a kerékpár kormányán elhelyezett, vezeték nélküli távkapcsolót használja.

    “Az emojik immár alapvető részét képezik a nyelvhasználatnak. Akár arckifejezések, humor vagy szarkazmus kifejezésére használják őket, szerves módon hozzátartoznak azon képességünkhöz, hogy gyorsan és érzékletesen közöljük mondanivalónkat. Ez a dzseki, ami a Ford ‘Share the Road’ kezdeményezésének égisze alatt készült el, lehetővé teszi a kerékpárosok számára, hogy kifejezzék érzéseiket, szándékaikat, és fontos érzelmi kapcsolódást hoz létre köztük és a többi közlekedő között.” – mondta el Dr. Neil Cohn PhD, a holland Tilburg Egyetem kommunikáció-kogníció tanszékének adjunktusa

    Share The Road

    A Ford ‘Share The Road’ kampányának célja harmóniát teremteni a különböző közlekedők között, hangsúlyozva a vállalat meggyőződését, hogy mindenki javát szolgálja, ha egyre több ember számára válik lehetővé a biztonságos kerékpározás – különösebb rövidebb utak megtételére.

    A Ford létrehozott egy díjnyertes virtuálisvalóság-szimulációt, aminek segítségével az autósok és a kerékpárosok jobban átélhetik, milyen kihívásokkal szembesül a másik fél az utakon . A ‘WheelSwap’ szimulációban az autósok és kerékpárosok megtapasztalhatják, hogy ők maguk is milyen figyelmetlenek tudnak lenni, súlyosabb esetben pedig akár hajmeresztően, sőt akár halálosan gondatlanul is viselkednek. Az első felmérések szerint a program majdnem összes részvevője úgy nyilatkozott, hogy változtat majd a közlekedési szokásain.

  • Az Audi, Genesis, Hyundai és KIA 2020-as Super Bowl reklámjai

    Az Audi, Genesis, Hyundai és KIA 2020-as Super Bowl reklámjai

    A Super Bowl Amerikában az egyik legnagyobb nemzeti esemény, és kultusz státuszba emelkedett ott a szünetben hirdetni. Kis túlzással, aki nincs ott ilyenkor, az nem is számít, így az autógyártók sem hagyhatják ki ezt a magas labdát. A Porsche 2020-as kisfilmjét már korábban bemutattuk, most itt a többi autógyártóé is.

    Az Audi szpotjában a brit színésznő, Maisie Williams fakad dalra az új Audi e-tron Sportbackben, és a Disney nagy sikerű és szülőgyilkos „Let It Go”, avagy magyarul a „Legyen Hó”-t adja elő a Jégvarázsból. Ahogy az szokott lenni a Disneynél is, mindenki dalra fakad…

    https://youtu.be/WvEAklsAAts

    A Genesis Motor a Hyundai luxusmárkája, és az ő kisfilmjükben John Legend amerikai énekes/színész és Chrissy Teigen modell szerepelnek. Céljuk az, hogy megmutassák a régi jól bevált luxusimádó partiközönségnek, hogy lehet valami fiatalosan is luxi és szexi… Majdnem sikerült is ez nekik.

    https://youtu.be/WTcXkxbukuk

    A Hyundai 2020-as szonátájában nagyágyúkkal mutatják be, hogy a Sonata modelljük mennyire ügyesen képes önállóan parkolni. A sztárparádéban pedig olyan színészek vesznek részt, mint Chris Evans, John Krasinski, Rachel Dratch, és a baseballjátékos David Ortiz.

    https://youtu.be/85iRQdjCzj0

    Végül, de nem utolsósorban a KIA is előállt egy egy perces kisfilmmel, amelyben Josh Jacobs amerikai-futball játékos a gyerekkori önmagának üzen, miközben az új Kia Seltos AWD SUV-val közlekedik…

    https://youtu.be/YyMev6_XZ9s

  • VIDEÓK: Te melyikkel mennél csapatni a hóban?

    VIDEÓK: Te melyikkel mennél csapatni a hóban?

    Sokan nem szeretik a téli, havas időjárást – jelenleg nem is igen van hó hazánkban – de azért az ilyen videókat mindig szívesen nézi.

    Mutatjuk, hogy csapat a hóban egy Ford GT, egy Audi RS4 és egy Lamborghini Huracan

    https://www.instagram.com/p/B6lLvJ7pKpk/

    https://www.instagram.com/p/B7n6uF4FR8T/

    https://www.instagram.com/p/B7tc58epLpr/

     

  • AMTS 2020 – január végén indul a nyereményautó-átépítés a Westendben

    AMTS 2020 – január végén indul a nyereményautó-átépítés a Westendben

    Idén egy egyedi Porsche Boxster S kerül kisorsolásra az Automobil és Tuning Show-n

    Idén is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt sportautót sorsolnak ki a
    belépőjeggyel regisztrált, nyereményjátékban résztvevő látogatók között az AMTS
    zárónapján, március 22-én. A többéves hagyomány és a játék feltételei
    változatlanok, autó tekintetében azonban az AMTS történetének legkomolyabb
    nyereménye talál idén gazdára!

    Ahogyan immáron 15 év alatt megszokhattuk, megszámlálhatatlan különlegességet és
    élményt ígér hazánk és a térség legnagyobb autós szezonnyitó rendezvénye, a
    2020-as AMTS. A Hungexpón március 20-án elrajtoló show felhozatalában az autózás
    minden szegmensét lefedő kiállítások, színes motorsport események, valamint kortól és
    nemtől független családi programok is szerepelnek. Egy belépő áráért négy pavilon,
    valamint hatalmas szabadtéri terület kínálatában, a három nap alatt ezernél is több
    járműkülönlegességet, 10 tematikus rendezvényt, Off-Road Show-t és Drift versenyt
    láthatnak az odalátogatók, továbbá a Miss AMTS Szépségverseny látványvilága mellett
    idén egy egyedi sportautóval gazdagabban térhet haza valamelyik szerencsés látogató.

    A tuningalapot egy 2002-es évjáratú Porsche Boxster S adja, melynek átépítési
    munkálatait az érdeklődők szeme láttára végzik ismét a WestEnd City Center alsó
    szintjén, a Millennium udvarban, január 30-tól. Szokás szerint a szakemberek ízekre
    szedik az autót, majd a belterét, hangrendszerét és futóművét, valamint a teljes külső
    megjelenését minőségi komponensekkel teszik egyedivé.

    Az autót a márciusi show bármely látogatója megnyerheti. A sorsoláson való részvétel
    feltétele akár egyetlen teljes árú, vagy családi jegyet megvásárlása, mellyel a rendezvény
    „G” pavilonjában nyereményszelvény váltható. Az ezen található három kvíz kérdés helyes
    megválaszolása után pedig már csak a vasárnapi sorsoláson kell izgulni!

    AMTS
    Fotó: AMTS

    A korábbi években Volkswagen EOS, Scirocco, BMW Z4 és Audi TT, valamint Ford Mustang
    modelleket vettek kezelésbe a tuningmesterek. A lényeg a magas minőségű, típushoz
    gyártott módosításokban van, az élő átépítés pedig nemcsak közép-kelet-európai
    viszonylatban, hanem világszinten is kuriózumnak számít, hiszen egyrészt teljesen
    nyilvános, másrészt pedig mindössze 4 nap alatt megy végbe a teljes metamorfózis.

    A január 30-án, 10 órától induló nyilvános átépítés helye, a WestEnd City Center
    bevásárlóközpont Millennium udvara, ahol egy mini-autókiállítás keretei között folynak
    majd a munkálatok, minden nap 19 óráig. A helyszínen többek között élőben lesz
    megtekinthető a vadonatúj Ford Puma, az új Audi Q3 Sportback, egy veterán hot-rod, egy
    formaautó és egy Super Enduro versenymotor. Az elkészült nyereményautót pedig február
    3-án lehet megtekinteni ugyanitt, valamint a március 20-22. között az AMTS 2020
    rendezvény G-pavilonjában.

    A nemzetközi Automobil és Tuning Show idén négy pavilont, egy jókora sátrat és
    hatalmas külső területet tölt meg élménnyel, múlt, jelen és jövő autócsodái
    kíséretében. A rengeteg, látnivalókban gazdag kiegészítő program, verseny és bemutató
    pedig garantáltan kivételes szórakozást kínál valamennyi korosztálynak, a család minden
    tagjának!

    AMTS
    Fotó: AMTS

    Az Automobil és Tuning Show ideje alatt egyetlen belépővel megtekinthető:

    •  Carstyling.hu Tuning Show – hazánk legnagyobb autótuning showja
    • Új autók kiállítása – szalonautók, márkaimportőrök és koncepciók bemutatkozása
    • EV-GreenTech – elektromos autó kiállítás és az elérhető kínálat bemutatkozása
    • Classic Automobil Show – restaurált klasszikus autók, veteránok
    • Magyarok a világ járműgyártásában – hazánk nagyjai az autó- és motoriparban
    • DRIFT és GYMKHANA Bajnokság – A látványos autósportok exkluzív versenye
    • OFF-ROAD Show – Minden, ami terep, épített, látványos pályán
    • Hot Rod Show – döbbenetesen átépített veterán járművek kiállítása
    • Tuning találkozó és kiállítás – több száz magánépítő és klub bemutatkozása
    • Gyári Csúcsmodellek – exkluzív tárlat a márkák sportmodelljeiből
    • SUV és Pickup Zóna – szabadidőautó kiállítás, az elérhető kínálat bemutatkozása
    • Egész napos programok – kültéren és beltéren egyaránt, az egész családnak

    Az AMTS nyitva tartása:
    március 20-21: 9:00-19:00 óráig, március 22: 9:00-18:00 óráig.

  • Hogyan leplezték le egy kikötőben az új MAN TGX-et? 

    Hogyan leplezték le egy kikötőben az új MAN TGX-et? 

    Egy kamiont azért nem olyan egyszerű rejtegetni a kíváncsi szemek elől, nincs ez másképp a legújabb MAN TGX esetében sem. A gyártó azonban egy saját kamugerilla filmet forgatott, melyben mérhetetlen igyekezett mellett megközelítették egy kikötő helyszínét, ahol az új kamion volt a lepel alatt. Majd jött egy hajó…

    https://youtu.be/1Qx-12Ni_ww

    Kénytelenek leszünk február 10-éig várni…

  • A Porsche atommenő reklámmal készül a Super Bowlra!

    A Porsche atommenő reklámmal készül a Super Bowlra!

    „The Heist”, vagyis „A lopás” címmel készített reklámfilmet a Porsche, mely a 2020-as Super Bowlon is levetítésre kerül majd.

    A kisfilm az új, elektromos Taycan-t hivatott reklámozni.

    A történet szerint a Taycan-t, köszönhetően csendességének, simán kiviszik a Porsche múzeumból, a járőröző őrök pedig nem veszik ezt észre. Mire mégis feltűnik nekik, a Taycan már egérutat nyert. Mikor észbe kapnak, az őrök maguk is bepattannak egy-egy múzeumi Porschéba, és utána erednek. Így előkerül a 911 Carrerától, a versenyre készült 917K-ig minden, még egy 1960-as Porsche traktor is…

    A Super Bowl magyar idő szerint február 3-án, 0:30-kor kezdődik.

    A többit nézzétek meg! 😉

    https://www.youtube.com/watch?v=92sXWVxRr0g