Nem vennénk rá mérget, hogy nem megrendezett a jelenet, de azért lássuk be, vicces. 😛 😀
A sheriff igazoltatni szeretné az autóst. Előbb a jogosítványát kéri, majd hozzáteszi, hogy ki is kellene szállnia az autóból. Ekkor azonban már lehajolt az alacsony sportautó ablakához, mire azt gazdája felnyitotta, képen vágva a sheriffet, aki úgy dőlt hanyatt, mintha csak egy rajzfilm jelenet lenne…
A hatszoros Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton számára fontos az állat- és környezetvédelem, a fenntarthatóság.
Ugyan a Forma-1 pont nem a környezetkímélésről szól – vagy legalábbis szólt eddig, bár a tervek szerint 2030-ra karbonsemlegessé válna a sport – ezért Lewis egyéb területeken próbál „kompenzálni”, és visszaadni valamit a környezetnek, a természetnek.
A brit versenyző többek között ezért is lett vegán, és igyekszik egyre inkább zero waste, vagyis szemetelés mentes életmódot folytatni.
Most pedig a Mercedes futurális elektromos autóját, a Mercedes-Benz Vision EQS-t reklámozza.
Ripityára tört egy narancsszínű McLaren Senna LM eleje Monacóban.
Mindig borzasztó látni egy gyönyörű sportautót összetörve, ez az eset azonban azért is érdekes, mert a sofőr is ismert. Legalábbis a Forma-1-es közönség számára biztosan. Az autót ugyanis nem más vezette, mint az egykori F1-es versenyző, akiről már rég nem hallottunk: Adrian Sutil.
A szóban forgó Senna LM még ritkább, mint a „sima” Senna és egy kicsit több lóerő is van benne (789 helyett 800). Állítólag mindössze 20 darab készült belőle, és csak a leghűségesebb ügyfelek juthattak hozzá.
Azt nem tudni, hogy hogyan történt a baleset, és hogy Sutil megsérült-e. A képek alapján azonban a versenyző jól van (legalábbis fizikailag), az autó eleje azonban alaposan összetört.
Igazán szokatlan kimenetele lett az alábbi videón két férfi nézeteltérésének.
A két sofőr idegesen szállt ki az autóból, el is indult a lökdösődés, később azonban egyikük nyugalomra intette a másikukat, majd autója csomagtartójából elővett egy box zsákot. Megütögette, megrugdosta (a zsákot), majd felkínálta ugyanezt a lehetőséget a másik félnek is, hogy levezesse feszültségét. 😀
A helyzet annyira groteszk lett, hogy a másik férfi szemmel láthatóan értetlenül állt a történések előtt. Végül kezet fogtak, a zsák vissza került a csomagtartóba, a két férfi pedig visszaült az autókba…
Sajtóközlemény: A Ford Performance és az RTR tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E 1400 prototípusa új dimenziót nyit a versenyzésben és a driftelésben.
Küldetés teljesítve: a Ford bemutatja atisztán elektromos hajtású aszfaltrakétát, ami bebizonyítja, micsoda teljesítmény hozható ki egy autóból, egyetlen csepp benzin elégetése nélkül. A szintén elektromos hajtású Mustang Cobra Jet 1400 nyomdokaiban járva az 1400 (1419) lóerős, egyedi gyártású Mustang Mach-E prototípust hét elektromotor hajtja, és hihetetlen leszorító erőt termel, így kiválóan alkalmas arra, hogy a rajtvonalhoz álljon akár egy versenypályán, egy gyorsulási versenyen vagy egy gymkhana-bemutatón, megmutatva, mire képes az elektromos hajtás.
Az RTR közreműködésével egy Mustang Mach-E GT alapjaira felépített prototípus csúcsteljesítményét 1400 lóerőben határozták meg (1419 LE). A futómű és a hajtáslánc összehangolásához számtalan különleges beállításra volt szükség, hiszen olyan autóról van szó, ami minden más járműnél többre képes.
“Remek alkalom ez arra, hogy új szintre emeljük az elektromos technológiát, tapasztalatokat szerezzünk, majd mindezt beépítsük kínálatunkba,” vélekedett Ron Heiser, a Mustang Mach-E programvezető mérnöke. “Mint minden korábbi Mustang, a Mustang Mach-E is élvezetesen vezethető autó, de a Mustang Mach-E 1400 totális őrület – és mindez a Ford Performance és az RTR kemény munkájának köszönhető.”
A Mustang Mach-E 1400 megszületéséhez 10.000 órányi együttműködésre volt szükség a Ford Performance és az RTR szakemberei között; ennyi munka árán sikerült áthidalni azt a szakadékot, ami az elektromos autók képességeit elválasztja a vásárlók elvárásaitól.
“Egy ilyen gépet vezetve mindent újragondol az ember, amit eddig a teljesítményről és a forgatónyomatékról hitt,” mesélte a motorsport-bajnok Vaughn Gittin Jr, az RTR Vehicles alapítója. “Az élmény semmihez sem fogható… talán csak egy brutális hullámvasúthoz tudnám hasonlítani.”
A Mustang Mach-E 1400 megformálóit nem kötötték szabályok. A Ford és az RTR dizájnerei rengeteg megoldást vehettek át a Ford versenyautóiból és sorozatgyártású járműveiből. Az aerodinamikai elemek formáját és elhelyezését a tökéletességig csiszolták, és a tervezők számára elsőrendű szempont volt a légbeömlők, az első légterelő és a hátsó szárny megformálása.
A Mustang Mach-E 1400-ast hét elektromotor hajtja, vagyis öttel több, mint a Mustang Mach-E GT modellt. Három motor kapcsolódik az első differenciálműhöz és négy a hátsóhoz, olyan elrendezésben, mint az egymásra rakott palacsinták, és az erőforrásokat egy közös hajtótengely köti össze a differenciálokkal, így rengeteg beállítási lehetőség kínálkozik a különböző terhelésekhez – attól függően, hogy az autó egy drift-futamon vagy egy sebességi versenyen lép pályára.
“Komoly kihívás volt, hogyan tarthatjuk kordában a hét motor erejét,” idézte fel Mark Rushbrook, a Ford Performance motorsport-igazgatója. “A Mustang Mach-E 1400 tökéletesen példázza, mit hozhatunk ki egy elektromos autóból.”
A futóművet és a hajtásláncot úgy alakították ki, hogy a Ford mérnökei megvizsgálhassák, hogyan hatnak az egyes hajtási módok az energiafogyasztásra és a teljesítményre, beleértve a hátsókerékhajtást, az összkerékhajtást és az elsőkerékhajtást. A drift- és a versenypálya-beállítások teljesen más konfigurációkat igényelnek; jó példa erre a kormánymű, hiszen a drifteléshez extrém kormányzási szögekre van szükség. A vonóerő egyenlő arányban oszlik meg az első és a hátsó tengelyek között, de akár teljes egészében is átirányítható valamelyik tengelyre. 257 km/órás tempónál az autóra több mint 1000 kg leszorító erő hat.
Az ultranagy teljesítmény és a gyors kisülési sebesség érdekében az 56,8 kilowattórás akkumulátor nikkel-mangán-kobalt cellákból épül fel. Töltés közben az akkumulátor hőmérsékletét dielektromos hűtőközeg csökkenti, így az autónak két szakasz között kevesebb időt kell a boxutcában töltenie.
Elektronikus fékrásegítés gondoskodik arról, hogy a sorozatgyártású, ABS-szel és menetstabilizálóval kombinált energiavisszanyerő fékrendszer optimális teljesítményt nyújtson. A Mustang Mach-E 1400 száguldását Brembo™ fékek tartják kordában, a drifteléshez pedig hidraulikus fékrendszert építettek be a mérnökök, amit a hajtáslánc-vezérléssel is összekötöttek, hogy le tudja kapcsolni a hátsó elektromotorok áramellátását.
A hamarosan egy NASCAR-futamon bemutatkozó Mustang Mach-E 1400 prototípus azonban nemcsak az erődemonstrációt, hanem az újfajta anyagok tesztelését is szolgálja. A motorháztető például természetes kompozitból készül, ami praktikus alternatívát jelent a karbonszál mellett, amiből az autó többi része készült.
A Ford több mint 11,5 milliárd dollárt fektet be világszerte az elektromos autók fejlesztésébe és gyártásába. Ennek nyomán született meg első globális modellje, a Mustang Mach-E. Az európai vásárlók a jövő év elejétől vehetik át az első tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E modelleket.*
Hatalmas mennyiségű eső zúdult Magyarországra, elsősorban Budapestre június 14-én, amely megbénította a közlekedést, és számos autós került nehéz helyzetbe a járhatatlanná vált utakon. Célszerű felkészülni, mire érdemes odafigyelni hasonló helyzetben, hogyan lehet megelőzni a beázást, kihez kell fordulni, mit kell tenni, ha az autónk vízkáros lesz, illetve, mire tanácsos odafigyelni használt autó vásárlásakor, hogy elkerüljük egy átvizesedett kocsi megvételét. A Das WeltAuto ezekre a fontos kérdésekre ad választ.
Hiába az előrejelzések, a vártnál jóval nagyobb vihar csapott le Magyarország több területén június 14-én, vasárnap. A hirtelen lezúduló csapadékot több helyen még a csatornarendszer sem tudta elnyelni, ezért több városban is, de elsősorban Budapesten magasan állt a vízszint az utcákon. A hatalmas mennyiségű eső már önmagában is kellemetlen, autós szemmel nézve pedig veszélyes és kártékony.
Bár érthető, ha valaki ilyen helyzetben minél gyorsabban szeretne eljutni célállomásáig, sok esetben érdemes félreállni, és várni, míg lejjebb megy a vízszint, ellenkező esetben kockáztatjuk autónk állapotát, amely később okozhat komoly problémákat.
„Az új autók orrburkolata alapvetően jól zárja a vizet, a motor légbeszívója általában a szellőzőnyílás felső részében található – mondja Frank György, a Das WeltAuto márkaigazgatója. – Az igazán nagy probléma akkor következik be, amikor ezt a nyílást éri el a víz, ugyanis a beszívott folyadékot is úgy próbálja összepréselni a motor, mint a levegőt, ami egyből mechanikai meghibásodáshoz vezet. A legjobb döntés, ha nem hajtunk bele a felgyülemlett vízbe, ha mégis muszáj tovább haladunk, csak akkor tegyük, ha a tengelyszintet nem éri el a víz magassága. Ilyenkor nagyon lassan guruljunk bele a tócsába, mert a kocsi által keltett hullámok könnyedén felcsaphatnak az említett légszívóig. Ha nem figyelünk, autónkat egyetlen mozdulattal gazdasági totálkárossá tehetjük.”
Amennyiben a motor vizet szív, a vízütés mechanikai sérüléseket okoz, amelyet csak költséges nagyszervizzel, vagy rosszabb esetben motorcserével lehet javítani. A motoron kívül a padlózatban elhelyezett vezérlőegységek – mint például a légzsák vezérlője – is vizet kaphatnak, amelyek szintén cserét igényelhetnek. A vezérlőegység cseréje akár 150 ezer forintba is kerülhet, s ebből 30-40 darab is lehet a modernebb kocsikban. A műszerfal közepéig vízben álló autónál olyan magas javítási költségek lehetnek az autó értékétől függően, hogy a biztosítók és a márkaszervizek akár gazdasági totálkárosnak minősíthetik a járművet.
„Beázás után az első és legfontosabb teendő, hogy kiszárítsuk a kocsinkat, ezzel azonban nem ér véget a történet. Lehetőség szerint szállíttassuk az autót márkaszervizbe, ahol egyből kiderülhetnek a felszíni problémák. Csakhogy a víz által okozott károk sokszor hónapokkal később jelentkezhetnek szórványosan jelző kontroll-lámpák és folyamatos működési zavarok, elektromos hibák formájában. A vizesedés komoly problémákkal járhat, és még ha járóképes is a járművünk, akkor is érdemes átvizsgáltatni. Ha pedig szeretnénk megőrizni gépkocsink működésbiztonságát, javasolt elfogadni a szakszerviz gyártói műszaki információkra és javítási előírásokra épülő véleményét” – hívta fel a figyelmet Frank György.
Ugyanakkor sokan visszaélnek a helyzettel, és ezért óvatosnak kell lenni.
„Tapasztalataink szerint a beázott, gazdasági totálkáros gépkocsik gyakran kerülnek vissza a használt autó piacra – tette hozzá a Das WeltAuto márkaigazgatója. – A forgalomból kivont négykerekűeket kozmetikai javítások után a vízkárt elhallgatva ismét árulni kezdik azokat. A biztosítói, illetve márkaszervízben történő szervizmúlt lekérdezéssel részben kiszűrhetők ezek a kocsik, mivel rendszerint az adatbázisokba jelzés kerül a vízkárról.
Ezeket a kocsikat nagy ívben el kell kerülni, de ehhez ismerni kell a jármű előéletét, éppen ezért fontos, hogy megbízható múltú autót vásároljunk, megbízható forrásból.”
Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés. Izgalmas részleteivel, karakteres, kupés arányaival és négyszemélyes utasterével a modellpáros olyan álomautóként mutatkozik be, amely a látványt tökéletes használhatósággal, modern technológiával és utazóautós kvalitásokkal egyesíti.
Kifinomult stílus: gyémántmintás hûtõrács különleges formatervvel
A modellfrissítés különösen az E-osztály Coupé és Cabriolet modellek orrkialakítását érintette, még kifinomultabb megjelenést biztosítva. A szériában teljes LED-es elsõ lámpák laposabb kialakítása dinamikusabb megjelenést ad. Az új, gyémántmintás hûtõrács A-alakú kialakítása ugyancsak alapfelszereltség, amely fokozottan sportos látványvilágról gondoskodik. Az izmos hátsó kétrészes lámpája teljesen új formákban jelenik meg.
Négy új szín érhetõ el a megújult kétajtós modellekhez: a high-tech ezüst, a grafitszürke metál, a mojave ezüst és a patagóniai vörös (designo). A kerékválaszték szintén kibõvült, az új aero könnyûfém felnik pedig kialakításukkal járulnak hozzá az üzemanyag megtakarításához és a fenntarthatóság fokozásához.
A Coupé és a Cabriolet modellek belsõ tere a modern stílust a sportos luxussal egyesíti. A mûszerfal felsõ része lebegõ hatást kelt, amely alatt nagyméretû belsõ betéteket találunk, ezek egészen az ajtókig ívelnek. Az új lehetõségek, például a szürke színû, nyíltpórusú kõrisfa és a szénszálas mintázatú alumínium még inkább kiemelik a belsõ tér dinamikusan elegáns hangulatát.
Az ülések a Mercedes-Benz modellek kiemelkedõ részei, és ez itt sincs másképp. A hosszú távú kényelmet tökéletes megtámasztással egyesítõ ülések különösen intelligens megoldásokkal rendelkeznek. Az adaptív vezetõülés például automatikusan felveszi a vezetõ testméretének ideális elhelyezkedést, amennyiben azt megadják a média kijelzõn vagy a Mercedes me felületen keresztül. Az ülések integrált oldaltámaszai és fejtámlái pedig sportos megjelenést és letisztultságot biztosítanak. Számos kárpitozás érhetõ el hozzájuk az ARTICO mûbõrtõl a hagyományos és nappa bõrkárpitozáson át egészen a Cabriolet változatok napsugárzás-visszaverõ megoldásáig.
Kényelem a belsõ térben: az MBUX és a kormánykerekek új generációja
A megújult E-osztály modellek teljesen új, intelligens kormánykereket kapnak. A hagyományos bõrkárpitozású és szupersport változatban elérhetõ kormánykerék vezérlõi magasfényû fekete felülettel rendelkeznek, amelyet sötétezüst elemek vesznek körül. A mûszercsoport és a központi kijelzõk funkcióit felületérzékeny kapcsolók segítségével lehet vezérelni, amelyek mûködési elve az eddigi optikai helyett kapacitív lett.
Az új E-osztály megkapja az MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimédiás rendszer legújabb generációját. Szériában ez két nagyméretû, 10,25 colos kijelzõt jelent, amelyek egymás mellett találhatók. Ezt a szélesvásznú megjelenítést bõvíti ki az opcionálisan elérhetõ 12,3 colos változat, amely tûéles felbontást, érzelmekre ható és látványos megjelenítést, valamint intuitív mûködtetést biztosít.
Az ENERGIZING komfortvezérlés hálózatba köti a jármû különbözõ rendszereit, hogy zenével és megvilágítással, valamint különbözõ masszázs üzemmódokkal az egyéni igényeknek és szükségleteknek megfelelõ hangulatot hozza létre. Az E-osztály Coupé és Cabriolet esetében újdonság az ENERGIZING COACH. Ez a funkció egy intelligens algoritmus alapján ajánlja a különbözõ programokat a helyzet függvényében. Amennyiben mindezt egy viselhetõ Garmin® eszközzel hálózatba kötjük, a rendszer személyes adataink, például stressz-szintünk vagy alvásminõségünk alapján pontosítja az ajánlást, hogy a vezetõ mindig jól és kipihenten érezhesse magát még a monoton, hosszabb utakon is.
Az Aston Martin háza táján egyáltalán nem mennek túl jók a dolgok és a koronavírus miatt kialakult helyzet még a brit autógyártó jelenlegi rossz helyzetére is rátesz egy lapáttal. Emiatt a cég kénytelen lesz megválnia ötszáz fizetett dolgozójától – írja Motorsport.com.
Az Aston Martin jelen pillanatban a Red Bull Forma-1-es csapatával működik együtt, azonban a következő évben már vissza fognak térni a Forma-1-be egy különálló csapatként. Ez Lawrence Strollnak köszönhető, aki nem csak a Racing Point csapatának vezetése mellett jelentős részvényese a brit autómárkának.
Az Aston Martin nemrégiben tette közzé a cég anyagi elszámolását az idei év első negyedére vonatkozóan. A számok nem túl jók, egészen pontosan 132 millió eurót veszítettek a jelenlegi helyzet miatt.
A koronavírus miatt egyre kevesebben vásárolják a brit autógyár által készített luxusautókat és ez várhatóan a következő hónapokban sem fog megváltozni. Emiatt az Aston Martinnak nincsen más választása, búcsút kell inteniük ötszáz dolgozójuknak.
Ezek az intézkedések elég komolyak, ugyanis az Aston Martin megközelítőleg 1800 embert foglalkoztat Nagy-Britanniában. Ez az átszervezés 12 millió fontba fog kerülni az angol gyártó számára, de összességében 28 millió fontot fog a konyhára hozni, ugyanis kevesebb embernek kell fizetést adniuk az elbocsátásokat követően.
A Ferrari Ausztráliából menesztett vezetője, a 47 éves Herbert Appleroth (a képen bal oldalon) visszavonta azt a polgári pert, melyet azért indított, mert 2019 októberében kirúgták, miután elterjedt róla, hogy rendszeresen szexuális kapcsolatot létesített fiatal kolléganőivel.
Egyikük terhes is lett, mire a Ferrari Australasia vezérigazgatója, állítólag megpróbálta meggyőzni a nőt arról, hogy döntsön az abortusz mellett.
Appleroth azonban azt állította benyújtott keresetében, hogy semmi olyat nem tett, ami ellentétes a vezérigazgatói magatartással.
Az ausztrál Daily Mail szerint Appleroth által májusban benyújtott, majd két hét múlva visszavont dokumentumokban a Ferrari Forma-1-es csapatának korábbi csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene van említve, mint olyan személy, aki hasonló kapcsolatba került kollégáival…
A perrel Appleroth 3 millió dollár kártérítésre lett jogosult, de végül visszavonta a rágalmazás miatt indított pert, arra hivatkozva, hogy meg akarja óvni családja magánéletét.
Egy „junior” kollégával állítólag 2016-tól 2017 végéig tartott az afférja, majd tavaly októberben menesztették, miután sok panasz érkezett rá, hogy nem megfelelően viselkedik az alkalmazottakkal.
Az egyik nő szeptemberben jelezte munkaadójánál az esetet és kártérítési igénnyel is élni kívánt. Mindezt az után, hogy visszatért a szülési szabadságról. Állítása szerint Appleroth verbálisan bántalmazta is, és munkáját sem ismerte el megfelelően.
Appleroth szerint azonban a nő, nem az ő beosztottja volt, így kapcsolatuk sem befolyásolhatta a Ferrari érdekeit. Ahogy azt is állítja, hogy senki más nem emelt panaszt vele szemben.
A Ferrari szóvivője a Daily Mail Australiának hangsúlyozta az eset kapcsán, hogy nem ez az általános viselkedés a vállalatnál, és teljes mértékben elhatárolódnak az efféle magatartástól.
A LEGO Csoport és az Automobili Lamborghini stílusosan mutatta be a régóta várt LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37 modellt. A látványos eseményt ugyanaz az izgalom és felfokozott várakozás övezte, mint más szuperautók leleplezését, csakhogy ez miniatűr méretű volt és teljes egészében LEGO Technic elemek segítségével valósult meg.
A show sztárja, az 1:8-as méretarányú LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 megtestesíti a limitált kiadású olasz szuper sportautó páratlan erejét, jövőbemutató designját és futurisztikus eleganciáját. A Lamborghini Sián FKP 37 modellt 2019 szeptemberében mutatták be a Frankfurti Autószalonon, és csak 63 darabot gyártanak belőle. Így a 3696 darabból álló replika egy valódi gyűjtői darab a luxusautók szerelmeseinek és azoknak a LEGO rajongóknak, akik várják a következő építési kihívást.
Az élénk lime-zöld színben pompázó, elegáns arany felnikkel felszerelt modell 13 cm magas, 60 cm hosszú és 25 cm mély. A különleges modell bármely LEGO gyűjtemény kihagyhatatlan darabja.
A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 2020. június 1-től elérhető a LEGO üzletekben* és a www.LEGO.com/Technic-Lamborghini-Sian weboldalon, augusztus 1-től pedig további üzletekben is kapható lesz.
A lélegzetelállító bemutató
A mérnöki csoda, a lenyűgöző LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37, bármely valódi sportautóhoz méltó belépővel robbant be a LEGO Csoport első 1:8 méretű bemutatóján.
A teljes élményt LEGO Technic elemekből rakták össze, kezdve az elegáns díszlettől a futurisztikus fényeken át, az autó összetéveszthetetlen sziluettjének kirobbanó leleplezéséig – ezzel is megmutatva, hogy a LEGO Technic elemekből bármi megépíthető, amit csak elképzelünk.
A világszerte követhető bemutatót azért tartották, hogy a luxusautók és a LEGO rajongói megtapasztalhassák a valódi autóbemutatók varázsát és hangulatát. A videó a bemutatóról és az előkészületekről itt nézhető meg.
Fotó: WELL PR
A design, amely megelőzi a korát
A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37, mind designban mind stílusban megtestesíti a Lamborghini Sián összetéveszthetetlen erejét és lenyűgöző megjelenését. A szuper sportautó futurisztikus vonalai kifinomultan és hiteles részletességgel jelennek meg, ami közelebb hozza a büszke tulajdonosokat az eredeti modellhez, amiről álmodnak. A különleges részletek közé tartozik a Lamborghini Sián összehasonlíthatatlan V12-es motorja, a hátsó szárny, ami a valódihoz hasonlóan emelkedik ki, a hátsó és első felfüggesztés, valamint a kormánykerék, ami az Automobili Lamborghini emblémával van díszítve.
Igazi Lamborghini stílusban, az ajtók az olló megoldással felfelé nyílnak a modellen, megmutatva a valódinak tökéletesen megfelelő vezetőfülkét. Belül, az autó luxus kialakítását teljes mértékben megalkották a mozgatható, füles sebességváltóval ellátott 8 fokozatú hajtóművel.
A jövőbemutató designról beszélve, Niels B. Christiansen, a LEGO Csoport vezérigazgatója így fogalmazott: „Ez az új modell igazán megtestesíti azt a kiválóságra való folyamatos törekvést, ami az Automobili Lamborghini és a LEGO Csoport génjeiben is megvan. Mind az 1:8-as modell és maga a bemutató is a műszaki innovációt élteti, amit két üzletágunk hihetetlenül tehetséges csapatai hoztak össze. A LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 egy valódi kinyilatkoztatása annak, hogy LEGO® Technic elemekből bármi megépíthető, amit csak szeretnél. Alig várom, hogy megépítsem ennek a futurisztikus sportautónak a valósághű másolatát.”
„A LEGO kocka egy ikon, csakúgy, mint a Lamborghini a sportautók között” – mondta Stefano Domenicali, az Automobili Lamborghini vezérigazgatója és elnöke. „A folyamatos kutatásnak és fejlesztésnek köszönhetően mindkettő a tökéletesség iránti elkötelezettség ékes példája, minden megnyilvánulásuk érzelmeket vált ki, és generációk ismerik el őket. Az Ad Personam programunknak köszönhetően minden Lamborghini sportautó egyedi, személyre, és minden tulajdonos vezetési stílusára szabható, csakúgy, mint a LEGO kockák, amelyek az építők minden korosztályának végtelen lehetőséget kínálnak az alkotáshoz. Ez a LEGO Csoport által megalkotott kimagasló Lamborghini Sián FKP 37 replika hihetetlen új építési élményt ad mind a sportautó, mind a LEGO rajongóknak. A Lamborghini kiváltságos, hogy osztozhat ebben a lehetőségben a LEGO Csoporttal.”
Ahhoz, hogy olyan izgalmas és magával ragadó legyen az építési élmény, mint egy kör egy valódi autó kormánya mögött, a büszke tulajdonosok kinyithatják az első motorháztetőt, ahol egy stílusos Lamborghini bőröndöt találnak, illetve egy egyedi számsort, ami különleges tartalomhoz ad hozzáférést a www.LEGO.com/lamborghini-sian weboldalon.
Egy exkluzív, 13 videóból álló sorozat az Automobili Lamborghini és a LEGO szakértőivel szintén elérhető a QR kódok segítségével, amelyek a modellhez járó két gyűjtői könyvben találhatóak. Amíg a rajongók felfedezik az összetett építési útmutatót, ezek a videók bemutatják, mi inspirálta az alkotókat a tervezés különböző szintjein. Azonban nemcsak az építési élmény teljesen egyedülálló: a LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 egy különleges dobozban érkezik, amit az eredeti Lamborghini Sián ikonikus vonalai, megkülönböztető fényszórói, és szembetűnő színe inspirált.